HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Állítólag megerőszakoltam egy lányt

2008.08.01. 15:04 :: Szaszinko



"Szeretném megosztani veletek egy számomra inkább vicces, semmint felháborító történetet. Kb. 10 éve történt, még középiskolás voltam. Egy haverokkal történő esti beszélgetés után várok a buszmegállóban úgy este 10 körül. Odajön hozzám egy 35-40 körüli lerobbant (értsd: alkesz) fazon. A következő beszélgetés zajlott:
Ő: Eljössz velem sétálni?
Én: Nem
Ő: Na, kérlek, gyere el velem egy kicsit sétálni!
Én: Nem!
Ő: Én olyan szerencsétlen vagyok, apám, anyám meghalt, most szabadultam a börtönből, te se jössz el velem sétálni...
Én: (itt már láttam jönni a buszt) Miért is ültél???
Ő: Hát, állítólag megerőszakoltam egy lányt... eljössz velem sétálni?
Csábító ajánlat..."

48 komment

Címkék: börtön lány erőszak csöves egyedül alkoholista nemi

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6583380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fíreg 2008.08.01. 15:23:47

Végre egy poszt, ami nem hemzseg a helyesírási hibáktól!
A fószer vagy rá akart ijeszteni a lányra, vagy kamu a sztori.
Ha valaki meg tud erőszakolni egy lányt, akkor az tud hazudni is annak érdekében, hogy elhívjon egyet sétálni, úgyhogy biztosan nem vallaná be, hogy miért ült.

fíreg 2008.08.01. 15:24:55

ami --> amely :D

alényeget 2008.08.01. 15:33:00

és hol sétáltatok végül?

kacor kiraly 2008.08.01. 15:52:03

Na ezen jót röhögtem szaszinkó..

de a fotó az garantált "plágium"! A nyolcvanas években készült rólam egy ilyen fotó egy happening alkalmával a new yorki metróban, igaz, a bugyim nem volt lehúzva, de egyértelműen véreztem, mert "lelőttek", és az utazó közönség meg ijedten nézett...

Majd ha lesz időm beszkennelem a képet és elküldöm neked szaszinkó... egyszóval nincs új a nap alatt, nagy a valószínűsége annak, hogy a legeredetibb gondolatodat is már megelőzték, vagy mindenesetre valami hasonlót nyomattak már...

Mondd szaszinkó saját anyagból dolgozol, vagy küldik neked a sztorikat mások, és te átgyúrod?

H. Hajnal 2008.08.01. 17:23:17

Nem tudjátok, hogy lehet sztorit beküldeni Szaszinkónak? Nekem is lenne mit.

wagabound 2008.08.01. 17:26:22

Gyereket kellett volna inkább csinálnod a poszt helyett. Mindenki jobban járt volna...

faszkabát 2008.08.01. 17:29:22

Nem is tudom eldönteni, hogy a ZSINDEX-nek a kurva anyját, vagy ennek a blognak hogy még mindig rákattintok ha látok valami ehhez hasonló faszságot... Vagy az én kurva anyám, hogy ideírom hogy a kurva anyád?
Pedig ez aztán a legalja a netnek :/

SevenDeadlySins 2008.08.01. 17:31:35

Fourjack, te a kiadó marketingese vagy?

Észt is pénzért osztasz?

mediawhore-e vagy?

Roy 2008.08.01. 17:41:14

Már csak a morbid posztképekért járok ide

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.08.01. 17:55:18

Miért nem mentél? Szerintem elég meggyőzően hangzott :)

gargoyle 2008.08.01. 17:57:05

faszkabat: a nicked, a zsindex kifejezes es az alszent mufelhaborodasod is arra mutat hogy bizony a te kurva anyadat (:

alfa 2008.08.01. 17:57:40

... és hamarosan olvashatjuk a tisztelt blogtulajtól, hogy kinek melyik könyvét javasolja megvásárlásra, hogy az ostobapasik végre megérhessék a női lélek rejtelmeit...

De most komolyan, ennyire silány magyar blogszfére felhozatala, hogy ez az ótvaros hulladék reklámblog napi rendszerességgel a cimlapon van indexéknél, vagy komoly anyagi (vagy szexuális?) támogatásban részesiti a t. szerző az index válogatóemberét?

Scarface88 2008.08.01. 18:09:40

Vazz, nekem kellene ez a kép. Valaki?

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.08.01. 18:16:40

Ja hogy egy csajhoz ment oda a faszi? Nekem egy haveromhoz (srác) mentek oda a Népligetben egy kis "sétára" invitálva őt. Na ez a szar ügy.

Bud 2008.08.01. 18:25:05

MEGBASZLAK RIHES KURVA!!

komment 2008.08.01. 18:28:45

gargoyle miért nem húzol már haza telavivba? itt csak élősködsz, ott meg valami hasznod is vennék...ilyenekre mint te ott sokkal nagyobb szükség van mint itt.

Normális emberek! 2008.08.01. 18:30:28

Ez a kép elég durva, egy nő hogy tehet ki ilyet az oldalára, nem tudom...:((( Te nem vagy normális, perverz állat!!! BETEG!!!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.08.01. 18:53:32

az nem derul ki, hogy tenyleg megtette-e, allitolag.
amugy meg, sztem, ha megeroszakolt valakit mar, akkor nem hivna, hanem vinne..

hajj 2008.08.01. 19:06:07

Engem egyszer megerőszakolt egy csaj.
Fiú vagyok. Nem tudtam gondolkozni, mivel leszállt a vér a fejemből valahova máshová, így reménytelen volt az ellenkezés.

Peter Blau 2008.08.01. 19:07:38

A fotó beállított, a sztori hazugság.

Roby 2008.08.01. 19:34:05

Peter Blau: nem mondod???!!! Én azt hittem, igazi! :D

marosy 2008.08.01. 19:38:22

gargoyle: "a zsindex kifejezes"

Az index elérhetővé tette magát a

www.zsindex.hu

címen is.
Akkor meg miért csodálkozunk, ha egyesek így hívják őket?

hajj 2008.08.01. 20:35:04

Pedig a kíndex.hu jobban bejönne nekem :P

mandula 2008.08.01. 21:39:09

faszkabát, hasonlóan érzek..csak én a szakítósbloggal vagyok így.:-)

Kusztó kapitány 2008.08.01. 23:11:03

osipapa meg csak szimplán hülye

hamisnero 2008.08.01. 23:36:24

Nem értem. Az egyiknek egyből az jut eszébe, hogy zsidó. Kisfiam kérsz kávét? ÖÖÖÖÖöööö..... zsidó. Kétszer kettő? Buuu... zsidó.
A másik meg idejön, oszt kiéli a frusztrációt, most aztán jól beszól a nőknek, mert izzadságszagú örök lúzer sok pattanással, harminc évesen is mama főz rá, a félszobában lakik, és ilyenkor visszavág, közben asztal alatt matat a halszagú farkával.
Ja, a sztori meg olyan, amivel tinilányok rémítgetik egymást a pizsipartin.
Csá.

FPéter 2008.08.01. 23:40:52

ez annyira vicces, hogy lassan nem találni olyan témát, ahol elő ne kerülne a zsidózás. b@szki érdemes lenne tesztelni.. mondjuk ilyen blogbejegyzéssel: Az analóg Lindemann kritérium vizsgálata az antiferromagnetikus kvantumos spinfolyadék rácsában. És mérni az időt, hogy mennyi idő múlva érkezik az első zsidózó bejegyzés. hehe.

kacor kiraly 2008.08.01. 23:42:31

"SevenDeadlySins 2008.08.01. 17:31:35
Fourjack, te a kiadó marketingese vagy?
Észt is pénzért osztasz?
mediawhore-e vagy?"

Kedves HÉT FŐ BŰN!

Tudod, a küldetés érzést nehéz legyűrni, (elnyomni) pláne, ha semmi okom rá. A Szomjas oázisnak és az Éjszakai állatkertnek én vagyok az anyaszerkesztője. Ez a Kitakart Psyché sorozat első két kötete, és reményeim szerint lesz még négy. Igen, az én agyszüleményem, hogy legyen egy nagy freskó igy az ezredfordulón arról, ahogy a nők (írónők költőnők, festőnők, képzőművészek, zenészek, énekesek) hogyan látnak bizonyos számukra fontos kérdéseket női szempontból.

Marketingolok? Igy is lehet hívni, azonban én inkább úgy írnám le, hogy van egy sorozatom, amit fontosnak tartok, és amit meg szeretnék ismertetni a közönséggel, és élvezem, hogy a net segítségével el tudom vinni hozzájuk a könyveimet. Érdekel, hogy ez hogy működik.

Na? Meg tudsz bocsátani nekem HÉT FŐ BŰN? Mondjuk szerintem a marketingolás bűnébe esni, talán a megbocsáthatóbb fajtába tartozik, különösen ha az ember saját mániáinak kiéléséről van szó.

kacor kiraly 2008.08.01. 23:43:53

Most látom rosszul fordítottalak HÉT HALÁLOS BŰN! Sorry. Egyébként felsorolnád a HÉT HALÁLOS BŰNT? Epedve várom.

üdv,
fourjack

Hajléktalan 2008.08.01. 23:47:17

A sztori nem kamu!

Én hívtam Szaszinkót sétálni tíz éve, mert meg akartam erőszakolni, de nem jött, és ezen én úgy megrendültem, hogy jó útra tértem.
Leszoktam a piáról, a heroinról is, azóta sem erőszakoltam meg senkit, van munkám, albérletem, rendes ember vagyok. Becsszó.

Jössz sétálni?

akárki 2008.08.01. 23:49:08

Ki ez az osipapa nevű félkegyelmű?

szopodjle 2008.08.02. 00:19:51

Hányinger, hogy ezzel címlapon vagytok. Ki kúrt ezért seggbe?

mangorlo 2008.08.02. 01:19:13

azt mondjad meg inkább fourjack h mi a faszér kell meztelen nővel reklámozni egy női antológiát. merthogy én egy köcsög szexista férfi vagyok aki a férfiak által uralt világ gyümölcseit élvezi, az egy dolog, de nektek ez hogy kurva isten baszásában jön össze?

kacor kiraly 2008.08.02. 02:03:39

Kedves breeder!

Köszönöm kérdésed.

A könyv egy antológia a NŐI TESTRŐL, miért ne lehetne rajta egy női test? Szerintem adekvát. Önmagában semmi baj nincs a meztelenséggel! Remélem ezt te is elismered. A baj azzal van, ha (és itt hadd idézzem amit egy interjúban mondtam erről:)

nol.hu/kultura/cikk/471033/

"Králik Zsolt:

- Nem gondolod, hogy amikor meztelen nőt tesztek a borítóra, akkor olyasmivel akarjátok eladni a kötetet, ami ellen máskor tiltakoztok?

Forgács Zsuzsa:
- Nem a meztelenséggel van a baj. Különösen egy női testről szóló kötet borítóján jogos egy természetesen ábrázolt, meztelen női test. A gondok akkor kezdődnek, ha valaki telkeket akar eladni a nők ágyékával, vagy ha egy ételreklámba női testeket idéző húst és zöldséget tesznek étkezésre felkínálva, vagy amikor egy sütéshez felszúrt grillcsirkével képileg egy táncosnőre utalnak, akit nyálcsorgatva állnak körbe a férfiak falásra készen - némi látens kannibalizmusra is utalva ezzel. Magyarul, a gond ott kezdődik, ha elidegenítve és/vagy szexuális tárgyként tálalják és kínálják fel a női testet használatra, sőt egyenesen bántalmazásra. A mi antológiánk esetében erről szó sincs. Három olyan történet is szerepel könyvünkben, amelyekben a főszereplő festő lesz, tehát aktív, cselekvő, alkotó én, azaz szubjektum, ami eddig többé-kevésbé férfiprivilégium volt az irodalomban. A hősök a történetek során saját testüket kezdik el tanulmányozni a tükörben, és festik meg vászonra. Az egyik elbeszélésben, amelynek Katherina vallomásai a címe (Drozdik Orsolya tollából), egy évszázadokon át modellként foglalkoztatott nő dönt úgy, hogy festő lesz. A borítónk többek között ezt a történetet illusztrálja."

Jó éjszakát neked is!
fourjack

(ps: amúgy hogy tetszik a hátsó borító? egy srác csinálta -Hegyi Péter -, szerintem ötletes... az elülső borítón lévő festmény pedig Paizs Goebel Jenő Őserdő c. festményének reprodukciója. Paizs Goebel a Szentendrei festőiskola tagja volt a múlt század első felében... érdemes utána nézni)

H. Hajnal 2008.08.02. 07:27:37

Ismét kérdezem, nem tudjátok, hogy kell Szaszinkónak posztot beküldeni? Nem találtam e-mail címet.

kacor kiraly 2008.08.02. 07:33:33

Hajnal, lépj be a blog.hu-ra, utána klikkolj rá Szaszinko nevére a post cím alatt... csak belépett felhasználók tudnak levelet küldeni, úgy látszik.

kacor kiraly 2008.08.02. 07:35:17

egyébként sanszos, hogy szaszinko fiú... vagy fiúk vagy fiúk és lányok...

Prityke 2008.08.02. 12:13:26

Olyan ez a blog, mintha gazdátlan volna, vagy mintha egy önálló gondolkozásra képtelen gép lenne...

osipapa háromszor másolta ide be ugyanazt az értelmetlen, gusztustalan, fröcsögő szöveget, ha lenne igazi gazdája a blognak ezeket a hozzászólásokat és ezt a fazont már rég törölte volna és végleg kitiltotta volna innen...

ha nem teszi abból lehet tudni, hogy ez nem is egy igazi blog, igazi személlyel mögötte, hanem a cég fizetett műblogja és sima közönséges reklámfelület

2008.08.02. 15:06:03

osipapa te beteg vagy=DDDDDDDDD


ez a sztori megintcsak kejli.

ahogy fenntebb írták, tényleg csak a képek a jók=D

:-( 2008.08.02. 15:39:28

Aki elolvassa a blogon található összes kommentet tarkónlövi magát vagy politikus lesz.

Gvááá.

fíreg 2008.08.02. 16:25:45

H. Hajnal 2008.08.02. 07:27:37
Ismét kérdezem, nem tudjátok, hogy kell Szaszinkónak posztot beküldeni? Nem találtam e-mail címet.

Nem tűnt még fel, hogy az összes sztori kamu? :D Te vagy az első, aki be akar küldeni egy történetet. :-)

p::artista 2008.08.03. 09:22:42

basszus, szaszi, ezt nem kellett volna. nincs pardon, '98, hajnali 4. Mellettem ülő nőmtől megkérdezi a részeg állat: cserélünk nyálat?
Hasonlóan épületes sztori, de 8 éve csak drogos bulikba járunk, ott legalább vállom veregetnek a zsírnyakúak.
eredetibbet, no. folyjon a könny, a vér, az ondó a csajozós dumák körül :-)

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.08.04. 02:45:22

A fater tudta milyen rizsát kell lökni ;)

Qki 2008.08.06. 06:04:58

Ki aza Csatlos Tibor??

Kata 2008.08.07. 13:35:39

szia foujack,

látom megtaláltad a blogot! na, mit szólsz hozzá? bevesszük a buliba szaszinkót?

pusz, Katicabogár (Coccinella Septempunctata)

kacor kiraly 2008.08.08. 18:57:52

Szia Kata!

szerintem a szaszinkó több ember egyszerre, és vannak köztük fiúk is, ami persze nem kizáró ok...

az az érzésem, hogy ő(k) már írják is a kézikönyvüket, de majd a legközelebbibe beszállunk, csak most túlzsufolt a táncrendem...

egyébként updatoltam a szomjas nők fotóit, lásd őket a blog alján, itt:

a-szomjas-oazis-szerzoi-bemutatkoznak.blog.hu/

süti beállítások módosítása