HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Azt gondoltam, ti úgyis együtt táncoltok, mást is csinálhatnátok együtt.

2008.05.17. 13:07 :: Szaszinko

"Néhány éve klubokban táncoltam, nem vetkőztem, ám e nélkül is sokan kurvának nézik a táncos-lányokat. E miatt nem is emelnék szót, mert egyrészt ez néha jogos, másrészt teljesen fölösleg volna. Itt aztán milliónyi ostoba beszólást kap az ember lánya a buta tahóktól, de viselni kell. Itt hallottam először, a klasszikust: „Kinyalnálak, mint Tódi a lecsós lábast". De ez csak egy a sok közül.

A történetem mégsem erről szól. Volt egy hely, ahová már több alkalommal hívtak minket, mármint engem és Bettit, a másik csajt, akivel jártam táncolni. Ebben a klubban szemezgettem egy ideje a dj-vel.  Helyeske volt, én meg mindig alulöltözött voltam mikor találkoztunk, valószínűleg ez eredményezte a kölcsönös vonzalmat. Az egyik szünetben odajött hozzám, és rövid beszélgetés után (hogy vagy, merre laksz, mióta táncolsz, stb.) nagyon kedvesen felajánlotta, hogy hazavisz a buli végén, mert kiderült, egyfelé lakunk. Elfogadtam a fuvart, sőt örültem neki. Hajnalban álltam a klub hátsó bejáratánál, és vártam őt, mikor nagy meglepetésemre karonfogva jött ki a másik táncos lánnyal. Bettinek is elkerekedett a szeme, és én is csak bámultam bambán. A dj srác rögtön elmagyarázta a helyzetet: „Azt gondoltam, ti úgyis együtt táncoltok, mást is csinálhatnátok együtt." Betti végtelen naivságáról tanúbizonyságot téve megkérdezte, hogy mit. Jött is a válasz: „Beülünk együtt a hátsó ülésre, én középre ülök, aztán…" és mozdulatokkal jelezte, hogy vállmagasságból alhas tájékra akar lenyomni valamit mindkét kezével. Mérges lettem, bántani akartam és csak a tipikus sértés jutott eszembe: „Úgy hallottam, a méreteidhez egy nő is túl sok!" Elképzelhető, hogy betalált a blöff, mert a fickó úgy lefagyott, hogy Betti három hónapig röhögött utána rajta.
Mivel nem váltottuk be a hozzánk fűzött reményeket, megkaptuk, hogy hülye ribancok vagyunk. Mondanom sem kell, aznap is taxival mentünk haza."

46 komment

Címkék: dj kicsi lány kurva ostoba gruppen pöcs pasi táncos

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr96473826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

visszamennyé 2008.05.17. 13:21:18

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor idejöttünk a Kárpátmedencébe, éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

Szóva akkor a Dízsét a kurvás öltözködéseddel gyügözted le, és mégis zavart, mikor azthitte kurva vagy? Vagy hogy? sorban ezt kérdezném.

hajjaj 2008.05.17. 14:13:14

Nagytatám aszonta vót, hogy aki kúrvának megy, ne csodálkozzék, ha basszák. Na ennyi.

viktor134 2008.05.17. 14:22:10

ja, és azért gondolják a táncos lányokról, hogy kurvák, mert a 90% tényleg kapós lesz. :)

persze ez nem mentesít az alól, hogy tahó volt a gyerek.

tundrish 2008.05.17. 14:24:53

Na igen, a 21. századi nők nagy problémája. Úgy néznek ki ,mint a kúrvák, úgy viselkedenek, mint a kúrvák, és a végén kúrvának nézik őket. Hogy mik vannak?
Talán nem kéne lenge ruhában riszálni magad bulikon és akkor nem néznének ringyónak.

Mellékesen, ha már táncosnak nevezed magad, akoor megkérdezem: milyen suliban tanultál? Táncművészeti? Modern Tánc Középsuli? Vagy azt gondolod mindenki táncos aki kevés ruhában tudja riszálni magát?

lol 2008.05.17. 14:27:00

Ez jo tortenet, foleg a visszavagas tetszett! :)so

harcibarbi 2008.05.17. 14:39:56

Elképesztő mik vannak. Én nyakig gombolt blúzban, térdig érő szoknyácskában lettem leszólítva múltkor egy teljesen épelméjűnek tűnő pasas által, azzal, hogy "Megbaszhatnám?" (nem, nem az utcasarkon ácsorogtam)
Frankón nem tudtam mit visszavágni, annyira kellett röhögnöm.

Nemtudom hova lett az emberek humorérzéke, hogy minden "csajozós" dumát komolyan vesznek o.O Pofán kell őket röhinteni és kész.
Ja, és bíróm az ilyen emenkákat, mint a posztíró, kurvának öltözik és csodálkozik, ha annak is nézik. A finom úrihölgyet : D

AP (törölt) 2008.05.17. 14:57:11

Aki kurvának megy, ne csodálkozzon ha basszák.
Vagy akarnák.

Káposztakukac 2008.05.17. 15:03:52

jajj, azt hiszem tudom, h ki a posztíró:D régen, nagyon régen a bankban léptél fel a bettivel, nem?:P

Dezzie 2008.05.17. 15:07:52

AP: Az a különbség, hogy ő nem ment kurvának. Mintha azt mondanád: aki börtönbe kerül, ne csodálkozzon, hogy pasik erőszakolják meg, ez vele jár. Sőt, a gyerekek is minek illegetik magukat a pedofilok előtt.

Csak mert nem kaphattok meg minden lengén öltözött csajt (mert nem kurva mind), nem kell őket lekurvázni. :) Vagy ne csodálkozzatok, ha kiröhögünk titeket. Tényleg, csadort kéne hordani? Örülnétek neki?

Jó kis válasz volt ez. :)

walaki 2008.05.17. 15:10:28

Aki balkáni suttyóságokat ír, az ne csodálkozzon,ha lesuttyózzák...
AP és tsai

GRRR 2008.05.17. 15:15:03

Dezzie 2008.05.17. 15:07:52
Ha bugyiban , melltartóban vonaglasz még nem leszel táncos + kurvának néznek.
Kurva: pénzért , szexuális szolgáltatást nyújt.
Nem ezt csinálta a poszt író???

TGV 2008.05.17. 15:15:03

azonkivul, hogy mindenkit megillet az emberi meltosaghoz valo jog, amit az itt kommentelok nem hajlandok tudomasul venni, valami minimalis tiszteletet lehetne mutatni egy fiatal nonek, aki leirja, hogy hogyan probaltak megalazni, amire meg csak okot sem adott.
En ugyan nem kezdenek vele (foleg, hogy nem is jarok ilyen helyekre), de ennek ellenere nem szolnek be, hanem megadnam a tiszteletet, ami egy nonek jar.
A tancos pedig a magyar nyelvben azt a szemelyt jeloli, aki tancol. Ez lehet tancmuvesz, hivatasos tancos, neptancos, versenytancos, sztriptiztancos es meg sokfele tancos. Nem kerkedett vele, hogy o milyen tancos, hanem leirta, hogy szorakozohelyeken tancolt.
Soha jobb elmenyetek ne legyen, mint az az erzes, hogy most magasabbrendunek erzitek magatokat es beszoltok valakinek, akit nem is ismertek!

harcibarbi 2008.05.17. 15:17:56

Dezzie

Itt arról van szó, h a posztíró felháborodott. Mit kell kikérni az ilyet? Mondta volna, hogy kösz nem, osztjónapot. Játsza az agyát... pff MNK

harcibarbi 2008.05.17. 15:20:27

TGV

Nem tudom - miért is kell tisztelni valakit azért, mert pinát adott neki a jóisten?

agoston 2008.05.17. 15:24:43

De jó, de jó:)))
Én mindig úgy irígykedem ezekre a dzsokigyerekekre, mert én egy kiéhezett lúzer vagyok, akinek nagy igyekezetében alig-alig jön össze valami, nekik meg olyan könnyű...
De most a kispöcsű dj végre jól megkapta! Legalább egy estéje el lett baszva. Váááááá
Jó a sztori, de télleg.
De másnap azért biztos jól érezte magát a little dick:(

fitch 2008.05.17. 15:25:49

Nah, úgy látom bekötötték a netet a tanyákra is...

Lekvár 2008.05.17. 15:25:51

Én akkor is kinyalnám.
:DDD

bög 2008.05.17. 15:34:18

király a sztori, és kivételesen nagyon jó a stilus is :D

szalona 2008.05.17. 15:36:03

fitchékhez behúzták a kábeltet végre, hejjj.
az eső miatt lánctalpas traktorral.

fitch 2008.05.17. 15:43:38

Bámulatos szalona humorérzéke

TGV 2008.05.17. 15:47:32

harcibarbi: azert kell nokent tisztelni, mert pinat adott neki a joisten. Ha faszt adott volna neki, akkor ferfikent kene tisztelni. Mindez vonatkozik addig - mindket nemre -, amig el nem jatssza a tiszteletet. Mondjuk az udvariassag meg azutan is jar.

daito 2008.05.17. 15:56:17

Nem azért kell tisztelni. Nem is kötelező. Egyszerűen ez egy kölcsönös viselkedésforma. Tiszteled, nem leszel paraszt vele, s fordítva.

Könnyebb, szebb tőle az élet.

Egyszerűen csak ma megszokott és elfogadott az, hogy tahók vagyunk. Lehetne máshogy is.

tundrish 2008.05.17. 16:02:53

TGV 2008.05.17. 15:15:03
Nem kell senkinek egyetértenie velem, nem is kértem ilyet. Én tisztelem a nőket, de nekem ez nem nő ,max. csaj. Ennyi. A nő az én szememben nem az a valaki aki riszálja magát egy szál semmiben, majd büszke rá, hogy ezzel felkeltette valaki érdeklődését. Lehet, hogy ez fájdalmas egyeseknek, de én így gondolom. Ettől még lehetett a pasi bunkó (mert tényleg az volt), de ez nem változtat a véleményemen.

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.05.17. 16:09:30

Boltban vagyok árufeltöltő.

Combfixben táncolok.

Varrónő vagyok.


Kettőt akár még otthon is be mernék mutatni, mert nem lenne para, ha megkérdezné a kedves nagymamám a vasárnapi ebédlő asztalnál bemutató 'étkezésnél' hogy: "és mégis mit csinálsz kedveském, mert az unokám olyan szűkszavúan beszélt Rólad!?"

Hm?

Természetesen nem kurva, de számomra erkölcstelen.

Krypton 2008.05.17. 16:11:33

meg is érdemlitek. :D

radirpok · http://radirpok.extra.hu 2008.05.17. 16:13:28

"én meg mindig alulöltözött voltam mikor találkoztunk."

a lábad közén kyvül más vonzót nem nagyon találhatott benned,ha pusztán meghágni akart..főleg úgy,hogy beszélgettetek is.

egyébként,sokan hiányolták az olyan történeteket,ahol a lány is szimpatizált a sráccal,még sem lett belőle semmi a pasi ordasparasztsága miatt:ez kiváló példa rá.

Green21 · http://www.fullstart.hu/szabodezikepek.htm 2008.05.17. 16:28:28

2 fajta nő van. Az egyik kedves, és ezért bárki dughatja, mert hát bunkó dolog valakit visszautasítani, és aki nem kedves, de az meg kinek kell??? Éljenek a ribik!:)

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.17. 16:54:24

Az miért nem fér bele a tiszteletbe egy nőnél, ha valaki bepróbálkozik? Ha tetszik neki a srác, akkor "milyen kedves", ha nem, akkor "hülye bunkó, tiszteletlen". A srác a levél alapján nem volt erőszakos, sem bunkó, csak világosan értésetekre adta, mit szeretne. Ez baj? Erre így visszavágni "állítólag" info hiányában a srác méreteiről igazi suttyóság.
Bezzeg ha a srác mondta volna neked, hogy pl. kicsik a melleid, vagy lapos a feneked, vérig lennél sértve te kis buta!

scorpion 2008.05.17. 17:02:55

Szerintem meg egy kurvaval is lehet tisztessegesen beszelni, nem azert mert, no, nem azert, mert kurva, hanem mert ember.
A "beprobalkozas" meg a suttyo beszolas kozott meg van kulonbseg...Mert ezt lehet ugy is, hogy: "Van kedved egy kis..." Meg bunkon is, mint ahogy a srac tette.

Káposztakukac 2008.05.17. 17:02:56

pasi vagyok, eléggé nagy csajozó hírében állok, na de basszus, most őszintén, a dj egy paraszt volt. már bocs, de hogy lehet azt mondani, hogy legalább "őszinte volt" arra, hogy lényegében felkérte a kettő csajt arra, hogy a fuvarért cserébe leszopják???

Carnivora (törölt) 2008.05.17. 17:03:14

Ezek a szende szűzike szegény táncoslányok , de szörnyű lehet :D

Csak van egy régi mondás, aki kurvának áll ne csodálkozzon, ha megbasszák. ;)

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.05.17. 17:20:58

Kevés ruhában vonaglasz a DJ előtt, hátha megdug. Az a rohadék meg visszaél leheletfinom érzéseiddel, és összetöri a szívedet, mert hármasban szeretné csinálni. Jaj, te szegényke.

Káposztakukac 2008.05.17. 20:26:14

az a munkája, h kevés ruhában táncoljon. minden szórakozóhelyen vannak ilyen lányok. a strandon is így szólítjátok le a lányokat, mert kevés ruhában vonaglanak előttetek?

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.17. 21:55:34

Káposztakukac: visszakérdezek: a lelkednek ugyanolyan nő rokonaidat látni strandon lángost eszegetni, mint egy szórakozóhelyen rúdon pörögni risza-cuccban? Nekem valahogy óriási a különbség. Ha lenne lányom én vinném el a strandra, de biztos nem ölelném a keblemre, ha meglátnám egy szál cérnában rázni mások arcába.

grizli 2008.05.17. 22:30:02

lehet én értettem valamit félre de szerintem ez a hölgyemény nem egy éjszakai vetkőzős bárban táncolt hanem discókban dekorációként.De ha félre is értettem akkor sem értem mi ez a nagy kurvázás itt.a sztriptíz csajoknak is van lelkük és szerintem ez a lány nem ezt várta a DJ-től,úgyhogy én még be is mostam volna neki egyet.

ManJoker85 2008.05.18. 13:44:20

Hehe. El tudom képzelni ezt a sztár déjé gyereket. Gondolom le tud játszani a play gombbal egymás után két tijesztó trekket (nem egymásra mixelni, a kettő teljesen más) és ő a helyi dizsiben a tápláléklánc csúcsa. Valószínűleg egyszerű, mint a százas szög, mégis bárkit megkaphat arrafelé, ez sokmindenkit minősít, fiúkat, lányokat egyaránt :)). De ha a lányoknak ez kell...
Amugy a sztroit leíró hölgyemény egész frappánsan reagálta le a helyzetet, már csak ki kellett volna röhögnie az est fénypontját :))

Ági86 2008.05.18. 19:41:44

Miért van az, hogy a pasik a 3-as szexet mindig úgy képzelik el, hogy 2 lány egy fiú és nem fordítva?

booz 2008.05.18. 22:32:10

Na, itt a dj volt a balfasz. Egyik nap elvitte volna a kommentelőt, másik nap a Bettikét, harmadik nap meglett volna az édeshármas.

nathanp 2008.05.19. 12:20:25

a klubtulaj után a dj a legmenőbb a partivilágban. előbbinek azért ki kell húznia egy csíkot, és le kell terítenie a bőrdzsekiét, hogy a lány ne a padlón térdeljen, de felső kategóriás partiribancok állnak sorban az irodája előtt...a dj is bőven válogathat önként, ismétlem önként jelentkezők közül. nyilván egy idő után a csinos lányok önkéntelen szopatóreflexet váltanak ki, sztorink szereplője fél g-vel a fejében viszont elfelejtette, hogy kolléganőkkel próbálkozik...

lacivagyok 2008.05.19. 12:44:56

Természetsen nem minden táncoslány ribanc.
De azért vegyük észre, hogy külön külön mind a két csaj elment volna a helyed DJ-vel, egy kis beszélgetés meg szemezés után.

Itt nem az volt a baj, hogy a srác prédát látott a csajokban, hanem hogy együtt akarta őket, valamint jó bunkó köcsög módon tette ezt.

A kis farokra való utalás húde nagy beszólás, gratulálok. Kb. pont egy táncoslány szintje ezzel visszavágni. Pláne mikor egyedül elment volna vele...

Ne kezdjetek táncoslányokkal, meg DJ-kel sem ez a tanulság :)

flimo13 2008.05.20. 03:20:40

Zsák a foltját, ugye..

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.20. 13:25:56

Alapból mindenki djnek született :)

eusapia 2008.05.20. 15:13:39

Laza erkölcsű vagy sem, pénzért vagy sem itt nem az a lényeg, hogy a srác minek nézte a csajt... Azért volt a srác ostoba, mert eccerre akarta mind a két lányt :) Mondjuk, sztem a hatalmatos egójával meg se fordult a fejében, hogy esetleg a lengén öltözött lányzó azért szemez vele egész éjjel, mert szeretne vele hosszan és tartalmasan a jelenlegi gazdasági helyzetről beszélgetni. Pedig valójában így lett volna :)

Kata 2008.05.22. 19:15:25

én is kevés ruhában szoktam vonaglani esténként a dj előtt, laza erkölcseim is vannak vele szemben, fel is keltem az érdeklődését, meg is szokott dugni rendesen :D... mégsem vagyok kurva. na, ki találja ki a megfejtést?

nagyorrú 2008.05.22. 19:28:58

a dj felesége vagy. De a te férjed biztos sosem tenne ilyet, mint a példában szereplő...

Kata 2008.05.22. 20:41:41

hááát... majdnem talált süllyedt. még nem a férjem.
süti beállítások módosítása