Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

többször szeretkeztem terhes nővel!

2008.08.18. 12:43 :: Szaszinko

"A férfiakat mi nők alapvetően hajlamosak vagyunk beazonosítani egy hímtaggal, ami folytonosan nyughatatlanul keresi a tokkját. Mielőtt bárki feminista férfigyűlölő baszatlan némbernek azonosítana engem, elmondom, hogy férjnél vagyok, és most várom a pici fiamat. Már jó nagy pocakom van, és a kis lakója októberben érkezik meg :-) Ez azért fontos, a történet szempontjából, mert engem ennek ellenére szólítottak le.

Mentem hazafelé késő délután, amikor egy férfi lépett oda hozzám a körúton.

-Szia, együtt jöttünk a villamoson!

-Hát, szerintem ezt sokan elmondhatják magukról!-mondtam viccesen, ha zavarban vagyok, mindig viccel próbálom oldani a feszültséget.

-Szeretnék veled meginni egy kávét.

-Nem szeretnék veled kávézni, sem pedig megismerkedni. Egyébként nem kávézom, hiszen láthatod, terhes vagyok! De azért köszi! Szia!

És tovább mentem, ő jött mögöttem, akkorra már kicsit ideges is voltam, mert én egyértelműen visszautasítottam, mégis jött és beszélt hozzám.

-Kérlek, csak elbűvölt a szépséged, meg akarlak ismerni. Szeretnélek meghívni egy italra.

-Jó, én meg nem szereteném.-mondtam dühösen.- egyébként a terhes nőkhöz általában férfi is tartozik, tudod, egy apuka, de ha ez sem lenne elég világos, akkor nézz ide, ez a karika gyűrűm. Férjnél vagyok!!!

-Én nem akarlak elvenni, csak vonzódásom van a terhes nőkhöz, már többször szeretkeztem terhes nővel, és fantasztikus gyönyör, és újra át akarom élni, és volt már aki belement, gondoltam, hátha te is.

-Hát akkor csinálj gyereket, és dugd 9 hónapig a saját barátnődet! Nem egyszerűbb, mint zaklatni mások feleségét? Undorító vagy, el sem hiszem, hogy van ilyen! Tűnj el innen!!!-kijött belőlem az agresszió! Szerencsére amióta terhes vagyok, kicsit hisztisebb is.

Aztán szerencsére lekopott, lehet hogy azért mert hallotta, hogy felhívtam a férjemet, hogy jöjjön értem.Eléggé megijedtem, nem akartam kint várni, addig bementem egy ABC- be. Legalább bevásároltam.De egész nap ijedt voltam. Nincs lelke az ilyen embernek. Egy állapotos kismamát nem szabad felidegesíteni."

 

 

92 komment

Címkék: szex kismama perverz ostoba pasik zaklatás

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr18621136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoenBp 2008.08.18. 13:35:27

jaja szerintem is fotosopp, hát látom

Big-B 2008.08.18. 13:41:37

Vessetek meg, de szerintem nincs nőiesebb és vonzóbb egy várandós nőnél.
Mondjuk az utcán leszólítani bárkit is bunkóság.

Randall Rezső 2008.08.18. 13:44:50

Kamusztori. Megint tobzódik a férfigyűlölet. "A férfiakat mi nők alapvetően hajlamosak vagyunk beazonosítani egy hímtaggal, ami folytonosan nyughatatlanul keresi a tokkját." Persze ha egy nőt pinaként definiálnak, akkor elszabadul a tahóbunkóférfimindegyforma nyivákolás. De a "tokkját" vicces!

Kilgore Trout 2008.08.18. 13:50:02

Egyébként tényleg jó terhes nővel szeretkezni...:)

Borcsika 2008.08.18. 13:50:38

Én nem gondolom, hogy kamu. Tényleg sok az aberrált pasi. Vannak, akik a szülészetek környékén lófrálnak, aztán hazamennek, és verik a farkukat. Undorító. Én is voltam terhes, és a férjem szerint nagyon kívánatos. Gondolom vannak ezzel így mások is, de igaza volt a postírónak, akkor csináljon fel valakit, és dugja 9 hónapig.

fira 2008.08.18. 13:51:25

ez nem "szar csajozós duma", hanem perverz
vagy most hol is vagyunk?

RnYk 2008.08.18. 13:51:34

Toljuk vissza a tokkjába a fotosoppot!

Kovacs 2008.08.18. 13:55:15

""Egyébként tényleg jó terhes nővel szeretkezni...:)

De miert? Mert az mar gruppen sexnek szamit?

KopaszMercis 2008.08.18. 13:59:42

fujj de nagy paraszt volt kitartoan udvarolt semmi verlazitot nem mondott..

ha kicsit vagany lennel es mondjuk lazabb kapcsolatban siman kurhtattatok volna..

de te geci paraszt modon reagaltal!

blügy-blügy 2008.08.18. 14:00:50

Miért a férjedet hívogatod, miért nem a rendőrt? Még ha nem is tudnád bizonyítani, akkor is a rendőrök felirnák a férfi címét, nyilvántartás satöbbi, és ha egy másik nőt is zaklat, akkor már ketten vagytok, és a férfit elítélik. (vagy legalábbis minden molesztálós ügy után a rendőrség elszámoltatná a férfit, és ebből "tanulna")

., (törölt) 2008.08.18. 14:02:11

Azért jó a terhes nővel, mert dugás közben le is szopnak?

Árpóca · http://sosefelejtemel.blog.hu 2008.08.18. 14:03:33

randi-guru.blog.hu/
Jézus úr isten. Van ilyen ember a világon? Nem hiszem el. Elég beteg lehet ha csak úgy oda tolakidik egy terhes nőhöz az utcán nemtudom mit képzelhet az ilyen.

blügy-blügy 2008.08.18. 14:03:51

Szerintem töröld a blogot, mert itt mindenki a "férfi" barátai... :(

Buczók Pál 2008.08.18. 14:04:15

Borcsika: de mit csináljon 9 hónap után a lapos csjjal és a kölökkel?

Big-B 2008.08.18. 14:04:46

"Jichak Kolompár 2008.08.18. 14:02:11
Azért jó a terhes nővel, mert dugás közben le is szopnak?"

Hogy te mekkora egy paraszt vagy

Vinyl 2008.08.18. 14:07:14

hát most akkor mi van ha odament egy terhes nőhöz? semmi :D
hány olyan van, hogy terhes a nő, apuka meg lelécelt x dolog miatt...
Szóval éppen lehetett volna szerencséje is, de most nem volt :D

tommygun 2008.08.18. 14:10:02

Kamu, ráadásul vérprimitív stílusban előadva.

púzókutya 2008.08.18. 14:10:55

ha igaz a sztori:
a fitymáján keresztül fordítottam volna ki mint a pólóimat mosás előtt.
ha kamu a sztori:
akkor éljen púzókutya sokáig!!!!

2008.08.18. 14:13:49

Értsétek már a virágnyelvet, nem terhes volt, hanem kurva kövér, a perverz meg a kövérekre bukott. Nem gyerek vót benne, hanem valami hosszúkás, sötét, amit este meg is szült.

., (törölt) 2008.08.18. 14:14:19

"Big-B 2008.08.18. 14:04:46
"Jichak Kolompár 2008.08.18. 14:02:11
Azért jó a terhes nővel, mert dugás közben le is szopnak?"

Hogy te mekkora egy paraszt vagy"

Á, csak egy kicsit pedofil is))
Vagyok annyira komoly, mint ez a blog

nem hiszem el... 2008.08.18. 14:14:58

nem hiszem el, hogy még egy ilyen sztorinál is van aki azt mondja, hogy a VÁRANDÓS nő, a hülye, meg prűd...

már leszólítani is durva, de hogy még tovább nyomulni...

púzókutya 2008.08.18. 14:15:44

Jichak Kolompár, te nem abban a török éjjelnappaliban dolgozol? Tudod, ahol a heroint osztják.

Barnabás 2008.08.18. 14:16:02

Miért nem rúgtad úgy istenigazából tökön.Máskor nem,hogy terhes nőt,de semilyen nőt nem szólitana le.

., (törölt) 2008.08.18. 14:27:07

púzókutya 2008.08.18. 14:15:44
Jichak Kolompár, te nem abban a török éjjelnappaliban dolgozol? Tudod, ahol a heroint osztják.

A főnök Afgán, csak mi vagyunk törökök.

kujoon 2008.08.18. 14:30:27

Azért majd kérdezzétek meg a gyereket, ha felnő kicsit, hogy milyen volt, amikor terhes szex alatt apuci "kis feje" döngölte belül a gyerek fejét... :D

Vinyl 2008.08.18. 14:31:22

ja most mindenki el van ájulva ha terhes egy nő. és akkor mi a fasz van?
üljön otthon a seggén DVD-zen és várja türelmesen míg megellik. hogy jaj a kismama így a kismama úgy. hát senki nem kérte, hogy hegesztesse fel magát és utána csodálkozik hogy bármilyen jellegű külső hatások érik :D
otthon kell szépen tespedni és kussba lenni majd elleni aztán 3 évig ott ülni az idegesítően hangos ivadék mellett aztán bebaszni a bölcsődébe és tiplizni szépen dolgozni vissza... ennyi
:D

rock 2008.08.18. 14:34:20

micsoda prűd balfasz banda van itt. én magam voltam kapcsolatban olyan csajjal akinek a barátja dobbantott mikor megtudta a dolgot, tényleg fantasztikus volt, ismertem előtte is a csajt és nem érdekelt, de terhesen valami fantasztikus szexuális kisugárzása lett. Terhes nővel egész más a szex is sokkal gyengédebb, hosszan kényezteti az ember stb.
Szóval ha lehet belemennék még ilyen kapcsolatba, és gondolom a fickó is, nem mondom a közeledése kissé nyers, de ha az utcán kell leszólítani valakit akkor előfordulhat. Amugy az ilyen felháborodott fapinák mint a postoló akkor is felháborodnak egy udvarias közeledésen is ha éppen nem terhesek.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.08.18. 14:34:44

Fogadjuk el, hogy a történet igaz.

Ebben az esetben a fickó jó nagy bunkó, bizonyos szempontból lehet akár perverznek is minősíteni - ezen nincs mit vitatkozni.

De ezzel a férfialázó szöveggel indítani...

A posztíró férje nem mondta még vajon, hogy ez nem nyerő kombináció? Merthogy ugye férjnél van, azt írja...

Tetszik tudni meglehetősen gázos ez így. Viszonylag kevesen sajnálnak meg egy rablót, ha panaszkodni kezd, hogy ellopták valamijét.

wagabound 2008.08.18. 14:35:00

Egy: ha a sztori igaz (szerintem nem), akkor a pali perverz, és kész. Van ilyen, sőt, rosszabb is.

Kettő: épeszű terhes nő nem dug idegen pasival, mert nem kockáztatja, hogy a kis Jankóból egy nagy Kankó legyen.

Három: terhes _feleséggel_ (élettárssal) bizony nagyon klassz a szex, mert - amíg kivánják - sokkal odaadóbbak, felszabadultabbak, ugyanis sem a teherbeeséstől nem félnek, sem teherbeesni nem akarnak görcsösen.

Kúrcsány Ferenc 2008.08.18. 14:40:07

Engem a KopaszMercis szopott le mikor az anyját kúrtam terhesen

Őrnagy Őrnagy 2008.08.18. 14:52:38

9 hónapig nehezen. Az elején nem árt a vetélés nagy kockázata miatt ügyelni 3 hónapig, a végén meg 1 hónapig nagy a fertőzésveszély.

ford 2008.08.18. 15:07:59

erről a trainspotting könyv jut eszembe, amikor a mark renton karakter a bátyja nőjét kefélgeti aki hat honapos terhes(a báty temetésén)és közbe azon képzeleg, hogy dugja a lányt és egyuttal a hasában lévő gyereket, meg szájba veri
welsh nagykirály:)

McGyver 2008.08.18. 15:08:49

Vinyl - igazi buta köcsög paraszt vagy!

Vinyl 2008.08.18. 15:11:09

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nem lehet mindenki tökéletes és okos mint te...

púzókutya 2008.08.18. 15:11:57

én nem dugnék terhes nőt.
úgy érezném valaki figyel...
meg különben is, a terhes nők dagadtak, nekem valami jó kis anorexiás dobberman kell.

vive le chien pouzó!!!!

Kmg42 2008.08.18. 15:14:31

Asszem Torrente a törvény két ball keze mondta meg erről a tutit! Miszerint "terhes nők azért izgatóbbak mert azokat legalább egyszer, biztosan jól megrakták" :) Valahogy így mondta és szerintem van benne valami :)

púzókutya 2008.08.18. 15:14:37

jaj szarnom kell...

dude 2008.08.18. 15:15:04

tokk.. b+

komojan mondom, muszály hogy mindíg szóljak
ezek miat..?!

Lilyom 2008.08.18. 15:21:03

Szerintem a férjednek nincs lelke ha egyedül csatangolsz az ABC-ben terhes kismama létedre. :)

Őfelsége nem tud bevásárolni? Segíteni neked ? Csak felvenni a telefont ha beteg ffiak bezaklatnak ?
Jó cseléd lesz belőled csak szüljed már meg a gyereket :) ő is ezt várja :D

Getzy van McBaszlak 2008.08.18. 15:21:23

Terhes nőt kúrni, olyan mint zebrára csíkot festeni.
Pudrizmus

storyline :) 2008.08.18. 15:27:23

"Big-B 2008.08.18. 13:41:37
...
Mondjuk az utcán leszólítani bárkit is bunkóság. "

Miért?

Mandula 2008.08.18. 15:41:02

Szerintem a pasi nem volt bunkó, csak határozott. A csaj ezzel szemben vérbunkó módon viselkedett vele. Attól még, hogy terhes, nem biztos, hogy épp van pasija, szóval miért ne próbálkozhatott volna be a fickó?

Nem hiszem, hogy ezen ennyire ki kellene akadni.

Randall Rezső 2008.08.18. 16:06:19

A várandós anyuka valóban kívánós, de ami igazán tuti, az a kis testi hibás fiatalasszony hátulról megkínálva a Hajdú centrifugán!
www.youtube.com/watch?v=wclpiVq2RqA
08'05-től.

szösz 2008.08.18. 16:38:09

Hát bunkókból ahogy látom itt sincs hiány

isti77 2008.08.18. 16:51:00

"egyébként a terhes nőkhöz általában férfi is tartozik, tudod, egy apuka..."

És tudod, milyen sokszor nem? Hidd el, a "Csak szex és más semmi" nem egy kitalált történet. Meg aztán "egyéb okból" is gyakran maradnak egyedül nők, mikor/mire a terhesség kiderül (igen, a sok rohadt szemét férfi miatt).

Szóval az "úr" próbálkozása nem volt teljesen esélytelen ötlet, egyszer biztos bejön neki...

alfredo 2008.08.18. 16:59:19

isti77!

Lottózni sem esélytelen...

hoel 2008.08.18. 17:06:51

Ha holnap reggel az utcán leszólitok egy pasit, hogy hé megkivántalak, nem dugunk? Ha azt mondja, hogy nem én még tovább erősködök, de- de, tudod, te púpos vagy és én annyira kivánom a púpos pasikat, dugni akarok veled, naaaaaaaaaa.
Szal azt akartam kihozni a dologból, hogy a sztori nem más mint egy zaklatás és mint ilyen nagyon nem szép dolog. Terhes nőt zaklatni pedig minősitett eset. ( persze, ha igaz a sztori)

Glienicke 2008.08.18. 17:08:57

Sziasztok!

Lehet, hogy konzervatívnak tűnök, de az áldott állapot valahol egy szent dolog. Ettől független persze, egy szingli állapotos nő összejöhet bárkivel, ha már pechére egyedül maradt, de ezt így ne...

2. Elhangzott valahol az a vélemény, hogy leszólítani valakit az utcán. Miért ne? Ez egy őrült hülyeség. Maradjak meg abban a ketrecben, amiben élek (X embert ismerek ennek egy része csak a nő, ezek nagy része nem szingli), szal ne akarjak párt, csak várjak, amíg valaki felszabadul?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.08.18. 18:04:45

Megint egy teljesen hihető, életszerű történet.

Ezért szeretem ezt a blogot, mert egyáltalán nem olyan sztorikat ír le, amiket egy pihent agyú PR-sajtós ki szokott találni a celebjeinkről.

tomcsi71 · http://tomcsi71 2008.08.18. 18:27:04

Fiatal pár - miután kiderült a terhesség - megkérdezi a nőgyógyászt: és a szex?
A doki: az első 3 hónapban normális módon, mint máskor, a második 3 hónapban kutya pozicióban, óvatosan hátulról, a harmadik 3 hónapban meg a farkas poziciót ajánlanám az apukának...
Farkas... az meg milyen?
Ül a prédára lesve és időnként vonyít!

Egyébként ha az ember szereti a nőt, akkor terhesen a legszebb... és a szex is nagyon jó ilyenkor!

ORÁKULUM 2008.08.18. 20:13:01

fotosopp

Chosy · http://chosy.blog.hu 2008.08.18. 21:05:48

ó te jó ég, mekkora primitív banda.
a post meg kamu, vagy egy kamasz írta, vagy egy iqfighter.
grat.

Árpóca · http://sosefelejtemel.blog.hu 2008.08.19. 01:02:30

Csatlós zsidó ma igen kreatív-.- Amugy valoszinű hogy a post kamucsi de 1000% hogy vannak ilyen emberek!

randi-guru.blog.hu

Vierre_ 2008.08.19. 02:10:46

agyaltam. Sztem azok mondják ezt a höhö zseniális bruhaha szlenget hogy fotósop, akik bazmeg itt dekkolnak a gép elött napi huszonhat órát és a lávponthún keresnek szexpartnert maguknak :)

Suttyó ez a blog, de sztem ez nem kamu, vagy hogy bevágódjak én is fotósop és első és hello és a többi szokásos bla bla. Szóval sztem nem hamuka csak az a baj, hogy ha nincs ott egy diktofon, nehéz vissza adni egy életszagú párbeszédet. Ha van benne bazdmeg az a baj, ha nincs az a baj.
Sztem a sztori megvolt, a csajé mujább volt, a faszi taplóbb volt és aki nem hiszi hogy vannak még olyanok akik várandósnak hívják magukat, nézzenek el a porontyra. :))))

Mind a mellett én szexeltem terhesen, nem lát az a gyerek semmit, ellenben két terhes nő van. Aki abszolút nem kívánja a szexet és aki jobban. Én jobban. És nagyon jót tesz lelkileg is és testileg is, tovább megyek csak hogy "perverz" legyek, sőt, ha túlhordás van és nem akar a nyanyus indítást vagy jobb fej a doki, szexet ajánl, mert az orgazmus által kiváltott oxitocin beindítja a szülést- beindíthatja.

Szelid sunmalac 2008.08.19. 02:25:30

Na! Szep! Eskuszom tobbet nem szolok egy terhes nohoz sem, mert hatha olvassa ezt a blogot, aztan amikor atadnam a helyem a villamoson, meg a vegen a kerekek ala dob es frocsogo nyallal elkezd sikitozni "Szatir! Szatir! Rohadt mocskos dog! Te is ugyanolyan vagy! Lattam hogy nezel ram!", majd hivja a ferjet (az meg persze a baratait a kocsmabol, ahol a bolt helyett van) es megtapossa ami maradt belolem.
Kedves holgyek! Minden tiszteletem a noke, szeretem becsulom oket. Oriasi szerencsemre mindig olyan parom volt, akit szerethettem es viszont szeretett. De amit TI itt rendeztek, annak az lesz a vege, hogy a normalis ferfiak szepen visszahuzodnak a barlagjukba, az igazi taho parasztok meg ratok zudulnak. Vagy talan mar meg is tettek, nem? Nem fura? Hogy minden ferfi szemet? Vagy csak eluldoztetek mar a tobbit? A fene se fog veletek ismerkedni probalni. Majd boldogultok a kocsmatoltelek munkanelkuli "ertelmisegi"-ekkel ahogy tudtok!

Chosy · http://chosy.blog.hu 2008.08.19. 08:33:38

"Majd boldogultok a kocsmatoltelek munkanelkuli "ertelmisegi"-ekkel ahogy tudtok!"

sunmalac, ez a blog nem az értelmiségi férfiakról szól, ez már leeshetett volna :)

LyukasBogrács 2008.08.19. 10:08:30

De nem is az értelmiségi nőkről!


Egyébként pedig..


"Egy állapotos kismamát nem szabad felidegesíteni."

Erről Tomcat jut az eszembe: "A cigányokat nem szabad verni!"

Szelid sunmalac 2008.08.19. 11:11:34

Chosy: Most megleptel :O Pedig en eddig abban a hitben eltem :( Akkor storno a kommentnek. Ettol persze meg nem fogok ismerkedni.

CDS 2008.08.19. 14:41:43

Szegeny artatlan csajok...
Enszerintem ez meg nem zaklatas - a masik csak ismerkedni porbalt, persze az mas kerdes hogy a perverzitas igencsak elterjedoben van - de nem csak a ferfiak koreben. Lehet hogy a csavo 10-bol 1-nel sikerrel jar. Es mondjuk 3-at megbotrankoztat. Legyetek szivesek akkor is hallasatok a hangotokat amikor a TV-ben fo musoridoben promovaljak a perverzitast jo?

EW 2008.08.19. 19:14:23

Ebben a szövegben pont nem utalt semmi arra, hogy hímgyűlölő lenne, inkább hárítja a feltételezést az első 2 mondatban, döbbenet, hogy rögtön fröcsögni kell, hogy hülyekurva...

kockabogyo 2008.08.20. 12:19:42

Heló Szaszinko!
Tetszik nagyon a blog, még tegnap este olvastam, de nem tudtam abbahagyni. Jó, azt eddig is tudtam ,hogy vannak ostoba férfiak, na de hogy ennyire, és ilyen sokan. Döbbenet azért, hogy miket nem vállaltak egyes urak. :-)

Chamea 2008.08.20. 23:15:21

Átestünk a másik ló túloldalára: Valakit megszólítok: zaklatás. Letöltök egy filmet: bűncselekmény, lassan meghurcolnak. Copyright 1998-as változat: "A szerző joga akkor sérül meg, ha az ő művét lemásolom, előállítom abban a stílusban, mintában, ahogy ő és utána piacra dobom, itt sérül a szerző joga.". Copyright 2003-as jogvédők csoportja által létrehozott debitált változat: Előző, 1998-as+minden olyan rendelkezés, ami arra kényszeríti az embereket, hogy vegyék meg a lemezeket. Jelenleg már a csajozás is zaklatás kategóriájába tartozik, nem lehet csajozni vagy csak nagyon nehezen, mert diszkóban, szórakozóhelyeken, társkereső oldalakon az utcákról kiszorított éjjszakai pillangók tündökölnek valódi pompájukban(Mert fontos, hogy prostitúció miatt is embereket bűntessenek szabálysértésre, madamot börtönre, hát be kellett hozni azt a k...va törvényt is, de vajon minek?). Szóval már lassan mindenre törvényt hoznak, mert érzékeny virágszálak vagyunk az állam meg erről kaszál a szabálysértési bírságok miatt, wazze.

Daniel Taylor 2008.08.21. 02:22:12

Helló!

Tök érdekesnek tartom a hozzászólásokat, meg hát ezt az egészet, hogy valaki ekkora seggfej legyen, hogy az utcán szelje várandós áldozatait! :S A hozzászólásokban az az érdekes, hogy írták, vonzó egy terhes hölgy. Ez tök jó! De sajnos nem mindenki gondolja így, és erre rá is megy egy kapcsolat, hol a sex puszta hiánya miatt, hol azért, mert "óvom a kicsit, és nehogy meglássa a péniszem!"
Szóval csak annyit akarok mondani, hogy ez tényleg egy nagy kretén lehet, és valószínűleg nem fogja fel, hogy a mai világban már nem szülnek csak úgy a nők, hanem van hozzá egy partner is, akitől a gyereket várja! Annak pedig kifejezetten örülök, hogy vannak akik vonzónak találnak egy várandós anyukát! Hajrá, Nekik! Te pedig vigyázz Magadra, és a kis Gyermekedre!
Üdv. mindenkinek!
Daney

Daniel Taylor 2008.08.21. 03:03:05

Kíváncsi lennék továbbá, hogy hogy néz ki ez az "anyuka", akit naponta szólítanak le a rohadék, ostoba pasik. Nem lehet, hogy esetleg a gyártónál van a hiba???

Szaszinko 2008.08.21. 08:55:42

A kommentezők kérésére ajánlom ezt a könyvet:
Zsedényi Csaba - Kulcs a nőkhöz
Mivel a kommentekben állandóan visszatérő elem, hogy nekünk nőknek semmi sem jó, ezért azt ajánlom az ostoba pasiknak, hogy olvasgassák kicsit ezt a könyvet, hátha megértik, hogyan lehet kedvesen, jópofán közeledni a nőkhöz, és mennyire kell értékelni, ha találtok egy kedves lányt!
Szaszinko

Becher 2008.08.21. 13:50:33

Sose fogom megérteni, hogy a pasik miért találják annyira viccesnek beszólni a nőknek. Primitív faszok, akikről egyből lerí, hogy problémát okozna még a zöldséges nénitől is vásárolni. Meg se mernék szólítani. Múltkor egy kis faszjankó kezdett beszólni. Nem sok hiányzott hogy közöljem vele, ha akkor kezdek el kúrni mint az anyja a gyerekem lehetne. Remélem egyszer lesz elég bátorságom egy ilyet úgy isten igazából szájon vágni. Mind megérdemli aki azt hiszi így lehet közeledni bárkihez.

karalábé 2008.08.21. 15:06:59

Még ha nem is igaz a sztori, akkor is:
-a csaj miért lett volna bunkó? Először azzal hárított, hogy bocsi, nem vázolta a helyzetet, elköszönt. Srác erőszakoskodik, hogy de-de. Utána dühösebbe mondja, hogy NEM, egyébként is férjnél van.
Ki volt a vérbunkó?
-Másrészről meg nem tudom, néhányan hogy gondoljátok, a nő köszönje meg a Természetfelettinek, amiért utánafütyültek/meg akarták dugni/leszólították?
Hol éltek?

debrecenipasi · http://www.debrecenipasi.blog.hu/ 2008.08.21. 21:01:52

OFF

Az hiszem ő nem egy ostoba pasi. debrecenipasi.blog.hu

ON
Ő még nem szeretkezett terhes nővel.

Chamea 2008.08.22. 02:54:36

Csatlós zsidó, ha legalább nem lennél olyan hülye, mint a sokéves átlag, akkor rakhatnál a kommentbe működőképes linksort. Az, hogy floodolsz wazze, az hagyján, dehogy még ráadásul a klapkaságod mellett még vak meg hülye is vagy, mert nem veszed észre, hogy halott linkkel csinálod ezt, az már égbekiáltó.

A legtöbb férfit meg az ösztönvágy hajtja, fűt, fát, bogarat, röptében a legyet is...

envagyokazaqrvaanyatok 2008.08.22. 10:58:25

Debrecenipasi! Ha egyes szám harmadik személyben beszélsz magadról, akkor egy beképzelt szardarab vagy. Ha emellett pasinak nevezed magad férfi (ha-ha) létedre, akkor valószínűleg fartúró homoki is vagy.

Chamea! Ha nem lennél olyan hülye, akkor rájöhetnél, hogy a link nem volt halott a kommentelés idején. (Nem mintha sokról maradtál volna le.) A férfiakról meg inkább ne nyilatkozz, mert te férfit eleve csak filmekben láthatsz.

retekegér 2008.08.22. 15:30:47

envagyokazaqrvaanyatok for president!!!

retekegér 2008.08.22. 15:33:38

debrecenipasi: szociológus-e vagy? ha nem akkor tetováltass egy traktort a zacsira ... tudod ha elakad a ferrári ...

zoli 2008.08.23. 12:40:04

Hi!

Szerintem nincs semmi perverz abban, ha valaki megkíván egy terhes nőt. Szerintetek a terhes nők egyáltalán nem qrnak??? Nézzetek/kérdezzetek már utána, és ne csak (volt) kismamáknál, hanem szakembereknél, akiknél azért van rprezentatív mintavétel is.

Állandóan ez az álszenteskedő "Jujj ez... jujj az... fujj.. perverz"
Van olyan terhes nő aki terhesen is dug, és nem egy vagy kettő. Az más dolog, hogy ezt annál is nehezebb bevallaniuk maguknak/másoknak mint azt amikor nem terhesen dugnak.

Mást leszólítani miért ne lehetne?
Terhes nővel dugni miért ne lehetne?
Terhes nőként dugni miért ne lehetne?
Terhes nő miért ne lehetne szingli?

Szerintem egyetlen probléma volt itt, mégpedig az, hogy a pasi nem tudta elfogadni, hogy kosarat kapott.

Chamea 2008.08.24. 02:24:24

Jönnek ám az idióták szép csatasorrendben ->
envagyokazaqrvaanyatok.
Én is férfi vagyok, úgyhogy ezt az értelmetlen vitát fejezzük be. A csajokat tulajdonként kezelik, mint egy kétlábon járó szexuális segédeszközt, belémköt, ha nincsenek együtt akkor is, mert az eszköze.

Mindenkori jogszabályok meg törvényke bevezetése helyett visszakéne állítani azt a rendszert, ahol az emberek egymásra vannak utalva, az könnyebb, hosszútávú megoldásokat hoz magával és rövidebb ideig tart, ráadásul még kevesebbe is kerül, mert amíg egyik ember a másiknak farkasa és lejáratókampányok vannak, a kapcsolati problémákat ország-világ előtt a balázs és a mónika showban beszélik meg, mert parasztok, addig mit várunk?

Bumburnyák 2008.08.24. 12:19:41

Mikor lesz már új post? Frissíthetne Zs. Csaba, különben nem lesz megfelelő reklám a könyvének.

nekommentejjé 2008.08.24. 18:09:11

Chamea, te k*rva hülye vagy. Nincs egy értelmes mondatod!

Nebameg 2008.08.26. 19:37:42

Ez a történet tuti igaz, miként a többi is, ami a blogon olvasható. A nők meg egyébként valami felsőbbrendű tudás, jóság, stb. letéteményesei, amit mi férfiak nem fogunk soha megérteni, felfogni.....

Nebameg 2008.08.26. 20:12:15

Illetve mégis, meg kell venni azt a gyökér könyvet, amit szaszinkó orrba-szájba ajánlgat, meg jól beiratkozni a tanfolyamára (??), jó drágán, muhaha. Akkor van esély némi erkölcsi felemelkedésre.

ujelet 2008.08.27. 22:59:38

Nagyon jól szórakoztam a commenteken... nem értem miért fontos a történet valódisága? életszerű és kész... s mivel oly sokan hozzászóltak, volt értelme megírni...

csicska ribanc kamuja 2008.08.28. 22:43:09

Egyet kell megjegyezni: a hülye kurvák mindig hazudnak.

Kata 2008.08.29. 09:25:07

terhes nővel lehet dugni. ha ő is akarja.
terhes nő lehet szingli, a barátnőmet a 3. hónapban hagyta ott a pasija.
terhes nőt le lehet szólítani.

DE KÖNYÖRGÖM, HA EGYSZER NEMET MOND, AKKOR MIÉRT KELL TOVÁBB ZAKLATNI??? A TÖRTÉNETBEN SZEREPLŐ NŐ 4 ALKALOMMAL MONDTA, HOGY NEM AKAR SEMMIT A PASITÓL. MIÉRT NEM LEHET EZT ELSŐRE MEGÉRTENI? ÉS MIÉRT A NŐ A BUNKÓ EBBEN AZ ESETBEN, HA ÚGY ELKÜLDI A PASIT A HALÁL FASZÁRA, MINT A PINTY?

NEM. ÉRTITEK? NEM. EGYSZER. TUDOMÁSUL KELL VENNI, NEM HŐBÖRÖGNI, MINT A SZAROS MACSKA.

Kata 2008.08.29. 09:38:02

szaszinkó,

a könyv egy fos. főleg az a része dühített fel a legjobban, amikor ez a hülyegyerek azt tanácsolja a fiúknak, hogy ha egy lány nemet mond szex vagy előjáték közben, akkor azt hagyják figyelmen kívül, és nyomuljanak tovább. felvilágosítalak, hogy ezt szokták normálisabb körökben nemi erőszaknak hívni. ezekből vannak ezek a szép kis történetek, hogy ha egy nő nemet mond, akkor az vagy igen, vagy talán. ebből van az, hogy a fenti esetek is megtörténhetnek, mert a férfiak nem fogadják el elsőre, hogy ha egy nő nemet mond, akkor az nemet jelent. az utcán, az ágyban, mindenhol. tök jó lenne, ha te és a csaba haverod nem basznád tönkre a fostalicska kamublogotokkal, és a szar, zaklatásra, és nemi erőszakra buzdító könyvetekkel a már elért eredményeket az egyenjogúság terén.

továbbra sem értem, mi olyan borzasztó nagy probléma abban, hogy egy férfi odamenjen egy nőhöz, bemutatkozzon, és megkérdezze tőle, hogy beszélgethet-e vele, kijelentse, hogy tetszik neki, és megkérdezze, hogy a nő akar-e vele közelebbi ismeretséget kötni. ez talán olyan problémás, visszatetsző, vagy nem elég sikerrel kecsegtető? jézus, lehet, hogy a nő még talán igent is mondana, ha normálisan közelítik meg?

és ha nemet mond? joga van hozzá, benne van a pakliban. lehet továbbmenni, és egy másik nőnél próbálkozni.

nem értem, hogy ebben mi akkora probléma. talán leszakad az ég, és itt a világvége, ha esetleg tisztelettel szólunk a másikhoz, és ha nemet mond, akkor tiszteletben tartjuk az akaratát?

na mindegy, elbaszott világban élünk, nem vagyok naív.

Chamea 2008.09.03. 22:39:42

Van 1 érdekes esetem, azt meg kell osztanom veletek, mert abban megtanultam, hogy sok függ attól, hogy egy problémát hogyan kezelünk:

Szereplők:
- Ismeretlen levélírogató
- Én
- havernőm

Történet:
Az ismeretlen levélírogató úgy döntött, hogy a másik volt havernőm után engem fog lejáratni. El is kezdett írogatni nem éppen a leggyönyörűbb kifejezésekkel, hogy "Mesztelenül járkál a haverod" - mármint én - "az utcákon" meg én vagyok a "legképmutatók egyike", meghogy "ő volt az, aki betört" - már mittudomén milyen - "bankba és kirabolta, megölte az embereket."
Természetesen ő nem vette fel a levélírónak a szavait, intelligens művelt ember. A levélíró a 20. levélnél berágott, mert nem sikerült lejáratni engem(ennél a pontnál tudni kell, hogy aki ismer, hogy milyen vagyok és van egy csöpp esze, akkor nem vesz fel ilyeneket, csak ha látja, de ezután is elgondolkozik azon, nem színjáték-e az egész, mindegy), szóval berágott és írta(havernőmnek), hogy ő mekkora egy ilyen nagy ostoba(másképpen írta ezt persze, cenzúrázva). Szóval azt írta, hogy mekkora egy nagy ostoba, hogy nem hiszi el azt,ami a levélben le van írva.
Megy a válasz(Ez IWIW nevű közösségportálon volt):
Szervusz fiam! - kezdi a levelét, majd folytatja - "Tévedésben vagy: Nem az az idióta, aki nem hiszi el azt, amit írsz, hanem az a legnagyobb őrült és a bolondok közé való egyértelműen, aki az ilyen stílusú levélnek az első mondatát elolvasva egyáltalán továbbolvassa azt a levél törlése nélkül." - berakja a végére: - " Sikeres próbálkozást kívánok a továbbiakban is, nekem egy gombnyomás kitörölni a leveledet, legfeljebb egy blogban jót röhögünk az írományaidon. Isten áldjon!"
A Gasi Norbertet(merthogy így hívták az illetőt) az IWIW-ben másnap délután már nem találtuk meg. Ilyen belevaló fasza csajok kellenek nekem, akik leírják, hogy mi a véleményük, nem olyanokat, aki sír a hapsijának, hogy ez akart elcsábítani, az akart elcsábítani stb., és hogy verje meg!
Az a baj, hogy ő nem szeretne senkit maga mellé, olyan a munkahelye, meg ráadásul őbelőle nagyon kevés van. Nyávogó cicus van bőven wazze! Ott kéreti magát, azt ha odamegyek beszélgetni, akkor szalad a barátjához. Erről ennyit!
A terhes mamának is annyit kellett volna tennie, hogy helyrerakja az illetőt, ennyi, nem blogot indítani.

Chamea 2008.09.03. 23:11:45

"amikor ez a hülyegyerek azt tanácsolja a fiúknak, hogy ha egy lány nemet mond szex vagy előjáték közben, akkor azt hagyják figyelmen kívül, és nyomuljanak tovább." Hát igen, a könyben vannak kisebb-nagyobb bugok, ez éppen egy nagyobb volt. Én mindenesetre nem vettem meg, nekem ennél sokkal jobb van pdf formában a csajozásról.

Nebameg 2008.09.07. 07:48:54

CSajozni könyvből. Ja. Én így biciklizni tanultam....

Chamea 2008.09.07. 18:34:06

Na az meg a másik. Buliba el kell menni és onnantól kezdve minden jön magától. Sok mindenért fizetünk és teszünk elég nagy erőfeszítéseket, feleslegesen. A volt munkatársam jut erről eszembe, Alexandrának hívták. Ő ugyanaz a lemez, mint a ProArt a DC hubok lefoglalásával: Ahelyett, hogy 1x meghívott volna a bulijába engem és segített volna 1 este alatt barátnőt találni, mit csinál: Kemény pénzeket fizet azért, hogy lejárasson, meg feleslegesen harcol azért, hogy véletlenül se legyen nekem barátnőm, véletlenül se jöjjön el senki sem a bulimba, ha én megszervezem azt.
Ha elgondolkozna ez a lány, hogy mennyi munkája és/vagy pénze ment bele ebbe, amiért megdolgozott, amiből ruhát is vehetett volna magának emberek felbérlése helyett, akkor mindketten jobban jártunk volna. Én élem az életemet, nyugodtan, ő idegbajosan próbálkozik mindennel, fogy a pénze.

Nem vagyunk egyformák.

ronnye 2009.03.03. 15:26:01

1: szerintem embereket az utcán leszólítani nem bunkóság...

2: a terhes nők nem mindíg vannak férjnél...és lehet h pasijuk sincs, tehát a férfinek akár szerencséje is lehetett volna...

3: ha én egyszer terhes leszek, nem biztos h bunkó is....sőőőőőt....

4: lehet h igaz a sztori, lehet h nem, de egyébkénz ilyen bármikor előfordulhat....
süti beállítások módosítása