Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Super Mario és az olasz kolbász!

2008.06.12. 11:11 :: Szaszinko


 

Tavaly nyáron egy nagyon kellemes olasz városban nyaraltam a szüleimmel, és a kisebb családdal, bátyám gyerekei felesége, nagybátyám, annak a családja, szóval rengetegen voltunk. El sem hittem hogy valaha elmúlik a fejfájásom, miután kiszálltam a kocsiból, 3 gyerek üvöltött dolby surroundba a fülembe egész úton. Persze, a gyerekeket mellém kellett betenni  szoptatós anyástul,a másik autóban pedig elegánsan utaztak a rangidősek. Gondolom megosztottak egymás között pár jogi tanácsot, és pezsgőt. Nálunk rajtam kívül mindenki jogász, közgazdász. Én vagyok a fekete bárány,aki művészeti menedzser lettem. Gyakorlatilag egész héten különböző bulikon, eseményeken teszem tiszteletemet, és közben rommá iszom magam. Ráadásul szinte mindig ingyen.

Akkor is csak egy jó fröccsre vágytam. Meg egy presszóra. Megérkeztünk, mindenki elhelyezkedett a szobájában, én meg lementem a partra. Emlékszem akkor mennyire ki voltam akadva szerelmileg. Akkor hagyott ott a barátom egy idióta modell miatt, mert hogy azok mindent tudnak a szexről. Nyílván én meg prűd voltam…Végül is ez fog kiderülni a végére. Megittam a fröccsömet,és megittam még egyet a parton lévő kis bodegában. A pultos srácnak megtetszettem, mint minden második turista aki a nőibe jár vizelni.

Azt mondja nekem:

-Tutti Benne!Drink somethig after work with you. Beautyfull girl. Me solo Mario.-meg mittudom én miket gagyogott, nem is érdekelt, lényeg, hogy elhívott esti italozásra, amikor végez a munkával a neve meg Mario.

Nekem tetszett ez a Mario srác, és amúgy is szomorkás voltam. Végre bosszút akartam állni azon a szarházin, aki ott hagyott. Gondoltam elmegyek majd a sráccal az egy hét alatt pár vad csókcsatáig, de egy vad idegen faszi aki egész nyáron csajokat molesztál, az ne dugjon meg, még gumival se.

Bár lehet, hogy az munkált bennem, hogy még szerettem a volt barátomat.

Vacsi után mindenki visszavonult, én pedig egyenest a partra indultam. Mario egy finom koktéllal várt. Nem is sejtettem, hogy ilyen kedves ez a srác. Aztán kéz a kézben sétáltunk el a harmadik koktélom után a partra. Ott mécseseket tett a törölköző elé, szív alakban. Nagyon szentimentálisnak gondoltam…De cuki volt.

Ahha! Mivel nem igazán tudtunk beszélgetni, egy kisebb csend után rám nézett, és adott egy csókot. De csak egy gyors puszi volt. Én elmosolyodtam…Lesütöttem a szemem, aztán mire felnéztem, basszus, ő már a gatyájából kibuggyantotta a merev farkát, és annyit mondott, miközben rántott rajta kettőt:-PREGO!

…Ez azt jelenti náluk, hogy tessék!

Szóval inkább vagyok prűd, minthogy 3 koktélért cserébe kitömessem a számat egy

”olasz kolbásszal”.

118 komment

Címkék: sex olaszország pénisz koktél mario orál tengerpart

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr16516175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cadria 2008.06.12. 12:35:55

Védendő a kikapós olasz pultosokat...
A PREGO nem azt jelenti, hogy tessék! (Azt úgy mondják: ecco) Azt jelenti, KÉREM/KÉRLEK. Hogy ezt mondják, akkor is, amikor eléd rakják az italt, az ugyanannak köszönhető, mint amikor az itthoniak mondják a köszönömre (udraviasabban), hogy kérem. Ettől persze még ráutaló, de nem annyira bántóan, mint hitted.
Amúgy meg, nem kell védeni őket...

Kopasz Mercis 2008.06.12. 12:39:24

"Szóval inkább vagyok prűd, minthogy 3 koktélért cserébe kitömessem a számat egy
”olasz kolbásszal”."

6 koktél és a második nap?

Most őszintén, mit gondoltál, minek hívogat a koktélokra? Unatkozik?

Zlot 2008.06.12. 12:45:27

Nos, a holgy igencsak naiv volt a csokok tekinteteben, ez nem vitas, mert hat ugye mire szamithat egy olasz pultostol, aki lanyokat hajkurasz egesz nap? Emellett meg a pasi is igazan nagy macsosagarol tett tanubizonysagot. Vicces szituacio lehetett. :-) De ennek ellenere, a naivsag (legyen az oszinte, vagy sem) nincs egyenes aranyban azzak amit ez a srac csinalt. :)

Jedlik 2008.06.12. 12:49:09

Zlot: Ja, ha nem lett volna naiv, akkor rögtön lecidázza. Szóval tényleg nem állt egyenes arányban a naivsága az olasz cselekedetével.

Bandus 2008.06.12. 12:50:14

ez a művészi menedzser munkaör nekem is nagyon bejönne! :-))

ZoZo:) 2008.06.12. 12:56:14

Inkább arra lennék kiváncsi h mi történt miután Mario elövette az "olasz kolbászt"....Lehet a csaj rákapott,itt meg vakit minket.....:)

Peppone Botazzi 2008.06.12. 12:59:56

Azért nem kéne bántani a lányt. Most őszintén azért tényleg durva hogy lementek és a srác egyből tömte volna szájba. Vagy ha igen akkor mit gyertyázik? Ez a szánalmas bakker.

Amúgy meg csókokat várt. Hát az meg lett volna, csak azt nem gondolta előre hogy nem szájra lesz :D:D:D

oriza 2008.06.12. 13:16:50

köszönöm, engem nagyon megnevettetett!!!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.06.12. 13:18:53

A koktélt megissza, a gyertyánál romantikázik, de nem fuvolázik. mnk

Tom 2008.06.12. 13:22:27

Szerintem igazságtalanul osztjátok ki szegény leányt! Mindegy, h Ő mit tervezett, a tahó digó műsor, attól még tahó marad. Nem vagyok prűd, de én spec. nem nyitnék azzal, h előveszem... Egyébként itt minden comment-ező irodalmár?? Szerintem jó volt a stílusa. Nem kell rögtön fikázni..
Tom

René 2008.06.12. 13:28:39

mekkora arc volt Mario!!!!

kiváncsi vagyok az Ikea türcsivel meg egy 100as mécseskészlettel egy hét alatt hány ilyen picsát cidáztatott le...

lápi lidérc 2008.06.12. 13:29:40

Ez mekkora kamu...

A beíró meg úgy művészeti menedzser (illetve bármi, amihez legalább érettségi kell), ahogy én római pápa.

borleszk (törölt) 2008.06.12. 13:36:37

jedlik...nem megy, ne erőltesd

Neme?de 2008.06.12. 13:50:42

Itt az akar lenni a szar duma, hogy "Prego"?

A csaj szerintem még 20 alig múlt,ha egyáltalán elmúlt, semmi következetesség nincs benne. Elutazik 1 hétre nyaralni, elfogadja az olasz büfés meghívását, itt mit gondolhatott a csaj mit akar az olasz, családot alapítani?(van egy olyan érzésem, hogy a gonosz büfésbácsi is tisztában volt vele, hogy történetünk hőse nem letelepedés céljából utazott Olaszországba:))
Az milyen már, hogy elfogadja a meghívást, de semmit nem akar a csávótól? Minek fogadta el a meghívást?

A csaj egyszerűen naiv (volt), pár év múlva szerintem már bánni fogja a kihagyott ziccert, hatalmas élmény lehetett volna.

Tom:
nem a farok előhúzásával nyitott, hanem a csaj meghívásával :D
nem hiszem, hogy képesek lettek volna komolyabban beszélgetni a nyelvi akadályok miatt

coroner 2008.06.12. 14:03:43

"Gyakorlatilag egész héten különböző bulikon, eseményeken teszem tiszteletemet, és közben rommá iszom magam. Ráadásul szinte mindig ingyen."
----> az igen, fényes jövő vár rád...én sem vagyok "prűd", de nehogy azt hidd, hogy nem fog megártani...de ha ezzel elégedett vagy, grat.

amúgy ez a Mario tahó, de jó arc lehet: D

Nyaraló Eszter 2008.06.12. 14:03:44

Hát, üdvözlök minden kedves kommentelőt, aki kegyetlen módon becsmérelte a hivatásom, családomat, értelmemet, de legfőképpen azt...ami miatt szégyenlem magamat, hogy nem tudok helyesen írni, és hogy elméletileg még 20 sem múltam, de a leg-leg-leg szégyenletesebb dolog részemről, hogy nem szopok 2 órás ismeretség után, kvázi nem vagyok egy riherongy kurva...tudjátok olyan mint amire a ti 80%-otok vágyik.és én vagyok egyszerű.Akkor figyelj;Kapjátok be ti!jó?

Leoni 2008.06.12. 14:10:33

Ennyi elszállt, agyatlan pasit még életemben nem láttam. Nem az a lényeg, hogy mit csinált vagy nem csinált a csaj, hanem az, hogy ti nyomorultak azt hiszitek, hogy kegyet gyakoroltok, amikor előhúzzátok a farkatokat. Szánalmas, hogy azt gondoljátok, egy nőnek különleges élvezet, ha első körben rávetheti magát, sőt, kitépni nem lehet a szájából,ha egyszer bekapta, mert földöntúli örömöt okoz neki a szopás. Hja! Lehet, hogy még azt sem tudjátok, hogy hol van a csikló. Nem összetéveszteni a csuklóval!

bruti 2008.06.12. 14:19:54

erről egy idézet jut eszembe, amit egy kedves ismerős mondogat "aki kukorékol ne csodálkozzzon ha kakasnak nézik"

lápi lidérc 2008.06.12. 14:20:13

Nyaraló Eszter 2008.06.12. 14:03:44
Az értelmedet csak dicsérték. Sokkal butább vagy ugyanis, mint amilyennek itt leírtak. Ez látható a cikkből is meg a hozzászólásodból is.

A családodat meg te magad becsmérelted.

villásdugó 2008.06.12. 14:41:42

ez a blog önmaga paródiája. tisztára mint az implikör.

nitro1 2008.06.12. 14:42:32

Szerintem csak az a baja, hogy még gyerek. :-) De azt azért nem szerette, hogy a "gyerekkocsiba" kellett ülnie. :-) Inkább örült volna, hogy ezeken felül még nem kellett vezetnie is. :-)

Labancz 2008.06.12. 14:43:33

Milyen bugris, bunkó volt az a digó!!! Mit gondol az ilyen!!!
Nyaraló Eszter pedig ne csodálkozzon!
Magyar szájba magyar farkat!!!
Kozmopolita szex?! Még mit nem!!!!

Karma · http://karma.blog.hu 2008.06.12. 14:50:10

Hát azért Mario nem tökölt sokat... :) Nade a lényeg:

1. A lány iszonyú naív volt. Majd pont a pultosfiú nem akar szexet. Minek az ilyenbe belemenni, ha nem akarja?

2. Marionak egészen konkrét tapasztalatai lehettek a magyar lányokról, sajnos :(

Jedlik 2008.06.12. 14:50:53

Eszter! Félre ne érts, nem személyes!

Szerkesztő(k): Ostoba pasik alcímet nem kéne ostoba csajokra változtatni?

Jedlik 2008.06.12. 14:52:10

Egyébként meg a srác csak jelbeszéddel adta elő, mit akar. Már ez is baj?

üjjéle 2008.06.12. 14:57:24

szerintem a történet vége az, hogy a csávó szétalázta ott a parton (természetesen gumi nélkül), a szív alakú mécsesek mögött. csak ezt nem írhatta le, mert akkor nem fért volna ide, ugyebár. :)

Morogos 2008.06.12. 14:57:58

Azért az olasz valamivel cizelláltabban is kifejezhette volna igényeit...bár nyilván a nyelvi akadályok miatt egyszerűsített...
Igen, kicsit naiv voltál Eszter, de a srác votl seggfej, illetve beleesett az általánosítás hibájába...

olaszkolbász 2008.06.12. 14:58:15

ejj, mekkora primitív egy világot élünk...
nyilván, olasz barátunk primitív bunkó fasz. ezzel egyetértek. de nyaralókislány, sok diplomájával, harmatos korával és figyelemreméltó családfájával kérkedve sem több mint egy primitív picsa, aki azt hiszi, ha kimegy külföldre (pl. olaszországba), rögtön hanyattesik tőle mindenki. mégis mit vártál? összeszűröd a levet egy olasz faszival, beszélgetni is alig tudsz vele, amit ő szintén vág, na szerinted, akkor mit gondoljon? még este is visszamész és hagyod magad elilluminálni és a partra is lemész vele, hát akkor mit vársz? csókcsata igen, aztán annyi? szűzkurva! jól felhúzni a másikat aztán úgy hagyni, marha okos és fair dolog! fúj, de felidegesítettem magam! több sose jusson!

*KryszSzerelme*Eszty (törölt) 2008.06.12. 14:58:19

Szerintem ostoba voltál már bocs, és csak az előttem szólokoz tudnék csatlakozni. amúgy a stílusod is furcsa ahogy írsz, valahogy nem olyan művészeti!
amúgy meg jó nagy hülye vagy (mááár bocsi) hogy kihagytál egy olasz numerát :D
Forza Italai

agi 2008.06.12. 15:00:38

Drága Eszter!
A családodról Te magad mondtál véleményt, amikor hosszan ecsetelted, hogy milyen rossz volt neked mert nem engedtek az elegáns autóba, hanem bekényszerítettek 3 gyerek és egy szoptatós kismama közé. Brrrr. Bár a bátyád (gondolom ő a feje a kis családnak) biztos meg fogja köszönni a kedvező képet amit festettél róluk.:-(

A helyesírásellenőrzőt meg már feltalálták.

És igen. Az olaszok minden nőt leszólitanak aki mellett nincs férfi. Annyit kell mondani nekik, hogy köszönöm, de várom a barátomat, férjemet, apámat és azonnal eltünnek. Udvariassan és nyom nélkül. Szerinted ha Magyarországon egy faszi beléddiktál 3 koktélt és spiccesen levisz a partra akkor mi a fenét akar ott veled? Virágot szedni a holdfényben?

Egy jó barátom szokta az ilyen esetekre azt mondani, hogy baszni is és szüzen maradni egyszerre igen nehéz.

Jedlik 2008.06.12. 15:01:40

*KryszSzerelme*Eszty:

Látod, de legalább megadta a receptet, ha olasz numerára vágysz.

Vestergaard 2008.06.12. 15:02:38

Leoninak mostanában jöhet meg...

Érdekes dolog ez: az összes blog egybevág és valahol a horizonton messze-messze összeáll(a magyar csajok kurvák cikk, a szakítós blog, ez...) de akkor sem értem miért csodálkoznak még az emberek.
Amit egyedül sajnálok hogy a korábban Máriot lecidázó 20-30 magyar csaj sose fog idetévedni és nem mondja el a történek valószerűbb és áltolánosabb befejezését.
Nem is tudom melyik a rosszabb, ez a nyaraló Eszter vagy azok akik le is szopták a digó gyereket? (álszent vs kurva)

Vestergaard 2008.06.12. 15:04:46

megjegyzem akik rendes és tisztességes csajok és nemet mondanak a Márioknak ilyen fenti esetekben, azok ugyancsak sosem írhatják le egy forumon sem hogy ők rendesek voltak és ezért homloksimogatást érdemelnek.
Ez a nők keresztje...

Leoni 2008.06.12. 15:08:22

Verstergaard: Nem most fog megjönni.
És ráadásul offoltam (de randa szó), mert nem az íráshoz szóltam hozzá, hanem néhány előző, hímsoviniszta, ostoba hozzászóláshoz, ami felbosszantott. Természetesen a véleményem nem vonatkozik minden férfira, hiszen szerencsére a többség nem ilyen (jaj, de remélem), és különben is csúnya dolog az általánosítás, de azért egyesek megválogathatnák a szavaikat, és azt, hogy hogyan nyilatkoznak általában a nőkről.

Jedlik 2008.06.12. 15:11:17

Vestergaard: normális nők vagy nem jutnak el eddig, vagy eljutnak, de tovább is mennek.

Neme?de 2008.06.12. 15:17:07

"Jedlik 2008.06.12. 15:11:17
Vestergaard: normális nők vagy nem jutnak el eddig, vagy eljutnak, de tovább is mennek."

ezzel a mondattal kinyírtad a posztot:DD

Vestergaard 2008.06.12. 15:17:21

Leoni: végülis ez egy álneves és szigorúan a szólásszabadságon alapuló fórum.
Nem effektive nincs bajom azzal a lehetőséggel hogy itt vki effektive férfiellenes kijelentéseket tegyen. Itt vállalhatod a véleményedet és támadhatod a másét.
Nekem nem tetszett a tied mert általánosan fogalmaztál úgy hogy az jött le mintha a férfiak általánosságban'elővennék a farkukat' ahogy szegény Mário tette volt. Aki egy kicsit is okosabb nála az később veszi elő, de ez már off téma :)
Ami érdekes aspektus talán(és korábban említették is) hogy vajh miért érezheti azt bárki is hogy ennyi elég lehet hogy egy/a/(egy magyar?) csaj rácuppanjon a 'kolbászra'... esetleg lehet hogy ez a tapasztalata?
Erről mi a véleményed Leoni?

Vestergaard 2008.06.12. 15:21:51

Jedlik/Neme?de:
Én csak annyit várok hogy legyen itt egy olyan Nő aki beírja hogy a csaj sem viselkedett helyesen. Ha ez megvan akkor onnantól fogva nem lehet általánosítani tőbbé(na akkor érne véget a poszt, de legalább szép véget érne :)

üjjéle 2008.06.12. 15:22:54

Vestergaard,

én nem gondolom, hogy Márió farokelővétele kimondottam a magyaroknak szólt volna. abban sem vagyok biztos, hogy Nyaralóesztiről tudta, hogy milyen nemzetiségű. itten arról van szó kéremszépen, hogy a nagy számok törvénye alapján egy héten 2-3 ilyen összejön, és lehet, hogy 20 csajnak kell mécsesből szivet építeni, de az arány sztem még így sem rossz.

mario 2008.06.12. 15:24:01

bondzsorno, Me solo Mario, 3 diplomas, nyaron dolgozni beteg anyukamert parton, lenni egy szer szerelem az en elet, egy gyonyoruszep magyar kisasszony, lenni nem halas nekem legfeltetebb titkom neki mutat, en azota sem erteni, akar lenni tole csalad, gyerek, o ezt nem erteni, en evekig sirni, ami egyetlen a szerelem az eletben miatta.

Neme?de 2008.06.12. 15:26:45

Vestergaard:
"agi 2008.06.12. 15:00:38"
"*KryszSzerelme*Eszty 2008.06.12. 14:58:19"
"primula 2008.06.12. 12:18:15"??

ennyi elég nem? :)

Jedlik 2008.06.12. 15:28:05

Ne búsúlj Mario! Bedobtad a csalit, nem harapott a hal, majd harap másik! Fel a fejjel!

Leoni 2008.06.12. 15:28:23

Verstergaard: Tartok tőle, hogy igen. Nem minősítem a fiatal hölgyet, aki ezt a nyaralós fogalmazást megosztotta velünk. De nagyon is elképzelhető, hogy Márió tapasztalatból vette elő, és arra számított, hogy ez nem lepi meg magyar túristalányunkat. Nekem nincs ilyen sztorim, sosem mentem kettesben egyetlen külföldivel sem a tengerpartra illuminálódni (különösen, ha nyelvi korlátok miatt beszélgetni sem lehet), de persze nekem is megvan a saját elképzelésem az ismerkedésről.
Mellesleg nem férfiellenes, hanem a bunkó, a nőket darabáruként kezelő, hímsoviniszta férfiak ellen vagyok. Ugyanígy felemelem a szavamat akkor is, amikor nők fröcsögnek arról, hogy minden férfi patkány, szemétláda...stb. Ez általában szerintem összefügg az intelligenciával. Rosszul látom?Még egyszer mondom, nem általánosítottam, a hozzászólásom annak néhány hozzászólónak szólt, akik felbosszantottak.

Jedlik 2008.06.12. 15:30:02

Leoni: ugye én nem?

jozo 2008.06.12. 15:31:28

:-)))))

koktélt csak a két szép szeméért kapott!!!

a partra csak azért kisérte le, mert egyedül volt, meg kellett védeni a vándorló királyrákok támadásától!

azért csókolta meg mert úgy érezte, mesterséges lélegeztetés kell!

az a végén meg nem kolbász, hanem phmérő szonda!

Leoni 2008.06.12. 15:32:18

:-) Dehogyis! De ez a szó, hogy lecidázza...

sourcerror 2008.06.12. 15:32:37

Nagyon tetszik a blog, sokat lehet rajta nevetni.

Jedlik 2008.06.12. 15:35:07

Leoni: csak írásban használom. ;)

Vestergaard 2008.06.12. 15:35:52

újjéle:

"én nem gondolom, hogy Márió farokelővétele kimondottam a magyaroknak szólt volna"

szinte látom magam előtt hogy ő ezzel az egész 15milliónyi magyarságnak üzent, politikai botrány-szaga van :)

Végülis talán mindegy a nemzetiség(legalábbis nagyon, de nagyon remélem) és ez csak egy mezei 'tapló találkozik az álszent picsával a tengerparton' eset és semmiféle következtetést nem lehet levonni.
Ámen!

Leoni 2008.06.12. 15:36:09

Jedlik: Ez azért mindenesetre megnyugtató... :-D

drift 2008.06.12. 15:40:39

... a prégo az nem babakocsimárka?

Csekonics · http://Csekonics 2008.06.12. 15:52:59

Ez az egész úgy ahogy van nem igaz.

Sünbáló 2008.06.12. 16:02:52

Ahogy azt Papp "Mirígy" Feri bemutatta volt az egyik borzalmas Mirígy-sóban:

--""Ciao, ciao, bellissima Signorina, gyere, gyere, ülj le közénk... Hmmm, de fingszag van itt, nem megyünk fel a szobámba.?"" :-)

Provence13 2008.06.12. 16:05:23

Nem szeretnem tul reagalni de a naivitas ott mutatkozott meg, hogy en kb 10 evvel ezelott, szoval 15 evesen hihettem volna azt, hogy majd csokcsatazom egy cuki digoval. Azert tiz eve, mert a mai 15 evesnek a csokcsata csak hiu abrand. Szoval ez ilyen pottyos konyves romantika... itt rontotta el Eszter :)

kalasnyikovfan 2008.06.12. 16:20:18

NEM VOLT KISSEBB BETŰNAGYSÁG A CIKKHEZ HE??
JÓ HOGY NEM MÁR NAGYÍTÓ KELL AZ OLVASÁSHOZ B+

Gibbon 2008.06.12. 16:42:57

"Gyakorlatilag egész héten különböző bulikon, eseményeken teszem tiszteletemet, és közben rommá iszom magam. Ráadásul szinte mindig ingyen."

Te nem naív ,és/vagy kurva vagy, hanem ALKOHOLISTA!

Zlot 2008.06.12. 17:07:02

Gibbon, mekkora igazsag :-)

Art Mooney 2008.06.12. 17:14:21

Sziasztok!

Látom erre a blogra ismerkedős sztorikat lehet küldeni! Engedjétek meg hogy én is beküldjem a sajátom!

2007 nyarán történt az eset. A velencei tó mellett voltam nyári munkán, limonádét kellett árulni egy lángosos stand mellett napi 12 órában, szar meló, de kellett a pénz... de engem se kell félteni, elütöttem az időt, jellemzően iq0 csajok felszedésével és kúrogatásával. Egész jól ment a dolog, de ahogy kezdett véget érni a nyár, és közelgett az ősz, egyre igénytelenebb csajok jöttek... a lángosos csaj meg csak röhögött! De jó fej akart lenni, mondta hogy az egyik unokatesója pár nap múlva érkezik, és facér, ráadásul úgyis benéz a lángosos bódéhoz, és akkor bepróbálkozhatok! Azért kérdezgettem, állítása szerint nem gázos a csaj, csak a családja (alkesz munkanélküliek), ő maga 29 éves, Tescós árufeltöltő, kis művészbeütéssel (esténként rajzolgat), és poligám hajlammal! Volt egy sunyi mosoly az arcán, aminek akkor még nem tulajdonítottam jelentőséget! Hiba volt…

Mindenesetre eljött a nap, meg is jött a csaj… háááát… Távolról meg nem tűnt annyira gázosnak, igaz az imbolygó járás már akkor fura volt, közelről meg az a vizenyős tekintet... amikor az unokatesójánál egyből azzal nyitott hogy neki pia kell, azonnal, tudtam, hogy masszív alkoholistával van dolgom, ami jó hír mert azok könnyen kaphatók! Oda is libbentem segítőkészen a laposüvegemmel, amit még érettségire kaptam a haveroktól, megkínáltam egy kis hazai szigorú törköllyel, gondoltam pár korty megalapozza majd a sikeremet! Erre a nő letolta a pia jó háromnegyedét egy húzásra! :o Na mondom, ez szép lesz! Azért a maradékot letoltam! J

Sebaj, a témánk már megvolt, más vásárló meg úgyse volt, elkezdtünk hát beszélgetni. A csaj esküszöm nem volt komplett! Azt mondta, hogy 19 éves, ami azért messziről látszott hogy egy tizessel nem stimmel! És komolyan gondolta! :o Valami művészi menedzsernek mondta magát, na az unokatesója ekkor ment hátra zárni, láttam hogy alig bírja visszafojtani a röhögését! Én faarccal álltam a sarat! Mondjuk amikor előadta hogy a jogász-közgazdász családjával jött le a nyaralni akkor már el kellett néha takarnom a számat! A csaj mondjuk azt legalább bevallotta, hogy rendszeresen megy potyázni kiállítás-megnyitókra! Na mondom szép!

De sebaj, beszélgetésből ennyi elég is volt, már amúgy is kezdte jól érezni magát, viccből be is nyúlt a lábam közé :o, meg simogatott, így el is hívtam a bódé mögé! Nem kellett neki kétszer mondani! Ott egyből nekem esett, ment a smár és a tapi, viszont az csak testközelből derült ki hogy nála bizony nem naponta esedékes a fürdés! Pedig a csaj kicsit kövérkés volt, azok jobban izzadnak és ő se volt kivétel! De akkor már bennem is tomboltak a hormonok, mondtam magamnak volt ennél rosszabb is! Egyszer csak hallom a zipzár hangját, érzem hogy nekiáll a csaj vetkőzni! Több se kellett nekem, lehúztam a gatyámat és gyorsan feltettem egy kotont, majd felkiáltottam hogy „PÉLÓ”! De amikor felnéztem! Az volt a sokk! Azt hittem hogy manapság a szőrtelenítés már egy alap dolog! De nem! A csajnak a lába végig szőrös volt, és bizony a hónalja alatt is ott figyelt egy puli forma! Mindehhez egy szakadt nagymamabugyi, amit letolva láttam hogy bizony rajta nyomott egy satut az a bizonyos IFA! És az a szag ami megcsapott! Na itt mondtam neki hogy bocsi de én talán akkor most ezt mégse… Erre dühösen felöltözött, lefaszozott és elszaladt! Ott álltam álló fasszal… felöltöztem, mentem vissza, a lángosos csaj már amikor megjelentem hangosan röhögött! Na mondom köszi a szívességet!

Ennyi! Köszi hogy elolvastátok!

Csumi: Lakatos Márió

Kopasz Mercis 2008.06.12. 18:02:42

Ez jutott eszembe:

Én egy özvegyen maradt, hivatásának élő, káros szenvedélyektől tartózkodó, komoly, tudományos munkát végző egyetemi professzor vagyok.
Keresem azt a zeneszerető, természet kedvelő, színházba járó, romantikus lelkű, intelligens, művelt, kedves hölgyet....aki leszopna.

csapó kettő 2008.06.12. 18:34:23

Sziasztok!
Nyaraló Eszter történetéről a sajátom jutott eszembe. Régen volt, helyszín a Balatonpart, a srác magyar és a családjával nyaralt én meg pultosként dolgoztam. Szintén szomorkodós hangulatban egy kapcsolat után gondoltam belefér egy nyári kaland. Mivel a tényleges lakóhelye jó messze volt az enyémtől, még az sem érdekelt, hogy ribinek gondol, hiszen úgysem fogunk többé találkozni. El is mentem a randira és kis italozás után irány a szállodai szobája. Mire kettőt pislantottam ott állt előttem teljesen pucéran, akcióra készen. Én is kicsit megilletődtem, de őszintén szólva nem volt ellenemre a látvány, ezért azt mondtam neki, hogy oké, hogy nem vagyunk szerelmesek, de azért megadhatnánk a módját és én kifejezetten szeretem lassan kicsomagolni az ajándékom... + mosolyogtam szépen:) A srác vette a lapot és visszavette a nadrágját. Az a nadrág persze idővel lekerült és rólam is minden szépen lassan, végül mindkettőnknek jól sült el az éjszaka.:) Ezután egy hétig minden nap találkoztunk, kezdtük jobban megkedvelni egymást, dehát a távolság... SZÍVÁS!!:):)

Vierre_ 2008.06.12. 19:23:12

Nemrég olvasom ezt a blogot. Gondoltam átnyálazom a régebbi sztorikat is és a kommenteket is. Vágom baszki, hogy hogy van ez, olvasgatok máshol is, de az, az hogy itt még egy nem-köcsögölős, nem- kőmaszkulin paraszt reagot nem olvastam az durva.
Ez így túlzás. Ok. Olvastam vagy hármat.
Én nem vágom kinek készítették ezt az oldalt, mert innen úgy néz ki, hogy a csajék írnak és innen úgy néz ki TÖK MINDEGY MIT, a faszik jönnek és vagy
1: kurvázzák vagy
2: mujázzák vagy
3: sírnál ha hozzád se szólnának vagy
4: mi a faszt vártál te ribanc vagy
5: hülye picsák csak rinyálnak
és még sorolhatnám.
És kurvára leszarom a beltenyészetet meg a lepacsizásokat, én csak két kérdést tennék fel a posztolóknak:
1: ha tudják hogy mire számítsanak mi a fasznak írnak
2: mi a fasznak írnak?

Öcsém. Most komolyan annyira nehéz a fasziknak elhinni a faszikról hogy tudnak ugyan olyan gázosak, cinkesek, parasztok és ostobák lenni mint az általuk úgy húzott "picsák"?

Bit Rot 2008.06.12. 19:47:55

"Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen..."

A postból vajon melyik a rossz duma? A

"-Tutti Benne!Drink somethig after work with you. Beautyfull girl. Me solo Mario."

vagy a:

"-PREGO!"

LyukasBogrács 2008.06.12. 19:59:10

Na, megvan a probléma. Mario barátunk három koktéllal próbálta ledönteni a mi rendezvényeken, ingyenpiákon edződött, hatdanos-alkesz lányunkat. Nem tudta, hogy kivel kezdett ki.

Egyébként hibát Eszter is elkövetett, azt hitte, hogy egy olasz fiúval smaci-lacizik a tengerparton, majd "én rendes lány vagyok!" felszólalással otthagyja a srácot, ezzel bosszulván meg azt, hogy őt elhagyta a palija egy szexis fruska miatt (az összefüggést a mai napig nem értem).
Pedig szegény srác csak azt csinálta, ami a többi magyar lánynál már bejött neki. Merthogy a hiretek külföldön, nos az megér egy külön blogot. Létezik egyáltalán?

Kopasz Mercis 2008.06.12. 20:00:39

A dolog ott bukott meg, hogy a csajnak nem volt nyelvérzéke.

Gibbon 2008.06.12. 20:11:35

Amúgy kamu az egész történet!
Ki utaztatná a csemetéit egy piás rokonnal?:)

muzzzy a.k.a. etil alakulat 2008.06.12. 20:53:40

Az alkoholistáknak vannak néha tévképzeteik, lehet hogy ezt is egy tárlatmegnyitás három pezsgője után álmodta :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.13. 06:56:06

gondolom a ti kommentelo pasik se egybol ugy kezditek, hogy lenyomjatok a csaj torkan, ha meg igen ertem miert vagytok ilyen frusztraltak es egykek. :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.13. 07:25:00

És kurvára leszarom a beltenyészetet meg a lepacsizásokat, én csak két kérdést tennék fel a posztolóknak:
1: ha tudják hogy mire számítsanak mi a fasznak írnak
2: mi a fasznak írnak?

ha masnak nem, akkor nekem :)
egy-ket poszton, poszto'n jol szorakozok.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.13. 10:54:34

ez nem szar csajozos duma
ez szar kepvasarlas.
osi
papa
ahogy az indina mondana:
off

sourcerror 2008.06.13. 12:40:30

"PREGO!"
Ez jó szöveg, megjegyzem. Hátha más csajoknak bejön ;)

Egyébként meg azért sietett a Mario, mert nem akarta, hogy leégjenek a gyertyák, mert még kell következő csajozáshoz.

Nade most komolyan: mire számított, majd szépirodalomról fognak értekezni, meg szerelmes verseket mondani egymásnak.

Hát, jó az előjáték kimaradt, de ezt Eszter még korrigálhatta volna.

Egyébként meg szűzkurva.

sourcerror 2008.06.13. 12:42:45

Ezt a játszmát egyébként a tranzakció-analízisben egyszerűen megerőszakolósdinak nevezik.
Szépirodalmi rá Dickentől a Great Expectations.

sourcerror 2008.06.13. 12:43:26

korrekció:
Szépirodalmi példa rá Dickentől a Great Expectations.

hungarianbetyár 2008.06.14. 09:26:17

ki jön velem kóktélozni a partra?

flimo13 2008.06.14. 19:36:39

"Nekem tetszett ez a Mario srác, és amúgy is szomorkás voltam. Végre bosszút akartam állni azon a szarházin, aki ott hagyott."

Csak azért hagyott ott, mert a modelcsaj jobb a szexben, hátbiztos.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.15. 22:54:59

nem prűd vagy hanem egy hülye kurva.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.15. 23:06:50

háborúra készül, közben a békéről papol.. hm... hogy is van ez? ehh, kegyetlenül buta ez a lány

booz 2008.06.16. 09:43:25

Mit csinál egy művészeti manager? Galériákat managel?

Akkor ugyanazt csinálja, mint a zölségmanager, csak az piacot managel.

Nyaraló Eszter: az a modellcsaj, akiért otthagyott a volt faszid, nem csak szebb nálad és jobb a szexben, hanem jóval okosabb is. Látatlanban.

A faszid meg valszeg levágta, hogy degradáló számára, ha veled van. A véletlenek számodra szerencsétlen összjátéka...

BOB 2008.06.16. 15:26:36

Lehet, hogy en vagyok kurvara regimodi, de szerintem a szex az nem olyan uzlet, hogy egy koktelert egy szopas jar. Aki az elso koktel utan kozszemlere teszi a pocset, az valoszinuleg nem teljesen normalis.

booz 2008.06.16. 16:50:02

Neked a szex üzlet? De ha már üzlet, akkor a szopásért egy adag szabadon hasznosítható fehérje jár, nem?

dzseki 2008.06.16. 17:20:38

úgy érzem két koktéllal előbb vette elő a srác a brét minthogy érdemes lett volna, az időzítés az volt a gond :)

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.06.16. 19:04:30

Elmentem nyaralni a köcsög családommal a buzi Olaszországba, hogy földrengés semmisítené meg az egész szaros helyet. A családom meg? A fasz bátyám, a hülye feleségével, aki képes volt szülni, miközben én itt vagyok magányosan? Ennyi tapintat nincs benne, hogy várna a gyerekekkel, amíg én 10 év alatt elkelek, no persze biztos engem lőnek majd a Dunába, megint minden az én hibám lesz, megszoktam már kurvára.

Persze egy senki vagyok, egy porszem, akit el kell tiporni, a munkámba is belekötnek ezek a senkik, persze mindenki hordja haza talicskával a pénzt, a sok ostoba nihilista lúzer, csak én dolgozom, persze az csak piálás meg semmittevés, hogy enné ki a rák az agyvelejét mindegyiknek, a neve napján.

Egy fiú udvarolt nekem, persze primitív köcsög volt, én el is határoztam, hogy a suttyó tahó pofájába bele fogok csapni egy péklapáttal, hogy enné ki a fene az összes fogát a baromnak. Persze igent mondtam a próbálkozására. Most meglepődhet az olvasó, mert valami pozitív dolgot tettem vagy mondtam, de természetesen ennek is valami világfájdalmas, elbaszott és beteges oka van: egy másik férfi, aki otthagyott azért az üresfejű gazdag kis ostoba problémamentes libáért, aki arra se képes, hogy napi négy órát hisztizzen és bőgjön, mint én, hanem csak vihog meg kedveskedik, hogy a bőrrák rágja le magát a gyomrán keresztül a bal lábfejéig, gyűlölöm azt a kis gazdag kurvát a kis problémamentes hülye életével, na!

Ezekre gondoltam, amikor a csávó kedvesen sétált velem, persze egy nyomorult féreg az is, tutira dugni akart a barom, nem tudom, hogy képzelte, de én tudtam rögtön, láttam rajta, bele is mentem, de kéznél volt a herélőkés meg a vékony üvegcső, amit bele akartam vezetni a farkába, hogy aztán kalapáccsal rácsapjak, az undorító patkánynak, annak, hogy szülte volna a sakál anyja rögtön egy meszesgödörbe, ne!

Magyarázott valamit, de nem figyeltem, mert valami idegesített. Épp soroltam magamban, hogy kit miért gyűlölök és irigylek, és valakit kifelejtettem, ezért voltam ingerlékeny. A faszi valamit mondott, sex, vagy ilyesmi, én ráhagytam, úgyis idióta, minden férfi az, pláne az én életemben, ilyen a sorsom, hiába a pozitív hozzáállásom, nem tehetek semmit.

Erre a barom dugni akart! Nem találok szavakat. Hogy minden férfi rohadna le a földgolyóról a farkánál fogva, és követné őket az összes barom szemét kurva, akiknek már van gyerekük, miközben engem nem akar senki megdugni, aki meg igen, az meg... ööö.... kapja be...!

Nnnnna. Nincs igazam?

Végh Béla 2008.06.18. 16:45:44

Bár a sztori végéből nem derül ki egyértleműen, de szerintem a csaj csak lecidázta azt a talján bikát.
Ha már ott volt...

Ferinek-nem 2008.06.27. 07:06:00

"Akkor is csak egy jó fröccsre vágytam" Milyen picsa lehet az ilyen???? Szerintem egy ótvaros kis kurva, aki mindenkit ingyen leszop!!

olvaso 2008.06.30. 12:11:46

Nem elég, hogy pici a betű, még sikerült is megfejelni egy italic (dőlt) stílussal. GRATULA!!

Ha szopatni akarjátok az olvasókat tudom még javasolni:
-még apróbb betű+italic+outline(csak körvonal)
-tovább lehet nehezíteni az olvasást ha a betűszín mondjuk legfeljebb 40%-os szürkére állítjátok.
-más betűtípusokat alkalmaztok, mondjuk: arabica, amazon, english111, english157 -ezek közül valamelyik általában van telepítve.
-használhattok wingdings, stb. vagy arab, cirill betűtípusokat.
-lehet még operálni rikító háttérszínnel is.
-tudom még javasolni, hogy a container legyen legfeljebb 200px. Így három-négy szónál több nem fog elférni egy sorba. Az is tök klassz.
Cuki kis designeretek van.

Sorin 2008.06.30. 22:54:13

Egy dolog az, ha a pasi bepróbálkozik - normálisan, nem ilyen pöcslengetős stílusban. Akkor is mondhatja a csaj, hogy kész, eddig volt gyereknap, vagy elmegy vele, de így csak szarul jöhet ki a dolog. Világos, mire célzok, ugye? Tehát nem mindegy, hogy ha én egy krapek vagyok, akkor be akarom szédíteni a nőt egy éjszakára, vagy likas focilabdának nézem a fejét. Tőkmindegy, hogy a csaj okosnak vagy butának mutatta magát addig...

Sorin 2008.07.01. 14:53:50

Osipapa, tudjuk, hogy neked ez a csajozós dumád (is), valószínűleg hullanak is tőle a csajok, mint a legyek, de nem lenne stílszerűbb ezt a kurucon (üdvrivalgás fogadna) vagy a nolblogon (secpec alatt kidobnának, mint a macskát szarni) folytatni? Várj, fordítok: húzzál már a kuruc nénikédbe innen a balfaszságoddal!! Tök nem érdekel a sztorid, főleg a szereplők származásáról alkotott véleményed!

KEL 2008.07.01. 21:54:32

Ha bimbódzik már a kel, úgy nyár derekán,
csípőtől a kebel, a derék érdek ám.
Ha kell a bimbó, a bősz éjjelen ringó,
a langyos hajnalon is hullámzón ingó,
kikereki-kerekedő, kerekerdőn
átlihegő, hamvas-ropogó KELLbimbó.

A mindig érted serkenőn:
hőségben is érted rekkenő.

Mirelitthez sose nyúlj,
mert az ördög beléd bú.

a 10ik csaj XD 2008.07.25. 00:50:49

Hát a történethez nem lenne hozzászólásom, viszont egy hozzászóláshoz lenne! :) Drága LyukasBogrács! Érdekes dolgokat tudsz ám írni…tök jókat írtál, de tényleg…egészen az utolsó két sorig: "Pedig szegény srác csak azt csinálta, ami a többi magyar lánynál már bejött neki. Merthogy a hiretek külföldön, nos az megér egy külön blogot. Létezik egyáltalán?" Úgy írod a sorokat, mintha tudnád, hogy az olasz pasi kivel, mikor, hol és mit csinált! Biztos ráspecializálódott a magyar lányokra! Mert ugye Olaszországba biztos csak magyar lányok utaznak! Bár az egész világot bejárhattad már, ha ennyire vágod a külföldi híreket! ;) Nem értem miért kell állandóan általánosítani...ha van 1 ribanc akkor az összes az? Ha 10 csajból 9 egy csettintésre szétteszi, akkor is ott van még a tizedik, aki nem! Bár a pasik többségének (hál’ istennek vannak normálisak is, csak sajnos ők képviselik a kisebb csoportot) mindegy, mert ha ribanc a csaj, akkor az a baj, de legalább jól jön egy-két menet...ha meg nem ribanc a csaj, akkor meg az a baj, hogy nem tudja +…! Amúgy meg szerintem ez sem nemzetfüggő, de jó tudni róla, hogy külföldön is meg van a hírünk! Írj blogot…biztos siker lesz!

LyukasBogrács 2008.07.25. 20:06:21

Rendben, menjünk szépen sorban:

"Az egész világot bejárhattad már, ha ennyire vágod a külföldi híreket!"

Igen, ez igy igaz, nagyon sok helyen jártam, és mindenhol próbálom jó
hirünket kelteni. De sokra megyek vele, ha a taxisofőrök egyből azzal jönnek, hogy milyen sok arrafelé a magyar lány. Meg a román, moldáv, cseh, orosz, ukrán, stb... Csak hogy őket se hagyjuk ki.

Továbbá, nem kellemes feladat folyton bocsánatot kérni a külföldi partnerektől a magyar kolleganőim kirohanásai miatt. Helyettük. De meg kell tennem, mert a becsület igy kivánja. Ezért nem várok köszönetet, pláne nem a kolléganőimtől.

Nem tudom honnan jött az általánositás vádja, mindössze arról van szó, hogy egy aranyos olasz fiú behálóz egy éppen arra nyaraló, szabad préda magyar lányt, aztán egy nyáresti, langyos tengerparti románc és három koktél után le akarja magát szopatni. Nincs ebben semmi különös. Ez egy teljesen általános dolog, nem pedig a csaj az általános! Óriási különbség!

Az általánositás fogalmát rosszul használod, összekevered tapasztalattal, illetve a reputációval. Persze a két fogalom szorosan összefügg, de a reputáció a múltra vonatkozik, az általánositás/előitélet már egy jövőbeni esemény bekövetkeztének valószinűségét segit felmérni: magyar csaj = gyors cida.
Mario a tapasztalatát használta fel, amikor le akarta magát szopatni egy történetesen magyar csajjal, ezert őt vád nem érheti. Ominózus magyar hősnőnk nem jött össze neki, majd összejön neki másik kilenc, ha szabad mások statisztikáját felhasználnom.
Nyilván csadoros dubai lánynál nem próbálkozik, ha csak nem akarja, hogy a másnap megkövezze a családja. Mármint a lány családja.

De mondok súlyosabb példát! Tanúja voltam, amikor egy magyar nő hire konkrétan megkerülte a Földet! Érted? A bolygót, ahol élünk! Amerikában tüzelt a nő egy munkahelyen, ahol valamikor én is dolgoztam még ő előtte. Egy dél-kelet ázsiai személy, aki szintén ott dolgozott (bár nem voltak munkatársak) hazatért Ázsiába, és egy baráti társaságban megemlitette, hogy van egy magyar lány, aki az összes férfi kollegával, őőő, párzik. A társaságban ott ült az ázsiai ismerősöm (ő szintén ott dolgozott korábban, még a magyar csaj előtt), aki aztán elmondta nekem.
Ez már önmagában durva, ezt csak tetézi, hogy személyesen is ismertem a csajt, még Magyarországról!

Olyat még nem hallottam, hogy egy nő a saját nőtártsait okolta volna kialakult rossz hirükért. Sokkal kényelmesebb (és pofátlanabb) a férfiakra mutogatni. Pedig csak magatok tehettek mindenről, én csak takaritok utánatok.

Sajnos, ti, magyar nők cipeltek egy bélyeget (mint ahogy a cigányok is), és nagyon nehéz lesz tőle megszabadulni. Egyetlen megoldás létezik, ha ez egyáltalán megoldás: meg kell tanulni együttélni vele. Ehhez kivánok kitartást és sok sikert.

Bogrács

a 10ik csaj XD 2008.07.28. 00:01:18

Köszönöm, hogy így levezetted a dolgokat.

Az egészben az a szép, hogy én nem keverem a tapasztalatot az általánosítással.
A tapasztalatot sokan az általánosítás alapjának veszik és itt követi el mindenki a hibát, ahogy te is. Van pár csajjal kapcsolatos tapasztalatod, aztán ezeket kivetíted egy egész nemzetnyire!
Mindezt úgy, hogy én azt írtam, hogy a nők könnyűvérűsége vagy nem könnyűvérűsége nem nemzetfüggő és ezt ugye, még te is alátámasztottad! („Meg a román, moldáv, cseh, orosz, ukrán, stb... Csak hogy őket se hagyjuk ki.”)

Az általánosítás vádja onnan jött, hogy semmilyen olyan jelzőt nem használsz, ami arra engedne következtetni, hogy nem vélekedsz minden magyar lányról így!:S
Hiszen te magad is leírtad:

- "Merthogy a híretek külföldön, nos az megér egy külön blogot."

- „Pedig csak magatok tehettek mindenről, én csak takaritok utánatok.”

- „Sajnos, ti, magyar nők cipeltek egy bélyeget (mint ahogy a cigányok is), és nagyon nehéz lesz tőle megszabadulni. Egyetlen megoldás létezik, ha ez egyáltalán megoldás: meg kell tanulni együttélni vele. Ehhez kivánok kitartást és sok sikert.”

Hát mi ez kérem szépen, ha nem általánosítás? Mond csak van neked feleséged? Mert ha még nincs szerintem inkább ne is legyen, főleg ne magyar! Bár ezt valószínű sértésnek fogod venni, de nem annak szántam, csupán az írásaid sugallják ezt.

Ha Amerikában, vagy Németországban vagy stb. helyen élnél, akkor az ottani lányokról, nőkről, asszonyokról hallanál rosszabbnál rosszabb történeteket! Úgyhogy nem kellene ennyire utálni a magyar nőnemű egyedeket! ;) (Az amerikai és németországi példálózásom is csak példálózás, nem konkrét ítélet, mielőtt valaki, akárki vagy bárki annak venné!)

Szerintem nem én, vagy egy másik erkölcsös értékrenddel rendelkező magyar lány tehet a kolléganőid magatartásaiért vagy a Földet megkerülő hírt magáénak tudható nő gyenge jelleméért!

A „statisztikámat” nyugodtan használhatod, mert az nagy valószínűséggel nem statisztikai adat csupán mondandóm hangsúlyozásához felhasznált eltúlzott mennyiségi keret. Amivel szintén azt próbáltam volna elérni, hogy egyes magyar lányok nem olyanok, mint más magyar lányok. Van neked lány testvéred?
Bár úgy látom mondandóm lényegét még így sem értetted meg.
Ráadásul azt próbáltam volna kézzel-lábbal elmagyarázni, hogy történetünk férfi főszereplője, nevezzük nevén Mario nagy valószínűséggel nem azért próbálkozott be a másik főszereplőnél, azaz a magyar bosszúvágyú lánynál, mert olyan sok tapasztalata lenne a magyar csajokkal kapcsolatban, hanem mert az illető hölgy külföldi volt, bár véleményem szerint bepróbálkozik ő az olasz csajoknál is!;)

„Olyat még nem hallottam, hogy egy nő a saját nőtártsait okolta volna kialakult rossz hirükért. Sokkal kényelmesebb (és pofátlanabb) a férfiakra mutogatni. Pedig csak magatok tehettek mindenről, én csak takaritok utánatok.”
Hát ha ez sem lett volna elég egyértelmű, nem a másik nemre mutogatok kifogásokat keresve, hanem mind a kettőre! Bár úgy látom, hogy téged semmilyen módon nem lehetne meggyőzni arról, hogy mindkét nem hibás a dologban. Nem tudom, hogy könnyebb-e vagy pofátlanabb a másikra mutogatni és csak azt hibáztatni, ez ügyben nincs tapasztalatom, hiszen nekem ez nem kenyerem…viszont lehet, hogy neked könnyebb és (pofátlanabb) a „gyengébb” nemre mutogatni, vádakat felállítani és lenézni! Mert meglátásom szerinte ezt teszed…

Most akkor jöhetnék én is a súlyosabbnál súlyosabb tapasztalataimmal és általánosíthatnék, mert a magyar pasik így-úgy, csakhogy a különbség közted és köztem annyi, hogy én félreteszem a negatív tapasztalataimat és esélyt adok arra, hogy más pasival nem lesz negatív tapasztalatom, mert az a pali lehet, hogy értelmes, normális és sorolhatnám a pozitív jelzőket tovább is! ;)

Továbbra is maradok eredeti álláspontomnál, melyek az egyszerűség kedvéért a következők:

1. NEM MINDEN magyar nő ribanc!
2. Abban, hogy vannak ilyen hölgyek nem csak az adott hölgyek jelleme a hibás, hanem az ellenkező nemből is pár illető!

Üdvözlettel:

Csak egy lány...

LyukasBogrács 2008.07.28. 22:30:59

Magyar nőkkel nem foglalkozom idestova tiz éve. Hogy kifogjam a szelet
az első, csipőből leadott reakciók vitorlájából, felsorolom őket
(zárójelben az enyémek):
- kösz szépen (szivesen)
- az a te bajod (elvagyok vele)
- nem tudod, mit hagysz ki (nem is kérdeztem)
- ezt megjegyeztem magamnak (ajánlom is)
Nem azért, mert tiz évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy magyar nővel többet
nem, hanem egyszerűen nem jött össze senki normális. Az igazat megvallva
előtte sem. Nincs magyar feleségem, és nem is lesz. Továbbá
nincs tudomásom senkiről, aki feleségül akarna jönni hozzám, vagy
ilyesmiket forgat a fejeben. De már nem is érdekel. Az iwiw ismerőseim
hetven százaléka olyan nő, aki korábban kikosarazott, majd bejelölt.
Bátran gyere elő a magyar pasikról szerzett tapasztalataiddal, nem fogok
rajtuk megsértődni egyáltalán. Nem vagyok érintett. Nem ingem, nem
veszem magamra.

Dicséretes dolog, hogy annyi, de annyi esélyt adsz a férfiaknak. Mily'
nehéz a nőknek választani; igent vagy nemet mondani. Nálam ez nem
igy megy, mert lányok nem szoktak probálkozni nálam, amit én nem is
róvok fel nekik hibaként, hiszen nem az ő dolguk az udvarlás és én sem
vagyok egy Adonisz. A különbség annyi, hogy ha neked van eleged, simán
elküldöd a próbálkozó férfiakat a bánatosba, ha nekem, akkor ilyen
kezdeményezésre nem is kerül sor. Nehogy má' rosszul érezd magad, mert
egyvalaki a sok közül nem teszi neked a szépet... Látsd be, mindenkinek
te se tetszhetsz. De ha ez vigasztal; ugyancsak nem foglalkozom
muzulmán, néger, zsidó, skandináv nőkkel.
"Nem minden magyar nő ribanc"
Ezt senki nem is mondta. Cserébe hidd el, hogy én sem vagyok rákkutató,
se felfedező, se rejtvényfejtő, hogy nekiálljak tűt keresni a
szénakazalban. Öreg és fáradt vagyok én már ehhez, nincs bennem se
versenyszellem, se bármilyen bizonyitási vágy.
Kérdezhetek valamit? Származott neked (vagy bárki másnak) bármiféle
hátrányod abból, amit én a magyar nőkről gondolok? Ugye hogy nem.

"Ne utáld a magyar nőket"
Te komolyan gondoltad, hogy felszolitásra (a tiedére) megkedvellek
titeket? Urambocsá' téged?

gargoyle 2008.07.29. 12:11:10

olvaso: az italic meg jo poen is lehetett volna, kar hogy 99.99% hogy nem direkt volt :D

mario statisztikai alapon csajozik, kockazata minimalis. ha 10 nobol 2 leszopja mar megerte az ikeamecses. akadnak kudarcturo emberek.

azt pedig kulonboztessuk meg hogy mario valoban egy taplo volt, viszont a leany is megbukna gyurmazasbol az oviban. mi a fenet kepzelt egy nyaralason, idegen helyen? eleve minek smarolni menni masik pasival mert az egyikre haragszom? honnan fogja megtudni a nemes bosszut? sehonnan csak buta vagyok mint a fold es ezt keptelen vagyok belatni? (: ha nem akar dugni ne a partra menjen marioval baszki hanem nezze meg a colosseumot ejjeli kivilagitasban.

a 10ik csaj XD 2008.07.29. 19:50:05

Drága Bogrács,

köszönöm, hogy ilyen őszintén megosztottad velem/velünk a háttérben rejlő okokat.

Nem tudom miből gondoltad, hogy felszólítalak bármire is, csupán megjegyeztem, hogy „nem kellene ennyire utálni a magyar nőnemű egyedeket!”. Azért a kettő között van egy szakadéknyi különbség.(Legalábbis én ezt igyekeztem kifejezni.) ;)

Nem kell ezt magadra venni, csupán ma már divatnak számít a másik nemet okolni mindenért vagy csak szimplán lehülyézni, leidiótázni! :S Legalábbis nekem ez jött le a különböző fórumokon olvasottakból és személy szerint nem értem, hogy miért! =) „Védtem” én már máshol pasikat is! :D

A nem ingem, tehát nem veszem magamra felfogásban igazad van. Nekem sem ingem, csupán szeretek vitázni és tettem egy próbát nézőpontod másításán (lehet, hogy jövendőbeli hivatásomból kifolyólag)…nem jött be semmi gond, nekem is van véleményem, amihez ragaszkodom, hacsak ésszerű érvekkel meg nem győz valaki ennek másítására, másnak is van véleménye, amit meg tiszteletben tartok, 2 okból: örülök, hogy van egyáltalán véleménye és annak is, hogy vállalja azt! Bár mint írtam ésszerű érvekkel mindig meg lehet győzni a másikat, de ugye megint kérdéses, hogy kinek mi az ésszerű?!:D

Egyáltalán nem életcélom megkedveltetni magam akár veled, vagy akár mással…aki szeret az szeret, aki nem az nem…én ilyen vagyok…ami a szívemen, az a számon…tehát őszinte, ebből adódóan lehet sejteni, hogy vannak még akik nem kedvelnek. :) És ennek is „örülök”:
1. Inkább utáljanak azért amilyen vagyok, minthogy szeressenek azért, aki nem vagyok.
2. Akinek nincsenek kritikusai és ellenségei az nem is igazi egyéniség. (lehet ez egyesekben egoista jellemet rajzol ki, de nem vagyok az!)
3. Nem vagyok kétszínű!

A női választásról meg tényleg csak annyit, hogy azért nem ilyen egyszerű a dolog, hogy igen vagy nem, utóbbi esetben ugyanis jön a szöveg, hogy „jaj, ne kéresd már magad” és stb.
Arról nem is beszélve, hogy az „erősebbik nem” egyes tagjai már elvárják a női kezdeményezést és azt, hogy a nő udvaroljon.
Becsülendő, hogy te ezt még nem így látod, de tényleg!

Részemről a „vita”, ha nevezhető ennek akár le is lehet zárva! :D Mert látom sziklaszilárdan ragaszkodsz elveidhez!

U.i.: Nem szeretem, ha „valaki teszi a szépet”! XD Azt szeretem, ha önmagát adja! :D

Üdvözlettel:

Csak egy lány...

LyukasBogrács 2008.07.31. 07:49:59

Szivesen.
De miről is probáltál meggyőzni engem? Arról hogy nem minden magyar lány ribanc, vagy hogy a pasik között is vannak köcsögök? Hiszen ebben egyetértünk. A szüzek között is van visszataszitó, jellemtelen, megbotránkoztató magatartású lány. Sőt, tovább megyek; a ribancságnak vannak válfajai, valamint fokozatai:

-csak velem
-mindenkivel
-mindenkivel, csak velem nem
-mással bezzeg egyből, aztán visszajön hüppögni
-a szopás nem megcsalás
-de neki béemvéje van
-stb.

Nem rajongok a nőkért, na. Mit szépitsek ezen? Inkább keresem az élet prózaibb örömeit. Kinek van szüksége arra, hogy idő előtt omoljon össze az idegrendszere? Vagy kapjon gyomorfekélyt? Ne tudja kialudni magát? Ki akar éjt nappallá téve dolgozni és mégis koldusbotra jutni?

Egyáltalán megkérdezte tőlem valaki is az elmúlt tiz évben, hogy boldog vagyok-e? És nyugodtan fogadta a választ, amikor azt mondtam, hogy nem? És erre ne az lett volna a reakciója, hogy "neked a seggedet kéne a földhöz verned!"? Nem, ilyesmi nem fordult elő.

a 10ik csaj XD 2008.08.01. 21:21:04

Hm...hogy miről is próbáltalak meggyőzni? Hát...ha ez eddig nem vált világossá az irományaimból, akkor azt hiszem feleslegesen amortizálnám tovább a billentyűzetet! ;)
Mellesleg meg ha egyetértünk, akkor már úgyis mindegy! XD

Üdv.:

Csak egy lány...

Jocó ügynök 2016.04.24. 16:49:14

Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán meg csak szexelni akart. Az előbb egy olyan történetet olvastam, ahol a srác Bécsben csajozott, ő nem túl sikeresen, de legalább normális volt: csajozosdumak.hu/masok-e-becsben-a-csajozos-dumak-nemetul-1-resz/
süti beállítások módosítása