HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Tengerkék a szeme, az arca csupa derű...

2008.04.11. 17:44 :: Szaszinko

Rengeteg komment érkezett amikben azt írjátok, hogy mindegy mit mond egy pasi, mert a kölcsönös vonzalom az ami igazából érdekli a nőket. Van benne igazság, de azért nézzünk egy ellenpéldát, mi van akkor, ha érdekel minket egy pasi, és még segítőkészek is vagyunk vele. Én nagyon jót mulattam a Sisca sztoriján, gondoltam megosztom veletek, hogy lássátok a kölcsönös vonzalom nem mindig elég! 


"Ez nem kimondottan a rossz csajozós duma kategóriába, hanem az OSTOBAPASI (csupa nagybetűvel) részlegbe tartozik. A helyszín egy pub, ültem merengve, vártam a batátnőmet. Elméláztam a semmit bámulva, és hirtelen a látóterembe került egy nem is olyan rossz pasi. "Elmosolyintottam" magam, mert csak nézett, nézett rám. Aztán odajött és megszólalt, bár ne tette volna!!!
- Bocsi! Szia! Gyönyörű a szemed! Ez az igazi színe?
A storyhoz hozzá tartozik, hogy világoskék a szemem, és ezzel gyakran megtalálnak a hapsik, de általában jól esik! Tovább mosolyogtam és mondtam, hogy igen. Erre jött a nagy bók, amit szerintem jól megrágott és átgondolt.
- Szép kék. Biztos tengervizet csepegtetsz bele.
Nem voltam elragadtatva, de azért na... mint már mondtam nem nézett ki rosszul. Gondoltam "humorizálok", az oldja a feszültséget.
- Nem, mert csípne.
- Mi?
- A tengervíz.
- "Mér"?
- Mert sós.
- És?
- Az csípne.
- A kontaktlencse miatt?
- Nem! Nincs kontaktlencsém!
- Akkor?
- A tengervíz csípne.
Nincs válasz, csak bamba arckifejezés.
- A tengervíz csípne mert sós.
Csak bámult rám, bámult, olyan bamba arckifejezéssel, hogy már csak röhögni tudtam rajta. Tipikus ostobapasi."

Látjátok- látjátok. Nem mindig elég ha egy pasi megdícséri a szemünket! Ha azután kuka marad, akkor marad a kuka! :)

 

15 komment

Címkék: szép szem tenger ostoba kék csajozás pasi szemed kontaktlencse

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr58421548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madchild 2008.04.11. 23:12:00

Komoy, kemény a legény. Ettől se kérnék útbaigazítást.
Tipikus esete a "kellemesből nagyon hirtelen kellemetlenné váló" beszélgetésnek. Mondjuk nem mennék oda senkihez hogy szép a szemed, eredeti színű?
Következő kérdés: Szolizol vagy ez a bőröd színe? Mosol fogat vagy fehérítteted?
Nagy L a srácnak.

koki-sós víz sós könny. 2008.04.12. 09:48:55

Mi van az emberekkel?Tőkemény.Csajozni ilyen szöveggel?De a védelem érkezik:
A tengervíz sós, a könny is.Így logikus a kérdés, hogy "mér" csípné a szemet?Ha valaki tud erről valamit írjon.
Sőt.

Sisca 2008.04.14. 08:05:39

Háát! Nekem csípte már a szemem a tengervíz, de valóban érdekes, hogy a könny is sós. Lehet, hogy a fickó beír engem az ostobacsajok.blog.hu-ba. :)

Kata 2008.04.14. 16:59:28

Én a cickómra kaptam meg a tök jó szöveget (eredeti D kosár, legnagyobb bánatomra. Mindenki csak a csöcseimre figyel...) "De jó melleid vannak! Hol csináltattad?"

a rátóti legényanyaszomorító 2008.04.14. 17:26:42

erről eszembe jutott, hogy mi éppen így szoktunk szórakozni a csajokkal. azaz teljesen idiótának tettetni magunkat. olyan "bozsóóóó" szintűeknek. és a legdurvább az, hogy ők szinte sosem kapcsolnak, mindig halálosan komolyan válaszolnak. nem értik, hogy szivatás van folyamatban.

atomanti 2008.04.14. 19:18:01

Csajok !

Tény, hogy nem a legeredetibb volt az indítás, de sokszor meg kár a minimum kreativításért is, mert a másik oldalon 0 a fogadókészség.
Ebben az esetben szerintem a "nem mert csípne" bőven felért egy határozott blokkolással, mint akinek nincs is hozzá kedve. Ha tényleg kedvezni akartál volna, nem negatívan regálsz és akkor a könnyed is sós tényről még nem is beszéltünk. Szóval ennyit arról, hogy néha mennyire érdemes megpróbálni szellemesnek lenni.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.04.16. 21:21:52

a rátóti legényanyaszomorító: "mi éppen így szoktunk szórakozni a csajokkal. azaz teljesen idiótának tettetni magunkat. olyan "bozsóóóó" szintűeknek. és a legdurvább az, hogy ők szinte sosem kapcsolnak, mindig halálosan komolyan válaszolnak. nem értik, hogy szivatás van folyamatban. "

1. A férfiak alapjáraton hülyék, így nem mindig egyszerű kiszúrni, hogyha véletlenül az egyik csak tetteti a hülyeséget.

2. Lehet, hogy a lány csak szívatásból komolykodik veled, neked meg nem esik le, hogy csak szívatnak.

3. Az ilyen szívatós játék biztos jele annak, hogy valóban és tényleg hülye vagy. Én a helyedben nem büszkélkednék vele.

Valaki_2 2008.04.17. 10:05:22

BlueBunny: "1. A férfiak alapjáraton hülyék, így nem mindig egyszerű kiszúrni, hogyha véletlenül az egyik csak tetteti a hülyeséget." nahát olyanok vagyunk mint a nők akkor pont összeillünk :D akkor minek beszélgetni elmentek 1 szo nélkül és kész. Nem derül ki hogy mind2en tök hülyék vagytok.

grgczy 2008.04.19. 02:40:09

inkább mondta volna, h jössz táncolni kurva? szépet bókolt erre leoltottad a pitsába.. MNK..

Alf (törölt) 2008.04.24. 10:40:30

Te vagy ostoba, ha ennyiből ítélsz, és skatulyázol. Én is beskatulyázlak akkor.
Ennyiből.

A könny is sós.

biológia egyes 2008.04.24. 15:52:11

A tengervíz sótkoncentrációja megegyezik a könnyével. Ergo nem csíp. Ez maradt nekünk az evolúcióból. Buta kislány.

rotten 2008.04.25. 18:04:34

biológia egyes 2008.04.24. 15:52:11

nem is értem fi a facért van a

BÚVÁRSZEMÜVEG!

Te bar0m.

sarokpolc 2008.04.25. 20:04:54

a buvarszemuveget edesvizben is hasznaljak.de Te megprobalhatod nyitvatartani a viz alatt anelkul is:)

rusnya 2008.04.28. 10:06:58

Kurvanagy ez az egesz! De mi van ha a tengerviz szennyezett? vagy szappanos? Akkor csip! Nem tudhatjatok hogy szennyezett volt-e vagy szappanos.

Vierre_ 2008.06.12. 19:44:23

Baszki ha a tengervíz szappanos, akkor leköltözöm a tengerhez és lesz egy kurva nagy kádam :DDDDDDDDDDDDDDDDD

biologia egyes: és melyik tengeré? Merthogy a sókoncentráció tengerenként és óceánonként változó :) csíp az pl Horváthba hidd el :)))))))))
süti beállítások módosítása