HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

A kezdetek!

2008.03.29. 21:20 :: Szaszinko

Tegnapelőtt éppen hazafelé utaztam a buszon, és egy srác szemmel láthatóan folyamatosan engem nézett. Volt nálam egy magazin, ezért inkább elkezdtem olvasni, hogy még csak véletlenül se bátorítsam az isten barmát! Úgy tűnt, hogy ez sikerült is, mert a srác leszállt valahol még előttem. Ám amikor én is leszálltam akkor mellém hajtott autóval (úgy tűnik valahol letette és beszállt), letekerte az ablakot és odaszólt:

"Szia! Nem eszünk meg valahol egy süteményt?" -"Nem"- "És egy kólát nem iszunk?" -"Nem. Azt sem." - "De kifizetem!"

Na ez volt az a pont, ahol elhatároztam, hogy ezentúl vezetni fogok egy blogot, ahol mi lányok megoszthatjuk a pasikkal, hogy mekkora gáz arcok! Lányok küldjétek sztorijaitokat!
Ostoba pasik OKULJATOK!

-szaszinko-

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr69402514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melcsi 2008.03.30. 17:26:43

Hát igen, a szánalmas kategória. Engem egyszer egy érdekes egyed talált meg, amit még mindig nem sikerült elfelejtenem:

"Jössz táncolni, kurva?"

Arra tudtam csak gondolni, hogy sajnos lehetnek lányok, akiknek ezek szerint ez jön be, s miattuk van ez.

Viola, a ló 2008.03.30. 20:57:38

"Az én sztorim rövid és velős. Az unokatesóméknál nyaraltunk a bátyámmal (mint anno sokszor gyerekkorunkban), és egyik este mindahányan (öten) lementünk a helyi diszkóba. Remek zene volt, ökörködtünk, igazán jól éreztük magunkat. Egyszer csak odalépett hozzám egy egészen helyes srác, majd miután viszonoztam érdeklődő pillantását, a következőt kérdezte:
- Gyüssz topogni, gecó?
Eltartott néhány másodpercig, mire felfogtam, hogy táncolni hív. Nem mentem."

Egyébként meg le a feminizmussal!

zara-girl 2008.03.31. 16:18:32

kultúr-sokk.Lehet,hogy túl magas elvárásokkal megy az ember más kultúrákba csörögni?katasztrófa,de tényleg az egész férfi-nő orientáció.elfajzott.
A feminizmussal nincs gond.nekem még egy csaj se mondta, hogy gecó!viszont hányta már le a zara cipőmet egy büdös libresse madár!tehát ebből a szempontból igazat adok.nem arra valók,hogy bulizni menjünk.Viszont pasiriasztónak jók.főleg ha sok csaj egyszerre szépen együtt.ki mer odajönni?tapasztalataim szerint senki.a pasikkal szórakozni kell.mint két értelemben mert nem hánynak le,de ha le is hánynak legalább vesznek egy másik cipőt.velük kell inni.Ők arra valók.Tényleg a nők mire?

Zefram 2008.04.06. 15:51:56

Bocsi, de attól miért isten barma valaki, hogy téged néz? Pláne ha meghív egy sütire?

Nagyarcú hülye picsa...

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.04.06. 15:56:08

Legyek bunkó? Zeframmal félig egyetértek és elő is jött belőlem a kisördög: mondhatnám, hogy legyen a blog cime baszatlanpinak.blog.hu, de nem mondom, csak gondolom. :)

---

Ne vegyetek komolyan azért.. :)

apuska · http://kocsma.blog.hu 2008.04.06. 16:22:27

Vagyis itt a magam féle krémnek nem osztanak lapot? :)

optimista1206 2008.04.09. 16:11:53

Tényleg mi a baj a sütivel és a colával?
Ez szerintem teljesen normális ismerkedés!Lehet, hogy ez egy rendes fiú volt véletlenül,és elszalasztottad.
Néha a srácokat is tudom sajnálni.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.04.14. 21:10:10

Bocsánat, t. kommentelők, ti olvassátok ezt a blogot? Ti. ebben a posztban van egy viszonylag erős slusszpoén, szóval nem a süti-kóláról szól a dolog, hogy az ciki vagy sem (btw nem. már miért is lenne).

Mondjuk nem először tapasztalom ezt a fajta analfabetizmust, de még mindig csodálkozom rajta.

Egyébként frankó a blog. Ha kezdenek unalmassá válni az IRL sztorik, lehet idézgetni társkeresők reglapjairól, amúgy fűszerként. Lányokét is, ha már.

volvo 2008.04.15. 02:32:52

na szupi.

a srác lerakta az autóját, felszállt a buszra, ment néhány megállót, leszállt megint beszállt az autójába és követte buszt .... LOL

ha mar kamuzol, akkor legalább logikusan.

de gondolom, te is abba a kategóriába tartozol, aki miniszoknyát hord és fel van háborodva, ha megnézik a lábát ... ha meg nem, akkor meg azért ...

human 2008.04.16. 21:40:28

hát ez gáz, hallod. érdekes módon én nem pakolom ki mindenemet, és nem is próbálkoznak ilyenekkel. talán nem úgy kéne kinézni, mint egy buta plázalány, és akkor nem környékeznének ilyenek.

de azért további sok sikert a bullshit lökéséhéz. tényleg ez a legnagybb gond, amivel foglalkozni kell! agyra gyúrjá' inkább, kislány! ;)

es2300 2008.04.16. 22:14:25

ahhaha nemazabaj, hogy ostoba a lany ki megosztja velunk hetkoznapi ostobasaganak ekes bizonyitekat, hanem hogy egy hangyafasznyi humorerzek, vagy onironia sem szorult bele :)

ahah a srac meg abszolut gyonyoruen bevitte a vegen a szurkat, hiszen mindent megtett h megismerkedjen egy lannyal ki tetszik neki (allitolag ezt varjatok el tolunk) aztan mikor az ostoba (hm?!) visszautasitassal talalkozott, gondolta kioszt

megtette, de ugy latom te nem erted ahhahah jezusereje tudod mit szerintem menj csak az aratodiscoba ott majd moged kavar valami rendes srac es eltek boldogan a kispolgarsag udito egyszerusegeben :)

HöZsö 2008.04.17. 00:07:31

Szemetek vagytok ti, nők. Méghogy egy férfi érzéketlen, anyukátokat.

grgczy 2008.04.18. 02:07:26

ez a lány vagy kurva ... vagy kurva :D

Bela 2008.04.18. 11:07:02

Nekem soha nem akarnak jokepu fiuk kolat es sutit venni, szoval megbesulhetned magad!

Anhel 2008.04.19. 17:30:29

Ez a "gyüssz topogni gecó?" kábé olyan urban legend, mint a "kő kóla, genya?"...

Korneliusz 2008.04.22. 02:04:58

Óó, csak tetszettél neki. :) Arról ő nem tehet, hogy analfabéta az emberek nyelvén.

rusnya 2008.04.23. 12:15:14

De hisz kifizette volna! XD
Az lenne a legjobb, ha az tortenetek melle kerulnenek fotok is rolatok, meg esetleg elvarasok hogy milyen is a jo pasi, meg hogyan ismerkedik. Csak hogy lassuk mivel is allunk szemben.

Alf (törölt) 2008.04.23. 21:18:12

Velemeny:
Nincsenek szar csajozos dumak.

En iszonyat bena szoveggel ismerkedtem meg parommal, akivel 6-ik eve vagyok egyutt. Utolag jot rohogunk rajta, mert tenyleg bena volt, de bejott.

Annyi sikerult zavaromban, es korabban is volt olyan, hogy hulyesegeket beszeltem ilyenkor.

Egy szimpatikus arc szajabol ugyanaz a mondat maskepp hangozhat, mintha nem az eseted a csavo.

Elofordul, hogy nehany ismerkedesi kiserlet utan a lany beadja a derekat, es megissza azt a kolat :). Ha nem, nem, de azert ostobanak nevezni a pasikat, mert esetlenul ismerkednek, eleg nagy tahosag.

Egy olyan srac, aki nem tolti minden estejet azzal, hogy csajokkal ismerkedik, vsz benazni fog, ha meglatja elete szerelmet a buszon, es mindenkepp meg akarja szolitani.

Dehat ezek az emberek ezekszerint ostobak.

Ostobasag...

Azok a lanyok, akik igy gondolkodnak, olyan jomodoru jo dumaju csajozos pasikat fognak osszszedni, akik nagyon atverik majd oket. Es talan az oszintek es valodi jofejek kiesnek.

Pasi vagyok, relative jokepu, olyan autom van, ami utan az emberek 60%-a megfordul az utcan , ha meglatja, es szar a szovegem. Es bicajjal jarok a varosban leginkabb. Es nem vagok szexista, vagy gazdag, es nem vagyok ostoba sem.

Te blogiro, viszont bekepzelt vagy, es nem tudod, hogy a busz ablakait lent nem lehet lehuzni es elhuzni, es nem tudod, hogy azok joval magasabban vannak, es kb lehetetlen igy kommunikalni. Ugyhogy szar a kamu-sztori is.

Mert talan nincsenek is igazan szar csajozos dumak?

z 2008.04.25. 17:59:32

Most értem a bejegyzések végére (elejére). Téged összetört anno egy pasi, vagy eleve úgy születtél, hogy Te voltál a világ közepe?

Nem szép dolog a túlzott általánosítás. Szidhatod a pasikat, ránézésre istenbarmának hívhatsz bárkit. (milyen kíváló ügyvéd lehetsz ó Istenem..) De végsősoron tudjuk, mi kell a boldogságodhoz: egy pasi. (feltételeztem hogy hetero vagy)

Más kérdés, hogy fogsz-e magadnak normális fickót találni. Ilyen természettel, mint amit neked adott az ég, ne csodálkozz, hogy csak a barmokat vonzod.

cc 2008.04.25. 23:31:19

Human nem vagy normális! szerinted csak a kurvásan öltöző lányokat szólítják le az utcán?????? honnan tudod, hogy néz ki a post írója és hogy mit pakol ki meg hova?
és a blogíró leányzó nem értem mitől lenne kurva, csak azért mert nem akart megismerkedni a sráccal. és szerintem igenis gáz, ha egy férfi meghív valamire majd végső próbálkozásként azt nyögi be, hogy dehát kifizeti.

Devil Inside 2008.04.29. 17:16:14

A későbbi sztorik tényleg érdekesek, de ez elég gyenge kezdés és a rossz szóhasználaton kívül nincs benne semmi, ami indokolná ezt a felháborodást.

Ugyanis az a mondat, hogy "De kifizetem" ebben a szituációban mindössze annyit jelentett, hogy "Meghívlak". Még akkor is, ha női aggyal kissé túlkombináltad és konkrét üzleti ajánlatnak sikerült venni. Igen, mi férfiak nem mindig lőjük be olyan szofisztikáltan a jelentésárnyalatokat.

A másik, ami miatt "gáz" lehet, hogy nem volt igazán vicces - igaz, ha egy ilyen semmiségen felhúztad magad, akkor abban a pillanatban a világ legszellemesebb szövege is lekicsinylő ajakbiggyesztést kapott volna. Disney-mozis, éneklős-virágok közt táncolós sem volt a próbálkozás, ezzel az igénnyel nehéz mit kezdeni, legjobb, ha megvárja az ember, amíg kinövi a leányzó.

Devil Inside 2008.04.29. 17:31:08

Bocs, nem olvastam elég figyelmesen:
"Tegnapelőtt éppen hazafelé utaztam a buszon, és egy srác szemmel láthatóan folyamatosan engem nézett. Volt nálam egy magazin, ezért inkább elkezdtem olvasni, hogy még csak véletlenül se bátorítsam az isten barmát!"

Szóval már attól megkapta az "isten barma" jelzőt, hogy nézett Téged a buszon. A történet többi részéből márcsak az derül ki, hogy bár "isten barma", legalább - tudtán kívül - igazán szerencsés fickó, hogy nemet mondtál neki.

OstobaPasi 2008.06.03. 13:28:23

Hát, nem tudom, mennyire lehet érett az érzelmi intelligenciád, de a végigolvasott postok alapján egy irtózatosan ostoba, buta liba lehetsz. A világ közepének érzed magad, és neked senki és semmi nem elég jó. Ha megszólít valaki, akkor ostoba, ha meg nem, akkor az a bajod... Te vagy egy bunkó paraszt hapsit fogsz ki magadnak, aki jó eséllyel üt-ver majd minden este, miután segg részegre itta magát, vagy egyedül poshadsz be, már ha ettől még lehetsz poshadtabb. Neked már 40 évesen az lesz az egyetlen örömöd az életben, hogy a szomszédasszonyoddal kipletykálod a ház többi lakóját...

Mielőtt minden pasit ostobának titulálsz, nézz magadba. Ha valaki számára a világ minden hapsija ostoba, akkor ott nem az összes hapsi a hibás, hanem a nőkezdemény...

Na pá, gyógyulj meg hamar!

husii 2008.06.03. 21:46:07

azért "isten barma" mert téged nézett? nahát micsoda bunkó paraszt!
"Szia! Nem eszünk meg valahol egy süteményt?" -"Nem"- "És egy kólát nem iszunk?" -"Nem. Azt sem." - "De kifizetem!"
Ezzel a szöveggel nem tudom mi a baj szerintem aranyos:P a "kifizetem"-et pedig szerintem is úgy értette, hogy "meghívlak"...

JZA 2008.07.01. 16:15:07

Gratulálok a bloghoz nagyon vicces. Kár hogy nem olvassák azok akikről szól de kabarénak tökéletes. Valójában teljesen hihetetlen hogy vannak ilyen emberek de szerencsére igaz különben nem mulatnánk jól. Kicsit el is gondolkoztat hogy milyen példákat láttak ezek az emberek maguk körül ami miatt ez a fajta gátlástalan embertelen tahóság kialakul bennük a nőkkel szemben. Na nem baj én mindig illedelmes vagyok mégsem találok igazán jó nőt mert azért valljuk be hölgyeim inkább egy tahó X5 BMW-vel mint egy kedves úriember aki csak magát tudja nyújtani. Békesség

"lóviz dzsoszt bájáládzsi" Brains

sporttolvaj 2008.07.01. 19:25:43

Fontos közleményt mondok be!

halotátok e, hogy Empiroqkrit és Főpilóta főbuzi lett.olyan donkers és bugó buzik családjaiból.ez Magyarorszag legveszeteb köcsög fajtája.ha találkozol Empiroqkrit-Immortal és Főpilóta nével akor mán tudod,hogy vad buzik és elmeneküjél előle.fertőzők a donkers buzisok.ez fogyós ragacsoss buzi fajtáju.szóltam mán JOBBnak is,hogy vigyázon vele.Márk kapot el tőlük valami betegeskedést és díszuborkára nőt pici fasza. vet is mán nagyob nadrágot a kinain.félek mán a buzisoktol nagyon.tugya e valaki,hogy interneten elkapható e a donkers buziság.ők itt az országba első veszéjes buzik.tehát figyelmeztetem mán mindenkiket ere a veszéjes folyós buzikra.még mogyák,hogy ne üljél le közlekedési eszközön,mert lehet a folyós buzi is ottan ült és te azonal elkapod szörnyü bugó-donkers buzi köcsögséget.főorvos irta le olvastam el és azóta félek nagyon veszéjes buziktól az Empiroqkritoktól és a Főpilótáktól. Istenem irgalmazon tinektek, kik jártok e veszéjes buzisok nyomába.

Ädäm 2008.10.04. 00:28:37

Hivjatok csajok normälis vagyok vagy inkäbb msn tormawindowslive.com

legnevas 2009.07.15. 12:38:58

Nem értem ezt a színjátékot a kommentezés végén, feltételezem hogy az, bár ki tudja.

Tényleg nem kéne le istenbarmázni..bár talán a külsejéből ítélt így, de akkor sem reális le istenbarmázni amíg nem ismeri jobban. MI volt a baja vele? Neki csúnya volt? Ugyebár nem vonzódhat az ember mindenkihez de...
Mert a külsejére nem utal a szöveg, csupán arra hogy nézett, ami lehet bár kellemetlen, egy olyan férfitől aki nem jön be, de attól még nem jár az istenbarmázás.És sztem ha egy olyan férfi kérdezi tőle akihez külsőleg határozottan vonzódik, egyáltalán nem találja bénának a szövegét. Mert ha az embert megigézik akkor nem a hibát nézi nemde? Én legalábbis így lennék. Bár sztem az autó nem a legjobb hely inkább parkoljon le aztán sétáljanak valamerre...NA mind1.

Ebből a szövegből nem lehet következtetni a lány külsejére, mint ahogy ezt sem nem adta meg, mert lehet hogy rosszul látom de nem látok tőle több hozzászólást.

Én azt mondom hogy aki nem a gyüsz topogni gecós-s szövegű pasikkal akar kapcsolatba lépni, annak nem a discoban kell ismerkedni elsősorban. Ez nem azt jelenti hogy ott csak olyanok vannak.

Lehet hogy az a férfi a lányt úgy ítélte meg a külsejéről hogy ezzel a dumával veheti le a lábáról..de lehet hogy csak nagyon részeg volt.

na léptem
Sziasztok

legnevas 2009.07.15. 12:39:31

Nem értem ezt a színjátékot a kommentezés végén, feltételezem hogy az, bár ki tudja.

Tényleg nem kéne le istenbarmázni..bár talán a külsejéből ítélt így, de akkor sem reális le istenbarmázni amíg nem ismeri jobban. MI volt a baja vele? Neki csúnya volt? Ugyebár nem vonzódhat az ember mindenkihez de...
Mert a külsejére nem utal a szöveg, csupán arra hogy nézett, ami lehet bár kellemetlen, egy olyan férfitől aki nem jön be, de attól még nem jár az istenbarmázás.És sztem ha egy olyan férfi kérdezi tőle akihez külsőleg határozottan vonzódik, egyáltalán nem találja bénának a szövegét. Mert ha az embert megigézik akkor nem a hibát nézi nemde? Én legalábbis így lennék. Bár sztem az autó nem a legjobb hely inkább parkoljon le aztán sétáljanak valamerre...NA mind1.

Ebből a szövegből nem lehet következtetni a lány külsejére, mint ahogy ezt sem nem adta meg, mert lehet hogy rosszul látom de nem látok tőle több hozzászólást.

Én azt mondom hogy aki nem a gyüsz topogni gecós-s szövegű pasikkal akar kapcsolatba lépni, annak nem a discoban kell ismerkedni elsősorban. Ez nem azt jelenti hogy ott csak olyanok vannak.

Lehet hogy az a férfi a lányt úgy ítélte meg a külsejéről hogy ezzel a dumával veheti le a lábáról..de lehet hogy csak nagyon részeg volt.

na léptem
Sziasztok

legnevas 2009.07.15. 12:41:03

Nem értem ezt a színjátékot a kommentezés végén, feltételezem hogy az, bár ki tudja.

Tényleg nem kéne le istenbarmázni..bár talán a külsejéből ítélt így, de akkor sem reális le istenbarmázni amíg nem ismeri jobban. MI volt a baja vele? Neki csúnya volt? Ugyebár nem vonzódhat az ember mindenkihez de...
Mert a külsejére nem utal a szöveg, csupán arra hogy nézett, ami lehet bár kellemetlen, egy olyan férfitől aki nem jön be, de attól még nem jár az istenbarmázás.És sztem ha egy olyan férfi kérdezi tőle akihez külsőleg határozottan vonzódik, egyáltalán nem találja bénának a szövegét. Mert ha az embert megigézik akkor nem a hibát nézi nemde? Én legalábbis így lennék. Bár sztem az autó nem a legjobb hely inkább parkoljon le aztán sétáljanak valamerre...NA mind1.

Ebből a szövegből nem lehet következtetni a lány külsejére, mint ahogy ezt sem nem adta meg, mert lehet hogy rosszul látom de nem látok tőle több hozzászólást.

Én azt mondom hogy aki nem a gyüsz topogni gecós-s szövegű pasikkal akar kapcsolatba lépni, annak nem a discoban kell ismerkedni elsősorban. Ez nem azt jelenti hogy ott csak olyanok vannak.

Lehet hogy az a férfi a lányt úgy ítélte meg a külsejéről hogy ezzel a dumával veheti le a lábáról..de lehet hogy csak nagyon részeg volt.

Jocó ügynök 2016.04.24. 16:19:22

Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy hogyan csajozzunk sikeresen a buszon. Legalábbis a srácnak elég jól bevált annak ellenére, hogy félt: csajozas.org/csajozas-buszon-nezz-szembe-a-kifogasaiddal/
süti beállítások módosítása