HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Azt szeretem, ha visít alattam a csaj akit kúrok

2008.06.01. 13:57 :: Szaszinko

Éppen vizsgázni mentem.A sulim felé villamossal kell mennem, és valahol hátul elhelyezkedve memorizálni próbáltam a meg nem tanult, de óvatos puskába legyártott anyagot.Egyszer csak felkaptam a fejem arra hogy egy lány vihogva harsányan kommunikál a pasijával, kvázi nyerített, és sipítozva kérdezte:
 - Miííít mondtaaam?Éééén nem mondtaaaam a Szilvineeeek!
A srác látszólag diszkrétebben gyerek lehetett, mert szinte sugdolózva próbálta kikényszeríteni a redukált a válasz hangerőt. Erre a mellettem ülő két srác közül a barna hajú beszól hangosan:
-Ilyen barátnő kéne nekem is,haver,akkor végre jól lennék! -persze ezt totál cinikusan tette hozzá a jelenséghez.
Én rá néztem, mert tetszett a dumája. És én is egész úton a csajt  szúrkáltam a szemeimmel, bár inkább ő szúrkálta a seggemet a hangjával. Egyszer össze is néztünk, akkor gyorsan becsekkoltam a haverját, nehogy véletlen ráhajtsak a szarabb prototipusra. Hihihi. De ő volt a jobb. Ráadásul amióta felszálltam stírölt, gondoltam bátorítom kicsit, hátha csak  a haverja miatt nem mer kezdeményezni.
És karakánul megkérdeztem:
-Tényleg ilyen barátnő kell neked?
-Miért inkább olyan kelljen, mint Te?
-Én legalább szolid vagyok,és nem üvöltözöm...-mondtam.
-Az igen nagy probléma anyukám! Azt szeretem, ha visít alattam a csaj akit kúrok,mint egy disznó akit leszúrnak éppen, nem ha olyan mint egy darab hal!
Én köpni - nyelni semmit...kész. így jártam, pedig csak bátorítani próbáltam egy srácot. Úgy tűnik most én vesztettem.

75 komment · 1 trackback

Címkék: csaj ostoba villamos bunkó pasi harsány vihogva

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr41497672

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.06.01. 21:11:20

Azt szeretem, ha visít alattam a csaj akit kúrokSzar csajozós dumák blogja: "Éppen vizsgázni mentem. A sulim felé villamossal kell mennem, és valahol hátul elhelyezkedve [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.06.01. 14:33:31

Nem te vagy a vesztes!!!!Te csak maradj olyan ,amilyen vagy!Nehogy már rosszul érezd magad egy bunkó miatt,akinek egy nő,az csak egy darab hús!

szeszkazán 2008.06.01. 16:17:26

kamu kamu kamu

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.06.01. 16:21:50

itt mér ostoba a pasi? végül is a csaj ment rá úgy hogy ott volt a nője nem? meg egyébként is mi ezzel a baj, én is durván vissza szólnék valamit, ha beszólnának a nőmre valamit (s ő még frappáns is volt:D)

efraim 2008.06.01. 16:23:27

Lehet, hogy jobb baránő lennél, viszont elég szarul írsz.
puszi

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.01. 16:42:28

paulkemp: nem

lehet, hogy -egyeseknek- gyakorolni kene a szovegertest.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.01. 16:45:16

szerintem téged elsősorban az zavart, hogy a harsány csaj nagyságrendekkel jobb nő.. függetlenül attól, hogy mennyire harsány vagy bunkó..

és igen. imádjuk, ha hangos egy nő az ágyban.

Pater 2008.06.01. 16:50:03

Ez a közmondásos "kiköszönt a kapa a szájából" eset, nem? :) Te meg azt az illúziót vesztetted, hogy aki tetszik pofára, az biztos normális ember is. Hát nem. Nagyon is lehet, hogy a galaxis legnagyobb f*kalapja olyan külső burkolatban, amit véletlenül csípsz.

hibkon 2008.06.01. 17:02:59

minek teszik ki Indexre az ilyet, én nem értem:S ostoba pasi? azért , mert szereti a partner hangját sex közben hallgatni? Lehet, h a modorán csiszolhatna, de legalább nem egymás szájába szarós sexet kedvel... Ettől még nem ostoba, bezzeg az egyetemista kislány rögtön padlót fogott, szánalom

CT 2008.06.01. 17:03:43

"Egyszer össze is néztünk, akkor gyorsan becsekkoltam a haverját, nehogy véletlen ráhajtsak a szarabb prototipusra. Hihihi."

Nem semmi szöveg! Szerintem ez a lényege a posztnak, ez a nagy ÖNGÓL!!

smartdrive 2008.06.01. 17:07:15

ennek feltétlenül az Index címlapján volt a helye. kretének

Káposztakukac 2008.06.01. 17:12:48

szerintem a kretének azok, akik szerint egy ilyen viselkedés egy pasitól elfogadható. nem az a baj, hogy szereti a hangos szexet, hanem hogy egy idegen nő előtt nem beszélünk így.

lápi lidérc 2008.06.01. 17:14:58

Szaszinko, dugjunk, aztán majd közlöm a csávóval, hogy jól csinálod-e. Hátha utána lenne esélyed.
Mindent embertársaink boldogságáért.
Meg az úttörő ahol tud, segít.

Kenneth 2008.06.01. 17:19:36

sztem a kiscsaj sem forog százon, tipikus hülye picsa (ez a prototípus duma nagyon gáz) A gyerek meg nyilván egy suttyó volt, az a fajta suttyó aki bejön az ilyen hülye kis picsáknak....

0x1111 2008.06.01. 17:19:50

Bezzeg ha a csajt dicserte volna,akkor mindjart nem lett volna gond a taho duma...
MNK!

Gonso 2008.06.01. 17:23:16

Az ostoba pasik is írogatnak ide, mint érzékelhető. Nekik írom, hogy a pár magánügye, hogy mit szeretnek, viszont abszolút értelemben a hölgy élvezettel teli sikongatásait a leszúrt disznóhoz hasonlítani - és pláne ezt élvezni benne - kifejezetten beteges dolog, nem csupán primitív dolog.

wwww 2008.06.01. 17:27:28

Én szeretem amikor a baratnőm röfög alattam, amikor dugom.

aljaskuszobab 2008.06.01. 17:34:38

a csaj legalabb akkora bunko mint a srac, ezt miert raktak ki az indexre?

Lajos-e 2008.06.01. 17:35:14

"...szúrkálta a seggemet a hangjával." "akkor gyorsan becsekkoltam a haverját, nehogy véletlen ráhajtsak a szarabb prototipusra. Hihihi."
"-Én legalább szolid vagyok,és nem üvöltözöm...-mondtam."

Ilyen egy igazi no! Meg jo, hogy te csak batoritani akartad. Nagy martir vagy. hulyepicsa.blog.hu

sdr 2008.06.01. 17:37:12

indexnél kúrálja vki ezt a picsát, hogy mindig kint van a blogja? csak mer a 13 éves hugom szinvonalasabb blogot csinál ennél. index címlap, mi?

Otto 2008.06.01. 17:40:45

"Én köpni - nyelni semmit...kész"

Egybol az oralszexen jart az eszed, mi?
Kis hamis.

hhh. 2008.06.01. 17:45:36

"karakánul", persze.
mi az hogy, nagyon is!

Blizini 2008.06.01. 17:49:14

Neked nincs más dolgod, mint ilyen semmitmondó dolgokat ideírni?
Most őszintén..ki nem szarja le, amit írtál? kit érdekel? Menj inkább el kapálni.

tutty 2008.06.01. 17:59:16

"A srác látszólag diszkrétebben gyerek lehetett, mert szinte sugdolózva próbálta kikényszeríteni a redukált a válasz hangerőt."

Aha.
Neked agyvérzésed volt, Szaszinkó?

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2008.06.01. 18:05:55

en ezt a törtenetet odaig ertem, hogy valaki vizsgázni ment. :S

tutty 2008.06.01. 18:10:08

Nem tetszett neki egy másik nő hangja, beugatott, erre frappánsan visszaszóltak neki, hogy azért mégse zaklasson másokat.

És aztán megírta blogban és úgy állította be, mintha neki lenne igaza.
Ennyi az egész.

Blizini 2008.06.01. 18:23:43

Szaszinko, remélem megbuktál a vizsgán.

bleki 2008.06.01. 18:29:44

És még a link se működik...

lektor 2008.06.01. 18:37:00

Legközelebb nem ártana átolvasni az irományod, mielőtt kirakod a netre.

Kopasz Mercis 2008.06.01. 18:48:24

"(...)nem ha olyan mint egy darab hal!
Én köpni - nyelni semmit...kész."
Szóval csak tátogtál-mint egy darab hal.

"így jártam, pedig csak bátorítani próbáltam egy srácot."
Egy fenét! Magadra akartad húzni, de nem ment.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.06.01. 18:53:16

Szaszinko: tudod amikor egy nő egymás után két nap panaszkodik:

Egyik nap azért, mert nem segítenek neki udvariasan és ő mégiscsak nő és minden pasi bunkó mert ezt nem így kezeli...
Másik nap azért, mert udvariasan segítenek neki és ő inkább egyenlő lenne, előjogok megkülönböztetés nélkül, és minden pasi bunkó mert ezt nem tiszteli...

Na akkor ott a nő a ludas.

Ha magad előbb mások magánéletébe beleszólva kiköveteled azt, hogy válaszoljon arra, neki mi tetszik, elég bunkó módon, akkor a hasonlóan bunkó módon előadott magánélet mint válasz nem meglepő.

Más ízlését nem illik kritizálni, a stílusát igen, valóban nem illik egy nőt egy disznóhoz hasonlítani, a különbség az annyi, hogy ő tudta, ilyen látásmóddal, ha nem kérdezik nem szólal meg, te sem voltál kisebb bunkó, de megszólaltál :)

S könnyen lehet, hogy a bunkóbb megfogalmazás, mások minősítése is hozza azt a hangulatot, stílust amiben a választ kaptad. Megérdemelted.

heszusz 2008.06.01. 18:56:00

szerintem is a hangosabb lányokkal jobb, valahogy jobban fölhúz, meg jobban tudod mi a jobb neki:) hihi

aljaskuszobab 2008.06.01. 18:59:01

theelf: visszaolvastam nehany bejegyzest, nalad a pont.

ha valaki egy blogot tud irni abbol, ahogy rendszeresen kurvanak nezik es lekezelik, benne van a hiba.

öntelt radírpók 2008.06.01. 19:02:43

remélem, azért rájöttetek, a link miért nem működik.
LOL

Alfonzhal 2008.06.01. 19:05:51

Mindig nevetek, amikor ez a blog az index címlapon van. Ahogy a kedves lányok-hölgyek közzéteszik az ostoba pasikról szóló sztorikat...

Még a legintelligensebb, legtanultabb lányokat is a legegyszerűbb, gyakran meglehetősen trágár szöveggel lehet a leggyorsabban felszedni. Persze ha a nő ivott egy pohár bort, és be is jön neki a faszi, akkor nem zavarja egy olyan "bunkóság", mint ami a posztban van.

szeszkazán 2008.06.01. 19:06:49

ezt a blogot a szily csinálja női néven azért van mindig címlapon

buo 2008.06.01. 19:07:28

tényleg ostobák vagytok.
nem tűnik fel,hogy ezek nem Szaszinkó történetei,ő csak GYŰJTI?

a csaj szimplán benézte,ennyi.írási készségeit pedig ne firtassuk..

bergeroth 2008.06.01. 19:14:29

"Méghogy a sex mocskos? Csak ha jól csinálják!" Woody Allen.

Ennyi.

dzsozi 2008.06.01. 19:24:41

sikítson a rib@nc. különben mit ér a szex? :D

gege 2008.06.01. 19:27:34

"Egyszer össze is néztünk, akkor gyorsan becsekkoltam a haverját, nehogy véletlen ráhajtsak a szarabb prototipusra. Hihihi."

Ez fantasztikus, ostoba picsa....

Blizini 2008.06.01. 19:31:35

Akár összegyűjti, akár nem, ilyen szart ne rakjon fel a netre. Főleg ne az index címlapjára.

Fuse 2008.06.01. 19:42:01

Szerintem nem baj, hogy fel akarta szedni, és pofára esett hogy a srác egy paraszt, de az írásból ítélve a csaj is elég zetor lehet.

photosop 2008.06.01. 19:56:03

photosop.

abdul 2008.06.01. 20:06:53

"Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen..."
Ez ennek a valaminek az alapvetése. Elvileg. Ez meg egy bénán próbálkozó csajról szólt. Akkor ez most mi?
Egyébként meg mit keres ez a szar a nyitóoldalon?

rexter 2008.06.01. 20:13:06

minden nő egy kurva.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.01. 20:13:30

abdul, ostoba, de nem csajozos duma:)

vagy nem ostoba, kinek mi az izlese.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.06.01. 20:16:16

buo: Szerintem te ne beszélj mások ostobaságáról, ha nem veszel észre valamit ott jobboldalt.

"Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon..."

Innen pedig a stílus is számít, nomeg az, hogy akad olyan post ahol az idézőjelek jelzik: A forrás nem a blog szerzője. És akadnak olyanok ahol más a helyzet :)

Az ilyen idézőjelek nélküli gyakorisága pedig a jobb oldalon található szöveg, a "régi történet is jó, ha épp nincs más" mellett bőven érthető, s hogy, hogy nem, az idézőjel nélküli történetek egy részén éppen a hölgy próbál pasit fogni, de az ő készülékében van a hiba.

Ergo: Vagy a heti havi próbálkozásoknál ő nagyon sokat változik és az idézőjelek véletlenek, csak kicsit kaotikus... Vagy a blogtulajdonos tartósa szabad, a stílusa (életben, írásban egyaránt) állandó, az idézőjelek használata következetes.

És a "mindig a pasi a hibás" alapállás is összefügg azzal, hogy elfelejtett valamit:

A buszon a kiszemelt srácnak megtetszik valaki, abban az éppen feltűnő tuladonságai is szerepet játszanak. Ha ennek ellenére ő felkínálja a "szolgáltatásait" nem csoda, ha a húst látják benne.

Más idézőjel nélküli postok is hasonló történetről árulkodnak, ő nem vesz észre olyan dolgokat amiket elég nehéz nem észrevenni, "bátorít" vagy magára húz, és fel van háborodva, hogy ez után őt minden férfi annak nézi amiként viselkedik.

Persze lehet pusztán véletlen is.

Mindensetre, ha öniróniával a saját kudarcot valló pasifogási próbálkozásairól írna blogot, talán több szimpátiát váltana ki.

Lajos-e 2008.06.01. 20:27:08

zetor:) ez jo :)

Karma · http://karma.blog.hu 2008.06.01. 20:29:22

szaszinko
Ha a tiéd a sztori, akkor csalódtam benned ("prototipus", stb) :(
Ha nem, akkor meg írd oda h beküldött anyag mert szétszednek a kommentezők :)

tiburi 2008.06.01. 20:30:03

A szilokonvölgy legnagyobb alakja (nézzetek utána) 1000 dollárt fizet mindenkinek, aki 100 IQ alatt sterilizáltatja magát.
Ahogy telik az idő egyre inkább neki adok igazat...

AzHofi 2008.06.01. 20:41:05

Tomegkozlekedesi eszkozon ,,batoritani'' nem sikeres emberre vall :-) valamint osi roman szokas :-)

Rebca 2008.06.01. 22:17:12

Jesszasz, mekkora szar sztori. :S Kíméljetek meg az ilyen HP történetektől... Nem is lehet eldönteni, hogy a csaj vagy a pasi szánalmasabb.

2008.06.01. 22:21:13

Hát ez nem jött össze a csajnak..De miért csodálkozik: semmilyen fickót nem szabad megmenteni! De szerintem a fickó reakciójából ítélve, "savanyú a szőlő", azaz dugna ő mást is, csak ez jutott neki...olyan, akit más normális nem visel el...azért baromi sajnálnivaló, ha csak akkor érzi, ha van alatta valaki, ha az visít...

Az Ördög nem alszik, csak relaxál 2008.06.01. 22:42:25

A legszebb, amikor a szolíd kiscsajból elő tudod csalogatni a visító malacot. Aztán reggel hagyod elmosogatni és kitakarítani, majd kirakod a lakásodból azzal, hogy: majd hívod, de most rohannod kell.

Carnivora (törölt) 2008.06.01. 23:29:19

Nem nagyon értem ezt a párbeszéd kezdetet ...

Zigomer Trubahin 2008.06.01. 23:31:24

Agyilag nyolcadrendű, buta picsa vagy, bunkó pasikra buksz - hát ne lepődjél meg, ha nem olyan modorban beszélnek veled, mint a walesi herceg.

Phix 2008.06.01. 23:38:29

tiburi, remélem, te már felvetted a lóvét. ;)

(vö. "Szilikonvölgy" kontra Szilícium-völgy)

ok 2008.06.02. 00:13:13

ez most miafasz

visszamennyé 2008.06.02. 01:16:11

én nem értem. Baszd meg írni merre tanultál? Ilyen baszd meg, hogy szórend, nem rémlik? Például ez mi a fasz:

"próbálta kikényszeríteni a redukált a válasz hangerőt. "

Te valami gép vagy?

sundial 2008.06.02. 08:27:04

Mondjuk az meg téged minősít, hogy még te bátorítod a srácot, lány létedre, ráadásul úgy hogy ott van mellette a barátnője. Az most más lapra tartozik, hogy milyen. Olyan, amilyen. Lehet, hogy hangosan beszél vagy ordít. Miért gondolod úgy, hogy bármi közöd is van hozzá? Másrészt ha csak nem vagy valami útszéli ribanc, és jót akarsz magadnak, máskor engedd, hogy egy pasi tegye meg az első lépést és ő kezdeményezzen, különben soha senki nem fog tisztelni.

Én-e 2008.06.02. 08:43:44

Most ezt a nőt dugja az index, hogy ilyen fos történettel címlapra kerül????

Az indexen is süllyed lefelé...

omgwtf 2008.06.02. 09:11:00

3 kérdés

a. ez a fos miért index címlap? ráadásul már megint.

b. vajon milyen oktatási intézménybe jár a szerző? ennyi ésszel.

c. már sokadik kommentező említi Mr. Szeretem-ha-sikít nemlétező barátnőjét. honnan a f*szból szedtétek ezt???? haló!!! nem olyan bonyolult szöveg ez. (hint: "Erre a mellettem ülő két srác közül a barna hajú...")


aki meg ráklikkelt a szövegben található "linkre", annak is innen gratulálok.

w a s d 2008.06.02. 10:31:09

@Phix:
Angolul Silicon Valley, valószínű ez okoz keveredést egyeseknél a hely magyar nevével kapcsolatban.

Phix 2008.06.02. 11:48:50

Valószínű, nem először látom így elírva. Csak az csalt mosolyt az arcomra, hogy valaki nagyban százasíkúzik, miközben ennyire van képben. :)

nathanp 2008.06.02. 13:25:49

hát igen, az 50-es villamoson ilyesmi könnyen megeshet... www.bkv.hu/villamos/50.html

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.06.02. 14:49:14

ja lehet, másnapos voltam, bocs most már látom

Gabelstaplerfahrer Klaus · http://www.youtube.com/watch?v=g-hz1GpFpXA 2008.06.02. 19:30:23

Ez a picsa olyan, mint a diszkós cigányluvnyák, akiket alig takar valami, riszálják a valagukat, és amikor letapizod és azt mondod nekik: térdelj le, és szeress! - közlik, hogy ők nem „olyanok”. Persze, és fehér kesztyűben fogjátok a faszt, mi? A paraszt meg én vagyok, hogyne.

Ádibácsi 2008.06.02. 20:51:16

a srácnak vaskos humora van, ez a csaj meg csak savanyúkáposztának jó.

0gábor 2014.11.28. 20:55:29

biztos szűz köcsög volt a csávó...
süti beállítások módosítása