HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

A pasi elővette a faszát, és a bokor mögött verni kezdte

2008.06.04. 22:04 :: Szaszinko

Helyszín: Rózsadomb egyik lépcsője két kanyargós útszakasz között.
Résztvev
ők: Én (22 éves, munkából kissé későn hazafelé tartó lány) és a perverz pöcs!
Az esemény: Na ahhoz nem tudok mit  hozzá tenni…kicsit  kellemetlen nekem de a megrázó élményeket jobb kibeszélni. Amúgy nem ez az els
ő fórum, szólva már úgyis mindegy, nincs mit titkolnom. A barátnőim szerint meg kell tanulnom nevetni ezen, mert különben rosszul fogom identifikálni a férfiakat, és előbb utóbb prüdéria vesz majd rajtam hangot…szóval…ezt azért mégsem…Mondjuk utána egy ideig nem volt kedvem pasikkal kezdeni…
Az esemény részletesebben: Mentem haza nyáron a melóból, és kis kosztüm volt rajtam, szoknyával. Amolyan konszolidált munkaöltözet. A buszon velem utazott egy öltönyös laptopos fazon, ráadásul nem is volt túl id
ős, kb 30 lehetett. Ahogy ült és néha odapillantottam, látszott a hímtagja a vékony szövet gatyában. Dudorodott. De akkor még normális keretek között csak úgy volt neki…ott. Később megfordult a fejemben, hogy én lehettem a hibás, hogy néztem… Amikor le kellett szállnom ő is mögém állt. A kapaszkodón lévő gombot úgy nyomta meg, hogy kicsit hozzámért közben. Basszus. Akkor még csak ez volt bennem, mert nem szeretem ha hozzám érnek. Bár itt ez még semmi gondot nem okozott. Aztán leszálltam. Azt hittem azért szállt le ő is, hogy elkérje majd a számomat, vagy megszólítson, amit majd én udvariasan elutasítok. De nem…Direkt lassan kezdtem el a lépcsőn felfelé menni, hátha lehagy majd….De nem. Az egyetlen dolog ami megtörtént, hogy a pasi elővette a faszát, és a bokor mögött verni kezdte, miközben a seggemet nézte lentről. Ahogy megyek felfelé….WÁÁÁÁÁ! Belegondolni is rossz, még így kb. 9 hónap távlatából is! Az ilyen szemeteknek van vajon barátnője? Lehet volt is…közben ő meg ilyen ember. Meg ilyeneket csinál. És valaki majd a felesége lesz, és nem tud a kis hobbyjáról….Kellemetlen.

271 komment

Címkék: fasz perverz ostoba bunkó verés pöcs pasi verő mutogatós

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr29504186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gargoyle 2008.06.05. 13:15:35

FD: ha en elveszem a szomszed gyerek uzsonnajat a suliban 6 even at en is max pszichoterapiara szorulok nem bortonre de ezzel sikerulhet orok eletre elbaszni mentalisan az illetot. ezert szarom le hogy konkret bortont ero buncselekmeny tortent-e, a lehetseges kovetkezmenyekre kell figyelni.

ha van egy fel eves csecsemod es kilobalod az erkelyrol az sem buntetendo alapesetben de nem csinalod mert esetleg leesik. erted?

DrSzöszi 2008.06.05. 13:19:05

"nem tartana ezt említésre méltót, és nem gondolná azt, hogy rögtön rács mögé kerüljön. valószinüleg nem lenne álszent, és magabiztosabb lenne."


Muhahahhaaaa. Amerikában meg lazán beperelne állat nagy kártérítésre csak azért, mert elfelejtetted felhúzni a slicced pisilés után...:)

Nemárhogy az ország hibája legyen...

(Egyébként ismétlem: szerintem egy felnőttkorú nőtől ez a post tulreagálás - különösen a vége, a "hogyan bízzak így a férfiakban" vernyákolás. De ettől még a vérgáz az a pasi volt...)

Egyébként Cucunak igaza van, a sztori SEHOGY nem tartozik a blogba.

Zozo 2008.06.05. 13:20:10

Ron Jeremy, nekem is ez volt az elso kerdes a fejemben, hiszen a szovegbol egyertelnu, hogy a ficko eszrevette, hogy a csaj tobbszor is odafordul es kimondottan a farkat bamulja. Ez azert majdnem egy felhivas keringore, nem?

Labancz 2008.06.05. 13:21:57

gargoyle: Milyen beteg gondolataid vannak neked??
Kezdel gyanús lenni nekem! Mond csak, van laptopod?

DrSzöszi 2008.06.05. 13:23:12

"Eletkepes az en verziom is nem?"

Hááát, nekem nem.
Ha bejön egy pasi, és flörtölök vele, simán lehet, hogy ránézek a farkára.
De ha erre nem az a reakciója, hogy megpróbál valami normál módon ismerkedni, hanem az, hogy előveszi a farkát, akkor azt gondolom, hogy "beteg állat", és továbbállok.
Akkor is, ha előtte tényleg érdekelt volna, és még a gatyáját is stírölöm.

(Viszont nagyon meg lennék lepődve, hogy ennyi emberismeretem nincs, hogy meglássak egy barmot...)

diab 2008.06.05. 13:24:36

zozo és hasonló véleményen lévők: tényleg úgy csajoztok, hogy nézed a mellét, amíg csak tudod, aztán ha már elég ideig nézted (szerinted), akkor odamész és falnak vágod, mert te már kiudvaroltad magad?

DrSzöszi 2008.06.05. 13:25:26

"Ez azert majdnem egy felhivas keringore, nem?"

De. Az.
Ahol

KERINGŐ = nézek a két szép szemedbe, ha van vér a pucámban, akkor elkérem a számod vagy meghílak egy piára, ha übermacsó vagyok, akkor megpróbállak negyedórán belül megdönteni, ha meg hülyegyerek vagyok, akkor iszom be a látványt és hazaszaladok kiverni.

KERINGŐ =/= nyilvános helyen kiverem a farkam

Zozo 2008.06.05. 13:25:53

Meg egyszer kerdem: mi van, ha csak pisilt? Minek kellett ott allni a lepcson es kitartoan bamulni. Illett volna elfordulni es menni a dolgara a holgynek, nem pedig mozizni. Ezen is el kene gondolkodni.

gargoyle 2008.06.05. 13:27:08

diab: ismertem egy fickot aki szorakozohelyen ugy csajozott hogy sikreszegen 15 percen belul a leany labakozet fixirozta mozdulatlan szemmel. meg az is megesett 5 ev alatt hogy bejott (:

bloodhound v2.0 2008.06.05. 13:27:20

nem megy szálka a faszukba, mert nem húzzák végig egy gyalulatlan deszkán sem, miközben az erdőben járnak...

A55ho1e 2008.06.05. 13:05:40
látom, a név kötelez.

diab 2008.06.05. 13:29:56

Zozo: hol is írja (az egyébként full hisztis postíró), hogy áll a lépcsőn és kitartóan bámulja?
gargoyle: nagy számok törvénye ugye...

Labancz 2008.06.05. 13:29:56

Zozo: De nem érted? Lehet, hogy tényleg pisilt. Tündérke meg odarohant hozzá, mert már a buszon annyira felizgult, hogy ott helyben leszopja. De emberünk nem hagyta és a nála levő laptoppal jól fejbevágta az erőszakos luvnyát. Az meg bosszúból ide írta az egészet jól elferdítve, amin mi jól szórakozunk. Nemde?

Zozo 2008.06.05. 13:31:57

OK, DrSzoszi, ez igaz, elismerem. Mindossze arra akartam felhivni a figyelmet, hogy ketton alla vasar (hiszen eroszakot nem tettek senkin). Utcan sexelni nem intelligens dolog, ez igaz. Azonban az sem, hogy ha mar az a "budos, bunko, perverz diszno" ezt teszi, akkor leall a holgy azt figyelni.
Szoval az erdeklodes fel lett keltve de nem jol reagaltak ra. Nem OK, de ez van.

Olyan ez, mint a vicc amikor a ferj reakciokent elmegy asszonnyal a bevasarlokozpontba, engedi telegyujteni a kosarat sok ertekes es draga holnival, majd fizete elott ugyanazt mondja mint elozo este a feleseg, hogy teged csak az erdekel, amit a penzemert megvehetsz, de nem torodsz az erzelmeimmel es az emberi mel;tosagommal.

Hulye helyzet, na, de mindketto reszese volt a kialakulasanak.

UFF!

bloodhound v2.0 2008.06.05. 13:33:27

"Olyan ez, mint a vicc amikor a ferj reakciokent elmegy asszonnyal a bevasarlokozpontba, engedi telegyujteni a kosarat sok ertekes es draga holnival, majd fizete elott ugyanazt mondja mint elozo este a feleseg, hogy teged csak az erdekel, amit a penzemert megvehetsz, de nem torodsz az erzelmeimmel es az emberi mel;tosagommal."

mi van? én ezt nem értem

gargoyle 2008.06.05. 13:34:43

zozo: mindketto reszese volt? a no kiment az utcara a pasi meg elovette a farkat? nem azonos sulyu a ketto nemdebar? ez meg a fixa idead hogy a no hosszan bamulta mar latom (:

Zozo 2008.06.05. 13:35:50

diab, ezt irta "Direkt lassan kezdtem el a lépcsőn felfelé menni, hátha lehagy majd….De nem. Az egyetlen dolog ami megtörtént, hogy a pasi elővette a faszát, és a bokor mögött verni kezdte, miközben a seggemet nézte lentről. Ahogy megyek felfelé…." Te ezt hogyan ertelmezed, mint szituaciot terben es idoben elhelyezve. Mellesleg ahhoz, hogy lassa, hogy veri-e vagy pisil, egy pillanatnal hosszabban kellet nezni, hiszen egy szegyellosebb fajta mar akkor elfordult volna, amikor a masik a bokornal a sliccehez nyul.

Labancz, ez kiraly volt, gratula.

gargoyle 2008.06.05. 13:38:26

zozo: teged ezek szerint meg sosem kovettek az utcan, nem, nem kell tavcsovel 14 percig kukkolni a mogotted levot ahhoz hogy kivedd mit csinal. es labancz poenja egyaltalan nem volt kiraly csak szolok .)

Zozo 2008.06.05. 13:39:40

Gargoyle, nem fixa idea, hanem fizika es biologia. Ter, ido es eszleles meg erzekeles osszefuggese, Igen egyszeru es iskolakban tanitjak is.

Reszese a no nem azzal volt, hogy az utcan volt, hanem a tobbszoros es nyilvanvaloan a masik altal is eszrevett dudorbamulassal. Idezem: "Ahogy ült és néha odapillantottam, látszott a hímtagja a vékony szövet gatyában. Dudorodott. De akkor még normális keretek között csak úgy volt neki…ott. Később megfordult a fejemben, hogy én lehettem a hibás, hogy néztem…"

Ehhez mit szolsz?

gargoyle 2008.06.05. 13:42:09

zozo: ehhez azt szolom hogy ez pont az a fajta magahibaztatas hasonlo esemeny utan amit _nagyon_ jo lenne elkerulni. "ha nem mondtam volna hogy arra menjunk meg most is elne" szitu rablotamadas utan.

en is megnezem a nok mellet az utcan, de igyekszem diszkreten, illetve nem gondolom hogy erre adekvat reakcio a rejszolas a bokor mogott/elott/barhol.

diab 2008.06.05. 13:42:40

visszafordulok, hogy lehagy-e mar vegre az ember, mert zavar, hogy mogottem jon, egy masodperc alatt felmérem, hogy a csavo veri (hiszen lattunk mar ilyet, meg tudom kulonboztetni a pisilestol), kozben meg azt is latom egyuttal, h nem a bokrot nezi, hanem felfele ram, 90 fokban elforditva a feje. Es mivel en megyek elotte, ezert vagy a seggemet nezi vagy a hatamat, netan a tarkomat, igazabol faszmindegy, engem nez. hat igy. 1 mp.

Zozo 2008.06.05. 13:42:52

Ha kovettek is, nem erdekelt es eszre sem vettem, elvegre van nekem sajat dolgom, amivel foglalkozzak. Egyebkent meg sem szep, sem sexi, sem olyan feltuno nem vagyok (meg csak tul gazdag sem), hogy kovessenek. Ki a fenet erdekel, hogy egy masik ember ugyanarra megy-e mint en? Engem bizony nem.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 13:43:28

elég szomorú, hogy neked a tér és az idő érzékelését az iskolában tanították... :D

Labancz 2008.06.05. 13:43:29

Bakker! El kell menni Iránba, vagy Pakisztánba lakni, ott nincs ilyen erkölcsi fertő, mint itt. Ott nem liheg idegen ffi. senki nyakába a buszon, mert nem is igen lesz nőnek és ffi-nak egy buszon utazni. Meg ott van az a rohadék fátyol, az jó eltakar mindent, így nem látja az a mocsok laptopos hekker, hogy Gina Lolobrigidára veri a farkát, vagy Mari nénire aki a mosogatónő a sarki önkiszolgálóban.
Sharia Rulez!

Labancz 2008.06.05. 13:46:13

gargoyle! Ne szóld le a poénomat!

DrSzöszi 2008.06.05. 13:46:27

"Ki a fenet erdekel, hogy egy masik ember ugyanarra megy-e mint en? Engem bizony nem."

Mondjuk azért ebben valószínűleg benne lehet a nemed és a testalkatod. Nem?

Nem azt akarom ezzel mondani, hogy a postban leírt helyzet erőszakgyanús volt.

De szólok, hogy bár sem különösebben parás, sem különösebben hisztérikus, sem különösebben érdeklődő az ilyen helyzetek iránt nem vagyok, fostam már be nagyon attól, hogy követnek... Pedig megvolt a magam dolga is.

gargoyle 2008.06.05. 13:47:22

labancz: a pasi nyugodtan elmehet, arrafele ki se fog tunni ez a fajta odivatu szexualis hozzaallas. ja es saria amirol beszelsz legalabb googlizd ki ha nem tudod.

Zozo 2008.06.05. 13:47:35

Diab, merd le, 1 mp nem eleg, mert csak annyit latnal, hogy a sliccenel valamit fog, esetleg leraz (pl. vizeletcseppet). A tobbi a kepzeleted szulemenye.
Teged nez, hogy elmentel-e mar es nem zavarod a pisilesben.
Istenem, miert kell mindenben es mindenkiben a rosszat feltetelezni. Nektek is konnyebb lene az elet, ha pozitivak volnatok.

Gargoyle, meg egyszer: en sem tamogatom az utcai rejszolast, mindossze fel hivom a fogyelmet erre: "Ahogy ült és néha odapillantottam, látszott a hímtagja a vékony szövet gatyában. Dudorodott. De akkor még normális keretek között csak úgy volt neki…ott." Erre a reszre is figyelj, ne az onmentegetesre.

DrSzöszi 2008.06.05. 13:49:28

Labancz,

hát igen, szerintem is csak ez a két véglet van.

Vagy teljes látvány- és szexelvonás, vagy masztizzunk baszdmeg akár az üzleti tárgyaláson is, sőt, ha úgy jön ki, és ott ül a jónő/jópasi egymással szemben, hát nemárhogy szegényeknek ott kelljen ülni akár 2-3 órát is nedvesen meg álló farokkal, hát nem lenne sokkal természetesebb, ha ott helyben megkettyinthetnék egymást az asztalon?

Labancz 2008.06.05. 13:49:47

gargoyle: Googlizd ki te! :-) Milyen ódivatú szeksziális hozzáállásról beszélsz???
Pfuj! Perverz!

gargoyle 2008.06.05. 13:49:49

zozo: ertem tehat ha en eszreveszem hogy egy nonnek hegyesek a mellbimboi akkor onnantol nem mondhatom hogy koszonom nem dugok, koszonom nem szeretnem megszagolni a bugyijat?

DrSzöszi 2008.06.05. 13:50:59

Zozo,

mondjuk a postban az volt, hogy a pasinak már a buszon állt.

Ha ez igaz, akkor csak szólok, álló brével nem lehet pisilni...

Innentől a fantáziádra bízom, mit tehetett még.

diab 2008.06.05. 13:51:48

Zozo: miért ne lenne elég? odapillant, meglát, visszafordul, és adott esetben - ha hihetetlennek tűnik- még egyszer odakapod a fejed, h mi vaaaaan? - és az agyad eddigre pont feldolgozza, h mit látsz. De tudod mit, legyen 2 sec. Azt gondolom, az sem tartozik még a bámulás, hanem inkább a ránézés kategóriába.
Na, az, hogy pozitív vagyok vagy nem, azt meg ne most és itt beszéljük meg.

Zozo 2008.06.05. 13:52:16

bloodhoung v2.0: nem az erzekelest, hanem az oszzefuggeseket. Gratulalok, hogy Te mindentudonak szulettel, en inkabb iskolakba jartam, es mindet sikerrel el is vegeztem, ma pedig turheto penzert alkalmazom a tanultakat. Lehet, hogy nem vagyok sikeres, de legalabb nem nezek le masokat. Kar, hogy semakban gondolkodsz, mert ez szuk latokorre utal.

gargoyle 2008.06.05. 13:52:35

labancz: ez mar annyira ujszeruen zsenialis poen volt, hogy nekem mar nem jott at bevallom. de biztos sokat nevettem volna pedig (:

bloodhound v2.0 2008.06.05. 13:54:11

az egyetlen megoldás az lenne, hogy poénkodó felebarátaink 50 kilós kiscsajokként születnének újjá, akiknek mindössze egyetlen feladatuk lenne nap mint nap: eljutni a pontból a B-be a nagy pesti éjszakában...

Labancz 2008.06.05. 13:55:02

DrSzöszi,
Sajnálom, de nem vagyunk egy véleményen. Szerintem a társadalmunkra jellemző sokszínűségnek tükröződnie kell szexualitásról alkotodd - és társadalmilag elfogadott - véleményünkben, még akkor is, ha az ídővel annak felülvizsgálatára szorulunk. Ez is egyfajta modernizációs folyamat, amit a közel-keleti kultúrkörben élők nem mindenben fogadnak el. Ennek ellenére tiszteletben tartom a véleményedet, azzal a fentartással, hogy nem szívesen ülnék le veled egy tárgyalóasztalhoz, attól függetlenűl, hogy hogyan nézel ki.

Zozo 2008.06.05. 13:56:44

DrSzozi, en minden reggel ugy ebredek es ha hiszed, ha nem, csak egy kis turelem kerdese. Ja, olyan is van, hogy a szervezet felallitja, hogy be ne pisilj (onvedelem), de engedi hamar leereszteni, ha vegre lehet vizelni.

A tobbiek egyre nagyob zagyvasagokat irnak, nem latom ertelmet valaszolni, Bocsi.
Sertegetosdibe meg nem megyek bele, nem rontom el a sajat napomat, Ti meg azt csinaltok a magatokeval, amit akartok. Csa!

Labancz 2008.06.05. 13:58:55

gargoyle: Ne add fel! Sok szorgalommal még képes lehetsz a fejlődésre! Vagy tévedek? :-)

gargoyle 2008.06.05. 13:58:57

es meg o vonul el felhuzott orral .) hat az en kurva anyamat de komolyan :D

gargoyle 2008.06.05. 13:59:58

labancz: semmi gond, remelem a fejlodes abban is meg fog mutatkozni idovel hogy egy 140 kilos kan fog uldozni a szerelmevel es doglott elefantokat hagy a labtorlodon reggelenkent zalogul. de ez teged nem fog zavarni, viragozzek ezer virag termeszetesen :D

Zozo 2008.06.05. 14:00:31

Gargoyle: errol beszeltem. Pont amit te irtal. Nem vagy vitakepes.

Labancz 2008.06.05. 14:02:37

gargoyle: Nem értelek! Ha a vágyaidban élő 140 kilós kan üldöz téged a szerelmével, miért kell ahhoz az én lábtörlőm? Persze, semmi sem lehetetlen, ha szépen kéred, neked adom. :-)

DrSzöszi 2008.06.05. 14:04:16

Labancz,

őszintén kérdezem, hogy szerinted a közterületen történő f@szverés szükséges része-e ennek a modernizációs folyamatnak?
Komolyan. Őszinte választ kérek.

"Ennek ellenére tiszteletben tartom a véleményedet, azzal a fentartással, hogy nem szívesen ülnék le veled egy tárgyalóasztalhoz, attól függetlenűl, hogy hogyan nézel ki."

Ha az előző kérdésre a válaszod igen, akkor én sem Veled.

Egyéb esetben bármikor.

Én úgy modernizálódtam, hogy igekszem elfogadni az ellentétes véleményeket és viselkedési módokat.

Csak a nyilvános fvrokverésnél sajnos valahogy elfogy a cérnám.

gargoyle 2008.06.05. 14:06:49

zozo: mennyiben kellene vitakepesebbnek lennem? hol tanusitsak tobb megertest az irant hogy szerinted egy nonek kell egy szamara megalazo es alavetett helyzetet okosan kezelnie nem pedig a pasasnak elfolytania a csirajat is a gondolataiban a hasonlo viselkedesnek? te eldontotted hogy a no kiprovokalta a dolgot, es ezt tuzon vizen at be akarod bizonyitani barki ellen, legyen az elmeleti alapon vitatkozo, vagy gyakorlati tapasztalatokkal rendelkezo. az sem erdekel hogy a valosagban minden 10000 esetre ahol egy ferfi hasonlo modon viselkedik egy ezt nem kivano novel 1 eset jut ahol mindket fel benne van a tortenesben es azt nyilvan nem ide fogjak megirni, hanem a megfelelo tematikus oldalakra. ennyit arrol ki mennyire figyel a masikra.

labancz: tenyleg nem tom mit szedsz de en is kerek, mert erosnek tunik (:

bloodhound v2.0 2008.06.05. 14:07:49

bassza meg, szakad az eső, de nagyon.

Labancz 2008.06.05. 14:09:28

DrSzöszi,

Csak, hogy tisztán láss:
Beteges, undorító és természetesen elitélendő dolognak tartom azt, hogy valaki közterületen maszturbál.
De az sem ép lélekről árulkodik, ha valaki az interneten számol be arról, hogy ilyet látott/részese/elszenvedője/kiváltója volt.
Ezen akadtam ki.
... a többin pedig hangosan kacagok órák óta! :-)

Labancz 2008.06.05. 14:11:05

gargoyle: mi van elgurult a gyógyszered? Sajnos nem tudok segíteni! De, hogy stílszerű legyek: Rá se ránts! :-)

DrSzöszi 2008.06.05. 14:11:36

Egyébként a modernizációhoz még annyit:

szerintem a normális emberi szexualitásnak része az annak intimitásából eredő izgalma.

Egy flört sokszor éppen attól izgalmas, hogy az a két ember tud róla, ők ketten észlelik, megvan köztük egy bizonyos "titok".

Nem vagyok prűd, az intimitás nem egyenlő a szerelemmel, sőt még a "csak ránk tartozikkal" sem.

De szerintem ha a modernizáció egy idő után eljut oda, hogy mindenki tudja a másikról, hogy mikor/mit/hogyan csinál, könnyen lehet, hogy sokkal de sokkal unalmasabb lesz a szexuális életünk.

Gyk pl csináltam bizonyos pasikkal olyat életemben, amit nem szívesen tennék közre magamról. Nem azért, mert annnnyira ciknek tartom, hanem mert abban, hogy az akkor és ott jó volt, benne volt a helyzet intimitása.

Lehet, hogy van, akinek a szex olyan, mint a kajálás. Éhes vagy - eszel, áll a farkad - kivered...

De szerintem ez nagyon nem kéne, hogy így működjön.

(Pl lehet, hogy ha áll a farkad és nem a bokroban kiverd, hanem normálisan próbálod kezelni a helyzetet, TE MAGAD jársz jobban, és jutsz hozzá ennél jóval kellemesebb szexuális élményhez...)

Labancz 2008.06.05. 14:12:16

bloodhound v2.0: A felhőt kell megszekszuálni, egy lehulló esőcsppet, vagy elég egy pocsolyára felüdni? :-)

diab 2008.06.05. 14:13:54

tehát akkor mindenki egyetért a nagyjából két órája általam írottakkal. remek.
(akkor kikkel vitatkozzam tovább? rém szórakoztató volt ugyanis:))
bloodhound v2.0: hol? Remélem jó messze vagy a 13.kertől.

bloodhound v2.0 2008.06.05. 14:15:01

elállt, marad a pocsolya. vagy fa alá állok, hadd csöpögjön rám az istenadta nedű... (most remélem senki sem kezdi el verni a faszát a monitor előtt... :D)

bloodhound v2.0 2008.06.05. 14:15:39

onnan messze vagyok (baja mellett)

DrSzöszi 2008.06.05. 14:16:14


"Csak, hogy tisztán láss:
Beteges, undorító és természetesen elitélendő dolognak tartom azt, hogy valaki közterületen maszturbál."

Igen, én is.
(Legalábbis így. Hogy éjszaka 2-kor a Vadaspark közepén ki mit csinál, az szerintem magánügy.)

"De az sem ép lélekről árulkodik, ha valaki az interneten számol be arról, hogy ilyet látott/részese/elszenvedője/kiváltója volt."

Igen, szerintem sem, de ha nem is épp beteg, de mindenképpen hisztis és feltűnési viszketegséges.

Akkor hol is a véleménykülönbség?

Zozo 2008.06.05. 14:16:31

Gargoyle: azert, mert anyazol es az nem resze a kulturalt vitatkozasnak.

A tobbit illetoen meg kb. negyedszer ismetlem, hogy nem azt bizonygatom, hogy a no a hibas es a Pasi mindent jol tett.
Sokadszor irom: EN IS ELITELEM AZ ILYEN VISELKEDEST. Azt is csak ismetelem (es ez is resze a vitakepessegnek, hiszen vagy nem olvasod vegig amire reagalsz, vagy nem erted meg amit olvastal), hogy vitathato ugyan a felek reszvetelenek merteke, de az nem, hogy mindketten hozzajarultak az esemenyek alakulasahoz.

Annak, aki nem ertette a viccet:
A ferj es a feleseg este agyba bujnak. Anyu odabujik apuhoz, simogatja, olelgeti es egy kicsit viszont, de amikor apu a helyzetet ertekelve felgerjed es tovabb menne, az asszony elloki. Az automatikus kerdesre, hogy miert, azt a valaszt kapja: En csak egy kis simogatasra vagytam. Te csak azt ertekeled bennem, amit a testem nyujt. Nem latod bennem az erzo embert, nem erdekelnek a problemaim.
Na erre valasz a kesobbi bevasarlas, amikor a fizetes elott (helyett) a ferj a jogos kerdesre azt valaszolja: Csak latni akaartam, hogy jol erzed magad es boldog vagy, hogy valogathatsz. Te nem ertekeled az en problemaimat. Csak azt ertekeld bennem, amit a penzembol megvehetsz.

Remelem, most mar erthetobb.

DrSzöszi 2008.06.05. 14:17:41

"(most remélem senki sem kezdi el verni a faszát a monitor előtt... :D)"

magam részéről garantálhatom.
Én maximum hosszasan lebámulni tudnék. :)

Zozo 2008.06.05. 14:20:45

Nem tehetem, meg benyit valaki az irodamba :-)

gargoyle 2008.06.05. 14:21:00

egyeterteni egyetertek csak azt nem birom hogy egy 10000 pontot ero hibat (random nore rarant az utcan a ficko) egyesek maximum ugyanakkora de altalaban inkabb sokkal kisebb problemanak lattatnak mint egy 15 pontos marhasagot (faszer kell ezt blogon eloadni, foleg offtopic blogon) (:

little john 2008.06.05. 14:21:22

DrSzöszi 2008.06.05. 13:50:59
"Zozo,

mondjuk a postban az volt, hogy a pasinak már a buszon állt.

Ha ez igaz, akkor csak szólok, álló brével nem lehet pisilni..."

LOL. Hány éves vagy? :D

DrSzöszi 2008.06.05. 14:25:21

Little John,

31.

Méééér' Te tudsz wazzeg?

Hidd el, már láttam néhány pasit ilyen helyzetben, arra várva, hogy ne álljon...

Tisztában vagyok vele, hogy csak RENDESEN állóval nem lehet. De azzal nem.

De ha Te tudod a titkot, hát vezess, mester.

(Anyám, ez hányadik tini, kai megkérdezi tőlem, hogy hány éves vagyok??? Ha annyi éves lennék, már nem bírnék írkálni...)

Labancz 2008.06.05. 14:25:40

DrSzöszi: mondtam én, hogy van véleménykülönbség? max. a reakcióban, mert én -bevallom- jókat röhögök a sok ostobaságon.

Zozo: Most, hogy már Dr.Szöszivel konszenzusra jutottunk, nem elegáns beállni a sorba és elitélőleg nyilatkozni. Tessék egy kicsit ellenvetni, védeni a másik oldalt, kételkedni az erkölcsi megitélés létjogosultságában, vagy csak kétségbevonni az előtted felszólalók kompetenciáját. Haló! Mi lesz így ezzel a bloggal!?

Gargoyle! Hol vagy? Miért hagyod ezt?
Bloodhound: most kell megfutamodni?
Ehh. :-)

Zozo 2008.06.05. 14:27:20

DrSzoszi: en 39 es igazad van, rendesen alloval nem lehet, de ahogy mar irtam: csak egy kis turelem kerdese.

kentaur 2008.06.05. 14:27:47

little john 2008.06.05. 14:21:22
DrSzöszi 2008.06.05. 13:50:59
"Zozo,
mondjuk a postban az volt, hogy a pasinak már a buszon állt.
Ha ez igaz, akkor csak szólok, álló brével nem lehet pisilni..."

LOL. Hány éves vagy? :D

Nemtom, nekem is simán megy. És milyen messzire visz olyankor...;)
Egyébként meg jó, ha egy nő mondja meg a frankót, hogy egy férfi mikor tud pisilni. Nekem eszembe sem jutna osztani az észt, hogy egy nő hogyan menstruál vagy szül.

kentaur 2008.06.05. 14:31:02

"DrSzöszi 2008.06.05. 14:25:21
Little John,

31.

Méééér' Te tudsz wazzeg?"

Tudok. Mégpedig teljes erekcióban. Sőt, úgy látom, nem vagyok egyedül, Zozo is írta. Amúgy meg 38 vagyok. Egyébként miért nevezel tininek? A kérdésemet jogosnak érzem, a tájékozatlanságodból kiindulva. Vagdalkozásban meg nem leszek partner.

Labancz 2008.06.05. 14:31:46

kentaur,
1 jó tanács: idje meglátogatni az orvosodat. Lehet, hogy kisebb problémáid vannak, amik csak fokozódni fognak az idővel.
Szóval legyél tekintettel a leendő feleségedre és a saját magad méltóságára, és menj el a dokihoz. mihmarabb.

Zozo 2008.06.05. 14:33:57

Bocs, Kentaur, kis igazitas: "teljes", azaz kokemeny erekcioban nem tudom, hogy menne-e, mert az a fajta eddig tobbnyire holgytarsasagban, vagy olyan helyzetben kovetkezett be, hogy nem volt modom kiprobalni.

DrSzöszi 2008.06.05. 14:35:17

Kentaur,

lehet, hogy Te tudsz, a férfiak többsége szerintem nem tud, de lehet, hogy nincs igazam, és vagy 1. a pasijaim hazudtak nekem 2. pont azokban szaladok bele, akik nem tudnak.

Nem hiszem, hogy különösebben tájékozatlan lennék, de erről nem nyitok vitát.

De igazad van, nem fogom ebben osztani az észt.

Viszont ha Te kérdezted tőlem, hogy hány éves vagyok, akkor ki kezdte a vagdalkozást?

FD 2008.06.05. 14:37:56

de lehet! :) esküszöm!

Labancz 2008.06.05. 14:38:53

Lassan elérkezünk oda, hogy látott-e már valaki genitálián pattanást! :-)
LOL

gargoyle 2008.06.05. 14:40:13

ez szep hogy egy no ne mondja meg hogy egy pasi mikor tud pisalni, de a pasik habzo szajjal aruljak el a noknek mikor kell elvezni a szexualis kozeledest/jelzeseket :D az nyilvan sokkal egyszerubb, ezert ti mind tudjatok .)

DrSzöszi 2008.06.05. 14:41:23

Plusz azt is, hogy mit gondolok, ha egy pasi farkára nézek...
;)

szakértő 2008.06.05. 14:42:19

csak rohadt nehéz vele a csészébe célozni. Ilyenkor jön a Superman póz (ráhasalsz és aztán huss - csak h ne becsüljétek le a férfilét nehézségeit:)

diab 2008.06.05. 14:42:24

baszki gargoyle, te emancipucibb vagy minden nőnél. :)

FD 2008.06.05. 14:43:33

az más tészta! aláirom, hogy rossz beletalálni a csészébe , de attól még lehet! ;)

Zozo 2008.06.05. 14:44:56

Szakerto, meg jo, hogy most voltam pisilni (ment, de kozben nem volt merev a darab), kulonben biztos bevizeltem volna a rohogestol. Ez torvenytelen volt, hehehe.

Labancz 2008.06.05. 14:45:14

gargoyle,
Hát ne is!
Mi az, hogy "a pasik habzo szajjal aruljak el a noknek mikor kell elvezni a szexualis kozeledest/jelzeseket"???
Kutya kötelessége kitalálni a gondolatot, nehogymár beszélni kelljen róla! A végén még kitalálod, hogy udvarolni is kelljen! Holélszte??
Az ész megáll!

DrSzöszi 2008.06.05. 14:46:28

Ma hazamegyek, viszek egy rekesz sört és addig nem tágítok, míg nem látok férfit álló brével pisilni.

Örülni fognak nekem otthon...:)))

gargoyle 2008.06.05. 14:47:09

diab: szolj ha leszbi lettel, felveszem a kis csipkes rucim :D amugy meg csak empatikus metroszexualis vagyok tudod .))))

Zozo 2008.06.05. 14:47:58

DrSzoszi, abban biztos lehetsz. De jut eszembe: vigyazz, nehogy hamarabb rugjon be, mint eljutna az altalad jelolt celig.

Labancz 2008.06.05. 14:50:37

Na, elköszönök, mert látom, hogy már itt áll a ház elött a buszmegállóban a kiskosztümős csaj, akit a múltkor követtem a Rózsadombra...
Nem akarom lekésni a mai hokimeccset... (Csak azt a rohadt laptopot ne kellene mindig cipelni...)

diab 2008.06.05. 14:57:38

gargoyle: amíg vannak _férfias_ férfiak, nem leszek, bocs :)

urológus 2008.06.05. 15:01:40

"DrSzöszi 2008.06.05. 14:46:28
Ma hazamegyek, viszek egy rekesz sört és addig nem tágítok, míg nem látok férfit álló brével pisilni.
Örülni fognak nekem otthon...:)))"

Ha aktívan besegítesz a bréállításban, akkor valószínűleg nem is fogsz.:D A pisilési képesség az izgalmi állapottól függ, erekció meg izgalmi állapot nélkül is előfordul. Izgalmi állapotban a pénisz az ondó kilövellésére van felkészülve, pisiléshez más csatornát kell aktiválni (mintha tárat cserélnél a puskában). Ezért képtelenség, hogy a férfi aktus közben (beleértve az orált és a kézimunkát is) pisilni tudjon.

urológus 2008.06.05. 15:03:28

Csak a teljes kép kedvéért: a nők viszont tudnak szex közben pisilni, igaz, hogy az előbbi hasonlatra visszatérve náluk kétcsövű puskáról beszélhetünk.:D

DrSzöszi 2008.06.05. 15:10:50

Urulógus,

köszi, így már érthető. Akkor ha jól értem, valószínűleg várnom kell a tapasztalatgyűjtéssel reggelig. Life is hard. :)

Annyi megjegyeznék, hogy a nők orgazmus után közvetlenül csak nagyon-nagyon nehezen tudnak pisilni.

Na, szerintem ezt a témát kitárgyaltuk. :)

DrSzöszi 2008.06.05. 15:12:11

Labancz,

hamár nálad van a laptop, nem tudnád beírni ide az eseményeket?
Könnyebb lenne utána ítélkezni.

:D

DrSzöszi 2008.06.05. 15:15:24

"DrSzoszi, abban biztos lehetsz. De jut eszembe: vigyazz, nehogy hamarabb rugjon be, mint eljutna az altalad jelolt celig."

Újabb érdekes összefüggések, amelyekre eddig nem világítottunk rá megfelelően...:)
(Az én tapasztalatom szerint az alkohol az általam említett kívánt eredményt nem igazán akadályozza, de hallottam már ellentétes történeteket. :)

De biztos tapasztalatlan vagyok. :)

Na, abbahagyom. :)

gargoyle 2008.06.05. 15:20:01

a ferfiak szex utan konnyen tudnak pisilni csak elegge osszevissza :D

Labancz 2008.06.05. 15:31:40

Nem én vagyok a Knézy, hogy élő- egyenesben myomjam...
Majd utána cimmogunk és nyálcsorgatunk... :-D

bloodhound v2.0 2008.06.05. 16:14:17

labancz, inkább egy webkamerát szerelj fel, hogy a te szemszögedből is megismerhessük az eseményeket

DrSzöszi 2008.06.05. 16:19:34

Bloodhound,

kis privát kukkolás, aztán meg itt álszenteskedünk, mi? :))))

Labancz 2008.06.05. 21:34:40

Na, megvolt...
Kicsit bosszant, hogy lusta volt az ágyban, de mindegy. Már megtörtént. :-)

sanyi 2008.06.07. 11:55:25

lehet hogy palkovicsné laptopja volt nála. úgy már minden érthető ám!

szarkaláb 2008.06.07. 19:25:52



bazmeg ez a kép undorító

szarkaláb 2008.06.07. 19:26:36


meg igénytelen

undorítóból is lehet igényeset csinálni, de ez blőd

Lajos-e 2008.06.08. 18:32:59

remelem nem fogod rosszul identifikalni a ferfiakat.

okostóni 2008.06.10. 21:21:47

kavar a dosszié

Sandor · http://x6hg86 2008.06.11. 00:22:11

wha ma megint talalkoztam a multkori ajtonyitogatos fruskaval,mostmar tuti azt hiszi hogy szatir vagyok vagy legalabbis kovetem

765mb 2008.06.11. 11:33:10

Szerintem csak láttál egy jó nagy kukit a buszon és elképzelted, hogy ez történik.

Ferinek-nem 2008.06.27. 07:09:20

Ezzel most mi baj van???? Tetszettél valakinek, nem is zaklatott, csak elővette a faszát és kiverte. Inkább dugta volna bele a picsádba egyből??? Gondolom azt szeretted volna!

marosy 2008.07.28. 12:50:53

Ahelyett hogy orálisam kielégítette volna, játsza itt blogon a sértődött felet.

ptakacs (törölt) 2013.03.10. 11:07:04

@DrSzöszi:

Sztem izgató idegen lányok előtt kiverni,láttál már nyilvánosan faszverőt? mosolyogsz és megnézed te is
süti beállítások módosítása