HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

nevem:HAJ ANÁLKA

2008.07.23. 07:33 :: Szaszinko

 

 

"Vajon mi visz rá egy férfit arra, hogy udvarlás közben vérig sértsen egy nőt?

Akit ráadásul meg is akarna dönteni. Hiszen akkor meg mi a pláne az egészben.

Csak nem az ostobasága? A nevettségesen egyszerű hormonokra és ösztönökre épülő lénye?

 

Bulizni mentünk az unokatestvéremékkel Balatonra. Tulajdonképpen nem bántam volna, ha összejövök egy helyes sráccal, mert már lassan 2 éve nincs barátom. Tudom, hogy ez abszolút támadható felület, de ez van, nem volt szerencsém. Nem találtam magamnak párt. Igaz, kicsit ritkán adok esélyt a dolognak, nem vagyok az a bulizós tomboló fajta. Jobban értékelek egy könyvet, mint egy  szétbulizott éjszakát. Igazából, most is mondtam, hogy  nem hiszek a diszkó románcokban, de gondoltam, talán más is van úgy, mint én. Lementünk a partra, az unkoatesóm már jött is a nekem szánt pasikkal. Gondolom valahogy úgy hangzott az ahogy odahívta őket:

„Gyertek, van velünk egy csaj, aki szabad”-igen, hát ő egy ilyen pörgős csaj, és kevésbé zárkózott, mint én.

Lényeg a lényeg, az egyik srác Laci, leült mellém. Eleve bemutatkozni sem tudott normálisan, annyit mondott:- Laca!

Én meg bemutatkoztam:-  Xyyx  Hajnalka.

Ezen röhögött.

Nem értettem, de gondoltam, talán részeg. Megkínált borral. Nem kértem belőle, mert két mondat után kiderült, hogy egy büdös nagy bunkó és már vártam, hogy lekopjon.

Azért kicsit beszélgettünk:

-Szép a víz ilyenkor -mondtam

-Nagyonazzz!

-Ez a Laca, a Laciból jön?

-Nem, az anyámból! -röhögött. Jó értem én, hogy a születésére gondolt, de ez nem túl imponáló válasz.

-Nagyon szépen fejezed ki magadat, tudtad?

-Igen? Bajod van a nevemmel, mert neked aztán egy szavad sem lehet 

HAJANÁLKA!!!!

Sértődötten elfordúltam, és mivel ő nem tágított, én mentem vissza a kocsmához. Nagy kaland volt."

 

40 komment

Címkék: fasz hajnal ostoba bunkó anál pasi seggfef

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr49580237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bit Rot 2008.07.23. 11:30:58

"Én meg bemutatkoztam:- Xyyx Hajnalka.
Ezen röhögött."

Szerintem is vicces, ha valakinek ilyen családneve van, hogy: "Xyyx"

Még kimondani is nehéz! KSZIIIIIKSZ HAJNALKA!

Firefox 3 nyelvhelyességellenőrző 2008.07.23. 12:11:08

Részeg volt és idióta. Rossz kombó. Hagynod kellett volna.
Megértem, hogy dúltál, elfordÚltál :P

suhanc 2008.07.23. 12:41:55

jobban értékeled a könyveket punuskám?És ezt hogy kell érteni?A kisherceggel análizálsz, miközben a Sancho Panza spriccel arcon?Rossz lány vagy és Dosztojevszkij-vel szadózol?Lesz bűn és bűnhődés?Meg szopóálarc.

fira 2008.07.23. 13:09:36

szerintem ezeket nem csajok írják
de néha jó ide benézni szórakozni, és ha nincs ezer komment, akkor esetleg azokat is megnézni

csak egy kérdés: minden duma "csajozós duma", amit egy srác egy csajnak mond? mert pl itt ezek nem azok voltak, csak egy tapló kölyök parasztkodása - nem nem csajozás...

Reisz Manfréd 2008.07.23. 13:12:07

Most őszintén, ha kiderült hogy bunkó, márpedig ez az elején kiderült, akkor miért maradtál ott beszélgetni? Hagyd az ilyeneket a francba, és keress valakit, aki legalább első pillanatban nem tűnik bunkónak. Úgy sem garantált az eredmény, de legalább esélyed lenne.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2008.07.23. 13:30:45

suhanc, ne légy ennyire egyszerű.
Kedves Postíró, nem tudom, olvastad-e Kazantzakisz: Zorba a görög című könyvét. Abban van egy jelenet, amikor az írónak Zorba pont ezt vágja a szemébe. Hogy egy jó könyvet többre értékel, mint a valóságot.
El lehet bújni évekre egy csomó könyv mögé. Csak egyszer majd észrevesszük, hogy az élet meg elmúlt.
A csávó amúgy büdös gyökér volt.

suhanc 2008.07.23. 13:35:34

ez a blog a szarszájú feministák önérzetének vixelésére jött létre. azért szarszájúak, mert maximum a seggemig nyalhatnának. Olyan pasikról írnak eltúlozva, akik szó ami szó baszni akartak, és nem tudták hogyan induljanak luknak...na és? miért egy nő nem akarja ugyanezt?nincs idő a barbibabázásra, meg tea délutánokra.mindenki kúrni akar a csajok is. mi is. akkor meg miért kell rinyálni és szinészkedni? baszatlan kéjsóvárok.jajj...haj análka, meg kifordult jellem, fürdőbugyi pecér...ostoba LOL ÁK

Reisz Manfréd 2008.07.23. 13:40:12

suhanc
Te most nő vagy, aki utálja a férfiakat, mind egy szálig, és így próbálja elhitetni mindenkivel, hogy minden pasas gyökér?
Esetleg rólad is írtak(írnak majd) postot?

ZséZsé 2008.07.23. 14:49:09

Szegény John42 utolsó hozzászólása, mielőtt eltávozott volna az örök komment-mezőkre (értsd, kitiltitták az oldalról, mert túl sokat hangoztatta, hogy a postok elég kamúszagúak:))

Kitaláltam én is egy kamuposzt vázlatot, ha gondoljátok, kirakhatjátok:

---------------------------------
Tegnap mentem a szuzival a benzinkútra tankolni. Amikor kiszálltam, és tankoltam (és közben ittam a pezsit), megjelent egy vézna, genetikai hulladék srác, valami overall is volt rajta, hogy omvé de nem emlékszem.. Odajött az autóhoz, és ezt mondta:
- Lemoshatom a szélvédőd?

Hűű, hogy milyen gáz pasik vannak, így akart csajozni, de tőlem csak egy szúrós nézést kapott. Nem szóltam semmit, mire elkotródott, a szerencsétlen!

Minden pasi ilyen béna szövegekkel megy csajozni, pláne benzinkúton?
-------------------------------

Bezuhov. 2008.07.23. 15:27:31

Zsezse! Ott a pont!! :))

btw. csak 3 megjegyzesem lenne:
1. mi a faxnak kell ekkora betümeret hasznalni a postokban
2. a csaj tuti Kazinczy rokona-> " kicsit ritkán adok esélyt a dolognak"
3. lenyügözö, söt egyenesen magaval ragado a törtenet

vik 2008.07.23. 15:58:26

Kedves Haj Análka!

Legközelebb vigyél magaddal egy könyvet,
illetve ha ilyen szituba keveredel akkor te is leléphetsz nem csak a másik... ha meg azt várod h lelépjen - mert eleged van belőle - akkor ne keltsd benne azt a (téves) érzetet h beszélgetni akarsz vele.

Ha nem akarsz vele 1 levegőt szívni akkor ne társalogj ilyen értelmetlen dolgokról hogy milyen a víz, és ne feszegesd a Laci >> Laca névkonverzió mélyre nyúló mibenlétét.

Ha meg ennyire olvasott vagy és mindenféleképpen beszélni akarsz valamiről - annak ellenére h nincs semmi fantáziád - akkor mondj vmit vmelyik könyvből amit elolvastál. Esetleg téríts meg minden Lacát és tarts nekik felolvasást.

Én ha úgy érzem, hogy nem szivesen mennék el valahová, mert nem olyan a hangulatom, nem illünk össze a többiekkel, vagy ilyesmi, akkor nem megyek el. Ha meg mégis elmegyek akkor nem a többiekre vagyok megsértődve. Ha már mindenképp meg akarsz sértődni akkor akár az unokatesódra is megsértődhetnél, hisz ő szopatott be téged a Lacával, nem? Ha nem tetszik, hogy ő kerítőt játszik akkor beszéld meg vele, vagy ismertesd vele az előszűrési feltételeidet, kéresd el vele a pasik olvasónaplóját, stb.

vik 2008.07.23. 16:13:15

"Vajon mi visz rá egy férfit arra, hogy udvarlás közben vérig sértsen egy nőt?"

Vajon mi viszi rá a nőket arra, hogy minden egyes alkalommal, amikor egy férfi beszélget velük/közeledik hozzájuk azt udvarlásnak értelmezzék?

"Akit ráadásul meg is akarna dönteni. Hiszen akkor meg mi a pláne az egészben."

Ha valaki udvarol - feltéve h tényleg udvarol - akkor tuti h meg is akar dönteni? Nem álszerény ez egy kicsit? Méghogy a férfiaknak jár mindíg ezen az esze?! Pföjjjj!

"Csak nem az ostobasága? A nevettségesen egyszerű hormonokra és ösztönökre épülő lénye?"

Hát igen. Milyen szép is a nő, _HA_ agyafúrtan szofisztikált, áskálódós-pletykálgatós-hátbaszúrós-szembemosolygós, nem-azt-mondom-amire-gondolós, prezentációsréteg-orientált, kívülcsillogós-belülrohadós, vankapaljanyuszikának-pró-és-kontrás, ...
Vagy ezek tetszőleges mélységű kombinációi.


Nem egy húron pendültök a Lacával. Ez van. Fakultatív a másokkal való érintkezés, ha ő nem tágít, tágíts te... vagy hagyd h téged tágítson LOL .

shena 2008.07.23. 16:17:06

vik:
te aztán nagyon tudod, egy szexuálipszichoterapeuta veszett el benned.idióta. valszeg visz rá egy nőt, hogy a férfiak nem karitatív szolgálat, és rendre csak akkor érdekli őket egy nő ha valamit akarnak, szexet, vagy meccset nézni a közös tévén.

Firefox 3 nyelvhelyességellenőrző 2008.07.23. 16:18:03

------------------
Sziasztok!
Szeretném elmesélni, mi történt velem tegnap.
Barátnőimmel lementem a strandra. Mivel egyedül voltam, hoztam magammal egy esernyőt is. Gondoltam mielőtt napszúrást kapok (egy felhő sem volt az égen) bementem egy közeli cipőboltba. A pasim azt mondta kint megvár.
Épp nézegettem a leárazott marhalábszárakat, amikor valaki megfogta a seggem. Hátranéztem és egy 50 körüli nőt láttam. Gondoltam nem ő hajlította el az esernyőmet, elég tisztességesnek tűnt. Tovább nézelődtem mikor észrevettem egy húszéves szőrös kokcafejű srácot. Mogorván néztem rá, de ő tudomást se szerzett rólam. Elmentem egy másik részlegbe esernyőt venni, mert kb. 2 hete egy viharban tönkrement a régi és kidobtam. A srác követett. Amikor kiértem a cipőboltból azt súgta a fülembe: "Szívesen frissíteném az operációs rendszered" Én ezt kikértem magamnak majd jól leordítottam a fejét. Gyorsan elsomfordált ez a génhulladék! pfuj Utálom az ilyeneket! Mit képzel magáról, már egy vásárlás közben sem lehet egy emberi lény biztonságban. Ezentúl csakis a pasimmal fogok járni a strandra.
Minek néznek minket, tárgynak, szexkelléknek, robotnak?


Józsi
------------------

vik 2008.07.23. 16:19:23

shena

shencike... te aztán nagyon tudod h mit akarnak a férfiak...
valszeg te sem vagy normális

vagy csak ez jutott? ez esetben sajnállak :(

Firefox 3 nye.. 2008.07.23. 16:22:36

(Igen tudom hogy nem Firefox 3 nyelvhelyességellenőrző hanem nyelvhelyesség-ellenőrző ,de így szebb :P)

shena 2008.07.23. 16:29:26

firefox, te a net hulladéka vagy.
vic, te meg most nagyon megadtad nekem, nem tudsz egy épkézláb mondatot sem összerakni, micsoda kifejlett egyéniséged van.ovis koromban oltottam ekkorákat, mint te.

shena 2008.07.23. 16:36:28

VIC EGY KIS BESZARI

zZz 2008.07.23. 18:42:54

shena 2008.07.23. 16:17:06
"valszeg visz rá egy nőt, hogy a férfiak nem karitatív szolgálat, és rendre csak akkor érdekli őket egy nő ha valamit akarnak, szexet, vagy meccset nézni a közös tévén."

Biztos vannak ilyen férfiak, megkockáztatom, hogy sokan is vannak.
De nem mindenki ilyen. Én sok nőre úgy tekintek mint ember és nincs kedvem őt megdönteni, de beszélgetni szívesen beszélgetek vele.
Nem szép dolog az általánosítás.

bajusz soma 2008.07.23. 20:29:08

Sziasztok!

A történetek sematikusságát elnézve, részemről ajánlanék egy ostobapasikblog - történet - generátort. :D Talán nem is lenne nehéz megírni.
A séma
1. filozofálgatás a férfiak bunkóságáról (esetleges opció kitérni arra, hogy addig a bizonyos esetig a posztíró nem hitt ezekben)
2. szituáció: valahol (közért/strand/uszoda) leledzik egy lány, aki semmi rosszat nem tesz, csak pusztán van rajta egy nőies (!) ruhadarab (blúz/ szoknya/ top)
3. megjelenik a színen egy férfitársaság (melós/ részeg egyetemista stb)
4. a férfiak észreveszik a ruhadarab kihívóságát illetve a posztoló jónői mivoltát
5. jól beszólnak neki (jó a csöcsöd / megbasználak)
6. ezen a posztíró jól felháborodik
7. minden férfi szemét

Üdv
B.S.

Lángharcos 2008.07.23. 20:36:04

Olvasni tudó pasit a könyvtárban keress :)

El kell fogadni, hogy sokféle ember van sokféle érdeklődéssel. Ha két nagyon eltérő érdeklődésú, kultúrkörű egyén találkozik, nem biztos, hogy találnak közös pontot. Ezt el kell fogadni, ezen nem kell kiakadni.

Mellesleg én is jobban szeretek olvasni, mint elmenni egy zajos buliba.

harcibarbi 2008.07.23. 20:58:07

Aha.
Most már csak az érdekelne, hány bites az az agy, akinek a Hajnalka-> Hajanálka ???
Mindenesetre elég gyépés.

LyukasBogrács 2008.07.23. 21:42:20

A Laca, Jocó, Cocó, Koszi, Dodi, Csocsó, Csucsu, Csárli, Dzsoni, Sztiv és társai névcsökevények a feketelistám élén állnak holtversenyben a dedós "tali", "telcsi", "barinő", "pezsi", "vacsi", "suli", "pari", "sali", "nari" hangulatú zöldséges-nómenklatúrával.

Verbális bélsár, ami egyesek száját elhagyja.

LyukasBogrács 2008.07.23. 21:54:02

Egyébként tényleg kellett volna könyvet vinned.
Ismer valak egyébként olyan helyet, ahol nagyobb részt normális a vendégkör? Van ilyen manapság?

Roy 2008.07.23. 23:02:20

Opera, színház

Cosmic Corkscrew 2008.07.23. 23:37:30

Roy
LOL

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.24. 07:47:07

mondjuk ez a kerdes sem az intelligencia magas fokat vetiti elo:
laca a lacibol jon?
nem a gezabol.

vik 2008.07.24. 08:25:06

shena

"ovis koromban oltottam ekkorákat, mint te. "

Kapaszkodj meg béjbi : most is ezt teszed. Lementél ovis szintre.

"nem tudsz egy épkézláb mondatot sem összerakni"

Tuti? nem lehet, h te nem érted amit mondanak/írnak? Csak a tőmondatokat érted?

"VIC EGY KIS BESZARI "

LOOOOL! Ezt miből sikerült deriválnod? Egyébként egy 193 cm magas 97 kg-os "nagy beszari" vagyok.

Bocsi de mindig ilyen nevetséges vagy, amikor vélt vagy valós sérelmek érnek?
Valamiféle önjelölt jóstanonc vagy? Mert ha igen akkor kicsit még hangolj a megérzéseiden drága, ugyanis eléggé mellélőttél.

De legalább jól szórakozik rajtad az ember... te kis dulifuli LOL.

hungarianbetyár 2008.07.24. 08:48:34

Milyen az a nő aki kocsmába jár?
ha így is van akkor is legalább kávézót írtál volna...

BitRot 2008.07.24. 09:30:07

Az hogy lehet, hogy osipapa zsidózó kommentjét nem törölték ki, és nem tiltották ki osipapa-t a blog-ból, de ugyanakkor John42-t igen, amikor ő csak azt vetette fel, hogy ez egy reklámblog?

Kedves Csaba, légyszíves inkább osipapa-t cenzúrázd, ne a normális kommentelőket!

fíreg 2008.07.24. 10:15:28

Újabb kamu poszttal lettünk gazdagabbak. A színvonal meg csak úgy dübörög.

bloodhound v2.0 2008.07.24. 10:23:01

szerintem nem kamu sztori, ilyen véglények tényleg vannak, sőt tenyésznek, mint a baktériumok a perem alatt.
btw: jó lenne, ha osipapát tényleg kitiltanák.

bloodhound v2.0 2008.07.24. 10:23:52

ja, és örvendetesen javul az illusztrációként betett képek színvonala, csak így tovább! :D

Vision 2008.07.24. 11:33:13

A srác simán részeg bunkó volt, de a csaj meg egy balfasz nagyképű bölcsészkudarc fapina. Majd egyszer talán valaki kikormolja....

mókus 2008.07.24. 16:16:43

ha te mondod, vision..
de te még őt sem kapod meg

Miki 2008.07.30. 21:18:49

Csak aszt nem értem mért nincs olyan csaj aki bármilyen pasival és bármilyen szövegre akar dugni...

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.07.30. 23:20:42

Nos, ez egy paraszt. Elnézést a földművesektől.
Nem az a baj, ha valakinek humora van, de ez nem az.

Persze egy kérdés más irányba terelhette volna. Milyen Laci? (Homár, de ez most nem Rózsaszín pitbull :D)

Előbb-utóbb úgyis kiderül, h nem lehet értelmes társalgást összehozni.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.07.30. 23:22:03

Ja, még valami: ha x ideje járok valakivel, annak, és nem vele(!) lehet ilyen ponént elereszteni, hiszen érti minden szavamat, és h mit értek a modandóm alatt.
De nem első alkalommal, és nem így. Ez szimpla tahóság. Dugni akarni is lehet normálisan.

kutyavonat 2008.07.30. 23:29:17

aszongya: "nem tágított" :)
süti beállítások módosítása