HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Deres nevű budapesti lakos - fasz központú lét

2008.07.04. 18:56 :: Szaszinko

Vannal férfiak...

...bár, inkább nevezném őket fasziknak, igen a faszfej túl erős, de kétségkívül az lenne a legleíróbb.Mondjuk leírják ők magukat így is előttünk.Milyen furcsa, hogy én még nem találkoztam olyan nővel, akinek egy pina lett volna az agya helyén.Sőt milyen érdekes, hogy egy nőnek nem az a kapcsolatuk reneszánsza, amikor eljutnak oda, hogy végre beszélgetések nélkül kefélnek, ellenben egy nőnek az a szerelmi metamorfózis gyanús szint, amikor végre áttudnak beszélgetni egy éjszakát...aztán később átveszekszik, aztán jó esetben mindenki megy a maga kis portyájára.Mint ahogyan tett Deres nevű budapesti lakos is a tegnapi éjszakában.Furcsálltam a nevét....nagyonis furcsálltam,így hát megkérdeztem, hogy honnan ered a neve.Így zajlott:

-Ez a Deres, ez pontosan mit takar?

-Engem!

-Jó, de miért hívnak így?-kérdeztem, és vártam a bővítményt.Erre ritmikusan előadja a már begyakorolt szöveget.

-"A NEVEM DERES,  A FASZOM ERES!AMÍG SZOPSZ ÉN TELEFONÁLOK, MERT A KURVÁM KERES."

eZ Gyíkság.

Hát kedves blog olvasók, én gondoltam, megosztom veletek...ez egy élmény volt....egy élmény.De én nem voltam tovább kiváncsi egy olyan emberre, aki ezt vicces bemutatkozásnak tartja.

Ilyen fasz központú létet....hogy legalább a bemutatkozást bírta volna ki szexuális utalás nélkül, és talán eljutunk egyszer a kapcsolati reneszánszba.Vagy átbeszélgetünk egy estét vagy valami...

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr34553655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jonothon Bandersnatch 2008.07.04. 20:16:55

Hát igen... Ide is már csak mi, a kurrrrvanet rombolói járunk.

osipapa 2008.07.04. 20:34:35

Meg kell bolondulni, bazze, faszom! Mindenki zsidrák, meg cigus, meg kibaszott kínyai! És má' én is egy barom faszkalap vagyok, hogy ilyen kommenteket írok, amikor én meg nigger vagyok! x((

Zelefánt 2008.07.04. 20:47:13

Szerintem ez kurva nagy lehetett -- már a "negatív élmény is élmény" c. kategóriában legalábbis.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.07.04. 20:52:55

Valahol jogos a kritika. Vannak ilyen férfiak sokan.

"...én még nem találkoztam olyan nővel, akinek egy pina lett volna az agya helyén."

Én képzeld: igen. Igaz, sokkal kevesebbel, mint 'fasz központú' férfival.
Viszont nagyon sok olyan nővel találkoztam, aki csak manipulálja, kihasználja a férfiakat.
Sokkal több az ilyenfajta 'játszmázók' között a nő, mint a férfi - ahogy eddig láttam.

Szóval 1:1 :)

Ahogy az már lenni szokott...

AP (törölt) 2008.07.04. 21:11:49

érdekes lehet az úriember

tépé 2008.07.04. 21:15:35

Most itt ki is csajozott?

doktor.dikhed 2008.07.04. 21:25:11

Ez tényleg egy idióta, de...

"milyen érdekes, hogy egy nőnek nem az a kapcsolatuk reneszánsza, amikor eljutnak oda, hogy végre beszélgetések nélkül kefélnek"

Ez a baj. Beszélgetni férfiakkal is tudok, sőt még a közös téma is több... :)

Johanna7 2008.07.04. 21:59:36

Kedves Szaszinkó!

Nagyon jó ez a blog. A férfiak is olvassák, és ez nem baj, sőt... Egyébként mindkét nemben van hiba. Szóval maradjunk Karinthy mondásánál, amit ismertek. Nő a férfit, férfi a nőt keresi.
Azt zárójelben megjegyzem,hogy irtózatosak a mai hapsik. Bunkók, a beszédük nulla, a kedvességük nulla, a farmer pedig 20.000.-Ft-től felfele. De ha megnézzük a lányokat, ők ezt szeretik. Akkor mi ez a felháborodás? A Merci megvan, mi a gond?
Ha ez az igény, akkor igazuk van a hapsiknak, használják ki. Lányok, legyen már eszetek! Felkínáljátok magatokat.

Kopasz 2008.07.04. 22:11:10

Ó faszom, hát mi van itt?

zorrobomber 2008.07.04. 22:15:58

maradjunk Karinthy mondásánál, amit ismertek. -> ?????????? Azért nincs Mercis faszid mert Karinthy-t olvasol, futás helyett, és így nincs fokhagymasegged.

AntZ 2008.07.04. 22:26:05

valószínüleg az értelmes nőknél egy kevésbé lényegretörő változattal próbálkozik

ZAttila 2008.07.04. 22:41:51

A legsötétebb hozzászólások. A posztírónak igaza van, az emberk zöme adrenalintól, tesztoszterontól és bódítószerektől tudatlan. Baromarcú 'osipapa' az élen. Lányomnak magyarázom, hogy a '80-as évek végéig a keleti blokk legnormálisabb országa voltunk. NEM hiszi el.
A Tudás Népe... Broáf...

LyukasBogrács 2008.07.04. 22:48:40

Mindenkinek lehetnek rossz napjai. Én is elejtettem egyszer egy ilyen sms-t: -Tudod mi tetszik benned? Rajta ülsz!

Jogos volt a leányzó felháborodása, azóta szóba sem áll velem.
Egyébként Trabantom van.

niikeltúrsz 2008.07.04. 22:50:28

"Azt zárójelben megjegyzem,hogy irtózatosak a mai hapsik. Bunkók, a beszédük nulla..."

Aranyos, magát sem fogják a kis eszéért szeretni..

Beszédük nulla! Beszédük! Meséld már el, IQ királynőm , hogy mit is értesz ez alatt!

Beszédük! :) Beszarsz.... :)

FlybyWire 2008.07.04. 23:05:56

Johanna7 2008.07.04. 21:59:36

Hát, gratulálok. Ennyi sorban ennyi ostoba közhelyet (bocs, nem is közhely, mert azok többnyire igazak)... azaz általános, szajkózott butaságot belezsúfolni... a felettem levő komment sajna igaz :(

doktor.dikhead 2008.07.04. 23:32:40

Egyébként meg itt is működik a természetes szelekció. A férfi úgyis dugni akar a végén. Ha a tahókkal nem dug senki, de a jó modorú, kedves férfiakkal egy kis bemelegítő beszélgetés után igen, akkor a tahók kénytelenek lesznek megváltozni.

Ha sok a tahó, az azt jelenti, hogy igény van rá. Valakinél ez működik :S

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.07.04. 23:36:29

Könyör-kenyéren élünk,
vak morzsáid szegélyén,
ránk nézel (a magosból)
és sóhajtol - szegénykém.

És tűnődöl, de egyre,
a szégyen támfalára:
mért búvik szóvirágod
vasorrú maskarába?

És tűnődöl, hogy olykor
mi jobb, ha bárha-talmi:
darázsfészekbe nyúlni?...
deres faszokba nyalni?...

*

Ha szerződés kötözne
Minden betűre, szóra?
afféle lányregénybe?
szép, pöttyös borítóba?

hát el nem menekülnék:
maradnék, mint ki tétlen
klausztrofóbiásan
a szavak szűk terében...

Ekként tengődsz te is tán.
Nem ugrasz át ma árkot,
nem nyúlsz, nem nyalsz - te is csak:
a szád szélét, ha rágod!

Reisz Manfréd 2008.07.04. 23:42:35

Post:
Nekem azért sikerült olyan nővel találkoznom már, aki a hülye pitsa kategóriába bőven belefért, és ez talán a "faszi" női megfelelője.

doktor.dikhead:
Sajna leginkább a tahókkal dugnak, mert a tahók tehetséges, aggresszív marketinges módjára el bírják hitetni a kiszemelt nőszeméllyel, hogy megéri velük lenni. Amikor meg kiderül, hogy nem, akkor már jó eséllyel késő. Ez van. Nekem meg marad a vezetéknevem :D

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.07.05. 00:02:59

Vn benne valami: "A férfi úgyis dugni akar a végén. Ha a tahókkal nem dug senki, de a jó modorú, kedves férfiakkal egy kis bemelegítő beszélgetés után igen, akkor a tahók kénytelenek lesznek megváltozni.

Ha sok a tahó, az azt jelenti, hogy igény van rá. Valakinél ez működik :S"
Ha nem is pont, de mindkét nemből igény van az idiótább változatra, nő a férfire mutogat, h az ilyen meg olyan, a férfi meg a nőre.
Aztán egyik igénye hívja létre a másikat, meg fordítva, a nomrális meg néha hülyének érezheti magát, mikor nem talál magának valót. Persze lehet, h én tévedek, de modern korunkban mintha a posztban leírt módon történnének a dolgok, csak ez a "pasielemző" blog, az ostobacsajokban meg ritkábban jelennek meg írások. Mindehhez teszem hozzá, h egyik sem reprezentatív minta :)

gonzi · http://gonzi.freeblog.hu 2008.07.05. 00:03:20

sztem ez a deres tök jófej
mér nem pippantottad le?

AntZ 2008.07.05. 01:00:40

biztosan abba az 5%-ba tartozol aki olyan egyszerű mint a biciklipedál, bekattintod aztán nyomod-húzod

Tibor 2008.07.05. 01:47:31

Nem tetszik a szövegem? Akkor csá, basszál egyedül...

lolcode · http://isten.aldja.szalaiannamari.at 2008.07.05. 05:20:15

kereslet kinalat alapon amikor leirod h mekkora turho ferfiak vannak akkor egyben azt is leirod h mekkora toplak picsak vannak akiknek ilyenek kellenek

megmondoember 2008.07.05. 06:54:55

"Milyen furcsa, hogy én még nem találkoztam olyan nővel, akinek egy pina lett volna az agya helyén."
Én pedig csak ilyennek találkozom, sőt, megkockáztatom gyakorlatilag minden nő ilyen. Az ugyanis, hogy nem ugyanazokat a viselkedésmintákat követik, mint a férfiak, még nem jelenti azt, hogy ne a nemi szervük lenne az agyuk helyén ill. ne az uralkodna fölüttük. Csak míg a nők nemi szervei által diktált dolgok követése (eltartó pasi szerzése, házasság, szülés, stb.) átfeminizálódott társadalmunkban elfogadottak, addig a férfiak hasonló, az evolúció során kialakult magtartásformái nem.

A posztírónak meg annyira a pinája van az agya helyén, hogy még ennek felismerésére sem képes.

., (törölt) 2008.07.05. 07:13:33

A pina agyu nőt nevezik fehérmájunak.
Amikor csak az nem dugja meg aki nem akarja, az micsoda? Még kurvának is nevezik, pedig nem az.
Ha én zsidó cigány vagyok, mint Deutsch Tamás attól még írhatok ide?

cskacsa 2008.07.05. 08:51:40

Ne bontsuk már le nemekre ezt a dolgot. :)
Mindkét oldalon van csiszolt és csiszolatlan gyémánt is, valamint gyomorforgató hulladék is.... A posztíró a férfiak között lelt rá egy ilyenre. Na és? Nekem is volt ilyen "kedves" élményem már hapsival, de láttam olyan nőt is, akit kedvem lett volna megkövezni egy-egy mondata miatt. ilyenek a hapsik? Ugyan már! Ilyen néhány ember!

cskacsa 2008.07.05. 08:55:52

Egyszer tini korban randiztam egy sráccal. Tél volt, marha hideg. Elfogyott a zsebkendőm. Kértem tőle, erre Ő:
-Nincs! Szivd vissza és nyeld le!


Hátra arc, fel egy buszra. Azóta sem láttam. Édes pofa volt! ;)

kátrány 2008.07.05. 09:28:45

Nem kéne itt a másik nemet fikázni, Te hülye picsa.

2008.07.05. 09:55:48

Furcsa hogy ilyen pasik kerülnek a vonzásodba vagy Te az övékébe. Ergo:csak ilyenekkel találkozol vagy nem vagy hajlandó mást is észrevenni, vagy imádsz felháborodni és blogolni délután meg mehetsz felvonulni

Mayer György 2008.07.05. 09:59:49

Igen, elindult egy visszafejlődés és ennek definiálására ez egy jó oldal. Én inkább már most visszamászok a fára,hogy jó helyem legyen amikorra ti jöttök, egyébként is ingyen van a banán és nincs naponta gázáremelés. M.G.

Reisz Manfréd 2008.07.05. 11:15:46

Jah, ajánlom figyelmébe mindenkinek az Idiocracy c. filmet (magyar címe: Hülyék Paradicsoma). Legfőképp az elejét, amiből kiderül, hogy az evolúció nem részesíti feltétlenül előnyben az intelligenciát, és ez remekül illusztrálva is van.

Bit Rot 2008.07.05. 15:27:51

Már megint az van a napirenden, hogy: "mutassunk be egy részeg gáz fickót, és fikázzunk le ezzel minden férfit".

Lehet ezt csinálni, lehet, csak szerintem nincs értelme.

Lányok, el lehet menni Szlovákiába, ha nem tetszik, ami itt van!

Akkor majd maradnak a tahó kopaszmercisek a sok ribanccal, akiket váltogatnak, ez a könyvet reklámozó blog pedig megszűnik.

KopaszVelorexes 2008.07.05. 17:37:50

Ez az ositata egy elmebeteg. Nem lehetne kiszűrni valahogy a "hozzászólásait"?

Egyébként meg ez a Deres csóka nem biztos,hogy bunkó/tapló/stb. volt. Lehet, hogy szimplán csak gyerekes. Gyerekes viccekkel.

fíreg · http://napiszar.oldal.info 2008.07.06. 02:08:53

Ázzé! A cigányos volt az utolsó valódi poszt a blogon. A többit egyazon ember írta, ez kiderül onnan, hogy ugyanazokat a jellegzetes helyesírási hibákat követi el sorozatosan (összetett szavak különírása, írásjelek utáni szóközök lehagyása, az egyedi "...." írásjel alkalmazása, stb.), ezen kívül a posztok ugyanabban az "öntudatosnővagyokmiértnembaszmármegvalakimindenférfidisznó" stílusban fogalmazódtak. Ha bejegyzéseket akarnék hamisítani, akkor kínosan ügyelnék ezekre a hibákra.

kisködmön 2008.07.06. 22:18:21

Kicsi Lány sajnálom,hogy sikerült összefutnod egy ilyen alakkal. Kérlek emiatt ne keseredj el. Hidd el egyszer eljön az a férfi aki Téged jól meg fog szeretni,és akkor rájössz majd,ejnye mégis a Deres bácsi mondott igazat.Mert mégis finom az a vastag ér ott alul,lent.5bjrstBocs ezt nem ide kell irni,hanem eggyel lejebb.

Petike 2008.07.07. 10:31:14

Talán nem a fiúkkal van a gond, hogy nem néznek ki annyit belőled, hogy a trendi divaton kívül van más téma is amiről lehetne veled beszélni...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.07. 12:24:42

"még nem találkoztam olyan nővel, akinek egy pina lett volna az agya helyén"

én már találkoztam.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.07. 12:28:44

ja, és akárhány ilyen tetves kamu posztot agyalsz ki, akkor sem fogom megvenni a szaros könyvedet. csak egy ostoba picsa vagy, aki nem képes magába nézni és csak másokat fikázol, miközben egyszerűen csak egy ronda picsa vagy, aki eszelősen szemellenzősen gondolkodik.

Bela 2008.07.07. 14:08:24

"még nem találkoztam olyan nővel, akinek egy pina lett volna az agya helyén"

En is lattam mar. Eleg csunya egy autobaleset volt...

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.07.08. 02:18:00

fíreg, igazad van, helyes meglátás.

kac1ster 2008.07.16. 14:12:06

Ez a Szaszinkó mennyi hasonló dolgot leír! Lopni nem szabad..tudom..tudom
Remélem Szaszinkó is tudni fogja, a sok szellemi termék eltulajdonítása hasznára fog vállni, tanul belőlük, és akko má megérete:)
süti beállítások módosítása