HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Nem tudnék egy ilyen lányt felvállalni az ismerőseim előtt

2008.05.28. 01:55 :: Szaszinko

Interneten ismerkedtem meg egy sráccal. Msn flört után, telefonszámcsere, beszélgetés. Jó fejnek, kedvesnek és udvariasnak mutatkozott. Hazafelé tartottam, hívott, felvetettem, találkozzunk aznap este. Megbeszéltünk helyet, időt. Kicsit késet ugyan, de amikor megláttam, már meg is volt bocsátva! Két méter magas, atlétikus, enyhén borostás, pont az esetem. Komolyan mondom, nagyon tetszett. Gondoltam, azért javasolta, hogy egy presszó előtt találkozzunk, mert ott akar leülni, beszélgetni. Ehelyett azt mondta sétáljunk. Leányszív megdobban: romantikus a fiú! Bóklásztunk a házak között, beszélgettünk. Úgy egy óra séta után mondtam, hogy én azért már leülnék. Erre a válasz: oké, keressünk egy padot. No a padon szépen lassan kiderültek a következők: barátnője van, akit állítólag szeret.
- Akkor mi a bánatot keresgélsz az interneten? - kérdeztem. Mire ő:
- Onnan akármikor leiratkozhatok és úgy csinálom, hogy ne bukjak le.
- Aha. Sok lánnyal találkoztál már?
- Párral. Volt, akivel háromszor-négyszer is.
- És akivel többször, annak miért lett vége? - próbáltam megérteni...
- Mert kérdezett és akkor nálam vége. Én nem vagyok egyszerű eset.
Beszélgettünk még egy kicsit, amikor összefoglaltam:
- Ezek szerint, neked egy olyan nő kell, aki körberajong, elkényeztet, akivel a szexben mindent megtehetsz, amit akarsz, ugyanakkor nem tesz fel kérdéseket és nem igényli, hogy az ágyon túl bármi legyen köztetek, sőt azt is begyomrozza, hogy barátnőd van.
- Hááááát... Egy kicsit lesarkítod, de így van. Most nagyon elrontottam?
- Végül is, ha ezt így mindenkinek megmondtad, az korrekt. Akkor dönthet, hogy belemegy, vagy nem.
- Én mindig megmondom a randi végén, hogy mit akarok a lánytól és mit nem.
- Miben voltak mások ezek a lányok, mint a barátnőd?
- Most tényleg mondjam meg? Nekem még sosem volt molett barátnőm. Nem tudnék egy ilyen lányt felvállalni az ismerőseim előtt. De szexben szerintem ők a legjobbak.
Más netes ismeretségeiről is mesélt, kritizálta a lányok frizuráját, ruháját, stílusát stb. Úgy beszélt róluk, mintha csak díszek lennének, tárgyak, mint egy jó autó, amivel fel lehet vágni. Egy idő után szimplán ízléstelennek éreztem a helyzetet. Ezután visszakísért a kocsihoz és elköszöntünk egymástól. Nem találkozunk többet. Tudom-tudom: úgy tűnik, már az is baj, ha valaki őszinte. Nem az a baj. Az a baj, hogy valahol beismerte, semmire nem tartja azokat a lányokat, legyenek molettek, vagy nem, akikkel megismerkedik. Annak a megítélése, hogy tisztességes-e, hogy a barátnője háta mögött csajozik, az nem az én dolgom. A felajánlást, hogy próbáljuk meg egy ágyban
köszönettel visszautasítottam. A vicc az, hogy tényleg tetszett. Ha mondjuk picit udvarol és nem ilyen bugyuta módon választja meg a témát, akár bele is mentem volna a dologba és elkönyvelhettük volna egy egynapos, szép kora-nyári emléknek. Ez az volt az eset, amikor a pasi szétdumálta a dolgot. Ahogy megismerkedtünk abból tudhatta, hogy aktuálisan én sem a gyerekeim apját keresem, de attól még elvárom hogy emberszámba vegyenek.

119 komment

Címkék: randi pad ostoba pasi molett fellengzős

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr92491147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spirit666 2008.05.28. 09:12:42

65 kiló az mióta túlsúly? most őszintén... kivéve ha törpe az ember :D... túlsúlyon én nem azt értem ha a csaj kissé teltebb, nekem amugy is az jön be, hanem ha 100 kiló felett jár... mit jár gurul... szóval csajok ne legyetek gebék, az nem jön be a pasiknak, de ezt ne használjátok fel arra hogy megnyugtassátok magatok nemgáz hogy 100 kiló vagyok, mert a pasik a szemetek.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:14:18

ne hari, de ez a tipikus kövér mellébeszélés.. "mindent megpróbál és nem tud fogyni" hahahhahaha na persze persze.. nevetséges. és azt próbáltad már, hogy nem zabálsz, és minden nap mozogsz egy kicsit? ha az energiabeviteled felére csökkented, egyúttal az energiaszükségleted a kétszeresére, akkor ebből szerinted mi következik? mert ha te így sem fogysz, akkor te vagy minimum a paksi atomerőmű.. le kellene szállni a földre, molett lánykáim, és szembenézni a nagy kövér valósággal.

Dezzie 2008.05.28. 09:16:40

Tényleg rossz, ha csak tárgynak tekintik a nőket maguk mellett. :( Az viszont dícséretes, hogy a srác ezt hamar elmondta, és a lány tudott mérlegelni, majd dönteni, így is kell-e neki az egyéjszakás kapcsolat. Nem tűnt megalázónak így a helyzet, mert nem volt titkolózás, és mindenki felnőtt ember módjára tudomásul vette a másik véleményét.

Spirit666 2008.05.28. 09:19:07

Bukowszky.. ilyenkor jön a szöveg hogy ez orvosilag bizonyítottan egy betegség... nahmármost ez MARHASÁG... ha az ember normális kiegyensúlyozott életet él nincsenek ilyen problémái (de vannak extrém esetek, hormonzavar de ezeket általában kiszűrik és kezelik is), de ez egy ördögi kör sajnos... elhízik nincs több önbizalma, nem mer kimozdulni az evésben találja meg a hiányzó örömöket az életében.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:20:10

65 kiló sok esetben kemény 15 kiló túlsúlyt is jelenthet egy nem túl magas nőn. gondolj bele! 15 kiló plusz az kb. 8 darab (!!) két literes palacknak megfelelő térfogat!! egy 160 centis nő testén NYOLC darab két literes palacnyi mennyiségű zsír, az neked nem túlsúly??

Dezzie 2008.05.28. 09:21:12

Miért kell sértegetni a ducibb lányokat? Nem ez volt a lényeg itt. A srác mondhatta volna, hogy a szemüvegeseket nem vállalja fel, akkor mindenkit elküldenétek szemműtétre meg kontaktlencséért...? Mi a fenének? Annak az egynek nem lett volna jó barátnőnek. Lesz olyan, akinek meg jó lesz így, ahogy van! Nem kkell egy pasi véleménye miatt megváltozna! (Amúgy ha lefogyott volna, talán lehetett vona barátnő, de akkor meg őt csalná a srác...)

Spirit666 2008.05.28. 09:22:36

Őszintén? Nem tudom mert nem láttam az illetőt... de a lényeg itt nemcsak a túlsúlyon van hanem az igénytelenségen is... lehet egy teltebb nő is vonzó sőőőt... (nem a szilikonmellekre gondolok

papirfecni 2008.05.28. 09:23:06

azert valahol ez is egy szegenysegi bizonyitvany, nagy altalanossagben leirni a kover embereket. elarulom, nem minden kover ember igenytelen, es nem minden vekony ember igenyes - de szeretetre a legtobbunk vagyik. es mint ahogy a penisz meretet nem lehet megallapitani a tenyer-, vagy orr-, vagy labmeretbol, ugy a "jo-az-agyban-faktort" sem lehet leszurni testalkatbol. tovabba azt is elmondanam, azoknak, akik javasoltak a poszt irojanak a fitness termet: sajnos nem minden testsuly problema oldhato meg "egyszeru" fitness edzessel. vannak olyan emberek, akik ilyen adottsagokkal jottek vilagra. igen, rendszeres mozgassal es egeszseges taplalkozassal, jogaval, alternativ megoldasokkal lehet tenni az egeszseg megorzese erdekeben, de nem mindenki lesz topmodell. azt is egeszsegtelen felfogasnak tartom (moiraine hozzaszolasara reflektalva), hogy a szepsegidealok es az elvarasok a nokkel szemben jelentosen eltolodtak. egy 170 centi magas, 65 kilos no nem feltetlenul kover, es meg csak nem is tulsulyos. fejhez kaphatna mar ez a tarsadalom: anroexias kamaszlanyok generacioja gyilkolja magat, es a fogyas sikertelensege felett erzett banatban nassolo nok szazai maradnak tars nelkul. pedig mindket "tipusnak" csak egy kis odafigyeles es szeretet kene, nem pedig az, hogy neten ilyen kommenteket es nonszensz kinezetu modelleket bamulva butuljanak es torzuljon az enkepuk.

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.28. 09:24:18

hehe, milyen "jó", hogy a sok MPG mindjárt jön azzal a dumával, hogy "háhá, biztoskövérvoltacsaj" :-/ alapvetően nem az a lényeg, hogy azért nem vállalta-e fel, mert kövér, vagy azért, mert vörös a haja, vagy hepatitis C-je van, hanem maga az a tény, hogy kúrni ugyan jó, de valamilyen külső tulajdonsága miatt mégsem vállalja föl.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:24:23

Spirit: pont ezt mondom én is. a kövérség NEM betegség. max egy tünet, de legalább 90%-ban egyszerűen rossz életvitel következménye. teljesen mindegy, milyen hajlama van valakinek az elhízásra, ha a megfelelő mennyiségű energiamennyiséget viszi be táplálék formájában a megfelelő időpontban (nem éjfélkor egy adagban..), nem létezik, fizikai képtelenség, hogy valaki brutálisan elhízzon.. hogy ördögi kör? lehet. pont ezért kell még az elején kitörni belőle, és igenis szarja össze magát minden ember, férfi és nő is, ijedtében, amikor még csak 5 kilóval mutat többet a mérleg. a legtöbb kövérnek persze nincs is mérlege, és észre sem veszik a bajt, csak amikor már tényleg szó szerint nagy..

Mikorpklaani 2008.05.28. 09:24:39

- A dagadt nők igénytelenek és utálják a testüket.

- Aki igénytelen és utálja a testét az nem lehet jó az ágyban.

Sima ügy.

bogesz 2008.05.28. 09:24:57

"Két méter magas, atlétikus, enyhén borostás, pont az esetem."

melyik nőnek nem...?

Spirit666 2008.05.28. 09:24:58

Miért kell sértegetni a ducibb lányokat? Ennek a blognak a lényege hogy a férfiak milyen szemetek... Akkor meg hamár elkönyveltetek minket ilyennek nyugodtan megengedhetjük magunknak hogy nyiltan elmondjuk a véleményünk. Az életben is ezt teszem, aki meg nem tudja elviselni vessen magára.

Spirit666 2008.05.28. 09:26:58

semota:
Az egész estét szándékosan ugy irányította a srác hogy véletlenül se kerüljön a csajjal semmilyen kapcsolatba többet... szerintem egyértelmű. Ha valakit csak meg akarsz dugni nem ilyen dumával jösz.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:28:03

persze, én sem az anorexiás libákat szeretem.. sőt.. na de ránéz az ember egy teltebb nőre.. hmmm.. jól néz ki.. tetszik.. oké.. na de azonnal az jut eszembe, hogy te jó ég, hogy fog ez kinézni pár év múlva?..

papirfecni 2008.05.28. 09:28:11

Mikorpklaani, mar megbocsass, de ez nem igy van. szamtalan ismerosnom van, akik szeretik a testuket annak ellenere, hogy nem atlagos testalkatuak, szereto ferjuk, csemeteik vannak, es boldogak. ne altalanositsunk, mert butasag.

zetor 2008.05.28. 09:29:11

Annyira vicces, hogy rögtön "neten pasizós undoríto dagadt izé"-t csináltok a csajból... Le is van írva, hogy pont molett csajt keresett a srác, hogy kipróbálhassa vele. Ez az ő baja, inkább ez minthogy buzi legyen. Ezt kérte, ezt kapta.
Az más kérdés, hogy legalja dolognak tartom azt, hogy ha van barátnőm, a háta mögött bármivel is randizgassak. És ebben a történetben valahol itt van a blöki elásva.

papirfecni 2008.05.28. 09:30:00

Bukowszky, ha neked ez jut eszedbe elsore, akkor egy boldogtalan ember vagy. :) lehet, hogy hosszu folyamat volt, mire az a telt no, akire ranezel, eljutott idaig, mert kemenyen kuzd a teste formalasaert... mar megint egy altalanositas...

hogy is szolt a chokito reklam anno...? :)

Omenta 2008.05.28. 09:30:20

Bukowszky, gratulálunk a számításaidhoz, bár ebből a fölényeskedő, de egyébként bizonytalan szövegből amit itt hintesz, mi is tudunk sok mindenre következtetni... például hogy az érdekérvényesítést azért erőlteted, mert egyébént nem megy, csak itt. Reméljük, nem fordul veled elő olyan, hogy esetleg szagod van, de azt csak te nem érzed. ;)

Spirit666 2008.05.28. 09:32:27

zetor:
A srácnak nem volt barátnője... különben nem csajozott volna pláne nem a neten... senkinek nem esik le hogy csak lekoptatni akarta ezzel a szöveggel?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:32:42

nem sértegetem én a kövér nőket, még akkor sem, ha amúgy megérdemelnék sok esetben.. de ha egy nő elgondolkodik ezen és esetleg (legalább részben) emiatt észbe kap és nem hízik el visszafordíthatalanul és emiatt nem lesz magas vérnyomása, agyvérzése, infarktusa, cukorbetegsége és egy tönkrement kapcsolata, akkor már megérte..

azt viszont tényleg nem szeretem a kövérekben, amikor fennhangon a világot, a pasikat és mindenki mást okolnak és szidnak a saját hülyeségük miatt..

nem az a baj a legtöbb kövér nővel, hogy kövér.. hanem az, hogy emiatt frusztrált és elviselhetetlen a viselkedése. persze már ahhoz is kell egy jellem, hogy valaki kövérre hizlalja magát.. mert ugye senki sem 30-40 kiló túlsúllyal születik., hanem szépen, kemény munkával növeszti magát akkorára, hogy végül mozdulni sem bír.

moiraine 2008.05.28. 09:35:29

spirit666
Ugyan már, ez egy nagy játék férfiak és nők között, szemét pasik és hülye picsa nők, nem? Csak nekem furcsa volt, ahogy egyből betámadtátok a csajt, hogy biztos duci, meg igénytelen, stb. A srác egyébként nagyjából korrekt volt, csak lehetett volna másképp is megfogalmazni, nem kell mindent a másik arcába vágni, le lehet valakit úgy is koptatni, hogy nem sértem vérig, nem?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:36:55

papírfecni, nem is tudom.. nem igazán. elég kiegyensúlyozott vagyok.. egyszerűen csak hosszú távon gondolkodom, ha kapcsolatról van szó.. és ősi, letagadhatatlan ösztönök kezdenek el működni ilyenkor.. nem azzal maximalizálom a családom, utódaim túlélését, ha egy kövér nővel kötöm össze az életem, aki valszeg 20-30 évvel hamarabb meg fog halni a túlsúly egyenes következményeként kialakuló betegségekben, mint egy normál testalaktú.. no meg, tudod, én aktív életet élek, és ebben egy túlsúlyos társ egyszerűen fizikailag nem tudna parner lenni. ezzel mi a baj?

Spirit666 2008.05.28. 09:37:31

Nah igen a kövérség itt kezdődik... 30-40 kiló túlsúly... szerintem van egy határvonal amitől azt lehet mondani az ember kövér... és ezt nem csak fizikailag kell érteni, Bukowszky ha nem is értek egyet 100%-an veled ebben a témában, de ebben igazam van... akaraterő kérdése az egész, ha annyira nem ad magára egy ember hogy normális testsúlyt probáljon elérni az élet más területein se lesz sikeres, ennek okait viszont ne firtassuk... a legtöbbnek először is egy jó pszihiáter kellene...

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.28. 09:38:41

Bukowszky:

lehet, hogy számodra ez furcsa, de nem mindenki számára _ennyire_ központi kérdés az, hogy hány kiló, meg hogy mennyire fejlettek az izomcsoportjai, meg úgy általában a külseje. lehet, hogy vannak fontosabb dolgok is az életében, például a hobbija, a munkája, a tanulás stb. ha valaki túl sokat foglalkozik a külsejével, mindig az merül föl bennem, hogy valami nem stimmelhet az illetővel, és ilyen téren próbál kompenzálni (pótcselekedni).

én úgy tekintek a dolgokra, hogy a belső tulajdonságokat veszem alapul, mert míg a külső tulajdonságokon lehet csiszolni, a belsőkön igen nehéz. egyszóval inkább legyen valakin néhány plusz kiló, minthogy egy tökéletes testű, ámde arrogáns, félrekúrós köcsög legyen.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:39:06

ha ezt az egészet lekoptatásnak szánra a srác, akkor az gáz! miért nem lehet azt mondani, hogy "bocs, ne hari, mégsem téged kereslek, meggondoltam magam, hazamegyek"

Spirit666 2008.05.28. 09:40:45

moiraine:
Szerintem a srác nagyon okosan koptatta le a csajt, az most dúl fúl egy ideig hogy én csak arra kellenék neki. Most ha aztmondja neki hogy bottal se piszkálnálak meg akkor még az a maradék önbizalma is elmegy és azzal sokkal rosszabatt tesz neki mint így... igaz hogy ő a szemét de nem törte össze senki lelkivilágát legalább...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:41:34

azt sajnos pontosan tudom, hogy "nem mindenki számára _ennyire_ központi kérdés az, hogy hány kiló, meg hogy mennyire fejlettek az izomcsoportjai, meg úgy általában a külseje" és épp ez a hatalmas probléma!! bizony itt van a kutya elásva! hogy még meg is magyarázzák, hogy miért igénytelenek az emberek.. az igénytelenség pedig valahol nagyon komoly bűn.

persze az igényesség nem összetévesztendő az igényeskedéssel.. ugye ezt nem kell magyarázni..

és a felelősség? az a baj. hogy nem vállalnak felelősséget sem magukért, sem másokért. nem fogják fel, hogy az egész társadalom, közösség ellen vétenek, amikor tönkreteszik a testüket.

tudod, ép testben ép lélek!

zZz 2008.05.28. 09:42:17

"A srácnak nem volt barátnője... különben nem csajozott volna pláne nem a neten..."

A kis naív :)

Spirit666 2008.05.28. 09:43:25

semota:
Ép testben ép lélek... nem szeretem ezt a vannak fontossabb dolgok is szöveget, ez annyira mellébeszélés... egy viszonylag normális testsúly elérése a saját egészséged érdekében fontos... és nem az a legfontosabb? Remélem érted mit akarok kihozni ebből :)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:45:12

na várj, azért azt tisztázzuk, hogy a minden nap órákat az edzőteremben és a tükör előtt töltő emberek ugyanúgy deviánsak, mint akik egyáltalán nem törtődnek magukkal.
az ködösítés, amikor a munkájára, hobbijára, általában az életére fogja azt, hogy nem törődik magával..
javaslom, olvasgass a témában Szent-Györgyi Alberttől, ha már engem mindenáron félre akarsz érteni, talán az ő tanácsait megfogadod :)))

workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.05.28. 09:46:50

Megnéznék itt egy-két kommentelőt élőben, milyen alapon ítélkezik más külsejéről. Vagy ez a topmodellek fóruma?
Amúgy innen fikázni a netes társkeresést olyan, mint azt hallgatni, hogy azért itt mondjátok el a véleményeteket, mert nincsenek barátaitok akik meghallgatnák.
Miért fáj nektek a netes társkeresés? Ha valakit ez tesz boldoggá, addig joga van hozzá, amíg téged nem sért vele.
Törődjetek a magatok dolgával és járjatok ti edzőterembe hetente háromszor, tuti, hogy a nagyszájú kommentelők többségét nem a divatlapok kergetik képekért.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:50:48

:)))
na:
-neten találtam barátnőmet (iwiwen), fél éve együtt vagyunk, minden nagyon szép és jó
-volt egy időszaka az életemnek, amikor összejött minden és felszaladt 15 kiló plusz. eldöntöttem, hogy mit akarok és leadtam, ép eszű diétával és mozgással. úgy olvadtak le a kilók, amikor elkezdtem normálisan élni, hogy öröm volt nézni. legalább egy éve tartom, normál életmóddal. edzőteremben hónapok óta nem voltam. nem vagyok sovány, ovodás korom óta nem voltam, nem is leszek, nem is akarok sovány lenni. normál alkatomat szeretném megőrizni lehetőleg életem végéig. tudod, azért, hogy a szellemem kiteljesedését minél tovább segíthesse ez a por-testem. meg hogy minél tovább a hobbimnak élhessek (repülés)
szóval tudom miről beszélek. és te?

I. Mirtill · http://www.theitalianjob.hu 2008.05.28. 09:51:34

Hüü basszus. Hogy is van ez a dolog a kövérséggel? Csak mert a srác nem meri felvállalni az ízlését nulla önbizalommal, eljutottunk oda, hogy a kövér csajok igénytelenek? Hoppá. Egyértelmű, mint 1+1=327. Ráadásul amikor szétnézek, sokkal több igénytelen ÉS túlsúlyos pasit látok mint csajt. hm... szálka-gerenda... legjobb védekezés a támadás...stb stb.

Spirit666 2008.05.28. 09:53:58

workoholic:
Szerintem szándékosan félre értesz mindent :) ... életemben nem jártam edzőteremben, miért ítélkezek más külsejéről? Ez szerintem teljesen normális :) ők is nyugodtan ítélkezhetnek az én külsőmről bírom a kritikát. Miért fáj a netes társkeresés? :) Ugye csak viccnek szánod... vagy ha szerinted ez egy normális dolog egy beteg világban élsz... ez a baj, ülünk a gép előtt mindannyian és nem vesszük észre mennyi mindent lehetne csinálni még. Akkor nem lenne gond a testsúlyunkkal se :). Ugyhogy fel is hívtam az egyik BARÁTOM és most elvonulunk az természet lágy ölére hogy romboljuk a kismokusok meg őzikék lelki világát egy laza "terepmotorozással"...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:54:20

igazat kell adnom! több igénytelen, túlsúlyos pasi van, mint nő.. amit írtam a kövérekről, nekik is szól...

talánmost 2008.05.28. 09:55:35

Itt mindenki elakadt a kövér nőknél. De mi van a férfiakkal? Azt azért a legjobb indulattal sem mondhatjuk, hogy mindenhol adoniszok rohangálnak, kigyúrt feszes hájmentes testtel! és hiszitek vagy nem, a nők nagy része igenis előnybe részesíti a pocakot ( azon jót lehet pihenni). Ugyan úgy megtalálhatóak azok a pasik is, akiknek nem kis pocak van, hanem 30 éves korára akkrora sörhasa, hogy a sarkon hamarabb befordul. SZóval abban lehet hogy igazatok van hogy egy kövér nő ne akarjon magának modell pasit, de csakis azért mert úgyis folyamatos lelki problémái lesznek mellette, hogy megfele-e neki, és az ilyen kapcsolatnak már az elején szakítás a neve.
.."én aktív életet élek, és ebben egy túlsúlyos társ egyszerűen fizikailag nem tudna parner lenni. ezzel mi a baj?".....
mi a baj?????? az a baj, hogy ezzel azt mondod, hogy pl: egy vak, vagy testi fogyatékos ember aki nem tudja veled körbefutni a szigetet már nem is alkalmas arra hogy a tásad legyen? Te tényleg a külsö alapján éled meg az érzelmeidet???? na akkor ez sokkal sajnálatra méltóbb mint az aki +20-30 kilót cipel magán!!!!!!!!!!!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 09:56:34

nyugodtan ki lehet elemezni, amit írkálok itt, és ki lehet hozni belőle, hogy fúúúú, mennyire rettegek attól, hogy elhízom és ezt a félelmemet vetítem ki másokra.. hm... bár így félne minden kövér a saját kövérségétől! akkor nem itt tartanának az egészségügyi statisztikák.. meg a párkapcsolatok... hm.. na mentem én is sétálni egyet! :)

booz 2008.05.28. 09:58:53

A dagadt nők amennyi energiát feccölnek abba, hogy elhitessék a környezetükkel, hogy nekik így jó meg ők így szépek, annyiból le is fogyhatnának.

Az meg hülyeség, hogy a betegsége miatt nem tud fogyni, aki negatív kalóriamérleget tart fenn, az lefogy. Csak oda kell figyelni a kajára meg mozogni.

Jah, és panaszkodnak a "ducik", hogy milyen felszínesek a férfiak, hogy csak a plázacicák meg az anorexiások ésatöbbi, ésatöbbi.

Azok a férfiak felszínesek, akiket ők is kiválasztanának maguknak, de többnyire ezek a férfiak megtehetik, hogy náluk jobb nőkkel legyenek.

Valamint. Hogy a sztori pasija barátnő mellett csajozik. Nah, ehhez az is kell, hogy a csajok belemenjenek a dologba. Ugyanis a vásár kettőn áll...

zZz 2008.05.28. 10:00:33

Ha már súlyproblémák:
Én fél év adtam le 11 kilót csak azzal, hogy jobban odafigyeltem, miből mennyit eszek. Semmilyen sport nem volt mellette. 7 kiló kb. 2 hónap alatt lement, tehát az első kilók nagyon gyorsan leszaladnak. (most stagnálok)
183 cm vagyok, férfi, 93,5kg voltam, ma reggel 81,7-et mutatott a mérleg, ha ezek az infok esetleg bármit is hozzátesznek a témához.

Mirtill: le se tagadhatnád, hogy nő vagy :)

btw. csak nekem szórakozik a captcha-ellenőrzés?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 10:04:20

Na még egy dolgot elmesélek. :)
Érdekes volt ezt az egészet a macskáimon látni: két kandúrom volt, miután ivartalanítottam őket, az egyik, a lustábbik, elkezdett keményen hízni, pedig a másik sokkal többet és látványosabban evett. Tényleg úgy tűnt, mintha a levegőtől hízna. Mindkettőjüknek megváltozott a hormonrendszere az ivartalanítás által, mindketten hajlamosak lettek ezáltal a hízásra. Csakhogy volt egy alapvető különbség a jellemük között, az egyik lusta és lassú volt, látványosan nehezése esett a mozgás, nem azért mert bármi baja lett volna, egyszerűen ilyen jellem volt. A másik az egész nap mozgott, igazi rosszfiús, minden lében két kanál típusú cicó volt - nem is hízott el, annak ellenére sem, hogy többet evett. És hogy melyiket szerettem jobban? hm.. nehéz kérdés, mert mindkettőt imádtam.. de igazán közel a szívemhez a dagi állt. Imádtam azt a nyolc kilós dögöt! Nagyon! Aggódtam az egészségéért, de ugyanúgy, sőt, jobban szerettem és kötődtem hozzá, mint a normál alkatú, aktív macsekhoz. Neki elnéztem, hogy dagi, egy nőnek (vagy magamnak) miért nem tudom ugyanígy elnézni? :)

Klónozott egér 2008.05.28. 10:04:57

Mekkora paraszt emberek vannak!
Aki a neten ismerkedik az csakis defektes lehet? A ti életetek biztos rózsaszín lányregény, de jó nektek!!!!

Dezsőjóska 2008.05.28. 10:06:04

Aki abból indul ki, hogy a postoló biztos hazudik, őszinte ember nem lehet. Kicsit próbáljatok túllépni magatokon gyerekek.

booz 2008.05.28. 10:06:52

Jajjmá. Előbbi kommentem. Szegény csajok, hogy a férfiak külső alapján (is) szelektálnak. Tudjátok ez úgy működik, hogy szex nélkül nem kapcsolat a kapcsolat, hanem csak barátság. Akire meg nem áll fel a léc, azzal nem lehet szexelni, ergo nem lesz kapcsolat. De ugyanezt mondhatjuk a lubrikációra is.

Valamint. A csajok nem szelektálnak külső alapján? Nézz körül egy társkeresőn, ha a netes társkeresésből indult ki a dolog. 10-ből 9 csaj olyan követelményt támaszt, hogy legalább 180 centi és legalább 70 kilogramm...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 10:08:25

mármint "legfejlebb 70 kilogrammot" akartál írni, ugye?

booz 2008.05.28. 10:11:09

Nem. Legalább 180 centi. Azaz minimum annyi legyen, de lehet két méter is.

És egy kétméteres pasi hogy néz ki 65 kilósan szted?

hehe 2008.05.28. 10:17:44

FOGGYÁ LE, DAGADÉK!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 10:19:29

nem tudom, szarul, de a legtöbb buta tizenéves libának az anorexiás pasik tetszenek :))

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.05.28. 10:21:20

Azért érdekelt volna a csaj reakciója, ha esetleg egy 160 cm magas, 110 kilós csákó jelenik meg, egy szétmosott pólóban, strandnadrágban, fehér zokniban és fekete műanyagszandiban.

Neten csajozni rulez.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 10:23:25

ja, azt meg tudom sajnos, hogy néz ki egy viszonylag magas pasi 65 kilósan :))) mert egy ilyennel lépett le az exem hat év után, muhaha.. a pasinak szőrösebb a háta, mint a feje.. hm.. nem is tudom mit gondoljak :)

talánmost 2008.05.28. 10:37:02

Na látod kedves Bukowszky! A nagyon sportos, hatalmas egóval élő pasiktól is le tudják nyúlni a csajukat. Egró: lehet hogy tudott valamit a pasi, ami tökéletesen kompenzálta, a külső megjelenését.-))))

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 10:40:30

fú de tudtam, hogy erre le fogsz csapni :)))
hogy mit tud az a pasi? hm.. hát azt mindenképpen, hogy a csaj háromszor akkora jövedelméért, mint az ővé, lakásáért és kocsijáért látszólag mindent megtegyen neki és ezzel teljesen behálózza.. na de meddig, hahh.. :) engem meg mindez nem érdekelt, egész más okból voltam együtt vele.. na de ez már egy másik történet

szarospista és jézus neve napja 2008.05.28. 10:45:38

a kommentek fele, "ez kamu", meg "dagadt picsák", " biztos ronda vót". hát b.sszátok meg minden kamu? akkó meg ti szerettek kitalált fasságokat olvasgatni, csak azért,h ezt leírjátok?

2008.05.28. 10:49:35

na most azért igazán leszophattad volna te kis átlagos siksze ribanc!

Az Ember, Aki Létra Akar Lenni 2008.05.28. 10:52:59

Szerintem a lányok százszor inkább legyenek püffedtek a kajától, mint a gőgtől.

smartdrive 2008.05.28. 10:53:56

buktál egy kétméteres, atletikus, borostás pasit

enen 2008.05.28. 10:55:55

Hat én nem tudom. Egyetértek, hogy nem feladatunk megítélni, hogy helyes e a srac viselkedése, de legalább őszinte volt. Engem inkább csak a vége ütött szíven. Mármint, ha az iro záró sorait vesszük: "Ha mondjuk picit udvarol és nem ilyen bugyuta módon választja meg a témát, akár bele is mentem volna a dologba" Én ezzel nem értek egyet. Tehát ha kamuzott volna, ködösít meg megjátsza a nagy hódítót, és aztán használ tárgyként, a ki nem élt vágyai eszközeként, akkor az tényleg jó lett volna. Hiszen akkor is megvalósul az amire te minden elem ismeretében nemet mondtál. Vagy nem azzal van a baj ha szexbábúként használnak, csak az ha ki is mondják?

nanemá 2008.05.28. 10:57:19

Először nagyon gáznak találtam ezt a mondtatot: "Ha mondjuk picit udvarol és nem ilyen bugyuta módon választja meg a témát, akár bele is mentem volna a dologba".
Aztán egy kicsit tovább gondoltam a dolgot és valahol megértettem. A holgyek egy jelentős részének nem jön be a lényegretörő beismerés: van barátnőm, te egy molett csaj vagy, szeretném kipróbálni egy dagadttal, de senki ne lássa, mert rohadtul szégyellek. Ha a srác nem lekoptató szövegnek szánta, akkor tényleg lehetett volna ügyesebb: egy szép virág, egy-két bók és egy jó kis szeretkezés. De attól tartok ennél a variációnál is lelkileg sérült volna a csaj, csak kicsit később és nagyobbat.

Bukowszky 2008.05.28. 11:16:11

fú de tudtam, hogy erre le fogsz csapni :)))
hogy mit tud az a pasi? hm.. hát azt mindenképpen, hogy a csaj háromszor akkora jövedelméért, mint az ővé, lakásáért és kocsijáért látszólag mindent megtegyen neki és ezzel teljesen behálózza.. na de meddig, hahh.. :) engem meg mindez nem érdekelt, egész más okból voltam együtt vele.. na de ez már egy másik történet

Bukowszky 2008.05.28. 11:17:15

engem meg mindez nem érdekelt, egész más okból voltam együtt vele.. na de ez már egy másik történet

zZz 2008.05.28. 11:19:53

Summa summarum: "molettkénk" azt szerette volna, hogy a fiú hazudjon neki.
Ezek után viszont szóvá ne tegye, ha máskor hazudik neki egy férfi.

Bukowszky 2008.05.28. 11:22:10

engem meg mindez nem érdekelt, egész más okból voltam együtt vele.. na de ez már egy másik történet

semota 2008.05.28. 11:23:05

na, megintitt.

nem azt mondtam, hogy az embernek teljesen el kell magát hagynia, én is odafigyelek arra, hogy mit eszem, hogy hogyan öltözködöm, de valahogy kurvára visszásnak tartom azt a hozzáállást, hogy a külső ápolgatása ennyire magas prioritású taszk, és hogy amikor nem dolgoznak, akkor történetesen a testük csutakolásával foglalkozzanak tventifórszevön.

szerintem is meg kell tenni mindent, ami még ésszerűen belefér az ember napirendjébe, magam is erre törekszem, de azt nem tartom jónak, hogy vannak, akik számára nem csak a saját életükben, de a párválasztás terén is ilyen fontos szempont legyen ez a dolog, hogy szinte mindent kizár. ezaz, jöjjetek össze valami tökéletes testű plázacicával, aztán sírjatok, hogy MNK, mert lelépett egy nálatok is kockásabb hasú, nagyobb kocsijú hímtaggal. :P

ezdegáz 2008.05.28. 11:29:43

msn-n flörtölgettünk :DDDDD muhaha. ez mindent elmond... a csávó sem sámli. Pont megérdemelték egymást. Ostoba nő + ostoba pasi

enen 2008.05.28. 11:29:48

Talán kemény volt az előző fogalmazásom. Az író bírja a megértésemet. Mindössze a két lehetőség ami miatt nem jó ez a poszt: 1. Nem csak egy kufirc akaral lenni, ami érthető. Akkor minek a végén az a két mondat? 2. Akár a kufirc is megfelelt volna, ami szintén természetes, érthető dolog. Ebben az esetben viszont miért nem volt jó az a srác akiben volt annyi gerinc, hogy elmondta mi van?

Bukowszky 2008.05.28. 11:31:09

fú de tudtam, hogy erre le fogsz csapni :)))
hogy mit tud az a pasi? hm.. hát azt mindenképpen, hogy a csaj háromszor akkora jövedelméért, mint az ővé, lakásáért és kocsijáért látszólag mindent megtegyen neki és ezzel teljesen behálózza.. na de meddig, hahh.. :) engem meg mindez nem érdekelt, egész más okból voltam együtt vele.. na de ez már egy másik történet

A Tyne folyó déli partja 2008.05.28. 11:36:31

egy (elég durva) megjegyzés a "nem tud lefogyni" témához. egy táplálkozással foglalkozó könyvben olvastam. a koncentrációs táborokban hogyhogy nem volt egy darab hormonzavaros ember sem? úgyhogy erről ennyit. egyébként meg, gondolom ízlés kérdése is (volt egy kb. 120 kilós 28 éves kolléganőm, férjjel, gyerekkel, nagyon jó fej volt. ugyan nem szerette a kövérségét, de elpoénkodott vele. másik véglet meg, mikor közölte velem egy srác, h. "nem vagy elég vékony". 160 centihez 47-50 kiló.

nanemá 2008.05.28. 11:39:44

Hát igen, ez a blog az ostoba pasikról és az ostoba dumájukról szól. És bizony sok ilyen van. DE ebben a konkrét esetben tényleg elég ciki volt a csaj is, szó mi szó. Tartós kapcsolatot keres, a fickó meg csak meg akarja döngetni, ha lett volna ilyen lényegretorő dumája, akkor hagyta is volna magát. De a srác nem lőtt el egy gyenge bókot sem, ezért egyből feltörtek belőle az erkölcsi értékek. Pfúj rohadt pasik, barátnőjük van és csajoznak, undorító. De azért dugna vele egy kurva nagyot, ha nem tudományos kísérletezésre használná (milyen is lehet egy dagival) és ezt nem is mondaná direktben a srác.

A Tyne folyó déli partja 2008.05.28. 11:40:16

és még egy dolog: (erre én is csak most, túl a 30on jöttem rá). ha nem is tetszik valaki elsőre, vagy nem úgy gondolsz rá (kolléga, haver, ismerős, stb), később, ha beszélgettek, közelebb kerültök egymáshoz, stb. megszereted, fel se fog tűnni, hogy kövér/nem tökéletes arcú/alakú/görbe a lába, stb."

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 11:41:33

itt meg mi van?????? miért teszi be ugyanazt a kommentemet többször ez a vacak??

elnézést, nem én csinálom!! meghülyült a gépem, amíg sétálni voltam! sos!

peca1000 2008.05.28. 11:48:23

A témához: Ha a pasi annyit mondott volna, hogy csak dugni szeretne, de a szíve a barátjőjéé, akkor semmi gond. Őszinte, és korrekt. De ez a felvállalós duma.., ha mindenképp közölni akarta volna ezt is, akkor már az MSN-en kijelenti. Na jó meg az előzőt is. Ha ennek ellenére is találkozni akart volna vele a csaj, akkor egy szót sem szólhatna.

1x akart velem randizni egy kövér csaj (de igényes és ápolt), és addig próbálkozott, míg úgy gondoltam, hogy adok neki 1 esélyt. (én sem vagyok nádszál :)
Mozi, kirándulás, majd a 3. randira már kicsit kezdtem megszokni az alkatát, és gondoltam, hogy jöhet a szex. 2 simogatás után közölte, ha tovább folytatom akkor le fog teperni és megerőszakol. Tovább simogattam....:) A lényeg, hogy 3 mozdulat után már el is ment, és 5 perc alatt még 4x. Nem kellett félórákat ügyködni, mint más csajoknál, hogy orgazmusuk legyen. Mellesleg én is nagyon jól éreztem magam..
És ahogy beborított a testével... Szóval próbáljátok ki, megéri. Ha nem akart volna minden nap, hogy min. 5 SMS-el tudassam, hogy szeretem, akkor lehetett volna belőle egy komoly kapcsolat is.
Ami fontos!
Ha sokszor találkozol valakivel, egy idő után megszokod a kinézetét, és adott esetben a legcsúnyább lány is tetszeni fog. Tapasztalatból tudom, volt ilyen barátnőm is.

Az a jó, ha egy lány nincs megelégedve önmagával, mert akkor nem a te testi hibáiddal van elfoglalva.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 12:00:59

az nem a kövérségéből adódott, hogy hamar képes volt orgazmusra.. szerintem ez nincs összefüggésben a testsúllyal.

és az sem automatikus, hogy ha sokat (eleget) találkozik valakivel az ember, akkor megkedveli/megszereti..

Bukowszky 2008.05.28. 12:02:06

a csaj háromszor akkora jövedelméért, mint az ővé, lakásáért és kocsijáért látszólag mindent megtegyen neki és ezzel teljesen behálózza.. na de meddig, hahh.. :) engem meg mindez nem érdekelt, egész más okból voltam együtt vele..

Bukowszky 2008.05.28. 12:04:13

teljesen behálózza

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 12:08:13

úgy látom még mindig meg van veszve a gépem (vagy a blog.hu), kikapcsolom inkább. bocs!!

A Tyne folyó déli partja 2008.05.28. 12:09:16

és az sem automatikus, hogy ha sokat (eleget) találkozik valakivel az ember, akkor megkedveli/megszereti..

az nem, de szerintem peca1000 arra gondolta, amire én, hogy vki szimpatikus (nem a kinézete miatt, hanem mert mittudomén, együtt dolgoztok, vagy akármiért sokat vagytok együtt, és beszélgettek, kedvelni kezded, megszereted, és akkor már nem számít, hogy nem tökéletes. tipikus példája annak, hogy ha szeretsz vkit, szebbnek látod...:)

so 2008.05.28. 12:14:12

Nyilván nem véletlenül nem tud fölvállalni nagyobb társáság előtt! És még dicsekszel vele...

doktorhouse 2008.05.28. 21:44:51

Valahogy mindenki leragadt itt a kövér nőknél. Szerintem teljesen tiszta, hogy ízlések és pofonok, bizonyíos tekintetben sosem lesz konszenzus, és nem is kell hogy legyen. Jobb az ágyban? az is csak nézőpont kérdése. Vannak pasik, akik azt szeretik, ha ellepi őket a nő az ágyban. van, akit meg zavar, ha hegyeket kell megmozgatni. Eddig rendben is vagyunk.
A sztoriban az volt csak a gáz, hogy a csávó egyetlen vonás alapján igyekezett minél több csajt egyszer ágyba vágni. Miközben a barátnőjét meg (akihez így soha még véletlenül sem lesz hűséges) egy másik szempontrendszer alapján választotta. Szerintem ennek túlságon sok köze nincs a kövérséghez. Úgynígy szólhatott volna arról a sztori, hogy töménytelen mennyiségű szőkét nyeseget, miközben a barátnője vörös. Vagy a világhálón vadássza az alacsonyakat, otthon meg várja a 185 cms kosaras. Ez csak szimpla idiótizmus. Önsorsrontás, társsanyargatás.

Spirit666 2008.05.28. 22:59:39

doktorhouse:
A sztori lényege meg pont a kövér nők, neked sem esett le látom :) pedig a neved alapján illene... majd pont megmondja a csajnak hogy az ilyen disznókat csak dugom meg van egy barátnőm ha meg akarja kapni igaz? muhahahaaa mert ő ilyen muhahahaaa... a Lényeg itt az volt hogy ez egy lekoptató szöveg... bocs van barátnőm de ugy megdugnálak csak ne lennél dagadék... ENNYI. Így akarta lerázni, még egy kávézóba se mert vele mutatkozni.

hát ja 2008.05.28. 23:37:13

Spirit666-nak igaza van :-DDD Szerintem ő volt a srác :-DDD

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.05.29. 08:29:03

ha olyan jo(k) a molett lany(ok) az agyban, miert keres masik csajokat?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.05.29. 08:33:10

azert az vicces, hogy minden csaj
- kurva
- dagadt
- buta
- etc

csak a pasik a jo fejek

rts 2008.05.29. 11:04:30

leírta, csak olvasni kéne.
a kövér nő ciki a barátai előtt.
egyékbént itt valaki írta, hogy vannak olyan kövér nők,akik bármit is tesznek, nem tudnak fogyni... nah... akkor tegyük tisztába.
vannak a nagydarab nők, akik akkor is 1 mázsát nyomnak, ha 2 hónapig csak vizet isznak.
meg vannak a hájas nők, 15 kiló úszógumival, és olyan NINCS, hogy valaki nem tud lefogyni. ez a szánalmas duma, ahogy vki ezt is írta, az akaratgyengék menedéke.
különben meg ennek a blognak nem az ostobapasik hanem az ostobacsajok.blog.hu címet kellett volna adni. nem is értem, mit gondolt ez a csaj. szembejön egy sandokan meg a julio iglesias keverék és majd pont ő lesz a nagy szerelme?
istenem.

Spirit666 2008.05.29. 11:31:05

Pingwin:
Szerintem nem vicces... ez a szomorú valóság... igényeik elvárásaik vannak de a saját hibáikat észre se veszik, persze a mieinket rögtön és jön a kiborulás a hiszti és már félre is kefélt, az a baj egy átlagos csaj pillanatok alatt talál magának pasit, viszont egy átlagos pasi örül ha egy átlagos csajt sikerül megfognia... adódik ez abból hogy a nők az ilyen kétméter magas helyes atletikus kissé borostás faszikra buknak mégha 8 másik mellett csak néha megkúrni tartja is őket álmai hercege, és létrejönnek az ilyen blogok hogy hűűűdenagyon szemetek vagyunk

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.05.29. 11:59:18

Spirit. ez igy eleg butasag vagy csak neked van iszonyat rossz tapasztalatod, de akkor sem biztos, hogy masban van a hiba.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.05.29. 12:02:27

rts, ha te talalkozol almaid nojevel/pasijaval akkor te se hidd mar senkire, hogy o lesz neked az igazi ill te megfelelhetsz neki.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.05.29. 16:10:43

itt egyébként a srác mért volt ostoba vagy bunkó?

fonak 2008.05.29. 21:13:51

Bukowszky, vagy csak nagyobb volt a farka, mint a tied :P

timmi 2008.05.30. 01:06:51

Én nagydarab vagyok, és én is megkaptam már többször ezt a szöveget, de nem lekoptatásként, mert azért szex volt, visszatérően többször is. Mert ugye vicces és kedves vagyok, lehet velem jókat dumálni és enni és a szex is rendben van, csakhát az utcán mutatkozni azt azért mégse. És - bár nem vagyok rá büszke - csaltak meg velem bombanőt, mert a pasiknak egy része mégiscsak vágyik puhább nőkre (is).

booz 2008.05.30. 18:36:54

Timi, ha nagyon ég a tűz, akár moslékkal is el lehet oltani.

Ennyi...

booz 2008.05.31. 08:24:01

Pingwin, én nem vagyok túlsúlyos.

sörbarát 2008.06.01. 18:01:49

az egész történetben az az érdekes, hogy e post írója is a külsőből indult ki... nem azt írta, hogy egy jófej, jó humorú stb pasival találkozott, hanem azt, hogy egy 2m-es, atléta testalkatú enyhén borostával.

Tehát a ha a csaj külsőből indul ki, akkor a pasi miért is ne abból indulhatna ki?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.04. 12:07:39

booz, attol meg lehetsz 'moslek'

booz 2008.06.04. 17:38:35

De nemcsak moslékkal lehet tüzet oltani.

anett 2008.06.24. 19:11:11

Nos, elolvasgattam az összes kommentet, és azt kell, hogy mondjam, sokan fel sem fogják, hogy pontosan miről szólt a szöveg! Valaki azt írta, hogy ez egy lekoptató szöveg volt. Na ne röhegtessen már! Ekkora baromságot! Ha tényleg le akarta volna koptatni, akkor szándékosan bunkóként viselkedett volna: pl. nem figyelt volna oda rá, "egyszerű" szavakat használt volna stb. Vagy eleve ott hagyja a lányt, de úgy, hogy nem is köszön neki etc. Úgy emlékszem "doktorhouse" írta azt, hogy a pasi csak ki akarta használni a lányt, hogy eleget tegyen a vágyainak, vagyis hogy nagyobb termetű nőkkel létesítsen szexuális együttlétet. Én teljes mértékben egyetértek ezzel. Az tényleg dícsérendő, hogy őszinte volt, de abból, amit mondott, rögtön le lehett szűrni, hogy csak tárgyként kezelte volna a lányt, és nem merte volna felvállalni, annak kinézete miatt. Pedig fel kéne vállalni, mert az sem jobb, ha csak a külsőségért él az ember, vagyis másoknak akar tetszelegni. Úgy gondolom, az a kiegyensúlyozott élet, amiben magunkat adjuk, és felmerjük vállalni vágyainkat, céljainkat, nem pedig az, hogy másoknak behódoljunk. És az, amit a végén írt a szöveg írója: "Ha mondjuk picit udvarol és nem ilyen bugyuta módon választja meg a témát, akár bele is mentem volna a dologba...", azt akarta kifejezni, hogyha az a férfi úgy bánt volna vele, mint egy nővel, egy emberrel, érző lénnyel, akkor belement volna ebbe a "játékba", mivel az a legrosszabb, ha tárgyként kezelik az embert. Ennyiről szól a szöveg, semmi másról! Nem a kövér nőkről, sem férfiakról! Nem a nemek párharcáról! Hanem az elfogadásról, egyenlőségról, toleranciáról! Mielőtt még bárki megtámadna engem: nem ítélem el a férfiakat, nem azt mondom, hogy az összes férfi ilyen, mert vannak kedves és becsületes férfiak. Én itt most senkiről sem mondtam semmit, csupán a szöveg tartalmát ismertettem! Erről kell beszélni, nem pedig sztereotípiákat ecsetelni és az alapján dűlőre jutni! És még egy apró megjegyzés: néhányan rendkívül kultúrálatlanul szóltak ehhez a témához. Szerintem, ha nincs értelmesebb mondanivalójuk, vagy nem tudják igényesen megfogalmazni a mondandójukat, akkor inkább ne is írjanak semmit, mert az ilyen szövegekkel másokban félreértést válthatnak ki, és így még jó, hogy rögtön letámadják őket a kommentárjuk miatt! Tehát igényesebben és toleránsabban kell fogalmazni, mert egy társadalmi jellegű témához ez illik!

ÉN 2008.07.27. 02:43:32

Emberek!!!! Hova jutottunk??? Az elejétől végig olvastam az összes kommentet és komolyan sokszor kinyilt a bicska a zsebemben. A ducibb nők olyanok lennének mint a "moslék"??? Hogy lehet ilyet mondani? Én nem vagyok dagi de vékonynak sem lehet nevezni, talán soha nem is leszek de ettől fggetlenül teljesen arányos a testalkatom, nagy cicik, kis pocak, igényesen öltözködöm, kiegyensúlyozott vagyok, !edzőterembe járok!, nem azért mert csúnyának érzem magam és nem vagyok elégedett az alakommal, egyszerűen csak azért mert szeretem azt a kellemes fáradtságot érezni edzés után. Igenis lehet duci lányoknak is nagyon jó pasija! Csak azt kell kiemelni ami előnyös. Egy haskilógos, totál feszülős póló tényleg lehet nem a legjobb választás, de azért pár kiló plusz miatt még nem kell elásni magát az embernek, és bő fekete pólókba lehajtott fejjel mászkáálni az utcán, minden plusz kilót máéltósággal tessék viselni! :) Van akinek pl pont ez jön be. (és most nem kell a szöveg hogy ne álltassam ilyenekkel magam és a többieket, mert nekem is volt jó pár nagyon helyes barátom akik még most is azt mondják hogy én voltam a nagy szerelmük..) Itt már egyáltalán nem is a posztról szólnak a kommentek, hanem a sok férfiról akik itt élik ki magukat és végre élvezik hogy ők kritizálhatnak és végre nem az ő külsejük a téme! Komolyan annyira kiváncsi lennék az itteni pasik fényképére, hogy mire ennyire nagy a szájuk! Valószínűleg van aki bandzsa, vagy éppen pattanásos, vagy szimplán csak csúnya arccal áldotta meg a sors és ettől vannak kissebségi koplexusai és örül hogy most végre elfelejtheti a hibáit és más hibáiról beszélhet! De ezt dobta a gép, mindnekinek van vmi keresztje, senki sem tökéletes! Egyébként meg a túl súlyos lányokat sem lehet egy kalap alá venni van husisabb, ducibb, molettebb, és dagi kategória. De úgyis mindenki meg fogja találni a saját párját, aki majd felválalja őket! Mindenkinek joga van a kiegyensúlyozott életre és a boldogságra akárhogyan is néz ki! Egy kommentelőnek sincs joga ahhoz hogy mosléknak nevezzen egy nőt! Minden nő értékes és mindenkiben meg kell találni a szépet! Kisugárzás és önbizalom kérdése az egész! Lányok ne hagyjátok hogy pár bunkó megnyilvánulás elvegyen a magabiztosságotokból! Szerencsére nem mindenki gondolkodik így, mint az itt jelen lévő 5-6 "férfi" (bár aki képes ilyen hangoin beszélni egy nőről azt nem is nevezném igazi férfinak, szóval inkább csak nevessetek rajtuk)!!! Kicsit gondolkozzatok hogy a véleményetek milyen formában adjátok elő!!!! Sok sikert!

osipasi 2008.07.27. 07:50:50

zZz 2008.05.28. 11:25:54
BAAAAAAWWWWWWWWWW
img378.imageshack.us/img378/5951/bawwwwwaz8.jpg


Most lebuktál... te FURRYBUZI!
süti beállítások módosítása