Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

"Na!Gyere, csüccs bele!Ügyesen, mint amikor huncutkodsz a bikáddal!"

2008.06.16. 12:46 :: Szaszinko


 

Soha nem felejtem el, amíg élek azt, amit a fogtechnikusom mondott nekem. Alternatív csajozási metódus.Unalom űző? Vagy egyszerűen idiotizmus. Fogkő levételre mentem. Egy 30-körüli kopasz, szőrös mellű nagydarab pasas fogadott. Csillogó szemekkel.

„- Nem vagyok oda ezért a folyamatért, doktor úr, úgyhogy kérem,

majd óvatosan csinálja.”- mondtam, miközben felakasztottam a táskámat.

„- Jó érzés lesz, majd meglátod!”- furcsálltam ezt a választ, mert már miért lenne jó érzés, miközben csiszatolja a fogaimat, és a számban nyúlkál? Megpróbáltam terelni, mintha nem is vettem volna észre a kétértelmű megjegyzését.

„- Tudom, utána jó érzés, szeretem, ha rendben van a szám.” - mondtam neki, miközben letettem a táskámat. Tényleg oldani akartam a feszülteséget. Nem gondoltam, hogy ezt, valami verbális szervának veszi. Ugyanis, vagy hatszor lecsapta nekem ezt a labdát, onnantól kezdve csak ilyen megjegyzései voltak, teljesen belelendült. Kezdte azzal, hogy:

„- Na, gyere, csüccs bele!”- invitált a székbe.

Mielőtt hozzá látott volna, félig hátat fordítva nekem, piszmogva az eszközeivel még sóhajtott egyet és halkan megjegyezte:

„ - Inkább lennék szék, mint ember ebben a szobában.”

Én végig csendben meresztgettem a szememet, meg se szólaltam. Úgy voltam vele, nem érdekel, miket magyaráz, csak essünk túl rajta, és ne fájjon. Hátra szorítottam a fejemet, és vártam, és tűrtem.

Aztán folytatta a velős megjegyzéseit.

„- Most sajnos nem kell kitömnöm a szádat, pedig az a kedvenc részem. De azért tátsad csak nagyra, úgy, ügyesen, mint amikor huncutkodsz a bikáddal.”-5percen keresztül nem tudtam kinyitni a számat, mert annyira zavarba jöttem, hogy nem mertem… Tiszta ciki volt, pedig nem én tehettem róla, mégis olyan kellemetlenül éreztem magamat. Ráadásul ő előtte, a hülye impotens pöcs előtt.

Mikor már majdnem nagyra nyitottam, az jutott eszembe, úristen ez tuti a saját farkát képzeli most oda… rohadt perverz barom. Itt újra összecsuklott a szám. De aztán végül sikerült kinyitni, belenézett a tükröcskével, és nem bírta ki, hogy ne tegye hozzá:

 „- Már most is gyönyörű. Nagyon is rendben van a szád, nem kéne izgulnod miatta, de miután benne jártam, sokkal szebb lesz.”

Ez megalázó. Főleg azért mert egy kiszolgáltatott helyzetben vagy, ahol rá vagy utalva arra az emberre. A legszomorúbb, hogy még fizetsz is neki érte. Persze nem mondtam egy szót se a recepciónál… Mit is mondhattam volna a 22 éves asszisztensnek? Valószínűleg őt is folyamatosan szóbaszogatja. Egyébként meg nem történt semmi. Ez sajnos nem számít zaklatásnak. Pedig valójában teljes mértékben az.

Nyilván gond van a szexuális életével, mert ilyet normális ember nem csinál. Talán még életében nem volt nő a kezei között, vagy egyszerűen annyit dugott, hogy mára impotens lett… előtte a patronjait. BAROM.

 

91 komment

Címkék: szex csaj perverz pöcs pasi orális fogorvos zaklatás impotens száj fogkő

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr48523549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

booz 2008.06.16. 13:00:58

Hagytad volna ott és mentél volna máshova. Vagy ő volt az egyetlen fogorvos fatornyos kis falucskádban?

Káposztakukac 2008.06.16. 13:06:58

baszd meg de hülye vagy. általában nem szoktam ilyesmit írni a ebben a blogban, mert sokszor a többséggel ellentétben a nőknek adok igazat, de itt egy hülye picsának nem tetszett egy pár vicc és most itt trágárkodik.

"oldani akartam a feszültséget". szerintem ő is, te hülye liba.

dödöle 2008.06.16. 13:16:32

Tényleg nagy suttyó volt szegény! De Te meg miért nem küldted el a picsába?

Bit Rot 2008.06.16. 13:26:52

Én eddig még nem láttam olyan fogorvost, aki mellett ne lett volna ott az aszisztense, munka közben.

"Fogtechnikus

Feladata: Lenyomat alapján fogpótlások, mufogsorok (rögzítheto és kiveheto), harapásemelok, fogszabályozási készülékek készítése és javítása. A szakma különlegesen precíz munkadarabok elkészítését kívánja meg. "

nathanp 2008.06.16. 13:57:05

"ne ijedj meg, belespriccelek a szádba" nem volt a víz-levegő pisztolynál?

a végén "most már nyugodtan bekaphatsz bármit" vagy "kész is vagyunk, most már mindkettőnknek jó áll" ?

komolyan pályát tévesztettem... a fogorvosos csajozós dumák kimeríthetetlenek. Max. annyit mondhatok most, "biztos vagyok benne, hogy ez a @

nathanp 2008.06.16. 13:58:59

hatékony lesz, kiváltképp, ha szerződéskötés után leszopna" tré.

sárkánybéka (törölt) 2008.06.16. 14:07:54

Ilyen esetnek örülni kell, mert nem kell fizetned, hiszen mire elmész, ő is elmegy.

A recepción meg majd mondod, hogy "A doktor úr már kielégült."

nyünyüce 2008.06.16. 14:12:05

vagy kamu sztorik (akár perverz álmok), ami a jobbik eset, vagy igaziak, akkor viszont hihetetlen ostoba nők írásai.

kedves posztíró, mi lett volna ha azt mondod, legyen szíves abbahagyni a viccelődést, vagy elmegyek? abbahagyta volna, vagy elmész.

b+ ezt a szart, ha a faszát a szádba tette volna, akkor is csak pislogsz vagy mi?

mxplanet 2008.06.16. 14:13:09

fogorvosnál volt vagy fogtechnikusnál ez a ribanc?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.16. 14:23:27

általában ide írogató ostoba libákat küldöm el a francba, de most szerintem a pasi volt bunkó. a csaj persze még az elején megkérhette volna, hogy kímélje meg az efféle beszólásoktól, ha annyira zavarta.. nem teccenek tudni viselkedni, az a baj.

amúgy a fogtechnikusok mióta szednek le fogkövet?

Rebca 2008.06.16. 14:29:07

Szerintem a postoló a barom, miért hagyta annyiban? Beszari. Mellesleg nem kellett volna kétértelműt visszaszólni, hanem az elsőre komolyan megmondani neki hogy ezt hagyja abba. Ilyen egyszerű. Megszeppen, bekussol és csinálja a dolgát aztán. Ezért nem történik semmi, mert nem szól senkinek csak elmesléi nekünk azzal meg semmire nem megy. Ne legyetek hülyék!

szexuális_zaklatás_panda 2008.06.16. 14:34:59

legközelebb vedd fel a szövegelését a telefonoddal vagy egy kölcsön diktafonnal, és jelentsd fel szexuális zaklatásért.

Én kábé fél millára perelném, de lehet, hogy az ügyvéded többet fog mondani.

Egyszeren nonszensz.

Maddness69 2008.06.16. 14:35:24

"...miközben felakasztottam a táskámat."
"...miközben letettem a táskámat."

Zsanett is hasonlók miatt bukott meg. Márcsak ezért sem volt zaklatás.:)

Amúgy a munkájával meg vagy elégedve? Korrekt módon leszedte a fogkövet?

shaft 2008.06.16. 14:42:02

vki nagyon tud meséket kitalálni

walaki 2008.06.16. 14:44:04

Ugyan mar.
Meg csak azt sem mondta, hogy 'prego'.
Akkor meg, mit zavar???
Csak viccelodott a doki.
Ha itt igy kiakadtal, akkor nogyogyaszhoz
el se menj. ( Es MNK. )

Mimi 2008.06.16. 14:44:23

Nagyon gáz a sztori, és ebben az is benne van, hogy vagy hülye az írója, vagy hazudik.
Azt állítja, hogy a fogtechnikásánál volt. Miért? Protézist csináltatni? A fogtechnikus nem fogorvos. Ráadásul a "Soha nem felejtem el, amíg élek azt, amit a fogtechnikusom mondott nekem" erősen azt sugallja, hogy nem ez volt az első találkozásuk. Valami marhára nem stimmel itt.
Ja és hány táskával mentél a fogtechnikusodhoz, hogy felakasztottad, meg le is tetted?
Szerintem álmodik a nyomor, egy fapicsa arról ábrándozik, hogy valaki végre megdugná.

., (törölt) 2008.06.16. 14:52:58

Honnan tudod, hogy szőrös a mellkasa? Félmeztelen volt?

törvényenkívüli 2008.06.16. 14:59:38

nem lehet, hogy szerepjátékosat játszottak otthon, és mire vége lett, már nem is tudta, hogy igazi volt-e vagy sem?

Céer 2008.06.16. 15:04:13

Kommentek nélkül egy nagy sz*rt nem érne ez az oldal :D
Ahelyett, hogy mindenki elszörnyülködne, hogy micsoda gusztustalan pasik is vannak inkább jönnek az ilyenek:

Honnan tudod, hogy szőrös a mellkasa? Félmeztelen volt?

:D:D:D:D:D:D:D

anyamaszunyogok 2008.06.16. 15:10:04

a) valaszthatsz masik fogorvost, ha nem tetszik
b) nyilvan garboban voltal, meg szolid nadragban ugye? meg veletlenulsem olyan topban amibol kilog fel melled? birom az ilyen libakat, akik ugy jarnak, hogy mindenuk kivan, aztan valaki megjegyzi, hogy megb.szna, es meg fol van haborodva. en meg _soha_ nem is lattam, nem is hallottam olyanrol, hogy olyannak "beszoltak" volna aki nem tett rautalo magatartast (es igen a kihivo ruha is rautalo magatartas).
c) nem voltak ezek annyira durva beszolasok. meg, jo, hogy az ilyen alszent pics.k nem perelhetnek ezert. akkor lenne csak szep vilag (szerintetek)

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.06.16. 15:27:19

Mi a faszért nem hagytad ott a picsába abban a percben, mikor zaklatni kezdett?
Plusz panaszt tenni a kamaránál, ha van olyanjuk. Ha nincs, akkor ahol lehet.

istenpajti 2008.06.16. 15:28:22

a fogtechnikus max akkor szed le fogkövet, ha a fog épp nincs a szádban

paaj 2008.06.16. 15:39:00

Ez pöpec:)) Beszólogat a doki, nem kéred meg, hogy hagyja abba majd csodálkozol és felháborodsz ha folytatja. A doki bunkó volt ugyan de neked kell leállítani ha magától nem jön rá. Már ha igaz a sztori mert sok táskával járhatsz dokihoz vagy lassított felvétel mire lepakolsz:DDDD

a szőrös fogtechnikus 2008.06.16. 15:48:58

szóval én egy nagy szőrös állat vagyok, mellesleg fogtechnikus. ha unatkozom akkor fogkövet ráspolyozok le a mammerek protkójáról...erre bejön ez a lány nagy szolidan már. rögtön láttam ám hogy mennyire szolid ám, mert két táskája is volt. na gondoltam felszedem most mert kanos is voltam meg minden. szóval miközben ráspolyoztam le neki a fogkövét, udvaroltam veszettül, tuggyátok mán' hogy megy ez mifelénk a szolid lányokkal ehhe ehhe. de nem jártam sikerrel, mert a száját sem akarta kinyitni, így viszont hogyan ráspolyozzam le a fogkövet? a fene sem érti ezeket. ráadásul az egyik táskáját a fogason felejtette...

Zord Kaszás 2008.06.16. 15:49:11

Szólnék én,mint Fogtechnikus:

Ez a sztori egy kitalált mese:

Én olyan fogorvossal még nem találkoztam és nem is dolgoztam, aki mellett ne állt volna ott az asszisztensnője: a doki szépen matat a kis eszközével az egyik kezében, másikban kicsike kis orális tükörrel ellenőrzi a terepet.Eközben aszinő ügyesen a nyálelszívóval lavírozik a szájüregben,tölti a vizet az öblítőpohárba és adogatja a doki kezébe a szükséges eszközöket.
A fogtechnikusnak nincs joga mások szájában dolgozni,mert nincs orvosi diplomája!
Az megint egy másik eset, hogy pl. fogpróbánál,vázpróbánál megnézi, hogy jól illeszkedik-e a munkadarab.
Ja és persze leszedem a fogkövedet,ha az éppen nincs a pici szádban.
Ilyen sz@r sztorit!

Dezzie 2008.06.16. 15:52:25

Akinek ez nem volt durva beszólás, talán az anyja mesél hasonló kalandjairól a fogorvosánál és majd neki mondhatja: ugyan már, ez teljesen rendben van mint csajozós duma, mi is ilyenekkel nyomjuk (és hogy bejön, höhöhö), prűd vagy, mami!

Aki nem volt hasonló helyzetben, jobb ha nem is szól. Sokan el sem tudják képzelni, mennyire meg lehet alázni úgy egy nőt, hogy az NEM TUD visszaszólni. Mert kiszolgáltatott. Remélem az uriológián hasonló szellemességekkel traktálja majd őket a kétméteres, virsliujjú doki. Vagy a főnökük.

rennie 2008.06.16. 15:56:26

ha nem szólsz a dokinak semmit (mármint az ellen, hogy beszólogat) akkor azt fogja hinni hogy mekkora arc, biztos bejön a kiscsajnak a duma és szépen fűzi tovább. ne azért állítsd le, mert unod a bunkóságait hanem azért, mert rossz sínen fut a vonata. mi férfiak ilyen egyszerűek vagyunk. nem biztos hog akar is tőled valamit, de most őszintén, kinek nem indul be az agya egy jó nőre? csak a kulturáltabbja még idejében ráharap a nyelvére.

egyébként kedves férfitársaim, szégyen ami itt a kommentek között megy! kíváncsi lennék, hogy azok közül, akik csuklóból lehülyepicsázzák a levélírót hányan ismernek magukra a különböző csajozós dumákból. :D

Zord Kaszás 2008.06.16. 15:58:44

Miért nem tud visszaszólni a nő?
Kiszolgáltatott?
Nem kötözték bele abba a székbe!
Vagy mer' a plázába visszaszólós- jólbeolvasósat nem lehet soppingolni mi?

bög 2008.06.16. 16:14:51

elképzelem, ahogy a csinoska-butácska kislány ül a fogtechnikusnál (vagy fogorvosnál - ezt ugye még mindig nem tudjuk), aki nyomja a szaftosnál szaftosabb célzásokat, miközben szegény cica csak ül, és néz, mert nem mer visszaszólni a "doktor" bácsinak. Vicces jelenet lehetett, az biztos.
De én is hajlok rá, hogy kamu.

draft 2008.06.16. 16:16:48

... ez sci-fi

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2008.06.16. 16:19:39

Pippantottad volna le gyorsan, előbb abbahagyja. :)

Mimi 2008.06.16. 16:21:30

rennie,

noként voltam kénytelen lehülyepicsázni a levélírót. Nem ok nélkül, csak pusztán azért, mert hülyeségeket írt, vagy ha szalonképesebben akarom mondani füllentet. Elég nyílvánvaló több hozzászólás is feszegette a logikai buktatókat a levelében... ha pedig nem hazudott, akkor meg tényleg sajnos csak egy agyament nő, azaz egy hülye picsa, mert az sem tudja megfogalmazni tisztességesen, hogy mi történt vele.
Kezdem azt hinni, hogy egymás között a blog címe lassan "ostoba nők, szar álmodozásai" névre fog átváltozni.

Reggie 2008.06.16. 16:24:04

Ahhoz kepest hogy milyen szar volt megsem leptel le...

Csimasz 2008.06.16. 16:25:27

Aki ennyire tehetetlen, hogy nem all fe, es hagyja ott a csavot, az meg is erdemli, hogy kitomjek a szajat...balek.

Én 2008.06.16. 16:26:46

Most függetlenül attól, hogy igaz-e a történet (vannak benne ellentmondások, valóban), kérem azokat a férfiakat (mert ugye általában férfiak), akik nem találják durvának ill. megalázónak, ha valakinek akarata ellenére ilyet mondanak, képzeljék bele magukat (nem, nem a testvért, feleséget, barátnőt, anyukát, hanem magukat) az alábbi szituba:
Sétálnak a kisfogalmú utcán, öltözékük abszolút nem kihívó, mondjuk kissé szűk (mert az dögös) farmer, méretben pont jó póló. A járda szélén áll 4-5 átlagos kinézetű férfi, akik már messziről bámulják ahogy közeledik. Mikor odaér hozzájuk, egyik megmarkolja a fenekét, egy másik végigsímít a mellkasán, felkarján és közben olyan, semmitmondó kis mondatokat suttognak a fülébe, hogy "micsoda formás kis segged van, úgy megb.sználak", "figyuzz, nincs kedved d.gni, édes", "ó, de lesz.pnálak, bébi" stb. Nyilván sietősre venné az illető a figurát. Erre az ott ácsorgók továbbfolytatnák, de már emelt hangerővel, egészen addig, míg el nem éri a következő utcát.
És örülhetne, ha ennyivel megúszná.

Egy nőnek -ha csak egy fokkal szebb az ördögnél- napi szinten kell ezt kiállnia (legalábbis a verbális részét).
No, most mondjátok azt, hogy ez semmiség és örüljünk neki.

Jeriko One 2008.06.16. 16:30:12

A fenti szitu és a seggmarkolás között azért én látok erős különbséget.

Reggie 2008.06.16. 16:38:03

"ha csak egy fokkal szebb az ördögnél" ezt a ferfiakra szoktak mondani. A noknek szepnek kell lenniuk, nincs kibuvo:)

A fizikai es a verbalis inzultus kozott van eros kulombseg.

Mimi 2008.06.16. 16:38:49

Én,

Ha a fenti levél ellenmondásos és nem igaz, akkor már eleve nem idő illő vagy felesleges az általad írt összehasonlítás.
Egyébként a többség nem is azt kérdőjelezi meg, hogy egy nő (csinos, vagy csak akár átlagos) kiszolgáltatottá válik-e a férfiak szabaszájúságának, ne adj isten még a tettlegességének is sokszor önhibáján kívül is. Hanem azt, hogy nem minden eset arról szól (itt a blogon sem), amiről írják. Vagy csak pusztán nem minden nő szent, ahogy ez a férfiakra is igaz.
A kurva és aki kurvaként és/vagy ostobán viselkedik ne csodálkozzon, ha megdugják, vagy ha megakarják dugni! Unalmas az álszerény, ostoba női álca is. Egy ismerősöm volt kolléganője, felháborodott a fasz szó hallattán, de a kórusba, ahová járt - a saját elmondása szerint - sokakat leszopott. Gondolom nem kényszerből... válljék egészségére, de akkor ne (ál)szerénykedjen!

Noormális? 2008.06.16. 16:43:04

Szopol-e fogkőeltávolításééé?

Alfonzhal 2008.06.16. 16:44:45

Édes Istenem. Egy nő tényleg csak azzal bír "odamondani" egy férfinak, hogy az biztos impotens?

Arról nem is beszélve, hogy az ilyen idióták miatt nem mernek az impotensek elmenni orvoshoz vagy pszichomókushoz, hanem inkább szenvednek egy életen át. Mert az ilyen idióták megvetik őket. A te szexuális életed biztos rendben van, orgazmust se színlelsz, és kihívó ruhát se hordasz, igaz?

Pff.

booz 2008.06.16. 16:48:48

Akarata ellenére ilyet mondanak? :-DDDD

Más nő meg attól lelkibeteg, hogy neki nem mondanak ilyet, még ha akarná se...

Ferenc-atya 2008.06.16. 16:51:27

Amennyiben igaz a bejegyzés, akkor a blogÍró akárki, nem érdemli meg, hogy blogot vezethessen,mert meghunyászkodó, akaratgyenge, a "birka-nemzet" tipikus sarja.
Az egy dolog, hogy kiszolgáltatottság, de az egy másik dolog,hogy egy ilyet normális ember nem hagy szó nélkül.
Ez a baj a blogÍrókkal!
Csak itt merik meresztgetni a karmaikat, "kinn" a nagybetűs életben meg hagyják magukat megalázni, és eltűrik a trágár megjegyzéseket,és molesztálásokat.
Aki ezt hagyja, az meg is érdemli!
Nem mellékesen fel kellett volna kelned ,kedves blogÍró,és otthagyni a pi*sába!
Minden jóérzésű ember ezt tette volna!
Magadra vess!
Akkor most ostoba FÉRFIAK-ról beszélünk végeredményben, vagy ostoba NŐK-ről?

:))) lol

Art Mooney 2008.06.16. 16:54:35

ez nem "szar csajozos duma", ez a helyzetettel valo etikatlan visszaeles! az ilyet siman be lehet panaszolni a kamaranal! ha erkeznek a sorozaros bejelentesek, a manusz megnezheti magat!

Reggie 2008.06.16. 16:54:57

Kivancsi vagyok hogy mikortol fogjak a nok kiirni a homlokukra, hogy nekik lehet-e mondani vagy nem.
Mellesleg, aki nem razza le a beszolot, az hallgatolagosan beleegyezik...

HöZsö 2008.06.16. 16:58:18

Faszkalap. Tanár ne politizáljon, orvos ne csajozzon.

Mimi 2008.06.16. 16:59:07

Art Mooney,

Az igazságtartalomra való tekintettel, eléggé sanszos, hogy nem érkeznének bejelentések. Máskülönben szerintem a fogtechnikusoknak nincs is kamarájuk.

Jeriko One 2008.06.16. 17:04:19

Én ezt a verbális zaklatás dolgot nem értem. Meg azokat se, akik azon sápítoznak, hogy füttyögnek utánuk építkezések mellett elhaladva. Ennyit azért bírjunk már ki. Igen bunkók akik a fentieket teszik, ja. Talán nem teljesen jó példa, de ugyanúgy bunkó, mondjuk az az ügyfelem is aki, csontig lenyomja az áraimat, mert tudja, hogy megteheti. Majd jól megírom valahova és betiltatom az ilyen magatartást. Véletlenül sem próbálok meg diplomatikusan szembeszállni és ügyesen visszanyomni az árakat, mert voltaképp nem ez a dolgom, hanem az, hogy kinyissam az ajtót, hogy az emberek hozzák be a pénzt.
De télleg. Amíg csak kommunikál, ne akarjuk már bezáratni. Lehet, hogy primitíven teszi, de nem kell róla tudomást venni, vagy egy fentihez hasonló szituban (sztem mindegy megtörtént-e, nekem van olyan fogtechnikus "ismerősöm" akinél akár meg is történhetett volna. Meg nőgyógyász is.) rendre lehet utasítani, vagy ott lehet hagyni. Amúgy engem is zavarnak a bunkók, de ez van, amíg nem érnek hozzám, addig semmi közöm hozzájuk.

Jedlik 2008.06.16. 17:06:00

Ha orvoshoz megyek, ne oldja a feszültséget flörttel, főleg ne ilyen prosztó dumával. Orvosnál kiszolgáltatott helyzetben van az ember, és egészen mást jelentenek az ilyen dolgok.

B4c4rd1 2008.06.16. 17:07:16

Gyerekek, már rég ki lett tárgyalva, hogy kamu az egész, fasznak lovagoltok ezen ? Inkább lovagolnátok máson :D:DDD

tigris · http://tigris 2008.06.16. 17:11:41

'5 percig nem mertem kinyitni a számat'
megnézném azt a fogorvost aki 5 percig várogat, hogy nyisd ki a kicsi szádat. Én is mondanám az urológusomnak 5 percet kb még üldögélek dokikám és utána dolgozhat, zavarna a pcsába.

HöZsö 2008.06.16. 17:14:32

Én nem vártam volna mondjuk meg, hogy elzavarjon, eljöttem volna magamtól is. Dehát a női logika mást diktált úgy látszik. Vagy a fogfehérítés ott és akkor fontosabb volt, mint a becsület.

Tarantella 2008.06.16. 17:15:15

Engem meg azok a nők zaklatnak vizuálisan, akik nem csadorban járnak. És akkor mi van?

rennie 2008.06.16. 17:35:40

Mimi

speciel nem rád gondoltam, mikor a lehülyepicsázást írtam, hanem arra az nethuszárra, aki a levélírót nem ismerve is kikérte magának, hogy akkor miért is jár "olyan" ruhákban? :D
mindegy, a lényeg az, hogy sajnos mint mindig egyedül maradok a véleményemmel, miszerint egy férfi tiszteli a nőket és nem szólogat be ostoba suttyó módjára. két húgom van, hallottam tőlük történeteket, pedig egyik se ostoba és nem öltöznek kurvának, csinosan járnak ahogy az egy nőhöz illik.

tudom hogy vannak olyan nők akik mit nem adnának ha végre valaki leszólítaná őket de itt ebből a levélből ezt nem lehet eldönteni (mármint hogy az írója ilyen-e vagy sem). egy biztos, az orvos-beteg viszony korántsem egyenrangú, ezt kihasználva pajzán megjegyzéseket tenni tapló parasztság. ha meg a nőt akarta felszedni akkor ne nyomuljon, UDVAROLJON!

Reggie 2008.06.16. 17:44:01

rennie 2008.06.16. 17:35:40

van akinel a nyomulas jon be es nem az udvarlast. es viszont... tehat nyilvan lesznek akik az elobbivel probalkoznak, es lesznek akik az utobbival.

az teny h az orvos-beteg viszony nem egyenrangu, de azt sem jelenti hogy a betegnek turnie kell.

rennie 2008.06.16. 18:00:19

Reggie,

nem is kellene tűrnie. de orvos-beteg viszonylatban nagyon sok ember inkább tűr, hiszen az orvosnak így vagy úgy, de hatalma van felette. orvosnál még sokszor azok is tűrnek akik egyébként az életben nagy hanggal és nagy mellénnyel vannak.

hungarianbetyár 2008.06.16. 18:01:14

Szép lányoknak fogfehérítés nálam fájdalommentesen eres-tubusból.

2008.06.16. 18:05:58

A szóhasználat buktatja le a kurvát, kitalált szarság, még a fogorvos/fogtechnikus különbséget sem vágja, ostoba provokatív ribanc vagy szaszinkó, azt érdemelnéd, hogy három nigger basszon szájba, utána a hátadra szarjanak, és elverjék léccel. Szóltam.

cornea 2008.06.16. 18:25:31

Komolyan mondom, nem akarom elhinni, hogy még ebben a szituációban is a kommentelők többsége szerint a nő a hibás. Igenis bunkó volt a fogorvos, mert nagyon jól tudta, hogy a páciens kiszolgáltatott helyzetben van, és nem fog visszaszólni. A csaj pedig egy szóval nem írta, hogy kihívó ruhában lett volna, mégis páran azonnal erre következtettek, mert az ugye képtelenség, hogy szegény férfi csak úgy szimplán paraszt legyen, nem, ő nem tehet az egészről, sőt, még sajnáljuk, amiért "hülye picsák" meg "álszent kurvák" járnak hozzá nap mint nap.
Hihetetlen, mennyi szűk látókörű ember él ebben az országban.

Rapid 2008.06.16. 18:32:18

A kedves posztírót fikázóknak figyelmébe ajánlok egy történetet, velem esett meg.

A fogorvosnál ültem, gyökérkezelés, első forduló (tehát még vissza kellett mennem). Amikor már ki volt peckelve a szám, a kedves doktor hosszasan szidta az egyik pártot (mellesleg azt, amelyikre később szavaztam). Beszélni nem tudtam, de nem is volt kedvem, inkább ráhagytam.

Én lerendeztem magamban a dolgott azzal, hogy a "jó édesanyád", és egy hét múlva visszamentem hozzá. Mert amúgy jó, precíz fogorvos.

Szóval csak azt szeretném üzenni, hogy egy fogorvos ne éljen vissza a helyzetével, mert az csúnya dolog ám.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.06.16. 18:50:01

"Ez sajnos nem számít zaklatásnak."

De.

MaCabre · http://almos.blog.hu 2008.06.16. 18:57:42

felállsz és elmész ha tényleg ennyire zavar, ha meg nem hagyod ott a picsába, vagy legalább nem szólsz neki, h vegyen vissza, akkor meg meg is érdemled.
már persze ha igaz a a történet, tegyük fel, h igen...
mondjuk akkor sem fogom fel, hogy ez miért került ki index főoldalra. ja! mert figyelemfelkeltő a címe? értem már... remek!

2008.06.16. 19:01:29

Jaj, rapid, hát ilyet, szidták a pártodat, felháborító, én nem is értem, miért nem tilcsák be az ilyet, az lenne az igazságos, hogy mindenki a te pártodat szeresse, faszkalap.

visszamennyé 2008.06.16. 19:02:20

szar kamu.MNK.MNR.

visszamennyé 2008.06.16. 19:05:06

"- Nem vagyok oda ezért a folyamatért, doktor úr, úgyhogy kérem,majd óvatosan csinálja.”

Már megint egy 8 diplomás TSZ "folyamatmenedzser" (vagy ki beszél így-e?), vagy kamu?

LyukasBogrács 2008.06.16. 19:18:11

Paraszt volt a fogmester, ehhez nem fér kétség. De nehogy azt higgye valaki, hogy a nők olyan hűde kiszolgáltatott helyzetben vannak verbálisan. Mert nincsenek. Aki nem hiszi, menjen el dolgozni irodába, ahol ötnél több nő van huszonöt négyzetméteren belül. Bátrak és harsányak, mint egy csapat varjú. De csak egyszer fogyjon ki a papir a faxból, segitséget mindig halkan kérnek.

csutkababa 2008.06.16. 19:29:52

Aki szerint gavalléria, amit egy ismeretlen pasi utánaröfög a nőknek az utcán, annak üzenem, hogy ez semmi más, mint agresszió.
Mintha nem lenne a nőnek joga még egy befülledt randi esetén is azt mondani, hogy kösz, ennyi volt, rögtön ribanc, aki kihívóan öltözik, meg felhúzza szegény pasit, aki ugye nem tehet arról, hogy tulajdonaként kezeli a nőket, nem tehet arról, hogy vadállat lesz, mert ugye a fránya tesztoszteron...
Ha a történet valós, akkor csak szomorú képe annak, sok nő mit tűr el a férfiaktól, rosszul értelmezett alávetettségérzés miatt.

Kopasz Mercis 2008.06.16. 19:46:27

Kamu.

Ha nem az lenne, szerintem tökön verte volna egy értelmes nő a bunkó fogorvost.

LyukasBogrács 2008.06.16. 19:59:38

Most, hogy idáig eljutottunk (a méltóságában megsértett nő a tettek mezejére lép és tökönrúgja a férfit), talán elárulhatnák ezek a bölcs nők nekünk, úriembereknek, hogy hogyan kell kezelni a nagyszájú, hátunk mögött félhangosan megjegyzéseket dobáló, feleselő nőket, akik minket sértenek meg a méltóságunkban.
Nagyon, de nagyon kiváncsi vagyok, ismétlem, a nők javaslataira.

csutkababa 2008.06.16. 20:14:34

LyukasBogrács
Akkor Te már átérzed, mit élhet át egy nő építkezések mellett elhaladva, az utcán szembejövő férficsapat mellett, a strandon, a szórakozóhelyeken, a teherautósofőrök környékén.
Empátia.
Midez alkalmakkor mikor történt tökönrúgás a nő részéről?? tapaszatltál már ilyet? A nő legtöbbször ilyenkor süketvaknak tetteti magát, és sietősre fogja.
Tedd Te is.

LyukasBogrács 2008.06.16. 20:57:51

Értem, de hangsúlyzom, hogy engem nem a takaritónő-, nővérke-, titkárnőbanda szokott inzultálni, amikor elhúzok a fodrászszalon / szolárium előtt (jól is néznénk ki). Nem, én olyan emberekről beszélek, akikek nap, mint nap látnom kell, pedig nem is akarom.

Sadist 2008.06.16. 22:19:44

"Ez megalázó. Főleg azért mert egy kiszolgáltatott helyzetben vagy, ahol rá vagy utalva arra az emberre. A legszomorúbb, hogy még fizetsz is neki érte."

Felvilágosítalak, kislány, ez egy kapitalista ország. Ha nem tetszik a szolgáltatás, akkor nyugodtan felállhatsz, és mehetsz máshoz.

túróstészta 2008.06.16. 22:35:28

Impotens és perverz, csak azért mert bénán nyomul? Nem hiszem. Biztos beindult a kirakott melleidre, meg a hiperentellektüel szövegedre:"Nem vagyok oda ezért a folyamatért...":)
Ez kábé olyan suta, mint a dokié.
(Ilyenkor az egyszerűbb életszerűbb.)
Egyébként lefogadom, hogy, ha a magadfajta nyavalygó picsák hasonló helyzetbe kerülnek azzal a külömbséggel, hogy a pasi egy Brad Pitt, tuti ezsükbe sem jut kiakadni, inkább piromkodó vihogásban törnek ki, tán még a bugyijuk is benedvesedik.

Vierre_ 2008.06.16. 23:26:12

Nem szokásom a fika mert helyettem megteszi itt a sok unatkozó pöcskalap aki erre jár és nincs más dolga mint arra rejszolni hogy mekkora picsák a picsák, de nyanya ez annyira ciki amit nyomtál hogy én kérek elnézést.

Mikor tanulják meg az emberek végre, hogy ha fizetek valamiért és a másik köcsög, a minimum hogy elküldhetem a kurva anyjába, ha nem tetszik ahogy hozzám viszonyul, pl fogorvos orális fixációkat tol felém és mikor tanulja meg az ember hogy ha nem is fizet egy szolgáltatásért mert az ingyenes, a másik attól függetlenül azért fizetést kap, így ott is simán el lehet menni a pékbe ha nem tetszik sőt panaszt is lehet tenni mind a két esetben?

Ne írásba legyen nagy szád csillagom hanem felnőtt, tudatos emberként ilyen szitukban ne utólag sírj hanem nyiljon ki a csipád és küld el a faszba. És még fizettél is, istenem....

Ez nem béna csajozós duma, mert ilyen emberek vannak, ezeket meg kell tanulni kezelni , hanem sajnos egy szegénységi bizonyítvány az íróról, ami megint csak sajnos itt MO általános. Pedig mint már mondottam volt, a rendszer nem az, hogy te kuss.

Ebben semmilyen kiszolgáltatott helyzet nem volt, hanem alibidumáid voltak hogy nyúl voltál érdekvédeni saját magad. Fizetsz, azt csinálja amit mondasz, pont. Hol itt a kiszolgáltatottság? És mivel maszek, így egyértelmű hogy nem először voltál nála. Ecsém. Orvosváltás? pffffffffff deszar. igazán sajnálom hogy 2008-ban még mindig ez van baszki.

Vierre_ 2008.06.17. 00:42:07

engem ez az osipapa már multkor is felcsürt. Nem lehet ignorálni?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.17. 07:13:53

Ne írásba legyen nagy szád csillagom hanem felnőtt, tudatos emberként ilyen szitukban ne utólag sírj hanem nyiljon ki a csipád és küld el a faszba. És még fizettél is, istenem....

Ha nem is ilyen szavakkal kifejezve, de igaza van.
Ott kellett volna hagyni a fenebe.

Mindfreak 2008.06.17. 09:33:24

Rossz, aki rosszra gondol. :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.17. 12:43:11

nem rossz az, csak nem mindegy kivel:)

biturbo S 2008.06.17. 15:07:13

Osipapa, hülye vagy é????

csak egy hím 2008.06.17. 17:20:54

Nálam a nő egyik fokmérője, mennyire elegánsan tudja kezelni az ilyen szituációkat.

Az, h tudja kezelni az ilyen eseteket, az a felnőttség alapkövetelménye

Egy igazi nő ilyenkor egy finom de határozott megjegyzéssel úgy teszi helyére a bunkó férfit, h az nem hogy abbahagyja, de még az ajtót is kinyitja előtte kifelé menet - és nem, nem a farka méretére szól be, és nem is impotensezi le. Ezek megjegyzem fele olyan hatékonyak sincsenek

Gondoltam ha már itt megosztják velünk, bunkó férfiakkal, milyen is az igazi férfi, lássák mit értünk az alatt a szó alatt, h NŐ (a dekoltász csak kiegészítő). Vagy hogy felnőtt.

Sandor 2008.06.17. 18:14:46

Fogkőeltávolítást nem fogtechnikus hanem fogorvos csinál.
Már itt sántít a történetmesélés!

Sandor 2008.06.17. 18:29:14

Rapid mivel is élt vissza?Szólásszabadság(nem a tv-re gondolok) van nem 50-es évek.
Ennyit tudsz hogy anyázol meg annyit hogy csak

Végh Béla 2008.06.18. 16:58:05

Elkezdtem olvasgatni a blogot. Kb az összes bejegyzést elolvastam, hozzá a kommentek nagyrészét. Látom sok csaj ki van akadva, hogy a pasik milyen egy bunkók, hogy lehülyepicsázzák, meg leszűzkurvázzák őket.
De hát könyörgöm, ha egyszer ilyenek a bejegyzések!
Itt is mi van?! A csajnak nem tetszik, hogy a fogorvos "szóbasztatta". Ha nem tetszett neki akkor miért nem mondta meg neki, hogy: "Drága uram! Nekem maga ne tegyen hülye, bunkó sértő ktértelmű megyjegyzéseket, mert kimegyek felkelek ebből a székből, felrúgóm a golyóit a zagyába. Aztán holnap reggel az első dolgom az lesz, hogy feljelentem Önt zaklatásért, aztán becsukhassa a bóttyát."
De nem. A csaj (hülyepicsa) ott ül nyugodtan, hallgatja a faszit, sőőőt(!) még válaszol is neki, adja alá a lovat.
Aztán meg idejön ítt ríni a népnek. És akkor csodálkozik, hogy lehülyepicsázzák, meg lehülyszűzkurvázzák.

Röhej!

szüzi 2008.06.19. 10:45:49

arra senki nem gondol, hogy egy jó érzésű nő nem kezd el kajabálni a dokival, és nem azért vannak a férfiak, hogy megvédjenek minket?Hogy mi megőrizhessük nőiességünket.Ja elfelejtettem, erre a blogra szinte csak olyan férfiak kommentelnek, akiktől az efféle magatartás távol áll.igaz...a nő: ha nem hülyepicsa akkor tárgyiasult muff.Igaz?

Végh Béla 2008.06.19. 14:07:53

Nemigaz!

Én csak egyet vázoltam a számtalan lehetséges módból ahogy a fenti szituáció kezelhető lett volna a hölgy részéről. De amint látom vannak még olyan hölgyek akiknek nem volt elég világos, ezért aztán íme egy újabb lehetőség:
Fogorvos pofázik. A hölgynek nem tetszik. A hölgy feláll a fogorvosi székből, majd távozik a rendelőből. Hazamegy. Az interneten betüi a google-ba hogy fogorvos. Kiválaszt egyet. Majd bejelentkezik kezelésre. Amennyiben ez utóbbi fogász kollega is az előzöhöz hasonló verbális ezköszökkel rendelkezik, úgy nyugodtan alkalmazható eme utóbbi módszer.

Sok sikert, Drága Hölgyek!

Vierre_ 2008.06.19. 22:12:58

szüzi drágám, a nőiesség mióta egyenlő a mujasággal és a nőiesség mióta egyenlő azzal hogy eltűrsz minden szart? Ne hari kiscsillag, de ha szerinted az nem normális hogy egy doki akinek te csengetsz nem kevés pénzt orális fixációival zaklat közbe és te nem küldöd el akár kultúrált nőies módon, akár nem kultúrált nőies módon a sunyiba CSAK MERT NŐ VAGY, akkor nagyon nagyot baj van babám.
Én is nő vagyok, és tudatában is vagyok ennek. De ember is vagyok és a férfiakat nem azért tartom hogy jól megvédjenek drágám. Mert a férfiak nem erre valóak. Van hogy erre is, de nem erre.
Hány éves vagy?
Ez a poszt úgy ahogy van ciki és égő, a csajé folyamatos kamualibi dumákkal rögzíti miért volt nyúl egy faszkalapnak beszólni és elküldeni az anyjába, éppen nem volt mellette a "bikája" hogy megvédje, de az az ember aki nem képes kiállni EGYEDÜL magáért , az önértékeléséért, a büszkeségéért, az emberségéért, az egy lúzer akire pontosan ezért mindig rá fognak cuppanni az ilyen pöcskalapok. És a nő a te irományod alapján pont ilyen, hiszen önmagában kiállni magáért képtelen és csak a faszija az aki megvédheti mindettől.
De ha ez így van, akkor én nem akarok nő lenni, köszi szépen. :)))))

Végh Béla 2008.06.20. 09:32:42

De! Szerintem meg ha van rá mód maradj nő :)
Legalább te...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.24. 21:12:38

és az megvan, hogy szőke a fogorvosnál.

"nyissa ki a száját kérem de az istenért, de térdeljen le!!"

:)))

magichoose · http://legyozod.freeblog.hu 2008.06.27. 11:30:06

Na, ez tényleg gusztustalan volt. Igazából már az első néhány után pofán nyomtam volna, mondván "elnézést, kicsit fájt és összerázkodtam" vagy "sajnos az ilyen mondatok kihozzák a faridegzsábámat, megnézné, doktor úr, belülről a segglyukamat?"

Na mindegy. Könnyen beszélek.
süti beállítások módosítása