HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

lendületböl smärolni

2008.08.04. 07:55 :: Szaszinko

"Anno golyatäborban voltam törtent velem egy furcsa eset.Buliztunk,stikäban iszogattunk,de meg kis golyakent nem csinältunk nagy felhajtäst. A tanärok mär igy is többször szoltak, hogy lassan takarodni kene takarodni, vagyis tempo giusto az elöveteles tollasbälba. (Amugy bocs, hogy nincs ekezetem,de Ausztriäban elek.) A foci pälyänäl beszelgettünk, päran fiuk, länyok egyaränt.A tävolbol közben erkezett egy szervezö sräc. Olyan mäk volt a piätol, hogy nem is köszönt, csak beällt az arcomba. Hallgatta amit mondok, aztän amikor befejeztem, vagy röhögött, vagy helyeselve bologatott annak megfelelöen, hogy a mondat vegen le, vagy föl vittem a hangsulyt. Mär idegesitett, ezert arrebb älltunk. A fiu eltünt. Lätszolag, aztän ugy 10 perc es szerintem meg ket kör pälinka utän visszarobbant a kepbe, es lendületböl le smärolt. Persze elhuztam magam, es intöen annyit tettem hozzä:

-Ilyet nem jätszunk!"

28 komment

Címkék: pasi gólyatábor smár fiúostoba

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr15585525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélféreg 2008.08.04. 08:42:35

Ez mekkora egy szar poszt volt! Unalmas és hiteltelen is.

nitro1 2008.08.04. 09:30:47

És nem is volt benne csajozós duma. :-)

Kazimír 2008.08.04. 10:48:22

"intöen annyit tettem hozzä:
-Ilyet nem jätszunk!"

Azta, micsoda erélyes fellépés! Esetleg még diplomáciai jegyzékben külön tiltakozhattál volna..

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.08.04. 11:39:20

Hol a csajozós duma? Meg se szólalt.
Küldök ékezeteket : áéíöőüű ÁÉÖŐÜŰ, használdd egészséggel :) (Ctrl+C,Ctrl+V)

Rob 2008.08.04. 11:48:52

Gólyatáborokban ennél sokkal durvább dolgok történnek. :) Sok csaj azért megy, hogy jól megdugassa magát többekkel, ill. itt lehet megismerni azokat a nőket, akiket aztán 5 évig fel lehet keresni egy kis mókára, és aztán esetleg barátnőinek is beajánl :)

Rob 2008.08.04. 11:49:27

Na meg sok felsős direkt azért jelentkezik szervezőnek, mert megszokott, hogy 4-5 kis gólyát meg lehet húzni olyankor :)

fikuszmókusz 2008.08.04. 13:14:57

kár, hogy elolvastam... ez de szar

alényeget 2008.08.04. 13:25:30

és milyet játszottatok akkor?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.08.04. 19:35:12

naja, nem egy szinvonalas post :(

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.08.04. 19:35:57

azert nyugodtan irjatok, hogy a csaj kiralylany es fenthordja az orrat es ezert nem akart a pasival csokolozni..

:D

aargh 2008.08.04. 19:43:17

ez kamu. milyen tanárok? egy gólyabátorban mit keresnek tanárok? azt felsőbbévesek szerverzik, és főleg nincs takarodó...

Prityke 2008.08.04. 21:13:37

osipapát a guillotin alá... ízenként!

hm 2008.08.04. 21:24:17

Szar csajozós dumák blogja!

Sadist 2008.08.04. 23:14:28

Megint egy szar kamuposzt :| Gólyatáborban nincsenek tanárok, csak felsőbb éves hallgatók. Takarodóra intés meg aztán főleg nincs.
Szerintem az umlautok is a víruskampányhoz tartoznak, amit már egyszer megírtak a homáron.
Vagy a posztíró különösen balfasz, és még egy magyar billentyűkiosztást sem tud beállítani, vagy legrosszabb esetben kopipésztelni.
Vagy pedig a blog tulaja egy balfasz, hogy egy gyors keresés/cserével nem tudja lecserélgetni az ä-kat.
Szóval valaki biztosan balfasz.

Bélféreg 2008.08.05. 08:35:39

Újra- és újraolvasva a posztot mindig megállapítom, hogy mekkora egy kalap szar. Se nem vicces, se nem hiteles. A blogtulajdonos jobban tenné, ha nyilvánossá tenné az e-mail címét, és kérné a népet, küldjenek be neki sztorikat, akkor válogathatna közülük, és a legszínvonalasabbak kerülnének fel. (Habár gyatra ízlését ismerve lehet, hogy ez is gondot okozna neki.) Kicsit nehéz lehet ennyi csajozós sztorit egymagának kitalálni: jót tenne a vérfrissítés!

Mellesleg a posztíró valószínűleg soha nem járt gólyatáborban...

dfs 2008.08.05. 15:01:22

A poszt nem annyira izgalmas, reszegen a hülyek meg hülyebbek, viszont gimiben is letezhet golyatabor, ahol hemzsegnek a tanarok.

anti-ocsipapa 2008.08.05. 19:20:01

Te vagy a faszarc baratom, raadasul eleg nagy...

Ilyen postot meg.. Ez mii? Ez valami mediahack?

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.05. 20:40:49

hol itt a sztori? :P ez egy szar és nem túloztam. :P de a helyzetben biztos kemény volt a csaj beszólása, v nemtom x)

off
nem ártana kimoderálni az ilyen faszfej fajtákat, mint osipapa...

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.08.06. 10:48:57

Sziasztok! Akkor hadd közöljek én is egy ide vágó postot!

Volt egy bódé, mögötte egy kis barna asztal, a tövében fű, de olyan sárgás, kicsit kopott, mert a hatodikosok ott fociztak előző hónapban, talán 12-e és 26-a között, leginkább délutánonként, de néha reggel is, és kirugdosták. A büfében furán képezték a Coca Cola árát: a három deci több mint másfélszer volt drágább a két decinél. Mindez nagyon fontos, különben nem lenne elég hosszú és érdekes a sztorim.

Jött a takarodó, azaz mondták, hogy ciao bellissima della Giotto di cane, és mindenki árnyalja be magát a fésűs dodzsemklub titkárságára, ahogy az akkori szlengben mindenki beszélt.

Aztán jött egy ostoba pasi, és ilyen tök ostoba volt. Én meg mondtam: na nemoda Buda, egyszer volt kutyavásár, több nap mint kolbász, ki korán kel! Anyádat.

Remélem, idevág a sztorim, ugyan egyetlen ostoba csajozós duma nem hangzott el, de legalább értelme sem volt az egésznek. Köszi, ha közlitek! Puszi, Bimbike.

A szerk: Kedves Bimbike, persze, hogy közlöm! Fantasztikus a sztorid. A következő tagekkel látom el: "ostobapasi, butapasi, hülyefasz, köcsögbunkópasi, ostoba, pasi, faszpasi, hülyepasi, köcsögpasi, kurvaanyjátmindenférfinak, faszpasi". Küldj még, kiteszem azt is!

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.06. 12:49:31

azta egy Pók :D a végén jót mulattam ^^

TheVIl 2008.08.06. 16:28:53

Ez miiiii?? :DDD
Köszönjük Szaszinkónak, hogy megosztotta velünk ezt a szardarabot. Nem azért mert megírta, hanem mert kitette. Köszi mégegyszer hogy elraboltál az életemből 2 percet!

"-Ilyet nem jätszunk!" (legközelebb)

Kata 2008.08.07. 13:33:46

szar a sztori, de azért reagáltok rá, hozzászóltok, visszapingeltek, és még paródiát is gyártatok rá. na ezt nevezem én figyelemfelkeltésnek!... :-)

Kata 2008.08.07. 13:34:31

ja, osipapa, beteg vagy, keresd már meg a gyógyszered!...

gargoyle 2008.08.07. 16:39:42

osipapa mintapeldanya annak, hogy ha a hulyeseg energiat termelne, mar lenne a holdon magyar onellato urbazis. es aramot exportalna a foldre laposelemben.

jozsi videkru 2008.08.07. 16:50:15

Csak okulaskent...

Golyataborban, meg-megittam vagy 10 sort meg hozza az unikumokat. A tobbiek is ittak rendesen. Kozben megorultunk egymasnak fiuk-lanyok es ahogy a hangulat fokozodott a sotetseg leple alatt eloszor smarolni majd simogatni kezdtem egy leanyzot, majd eloadtunk egy konnyu kis pettinget. Mindezt egy pincekocsmaban. Es mikor eszrevettuk, hogy korulottunk eltuntek az emberkek - meg vagy 20 percig nem ittam semmit, mert mind2 kezem foglalt volt meg a szam is es kicsit jozanodtam - akkor vettem csak eszre hogy osszekevertem a leanyzot egy masikkal nem is ezt neztem ki magamnak... Na ez volt aztan kinos... Na, ennyit a golyataborokrol.

Daniel Taylor 2008.08.21. 02:53:57

1. ausztriában élek, nincs ékezetem, de a gólyatÁÁÁbor-t le tudja írni á-val. másnap a körúton sütizik, leszólítják terhesen, és ráadásul egyesek szerint pasi a szerző. Mi ez az anarchia?:D
Valaki nem dobna egy e-mailt(kommentet a blogomba), hogy felvilágosítson???
Előre is köszi, minden lelkes, kedves emberkének!
süti beállítások módosítása