HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

ha a barátnőm lennél, lekopnék rólad

2008.08.28. 18:16 :: Szaszinko

"Tavaly nyáron történt egy szép késő délutzáni napon, hogy két utcával a házamtól egy hatalmas A/8 -as lassított mellém.Valamiért a hideg is kirázott, amikor észleltem hátulról az autó alattomos hangját, ahogy sunyin mellém fékez, majd csak üresben gurul.Egy 25 körüli barna hajú napszemüveges srác szólt ki nekem.

-Szia!Én itt lakom az utcában.

-Igen? De jó neked.-Azzal tovább mentem röhögőgörcsömet visszafolytva.

-És te hol laksz?-lassított megint mellém.

-Figyelj, felejts már el!-mondtam, és kezdtem gyorsabb tempóban igyekezni haza, amikor rájöttem, hogy talán nem is kéne hogy lássa hol lakom, mert ki tudja, lehet, hogy kattant, aztán kukkolni fog, vagy csöngetgetni hajnalban.Annyi bolond va ebben a városban.

-Gyere már ide, beszélgess Velem egy kicsit!

-Nem megyek oda, beszélgess velem itt.És megálltam.

-Csak az van, hogy én sokszor láttalak már hazajönni, mindig ilyenkor jössz.Megfigyeltem.

-Gratulálok, és most mégis mihez kezdjek ezzel a dologgal? Mit kell mondanom ahhoz, hogy végre lekopj róla, és elhúzzd a csíkot?Itt hosszas gondolkodás következett, majd rám nézett, és annyit mondott:

-Mondjuk, ha a barátnőm lennél, akkor biztosan lekopnék rólad!

Na, erre a logikai csavarra nem számítottam,elköszöntem, és szépen kisétáltam a buszmegállóhoz, hátha megtévesztem vele.Ez sajnos nem sikerült.Leparkolt a buszmegálló mögé, és azt várta mikor jön a busz amire felszállok.

Ezért beszaladtam abba  aboltba a mi legközelebb van hozzánk.Ott ismertem a fönököt. Akit megkértem, hogy szerelje már le a gyereket, mert teljesen halálra rémíszt.

Ő kiment, feltépte a kocsi ajtáját, és megkérdezte:

-Ugyan mégis mia  faszt képzelsz te magadról.Mit baszakszó' a barátnőmmel, mi?

Ez egyébként csak azért volt baromira érdekes, mert a boltos úgy egy 40-essel idősebb nálam.

De hát ez ma már nem is olyan furcsa, mindegy elég volt Iván a boltos jelenléte ahhoz, hogy lekopjon rólam, ráadásul úgy, hogy nem kellett a barátnőjének lennem ehhez.

Szilvi"

154 komment · 1 trackback

Címkék: audi ostoba pasi zaklatás

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr64638163

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.08.29. 08:16:34

Szar csajozós dumák blogja - ha a barátnőm lennél, lekopnék róladTavaly nyáron történt egy szép késő délutzáni napon, hogy két utcával a házamtól egy hatalmas A/8 -as lassított [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

storyline :) 2008.08.28. 21:12:15

Csak én érzem úgy, hogy a csaj kezdett igen bunkó módon viselkedni?

storyline :) 2008.08.28. 21:16:59

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.08.28. 20:01:25
...

Hány kiló vagy amúgy?"

MP, a releváns kérdések nagymestere :DDDDD

xz 2008.08.28. 21:20:55

Az egészben csak az lepett meg, hogy az indexről keveredtem ide.
Szaszinkó! Ezért kár volt koptatni a klavit, nagyon pocsék és csattanó nélküli sztori.

Lilyom 2008.08.28. 21:20:55

uramisten de szar kamusztori te hülye kis liba képzelegtél mi? S a jóságos boltos bácsi miután kioktatta az A8s gyereket szeretettel megkínált egy szelet tortával és taxit hivott ? :D

blunt 2008.08.28. 21:26:19

A poszt szar, a kommentek kurva jók... De tényleg. Csak így tovább...

hoseman 2008.08.28. 21:27:16

..nna...baszadék egy történet volt ez is...

rfd 2008.08.28. 21:31:31

azta mekkora kocsog kurva vagy!
ha nem akarsz valakivel szoballni tovabbsetalsz. vagy jot tett az onbizalmadnak? huu, de utalom az ilyen nonemu embernek alcazott barmokat.

KEREMKAPCSOLJAKKIEZTABLOGOT

blunt 2008.08.28. 21:32:41

-Iváááán!!!!
-Mivaaan????
-Gyere, van egy üveg vodkám...

binko 2008.08.28. 21:41:42

na ezt jól elintéztük, jöhet a következö bunkós pasis még kibaszottul bunkó csajos béna kitalált történet. Lehetöleg legyen benne guccsi óra meg A198727893944-es audi turbó qáttró meg 77 kopasz kigyurt szamuráj-matrix-nindzsakutya

zozo 2008.08.28. 21:43:24

amugy azok a ribancok akik ide postolnak meg nem olvastak egyik postra sem a reakciokat?
en csak azokert olvasom ezt a blogot. :D
amugy a magyar nok egojanak nagysagt en sem ertem, mikot arrol hires az orszag, hogy egy koktelert szopnak (az meg baromsag, hogy szebbek akarmelyi nemzet holgyeinel), erre iparagat is epitettek mar. legenybucsuturizmus. szanalom...

CernaGeza 2008.08.28. 21:43:35

- Csípem, hogy bepróbálkozik a gazdag bunkó a csajozós verdával, aztán a sértett hölgy a kezdeti lerázós szöveg után csak megáll.. " - Gyere és beszélgess velem itt..!"

Vaze.. eszem megáll. Hát csak ájudi vót a segge alatt..?? :)


Magyar lányok, hol a méltóság, kérdem

Dömper Ármánd 2008.08.28. 21:52:12

blunt, kussolj már, elvisznek!

1975 2008.08.28. 21:54:30

Az egész történetből egy mondat valószínűleg igaz: "Annyi bolond van ebben a városban."
Kettő biztosan+Iván bátyó, de ő csak belekeveredett..

piet 2008.08.28. 21:58:46

poszt télleg szar! hozászólásokon szétröhögtem magam. :)))

csicska ribanc kamuja 2008.08.28. 22:08:59

Elképesztő, hogy a feltűnési viszketegségben szenvedő hülye kurvák milyen kamu sztorikat tudak kitalálni.

dinoszaurusz 2008.08.28. 22:12:05

fojton ijen hüjeségeket írogattok?

Kúrcsány Ferenc 2008.08.28. 22:12:28

Nekem egy A4-es papírlapom van, amire ráírtam hogy Szopjál le ribanc.

starscream 2008.08.28. 22:12:49

a cseh lányok közt ezerszer szebbeket találtok mint a hazai színvonal. de sorolhatnám...

Andie 2008.08.28. 22:35:50

Egy hatalmas A8?
Elképzeltem egy kevésbé hatalmasat... aztán egy aprócskát... Nem volt könnyü :)

Maura 2008.08.28. 22:38:52

Posztiro holgy... Nem kellett volna ribancosan razni meg dobalni magad, ennyi.
Ha meg megszolitanak, legyen mar benned annyi noiesseg, hogy boknak veszed, ed kedvesen elutasitod.
Ha csak visszakaffogsz, akkor meg alairod, hogy csak egy ribanc vagy, akinek olcso tarifat ajanlottak. Ennyi.

Hany es hany ilyen teszi-veszi magat a kellemesebb autohangok hallatan...

csicska ribanc kamuja 2008.08.28. 22:40:25

Elnézést, elütési hibát vétettem ebben a lúzer, faszt csak újságban látó ribancoknak szóló blogban. A helyesen leírt és összerakott szöveg azonban a kétszámjegyű IQ-val rendelkező ostoba riherongyoknak is jár, ezért a korrekt és lényeglátó megfogalmazás így szól:

"Elképesztő, hogy a feltűnési viszketegségben szenvedő és kielégítetlen hülye ribancok milyen kamu sztorikat tudnak kitalálni. Csak szeretnéd, ha A8-as Audiból szólítanának meg te vendéghiánnyal küzdő és pénzért mindent bevállaló buta kurva."

.45ACP 2008.08.28. 22:41:47

".45ACP 2008.08.28. 20:15:57
Bocsesz a meleg blogot merre találom? Két hete írtam ott egy fiúnak, de elvesztettem az e-mail címét." Valamelyik f..szopo kis gyoker fereg a nevemben irogat.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.08.28. 22:44:42

Dömper Ármánd 2008.08.28. 21:52:12

Erről a blogról? Hová?...

LyukasBogrács 2008.08.28. 22:45:04

Magyar lányokkal nem foglalkozom több, mint tiz éve.

Asszem jól döntöttem.

BKKB 2008.08.28. 22:48:39

tanulságos story :) Ilyet valóságos történetnek a Blikk-ben a helye, a mit meséljek ma rovatban.

tomcsi71 2008.08.28. 22:57:18

Tudjatok, hogy hol talalom azt az A8-as krapekot, mert ha elvinne egy korre a kocsijaval, en szivesen leszopnam erte ;)

pakesz 2008.08.28. 23:00:40

Ha szemezek vele, akkor az a baj.
Ha nem szemezek vele, az a baj.
Ha csak öt percig csinálom, az a baj.
Ha egész éjszaka szemezek vele, az a baj.

Perillustris 2008.08.28. 23:04:10

"Végre egy erkölcsös nő aki nem bukik rá az A8-as kipufogójára."

Egy régebbi modell volt. :)

540i 2008.08.28. 23:12:32

Az A8, vagy a nő? :)

nav 2008.08.28. 23:27:38

Szuzukira buksz é?

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.08.28. 23:49:53

Egy szép nyári délutánon a parkolóházban tipegtem az autómtól az üzletház bejárója felé, amikor megállt mellettem egy valaha jobb napokat látott, igencsak személyigazolványosnak tűnő /14 éves korban kaptad, ha még emléxel rá!/VW Jetta típusú, ütött-kopott, horpadt, rozsdás ócskavas, himbálózó wunderbaum tömegekkel, rózsafüzérrel és hasonló nyalánkságokkal csicsázva és kibődült belőle a hasonlóan igénytelen, nyakán vastagon kunkorodó szőrös, zsíros hajú kretén,hogy:

-Figyejjé mááááán! Meg lehet veled ismerkeeedni???


Elöntötte agyamat a fos!! Mit gondol magáról ez az ápolatlan, izzadt, beszélni nem tudó, aluliskolázott seggfej?? Hogy a gyönyörtől bealélok a rozsdatemetőjébe? Hogy rá vártam és ő álmaim netovábbja?? Grrr....

Válaszoltam is azonnal.. szééép széles mosollyal az arcomon.... :)


-Velem igen. DE VELED???????


Pfúúúj! Kikérem magamnak...


Legközelebb próbálkozz, kislány, te is ezzel.. vagy ájulj be és ne sirdogálj...

Back to the future 2008.08.28. 23:51:59

Nekem csak egy "szar" 81' DeLorean-om van, de ha ugyesen, es erzekiesen leszopsz cicuskam, talan atnyargalhatunk vele a jovobe.;)

AAAKK 2008.08.29. 00:10:36

milyen agresszív csaj...
lehet hogy ő volt az igazi

Iván az erőember 2008.08.29. 00:11:13

A csaj írni nem tud, de a nyelvérzéke remek!

hülyemagyar 2008.08.29. 00:13:17

Parasztribanc
Ha traktorral lett volna a csávó, már együtt lennének. John Deere bejön?

béla 2008.08.29. 00:13:27

Kiskorú vagy-e? Az lehetsz, mert ha nagykorú lennél a boltos már nyugdíjas vagy halott lenne, te pedig az ablakon át ugrottál volna az autóba...
Szóval legalább pedofilia van a történetbe (muszáj kiszineznem a történetet, mert önmagába elég szar)

Tomcsi71
Lovaskocsi is megteszi? Mehetsz 1 kört, aztán játszhatsz utána a lóval

JOE 2008.08.29. 00:24:06

Jesszum Pepi, de jo ez a blog :D

vauvauvau 2008.08.29. 00:34:39

Örülné inkább nekije, hogy megakarnak izélni.

Jodel 2008.08.29. 01:21:32

A szolár vesz egy mezsót.Kiszállitják neki.Próbálgatja vezetni egy-két nap,de nemmegy neki.Harmadik nap felhivja a másik mezsóst és mondja neki:
Nemmén a verda.Beindul,de nemmén séhova!
A másik:Hát hajcsad débe.
Szolár 1:Hát dééébe émmég aaaszok!

kacsa! 2008.08.29. 03:17:36

a kommentek lol köszi hogy összehoztátok! :D

Afehérkapitánya 2008.08.29. 07:14:28

Az automata váltón is van N fokozat, ami magyarul üres. Szóval tud az üresben gurulni ha akar.

kőpor 2008.08.29. 07:36:33

szarcikk

broáááááááááááááááf

nilla · http://5jmz3r 2008.08.29. 08:31:28

Szerintem se lehet észlény a lány, még a történet hitelességét is megkérdőjelezem, de tényleg nem értem fiúk miért kell ilyen indulatoktól fűtve fröcsögve, általánosítva szidni a magyar nőket. Tényleg elkeserítő a tendencia, de nem kizárólag a nők körében...sőt. Arról nem beszélve, hogy vajon a mai tizenévesek miért "szopnak egy koktélért"...nincs előttük pozitív példa, értékrend, úgy gondolják ha használják őket is legalább történik valami, megállják a helyüket a húspiacon. De vajon miért? Hol az udvarlás, tisztelet stb...amúgy mostanabán körülnéztetek Németo.-ban, Spanyolországban, na és a skandináv országokról ne is beszéljük...na ott igazán hajmeresztő ami van. Amúgy sajnos az utóbbi időben az itthoni negatív tapasztalatim miatt nekem is inkább külföldi fiúkhoz volt szerencsém, de azért nem írnám le a magyar férfiakat, hátha....

Atesz 2008.08.29. 08:35:18

Végre 1 helyes lány, aki az eszét nem a műkörmében tartogatja :-). A NAGY sötét verdákkal cirkáló alvilági figurák azt hiszik,minden csajszi elalél és bezuhan az ülésre,pláne ilyen magasívű csajozós dumával megturbózva.Szerencsére van kivétel.A hétvégi diszkóban aztán helyreáll a status quó,tini pipikék néhány Baccardi után önként és dalolva...

TheVIl 2008.08.29. 08:59:27

Az ajudi csak egy drága fócvágen, akkor már inkább bmw. A merci meg maradjon meg a cigóknak.

mxplanet 2008.08.29. 08:59:47

szánalmas, szar, dedós story

koschwarz 2008.08.29. 09:00:40

én úgy látom, ebben a történetben mindenki paraszt. és ezt hirdeti a neten. hogy kerültem én egyáltalán ide...?

Kata 2008.08.29. 09:02:59

kedves srácok, felvilágosítalak benneteket, hogy az a8-as csávó zaklatást követett el, és nagyon baromira örülhet, hogy csak egy szar kamublogon végezte, és nem a rendőrségen.

felhívom a figyelmet, hogy egy nővel való kapcsolatkezdésnek nem a megfigyelés, nyomozás, meg zaklatás a legideálisabb módja, hanem tessék odamenni hozzá, megkérdezni tőle, hogy hajlandó-e beszélgetni, és BESZÉLGETNI KELL VELE. nem zaklatni... talán egy-két évszázad múlva eljutunk arra a szintre, hogy az utcán menő nőket nem ingyenkurváknak nézitek végre, akik bunkó büdös ribancok, csak azért, mert nem vigyorognak mindenkire, mint a tök. érdekes módon én is csak a barátaimmal és a családommal vagyok kedves és mosolygós. miért kéne másokkal kedves lennem? betartom az alapvető udvariassági szabályokat, de le kéne szopnom az összes férfi járókelőt, hogy kedves legyek? vagy mi?

a nő nem két lábon járó picsa, a nő EMBER. és mint ember, joga van ahhoz, hogy ne feküdjön le bárkivel, aki azt gondolja, hogy most szívesen megkúrná.

TheVIl 2008.08.29. 09:06:34

Itt kúrásról szó se volt, az meg nonszensz, hogy zaklatás meg rendőrség :DDDD

Kata 2008.08.29. 09:09:28

ja, és illik tudomásul venni az első NEM után, hogy a nő nem akar sem kúrni, sem járni, sem megismerkedni az illetővel. azon kívül ettől az illető nő még nem ribanc, nem bunkó, nem kurva, nem picsa. csak azért mert merészelt visszautasítani egy férfit.

nem értem, mi ezen az olyan kevéssé felfogható.

yyxcc 2008.08.29. 09:11:04

Hát nem tom én hozzá mentem volna ha nő lennék, házassági szerződés majd fél év múlva válóper és ha más nincs is, az A8-as fele a tiéd lett volna :)

viszont ez a zseniális leszerelés ez nagyon ott van :D:D:D:D grat hozzá

mxplanet 2008.08.29. 09:31:39

Kata! ha egy nő nemet mond először, azt várja ezzel, hogy még kaparj utána

Silver 2008.08.29. 10:34:03

Nem azzal van a gond, hogy lekoptatta, hanem hogy egy paraszt. Miért kell bunkónak lenni? Emiatt a felfogás miatt bunkó az egész ország! Amúgy van sok kedves lány is, akik meg a bunkók miatt nyelik a szart meg az ilyen "egyenjogú vagyok vazze" nőktől...
Amúgy királyak a kommentek :)

Silver 2008.08.29. 11:12:47

Ja és ez nem zaklatás :) Rendőr kiröhögne

megmondoember 2008.08.29. 13:18:48

Kedves Kata!

Egy nő majd akkor lesz több, mint egy pina meg két csöcs, ha
- nem ezeket rakja ki és helyezi előtérbe öltözködésén keresztül, mint legfőbb erényeit
- nem ezeket használja fel, hogy megkapjon olyan extra dolgokat, mentességeket, szívességeket, amiket az ezekkel nem rendelkező emberpéldányok nem tudnak elérni
- nem hiszi azt, hogy minden férfi aki szól hozzá a pinájára meg a csöcsére vágyik,
- nem csak ezt a két (három) dolgot viszi egy kapcsolatba, azt gondolva, hogy ezzel ő már eleget is tett azért, ill. hogy ezek birtoklása máris teljes kiszolgálásra és minden földi jóval való elhalmozásra jogosítja őt,
- nem írogatja be állandóan öntudatosan boldognak boldogtalannak, hogy egy nő több mint egy pina meg két csöcs, mert az ilyen beszólásokkal pontosan azt erősíti, hogy bizony, csak annyi.

DocBulywood 2008.08.29. 14:34:40

"ja, és illik tudomásul venni az első NEM után, hogy a nő nem akar sem kúrni, sem járni, sem megismerkedni az illetővel. azon kívül ettől az illető nő még nem ribanc, nem bunkó, nem kurva, nem picsa. csak azért mert merészelt visszautasítani egy férfit."

Aztán persze tele lesz vele az összes faszvadászó oldal, hogy elváltam, egy gyerekemmel keresem szerető férjemet, gyerekemnek apukát.

Hát akivel felbaszatta magát, az fizesse a baszása "árát."

Anyukám, előbb kellett volna gondolkozni, vagy lenyelni és akkor nincs ez a probléma.

Kata 2008.08.29. 14:50:38

megmondoember,

előítéletek, sztereotípiák, általánosítások. te örülsz, ha férfi létedre azzal találkozol, hogy úgyis csak kúrni akarsz, és még aznap este le is akarsz lécelni? örülsz annak az általánosításnak, hogy az összes férfi kurvázik? veri a csaját, elhanyagolja a gyereket, elissza a fizetést?

szerintem gondolkozz el ezeken...

emberekről beszélünk, nem egy pináról és két csöcsről, meg egy faszról és két golyóról...

de úgy látom, ezen a blogon sokan sokféle neurózissal küzdenek. sajnálom őket. nagyon boldogtalan életük lesz, ha csak ezt hajlandók meglátni.

docbulywood,

mivann??? itt ki és hol baszatta fel magát??? vált el és hasonlók?

Jodel 2008.08.29. 14:54:43

megmondoember

Tetszik a felfogásod,a hozzászólásod tartalma.O.K!

Jodel 2008.08.29. 15:06:50

Kata

Látom hatalmas a harcikedved!?

váj mí 2008.08.29. 15:46:58

Hát pedig fiúk, van úgy, hogy a nem, az bizony nem.
Engem tegnapelőtt, úgy este 10 óra tájban szólított le egy srác az utcán. Pedig nem úgy voltam öltözve, hogy minden kinn. Farmer és normális, egyszerű póló. Semmi sem volt kinn ;). Mint kiderült, elsőként a szemeim "fogták meg". No, kérdem én: Szúrjam ki őket? ;) Különben, aranyos volt és nagyon kanos :P Én meg 5 perc alatt szépen leszereltem ....

megmondoember 2008.08.29. 15:59:15

"előítéletek, sztereotípiák, általánosítások. te örülsz, ha férfi létedre azzal találkozol, hogy úgyis csak kúrni akarsz, és még aznap este le is akarsz lécelni? örülsz annak az általánosításnak, hogy az összes férfi kurvázik? veri a csaját, elhanyagolja a gyereket, elissza a fizetést?

szerintem gondolkozz el ezeken..."
Én gondokozzak el ezen? Muhahaha. Mégis, szerinted ki terjeszti ezeket a férfiak többségére hamis marhaságokat? Tudod kik? Pontosan azok a hülye egy-pina-két-csöcs nők, akik lázadoznak saját maguk ilyetén módon történő "megbélyegzése" ellen miközben pont ők redukálják saját magukat nemi szerveikre azon keresztül, hogy nap mint nap kihasználják és visszaélnek az azokból adódó előnyökkel, megkülönböztetéssel, és akik úgy próbálják meg saját nemüket magasabbra piedesztára emelni, hogy a másikat lehúzzák a fenti hamis vádakkal. Szánalmas. De hát nem is tudom várhatunk -e többet két csöcstől meg egy pinától... többhöz ugyanis ész és egyéb kvalitások is kellenének...

mxplanet 2008.08.29. 16:10:11

finisz!
és le is nyelted? vagy csak habosítás után kiköpted?:)

váj mí 2008.08.29. 16:23:50

mxplanet
a "leszereltem" szó melyik betűjét nem érted? :P

.45ACAP 2008.08.29. 17:07:48

finisz 2008.08.29. 15:46:58
"úgy este 10 óra tájban szólított le egy srác az utcán. . Mint kiderült, elsőként a szemeim "fogták meg".
Miert, a szemeid vilagitanak a sotetben mint a kutyaknak?

storyline :) 2008.08.29. 17:12:04

"Kata 2008.08.29. 09:02:59
...érdekes módon én is csak a barátaimmal és a családommal vagyok kedves és mosolygós..."

Hát, pedig egy mosoly nem kerül semmibe...

.45ACP 2008.08.29. 17:12:07

Elnézést mindenkitől csak skizó vagyok néha előbújik belőlem a meleg énem, és ilyenkor arra vágyok, hogy valamelyik nemzeti bajtársam megerőszakoljon a turul madár hátán.

váj mí 2008.08.29. 17:15:33

.45ACP
Bezony-bezony, világító égszínkék szemeim vannak ... :P
Kellemes időtöltést a turulmadaron ;)

finisz 2008.08.29. 17:44:25

Rendben-rendben őszinte leszek. Leszoptam azt az aranyos kanos srácot, mert nem bírtam magammal az este. Na most boldogok vagytok?

Kata 2008.08.29. 17:56:08

Azért nehogy már csak te szopjál "finisz" ! Az én pinám meg csöcseim már senkinek sem kellenek? Én is szopni akarok!

mxplanet 2008.08.29. 18:23:49

attól függ mekkora Kata!
(mármint a klitoriszod ehehe)

Finisz! ki tudja milyen szót használsz a leszopásra:))

finisz 2008.08.29. 18:35:56

"ki tudja milyen szót használsz a leszopásra:))"
Honolulu ;)

mxplanet 2008.08.29. 18:37:18

az "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ" az jobban hangzik ;)

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.08.29. 19:45:12

esz' kamu. én vótam a zanyócca'. cigizett a lánka.

mxplanet 2008.08.29. 20:04:25

A8 törlesztője is megúszható már netto 250-es fizuból nem?

.45ACP 2008.08.29. 20:29:52

"A8 törlesztője is megúszható már netto 250-es fizuból nem? " Aztan meg majd ragod a kuszobot kaja helyett.:))
Nehany buzi kocsog meg a nevemben irogat. Na mindegy ennyi elvezetuk legyen.:))))))

mxplanet 2008.08.29. 20:40:16

nem magamra értettem, arra céloztam h a postoló, annyit szeretett volna mondani a csajnak h inkább a kocsiban szopja le, ne a panelban :))

mxplanet 2008.08.29. 20:49:30

és ESZT KE CSINáNIE??

szégyelld magad:(

mxplanet 2008.08.29. 20:50:24

cserélj autót. mer az A8 széthullik belülről ;)

tetrapolárisalfasugárzó 2008.08.29. 21:56:11

A férfi története szerintem ilyen lehet:


"Már fél éve megláttam egy jó csajt aki szinte mindig ugyanarra ment az utcámban ugyanabban az időpontban. Eleinte ez még fel se tűnt, de 2-3 hónap után, mivel már többször is láttam, reménykedtem, hogy itt lakik a közelben. Talán már az elejétől fogva belezúgtam, (lehet emiatt) sokszor néztem az ablakomból. Nemrég vettem a bátorságot, hogy leszólítsam, fel is vettem az 5 éve nem használt napszemüveget, hátha jobb hatást érek el, meghát az Audi biztonságos kocsi, miért ne vigyem azt is. Odagurultam mellé, "Szia!Én itt lakom az utcában." ("Többször láttalak már, feltűnt hogy ilyenkor mindig erre jársz, és elvarázsolt a szépséged gyere vacsorázni" - mondatot már nem tudtam elmondani, mert ekkor mondott valamit, és megpróbált magára erőltetni egy böfögést vagy nevetést?
Igaz, nem vagyok egy szépfiú, és ezért elbizonytalanodtam. Azért egyből "kiröhögni" egy próbálkozót...
"És te hol laksz?" mondtam, de valamit motyogott és elsietett :(
Ekkor jött az a párbeszéd ami a postban is megvan írva. Hát elég mogorva volt, nem ilyennek képzeltem, ezért vágtam vissza elkeseredésemben. Sértődötten elment, én meg hazaautóztam. Tudniillik a buszmegálló mögött van a lakásom, be is álltam a parkolóba, a napszemüveget vissza a tokba, kesztyűtartóba, kicsit elrendezni ott a dolgokat stb., ekkor meg egy vén faszi kinyitja a kocsiajtót és hörög valamit majd leköpi a szélvédőm. Na ez szép nap volt, köszönöm."

.45ACP 2008.08.29. 22:04:24

A story jo, es lehet hogy hasonloan zajlott le.:)))

harcibarbi 2008.08.29. 22:53:40

Hát persze. Kb akkora camou, mint naponta verik az utasokat a bkv ellenőrök.

aljaskuszobab 2008.08.30. 16:11:58

kata csak azert ilyen frusztralt, mert kover. nagyon. egy regebbi posztban irta, hogy nyolcvan kilo folott van.

a helyeben en is az lennek.

Ladybird 2008.08.31. 13:09:17

Foglaljuk össze kedves Szilvi! Bejöttél egy srácnak aki 25 évesen A8-assal gurulgat ide-oda (irigylem a fajtáját!) A dumája tényleg szánalmas.(De a tied is tripla nulla.) Nem volt veled bunkó.(Ami rólad sajna nem mondható el.) A slusszpoén pedig a végén a 40 évvel idősebb faszival,kicsit sem érdekes. (Inkább baromira szánalmas.) Conclusio: a srácnak iszonyú mákja volt,h ilyen frappánsan és elegánsan lekoptattad!

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2008.09.01. 00:11:05

aljaskuszobab!

A 80 kilo az nem kövér, hanem pont jó, főleg ha valaki 180 magas... a könyvek is ezt írják elő...


De különben is hogy kerül a kiló az asztalra? Ha nem tetszik amit Kata mond, akkor helyrehozod azzal, hogy megpróbálsz mondani valami írtó bénát?

aljaskuszobab 2008.09.01. 13:30:24

igen, ez volt a tervem, de most , hogy lelepleztel, mast kell kitalalnom.

amugy meg olelgesd a 80 kilos noket, ha a konyvek azt irjak , engem nem zavar. legalabb kevesebb olyan no lesz mint kata, aki a sajat igenytelensege miatt nem boldogul a ferfiakkal es megis mindenert oket okolja.

megmondoember 2008.09.01. 16:41:13

"legalabb kevesebb olyan no lesz mint kata, aki a sajat igenytelensege miatt nem boldogul a ferfiakkal es megis mindenert oket okolja."
Nehogy azt hidd! Az elmúlt fél évszázad feminizmusán felnőtt - gyakorlatilag minden ma még nem botorkáló nő - mást ugyan nem (mert minek, hiszen ő nő), de azt megtanulta, hogyan lehet mindig és mindenért a férfiakat okolni. Az önkritikát gyakorolni és saját hibáit is meglátni és elismerni képes nő manapság ritkább, mint a természetes szőke...

harmatOSA 2008.09.02. 11:21:08

hát ennyi bunkó pasit egy rakáson:) döltem a röhögéstől....tényleg bunkó mert a béna ismerkedésre nem vágódott gericre?Szánalmas himek vagytok.... ennyi süket dumát. Ez a napom kész :)

LyukasBogrács 2008.09.02. 20:40:40

Mégis mire számiottál ilyen magunkfajta wogoktól?

Na, húzás vissza statot javitani, nem rontsd itt a tónusskálánkat!

megmondoember 2008.09.02. 21:42:24

Mijezakurvanagycsönd? Már mióta megint nincs új blogbejegyzés? Ennyire jól megy a könyv, hogy már nem kell neki a reklám? Vagy elfogytak a bunkó pasik? Nem értem...

megmondoemberFAN 2008.09.03. 13:54:08

Megmondoember for president!
:)

Kövesi 2008.09.03. 16:47:37

Nézzétek mit találtam a csiklóról:
szexmanifesto.blog.hu

- ha az audis kiscsávó legközelebb szerencsével jár, akkor járjon ide iskolába.

Dörmögő_Dömötör 2008.09.03. 19:14:42

Szimpla lány szimpla sztorija bunkó kommentelők között. Linkek vagytok!

Detlef · http://a_hataron.fiberweb.co.cc 2008.09.04. 15:52:41

Biztos hogy a srác nem először próbálkozik ezzel az ismerkedési formával, és nem is sikertelenül. Örülj annak, hogy megmutathattad neki hogy nem csak olyan lányok vannak a világon, akik eldőlnek ha rájuk néz egy audis csávó. És örülj annak is, hogy a boltos rendes volt és segített.

Nebameg 2008.09.04. 19:28:01

Aha. És ez a kőkemény boltos felrántja a nyócasajudi ajtaját, oszt kitépi a gyereket a kocsiból? Akár igaz is lehet, matematikai esély van rá. Mindenesetre 60 körül ritkán ilyen vehemensek az emberek:))

szöszkehölgy 2009.12.16. 10:45:41

Egyszerű, ha tudod, hogy valakinek bejössz, de nem akarsz tőle semmit, akkor ne beszélgess vele sex-ről, mert ezt éred el vele.

jimmi-p 2009.12.20. 00:44:20

Igen... xar csajozós dumák?

De hogyan lehetne jól dumálni?

Hát itt a válasz: www.puafestival.com/forum

Intelligens csajozási Klub!
süti beállítások módosítása