HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Mitől lehet valaki nyugtatófüggő és embergyűlölő?

2008.04.04. 12:28 :: Szaszinko

A recept nagyon egyszerű. Végy egy pasit, adj hozzá egy csipet elkeseredést és szerelmi bánatot. Fűszerezd meg egy kis elmezavarral, és jól összerázva tálald fel egy eddig normális csaj elé! Az eredmény garantált. Rémálmaidban jut eszedbe legközelebb ismerkedni!
Olvassátok Ági történetét, aki kicsit sem érzi magát Dórinak, bár a sztorit olvasva lehet, hogy Dóri sem érzi magát már annyira Dórinak....

"A mammutban ültem a játékterem mellett, van egy kis dinner jellegű kávézó. New York a neve azt hiszem. Ott ültem és vártam anyámat, mert megígértem neki, hogy elmegyünk együtt fodrászhoz. Csinálunk egy csaj napot. De felhívott, hogy nem tudott hamarabb elszabadulni, igyak addig meg valamit.

Az a nap amúgy önmagában egy rakás szar volt. Rengeteg dolgom lett volna még és várnom kellett ott doboltam a körmeimmel az asztalon, miközben a kávém gőzölgött előttem, a plafont néztem, és untam mindent.

Egy viszonylag helyes jól öltözött srác jött oda hozzám, és megkérdezte leülhet-e , és hogy kérek-e még valamit inni? Mondtam, hogy köszi nem, mindjárt mennem kell. De rámosolyogtam. Ő meg csodált. Csak nézett és nézett. Már tök zavarba jöttem az aktív hallgatástól. Amikor eltört nála a mécses, és zokogni kezdett, hogy olyan vagyok mint ő,akit elvesztett,mert minden nő valahol egy kurva…és hogy neki nyugtatókon kell élnie olyan nők miatt mint a szerelme Dóra. De én megválthatnám a becsületét, ha bebizonyítom, hogy nem minden nő egy ribanc.

Hát basszus! Én köpni nyelni nem tudtam. Szerencsére anyum megérkezett, és örültem, mert totál beparáztatott a srác! Olyan volt mint egy pszichopata. Hol röhögött, hol sírt. Anyámat meg leszólította, hogy csókolom Dóri mamája. Egy filmbe illő jelenet volt. Akadozva beszélt, és komolyan zokogott. Sosem felejtem el. A szája széle fehér volt a monológja végére….

Tehát itt vagyok. Blogot olvasok és beírom a történetem, hogy ne kelljen nekem is antidepresszánsokra szoknom a felgyülemlett fájdalom elnyomásáért. Női mivoltom megtiprásától szenvedek. Lassan kerülöm a társas érintkezést. Lehet, hogy agorafóbiám lesz?Vagy van..."

14 komment

Címkék: gyógyszer őrült ijesztő ostoba pasik idegroncs

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr39410954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilian kisasszony 2008.04.04. 12:42:13

Uhhh. hátborzongató! Nekem hálistennek nem volt még dolgom hasonlóval. Nem is szeretnék soha találkozni ilyennel. Azt hiszem én is totál kiakadnék...

kázmérka 2008.04.04. 12:53:49

Ez a pasi egy balfasz volt, ne ebből indulj ki. Én tuti nem ülnék le úgy egy nő mellé ,hogy előtte nem volt valamilyen kontaktusom vele...

Franci 2008.04.04. 13:04:46

Szerintem meg nem az előzetes kontaktusról van szó, mert miért ne jöhetne oda hozzánk egy pasi csakúgy dumálni? (max ha nem jön be, elhajtom) Inkább az a baj, hogy úgy ment oda, hogy még nem zárta le az előző kapcsolatát önmagában. Ezzel pedig másokat is simán tönkre tud tenni...

Bogi 2008.04.04. 21:45:59

Ezt nem hiszem el, velem egyszer történt hasonló.De az talán gázosabb volt, mert a srác egy szórakozó hely előtt szólított meg, és első körben összeesett.Aztán hányt volna szegény.De nem volt stabil oldalfekvésbe, és mivel én eü-s vagyok, segítettem rajta.Sőt ostorozzatok meg érte, de nagyon tetszett a srác, és vele töltöttem az éjszaka hátralévő felét.Meséltem neki, és közben arra gondoltam,nem véletlen hogy engem talált meg.Tényleg nem vagyok különösebben dekoratív.Vagyis de,viszont szép,az nem vagyok.Pár óra múlva egész jó fej srácot ismertem meg benne.És elmondta,hogy azt hitte szerelmi bánata volt,de amint meglátott tudta,hogy valójában eddig még nme volt szerelmes.És meg akart szólítani, de önkívületi állapotban volt.Viszont nem akarta elcseszni a lehetőséget, és inkább odajött így.Tudom, nevetséges nektek, de én megéreztem, valami hihetetlen erő vonzott hozzá.És azóta együtt vagyunk.Nem példa mese.Inkább tan.Arról, hogy sosem lehet tudni, és hogy legyen nyitott a tudatunk.Cserébe ajándékot kapunk.

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.04.06. 15:33:14

"Szerintem meg nem az előzetes kontaktusról van szó, mert miért ne jöhetne oda hozzánk egy pasi csakúgy dumálni? (max ha nem jön be, elhajtom)"

Hát tudod... ha nem tetszik, akkor elhajtod? Az elhajtás szó nagyon nem szimpatikus. Ha azt írtad volna, hogy finoman jelzed neki, hogy talán mégsem, az más lenne. De így? Elhajtani?

Hát ezért mennek oda "bunkó" módon ("járunk? dugunk?") a lányokhoz a pasik. Így nincs gond azzal, ha elküldik őket, akár bunkó módon.

Gondold végig: kedvesen, udvariasan közeledsz valakihez, aki erre elhajt a gecibe. Akkor biztos, hogy szarul esne. Később persze másképp éled meg, de...

Nem véletlen, hogy a többség így közeledik. Ha nem működne, akkor nem tennének így. e.g.: egy halász se a Holt-tengerben próbálkozik...

Franci 2008.04.06. 16:18:28

To: uzssob

Azt hiszem el kell ismernem, hogy igazad van. Elhajtani valakit igen udvariatlan dolog. Amire gondoltam:
- Ha kedvesen közelít de nem nyer meg, akkor én is kedvesen megmondom neki, hogy kedves tőle, hogy odajött, de ha ne haragszik inkább egyedül (vagy az eddigi társasággal) folytatnám tovább az estét.
- Ha viszont külsőre bejön, de a stílusa lekezelő, becsmérlő, fölényeskedő vagy bunkó (leggyakoribb "típus" hibák a pasiknál) akkor igenis elhajtom!

Edward Nygma 2008.04.06. 17:09:19

És mindennek mi köze is van Marilyn Mansonhoz? Ő a fújj-embergyűlölő-mennyeninnen archetípusa, vagy mi?

bloodhound 2008.04.17. 14:46:12

ez kurvajó, filmre kellene vinni :)))

Vicious 2008.04.17. 17:13:03

Nekem is volt egy hasonló.

Elmentünk a barátnőimmel kicsit bulizni, kiengedni a gőzt karácsony előtt, ilyesmi. A buli kellős közepén betalált egy kicsit zilált srác alkapta a karomat, ordított velem, hogy miért hagytam ott. Hiába mondtam neki, hogy hagyjon, azt se tudod kicsoda, nem is találkoztunk még soha - nem adta fel, elkapta a karomat és rángatni kezdett.
Igen szar érzés volt előle menekülni az este, és hát kivülről az jöhetet le, hogy ez valami csúnya szakítás volt... :(
Miuzán még kétszer eljátszotta ugyanezt hazamentünk.

ChGeri 2008.04.20. 09:37:45

Hááát, sajnos vannak ilyen Taigetosz-típusú faszik. Az ő nevükben is elnézést kérek! :)

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.04.23. 10:14:39

És hogy jön ide Marilyn Manson képe...?

Manson az egyik legkiegyensúlyozottabb rocksztár, láttad már őt sírni, meg zavarban lenni?

pfff...

Milos 2008.04.23. 11:31:00

Ugy kell neki, mért nem külde el egyböl a 3.14 be? Azt lehet Ríni hogy minden férfi barom. Gratula. Szingliblog,szingliknek. Sok betegebb nő van ám mint férfi, csak a férfiak nem rinyálnak miattuk. Jo nyavajgást csácsá!

ertek 2008.04.23. 11:53:02

Tetszik ez a blog! Es ez eddig a legjobb sztori. Kulonosen a habzo szaj! Ki kellene probalni. Amilyen rusnya vagyok tuti nagyon hiteles lennek!

Alf (törölt) 2008.04.23. 21:33:50

Mindenkinek lehetnek pszichés problémái, és ha segítségre szorulnak és csak kinevetjük őket, nem lesz jobb semmi.

És erről blogot írni...

Ha lett volna internet, József Attiláról is terjedtek volna ilyen lefitymáló sztorik.

Belém is volt szerelmes egy lány, akibe én nem, és alig ismertem, és kórházba is került, miután nyilvánvalóvá tettem, hogy köztünk nem lehet semmi. Nagyon labilis volt. És nagyon szar volt nekem.

Én is voltam olyan szerelmes, hogy sírtam részegen egy (majdnem) ismeretlen lány vállán.
Vannak ilyenek, ilyen elcseszett útjai a szerelemnek, és nem csak macsók szaladgálnak a mammutban.

lényeg, hogy a csaj-nap rendben lezajlott.


broáf
süti beállítások módosítása