HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Gyere velem főzelékfalóba van egy csomó kajajegyem!

2008.06.10. 18:37 :: Szaszinko

"Nagyon sokat kattogtam azon, vajon megírjam-e neked a Levente történetet. Talán nem tartja majd senki viccesnek,de azért tedd ki, mert ebből tanulhat rengeteg srác. Bár tudom, most én leszek az elit rüfke, amiért nekem semmi sem jó, meg ilyenek...Itt általánosságban ez megy minden poszt után.

Akkor csapjunk a lecsóba. Levente a csoporttársam volt tavaly az egyetemen. Eleve furán ismerkedtünk meg. Meg minden tiszta érdekes volt vele kapcsolatban...Felvett msn-re. Egész sokat msn-ezgettünk, mire azt kezdtem érezni, igen, ez egy eredeti, jó fej gyerek, majd ha talizunk a suliban legközelebb akár mellé is ülök, és talán megismerkedünk kicsit közelebbről.
Eljött a közös óránk napja. Beérek a suliba találkozom vele, és elmegy mellettem, mintha nem is ismernénk egymást. Persze intett egy amolyan -szasz hogy vagy, leszarlak szint
űt. Tudod.
Néztem ezzel, mi van?
Még nagyobbat néztem, amikor ezek után sms, msn, meg minden csatornán folyamatosan keresgélt engem. És megint jókat beszélgettünk. Megint jött a közös óra....Megint nem állt velem szóba él
őben. Akkor már hangosan röhögtem magamban rajta, hogy milyen egy kis kretén. Főleg amiért a közös órák nagy része azzal telt, hogy Levi, kajabált hogy ő itt mindenkit megvenne kilóra, meg neki nem számít a pénz, és a tanár is csak egy ingyenélő balfasz, ha nem engedi át majd őt is megveszi, mert szemérmetlenül nagy  összeget senki nem utasít vissza. BLA,BLA,BLA
Onnantól kezdve egy arrogáns pöcsöt láttam benne, kivált kép hogy szóba se állt velem. Aztán egyszer jobb lábbal kelt fel, és odalépett hozzám szünetben.
-Gyere igyunk már egy kávét.
-Minek Levente?
-Csak mert jól esne beszélgetni. Annyi parám volt mostanában. Kérlek....-nézett rám sunyin kedvesen.
-Najó! Mesélj. Úgysem szoktál sokat.
Elmondta A-z ig hogy neki mi fáj az életben, és hogy egy olyan lány mellett mint én meg tudna nyugodni. És nem bántaná az embereket. Meg hogy én különleges vagyok...És mindent megérdemlek, amit csak embernek adni lehet.
-Jó ez szép,de ne haragudj, szerintem olyan dolgokról beszélsz nekem, amir
ől az emberek nem az első kávéjuk közben szoktak. hmmmm? –mondtam.
-Igaz. De arra gondoltam kezdésnek eljöhetnél velem f
őzelékfalóba, mert most megint van egy csomó kaja jegyem.
:D
Hát itt már csak röhögni tudtam. Megmondtam neki, hogy majd máskor. Azóta próbálom hanyagolni a srácot."

203 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr78513446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.06.11. 00:31:55

Wazz: ez csodálatos volt, köszönöm! :DDD

bög 2008.06.11. 02:00:24

wazz & visszamennyé: nagyon rendben vannak ezek a kommentek:D

Posztíró, ha tényleg a kajajegy volt a gond, akkor mondj le:)

Mike36 2008.06.11. 04:43:36

tothmari
1680x1050-es monitorfelbontásban :) nyomjuk

Mike36 2008.06.11. 04:49:56

én spec szeretem a baccardi rumot és nem tehetek róla hogy minden kretén ezt issza, és tiszta ciki :(
de én már akkor ittam ilyet - akár colával is - amikor még a kretének nem izgultak rá

Mike36 2008.06.11. 04:51:12

Troy

barmok, nem baromok

Mike36 2008.06.11. 05:05:10

Troy
hova vitte volna? Mekkdonáccba?
az bezzeg jó lett volna mi?

nekem ott sántt a sztori, hogy:

"-Jó ez szép,de ne haragudj, szerintem olyan dolgokról beszélsz nekem, amiről az emberek nem az első kávéjuk közben szoktak. hmmmm? –mondtam." fél éve pettingelnek msn-nen, és akkor ilyen dumát lenyomni!

elhívta ebédelni, nem nagy kunszt én is ebédeltem már munkatárs csajjal, vagy mondjuk nyelvtanfolyamon csajjal, és nem mentünk a Hiltonba
ugyanis ha rongyot akarsz rázni, akkor nem ebédelni viszed hanem vacsorázni, kipp-kopp

Mike36 2008.06.11. 05:06:42

meg este esetleg dugni :)

Vén Fasz 2008.06.11. 06:17:25

Próbálom megérteni, hogy pontosan mi a fickóval a baj... de nem megy...
a főzelékfaló? az hogy nem beszélt veled úgy személyesen, ahogyan cseteltetek (de szép kis szó..) .. vagy mi is?
Még évek, hosszú évek kellenek, meg egy kapcsolat... és azután olvasd ezt el újra!
Tanulságos lesz.
Egyébként hogyan szereted elölről vagy hátulról...

0xFFFF 2008.06.11. 06:18:56

Ja, dugni ! Ez is egy duma, ez is minősít.

Mandrake83 2008.06.11. 06:30:41

"fél éve pettingelnek msn-nen"...Ez mekkora szöveg... :-D

nathanp 2008.06.11. 06:51:49

miért van az, faszjancsik, hogy - úgy általában - a csajokat MSN-en fűzitek, ahelyett, hogy odaállnátok elé, "töltsük együtt a délutánt/estét"?
miért van az, kedveseim, hogy ha végre odaállnak elétek, olyat szóltok, "keress meg MSN-en"?
aztán esténként a chat mellett qorno fut a media playeren, mi verjük a faszunkat, és amikor végre randizunk, csodálkozunk, hogy nem ti vagytok angelina crow, ti meg felháborodtok, hogy nyomjuk le a fejeteket.
OFF, bocs

simple 2008.06.11. 07:00:00

Vicces ez a blog. Sok kis recskagep szidja a noket. Talan pont ezert. Nem tanultatok meg, hogy hogyan viszonyuljatok hozzajuk es igy marad a kopp. Ez pedig faj. Tisztelet a kivetelnek.

Ha valkinek lejott volna a lenyeg, akkor itt nem a fozelekfaloval van a gond, meg a kajajeggyel, hanem a stilussal.

A nok akar ilyenek, akar olyanok (penzehes vagy sem) szeretik a romantikat, kulonlegesnek erezni magukat, stb. Bla bla Ez genetikailag belejuk van kodolva, ne is akarja senki megvaltoztatni, mert nem fog menni.

Tehat a kozeledesi szandekkal megfejelt talalka sem mindegy, hogy hogyan zajlik. A nem penzehes fajtanak ez lehet egy naplementes seta, a penzes fajtanak meg egy gyertyafenyes vacsora egy puccos etteremben. A ketto kozott eleg nagy a buget-beli kulonbseg, de az eredmeny uaz.

Csak kedves ferfitarsaim a stilus nem mindegy. Fozelekfalo kajajeggyel meg igenis gaz. Stilustalan. Oda el lehet menni baratilag ebedelni kajajeggyel barmikor. Mert az egy menza. De ha "te vagy az eletem ertelme, meg melletted le tudnek nyugodni" szoveget akarsz nyomni, akkor inkabb essen a valasztas a romantikus setara a naplementeben. A normalis csak venni fogja a jelzest (csoro vagy) es el fog veled menni igy is ugy is, ha akar toled valamit. De orulni fog, hogy nem proli a stilusod. Csajozashoz ugyanis nem a menza a kozeg, akar tetszik, akar nem.

Ja es ha hosszutavon is zsakolni akarsz akkor meg keress egy suli mellett is vegezheto melot, mert 30adszorra a naplementes seta mar uncsi lesz, barmennyire is jofej a csaj.

B*szki, a nagyapam fejbelotte volna magat, ha nem tudta volna megteremteni a megelhetest a csaldjanak. Szoval get a job hippi!

pizsama 2008.06.11. 07:03:27

Lehet, hogy az én szövegértési képességeimmel van a gond, de szerintem a sztoriban leginkább az az érdekes, hogy egy olyan ember, aki a(z apaja) pénzével henceg, miért a főzelékfalóba járna enni, pláne kajajeggyel. Persze semmi sem tiltja, hogy egy gazdag kölök nem ehet főzeléket, de hát mégiscsak furcsa ez, nem?! Vagy Levente apja a főzelékfaló tulajdonosa, és Levi a zsebpénzt kajajegyben kapja?

simple 2008.06.11. 07:07:44

Ja es meg valami. Akarmennyire is suttyo kurva es ribanc a csaj. A kurjunk vazze, meg a hogy szereted elolrol es vagy hatulrol jellegu szovegek taho es bunko megnyilvanulasok. Ha igy is gondoljuk sem mondjuk ki. Vagy nem ilyen stilusban. Mert ez proszto, bunko es nem uriemberekhez melto. Itt kezdodik a stilus.


Ezert ilyenek a nok, mert igy kezeljuk oket. Tisztelet a kivetelnek. Senki nem veszi eszre, hogy szidja (meg feltekenykedik) a "bomis, kopasz, kigyurtra", de a stilus pont uaz. Szanalmas. Remelem ha gyerekem lesz, akkor nem lanyom lesz, vagy ha igen, akkor pedig nem ebben a "kulturkozegben" fog felnoni.

simple 2008.06.11. 07:08:41

ezt a kommentekre irtam visszajelzeskent, ha nem lenne vilagos

Werwolf 2008.06.11. 07:10:27

szoba allsz egy fasszal, aki mar az egyetem elejen a kilora megveszlek dumaval jön.
kicsit megalaz, latvanyosan fasz, gizda.
de nem ezert dobod, hanem azert mert fözelekfaloba vinne.
de nyilvan nem is erted mi a baj ezzel...

az ilyen nullajulik miatt nincs lelkiismeretfrudalasom a modszeresen hülyitett, megboroztatott, lefektetett, fel nem hivott lanyok tucatjai miatt.

EDD 2008.06.11. 07:13:03

Néhány sznob idiótának, mert látom nem voltak egyetem közelében még:
-Ha a szerdai buli után még van kajajegyed akkor gazdag vagy!:)
-Ha meg is tudsz hívni vele valakit ebédelni , akkor igazi úr!:)
-Általában ebédelni hétköznap kifőzdében szoktak (ti is ,csak jó sznoboskodni:)

Werwolf 2008.06.11. 07:16:42

simple, azt sztem mindenki erti, hogy a fözelekfalo stilustalan a nagy duma utan.
azert szidjak a csajt, mert a fasz duma es a szanalmas kiallas nem, de a fözelekfalo mar kiverte a biztositekot a lanynal.

simple 2008.06.11. 07:20:39

werewolf, elsosorban a kommentekre reagaltam, nem a postra.

gabcigirl 2008.06.11. 07:26:50

talizunk...hát remélem, nem magyar szakos vagy.

Taliztunk, szupcsi, nem kellett a főzi, lepattintva Levi, brrr, ez a stílus. Mondjuk kajajeggyel hódítani télleg gáz:)))

BOB 2008.06.11. 07:31:17

Aki egyebkent tenyleg tele van penzzel, az nem azzal janizik hogy "mindenkit megvesz kilora". Ezt az olcsojanosok es az apuci penzen eloskodo nagyarcuak szoktak csinalni. Az ilyen gyerekeknek mindig nagyobb a fustje, mint a langja.

Perillustris 2008.06.11. 07:41:08

Egy kapcsolat kezdete: "Felvett msn-re." :)

Passembly 2008.06.11. 07:57:51

Fasz duma, szánalmas kiállás és főzelékfaló... nekem életem első nagy szerelemével kapcsolatban ugyanezek jutnak az eszembe. A fasz duma az volt, amikor megbeszélte velem, hogy igazi rockerek (sic, kilencvenes évek eleje!) nem járnak lányokkal. A szánalmas kiállás az volt, amikor az igazi death metálos ifjú elszaladt, mert a szüleink közösen vágtak libát és ő nem akarta látni a vért. A főzelékfaló meg az volt, amikor összeszedte magát, megkeresett és elhívott bambit inni a szomszédos lakótelepre (mert az olyan vörös mint a vér, és az jó). Én ekkor rábólintottam, ő suli előtt elment fölmérni a terepet. Majd amikor a suli felé vette az irányt, a nyílt utcán néhány kopasz, kigyúrt, bedrogozott diszkós-kidobó (nem tudom, ezeket hogy hívják manapság) megverte. Életem első szerelme meghalt. Azóta sem volt erőszakos haláleset a környékünkön.
A hölgy bejegyzésének egyik tanulsága: akármilyen primitívnek tűnik a másik fél, sokszor nem olyan könnyű összerakni, hogy ki mit miért cselekszik. Türelmesnek kell lenni, és ez pont a legegyszerűbb emberekkel szemben nehéz. Javaslat: amíg nem ismersz valakit, ne várj el tőle semmit (honnan is tudnád, mire képes, mire vágyik az illető). Ha pedig már megismerted, akkor meg nincs mit elvárni tőle, mert pontosan tudod, mire képes, mire vágyik az illető.
A hölgy bejegyzésének másik tanulsága: ismételten megerősítést nyert, hogy egyetemi alapképzésben nem okítani, hanem szocializálni kell a hallgatókat :-Đ

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.11. 08:01:40

ez egy aranyos post :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.11. 08:06:34

simple, egyetertek veled, de szerintem nem gaz a kajajegy:)
ha mar ertekelni kell, akkor is leginkabb vicces.

simple 2008.06.11. 08:43:34

pingwin: Randihoz gaz a kajajegy, baratkozashoz nem.

Bejjja 2008.06.11. 09:12:45

Nem értem kommenteket. Sértegetni miért kell másokat? Ez a kommentelőket minősíti.

A saját véleményem:

1. A randira hívás előtti viselkedés a lánnyal szemben gáz. Én szóba se álltam volna ezzel a pasassal, mert nagyon sokminden lejött a srác jelleméről. Ezek után szóba állni vele óriási ostobaság. A postíró hülyeségét bizonyítja a reménykedés.

2. Ha randira hívnak, nekem romantikusabb is eszembe jut, mint a főzelékfaló :-) Egy park, egy kirándulóhely, egy kis kaját bekapni valahol sokkal hangulatosabb. Dobogókőn egy zsíroskenyér meg az almás pite verhetetlen :-) Szóval nem nagy költség hangulatos randit szervezni. De az, hogy ki hogy tervezi az első randit, fantázia kérdése, és ez is teremt egy benyomást a másikban.

3. Postíró! : nekem is jár kajajegy a fizum mellé. Randin nem fizetnék vele, ez igaz, de jó fizetéskiegészítés.

bloodhound v2.0 2008.06.11. 09:24:02

pedig a főzelék egészséges és finom. érthetetlen...

rts 2008.06.11. 09:29:10

Wazz közel járhatott az igazsághoz, de szerintem az ettől sokkal egyszerűbb.

A beküldőnek nem tetszett a személyiségzavarokkal küzdő srác ezt kompenzálóan arrogáns viselkedése, viszont igenis bejött neki, hogy tele van lóvéval.

Aztán amikor kiderült, hogy nem, pofájába röhögött és még ő van megsértődve.

EEEENNNNNNNYYYIIIIIIIIIIIII

katicaboglarka 2008.06.11. 09:50:40

Szerintem a csajt nem a főzelékfaló zavarta, meg nem is a kajajegy, hanem a bejelentés mikéntje, csak szegény nem tud fogalmazni (ahogy Levente sem). Amúgy meg nem értem, minek ilyen srácra energiát és időt pazarolni, aki tapló módon viselkedik, le se szarja a fejed, ha más is ott van, még köszönni is büdös neki.

Karmadealer 2008.06.11. 09:51:11

Ez borzasztó. Ilyenkor mindig annyira felértékelődik az a boldog érzés hogy nem kell ismernem a történet egyetlen résztvevőjét sem. :-)

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.06.11. 10:22:37

Hali

Csinálok egy ilyen blogot ahol a csajos történeteket kell elmondani, de nincs ilyen történetem:)
Ha pár történetet dobtok a borsosdaniel@gmail.com-ra vagy is jön akkor elindítom:)

alumi 2008.06.11. 10:22:42

Hadd mondjam el, hogy egyszer engem is elvittek első randira vacsorázni úgy, hogy kajajeggyel fizetett a srác.
Egy bejáratott kapcsolatban ezzel semmi gond nincs, bár hozzátenném, hogy a kajajegy felhasználását én a céges étteremben, a kollégáim körében preferálom, vagy a boltban, de első randin KÍNOS, NEVETSÉGES, SZÁNALMAS, LÚZER, KÖCSÖGSÉG ÉS PONT! Az a faszi aki mást állít, pont olyan elszállt seggfej, mint a posztbeli Levente!
Hozzátenném még, hogy a srác, aki nekem kajajeggyel fizetett meglehetősen jómódú,anyja felsővezető egy külföldi érdekeltségű cég hazai leányvállalatánál, és a srác is kiemelkedően jól keres a melóhelyén. (évente több kf nyaralás, sielés, miegymás ) Erről ennyit!

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.06.11. 10:32:48

primula: az a srác és családja nem véletlenül lettek jómódúak: megtanulták, hogy vigyázzanak a pénzre és ne szórják ész nélkül csak a rongyrázás kedvéért. Te szórnád, nem vagyunk egyformák, de szerintem a te hozzáállásod a kinos, nevetséges, szánalmas, lúzerség, köcsögség. Meg hogy ennyire ki birsz akadni ezen és ekkora jelentőséget tulajdonitani neki - belegondolni is rossz, mekkora cirkuszt csapnál, ha nem limuzinnal gördülne a randira a lovagod :)

EDD 2008.06.11. 10:34:19

primula 2008.06.11. 10:22:42
Ja csak itt egyetemistákról van szó.
"felsővezető egy külföldi érdekeltségű cég hazai leányvállalatánál" :):):) de jó neki,ez nagyon fontos információ:)

pojáca 2008.06.11. 10:39:00

MSN, "tali", "kivált kép". Egyetem, mi? Remélem, nem orvosi.

Milyen mókás, hogy azért csak ráfanyalodott a leány erre a kis kreténre, mármint arrogáns pöcsre. Tanulság 1: nem egy elit rüfke a szerző, még csak nem is _elitista_.
Tanulság 2: mindenki érdemei szerint. Zsák a foltját.

Maradok tisztelettel.

alumi 2008.06.11. 10:44:20

Rékuc:
az, hogy te ennyi igénnyel bírsz, az a te problémád....
a végletes gondolkodásod pedig szintén némi javítgatásra szorul. limuzin? eszednél vagy?

edd:
végzett egyetemista volt a fiú...és mellesleg az ominózus jegyeket anyutól kapta...

alumi 2008.06.11. 10:47:46

ja...és még valami:
mintha írtam volna, hogy bejáratott kapcsolatban ez nem probléma ugye, akkor miről beszélünk?
a kajajeggyel fizetés első randin gagyi, és igénytelen húzás. akkor inkább fizetek én!
ha meg nincs más, akkor találjon ki más programot (pl sétálni a Duna parton stb.)de ne akarjon vacsorázni hívni..
A probléma gyökere ott van, hogy sok pasinak nincs apja, aki kiokítaná, hogy egy első randin mit, hogyan, miképp? De ugye a fantasztikus családi állapotok miatt....ami egy másik téma, és ne menjünk bele..

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.06.11. 10:48:44

hát én birok annyi igénnyel, hogy nem a kajajegy használata vagy nemhasználata a kizáró ok nálam :D sőt még éves mérleget sem kérek az udvarlómtól. Igénytelen vagyok, mi?

EDD 2008.06.11. 10:49:36

primula 2008.06.11. 10:44:20
Mások vagyunk , nincs ezzel gond. Ügyvédként rengeteg elszállt emberrel találkozom. És csak nevetek rajtuk, mint most rajtad.
Amúgy hálát adok a sorsnak ,hogy normális lányokkal ismerkedtem meg eddig.

EDD 2008.06.11. 10:55:01

primula
Amúgy csak a készpénzt fetisizálod? Kártya az jó ,vagy nem? Csekk? Hmm. Az kispolgári? Meghívó valamelyik étteremtől? Névreszóló az már jó?
Bakker egy szódát nem fizetnék neked annyira egyszerű vagy:)

babraba 2008.06.11. 11:11:11

rékuc... igénytelen vagy...
köszönöm, de nem várom el a pasimtól, hogy fizesse a dolgaimat, sőőőőt... utálnám, mert alázónak érzem, hogy mindig apu fizet...
DE: az első RANDIMON (nem baráti találka, vagy ismerkedős, hanem RANDI, az isten szerelmére) igenis gáz kajajeggyel fizetni!!!! köszi, de én tényleg kiakadnék, ha én kiöltözve, csinibe, magassarkúban várom a lovagot, az meg kajajeggyel, és főzelékfalóval próbál elvarázsolni...
/ok, én már nem egyetemista vagyok, hanem dolgozom, és a 3.x is elhagyatam, elvárom, hogy a pasinak minimum ugyanannyija legyen... tudom, tudom, rohad ribi vagyok, :))))/
még egyetemistaként is gáz!!!!

a kedves posztírónak meg üzenem, hogy ő is idióta, ha az első odavetett szia után még szóba állt vele akár msn-en, akár személyesen....

babraba 2008.06.11. 11:12:09

ööö... rohadt ribi, elnézést, ja és pénzéhes is :))))

Kopasz Mercis 2008.06.11. 11:14:42

Minden szívfájdalom nélkül hívnám főzelékfalóba ebédre, első, nem hivatalos informális randira a lányt.
Még esetleg fizetnék is kajajeggyel.
De ez a "kezdésnek eljöhetnél velem főzelékfalóba, mert most megint van egy csomó kaja jegyem." szöveg szerintem is nagyon kispályás. Ezután mi következik? "Majd hívlak mobilon, apukám úgyis most töltötte fel a kártyám"

alumi 2008.06.11. 11:18:30

Edd,
A foglalkozásodat senki sem kérdezte- de hidd el teljesen elájultam, hogy te vagy az egyik ügyvéd a Magyarországon végzett 653 millió végzett jogászból :))-...alig térek magamhoz...uhh... De hát mit tegyek: egyszerű vagyok...:)))
De azért azt tudhatnád, a stílus nem pénz kérdése! Voltam csóró főiskolás, majd csóró egyetemista, sőt csóró tanár is voltam pár évig, amikor vajas kenyéren éltem hetekig, de ez nem tartozik ide, ahogy a foglalkozásod sem! Annyi azonban bizonyos: ha egy férfinak van stílusa (ami a hozzászólásaidból úgy tűnik, Neked nincs), akkor ha csóró, azt nem tolja az áhított nő arcába, hanem olyan programokat szervez, ahol együtt lehetnek, jól érezhetik magukat,és kevés, vagy semmi pénzből megoldhatják a szórakozásukat kínos helyzetek nélkül. Az ötletek tárháza elég széles..Hadd ne adjak tippeket.

Rékuc:

Neked is csak azt tudom mondani: STÍLUS!
Nem kell, hogy felvesse a pénz,sőt, hidd el még jobb ha inkább átlagosan él.

Sajnos az a probléma, hogy azért van ennyi prosztó, udvariatlan, nagyarcú nulla a férfiak között, mert vannak nők akik abszolút partnereik ebben a szituban: "áá, nem kell virág, minek az, ne égess már"..."ááá, jól kereső diplomás nő vagyok, ne sérts meg, hogy meghívsz"..."áá, ne engedj előre az ajtóban, *hátbaver barátian*, hisz attól hogy összefekszünk, még nem kell rögtön udvariaskodni"..."áá, én nem akarok komoly kapcsolatot, csak, hogy néha megf*rkaljon valaki, én önálló nő vagyok, maximális egóval"...nem szólnak a pasikra, hogy udvariatlanok, netán bunkók, hanem jót nevetnek rajta, aztán megy a picsogás, hogy őket nőszámba sem veszik...

rts 2008.06.11. 11:22:37

primula, azok a jelzők, amiket te itten elkiabálgattál, azok mind rád jellemzőek.
Sőt, tudod mit? Nem is.
Te csak egyszerűen egy szánalmas kis pisis vagy.
A kajajeggyel való fizetés egy főzelékfalóban szerintem pontosan oda illő stílus. Étteremben első randin nyilván nem fizetne azzal senki. De neked ez nem jön be, mert lúzerség.. hehehe.

Várj, mutatok valamit ami rólad szól.


NÕI VERS

JÓ LENNE EGY FÉRFI NEKEM
KEDVES ERÕS KI FOGNÁ KEZEM
MEGHALLGATNÁ GONDOM BAJOM
ÉS SZERETNE NAGYON NAGYON

ELKÖLTENÉM MINDEN PÉNZÉT
CUCCOKRA MEG ERRE ARRA
NEM RÁNCOLNÁ A HOMLOKÁT
INKÁBB ÓRÁKIG CSÓKOLNA

UDVARIAS, DÉLCEG LEGYEN
EGY IGAZI ÚRIEMBER
MASSZÍROZZA MEG A LÁBAM
BÚJJON HOZZÁM SZERETETTEL

SZERESSEN ÚGY AHOGY VAGYOK
ÉS HOZZON SOK SOK AJÁNDÉKOT

na persze van a másik oldal.. és...

FÉRFI VERS

KÉNE NEKEM EGY JÓ LÓVÉS, NAGY CSÖCSÛ, SÜKETNÉMA NIMFOMÁNIÁS CSAJSZI AKINEK VAN EGY
FASZA KIS SÖRÖZÕJE NA MEG EGY FERRÁRIJA TUDOM HOGY EZ ÍGY NEM RÍMEL, DE KI NEM SZARJA LE

alumi 2008.06.11. 11:25:48

ja, és még valami ugye....

aki azt mondja,hogy nem számít a pénz képmutató!
amikor jönnek a havi számlák, a lakástörlesztő részlet, amikor már ketten nyitogatjátok a hűtőt igenis baromira számít, hogy ki, hogyan, mennyire vesz részt a kapcsolatban anyagilag!

Persze ezt csak az tudhatja, aki már élt fél évnél hosszabb kapcsolatban, és látta felszállni azt a bizonyos rózsaszín ködöt...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.06.11. 11:27:03

primula szerintem a postban - ahogy már valaki leirta - abszolút megtalálta zsák a foltját. ennyi történt.

EDD 2008.06.11. 11:27:41

primula stílus aha:)
Nos én nem éltem vajaskenyéren ,sőt csóró sem voltam. Sőt a barátnőm szólt mindig, hogy spóroljunk , tudod a felnőttek világában ez így megy, ha valamit el akarsz érni.
Érdekes boldog mellettem ,igaz még most sem járunk puccos éttermekbe, ellenben mindenünk megvan ,és nem kell parázni , hogy a gyerek miből megy egyetemre.

Ja a mesevilág az más (amit elképzelsz).Ébredj fel!:):):)

KopaszDickheadMercis 2008.06.11. 11:29:35

"Sajnos az a probléma, hogy azért van ennyi prosztó, udvariatlan, nagyarcú nulla a férfiak között, mert vannak nők akik abszolút partnereik ebben a szituban: "áá, nem kell virág, minek az, ne égess már"..."ááá, jól kereső diplomás nő vagyok, ne sérts meg, hogy meghívsz"..."áá, ne engedj előre az ajtóban, *hátbaver barátian*, hisz attól hogy összefekszünk, még nem kell rögtön udvariaskodni"..."áá, én nem akarok komoly kapcsolatot, csak, hogy néha megf*rkaljon valaki, én önálló nő vagyok, maximális egóval"...nem szólnak a pasikra, hogy udvariatlanok, netán bunkók, hanem jót nevetnek rajta, aztán megy a picsogás, hogy őket nőszámba sem veszik..."


Nincs ezzel semmi baj, viselkedj XVIII. századi nőként, fizetem a vacsorát, kinyitom előtted az ajtót, randikra kapod az izléses csokrot, akár el is tartalak. De!,

ne rinyálj ha szeretőt is tartok melletted, ha haza érek gőzölögjön az asztalon a finom vacsora, és utána bukj rá a szerszámra.

kaze 2008.06.11. 11:31:12

A kajajegy pénzhelyettesítő eszköz, ugyanolyan pénznek számít, ugyanúgy megdolgozol érte, csak valaki már eldöntötte, hogy ezt az összeget mire költheted. Nem értem, ez miért gáz. Símán lehetne, hogy a jegyek helyett a visa kártyád mögött álló számlán legyen elkülönítve egy "kaja pénz" keret. Na akkor meg milyen menő lenne, hogy fizetéskor csak kipattintod a kis plasztikot, a fene se mondja meg, hogy a milliárdos számládról fizetsz, vagy a maradék kaja keretből. Ez csak valami hülye sznobság, hogy aki ilyet használ az csóró/lúzer/nincs stílusa. Mert akkor a céges kocsim is égő, amit céges kártyával tankolok, meg a telefonom is gáz. Pedig szép új mindkettő, a bérem része , lehetne villogtatni:-(
Első randikon meg kerülöm a tőkeigényes helyeket, inkább valami hangulatos, ötletes dolgot agyalok ki, mert sajnos húztak már le csajok elég keményen tapasztalatlan és naív koromban, kihasználva a lelkesedést.

alumi 2008.06.11. 11:31:28

rts:

igazad van...aki idióta verseket firkál fel blogokra, az aztán egy komoly, érett, felnőtt ember. :)))

Ebben a szituban is igenis GÁZ volt ez a megoldás, egyem meg az egyszerű kis lelkedet!(ha már együtt jártak volna egy ideje, és úgy esik meg, akkor megesik, semmi gond. Nehéz ezt megérteni? Pandzsábiul írjam?)
Ha te szerelmet vallassz a Marisnak a gyárban, akkor rögtön egy kajajegyes bulira hívod meg a közeli talponállóba....?
Hát noormális??

rts 2008.06.11. 11:31:31

nem akarok mindenkit kiosztani, de EDD, te meg egy szimpla f@szkalap vagy.
csókolj lábat apucinak hogy alád tolta az anyagiakat és ezt ne a saját k.magas erkölcsiségednek tudd be.

rts 2008.06.11. 11:34:31

primu, akkor beszélgessünk :)
Ha én férfi vagyok, Mariskát már x éve ismerem, kollegák vagyunk, msn-en cseterészünk de még nem hívtam meg sose sehova, akkor szerintem a munkahelyi büfé az első bambira igenis alkalmas terep.

Mert nem akarok vakítani. Nem akarom megdugni. Csak beszélgetni akarok vele.

Persze ha fenti 3 körülmény bármelyike invalid, akkor a munkahelyi büfé rögtön ugrik mint lehetőség.

EDD 2008.06.11. 11:35:23

rts tudod megdolgoztam érte, bár nálam nem is cink a kajajegy:)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.06.11. 11:39:12

hol vallott szerelmet? még csak nem is randi, hanem randi előtti ebéd lett volna...

EDD 2008.06.11. 11:43:20

Réku tökmindegy . Miszpicsa eldöntötte, hogy neki jár a pucc.
A poén az ,hogy soha senki nem adja majd meg neki ,max azért ,hogy megdugja.
Mire erre rájön már vénkisasszony lesz:)

alumi 2008.06.11. 11:43:30

Rékuc:
nem tudom, mennyire találta meg a zsák a foltját..., de tény, ha a pasi az online érzelgés után így átnézne rajtam, én esélyt sem adtam volna neki arra, hogy meghívhasson bárhová is...:)

Edd:
gratulálok a barátnődhöz, igazán boldogító a tudat, hogy ilyen fantasztikus, felnőtt magánéleted van, és hogy mindezt egy blogon teszed közzé. biztos sok barátod lehet, és jó széles ajtód otthon, hogy az arcod is biztosan kiférjen...:))

Kaze:
Meglehet, hogy igazad van, és még nálunk nem alakult ki a kajajegy-randi kultúra..:)
Asszem nyitok egy ételbárt, ahol csak kajajeggyel lehet fizetni, és első randisoknak extra kedvezményt adok..:) Hátha én is megszokom... Amúgy az első randi-egyszerű program kombinációval maximálisan egyetértek. Egy séta egy jó helyen sokszor többet ér, mint bármilyen vacsora

_torrente_
a baj ott van, hogy igazi nő, csak igazi pasi mellett lehet valaki. Az biztos, hogy elég klasszikus, vagy ahogy lehet sokan gondolják, régimódi, ósdi stb. értékrendem van, de azért mert megtapasztaltam a másik oldalt. És igen: szeretek főzni, otthont teremteni, meglepetéseket okozni, és "rábukni" ha a megfelelő a partnerem...:))

bög 2008.06.11. 11:44:24

primula

első randin KÍNOS, NEVETSÉGES, SZÁNALMAS, LÚZER, KÖCSÖGSÉG ÉS PONT

neked ropogós húszezres dukál. Mert megérdemled. Mi is vagy te akkor?

alumi 2008.06.11. 11:50:26

Edd:
Te egy igazán nagyon idegesítő darab vagy!
Becsüld meg a csajodat, mert sok másikra nem biztos, hogy nagy sanszod van...

Rékuc:
Jó...nem vallott szerelmet...hasogassunk szőrszálat....de mit is mondott?
"..fáj az életben, és hogy egy olyan lány mellett mint én meg tudna nyugodni. És nem bántaná az embereket. Meg hogy én különleges vagyok...És mindent megérdemlek, amit csak embernek adni lehet..."

És igen! Erről van szó! Egy ilyen monológ után asszongya a csaj, hogy de ez nem egy első kávés beszélgetés....(értsd: azért itt még nem tartunk, és különben is kb. átnézel rajtam, mint az üvegen, úgy általában, akkor ezt mégis hogy??)
Mire a hülyegyerek benyögi, ha nem első kávés, akkor egye fene, legyen első-ebédes-kajajegyes... Ha nincs kajajegy, akkor is cinkes a szitu! Viszont, ha nincsenek a jelzett előzmények, akkor is cinkes a kajajegy...! Egyszóval: cinkes szitu és kész!

A csaj meg elb...ta, mert egyáltalán szóba állt ezzel a marhával.

alumi 2008.06.11. 11:51:12

bög:
jaj, de jó....itt van EDD 2....:S

EDD 2008.06.11. 11:53:42

primula miszpicsa. Megbecsülöm :)
Nagy az arcom? Mert normálisan élek?
Na, ha találsz majd valakit, akinek nem csak dugni kellesz akkor legyen nagy a szád!:)

KopaszDickheadMercis 2008.06.11. 11:58:33

"És igen: szeretek főzni, (...) és "rábukni" ha a megfelelő a partnerem...:))"

Az jó! A dugástól mindig kifáradok.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.06.11. 11:59:49

Rékuc már csak hátradőlve élvezi ezt a flémet :)

KopaszDickheadMercis 2008.06.11. 12:01:07

"Na, ha találsz majd valakit, akinek nem csak dugni kellesz akkor legyen nagy a szád!:)"

Én pont ilyen vagyok. És szeretem ha nagy a szája.

Sandor · http://x6hg86 2008.06.11. 12:08:41

En azt vettem ki elso olvasasra hogy a suliban voltak es a srac bevagta hogy nem ugrunk be a fozelekfaloba.
Max rapid randi lehetett volna ezt en is akarmikor megcsinalom.Nem keszult a lany csini ruhaval magassarkuval,max ha amugyis ugy szokott oltozkodni

vartam 2008.06.11. 12:18:55

Szerintem a kajajegyért is megdolgozott valaki, nem hinném, h gáz.

katicaboglarka 2008.06.11. 12:19:59

Egyetemista koromban, amikor már az is megváltás volt, hogy lehet szálra cigit kapni a büfében, hát nagy királyság lett volna, ha lett volna kajajegyem. Ami amúgy ugyanúgy pénz, csak más a színe meg a mérete, arányai.
Aki már céges ebédlőbe jár vele (tehát van normális keresete) annak meg eszébe juthatna, hogy bizony, amikor még tanulsz, akkor kell egy kicsit spórolni.
Ez meg nem egy randi randi lett volna (ha vki azt mondaná, hogy jaj pont ezen spórolni), hanem spontán ebéd, ha Levente nem lett volna ilyen arrogáns köcsög, ez a kajajegy-izé teljesen rendben lenne.

kaze 2008.06.11. 12:22:07

Úgy néz ki, hogy a kajajegy, meg az összes ilyesmi nem HUF kinézetű pénz azt a látszatot kelti, hogy ingyé' akarsz valamit venni. Még mindig nem értem miért, de emiatt élnek néhányan abban a tévhitben, hogy micsoda gáz ezekkel fizetni. Pedig ez is csak egy bizonylat, hogy megdolgoztál valamiért.
Mondjuk, ha én igazán menő lennék, akkor fizetnem sem kéne, mert majd a csicskám rendezi a számlát, én csak megyek, kajálok, romantikázok.
Persze a csicskám is kajajeggyel fizet majd, mert az arra való.

bloodhound v2.0 2008.06.11. 12:35:53

kaze, ehhez mit lehet még hozzátenni? ámen... :)

Sandor · http://x6hg86 2008.06.11. 12:38:45

katicaboglarka:ott a pont

Rigita · http://www.rigita.blog.hu 2008.06.11. 12:45:15

Kedves Férfiak,

Vérlázító számotokra a történet? Ugyan miért? Mert valaki esetleg más véleményen van mint Ti? És akkor?

És a lényeg...kajajegy, ebédjegy, kultúrjegy...nem ciki, én mondom egy 24 éves lány-nő-hölgy, egyik megnevezés a sok közül. Vezető beosztásban dolgozom, olykor magasan hordom az orrom, olykor pedig a legegyszerűbb dolgok élvezetét részesítem előnyben. Kajajegyet kapok minden hónapban, és igen büszkén el is költöm. :) Sőt még az udvarló"i"mat is meghívtam belőle étterembe. Hogy akkor most én lettem volna a bunkó, és alpári, nem hinném. Egyszerűen adatott, én meg éltem vele.

Másrészt a történettel szerény véleményem szerint csak annyit szeretett volna mondani az írója, hogy egy nagyképű gyerek, mekkorát bukott.

És Kedves EDD,
neee, kérlek ne jöjjünk ezzel a hú de kemény az egyetemi élet és a kollégium és minden forint megbecsülve van. Magam teremtem elő a pénzt, és csak a kifőzdére jut.
Évekig kollégiumban éltem, és minta egyetemista voltam, ahol buli volt, ott voltam. A legnagyon pénzszórás kérlek szépen ez az 5 éve alatt történik. Megannyi átmulatott éjszaka során elköltött pénzből akár a Kempinski- ben élhetnék hónapokig és még sokan mások is...

És akkor a nőkről férfiaknak...
Nem tartom magam pénzéhesnek, és nem is vagyok az! Egy férfire fel kell, hogy nézzen a nő, tisztelje! Mivel érheti el a potenciális hím, hogy valóban befutó legyen. Többet rak le az asztalra, mint a törékeny kishölgy. Uraim, elő az egzisztenciával és nem megsértődni, ha egy szép lány pusztán csak felnézni akar rátok, nem pedig felkaparni az aszfaltról. És tévedés elkerülése végett, bármikor elmegyek egy férfival abba a bizonyos főzelékbárba. Fizethet kajajeggyel is!:)

Rigita voltam...

EDD 2008.06.11. 12:49:37

No van a közgazdászoknak egy csoportja, ami meg szeretné szűntetni az ilyen jegyeket.

Érvelésük szerint az emberek nem becsülik meg , nem úgy költik el ,mintha készpénz lenne. Egyre inkább gondolom ,hogy igazuk van.

bloodhound v2.0 2008.06.11. 12:57:58

"neee, kérlek ne jöjjünk ezzel a hú de kemény az egyetemi élet és a kollégium és minden forint megbecsülve van. Magam teremtem elő a pénzt, és csak a kifőzdére jut.Évekig kollégiumban éltem, és minta egyetemista voltam, ahol buli volt, ott voltam. A legnagyon pénzszórás kérlek szépen ez az 5 éve alatt történik. Megannyi átmulatott éjszaka során elköltött pénzből akár a Kempinski- ben élhetnék hónapokig és még sokan mások is..."

örülj neki, nem mindenki ilyen szerencsés... azaz jó lenne, ha a saját és környezeted viselkedését nem vetítenéd ki mindenkire. de a többivel teljesen egyetértek, szvsz szerintem is csak annyi lett volna a sztori mondanivalója, hogy kamugép, nagymellényű, pszichopátiával kacsingató ffitársunk bebukott, de azt nagyon, szóval néhány (mű)felháborodás értelmetlen és meglepő...

Kopasz Mercis 2008.06.11. 13:19:38

"Egy férfire fel kell, hogy nézzen a nő, tisztelje! Mivel érheti el a potenciális hím, hogy valóban befutó legyen. Többet rak le az asztalra, mint a törékeny kishölgy. Uraim, elő az egzisztenciával és nem megsértődni, ha egy szép lány pusztán csak felnézni akar rátok, nem pedig felkaparni az aszfaltról."

Ha XIX. századi elvárásaid vannak a férfiakkal szemben, akkor ugye te is annak megfelelően viselkedsz?
Nincs azzal semmi baj ha az egyik nő herceget vár el fehér lovon, a másik meg társat. A probléma csak akkor jön elő, ha ezt a két elvárást ugyanazon nő fogalmazza meg, attól függően, mikor melyik előnyösebb számára.

alumi 2008.06.11. 13:25:02

közv kutattam a férfikollégáim között ma az ebédnél..off..mitteszisten kajajeggyel fizettem bakker!...off..
szóval megkérdeztem őket. van közöttük fiatalabb, és már középkor felé battyogó, és szumma szummárum azt mondták, hogy első randin ciki! Az indok? A fiatalabbik 20-as évei vége felé járó kollégám azt mondta: a büszkeségét legyezgeti, ha pénzzel fizethet. Ha már elhív egy lányt, akkor megadja a módját.
Konklúzió: első randin ciki ilyennel fizetni. Igaz, számíthat a közeg is, a szitu is, de ha már randi, vagy alakuló kapcsolat az ok, akkor kínos a kajajegy.
Ha már bejáratott, régóta működő kapcsolatról, vagy spontán haveri kajálásról van szó, akkor természetesen semmi gond nincs ezzel.

És ha még egyszer elkezdi valaki nyalogatni a sebeit, hogy milyen szar az egyetemistáknak azt batz papuccsal szájon püfölöm!

Ja, és kedves Edd ne személyeskedj, amíg valakit nem ismersz...ezt sztárügyvédként már tudhatnád. A sztereotipizálás a Te szakmádban főben járó bűn!
Amúgy neked is jár a batz papucs!

bloodhound v2.0 2008.06.11. 13:42:53

szerintem szüntessük meg a pénzt, csak a kajajegy legyen az általános egyenértékes. egyetleg kauricsiga, vagy színes kavicsok, üveggolyók, ilyesmi... :D

bhu 2008.06.11. 13:45:34

Mindenki bass*a meg! A legszarabb ez a győzködés, érvelés.. AWC-n lévő hím/nő grafika jut rólatok eszembe. (A történet két szereplőjéről is) Práktikus, érvelős, helyenként nyitott, unalmas, felnőtt, proli, hiéna, lúzer. (A kommentekre)

bög 2008.06.11. 13:47:31

primula: a konklúzió helyesen: a ti köreitekben (yuppiek és sznob, pénzéhes picsák) ciki ilyennel fizetni. Egyetemistáéknál és normális emberéknél nem. Ennyi.

bloodhound v2.0 2008.06.11. 13:52:40

végső soron kicsit olyan a kajajegyet fikázni, mint ha azt mondanád, hogy szolgálati/céges kocsiba nem ülök be, mert az olyan snassz.

alumi 2008.06.11. 13:53:05

bög:
tetszenek a kategóriáid...
külön jó az egyetemista és a normális emberek, mint szeparált kategória. :))))
A mai lúzerversenyt asszem Te nyerted, de becsüld meg, mert egy hajszállal utasítottad csak magad mögé Edd kollégát, aki a Te "értelmes" kategorizálásod szerint egy harmadik csoportba tartozik. (a kajajegyes sikeremberek, akiket a barátnőjük tanít spórolni- kategóriába)
Ja, és még valami: nagyon sok egyetemista azért tanul, hogy később yuppie lehessen, aztán vagy összejön, vagy nem...Ez van.

alumi 2008.06.11. 13:54:05

bög:
és jár a batz szintén személyeskedésért...
én sem mondom rád, hogy farok, csak mert más a véleményed..:))) upsz..kimondtam...bocs...:)

Rigita · http://www.rigita.blog.hu 2008.06.11. 14:49:23

Nem várok se lovat, se herceget! Elég nagy baj lehet az értékrendeddel, és az életszemléleteddel, ha nincs meg Benned az az elvárás önmagad felé, hogy az élet adta lehetésegeket maximálisan kihasználd és egzisztenciádat fejleszd, s ha olykor nehéz idők járnak, akkor se süllyedj, hanem szinten maradj!-PSMITH- nem de?

EDD 2008.06.11. 14:49:26

primula azért tartanak a kommentezők kurvának ,mert úgy viselkedsz.
A poén meg az ,hogy baromira nem kellesz egy normális férfinek sem, ezért sírsz ,hogy szerinted milyen az ideális:)

Na keresgélj még,hátha sikerül:)

Valaki 2008.06.11. 15:42:11

"majd ha talizunk a suliban legközelebb akár mellé is ülök, és talán megismerkedünk kicsit közelebbről."
lehet, hogy himsovinisztának tűnök, de ez itt egy nagy mellébeszélés!
Miért nem írod le egyszerüen. DUGTÁL volna vele ha nem rontja el a dolgot.......Nem kell a púder. Amúgy a srác egy balfék.

primula 2008.06.11. 16:54:48

Kedves Edd!
Ha belemennék hosszú, mocskolódós vitába, akkor csak a Te kis zugügyvéd szintedre süllyednék, szóval annyit nem érsz, hogy még egy gombot lenyomjak a klaviatúrán a kritikán aluli hozzászólásaidat minősítve...
Miért van az, hogy egyeseknek simán megy a kultúrált vita, ellenben Te egyfolytában fröcsögsz, átkozódsz, és lekurvázol egy számodra ismeretlen nőt a neten, csak mert annak saját véleménye van valamiről? És bár írtózom a személyeskedéstől, de most kivételt teszek: sajnálom a barátnődet, ha létezik egyáltalán, mert ha itt egy ilyen vitán így fel tudod húzni magad, hogy pocskondiázol másokat, és ha ennyire nem tiszteled a nőket, akkor nem túl szép jövő vár Rá melletted! Javaslom, hogy keress fel egy pszichológust, aki kezeli a komplexusaidat..Nagyon rád férne!

primula 2008.06.11. 16:56:36

és még valami:
edd, a kommentjeidre innentől kezdve nem reagálok, tehát nyugodtan fröcsögj, járasd le magad továbbra is

EDD 2008.06.11. 17:11:37

A barátoddal / férjeddel hisztériázz, ha nincs találj egyet.
Ha nem találsz ,akkor gondolkozz el!

Szerintem kb 27 körül lehetsz, férjhez szeretnél menni ,gyereket is akarsz, de senki nem vállal be. Most meg pánikolsz, hogy mi lesz. Karriered megrekedt, már arra sem foghatod ,hogy nincs rendes kapcsolatod.
Na mennyit tévedtem??:)

Kopasz Mercis 2008.06.11. 18:05:18

Rigita · www.rigita.blog.hu 2008.06.11. 14:49:23

Még értelmezem...

Wazz 2008.06.11. 20:06:59

Te Rigitta BKV sofőr vagy? Már a vezető beosztás miatt gondolom. Vagy street manager? Esetleg mádámként kuplerájt vezetsz? Bocs de ezektől a "vezető beosztásben dolgozom" dumáktól a falra mászom. Nincs véletlenül kisebbségi komplexusod? Kisstílű multik operálnak azzal hogy naiv alkalmazottaknak jól csengő neveket adnak miközben a fizetés nulla. Engem például abszolút nem érdekel hogy hogy hívnak. Ellenben az hogy mennyi nulla van fizetési papíromon annál inkább. Sokkal jobb benchmark, ajánlanám a módszert. Másrészt, ha neked annyi kell hogy fel tudj nézni egy faszira hogy jól keressen akkor nem irigyellek az értékrendedért. Megint más: Szánalmasnak tartom azokat a férfitársaimat akik egzisztenciával hódítanak, főleg ha még nem is a saját teljesítmény van mögötte. A sztoriban szereplő gyerek is szánalmas. De a leány is, mert egész addig semmi baja nem volt míg a gyerek fel nem hozta a kajajegyet. Ha élből elutasította volna a stílusa miatt akkor ott a pont. Megint más: A héten volt alkalmam francia éttermekben enni, és őszintén herótom van tőle. Légypiszoknyi íztelen kaja egy tányér közepén méregdrágán. Na ez való a békaevőknek. Egész héten készültem hogy végre eszek egy jó kis magyaros kaját a Moszkva téri főzelékfalóban erre bezárták. Szerintem kis hazánk kevés turisztikai vonzerejének egyike a változatos és finom magyar konyha. És ezeket nem a Kempinskiben kapod meg hanem a kisvendéglőkben.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.06.11. 20:18:56

Na ha már ennyi igényes nő gyűlt itt össze, akkor bizonyítsátok be, hogy megértek ennyit. Személyesen. Pénz nem gond, de ha előadjátok a szupermodell stílust, legyetek azok. Betegre fogjátok magatokat keresni.
Konkrét leszek, ígérem.

Sandor · http://x6hg86 2008.06.11. 20:28:20

simple:tudtommal ezt a blogot egy no hozta letre pont azert hogy szidja(ne nem a ferfiakat) hanem azokat a nyalas alakokat akit ti pasiknak hivtok

Vén Fasz 2008.06.11. 21:06:10

Kedves Simple!

Elmész Te a kiművelt, mélyen cizellált, empatikus, bölcsész kurva anyádba...
Menj el baszki, egy középiskolába, vagy egy egyetemre és kicsit szívd magadba a levegőt... tárd ki a füled és érezd meg a genius locit..
Ezután oszthatod itt az észt...
addig meg kuss legyen..

storyline :) 2008.06.11. 21:21:29

Nincs ebben semmi különös. Sikeres ember velkámszexszel kezdi a kapcsolatot.

LyukasBogrács 2008.06.11. 22:02:20

Rémálom-randevú:
-céges telefonon lerendezett
-céges autóban furikázás (felmatricázott kisáruszállitó vagy hátsó ülés és -ablak nélküli haszongépjármű, menetlevél körmölés indulás előtt, ÁFÁs számlát kér a parkolóból kijövet, útközben tankol, a felét kannába, magának)
-na itt jön a főzelékfalós jelenet.
-viszi Bankba, Dokkba, egyéb szinvonalas lebujba.
-stb.

booz 2008.06.12. 08:20:36

Itt a csaj egy csomó dolgot utólag ismert fel. Az odaintésre eleinte azt hitte, menő, a megvevős dumára meg azt, hogy egy életrevaló srác, a főzelékfakó után meg rájött, hogy lúzer. Ennek fényében vált a menő odaintés megalázóvá, az életrevaló duma nagyképűvé.

Nincs ezzel semmi baj, csak ne úgy írja le, hogy eleve így érezte.

Ferenc-atya 2008.06.16. 16:55:37

Csak nekem krikszkraksz az utolsó előtti 2 sor?
Mertépp a poén nem jött át!:(((

Ferenc-atya 2008.06.16. 17:06:46

Mellesleg rájöhettetek volna!
Ez egy nagyon jó bújtatott reklám volt a FŐZELÉKFALÓ-tól!
Gratulálok hozzá!

Nevenincs 2008.06.24. 09:12:13

Kielégületlen Kanok Figyelmébe!

Tisztelt Pináért Versenyző Úr!

Az alábbi tesztkérdések megválaszolásával eldöntheti, hogy nemi szervét egy nőnemű egyed fogja a közeljövőben ápolgatni, vagy Ön megmarad a jól bevált és mindig kéznél lévő manuális kielégülésnél.

Kezdjük!

1. Ön egyetemista-e?

2. Pinát látott-e már élőben, vagy csak poszteren?

3. Verte ki már a nemi szervéből az utódait valamilyen felnőtt mesefilm nézése közben?

4. Az Ön hónalja büdös-e? (Vallja be, többnyire igen.) ...és túrós-e a pöcse vége? (Vallja be, fogalma sincs, hogy a víz+higiéniai szerek mire is valók.)

5. Hasonló korú rüfkék izgatják a fantáziáját? (Nem? Fiatalabbak? Jelentse fel magát, pedofilkám!)

6. Vén kurvákra hajt? Uram, Ön tapasztalt luvnyákra éhes, hiszen tudhatja, ők orálban bárkit lenyomnak; hja kérem a több évtizedes tapasztalatuk... és nem is kenik, hanem nyelik!

7. Szemezett-e már valaha?

8. És nővel is?

9. Mi a kedvenc itala? Sör? Pálinka? Maga is egy tősgyökeres bugaci paraszt. Hiába jár egyetemre, aki paraszt, az is marad. Ja, hogy a finomabb borokat is szereti? Mondja, a csapvíz üdítő hatásáról hallott már, maga részeges állat? (És még csodálkozik, hogy senki sem akarja magát.)

10. Kajajegye van?

Valószínűleg több lesz az "IGEN" válasza, mint a "NEM". Kár áltatnia magát, maga beteges hazudozó! Örüljön neki, hogy egy hasonló, büdös részeges picsa szóba áll Önnel! Hiába, zsák a foltját... de gondolom már tudja.
süti beállítások módosítása