HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Itt vonaglott egyedül, mint egy sértett szuka, és azt hittem, hogy tüzel

2008.06.30. 13:09 :: Szaszinko

"A hétvégén egy házi buliba vitt a párom.Semmi kedvem nem volt, egész nap piszkált, veszekedtünk.Az ajtóban úgy zártuk le a liftben kirobbant vitát, hogy odabent nem szólunk egymáshoz, mert képtelenek vagyunk kultúráltan beszélni a másikkal.Én nem akartam égni.Egész este külön buliztunk.Elég kellemetlen volt, alig ismertem ott az embereket.Ez feltételezi, hogy engem sem ismertek sokan.Főleg azok számára nem volt egyértelmű, hogy nem egyedül jöttem, akik később érkeztek meg.Vagy mégis?És csak egyszerűen ennyire gusztustalanul gátlástalanak az emberek?Igaz egész este egyedül hagyott,így nem csoda,ha megtaláltak.

Már mindenki igen oldott volt,én is ...addigra asszem lenyomtam egy üveg pezsgőt. A konyhában ment a vetkőzős póker.Én nem akartam beszállni, de mivel csak csajok játszottak, így gondoltam, nem gáz,unatkoztam is...Meg olyat semmilyen játék kedvéért nem teszek meg, vagy veszek le amit nem akarok.Gondoltam jó lesz beilleszkedési gyakorlatnak.

Folyt a játék,meg a sör.A pasik kocsányon lógó szemekkel vizslatták, hogy mikor veszi le a melltartóját a legnagyobb mellű csaj.Rajtam már nem volt cipő, és amikor az Bubi pocket páromra lejött a floppban még egy J azt hittem megint védve vagyok....De a turn mást hozott, a river sem nekem kedvezett,a kis luvnyának szemben összejött szín sora.Kitartó volt.Jó mondjuk csak a melltartóját veszthette volna el...és nem nagyon akarta.Ezér nekem kellett vetkőznöm.Vagyis levettem az egyik comfixemet,aztán a másikat.Aztán hál istennek nyerő széria után minden egyéb rajtam maradt.Nyertem.Elkezdtem visszaöltözni, amikor észre vettem, hogy valaki lenyúlta az egyik comfixemet.Tiszta ciki volt.Hogy nem vettem észre?Talán amíg kibontottam az újabb pezsit?Mindegy összeesküdhettek az új lány ellen.Aszemetek.Később nem akartam kiemelni a dolgot a barátom előtt.Elég hülye elképzelései vannak a női hűségről, és lehet hogy kaptam volna azért, hogy amíg ő kint szivarozik a teraszon, és a combfixemet huzogatom más palik előtt...pedig csak játék volt.

Mindegy aznap egész nap azon veszekedtünk, hogy én tangás fürdőruhát vettem magamnak a nyaralásra.Eléggé féltékeny srác.Azt mondta nem vehetem fel majd.Én meg kiadtam érte 16.000-et.

Már kint voltunk a nappaliban, én a táskámba gyűrtem a fél pár harisnyámat.Kicsit néztem ahogy mások táncolnak.A barátom, még mindig filozofálgatott a teraszon.Később elmentem wc-re.Amikor kijöttem, égy srác megállított hátulról, magához szorított, felsikítottam,erre a nyakam köré csavarta a combfixemet, miközben a  fülembe súgta:

-Ha jó kislány leszel, visszakapod amit elhagytál.Csak egy szivességet kérek!

-Anyádat!Engedj el ez szar poén.-megróbáltam elérni a villany kapcsolót.Nem sikerült.

-Pedig szerintem vicces kis helyzet.Szeretnélek megsímogatni!Ha hagyod,utána visszakapod.És elfelejtjük a dolgot.

-Te teljesen bekattantál,engedj el.Tönkre teszed a harisnyámat.Hogy mersz egyáltalán hozzám érni?-Itt ki akartam tépni a kezemet az övéből, és ahogy megpróbáltam tökönrúgni, elestünk.

Abban a pillanatban felkapcsolódott a lámpa a folyosón, és belépett az épp brúzolni igyekvő  barátom.Tiszta helyzet...

A nője egy másik pasi alatt fekszik, a szoknyám felcsúszva, a combfixem a kezében.Idióta félelem mindkettőnk arcán.HMMMMM.

Ő erre így reagált:

-Lóri!Neked mi a bajod,bazmeg!Száljál már le a barátnőmről, te gyökér!

-A te barátnőd?-állt fel hirtelen és a kezét kezdte tördelni-Én annyira szégyenlem...-hebegett habogott a kemény gyerek, mint egy kisiskolás a táblánál.-Mi csak...Mi csak...

-Mit "mi" csak,Te estél nekem, mond el szépen az egészet!Te perverz állat.Majdnem megfojtottál.-mondtam és asszem még egy AKURVANYÁD!is elhangzott a számból, a sokk hevében.

-Igaz, de én csak poénkodni akartam, nem tudtam, hogy együtt vagytok.A csaj meg egész este kellette magát.Itt vonaglott egyedül, mint egy sértett szuka, és azt hittem, hogy tüzel.

Szerencsére 3 órányi vita után meg tudtuk beszélni, és végül kibékültünk.Igaz nem leszek tangás bikiniben a nyáron.Az ostoba pasik nagy sajnálatára.De jobb is.Legalább nem találnak meg ilyen idióták.Akiket felizgat egy női fehérnemű.Fetisiszta állat."

"Szilva"

125 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr77545929

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.06.30. 18:41:17

Itt vonaglott egyedül, mint egy sértett szuka, és azt hittem, hogy tüzelMár mindenki igen oldott volt,én is ...addigra asszem lenyomtam egy üveg pezsgőt. A konyhában ment a vetkőzős póker.Én nem [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jadro 2008.06.30. 16:30:56

A pasiddal megérdemlitek egymást.

Nyugger · http://nyugdij.blog.hu 2008.06.30. 16:38:41

Hát ha a kurválkodás helyett számolsz kicsit póker közben (olyat már csak félve írok, hogy pot odds meg ilyenek), akkor a másik kurva vetkőzhetett volna és őt hágták volna meg mind...még tán a barátod is :)

vau · http://www.holdkomp.hu 2008.06.30. 16:38:43

eletszeru kis tortenet.

legalabb a szinsornal nem tudtal volna kisebbet hazudni?

L.S. 2008.06.30. 16:43:22

Tuti hogyha az en baratnom vetkozne reszegen egy bulin, ugy vagnam ki, mint macskat szarni!

Sütemény1975 2008.06.30. 16:51:45

akinek ilyen nő kell az meg is érdemli..

Herlock Sholmes 2008.06.30. 16:54:44

Ekkora durung kizárólag cölöpverésre jó.

Greo (törölt) 2008.06.30. 16:56:11

ribanc.pasid kint a teraszon te meg vetközől hát szép.16ezerért fürdőruha jól megy egy falat madzagért ez is szép.én se engedném a nőmet igy strandra ne is haragudj szóval nem tudom hogy minek irtál ide csak magadat járattad le

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.06.30. 17:03:47

Szép kis társaság, gratulálok (és akkor a kommentelőkre még nem is gondoltam.) Szerintem mindhárman megérdemlik egymást.

ejnye 2008.06.30. 17:05:49

szegeny lany! ki mint vet, ugy arat baba... ennyi eszed van hogy belemesz egy vetkozos pokerbe, gondolom az nem lett volna gond ha ott uldogeltel volna egy szal semmiben, baratod meg nyilvan megdicsert volna ha meg bevallaltad, mi ez a nagy rinyalas a kovetkezmenyekrol

V10R1C4 2008.06.30. 17:10:39

MNK: kurva? Kelleti magát?? Te mit olvastál picibogaram? És honnan újítottad ezt a csodadumát, hogy valaki "kelleti magát". A nem az pont azt jelenti, hogy nem, függetlenül attól, hogy vetközös pókert játszik-e az ember, vagy mondjuk miniszoknya van rajta.
Greo: és neked van csajod? Mivel fenyegetted meg, hogy veled maradjon?
osipapa: te meg mi a csálé lófaszt keresel itt? Szerintem pont azt keresed, de itt nincs! Húzás innen az istállók irányába! Meg Etelközben is egész sok hely van még!

Pájnacsősz 2008.06.30. 17:11:11

"Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2008.06.30. 14:30:24
A helyesírásellenőrzőt érdemes lenne ráfuttatni az irományokra elküldés előtt."

Baszod, ha már kioktatsz valakit, írnál helyesen: a "helyesírás-ellenőrző" kötőjellel írandó.

A poszt szar.

A komment

a combfix 2008.06.30. 17:15:13

Majdnem tönkre tett Lóri! :(

V10R1C4 2008.06.30. 17:18:43

Lord Valdez: kész kis szociológiai kontrollcsoport. A.k.a. Isten Állatkertje. Ha ez az átlag, irány valamelyik közeli kisbolygó!
ősi román: mi van? A Te nomened est omen? Hát az is - ilyen nesze semmiket kommentelni, amikor mindnki ilyen okosakat ír:-)))!

Uglee · http://uglee.freeblog.hu 2008.06.30. 17:22:38

Kurvaként kelletni magad, aztán meg kiakadni azon, hogy kurvának néznek, ősi román szokás.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.06.30. 17:25:08

V10R1C4: Az ostoba pasik című blog mégis milyen közönségre számított? :)

V10R1C4 2008.06.30. 17:32:10

Uglee: már megint ez a balfasz duma... ha a hentesnek van egy ablaka, ami per kirakat is funkcionál, akkor azt jogos bezúzni ha épp zabás vagy (nem éhhalál, hadihelyzet, meg is vehetnéd a kiszemelt kolbászt)? Elárulom: nem az. Meg vagy lepve, mi? Na ugyanígy, a miniszoknya, vetkőzős póker ne legyen már kurválkodás. Másfelől meg: egy bizonyos tapasztalati szint után az igazi, munkaköri éjjeli pillangó is szelektál, hogy kikkel azért mégse. Hát még, akinek nem ez a munkája.
Ezt az ősi román dolgot meg szökőévben egy, azaz egy alkalommal tudom viccre venni, és ez az előbb volt. De már nincs, te díszmagyar szürkemarha.

4TUN3 2008.06.30. 17:39:58

Foglajuk össze:
összevesztetek, besértödtél, bebasztál, beindult a bosszúszomj, nekiálltál vetközni, valaki rádindult, utánadment, piásan egymásnak ugrottatok, lebuktál a pasid elött, most magyarázkodsz.
Lehet, hogy meg is bántad, amit tettél, csak az a kurva nagy büszkeséged (mondhatnánk makacsságnak is) nem hagyja kinyilvánítani, ezért történetet kreálsz, a a lelkiismeretfurdalásodat enyhítése céljából.
Ahelyett, hogy nyugodt módon megpróbáltad volna a barátoddal megbeszélni a fürdöruha körüli félreértéseket, inkább még nagyobb gázt fejlesztettél magad körül.

V10R1C4 2008.06.30. 17:44:48

Érdekes, hogy eddig ez nem került elő. Hogy esetleg ne csak a szokásos lózungot nyomja valaki, hanem a sztorira szálljon rá. Volt vagy egy ilyen hsz... ? Pont egy darab volt, igen. Mondjuk ja, nem árt a pasival kommunikálni, máskülönben a) lelép b) egyre hülyébb lesz, és mivel nem kommunikáltunk vele, el nem bírjuk képzelni, miért.

elo:fa 2008.06.30. 17:45:43

V10R1C4

Szar az elet, mi?
nomen est omen, hogy belem is belekossel :)
A hentes hasonlattal elmeletben igazad van, a gyakorlat viszont nem igy mukodik. es nem is fog. Viktimologia. Utana lehet jogaszkodni.

Labancz 2008.06.30. 17:52:22

Szilva kedves!
Rossz blogban posztoltál. Ez nem a kisringyokkalandjai.hu. Ennyi.

Labancz 2008.06.30. 18:02:55

osipapa 2008.06.30. 16:57:04
Kemény csávó vagy! Jó odamondtál! Neisszarozzvaze!!!
Azért remélem, előbb-utóbb büntetik az olyan dumát, mint a tied! Na, akkor bekerülsz Vácra, vagy a Kozma utcába, ahol 3-4 mázsán túli kreol kan fogja gyengéden kényeztetni az ánuszodat.
Jó helyen leszel akkor, senki nem fog sajnálni. :-)

Gyuri bácsi 2008.06.30. 18:04:13

a Bubi pocket párral allinn kellett volna menni, a nagymellű meg dob

tangaboltos 2008.06.30. 18:07:15

Nem engedi, hogy felvedd a neked tetsző fürdőruhát????
Te hülye vagy.
Amúgy meg elég szar lehetett. :S

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.06.30. 18:09:50

hazi buli = hazibuli

és ez csak az első mondat...

baszki tényleg legalább egy spellchekkert rákergethetnétek néha. hemzseg a hibáktól...

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.06.30. 18:10:38

ja meg irásjelek utan szóköz, kivéve záró- és idezőjel!

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.06.30. 18:12:58

na rám is ragadt az idegtől. magamat javítom: házibuli.

N.Zoli 2008.06.30. 18:15:55

Vigyazzal jobban a levett harisnyadra! Tedd a kis taskadba.

A noi picsoganysagrol is lehetne blogot inditani, vagy mar van ilyen?

Irkafirka · http://botloo.blog.hu/ 2008.06.30. 18:18:20

Vajon a posztoló a hülye p*csa kategóriába esik? Szerintem igen. Sajnálom a barátját.
De a legszánalmasabb ez a gazdag wannabe attitűd. Lenyomtam egy üveg pezsit... texas holdem póker... Vajon emlékszik még vki a normális pókerre, vagy mindenkinek Korda György égett a cerebrumába? :)

Ja, a hátulról fojtogatós is egy pöcs, mondjuk egy magányosan bulizó lányról nehéz megmondani, hogy nem magányos :)

beszaros · http://www.be.szar.os 2008.06.30. 18:26:31

Mekkora volt a BB, meg az effektiv stack? Milyen VPIPje volt a nagymellunek? Pozicio? Mi tortent preflop? Bazzeg ha sztorizol a lenyeges dolgokat ird mar bele

husii 2008.06.30. 18:28:22

szerintem azzal semmi baj nincs, hogy a lány beállt a vetkőzős pókerbe, "Meg olyat semmilyen játék kedvéért nem teszek meg, vagy veszek le amit nem akarok." Azon viszont nem tudom miért van felháborodva, hogy közelednek egy egyedülállónak hitt lányhoz...a pasi ismerkedési szokása meg eléggé beteges...

husii 2008.06.30. 18:30:46

ezt a MNK dolgot meg felejtsétek már el!

tom 2008.06.30. 18:37:38

mennyi nyelvész egyrakáson :) vagy egy rakáson?

miss berger 2008.06.30. 18:50:41

Most nem azért, de ez mikor is játszódik? csak mert én megvesznék, ha combfixet kéne vennem nyárkor...

Reggie 2008.06.30. 18:54:51

16k-ert tangas bikini? Mar ebbol tudni h idiota a nosteny.

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.06.30. 18:55:00

Eccer eggy jól sikerült este az Ibi felhúzot eggy combfikszet a mellére, csak asztán nem ért végig neki.

Dr. No 2008.06.30. 18:58:34

Ez a sztori kamu.

walaki 2008.06.30. 19:07:38

Na ez az a tortenet, amelyben kivetelesen minden egyes szereplo halal visszataszito. (Kivetel a nagymellu, kis joindulattal)
A csaj hany uveg pezsgot is nyomott le?
Min. 3-at?
Kiraly.
Az az erzesem, hogy ez az egesz nem Parizsban tortent meg a felso tizezer koreiben...Ha ertitek mire gondolok...

Alfdam · http://alpha.blog.hu 2008.06.30. 19:10:05

Ezt a blogot a komment viszi a hátán. Így tovább emberek. :D
Ezt a menetet eddig nyugger nyerte:
ostobapasik.blog.hu/2008/06/30/combfix_szuka_eroszak_perverz_labfetis_wc_szex#c2655948

Reggie 2008.06.30. 19:21:24

Szerencseje a csajnak h nem eroszakolta meg a combfixtolvaj gyerek, mert a sracnak tuti megiteltek volna karteritest...

bogesz 2008.06.30. 19:43:02

nem olvasom tovább, mert ez a poszt gecire nem hihető. csak így, nőiesen mondva.
de én tévedjek...

2008.06.30. 19:44:59

Szilva! Póker, tanga, és szivaros balfasz barát nélkül baszlak meg vasreszelékbe forgatott véreres fasszal kutyában seggbe szárazon anyád sírjának korhadt fakeresztjén, utána a hátadra szarok és elverem léccel. Ez az ajánlatom.

aljaskuszobab 2008.06.30. 20:12:26

kivancsi vagyok a blogot szponzoralo (? ) (esetleg iro?)

zsedenyi csaba mit tanacsol arra az esetre, ha ugy ismerkednenk a wcben, hogy combfixet tekerunk a no nyakara!

valaki nem veszi mar meg a konyvet?

Zuz 2008.06.30. 20:32:47

Ha az én pasim találna meg a földön, hogy egy pasi tehénykedik rám a harisnyámmal a kezében asziszem hogy onnan leisútlenne meg felisút, a srácot meg 10felé hajtogatná.

Ebből is látszik, hogy mennyire izgatta a sztori.

Perillustris 2008.06.30. 20:35:00

Persze, 16-ért kurva drága, de az ide kommentelő pasik zöme, köztük én is, valószínűleg szemrebbenés nélkül fordulunk egy ilyet viselő (csinos és jóalakú) lány után a tóparton.

Gondolom, egy trikóra és boxeralsóra vetkőző pasi egy házibuliban viszont tök menő és férfias.

Szánalmasan álszent a hozzászólók többsége.

Egy házibuliba elég sok dolog beleférhet a résztvevők vérmérsékletétől függően, aki ezt nem fogja fel, nem lehetett túl sokban. Egy levetett combfix még nem a világ vége, főleg, ha a lány megszabta magának a maximumot, ameddig hajlandó elmenni.

A letámadás persze taplóság minden helyzetben (kivéve egy szado-mazo bulit). Ehh...

Acidjazz 2008.06.30. 20:45:38

"kis luvnyának szemben összejött szín sora.Kitartó volt.Jó mondjuk csak a melltartóját veszthette volna el...és nem nagyon akarta"

persze, azért jött össze a flush mert nem akarta elveszíteni a melltartóját... hááát... (:
Szerinted egy üveg pezsgő után mit tudott az pókerről? (:

dezsőke 2008.06.30. 20:47:05

ezt egy pasi írta, nagy kamu....

77 2008.06.30. 21:24:35

jól van, ez sem volt kamu. Ezért fizet egyébként az index, vagy miért kellett?

ohmyFgod 2008.06.30. 21:33:50

Csak annyit, hogy ez a csaj egy idióta. A barátja még nagyobb idióta. Mi az, hogy nem engedi tangában strandolni a nőjét? A kurva anyját! Az ilyen idegbeteg féltékenykedős vadbarmoktól a falra mászok.

De a legfontosabb: nem gáz a vetkőzős póker, csak nem mindegy kikkel, mikor, hol, milyen körülmények között csinálod. Nem azért leszel kurva, mert beszállsz egy ilyenbe.

V10R1C4 2008.06.30. 21:35:39

elo:fa: Nem szar. A posztban előforduló személyek redkívül hülyék, és bevonzottak sok más vitatható intellektusú egyént. Én is hülye vagyok, hogy itt szónokolok nekik arról, hogyan lássanak ki a fejükből...
walaki: Persze. Viszont a kommentelők dumája sem kutya, mert itt nem a kurvaságról van szó, hanem arról, hogy minek van egy csaj egy ilyen csávóval, miért nem beszélnek normálisan egymással, helyette miért csinál a kiscsaj baromságokat, és mindezek tetejébe a harmadik fél, a nyakba ugrálós hapi is mit képzel magáról. Eu mind, és akkor a cucc sznobéria részét nem szedtem szét -az is elég ciki, hogy vkinek fingja nincs egy alap kapcsolat működéséről, de játssza a gaydag nőt/pasit...

MNK 2008.06.30. 21:50:50

v10r1c4: Rosszul látod a dolgot, cuncimókusom. Itt a hentes kinyitotta a boltot, ezért csórikám joggal gondolta, hogy itt kaphat húst. Aki társaságban teregeti (nemlétező) bájait, az mindent megtesz azért, hogy könnyen kapható nő látszatát keltse, az ilyeneket (szűz)kurvának nevezik, definíció szerint. Aki kurva akar lenni, az meg ne sírjon, ha dugják.

tho · http://poszto.blog.hu 2008.06.30. 21:53:41

"amikor az Bubi pocket páromra lejött a floppban még egy J azt hittem megint védve vagyok"

Bocs, hogy offolok, szakmai ártalom, de ezen sírva röhögtem. :)

V10R1C4 2008.06.30. 21:56:54

Tucc érvelni, mindjárt az elején lenulláztad a kommented hitelességét és színvonalát ezzel a cuncimókusomozással. Gyenge. Szakállas. Unalmas.
Ami meg a bót nyitvatartását illeti, ezek szerint az a nő, akit nem akarsz mindjárt megerőszakolni, mert szerinted arra való, meg se mer mozdulni, nehogy kellesse magát. Oké. Legyen neked való a világ, menj el Dániába egy hivatalba dolgozni, ott minden nő szürke, aszexuális, félelem- és teljestménykényszervezérelt banyának van öltözve és aki nem, azt kiutálják, mert kurva.

LyukasBogrács 2008.06.30. 22:01:33

A póker részét nem értettem, de ha vetkőzős Fekete Pétert játszottatok volna vagy Gazdálkodj (a ruhadarabajaiddal) Okosan-t, az sem vont volna le semmit a helyzet gusztustalanságából.

"nem gáz a vetkőzős póker, csak nem mindegy kikkel, mikor, hol, milyen körülmények között csinálod. Nem azért leszel kurva, mert beszállsz egy ilyenbe."
Már az vagy.

még ostobább pasi 2008.06.30. 22:02:14

Hmm nagyon jo kis kamu sztori mennyi ido volt osszedobni?

Labancz 2008.06.30. 22:06:19

Bakker, az nem úgy van!
Bátor ember nem házibuliban ismerkedik, hanem a bőrgyógyászaton az SZTK-ban. Ott aztán a combfix sem okoz gondot. :-D

MNK 2008.06.30. 22:16:54

Nem nulláztam le jobban a mint Te, (kis mézes köcsögöm,) mert nem én kezdtem a becézgetést.

Megerőszakolásról szó sincs, a posztban egy közösülésre való primitív felhívás szerepel.

Ha egy nő csak úgy tudja felhívni magára a figyelmet, hogy vetkőzik, akkor az már rossz. Egy igazi nő mindenféle kacérkodás nélkül is magára tudja irányítani a figyelmet, akinek ehhez vetkőznie kell, az a kurva. Szó sincs arról, hogy bárki is korlátozná bármiben, csak aztán ne sírjon, ha kurvaként bánnak vele.

(Egyébként aki képes csak így, idegen társaságban vetkőzni, abba annyi nőiesség sem szorult, mint egy eunuchba, az ilyenek egy pillantás erejéig sem érdekeltek sohasem.)

kyanzes (törölt) 2008.06.30. 22:18:02

Az emberekben az fog megmaradni, hogy a csávó kanként lépett fel, a csaj meg rossz kurvaként viselkedett. Egyébként meg: aki kurvaként viselkedik, mit csodálkozik, ha kurvának nézik? "Én nem olyan lány vagyok" csak előfordul, hogy vetkőzöm "buliból". Ne fárasszuk már egymást.

grabovszka 2008.06.30. 22:28:17

A nejlonharisnya pár óra hordás után elég büdös tud lenni. Ritka gusztustalan lehetett, mikor az egyik felét a leányzó a táskájába gyűrte, a másikat meg a pasi a nyaka köré. Pfff.

V10R1C4 2008.06.30. 22:41:03

""nem gáz a vetkőzős póker, csak nem mindegy kikkel, mikor, hol, milyen körülmények között csinálod. Nem azért leszel kurva, mert beszállsz egy ilyenbe."
Már az vagy." - miért is? Te is tele vagy érvekkel?
MNK: vetkőzős póker - f i g y e l e m f e l k e l t é s??? Vattafánk? Te tényleg azt hiszed, hogy a pöcsötök a világ tengelye? Arról nem beszélve, hogy kurva az, aki ellenszolgáltatásért cserébe, munkakörileg fekszik le pasikkal.
kyanzes: Neeeemm én nem jáccom ilyet mert jajszégyellős vagyok és nem vagyok én olyan láháhány... hanem becsúszok a legközelebbi sarokba szempillarezegtetni.... itt az egész sztori a gáz, nem a meztelenség - valószínű, többen is viccre vették, mintha strandon lennének és nem használták fel bosszulkodásra az alkalmat. Ez a csaj nem kurva, csak egyszerűen baromi befolyásolható, az jött le a sztoriból, hog mindenkinek viselkedik: mit iszik, mit játszik, a pasija beledumálhat, mit hord... gyermekasszony basszus.

storyline :) 2008.06.30. 22:43:18

Ez nem az ostobacsajok.blog.hu? Oda is lehetne posztolni ugyanezt!

V10R1C4 2008.06.30. 22:45:35

Ebben a sztoriban mindhárom főszereplő hülye, nem vetted észre?

storyline :) 2008.06.30. 22:50:00

Ez szinte minden blog.hu-s posztra igaz. Legalábbis, amiket én olvasok, a szakítós, autózz, és ez is, mind-mind arra vannak kihegyezve, hogy valaki hüje.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy pasikörökben mennyire divat a részeg pitsák megdugása? Nekem, mint szintén pasinak, ez ősi román szokásnak tűnik.

MNK 2008.06.30. 22:51:25

Igen, mi más lenne. Ha figyelmesen végigolvasod a szöveget, kiderül, hogy büszke a testére, és szeret vele hivalkodni.

storyline :) 2008.06.30. 22:59:07

Hádde' MNK mi ezzel a probléma? Ha valakinek jó teste van, akkor szerintem jogos, hogy meg is mutatja egy bizonyos fokig. Elvégre nem vagyunk muszlimok. Nekem akkor is jól esik látni egy szép női testet, ha tudom, hogy ahhoz soha az életben nem érhetek hozzá.

piszkosfred 2008.06.30. 23:03:29

De utálom az ilyen féltékeny gyökereket...

MNK 2008.06.30. 23:09:31

Szerintem a "bizonyos fokig"-ba már nem érthető bele a vetkőzős póker, senki nem kérte tőle, hogy takargassa az arcát. Ha vetkőzik, azzal az illúzióját is lerombolja a nőiességének, és ami marad belőle az a teste. Ezzel persze nincsen baj, ha ő nem is akar sokkal több lenni, mint a teste, csak akkor ne rinyáljon, ha a férfiak nem tisztelettel közelítenek felé.

storyline :) 2008.06.30. 23:21:54

osipapa 2008.06.30. 23:18:15

Na és akkor mi van, ha pöckölik egymást? Ez miért zavarja a hozzád hasnló floodoló ősi románokat?

storyline :) 2008.06.30. 23:29:51

MNK 2008.06.30. 23:09:31

Jó, hát attól függ mit vesz le/hagy fenn :)
De én a fasziját sem értem, hogy miért ekkora kardinális kérdés a tangás fürdőruha. Ha jó segge van a csajnak, akkor arra büszkének kell lenni. De a posztban tényleg hüje mindenki :D Egyébként a kurvának is joga van elküldeni a kuncsaftot, azzal, ha a csaj vetkőzik csak arra adott jogot, hogy nézegessék, semmi többre.

Rhogon 2008.06.30. 23:35:28

A cikk is szar.
De a kommentek tobbsege szarabb.
Gratula.
Fura ha a csajod vetkozik1 buliba? Az.

De inkabb gazos hogy a cuki fojtogatot nem akarod uveghamutartoval megsimogatni.
Tobben kurvaznak meg nyomatjak hogy megerdemli, ha igy vagy ugy viselkedik.

Meret feletti f@szt beletek, de csak ha nem akarjatok.

Szanalmas hogy ebben a kulturtakonyban ami ti vagytok nem bun megeroszakolni, zaklatni, bantani egy ribancot.
Megleplek barkit az.

Vannak normak, de azok akik szerint a vetkozos, miniszoknyas, tangas, reszeg, szoke, felszemu, egyedulsetalos lany megeroszakolasa zaklatasa a lany hibaja erosen megerdemelne, hogy olyan kozegben letezzen hosszabb idot ahol ot zaklatjak. Szoval kivanok nekik mondjuk 1-2 ev Del amerikai vagy roman bortont. Tanulna szolidalni.


Es csak mi lehetunk olyan melyen repulve, hogy rogton azt keresed miert erdemelte meg.
Es ha a foldon van huzol el a busba.
Mi vagyunk europa.
Taps.

Vierre_ 2008.06.30. 23:46:35

OSIPAPÁT BANNOLD MÁR KI A VÉRBE BASZKI :)))

Amúgy kamu. Ilyen csajé ide nem ír, faszi irta, cukin nyomta, semmi gond, a sztori nem történt meg, ennyi. :)) Szeretném látni azt a fürdőruhát 16 rongyért, tangás, már rég nem trendi, istenem. FAszikám jobban oda kell ezekere figyelni, ha összeveszem a pasimmal nem compfixbe megyek valahová és nem ülök le tök ismeretlenekkel beilleszkedés céljából pókerezni.
Ahhoz bezzeg értett a posztíró :DDDDD

Nem akart senki senkit megerőszakolni,
1: egy tele tömött házibulin

mert nem történt meg az eset, az hétszentség. :)) Amúgy a csajé fél lábán volt akkor compfix vagy a másikat sem vette fel. :)))


Rhogon

szakítós blogban volt erről pont téma, ott is volt egy két elvetemült férfi aki szerint ha egy nő kurvás, akkor jogos az erőszak.
Szép mi? pfff.

hatja 2008.07.01. 00:04:34

nem olvastam a kommenteket, de ezt a sztorit egy fiú írta.

MNK 2008.07.01. 00:40:14

Dövan: még jó hogy joga van a csajnak elküldeni a trógert a búsba, de ne csodálkozzon, hogy az ügyeletes tahó meg akarta toszni, ha bagzott egész éjjel.

Rhogon: erőszakról szó sem volt, (a csaj is tudta, hogy erre a srácnak nem lenne alkalma egy házibulin), annyi történt, hogy a csaj szembesült egy szimpla "dugunk?"-nál is primitívebb bepróbálkozással. Ezt pedig szinte biztosan elkerülhette volna, ha nem viselkedik kurvásan.

lúk 2008.07.01. 00:48:32

"Arra viszont kíváncsi lennék, hogy pasikörökben mennyire divat a részeg pitsák megdugása? Nekem, mint szintén pasinak, ez ősi román szokásnak tűnik."

mert az is.

Szilva 2008.07.01. 08:50:17

Na jol van, ha mar ugyis rajottetek, akkor elarulom, hogy valojaban ferfi vagyok es ezt az egeszet csak azert talaltam ki, hogy le ne uljon a topik.

Lángharcos 2008.07.01. 09:00:52

A hentes példára visszatérve: nyitva a hentes, bemész és közlik, hogy nem szolgálnak ki, mert az a hús félre van téve egy másik vevőnek.

Szívük joga.

Egyébként egy házibuliban simán lehet erőszakoskodni. Sok az ember, de nagy a zaj, ha bent van a mosdóban egy sikítozó párocska, kinek tűnik fel, hogy nem kéjből megy a sikítozás, hanem mert le van szorítva a csaj?

Szvsz a nemi erőszakot ki kéne terjeszteni a nem beszámítható emberek szexuális kihasználására is. Ergo a részegen felcsinált kiscsajnál is annak számítana.

Perillustris 2008.07.01. 09:42:00

"Arra viszont kíváncsi lennék, hogy pasikörökben mennyire divat a részeg pitsák megdugása? Nekem, mint szintén pasinak, ez ősi román szokásnak tűnik."

Hány fős buliban? Sanszos, hogy egy

Perillustris 2008.07.01. 09:43:28

Hát, kurva jó, írtam egy csomót, oszt' csak ennyi maradt!

kucsmagomba 2008.07.01. 09:44:49

Hm, valaki elmagyarázhatná, mi volt ebben a kurválkodás...

"Vagyis levettem az egyik comfixemet,aztán a másikat.Aztán hál istennek nyerő széria után minden egyéb rajtam" - tehát mindössze annyi történt, hogy levette a combfixét.

Na most, én ezt max. abban az esetben tudnám kurválkodásként értékelni, ha vonagló mozdulatokkal, egy rúd körül táncikálva tette volna mindezt...
Amúgy a strandra tanga szerintem is túlzás, de ez az egyéni problémám, a pasinak viszont nem kéne "cenzúráznia" a nője öltözködését, kivéve, ha ő finanszírozza.

Amúgy meglehetősen mozifilmes fordulatnak találom, hogy a pasija épp az ominózus jelenetnél akart brunyálni, és pont összefutott a csajával meg a combfixes szatírral, akinek a primkó viselkedésére szintén csak a pia adhat értelmes - de közel sem elfogadható - magyarázatot.

Ha meg ennyi a nézeteltérés a pasi meg a csaja között, és képesek nem szólni a másikhoz órákon keresztül, szentem kár erőltetni.

Tanulság: a csaj legközelebb csak zsírozzon, ha részeg kanok is vannak a közelben, de főként ne "hagyja el" a combfixét.

Ja, és minden nó járjon csadorban bulizni, mert egy csinosabb darabban a kanok egy része feljogosítva érzi magát a nemi erőszakra - ahogy az az igényes kommentekből is látszik.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.01. 10:23:44

Itt a hentes kinyitotta a boltot, ezért csórikám joggal gondolta, hogy itt kaphat húst.

de az sem az jelenti, hogy kvazi eroszakkal elveheti

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.01. 10:32:24

kucsmagomba

minden csaj
-hulye
-kurva
-dagadt ronda

vagy ezek valamilyen tetszes szerinti kevereke.

barki barmit is mond.

ferfiuralom
nevtelen/arctalan

csatlós zsidó tibor 2008.07.01. 11:39:21

Amíg liberális zsidók itt a fórumon is kirekesztik a nekik nem tetsző véleményeket, eltüntetik azok minden nyomát, kiléti alapon tiltogatnak, addig zsidózni és liberálisozni igenis kell, sőt kötelező. Mint ahogy ők is magyaroznak és náciznak (lásd helyben, a fórumon).
Mellesleg jelen pillanatban pont ott tartunk, hogy a kormány szám szerint is többet zsidózik hivatalosan, mint az ellenzék. Egy “kettes számú díszzsidó” kijelentésért az egyébként kb 50%-ban zsidó Fideszt azonnal beperelnék, lenáciznák a bíróságon és elítélnék, miképpen tették korábban ezt Grespikkel és Csurkával, az mszp-nek persze zsidózni is lehet.
Sőt! Az ellenzéket veszett kutyának minősíteni, és kilátásba helyezni a nem definiált “telepre” deportálását (vesd össze: Kádár, Recsk, etc) jelenleg megengedheti magának a zsidó ripacs Gyurcsány Ferenc, aki puccsal került hatalomra. Azt is megengedheti magának a kisztitkárból avanzsált milliárdos zsidó bohóc, hogy egyszerűen kirúgassa a gecibe azt az újságírót, aki elküldte ezt a videofelvételt a médiumoknak.
Azt meg már meg sem kell külön említenem, azt a gyalázatot, amit Göncz Árpád megengedett magának, hogy a kommunizmus áldozatainak emléknapján beszóljon, hogy nem kell annyit nyavajogni a múlton. A zsidóknak lehet nyavajogni a múlton? Évente tízszer siratni a szappanhabot?
Amíg így állunk, zsidózni kötelessége minden épelméjű, demokratikus gondolkodású embernek! Ennyi.
Osváth Sándor,
3300 Eger, Egri út 47.
mobil: (20) 801-6633

Sorin 2008.07.01. 14:58:48

pingwin: pláne, ha nem veled kavar:-)

Vierre_ 2008.07.01. 16:58:57

csatlós zsidó tibor 2008.07.01. 11:39:21

és ez hogy a faszomba jön a poszthoz. Már ott bukik a történeted hogy minden liberális zsidó, öcsém innentől kezdve meg jön az állogikus hablaty, aminek értelme nem sok van, foganatja meg hál istennek még annyi sem. Bruha.

egri brigadér 2008.07.01. 18:13:56

Úgy jön, hogy ZSIDÓ vagy.

uborkatolvaj 2008.07.01. 18:55:40

[FRAULEIN KOST (spoken)]
Herr Ludwig! You are not leaving so early?

[ERNST]
I do not find this party amusing.

[FRAULEIN KOST]
Ah- but it is just beginning. Come, we will make it
amusing- you and I- Ja?

Herr Ludwig- this is for you:

The sun on the meadow is summery warm.
The stag in the forest runs free.
But gather together to greet the storm.
Tomorrow belongs to me.

The branch of the linden is leafy and
Green,
The Rhine gives its gold to the sea.
But somewhere a glory awaits unseen.
Tomorrow belongs to me.

Herr Ludwig! Sing with me!

[FRAULEIN KOST AND ERNST]
The babe in his cradle is closing his eyes
The blossom embraces the bee.
But soon, says a whisper;
"Arise, arise,
Tomorrow belongs to me"

[FRAULEIN KOST]
Everybody!

[ALL (except FRAULEIN SCHNEIDER, SCHULTZ, CLIFF and SALLY, who stand watching)]
Oh Fatherland, Fatherland,
Show us the sign
Your children have waited to see.
The morning will come
When the world is mine.
Tomorrow belongs to me!

verro 2008.07.01. 19:50:29

csatlos zsido tibor:
Azert azt mindig is nagyra becsultem, ha valaki ennyire kiall a velemenye mellett - legyen is az barmi - es a nevet adja hozza.
A sok alnev mogul vagdalkozo/gyozkodo/kopkodo zsido/cigany/magyarellenes stb. ellenzekednek ez egy kovetnivalo pelda lehetne.

Elismeresem!(komolyan)

Csarnai 2008.07.01. 21:30:28

Ez az ember garázdálkodik az oldalon. Ő rakja fel sorozatosan ezeket a homokos, buzi bejegyzéseket! Itt van minden adata!!!


Polgári neve: Kovács Endre

Provokátor nevei: Élettér, Lale, Vándor, INMRH, Cleo, Hiteles, Mihi, Hazafiak, jobb-a-bal, Batu Kán

Lakhelye: Debrecen

Címe: 4029 DEBRECEN Csapó u. 88. III/7.

Telefonszáma: 06-30-345-7001

E-mail címe: info@felicitasalapitvany.hu, president@c2.hu

IP számai: 213.253.195.163, 78.131.93.*** (Dinamikus IP szám)

Internetes szolgáltatói: Movinet Kft. Debreceni Internet Szolgáltató, EMKTV Debrecen Fiber

Tevékenységei: A Felicitas Alapítvány elnöke! Nemzeti vendégkönyvek, társalgók, fórumok rongálása! Perrel való jogtalan fenyegetőzés, zaklatás és rágalmazás!

Története: Kovács Endre 2006 végén tünt fel a G-Portálos oldalakon Lale és Élettér néven. Lale baloldali volt, Élettér meg nemzeti jelszvakat hangoztatott. Egyszer a jobb-a-bal.gportal.hu-n Élettér néven írt, amit aztán Laleként írt alá. Itt derült ki, hogy Lale és Élettér valójában egy személy. Élettér a Felicitas Alapítvány e-mail címén regisztrált több oldalra és hírdette az alapítványt, volt mikor Kovács Endre néven írta alá üzenetét. Mikor már rengetegen utálták Életteret, felvette a Vándor nicket. Vándor Ip száma ugyanaz volt mint Élettéré, sőt írásait itt is Kovács Endreként írta alá, persze mindent tagadott és perrel fenyegetőzött. Mikor már Vándort is utálták, akkor vette fel az INMRH nevet, hogy megvédje magát a jogos támadásoktól. Jelenleg Szasza néven tevékenykedik egy fórumon, ahol szintén Kovács Endre néven írja alá bejegyzéseit. Kovács Endre minden nicknevén botrányt kavart a vendégkönyvekben és a társalgókban. Ő nem hazafi, hanem egy elmeháborodott provokátor, aki álnéven ír egy degenerált bejegyzést, majd egy másik néven megdicséri saját magát.

Vierre_ 2008.07.01. 22:07:43

EGri, nem, de ha az lennék sem zavarna.

CSarnai, köszi. Bár egyik nickje az én becenevem, de jó tudni hogy ez a faszkalap ismert faszkalap és purgálják ahol tudják. :)))

És itt nem a nemzeti identitásáról van szó, hanem az ostoba stílusáról.

Reisz Manfréd 2008.07.02. 09:46:22

Vazze, mosmá a zörménnyekket is útáni köll. Melyik szikkadt szittya bírja mán eztet észben tartani?! Tuggyátok mit, esztán útáni fogok mindenkit, bisztos, ami bisztos.

Jonothon Bandersnatch 2008.07.02. 12:06:55

Magyarországon Kovács Endre a legismertebb Furry, mert a yiff hülyeségek, valamint a provokálásai miatt lett híres. Ez a személy tagja a NaHÖK -nek, valamint ő volt a Fecilitas Alapítványának az elnöke. Kovács Endre ma Vándor, Cleo, Utonjaro, Magyarok Istene, Hiteles, Hazafi, INMRH, Lale2 és Élettér néven provokálja az internetezőket, és rongálja a nemzeti, jobboldai és radikális lapokat. Pocsék a helyesírása, 55 éves öreg barom, aki most a 21. század technika segítségével megismerte a Furryt és annak p0rn ágát a Yiffet. A mai napig csak a yiff képekről tud beszélni másról nem. Meleg, nem meleg yiff képeket imád, neki tök mindegy csak legyen rajta egy Állatember anthro. Elmesélem miket szokott küldeni: Buzi farkasiúk, leszbikus macskanők, egy németjuhászférfi egy rókanő vixennel stb..... valamiféle anthro, azaz yiff. Önmagát Furrynek vallja, azonban nem zavarja őt, ha FurryBuzinak csúfoljuk, azonban nem szereti, ha személyes adatait feltesszük a netre, hát megérdemli, mert mások nevébe is szokott küldeni yiffes dolgokat. Múltkor egy zoofíliás animal képet küldött az én nevembe, azonban a lovat egy másik netezőről nevezte el. Kovács Endre egy Mentális Beteg Furry, Sőt maga a Magyar Furry Közösség is elítéli, mert túlságosan túlzásba viszi a yiffet és furrizést.

Reisz Manfréd 2008.07.02. 16:37:16

Kovács Endre for President!

(Persze ne!!)

LyukasBogrács 2008.07.02. 20:19:29

A combfix mennyibe került? A kettő együtt, természetesen. Mármint az üzletben, persze, nem akkor, amikor vissza akartad kapni.

Peti 2008.07.03. 08:26:09

Uhhh... Tényleg ribi a csaj, és még észre sem veszi magáról. :) Szegény csávó kereshetne jobbat is.

pazola 2008.07.04. 21:06:20

Jaj, mekkora fake :DDD

ármin 2008.07.14. 10:23:15

miért szőrős egy no pinája

LyukasBogrács 2008.08.05. 23:12:03

Engem a “csak játék” elszólásod győzött meg/ábránditott ki leginkább. Mégis mit gondoltál, a combfix-gyűjtő mit akart tőled? Családot alapitani? (technikailag valóban). És mit szóltál volna, ha a barátod mondja ugyanezt neked szivarozás közben, mialatt egy hozzád hasonló némber az ő szivarját szivja?

Ti, nők tényleg azt hiszitek, hogy saját magatoknak húzzátok meg a határt, és azon belül mindenkinek kutya kötelessége, hogy tisztességes, becsületes, erkölcsös, értekes nőnek tekintsen titeket? Csak azért, mert ti úgy szeretnétek?

Ennél már csak az a kiábránditóbb, ha másoknak máshol (de mindenképpen feljebb) húzzátok meg ugyanazt a határt…

csifgwormboy 2008.12.08. 12:35:34

Játék? - Az ilyen játékot tisztességes és egészséges kapcsolatban élők kerülik...
Egy Ilyen szituáció után lehet, hogy neked kijárt volna egy célirányos pofon, ahogy a srácnak a szájbatérdelés is.
Igazi egyéjszakás hölgyike vagy, aki bukik a "munkásszóra".
Ez szupergáz....
süti beállítások módosítása