HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Mire kell nagyon odafigyelni egy nőnek, ha az állatkereskedés kirakatát nézi?

2008.04.28. 13:45 :: Szaszinko


"Természetesen velem is történt már millióegy hasonló, de egy ideje szinte  immunisá váltam ezekre a beszólásokra. Az viszont még engem is határozottan meglepett, hogy itt a kommentek 80%-át is olyan megjegyzések teszik ki, hogy az ember lassan azért szégyelli magát, hogy egy ilyen társadalomnak a része. Lássuk én mivel vívtam ki magam ellen a  sorsot... Fagyiztam egy bevásrlóközpontban, és megálltam az állatkereskedés kirakata előtt akvariumot nézegetni. Gondolom ez főbenjáró bűn, de legalábbis vészes könnyelműség. Hát ezt érdemeltem ki vele: "Az angolnámat nem kéred-e?"
Majd visszajövök elolvasni az arra vonatkozó megjegyzéseket, hogy beképzelt fapina vagyok, illetve baszatlan lúzer picsa vagy éppen elkényeztett királykisasszony, illetve ezek mindegyike egyszerre. Bizonyára az is igaz, hogy rettenetesen élveznem kellett volna egész szituációt. És ha ott nem is reagáltam rögtön, legalább itt a blogon keresztül meg kellene köszönnöm, hogy az uriember ennyire hatékonyan hozzájárult a lelki épülésemhez. Nem is tudom, hova lennék ostobapasik nélkül. Igazatok van, nagyon rossz lenne egy olyan világ ahol lányok zavartalanul, csendben, nyugodtan fagyizhatnak, vagy nézegethetnek akváriumot. El lennék keseredve."

129 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr46445373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cso zsi 2008.04.28. 15:47:09

Az csak 25%.
Kivonni kell, nem hozzáadni.

átlátó 2008.04.28. 15:53:37

Nem baszatlan az, de legalább fosztóképzős. (Álmában meg a díványt tolja utánam a talicskán.)

csiri 2008.04.28. 15:53:54

Tetszik a blog, ezaz lányok mutassátok meg mekkora gyökerek mászkálnak köztünk szabadlábon! :D

kanbatu 2008.04.28. 15:55:23

Összeszorozni kell. 50% x 50% = 25%

kvarcman 2008.04.28. 15:55:57

mxplanet! egészségedre válljon! :DDD

kanbatu 2008.04.28. 15:57:36

Magyarul a pasi része 50%, és ezután jön, hogy mit szól hozzá a nő, ami megint 50%.
Tehát, ha nekem bejön a fele, és én bejövök a felének, akkor a felének a fele az egy negyed.

Athlay 2008.04.28. 15:57:40

Azért szerepelt már a blogban olyan iromány melyben a pasi meghívta hősnőnket sütizni meg kólázni, és ezért isten barmának lett titulálva...

T. Georgina 2008.04.28. 15:57:48

Állat kereskedő! Tévedsz picit.Még ne írtam erre blogra, ugy emlékszem.Inni nem csak alkoholos italt lehet.Vezetek tehát nem iszom.Ennyi.
Imádom amikor egy pasi mindent tud a nőkről.Főleg azokról akikkel még nem is találkozott.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.28. 15:59:33

"Bűbájos vagy sármos mosoly" - igen állatkereskedő igazad van még be is valja persze...

Zwiebi 2008.04.28. 16:00:38

@T. Georgina: most fel akarod szedni szegeny BlackLord-ot? :D

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:00:41

cso zsi: Matekból elégtelen!

Egyébként meg vicc volt.
Mint ez is:
Képzeld, tegnap megdughattam volna Claudia Schiffert!
Miért, találkoztál vele?
Nem, de felállt!

Vagy ez:
Dhága Anasztázia ghófnő, ma inkább szehelmeskedjünk!
De Ahisztid, nem úgy volt, hogy ma megnézzük az Empihe Stae Buildinget?
Dhága grófnő, az még holnap is állni fog!

Peppone Botazzi 2008.04.28. 16:01:32

Igazából ha normális voltam akkor volt a "nekem rosszpasi kell és te túl jó vagy", ha váltottam akkor viszont "szemét dög" voltam. Szóval el vagytok ti nők cseszve (tisztelet a kivételnek akivel szívesen összefutnék már egyszer). Amúgy meg körül kell nézni, és valahogy a legjobb nők nem igazán olyan pasikkal vannak akikből csupa jót nézne ki az ember.
Szóval ha van sapka az a baj, ha nincs akkor meg az...
De sajnos még mindig inkább vagyok normális mert jobban érzem magam ha úgy vágnak át hogy tiszta a lelkiismeretem mintha esetleg beszólok valakinek aki meg érzékenylelkű.

Athlay 2008.04.28. 16:02:04

Hja meg most eszembe jutott egy szegény, kölyökképű ismerősöm, egyszer odament egy lányhoz, hogy szia, tetszel nekem, volna-e kedved meginni valamit blabla.

Erre a csaj: Bocs, nem vagyok pedofil.

Na ezek után akkor miért csodálkoznak a nők...

rusnya 2008.04.28. 16:04:55

T. Georgina! Pl en mindent tudok. Elegge nagydarab vagy, vorosre van festve a hajad, szines naaagy draganak tuno kezmuves ekszereket hordassz, es malacszeru az arcod. Ismeroseidnek eljatszod a fuggetlen not, amivel persze a sikertelensegedet palastolod. Nagy a pofad, es tragar vagy, de a legelso izzadt alkoholistanak is orulnel ha emberszamba venne mielott csunyan adbassza a fejed.

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:06:13

T. Georgina!

Lehet hogy én vagyok az első aki elmondja neked, de valakit leitatni nemcsak alkoholos itallal lehet.
És (bár éssel nem kezdünk mondatot) imádom, ha egy nő még saját magánál is okosabb akar lenni. Pedig azzal talán már találkozott, nem?
Mi lenne ha találkoznánk?
130 kiló vagyok 182 centire, elég kövér és hasban terjedelmes. Fejem kocka, orrom jellegzetes (mint Mátyás királyé).
Végülis vannak akiknek tetszem, ha nem is sokan.

dr. Erika Zangolna 2008.04.28. 16:13:48

kéretik lezizzenni a nickemről, köszi:

a zigazi zangolna :D

szemi dévisz 2008.04.28. 16:13:48

Csajozásban Pákó a nyerő. Olvassátok el a könyvét: egy külön fejezet a csajozós duma, de van benne egy pont ilyen állatkereskedéses sztori is: igaz ott az akvárium a halszarral együtt a csaj fején landol.

T. Georgina 2008.04.28. 16:14:33

Egyszerűen nem érdemes hozzátok szólni.Kellems fröcsögést és nőgyülöletet.
Látnokokkal nem foglalkozom.Továbbá gondoljatok amilyennek akartok,ha ezzel csökkentitek saját kisebbség érzéseteket.Hozzászólásaitok csak azt mutatják, hogy a személyeskedő sértegetésen kívül nem megy más nektek.

rusnya 2008.04.28. 16:16:30

T. Georgina! Megszolitottal, ennyi, enyem vagy, csak nemkellesz.

lápi lidérc 2008.04.28. 16:16:55

Mivel a beszólás nem jópofának van minősítve, feltételezem, hogy az illető úriember nem a divatos, Brad Pitt-jellegű szépfiúk közül került ki.
Ha ugyanis olyan mond ilyet, akkor szellemes és kedves megjegyzés, ha egy átlagcsávó, akkor ocsmány ronda szexista beszólás, amit meg kell írni a netre blogba.

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:18:06

T. Georgina!

Ezt most nekem (is) írtad? Fröcsögtem talán?

kanbatu 2008.04.28. 16:18:27

Micsoda szappanopera alakul!

lápi lidérc 2008.04.28. 16:19:16

T. Georgina 2008.04.28. 15:57:48:
Idézlek (ugyanolyan hibásan, ahogy te írtad):
a. "Inni nem csak alkoholos italt lehet."
b. "Vezetek tehát nem iszom."

Konklúzió: már a tevék is kapnak jogosítványt?

bovaryné 2008.04.28. 16:19:28

Fiúkák! Mindenképp szerezzetek be otthonra egy szép akváriumot, és a fagyit se felejtsétek ki a mélyhűtőből. Ezek után a csajnak, akit felhívsz bélyeggyűjteményt mutogatni, már nem lesz sok dolga...

T. Georgina 2008.04.28. 16:20:23

Szerda Bécs út 325, reggel 9 óra.Én ott leszek.Persze nem feltétetlezem, hogy bárki (rusnya) be merné vállalni, mekkora bakot lőtt,de a lehetőséget meg kell adni.

kanbatu 2008.04.28. 16:21:14

Úgy érted, hogy ha rákérdez az angolnára, akkor jó, ha nem, akkor ott a fagyi, hogy lehűtse magát a fiú?

kanbatu 2008.04.28. 16:21:56

Mi is ott leszünk! :)

Klesk 2008.04.28. 16:22:01

Pasi létemre a következő egyszerű dologra jöttem rá: ha az ember odafigyel a lányokra, nem túl bonyolult rájönni kinél van esély és kinél nincs. Általában a rokonszenv többféle jelből látható. Ha szimpatikus vagy és az alkalom is jó, bármilyen nem tolakodó szöveg nyerő lesz, ha meg nem foglalkoznak veled, a dumáddal úgysem aratsz sikert. Ha nem figyelsz oda a lányokra, vagy csak csomagolt húsdarabként tekintesz rájuk, magadra vess!

rusnya 2008.04.28. 16:24:38

Hat ez remek!!!! En ezer hogy nem leszek ott, de mindenkeppen meseld el hogy ment! :D

Judit913 2008.04.28. 16:25:07

Nekem is "100.000%-ban" a kinézet dönt, de azért az angolnás beszólás durva volt. Ha egy Brad Pitt mondta volna, akkor is bunkónak tartanám, és azt gondolnám, valószínűleg mindenkinél bepróbálkozik a trágárságaival, ez nem valami vonzó dolog. A lányokhoz kedvesen kell beszélni.

macsi 2008.04.28. 16:27:28

Üdv Mindenkinek,
olvasgatom itt a kommenteket és látom a pasik (akiket egyébként nagyon szeretek)fejlődnének, okosodnának. Jó ezt látni!

Ím egy nekem kedves le/megszólítós sztori: Volt nekem hajdanában egy Krakkó város látképét ábrázoló pólóm. Szerettem hordani.Egy egyszerű T-shirt volt. Egy szép napon szembe jött egy férfi ember és azt mondta (elég nagyok a melleim), h "nem is tudtam, h Krakkó ilyen dimbes-dombos". Hozzá kedvesen-huncutul nézett és cseppnyi utalást sem tett azonali baszásra-szopásra. Mert h a gond általában a kedvesség/ tisztelet hiányából és utóbbi aktusokra történő konkrét utalásokkal van. Igen, minden nő örül ha tetszik. annak is örül, ha ezt szóváteszik úton-útfélen (vagy legalábbis én örülök neki), de az nem esik jól az embernek, ha úgy tekintenek rá a mint a punci (kissé talán kellemetlen?) velejárójára.

És biztos, h a lányok se válaszolnak mindig kedvesen, de hacsak az ember nem bányarém, akkor már cirka húsz éves korára annyian szólnak be neki és tapizzák le különböző tömegközlekedési eszközökön és szórakozóhelyeken, h nem csoda, ha sokaknak elfogy a türelmük és a humorérzékük. Végül a "ha engem tapizna le egy jó nő, biztos kiborulnék" tipusú válaszokra: ez kb soha nem fog megtörténni. nem azért, mert adott pasi randa, hanem mert a nők nem így működnek. Pusztán a külső nem indítja őket (általában) tapizásra. Viszont az udvarlás- bókolás annál inkább.
Üdv

Klesk 2008.04.28. 16:33:43

macsi:

Talán még bókolás se kell. Én a magam részéről egyszerűen normális és barátságos szoktam lenni. Jellemzően ez is elegendő. Annak ellenére, hogy nem vagyok egy Brad Pitt, sok női barátot lehet így szerezni, akik közül nem egy még kezdeményezni is szokott, ha én nem teszem.

T. Georgina 2008.04.28. 16:34:26

Ha annyira mindent tudsz, akkor felesleges is.Csak a tévedésedet bizonyítani és az jobban fájna neked mindennél, ugye?Nekem sajnos muszály oda mennem,neked biztos van jobb dolgod is. Meg amúgy se ismernél fel.
Jut eszembe: Boldog párkapcsolatban élek, Te sem kellesz nekem:)akárhogy nézel ki:)

Nicola 2008.04.28. 16:35:17

Klesk:
Sajnos ez hiába egyszerű, sok embernek ez már túl bonyolult.

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:36:08

T. Georgina!

Melyik városban van Bécs út?

Mert én jobbat mondok: Kossuth Lajos u. 1-3 bármelyik nap 17 óra után.

bovaryné 2008.04.28. 16:36:16

Állat Kereskedő! A fapinák, a baszatlanpicsák, és a királykisasszonyok célja is hasonló, mint a férfiaké: ágyba (vagy máshova) kerülni az ellenkező nemmel. Csak ez a művelet a nőknél erősen érzelmi, agyi alapokon nyugszik, ezért az odáig vezető út a lényeg. Ezt egy okos pasi tudja, és nem sajnálja az időt (pár óra, pár nap, pár hét) és energiát arra, hogy udvariasan befűzze az áldozatot. Nem baj, ha az első randin nem esik szó a két nemiszerv és/vagy egy nemiszerv és száj összetalálkozásának lehetőseégéről. Sőt! Ha a nő azt látja, hogy udvarolsz, de a témát kerülöd, ő hozza majd szóba.
Tehát kerülendő mindenféle bunkó leszólítás, füttyentés, pláne ha egy nő és több pasi kerül szembe. Az öszinte, kedves, finom puhatolódzás ajánlott. Sztem nem baj, ha nem jópofa vagy humoros. Persze, kinek mi jön be.

Klesk 2008.04.28. 16:38:25

Nicola:

Nos igen. Azért nekem is kellett harmincegynéhány év, mire rájöttem. Mit nem adnék, ha újra 20 éves lehetnék a mostani eszemmel...

T.Georgina 2008.04.28. 16:39:39

Oksa, indultam.Szólíts meg, bár a kisebbségi komlpexusos pasik nem mernek általában.Ott fogok sétálni az utcában, hajrá.Nah ha visszaértem, folytatjuk.
Bécsi út.(Mert ugye ti sosem hibáztok)

mp3_letoltes · http://mp3-letoltes.blog.hu/ 2008.04.28. 16:41:42

Nektek van angolnátok? Szerintem egy viziállatokat néző potenciális vásárlót esetleg tényleg érdekelheti egy angolna. Az olyan tök különleges, nem? Miért kell ezen megsértődni? Az úriember, megunt angolnájával, ott állt már mióta, hogy valakinek odaajándékozhassa az állatot. Ha nem sikerül elajándékozni, akkor le fogja húzni a wc-n. Az jobb? Nincs bennetek egy szemernyi állatvédelem sem!

Nicola 2008.04.28. 16:41:46

Egyébként ez tényleg elég egyszerű, csak ugyanúgy ahogy a nők között, a férfiak között is vannak olyanok akik már eléggé frusztráltak, vagy a sok csalódástól, vagy mert rég dugtak. :)

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:46:00

bovaryné: Mindez tény. De a poszt illetve az egész blog lényege messze nem ez.
Hanem az, hogy számtalan nőnek igénye van a csajozós dumára és el is várja, de válogatnak és össze-vissza írogatnak ahelyett, hogy ezt az egész blogot bezárnák azzal, hogy nem lesz két nő, akinek ugyanaz a szöveg tetszene.
Nem lesz két nő, aki meg tudna egyezni egy "jó dumában".
Elismernék, hogy tök mindegy mit mondd, ha "rezonálnak" a pasi kinézetére.

Azaz az egész blog egy értelmetlen női siránka, leginkább talán amiatt, hogy Az Akire Annyira Vágynak Még Nem Jött El Sőt Talán Sosem Fog
Ezért aztán egyszerűbb lehülyepasizni a lúzer pötsöket.
Ha már helyben nem megy, hát blogban.

rusnya 2008.04.28. 16:46:23

Terden allava nyuszitve konyorgok hogy vigyetek kamerat!!

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:48:56

Melyik városban van Bécs(i) út?

Vagy inkább, melyik város Bécsi útján kellene téged keresni?
Mert például Szombathelyen például van KL utca...

Dekatlon 2008.04.28. 16:49:03

T. Georgina: (félig off)
Ami a kirakatban van, az azért van ott, hogy megnézzék. Olyan nincs, hogy a jóképű pasiknak szabad (diszkréten), a többinek meg nem. Mi sajna nem így működünk.
Ha nem tetszik, B tervnek tényleg a csadort javaslom.

Nemoff: az adott állatkereskedő egy állat.

macsi 2008.04.28. 16:50:53

Klesk:
de, kell a bókolás:)

Nicola 2008.04.28. 16:51:10

Állat kereskedő:

Ha már a lényegről van szó, akkor tulajdonképpen bizton állítható hogy valakinél "Az angolnámat nem kéred-e?" szöveg tuti nyerő?
Ha nem akkor tulajdonképpen te sem tudod igazán hogy mi a lényeg.

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:58:03

Azt próbáltam meg érzékeltetni, tök mindegy angolnát kínált-e fel vagy szimplán azt mondta volna, hunkurunk?
Ha a nőnek bejött volna a képe (érzelmi alap, ugye) utóbbit is tetszene, ha meg nem, akkor a legszebb legkedvesebb szöveg sem.
Hogy lássátok, hús-vér nikk vagyok, egy élmény. Vidéki (nem bécsiutas) város diszkója. Csaj (!) odajön: Gyüssz tyipródni?
Gyüttem.
Egy idő után (néhány kóla, egyéb) a csaj:
Hunkurunk?
Bevallom, aznap sehun.

Meg hát a viccet sem mi találtuk ki:
Fiú: Hány óra van?
Lány: Meg.

Nicola 2008.04.28. 17:02:46

Állat kereskedő:

Na erre a példára nem voltam felkészülve, ez már tényleg brutál :)

Amikor találkozik egy ilyen fazonnal az ember, azt hiszi ennél rosszabb már nincs, de mindig rácáfol valaki. :)

Állat Kereskedő 2008.04.28. 17:09:58

Itt a 17:00, Georginák, megyek a KL 1-3 elé!!!!!!!!!!!!
A többieknek: Agy Ő!

bovaryné 2008.04.28. 17:11:18

Valóban mindegy, hogy angolna vagy hunkurunk! És tök mindegy, hogy jó pasi mondja-e vagy olyan, aki nem jön be. Ezzel az indítással Banderas is elmehet a jó édes anyukájába. Részemről.

Nicola 2008.04.28. 17:17:55

bovaryné:
Na mondjuk ez igaz. Én Banderast vagy Brad Pittet is elküldeném a büdös picsába, ha ilyen dumával jönne. :) Ilyenkor nem érdekel hogy hogy néz ki a képe.

bovaryné 2008.04.28. 17:17:57

Állat Kereskedő: a blog pedig arról szól, ami a címe: ostoba pasik. Azok az ostoba pasik, akik durva, szexuális együttlétre buzdító beszólással akarnal megismerni valakit. Aki erre vevő, az megérdemli, hogy kapcaként bánjanak vele: miután beléjük törölték a farkukat, visszaakasszák a szögre... Aztán siránkoznak, hogy "megint megszivattak, csak arra voltam jó".
A blog indítója (és ahogy látom, elég sok nő még) viszont nem vevő ezekre a dumákra, mert (és most már E/1-ben tolom tovább) megalázó, mert azt sugallja, hogy "csak egy pina vagy, körbe épített hússal".

2008.04.28. 17:18:08

Szerintem egy beképzelt fapina vagy, illetve baszatlan lúzer picsa vagy éppen elkényeztett királykisasszony, illetve ezek mindegyike egyszerre. Az is igaz, hogy rettenetesen élvezned kellett volna egész szituációt. És ha ott nem is reagáltál rögtön, legalább itt a blogon keresztül meg kellene köszönnöd, hogy az uriember ennyire hatékonyan hozzájárult a lelki épülésedehez.


Na igazad lett, te ostoba suna, indulhat az egóturbó önsajnálat.

2008.04.28. 17:21:06

...ja és baszatlan bálna, ha már egyszer akváriumos a téma...

PBGázVagytok 2008.04.28. 17:23:15

Már nem azért, de nem látod a lényeget, télleg egy hülyepicsa vagy, az hogy "baszatlan"- e vagy vagy nem e, az most kurvára mindegy. Ha vki beszol neked, ilyen taho modon, akkor szoljál vissza, ugass vissza neki pont olyan megalázot, és akkor befogja. Komolyan nem is értelekk! De te mit csinálsz? Blogba leírod a kínodat...Aztán megsértődsz még a kommentekre is ... Beszólt valaki... és?? Légy annyira talpraesett, hogy visszaugatsz neki, és inkább ne blogojjál, mindig lesznek idiota ffiak és idiota nők. Szerintem nem vagy hülye picsa... Csak tehetségtelen, és szánalmas....

bovaryné 2008.04.28. 17:28:38

Igazad van, PBGáz, csak vannak olyan emberek, (ffiak és nők egyaránt), akik ilyen szituban képtelenek vissazszólni valami hasonló "vicces", frappáns dolgot. (Nyilván, az állatkereskedőnek ez jól "bevált", előre megszerkesztett beszólása.)

Klesk 2008.04.28. 17:48:10

Macsi:

Ó ti nők... A magam részéről csak akkor hallok szívesen bókot egy nőtől (bizony Isten néha megesik), ha már ehhez megfelelő viszonyban vagyunk. Ti biztosan másképp gondolkodtok, de szerintem ismeretlen embertől legfeljebb egy 'kedves megjegyzés' szintű dolog helyénvaló. Szerintem a bók már eleve bizalmas helyzetet feltételez. 'Csak úgy', ismerkedési szinten kicsit túlzásnak érzem. Hogyan lehet majd fokozni a dolgokat, ha közelebb kerültök egymáshoz?

Klesk 2008.04.28. 17:52:06

bovaryné:

Szerintem kevés olyan ember van, aki minden helyzetben tud valami frappáns dolgot válaszolni. Utólag persze sok jó duma jut az ember eszébe, de nem akkor, amikor csak pár másodperce van a megköltésére, és esetleg éppen leesett az álla valami orbitális baromság hallatán. Vagy elkapta a harci hév valami bunkóság miatt.

Qqcs 2008.04.28. 17:53:28

Csak próbaképpen:
kellemes idő van ma. Szívesen beszélgetnék személyesen olyan hölggyel, aki szerint bunkóság a fenti beszólás, és aki szerint nem első pillantásra dől el, hogy bunkóságnak, avagy kedves közeledési kísérletnek tartják a férfiember szavát.
A motivációm, hogy szeretném cáfolni a férfiakról kialakult negatív sztereotípiákat, valamint kellemesen tölteni az estémet.

Nos, hölgyeim?

bovaryné 2008.04.28. 17:55:44

Hogy általánosítsak. A kontextus, a kommunikációban részt vevő felek viszonya meghatározza az üzenet mikéntjét. És ezt már egy kisiskolás is tudja, amikor nem köszön a tanár néninek úgy, hogy "Csá". Vagy az eladó nem azt mondja a kisiskolásnak, hogy "Mi kő, basszki?" ---> Ismerkedéskor se mondja azt a pasi, hogy "Kell-e az angolnám?"!!!

barbapapa 2008.04.28. 17:55:49

Ez a blog a 21. század egyik szomorú kórképe. Ilyen szempontból gratulálok. De amennyiben a szerkesztő, és a vele hasonlatosan érző hölgyek hada valaha is meg szeretné tapasztalni a lelki egyensúlyt, akkor ezt az ingerültséget tegye félre. Úristeny, hányszor aláznak meg mindannyiunkat nap mint nap, a nagy orrunk miatt egy elfelejetett jelentés miatt, vagy csak úgy.
Hm, pár pasi biztos ismeri azt a kezdetű leszólítást, hogy
-Te mit szóltál be nekem a múttkor?
-Én, nem is ismerlek.
-Ne kötözködjé' (és üt)
Lehetne sorolni a sérelmeinket kortól, nemtől, bőrszíntől, testalkattól függetlenül, mi értelme? Nem lesz jobb tőle semmi, még akkor sem, ha páran önelégülten kéjelegnek mások ilyen szintű fikázásában, mert ez az önelégült kéjelgés pusztítja az ember jellemét.
Lehet viccként sztorikat mesélgetni, akár oda-vissza jelleggel (ne feledjük, hogy az éremnek két oldala van, és nem szerint egyszerűen jóra és rosszra osztani az embereket elég gyermeteg), ami egy jó dolog, valójában ezek a szituációk nem is érnek többet, mint két másodperc bosszankodás, aztán két perc röhögés.

Kedves Szaszinkó, próbáld viccesen megírni a sztorikat, általánosító gyűlölet nélkül, mert a gyűlöletre gyűlölet a válasz, még azoktól is, akik kívül esnek a gyűlölet tárgyát képező férfitípuson.

+ egy mosoly:)

Ostoba nő 2008.04.28. 17:59:34

Először is a höbörgő úriembereknek: Akinek nem inge, nem veszi magára.

Nőként sem szeretem az általánosításokat. Bár - bevallom - a vicceken jót nevetek: "Minden pasi egyforma, csak azért más az arcuk, hogy meg tudjuk különböztetni őket." - "Ha minden pasi egyforma, akkor miért válogatnak a nők?"

Másrészt viszont úgy gondolom, hogy az angolnás pali igenis tahó volt.

Nem hiszem, hogy örülni kéne minden nőnek, ha beszólnak neki. Amikor koszos ruhában, büdösen, félrészegen, csapatban füttyögnek utánam a férfiak, leginkább úgy érzem, hogy én is koszos, büdös leszek tőle, mintha már rám is másztak volna. A tisztának tűnő pasik sem jönnek be csapatban - szerintem az verbális nemi erőszak.

Magányos pasitól nem olyan sértő egy ilyen beszólás, én csak megjegyeztem volna, hogy "De surmó vagy, ecsém!" Egyébként tudjátok, hogy fogyasztás előtt az angolnának lenyúzzák a bőrét? (Lásd. idevágó jelenet a Mary Reiley c. filmből, főszerepben Julia Roberts) Ezt is érdemes lett volna a pasas tudtára adni.

Ismerkedni akkor kell - bármilyen szöveggel - ha szemkontaktust sikerült létesíteni a hölggyel és a hely és idő olyan jellegű, ami nem zárja ki a sikert. Vagyis a nő nyitott az ismerkedésre. Mikor nyitott? Ha nyilvános szórakozóhelyen jelenik meg, persze nem a partnerével. Ha a plázában lődörögve visszanéz rád, mikor szembejön. Ha a kirakatot nézi, eleve bukta az ügy. Pláne, ha van pénze fagyira is. Ellenkező esetben meg lehet hívni fagyizni, kávézni, kólázni, akármire.

Hülye csajozós duma, ami bevált:
Közgáz pinceklub sok évvel ezelőtt. Odajött egy pasi és megkérdezte, milyen fiúval nem járnék. Gondolkodás után kifejtettem a részleteket. Ezután tisztázódott, hogy nála kizáró ok nem merül fel és egy hónapig jártunk. De ő - később elmondta - azért jött oda, hogy a kérdésére valamit beszólok majd neki és ő jól leugat cserében. Bocs! Ezután furcsa körülmények között megalázó módon szakított velem, szóval jobb lett volna beszólni. :o)

macsi 2008.04.28. 18:00:58

Klesk:
hát egyre rafináltabb, rá- és visszautalósabb bókokkal

Qqcs:
nem értem a próbaképpent. Ha ez egy teszt, h minden nő betoji-e avagy van-e még nyitott leány a vidéken, én ráérek.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.04.28. 18:01:50

Utálom a sok hülye baszatlan picsát. Én, mint nyolcdiplomás, volt idegenlégiós, testépítő-, karate- és sakkbajnok atomtudós, hobbiból tánc- és illemtanár, fotómodell, rákkutató és hivatásos állatvédő óvópedagógus államelnök milliárdos, nem tudok úgy odamenni egy nőhöz, hogy az ne fanyalogjon.

Az egyikhez odaléptem szmokingban, elővettem két színház- és repülőjegyet a melbourne-i operába, és halkan a fülébe súgtam: "Lenyeled a gecimet?"

Az a bunkó állat meg azt mondta: "Nem, és szégyelld magad!"

Erre elmagyaráztam neki, hogy öt év múlva egy fonnyadt, csoffadt, anorexiás, narancsbőrös, dagadt, felfújt, ronda múmia lesz, akinek senki nem fogja felajánlani a hímvesszőjét. De ezt sem fogta fel, csak nézett bambán. Mind idióta ez, hülye kurvák.

Aztán nagyon megható dolgot csináltam. A nászéjszakáján légkalapáccsal rátörtem a falat, kirángattam az ágyából, egyik kezemben egy óvszert tartottam, a másikban meg egy plüssnyuszit. A fülébe üvöltöttem, hogy a férje egy balfasz, ő biztos nem vett neki ilyen aranyos állatkát, és biztos szarul is baszta meg, ezért ha gondolja, szerzek ügyvédet, még aznap éjjel elválhatnak, én meg közben megbaszom.

Erre rendőrt hívott. És a férjével maradt, azzal a balfasszal, pedig én sokkal jobb vagyok nála.

Na, majd két nap múlva, ha a férje otthagyja, ő meg dagadt sovány ideges hiperaktív lusta okoskodós buta baszatlan nimfomániás szűzkurva lesz (amilyen már most is), majd akkor visszasír engem!! De akkor már késő lesz. Akkor már nem fog kelleni.

Majd írhat blogot. Hö. Minden nő kurva.

Qqcs 2008.04.28. 18:05:35

macsi,
mail címem a nickre kattintva elérhető. A többit meg hozza az élet. :)

macsi 2008.04.28. 18:13:51

Nem vicceltem, nem futamodok meg! Írtam:)

bög 2008.04.28. 18:19:12

pók most esett le, hogy te csaj vagy...

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.04.28. 18:19:47

Lám-lám :)
macsi és Qqcs már fel is vették egymással a kommunikáció rejtelmes fonalát.
Lássátok feleim: na így kell ezt csinálni!
;)

Qqcs 2008.04.28. 18:27:23

tényleg nem futamodott meg, és még azt is megelőlegezem, hogy a blogon sem derül ki a folytatás, köztünk marad. :)

bovaryné 2008.04.28. 18:28:15

VicGilson: igen, igen. Ime a bizonyíték, hogy a nemostoba pasik tudják hogy kell!

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.04.28. 18:28:45

Nem értem a morgolódást. A legtöbb ember agyán rögtön átvillan (ha máshogynem, hát tudat alatt), hogy okés-e "olyan" téren, vagy sem. Így működik az ember (is), nincs ebben semmi borzasztó. Van aki a hetekig tartó romantikus udvarlásra esküszik, van, akinek csak sármos a mosolya és egy rövid kávéház csak az előjáték, van, aki beszól/befütyül valami "poénosat". Ki mit hozott magával, kinek mennyire nőtt be a feje lágya, ki mennyire tudja/akarja az ösztöneit kordában tartani.
De a döntés a nőknél van. Nem elmélkedni kell, kitárgyalni, meg felháborodni. Csak simán nemet kell mondani.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.04.28. 18:33:26

Qqucs!
Nagyon helyes :)
Kellemes időtöltést Nektek!

bovaryné
Így bizony! Ahogy nekem is volt szerencsém megjegyezni, sok-sok kommenttel feljebb, egy messzi-messzi blogbejegyzésben...
:)

sheela567 2008.04.28. 18:34:25

ez eddig a legszánalmasabb blog amit eddig olvastam! :(

már eleve a címe nagyon "hízelkedő" a férfiakra nézve.
Mégis mi a fenét vártok férfiaktól milyen kommentek jönnek majd???

Sok barom van, nőkből is akad rendesen.
Ez az angolnás meg....mondhatta volna "szebben" na akkor kellett volna kiakadni és a fagyidat a nadrágjába küldeni(bár lehet élvezte is volna...)

borzlány 2008.04.28. 18:37:33

Pók :DDDDDD

Nem értem, mit rínak itt a pasik. A "ha jó pasi mondja, akkor mindegy mit mond" szólásról meg annyit, hogy van egy kedves ismerősöm, aki kopaszodik, pocakos, szemüveges, nem épp jóképű és még pénze se nagyon van... viszont egyszerre 2-3 barátnője szokott lenni meg még egy pár tartalékban. Neki iszonyat hülye csajozós dumái vannak, de mivel válogatás nélkül szórja őket, és látványosan megbámul minden jó nőt, maximalizálja a hasznot, ha naponta 20 nőnek beszól és minden 50.-nek bejön, akkor se járt rosszul ;)

Egyébként kedves fiúk, valóban tessék figyelni a hölgyekre, ugyanis közhely, de tényleg annak van sikere a nőknél, aki figyel, leveszi a jelzéseket és ennek megfelelően alakítja a szitut.

Peace :)

KopaszMercis 2008.04.28. 18:39:14

Kerdes:
mia baj azzal, ha a no egy elkenyeztetett kiralykisasszony.. nem kis energiat fektetek abba, hogy a baratnom igy erezze magat :)

Jo az ugy..

csaj a diszkóból 2008.04.28. 18:59:56

Állat Kereskedő 2008.04.28. 16:58:03
Hogy lássátok, hús-vér nikk vagyok, egy élmény. Vidéki (nem bécsiutas) város diszkója. Csaj (!) odajön: Gyüssz tyipródni?
Gyüttem.
Egy idő után (néhány kóla, egyéb) a csaj:
Hunkurunk?
Bevallom, aznap sehun.


LOOOOOOOL bammeg. Anyádat etesd ilyen mesékkel!

Reggie 2008.04.28. 19:07:29

Eheh. Tenyleg paraszt volt a gyerek.

Viktor 2008.04.28. 19:37:45

Miért van az, hogy a kommentek 80%-a tényleg ennyire szánalmas? Szerintem éljétek ki magatokat valahol máshol. Vagy ha annyira szar ez a blog, lehet mást is csinálni. Mondjuk el lehetne menni ismerkedni. :)


Amúgy szerintem is elég paraszt volt a csávó, azért nem így kéne kezdeni egy beszélgetést. :)

kalloa 2008.04.28. 19:54:03

Egyszer, nagyobb társaságban, egy nyáti éjszaka egy bizonyos mulatós helyen, ahol úvöltött a szintetizátor+cigányzene, hullarészegen azt találtam mondani a társaimnak egy lányra mutatva: na, ezt is megbaszom előbb-utóbb. Nincs mentség az ilyen viselkedésre, azt utólag, de most is elismerem. A lány odajött, és ordítva követelte, hogy róla így ne beszéljek. Szintén üvöltve visszakérdeztem: te így ismerkedsz? Mert ha igen, az nagyon gagyi. Erre ő vérig sértődött, de sikerült meghívnom (mondjuk, hogy engesztelésül) egy italra. Két órával később fergeteges 69-ben lettünk egymáséi. Nem zudom, hogy ez az eredeti cikkíró szándékait támasztja-e alá, vagy csak újabb bizonyosságot szereztem-e arról, hogy a nőknél csak a kutyák manipulálhatóbbak, mindenesetre érdeklődéssel olvasgattam Szaszinko történetét.Döntsétek el ti, hogy mit gondolok erről a nőről.

kalloa

visszamennyé 2008.04.28. 20:07:52

El kel montanom a valosagat enek a tortentetnek, mer az nem is ugy volT:

Szova mentöm otta a plazaba, szegíny halacskaim betegek lettek, maguk azt nem tudhassák, de van nekem egy olyan brithalam, vagy hogy híják,amit tartok otthon. Azta akartam hogy az allatkereskedős majd ad valami port, amitől jobban lesz szegínykém, a rák egyö kí a belét annak is. Aszt láttam a nadság ott áll a kirakatban, és nézegeti az üvegdobozokat, amikben a halak vannak, nem tudom hogy híjják azt én... Mondom, "hí, ennek a lyánynak odaadom én a halacskakat, ojan kedves teremtés az, röktön meggyógyula tőlle", ezér mikó mögötte voltam ott, odakejáltottam: "Az angolnáma nem kéred-e?". De a lyány nem szótt vissza, én csendessen elkullogtam egy másik bolltba. Hát így történt tisztlet birosaag. Tórárettetóro

Zazie 2008.04.28. 20:10:05

Olyan furcsa olvasni a kommenteket. Mintha nő és férfi ellenség volna, csak szidjátok (jó erős kifejezésekkel) egymást.
Csajoknak: minden tetszésnyilvánításnak örüljünk, de durvaságot ne hagyjunk szó nélkül. Az "angolnás" beszólásokon én inkább csak egy jót szoktam nevetni és értésre adom, vele nem ismerkedem. Pasik, ti pedig, ha állandóan fapináztok, akkor tényleg nem ismeritek meg a nők kedves oldalát. Igenis, szvsz udvariasság, kedvesség és meg fogtok döbbenni a nők tisztelete a kulcs, ha így szólítod meg, akkor nyert ügyed van, még akkor is, ha nem vagy Brad Pitt.

Mucius 2008.04.28. 20:25:04

Mindenkinek:
Tobben kerdezitek, hogy mi a tuti beszolas a lanyoknal.
Van itt nalunk egy csajfelszedo-guru, ugy hivjak, hogy David deAngelo(keressetek ra a neten).
Ez az arc arra eskuszik, hogy a tuti befuto az, ha egy novel BEKEPZELT PIMASZ DE VICCES VAGY. A "jofiu"-t felejtsd el, azok vegzik leghatul. A nok a rosszfiukra ragadnak, mert az az izgalmas, az a tiltott gyumolcs(bizony mar Eva ota ez igy van).
Es ez minegyikre all kivetel nelkul - meg azokra a nokre is akik most ezt olvasva hevesen tiltakoznak(ok csak nem akarjak beismerni).
A keplet egyszeru: legy pimasz de vicces es a nok veled fognak lefudni, teged fognak kenyeztetni a legvadabb "dirty" sex-szel, mig a "looser" jofiuk fizetik az ettermi vacsorakat es a draga ajandekokat.
Es most hitetlenkedni fogtok:
gyakorlatbol tudom, hogy 100%-ig igaza van a fickonak!!!

2008.04.28. 20:47:40

Mucius
:D
Igen, ez igaz - de csak részben.
David deAngelo?
Nincs ő egyedül, mint 'csajozónagymester'. Pl. Nicholas Victornak vannak hasonló tanácsai (és kiadványai).
Én mondjuk a 'beképzelt' hozzáállást azonnal törlendőnek ítéltem a listáról. Ez esetleg híres embereknél jön be.

Ha tényleg 'csak' szexet akarsz, akkor - általánosságban - ez a legnyerőbb stílus.
De az igazi kapcsolatok, szerelmek nem így alakulnak.
Clint Eastwood mondta annak idején (már túl a 60-on), hogy az igazi nők tiszteletet várnak el - egy igazi férfitól legalábbis.
Az a Clint Eastwood, akihez deAngelo, meg NV, meg az összes többi 'csajosguru' együttvéve is max. ipari tanulók.

Én inkább neki hiszek.
Meg a saját tapasztalataimnak ;)

Mucius 2008.04.28. 21:00:43

VicGilson:
Amit te es amit Eastwood allit az ervenyes lehet Magyarorszagra, meg a 20 evvel ezelotti Eszak-Amerikara.
Ma, most itt mas a helyzet.En voltam jofiu (istenem, de sokba is kerult nekem!!!) es voltam "cocky-funny".
A hatekonysagi kulonbseg hihetetlenul nagy.
Egyebkent David Guru szerint ha mar tartosan tied a szuperno, akkor ebbol visszavehetsz.

2008.04.28. 21:15:07

Ha érvényes Magyarországra - akkor nincs gond. Én ugyanis itt élek :)
Mit jelent számodra az 'itt és most'?

Mondjuk úgy vélem, hogy a tisztelet sosem megy ki a 'divatból'. A tapasztalataim ezt megerősítik :)
Ahogy legelső hozzászólásomban írtam: az, hogy egy férfi udvarias, nem jelenti azt, hogy nyálas.

Tény, hogy sokan nem elég határozottak, és saját maguk csinálnak puhapöcsöt (jófiút) magukból. Hiba.
De ezt nemcsak ezek a guruk mondják. Ezt mondja a mi jó öreg Csernusunk is.
Na most az ilyen pasi ne csodálkozzon, ha majmot csinálnak belőle. Egy határozatlan, töketlenkedő férfira melyik nő tud felnézni, milyen nőnek jelenthet erős, férfias jellemet?

Még hozzátenném az olvasók kedvéért: a 'pimasz de vicces' kategória nem egyenlő a 'bunkó de primitív' beszólásokkal - a 'guruk' szerint sem.
És ami fontos: egyediség! Klisékkel nem nagyon lehet virítani.

(a teljesség kedvéért: Clint mester kb. 65-66 éves koráig csajozott keményen - amíg meg nem ismerkedtek a jelenlegi feleségével :)

lápi lidérc 2008.04.28. 21:16:37

T.Georgina 2008.04.28. 16:39:39
"Szólíts meg, bár a kisebbségi komlpexusos pasik nem mernek általában."

Ja, te vagy az, akinek az arca miatt ki kellett szélesíteni a Bécsi utat, hogy beférj vele?
Akkor nem csodálom. De lehet, hogy csak nem tetszel nekik.

lápi lidérc 2008.04.28. 21:22:50

Nicola 2008.04.28. 17:17:55
"Én Banderast vagy Brad Pittet is elküldeném a büdös picsába, ha ilyen dumával jönne."

Azért ha tényleg jönne bármelyik, szerintem kurvára nem küldenéd el még ennél rosszabb duma után sem.
Persze így, hogy 99,999999%-ban nem fogsz találkozni egyikkel sem, könnyű ilyen dumákat nyomni.

Mucius 2008.04.28. 21:41:25

Egyebkent valaki mar pedzette az elobbiekben: tenyleg, ha ez itt az "ostoba pasik" blogja, akkor miert nincs "ostoba nok" blogja is? Vagy olyasmi nem is letezik, csak mi vagyunk ostobak?????

lápi lidérc 2008.04.28. 21:48:52

bovaryné 2008.04.28. 17:17:57
"kapcaként bánjanak vele: miután beléjük törölték a farkukat, visszaakasszák a szögre..."

A kapcát a lábukra tekerték, mielőtt a lábukat a csizmába dugták volna (csizma esetén jobb megoldás, mint a zokni).
Nem szokták beletörölni a farkukat, és szögre sem szokták akasztani, te kis néprajzosdoktor.

Mucius 2008.04.28. 20:25:04:
Te, Éva kit választott volna, ha Ádám "jó fiú"? Vagy így is csak utolsóként választotta őt?
Egyébként meg a looser azt jelenti: lazább (pl. csavar). Angolul nem kötelező írni a neten, minek próbálod mégis, ha nem tudsz?

Zazie 2008.04.28. 20:10:05:
Visszaadtad a hitemet. Mégis vannak normális nők. :-)
Bár mondjuk elmés visszaszóláshoz, mint a jelző is mutatja, elme kell.
Akinek nincs, az felháborodik, és beír a netre a blogjába.

lápi lidérc 2008.04.28. 21:50:09

Mucius 2008.04.28. 21:41:25
"miert nincs "ostoba nok" blogja is?"

Mert fölösleges a jelző. Elég a "nők blogja" :-)

Mucius 2008.04.28. 22:05:25

lapi liderc: "Angolul nem kötelező írni a neten, minek próbálod mégis, ha nem tudsz?"

Ja. Igazad van.
Magyarul se kene irnom, mert ugy sem tudok ugyanis nincs olyan, hogy "lefudni" csak olyan, hogy "lefekudni". Tehat magyarul se kotelezo irnom ide.Koszi a hintet.

radirpok · http://radirpok.extra.hu 2008.04.29. 01:20:25

van ám összevont ostobapasik-ostobanők blog is, szakitshabirsz.blog.hu
csakmert a töketlenség és fapinaság mókás :)

rusnya 2008.04.29. 10:09:27

Jo reggelt kivanok. Mi tortent tegnap a Becsi uton? :)

Állat Kereskedő 2008.04.29. 10:40:23

csaj a diszkóból:

Idefigyelj te szerencsétlen! Én azokat a szavakat amiket leírtam, még csak nem is ismertem (pl. táncolni helyett tyipródni), nem hogy kitalálni nem lettem volna képes. Sőt, a hunkurunkon is fél percig gondolkodnom kellett, mire rájöttem, hogy melyik két szóból lett összerakva. Úgyhogy elmehetsz te oda, ahová való vagy.

Nem ide tartozik, de Győr környéki az a diszkó, ahol egy ismerős dolgozik. Mindennapos az a "pasi" szöveg hogy "leszopsz?". Ha legalább 3 nőt megkérdezel, egy megteszi. (Infó tehát másodkézből.)
Szolnok "környéki" az a másik ifjúsági diszkó, ahol a csajok abban versenyeznek, ki szopott le több nekik tetsző srácot. (Elsőkezes infó.)
Budapest környéki az a többemeletes diszkó, ahová csak tiniket engednek be és az emeleten ágyak vannak. (Ez is elsőkezes infó.)
Megmondja neked bármelyik bőr- és nemibeteggondozóban dolgozó doktor(nő), hogy a mai 12-14 éves lány korosztály merészen és aktívan gyakorolja a szexet és tömegével (!) kezelik őket herpesszel és minden olyan vírussal ami a szájban elszaporodik és leginkább a mosatlan farkak intenzív nyalogatása után kerül oda.

Úgyhogy ne oktatgass engem ki diszkóból meg egyebekből, mert ez a hunkurunk legalább nagykorú nő volt és nem valami görény mert akkor tyipródni sem mentem volna el és italt sem fizettem volna neki.
Szimplán csak ledöbbentem a "közvetlenségén" amire nem voltam felkészülve.

Állat Kereskedő 2008.04.29. 10:51:22

Nos az alábbi tapasztalatokra tettem szert 17 óra után, tegnap.
T. Georgina nem volt ott.
Katalin igen. Neki azt mondtam, ha Krakkó póló lenne rajta, csodálkoznék mennyire dimbes-dombos. Furán nézett rám és azt mondta, Csehszlovákiában (!) már rég nem volt és nem érti mit akarok.
Ildikó is jött. Neki azt mondtam, segítsen rajtam, mert elállt a lélegzetem mikor ránéztem és mindjárt meghalok. Ildikó azt mondta, felőle meg is fulladhatok. Tény, hogy Ildikó és én köztem láthatóan elég jelentős életkor különbség volt az ő javára.
Hajnalka is arra járt. Mondtam neki, hogy látom hogy vezető, ezért mit szólna egy alkoholmentes italhoz. Válaszra sem méltatott.
Erzsébet is volt. Neki odaadtam a névjegyemet mire megjegyezte, hogy köszöni de vadidegentől nem kér tanácsot és nem vesz semmit.
Éva is ott volt, de neki nem tudtam semmit mondani, mert felpofozott és azt mondta, otthon vár a két gyerek, hol a francban vagyok már és már egy ideje figyel hogy mindenféle nőket szólítgatok le, mindig is tudta hogy link alak vagyok. Amikor megemlítettem neki az ostoba pasik blogot, akkor még egy pofont kaptam, hogy nem átallok munkaidőben is szórakozni és nehogy megtudja, hogy még egyszer ezt csinálom.

Minden szeretett nőnek üdv!

T. Georginának meg azt üzenem, jó lenne ha rájönne, hogy nem csak Budapest a világ, nem bunkó az aki nem tudja hogy ott (is?) van Bécsi út, egyébként meg ha fizeti a jelentős utiköltséget, esetleg mégis elmegyek a 335-be megnézni őt magamnak.
Ja és ha tényleg boldog párkapcsolatban él, akkor mi a fenét keres egy ilyen blogban, hacsak azért nem, mert hiányzik neki mégis valami, valami amit otthon nem kap meg.

Dr House 2008.04.29. 14:13:26

Miért nem vetted meg a pasit, ha már állatkereskedés előtt voltál...

Nicola 2008.04.29. 17:11:08

Mucius:

Én meg gyakorlatból tudom hogy ez biztos nem 100%.

...Péter · http://kepzeljetek.blog.hu 2008.05.03. 00:18:20

...nem könnyű igazságot tenni! Egyik 19, másik egyhíján 20....és mi volt elöbb? a tyúk, vagy a tojás?...van még több is, mind olyan, mint a mérleghinta, könnyen átbillenthető a másik oldalra, és közben mindenki csak a saját igazát hajtogatja! És melyik a helyes út? Mert a közép út sehová nem vezet, bármennyire is kényelmes lehet, csak szűrkeséget, és sivárságot eredményez!

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.05.13. 18:20:44

Ostoba nők, és ostoba férfiak mindig is lesznek a világon. Nem értem miért kell ezen ennyit veszekedni.
A gond csak az, hogy sok nő azt hiszi, az összes férfi bunkó tapló köcsög, aki csak megdugja és aztán otthagyja. A másik véglet az amelyik minden jöttmentnek odaadja magát.
Akinek meg hiányzik az ostobanők blog csináljon egyet.. pár perc az egész.

ferike88 2008.09.15. 13:22:12

hey mit mond nekunk mystery?a legtobben azt kerdik hogy ki is az a mystery?.es ki a faszt erdekli hogy hany % eselyunk van egy csajnal?ha igy fogsz neki csajozni akkor semmi eselyed nincsen.elmondod majd neki is hogy van 75% eselyed nalla es meg csak az o 25 % ra van szukseg?ez az egeszz alpha male-s dolog nem olyan egyszeru mint ahogy gondolyatok ti.volt alpha male-s talalkozo ki volt ott jelen azt megkerem hogy irjon nekem.
süti beállítások módosítása