Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

MINT A SPANYOL NÁTHA!

2008.08.07. 13:12 :: Szaszinko

"Biztos tiszta furcsa, de engem nem szólítgatnak meg az utcán, vagy a nagyon divatos szórakozóhelyek söntésénél. Esetleg néha odajönnek srácok olyasmival, hogy megtudom-e mondani az időt, de én nem vagyok olyan egoista, hogy ezt csajozásnak vegyem. Nem úgy mint egyesek.

Történt viszont egyszer, hogy a Sensationben voltunk partyzni. Cicaparty, csak csajok! :-) Mindenki itta a szokásos kis italát, elkezdtünk tácolni a parketten. Semmi komoly figurát, semmi kihívó dolgot nem csináltunk. Tulajdonképpen körben álltunk 5-en és inkább csak lötyögtünk. Még semmi hangulat nem volt, 11 körül lehetett. Szinte üres volt a tánctér. Erre a nyakunkba ugrik egy srác. Olyan vézna kis eminens fejű teljesen kigombolt inggel,aranylánc, szoli, zselé, stb. Hogy honnan érezte a party feelinget, azt nem tudom, de ő már taccsra tette magát valószínüleg este 8kor. Szóval a nyakunkba esik és ránk üvölt:

-OLYAN VAGYOK, MINT A SPANYOL NÁTHA, MA MINDENKI MEGKAPHAAAAT!

Mi elfordultunk, de előtte még gratuláltunk neki:

-Jól van, ügyes vagy, hűha, de jó, köszike!Kihagyhatatlan!

Engem az sem érdekel, hogy ő ezt komolyan mondta-e vagy csak azt hitte, hogy ez vicces! Az ilyen pasikat őszintén tudom sajnálni. Főleg ha azt gondolta, hogy ez bejön. Basszus, van nő ezen a világon aki erre azt mondja:

-Persze, akkor gyere keffencsünk össze!"

90 komment

Címkék: szex disco spanyol részeg club nátha ostoba pasi sensation szoli

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr20605074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsézsé 2008.08.07. 14:50:06

fotosopp és valami amerika. ugorjunk.

jaj 2008.08.07. 14:57:41

Ez szarabb mint az előző... Pedig az nagy szó! Vajon hol lesz a mélypont?

FH 2008.08.07. 15:23:20

Nekem csak egy kérdésem lenne:
Mikor szűnik meg a blog?

Úgy tűnik mintha direkt az lenne a cél, hogy senki se olvassa. Innentől én sem fogom...

Köszi!

KopaszMercis 2008.08.07. 15:33:22

van nő ezen a világon aki erre azt mondja:
-Persze, akkor gyere keffencsünk össze!"

Nem keves igenytelen kurva van...

Ez a blog annyira uncsi

pipitanc 2008.08.07. 15:36:29

aki sensationra jár eleve gyökér amit ki kéne írtani. főleg ha a buli neve cicaparty. mingyáá hányok vazzeh!

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.07. 15:46:49

Én csak azt nem értem, kedves olvasók, hogy ha ebben a blogban olvasói leveleket publikálnak, akkor vajon miért nincs megadva egyetlen elérhetőség sem? Sem postai, sem drótpostai címet nem találok. Sanda gyanúm, hogy Csaba barátunk stílusgyakorlatai ezek az "olvasói" levelek.
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója

paranoir 2008.08.07. 15:48:14

Nabazmeg, a süllyedés nem állt meg, a zugíró csávóból kifogyott a szusz. Mi ez a szöveg megint? Foglaljuk össze mi történt: egy szórakozóhelyen egy srác bedobott egy általa viccesnek tartott egymondatos dumát. Ennyi. Mit kell ezen felháborodni? Letapizott? Kurvának nézett? Zaklatott? Semmi. Az ilyen csajokra csadort, irány Irán, és akkor majd nem zaklatják őket részeg fiatalok egy !buliban!. Ha kitalált, ha nem, ilyen csajok vannak, jó nagyra tartják magukat, és valszeg mind egy-egy kövér cigró maffiózó mellett kötnek ki, aki hetente végigveri őket. Az lesz a jó, őszíntén kívánom nekik. Basszameg.

keddves 2008.08.07. 15:52:26

Na, mikor jön a reklám, amiben Szaszinkó (aki kitalálja ezeket a történeteket) a saját könyvét ajánlja?

fiktiv állat 2008.08.07. 16:00:06

Hát ez a "köszike" odab@sz. Jellemzi az egész "szinvonalat".

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.08.07. 16:08:04

ez a post szerintem nem olyan rossz.

'ma mindenki megkaphat'
ok, akkor szolok a meleg barataimnak :)

púzókutya 2008.08.07. 16:09:20

Keffencsünk?
KEFFENCSÜNK?
Hú bazzzzz, te is egy szőrös hólajú kis luvnyi buvnyi lehetsz.

hehehe 2008.08.07. 16:10:09

Azok a tipizált buta picsák, akik így, ilyen helyre járnak "szórakozni" pont ezeket a faszkalap pöcs srácokat érdemlik!
Bezzeg, ha pörgette volna az ujján a merdzsó kulcsát, akkor ott a helyszínen leszopja a posztoló.

M11an 2008.08.07. 16:10:49

ifj. Farkas Gyula
BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója

Ha kitalál egy címet, és odaírja neked attól jobb lesz? ökör. :)

Reggie 2008.08.07. 16:11:16

Szerintem dobjuk ossze a penzt es egyvalaki vegye meg azt a fostos konyvet. Aztan beszkenneljuk, kirakjuk netre es linkeljuk minden postnal. Igy nem tud egyet sem eladni es megszunik ez a szar blog.

jozsi videkru 2008.08.07. 16:26:42

Vigyen el benneteket a korai mago:mles... cicaparty - na bassza meg...

Ha` ma` minden ostoba luvnya rinyalasat be ko: ide tenni, he?

storyline :) 2008.08.07. 16:28:54

Nincs rosszabb, mint 5 darab lötyögős pitsa, minimális humorérzék nélkül. Vajh' mikor vágták ezt gerincre utoljára?

storyline :) 2008.08.07. 16:31:31

"Biztos tiszta furcsa, de engem nem szólítgatnak meg az utcán, vagy a nagyon divatos szórakozóhelyek söntésénél"

És még ronda is....

A Galaxis Elnöke 2008.08.07. 16:34:12

"ifj. Farkas Gyula 2008.08.07. 15:46:49
BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója"
______________________

Üdvözöllek ifjú barátom, a nevem Zaphod,
a Galaxis Elnöke vagyok, valamint az Intergalaktikus Szenátus Örökös Elnöke, a Hipertér-analizációs Multidimenzionális Centrum Igazgatója és a Herkules Kar Űrinformatikai Egyetem Adjunktusa, A Lét- és Tudatkutató Buddhológiai Intézet Vezetője - de ezeket még egyszer sem volt késztetésem kedves kommentelő társaim orrára kötni, amíg meg nem láttam hiperhivatalos aláírásodat elmés kommentedben. Ez itt a Föld Internet-hálózata, kedves ifjú barátom, itt nem szokás ez.
: )

gargoyle 2008.08.07. 16:36:03

ifj farkas gyula blogostul egyutt zsenialis, bar photoshop de akkor is :D

blah 2008.08.07. 16:39:29

Ez a picsa de ostoba! Se esze, se humora, azt nem értem minek megy emberek közé.

Elanor 2008.08.07. 16:41:07

A Galaxis Elnöke 2008.08.07. 16:34:12
bezzeg ellopni az Arany Szívet, az szokás, mi? Te díszpinty :)

Kéne egy hülye 2008.08.07. 16:43:05

picsák blog is, már csak azért is mert egyenjogúság van.
Téma lenne..

storyline :) 2008.08.07. 16:47:06

"Kéne egy hülye 2008.08.07. 16:43:05
picsák blog is, már csak azért is mert egyenjogúság van.
Téma lenne.. "

Dehogy kell, ezen a blogon a neve ellenére már jó ideje csak ostobapitsákról lehet olvasni!

ahus 2008.08.07. 16:53:57

Lehet írni "Szaszinkónak", csak ahhoz be kell jelentkezni (névre kattintva üzenetet lehet küldeni). Azt mondjuk el nem hiszem, hogy minden posztoló eddig regisztrálta magát a blog.hu-ra, hogy elküldje a kis szaros történetét.
Csak a kommentek miatt jártam ide, hogy jól szórakozzam ahogy kiosztjátok a posztot és a posztolót. Fasza volt, köszi, de asszem többet ezt sem fogom olvasni.

Scarface 2008.08.07. 16:54:50

Egy unatkozó hülyegyerek újjabb kitalált történetét olvashattuk.

záp 2008.08.07. 16:55:52

Nekem az az erzesem, kedves postolo, hogy egyszeruen csak nincs humorerzeked, amiert sajnallak.

Azokat viszont nem ertem akik itt fanyalognak, es a blog bezarasat kovetelik... ennyire bassza az egotokat hogy valaki osszedob egy blogot bena sztorikkal? vagy irigykedtek az irora? vagy rolatok szolt valamelyik post? neadjisten meghuznatok valamelyik postirot, de nektek sem jutna jobb duma eszetekbe? vagy miafasz?

pongesz 2008.08.07. 16:58:59

az egy dolog, hogy hülyeség, de koppintás. lásd Valami Amerika

záp 2008.08.07. 16:59:35

mondjuk arra azert eszement modon kivancsi volnek hogy mely kvalitasai miatt kerul ki ez meg a masszazblog (meg ujabban a japancsajos blog) rendszeresen az index fooldalara.

Toyo 2008.08.07. 17:03:17

óóóóóó faszom, ha cicaparty, mi a gyászt keresett ott ez a jó humorú kretén?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.08.07. 17:08:13

Söntés. Ez jó, igen ízes kifejezés, szinte már el is feledtem.
Amúgy ez a beszólósdi nem konkrét esemény előidézésére szolgál, hanem... ööö ... szóval nem is tudom, ilyenek szoktak kikönyökölni az IFÁból és "helló cica, nem jössz bulizni?" meg talicskatolás közben kifüttyögni meg cuppogni az építkezésről. Retardált marhák, na. Sokadik viszki után mindenkivel megesik, hogy lealjasul, pláne ha agyilag alapból is kissé alulbútorozott.

mr. 2008.08.07. 17:24:48

te hülye ostoba picsa

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.08.07. 17:32:38

köszi a sztorit, legalább most már tudom, hogy hova járnak az igénytelen emberek, és melyik helyet kerüljem el nagy ívben.

Devil Inside 2008.08.07. 17:32:39

A duma régi, a srác mocsokrészeg, a csajok fapinák.
Nincs ebben semmi fotoshop.

KULTIKIRÁLY 2008.08.07. 17:45:28

a következő hozzászóló meleg.

nagrand 2008.08.07. 17:47:19

Nekem 2 emlékezetes sztorym van, ami kissé obszcén,de igaz, és elnézést a trágárságért,de valahogy ez jött ki a számon hirtelen :
Egy utcabálon/búcsún egy lufiárus beszólt, hogy "de megsütném a f@szom a s*eggedbe", válaszom erre az volt : de a zsírját édesanyádba csepegtesd....tudom durva, és nem nőies :P, de kikerekedett a szeme ;)
egy alkalommal egy idősödő élelmiszerbolti eladó jégkrémvásárláskor azután érdeklődött, hogy hogyan "szopom" ,és lenyelem -e
Erre azt találtam tőle kérdezni , hogy ez nála a kapuzárási jelenség miatt van-e, (50 felett járhat)....sikerült elérnem hogy befogja,pedig csak ennyit mondtam....így is meg lehet oldani...

Ha azt mondom: OLYAN VAGYOK, MINT A SPANYOL NÁTHA, MA MINDENKI MEGKAPHAAAAT! 2008.08.07. 17:47:33

azaabaaaaajj
Ha nem mondom: OLYAN VAGYOK, MINT A SPANYOL NÁTHA, MA MINDENKI MEGKAPHAAAAT!
azisbaaaj

nagrand 2008.08.07. 17:49:42

egyébként a post írója tényleg egy hülye picsa

vazze 2008.08.07. 17:50:39

nagrand "sztory"lya nagyon hasonlít egy történetre, csak szarabb

nagrand 2008.08.07. 17:52:22

hát vazze ,mert lehet h ismersz

bög 2008.08.07. 17:58:48

nagrand az első sztorid egy urban legend:) ugyanezekkel a szavakkal hallottam pár éve.

RnYk 2008.08.07. 18:09:38

De már nincs kint a könyv hirdetése. A francba, így hogy veszem meg?

Ja akár képzeletbeli akár nem, csepegtesse a cycapartyba a zsírt :)

Emmma · http://www.youtube.com/watch?v=PJPEPL-OeI8 2008.08.07. 18:10:53

Emmmma vagyok, EMMMMMA! Basszál engem halálra KULTIKIRÁLY, nehárrágudj!

Mike36 2008.08.07. 18:29:29

ennyi?

kár hogy nem voltak a helyen kigyúrt 120 kilós fickók bőrszerkóban, hogy kitágult volna a sác segge :))

cucumber · http://alcsi.blog.hu 2008.08.07. 18:33:39

ezért nem kell ilyen felszínes igénytelen emberekkel teli ocsmány szórakozóhelyeken "cicabulizni"

szenzéjsön=DDDDDDDD szégyen...

Mike36 2008.08.07. 18:34:14

a képen lévő kölykökön vajh barnítókrém van? középsőn eléggé úgy tűnik

Portman 2008.08.07. 18:47:01

azért pipitanc is megaszonta helyesírva XD

kurva unalmas.

id. Farkas Gyula 2008.08.07. 18:49:08

Drága Fiam!

Ahelyett, hogy itt múlatod az időt, örülnék neki, ha a pót ZH-ra készülnél. Nem fogom finanszírozni tovább a lezserséged miatti rendszeresen elbaltázott ZH-id újraírását!

Anyádnak nem szóltam, hogy ide jársz véleményt alkotni. És csak magunk között: melyik csaj volt meg a szórakozóhelyről legutóbb? Nem volt semmi baja? Neked nem lett semmi bajod? Nézesd meg magad, nehogy összeszedj valamit ezektől az igénytelen kurváktól, drága egyetlenem!

Szeretettel:
Édesapád

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.07. 19:24:10

Gyuszi, hagyd a fiadat, a postás megint 2 órája van a feleségeddel.
Off
hétvégi Poker party?
Most te hozod a pálinkát.

nagrand 2008.08.07. 19:29:22

ezt a történetet egyidőben öcsém reklámozta, a nagy Jász-Nagykunk- Szolnok megyében, esetleg onnan lehet ismerős

Doree666 2008.08.07. 19:45:21

ezt a képet már láttam valahol...talán subba, de nem tom, nem jut eszembe :D

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2008.08.07. 20:36:33

Kedves M11an!

Kikérem magamnak, hogy az ismert páros ujjú patás állathoz hasonlíts! A magyarázat pedig igen egyszerű. Az olyan blogokon, ahol olvasói levelekből állítják össze a napi posztokat, mindenütt megtalálható nagy betűkkel, kiemelten egy drótpostacím, ahová a blogolvasók küldhetik a történeteiket. Itt viszont semmi ilyesmi nincs, sőt felhívás sem, hogy küldjenek levelet az olvasók. Ez már több mint gyanús.

Kedves illető, aki édesapám nevében írogatsz: ez egyáltalán nem vicces, nem is azért, mert az ő hírnevét rombolod (annak már úgyis mindegy, lévén lumpen), de az enyémnek mindenképpen káros, hiszen életemben nem írtam még pótzéhát.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

Mike36 2008.08.07. 23:01:24

óh mily előkelőek vagyunk: drótpostacím, hogy oda ne ájuljak

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.08. 09:05:05

Kedves ostobapasik.blog.hu-olvasó publikum!

Másik kérdésem: osipapa barátunk miért érzi feladatának a különböző blogoknak megtöltését két ismerőse jellemrajzával?
Érdeklődve várja válaszotok:
ifj. Farkas Gyula
a Bme mérnök fizikus szakának szeptembertől negyedéves hallgatója

rektor úr 2008.08.08. 10:04:44

Kedves Gyula!

Ugye lesz doktori?
Nehogy alább adja!

mókus 2008.08.08. 10:07:30

Gyula, azért, mert ez a fétise

BME 2008.08.08. 10:27:15

A POSZTOK TETEJÉN KELL A NÉVRE KATTINTANI, ÉS AUTÓMATIKUSAN MEGJELENIK AZ EMAIL CÍM.A BME-N TANÍTANAK INFORMATIKÁT?

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.08. 11:13:21

Kedves Posztoló BME!

Feltételezem, álneved (mégsem írogathat egy intézmény, ugyebár) utal valamiképp arra, hogy kapcsolatban vagy a Budapesti Műszaki Egyetemmel. Ha következtetésem helyes, tudnod kell, hogy tanítanak informatikát eme jeles felsőoktatási intézményben.
A probléma méregfoga azonban ezáltal még nincs kihúzva. Miért? Mert ha egy lap profilja olvasói levelek publikálása, akkor illenék jól látható, feltűnő helyre kirakni az elérhetőséget, és nem hagyni kételyek közt a beküldeni szándékozó delikvenst. Jómagam nem akartam történetet küldeni, elvégre férfiember vagyok, és az én szövegeim minőségiek. Ám gondoltam azokra a leányzókra, akiknek jó történeteik vannak ugyan, de nem lelik a beküldési módot. Pedig talán ez lenne az út a blog színvonalának javulásához. (Már ha nem akar a szerző esetleg fizikaórán történt vicces eseteket publikálni, melyeket nevem feltüntetésével egyébként átvehet.)
Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója

BME 2008.08.08. 11:34:45

biztos, hogy nem akartál történetet küldeni? talán már küldtél is.
csak nem posztolták ki. miért érzem úgy, hogy egy fusztrált ember írását olvasom amikor a kommentjeidet elemzem? inkább akasztd le a kockás flanel ingedet, és menj fröccsözni, meg csajozni a szabadba. NYÁÁÁÁR van!!!! nincs suli, ilyenkor kell élni kisfiam.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.08. 11:39:29

Kedves Kommentelő BME!

Már miért küldenék ide történetet? Hiszen -- ha igaz a dolog -- a blogtulajdonos beküldött nőolvasók leveleiből csemegézget, akik unalmas, nem szellemes, netán szemtelen ismerkedési szövegeket idéznek. Jómagam pedig férfiember vagyok, ismerkedési szövegeim pedig sziporkázóak (kérdezd csak meg F. S. kisasszonyt, aki a kedvesem): már két ok szól az ellen, hogy én ide történetet küldjek. Mellesleg köszönöm kedves tanácsod, de nem megyek -- hogy a Te szavaiddal éljek -- csajozni, hiszen boldog párkapcsolatban élek egy ideje.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.08. 11:41:21

Kedves rektor úr!

Természetesen terve vannak véve posztgraduális stúdiumok, köszönöm érdeklődését.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

fíreg 2008.08.08. 11:59:24

Ezt a blogot fel kell gyújtani, a helyét pedig behinteni sóval. Hogy lehet valami ennyire sz*r?

id. Farkas Gyula 2008.08.08. 12:59:22

Kedves Weisz Manfréd Huba úr!

Régóta elváltam a feleségemtől, külön élünk. Mellesleg a postás urat megkérem, úgy kb 3 hónap múlva menjen vérvételre és kérjen egy AIDS tesztet. Én tiszta vagyok, de mióta külön élünk a nejemmel, azóta többen is mondták, rengeteg férfi megfordult nála, többen, mint egy nyilvános klozetban.

Semmi jónak nem vagyok az elrontója, de nekem nem tudta tüdőre szívni a cerkát a nejem, ezért kerestem egy másik hölgyet, aki képes erre - igaz, ő is öklendezik és ömlik a toroknyál a farkamra, de legalább tövig beveszi.

Azóta boldog vagyok.

id. Farkas Gyula 2008.08.08. 13:05:30

Tisztelt Mindenki!

A fiamra pedig büszke vagyok! Ugyan neki is, mint mindenkinek vannak hullámvölgyei, de rövidesen negyedéves egyetemista lesz, ami örömmel tölti el szívem.

Csak tudnám, hogy a büdös kölke, mégis mikor fog munkát vállalni? Szép dolog a tanulás és hasznos is, de lesz munkahelye?

Hány évig fog még melegedni az egyetemen a többi léhűtővel együtt? Végül is, amíg tanul, addig sem kell munkát keresnie, csak kérdés, miből fogja az albérletét és a gyerektartást fizetni annak a lotyónak, aki bepalizta az én drága fiamat!

Hányszor, de hányszor mondtam neki, nyelesd le vele fiam, vagy kúrd seggbe és csapdosd rá az arcára a csöppségeket - még szolgáltató hölgyekhez is vittem, hogy tanuljon meg rendesen baszni -, de nem... márpedig én nem fizetem helyette. Mindenki fizesse a saját hülyeségét!

Pedig mennyivel olcsóbb egy prostituált!

És ez rám is vonatkozik... :(

ex. id. Farkas Gyuláné 2008.08.08. 20:21:04

A volt férjem farkát (már ha azt a pár centit lehet annak nevezni) azért nem tudtam bevenni, mert szörnyen büdös volt. Kerülte a fürdőszobát, így nem csodálkozom, hogy az a "másik hölgy" is öklendezik.
A fiam barátnője felelősségteljes nő lévén fogamzásgátlót szed.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.08.09. 15:51:41

Uraim!

Ha lehet, kérnek némi jómodort!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

LyukasBogrács 2008.08.10. 00:54:01

Én ismerek egy műegyetemet végzett, utána ott tanitó, Phd-s mérnökurat.
Nyugat-európai egyetemeken előadásokat tart. Otthon meg a létrát, amig az asszony megjavitja a beakadt rolót.

fíreg 2008.08.10. 13:54:57

Senki nem beszélt itt mérnökökről, a mérnök-fizikus szakon fizikusokat képeznek. Egyébként a mérnököket se feketítsük be, van náluk kötelező terepgyakorlat, úgyhogy ritka kivétel lehet az a mérnök, akinek gondot okoznak az egyszerű javítások a ház körül. Különben mindenkinek ajánlom ifj. Farkas Gyula oldalát kosbor.freeblog.hu/ kegyetlen, ahogy ezt a begyöpösödött stréber karaktert tolja.

LyukasBogrács 2008.08.11. 21:07:23

Kösz az ajánlást, de én inkább nem túráztatom az agyam holmi törtető bugris blogjával.

fíreg 2008.08.11. 21:40:17

Szívesen az ajánlást, de sajnálom, hogy annyira sem túráztatod az agyadat, hogy rájöjj: az egész karakter egy poén. A blog pedig remek.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.08.11. 22:28:08

húúúú na mi van itt, ski nem küldött semmi vicces sztorit??? basszus mindjárt írok egyet pl: Én egy apáca vagyok és múltkor azt mondta egy pasi h úgy megbaszna. Hát komolyan milyen világban élünk!!!
bekerültem a blogba? sztem az izgalmi szint sok eddigi posztot meghaladott.

DLVIII. RÓKA BÉLA 2008.08.12. 10:21:00

ifj. Farkas Gyula
BME mérnök-fizikus szakának negyedéves hallgatója

Qrvára nem érdekel senkit, hogy ki a nagy lóf@sz vagy. Műegyetem...muhaha...nem voltál nővel még soha és itt olvasgatod hogyan szedjél fel lányok híján fiúkákat.

Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2008.08.12. 11:34:52

A szokásos (és nem teljeskörű) helyesírási hiba-átnézés:

"spanyol nátha" - spanyolnátha
"megtudom-e" - meg tudom-e


UI: A főcímben maradt helyesírási hiba azért a blog gazdáját is minősíti. :-)

Okostojás 2008.08.12. 13:09:57

"helyesírási hiba-átnézés" helyett "helyesírásihiba-átnézés", mert 2. mozgószabály :D

Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2008.08.12. 15:46:33

Okostojás!

A "helyesírási hiba" külön írandó, így ez most kapufa. :-)

fíreg 2008.08.12. 17:14:28

Jól tetted, hogy eddig nem kommentáltad, Isten tartsa meg eme nemes szokásodat. A szó helyes írásmódja "helyesírásihiba-átnézés". A magyarázatot keresd "második mozgószabály" címszó alatt. Okostojás góljára hatalmas öngóllal kontráztál.

Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2008.08.12. 17:37:56

Erről mi a meglátásotok, kedves Okostojás és fireg?

" A nehézkes alakulatok kerülése [szerkesztés]
A mozgószabály olykor hosszú, nehézkes alakulatokat állít elő, ezért az AkH. és az OH. egyaránt a körülírt szerkezetek használatát javasolja:

a kerekasztalkonferencia-rendezés szó helyett a kerekasztal-konferencia rendezése alakot (az első mozgószabály esetén),
a hőrelágyulóműanyag-feldolgozás helyett a hőre lágyuló műanyagok feldolgozása alakot (a második mozgószabály esetén),
a valuta vétel-eladás helyett pedig a valuta vétele és eladása alakot (a harmadik mozgószabály esetén)."

Okostojás 2008.08.12. 20:04:33

A nehézkes alakulatok kerülése más tészta. Miért nem azt írtad akkor, hogy "a helyesírási hibák átnézése"? Miért azt írtad, hogy "helyesírási hiba-átnézés" (sic!)?

Vagy "helyesírásihiba-átnézés", vagy pedig "a helyesírási hibák átnézése".

fíreg 2008.08.12. 22:17:48

Ez a kis idézet arról szól, hogy bár az általunk leírt alak a helyes, de a keletkezett szó nehézkes, ezért kerüld a használatát, inkább írd körül. Ez tökéletesen így van, ám semmiben nem mond ellent annak, amit leírtunk.

LyukasBogrács 2008.08.13. 00:30:16

Poén? Mármint kamu az egész Gyula-sztori? Olyasvalaki irja, akit nem vettek fel a muegyetemre?

Pár év múlva meg követelni fogja, hogy doktor úrnak szólitsuk. Láttam már ilyet: a többhetes zarándokút végén az jogász úrfi Dr. xxx xxx-ként irta alá a santiago-i székesegyház zarándokkönyvét, ott ahol rendszerint a hálájukat fejezik ki az emberek pár szóban. Isten szeme mindent lát, de az neki kevés volt. Lássa a többi zarándok is!

fíreg 2008.08.13. 02:04:11

Igen, Gyula egy kitalált karakter, ha beleolvasol a "naplójába", akkor egészen szürreális dolgokat találsz ott.

(Ha jól tudom, akkor a karakter életre keltője humán vonalon továbbtanuló csinos hölgy, úgyhogy csak óvatosan a megalapozatlan szidalmakkal!)

LyukasBogrács 2008.08.13. 07:47:16

Értem. Az vajon kiderül a hölgy performaszából, hogy mi a fészkes búbánatos nyavalyát akar?

Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2008.08.13. 10:37:28

"bár az általunk leírt alak a helyes, de a keletkezett szó nehézkes, ezért kerüld a használatát"

Hát azért picit rezeg a léc, ezt gondolom látjátok. :-) Picit mindenkinek igaza van ez esetben és nem véletlen, hogy a Word helyesírás-ellenőrzője sem jelez erre.

Egyébként csak annyit próbáltam kifejteni eredetileg, hogy mielőtt valaki egy blogra feltesz egy irományt, nem okozna sok plusz fáradságot, ha a Wordöt ráfuttatná.

Mindenesetre (és a kis vitánk összegzéseképpen) már az is pozitívum, hogy az itt szokásos zsidózás, cigányozás ill. anyázás helyett egy kis helyesírási vitába bonyolódtunk. Remélem, azért ebben egyetértünk. :-)

fíreg 2008.08.13. 21:22:10

Miért nem bírod felfogni ésszel, hogy hogy az idézet teljes mértékig HELYESNEK tartja az általunk említett alakot, csupán JAVASOLJA, hogy HA VAN RÁ MÓDOD, akkor kerüld, mert az olvasást nehezíti az ilyen hosszú egybeírt alakulat. Okostojásnak nem volt rá módja, mert kijavította a helyesírási hibádat. Összefoglalva: neked semmiben nem volt igazad, nekünk teljes mértékig igazunk volt, emellett az idézet is teljes mértékben helytálló.

Az én gyomrom a rasszizmust és nácizmust kiáltó tetvektől fordul fel. Rasszizmust nem akkor követsz el, ha rassztól függő statisztikát készítesz, hanem akkor, ha egy népségnek olyan pozitív vagy negatív tulajdonságot tulajdonítasz, mellyel nem rendelkezik.

Nézzünk néhány példát nem rasszista kijelentésekre. A cigányok töltik ki a börtönök felét, amíg a lakosságnak ennél lényegesen kisebb hányadát alkotják, az összes börtöntöltelék száma pedig elég nagy ahhoz, hogy hipotézised, miszerint a cigányok között nem több a bűnözők aránya, mint a magyarok között, még 99,999%-os konfidenciaszint mellett is elbukjon, tetszőleges statisztikában használatos próba mellett. (Igen, erről hivatalos statisztikát is vezettek a rendszerváltás előtt, azóta a statisztikák nem hivatalosak, de léteznek.) Nem rasszizmus az sem, ha azt állítom, hogy a cigányság körében a családtagok közötti közösülések eredményeképpen sokszorosa a belterjességre utaló genetikai hibák száma, mert ez is csak statisztika + genetika. Cigányozás az lenne, ha azt állítanám, hogy MINDEN cigány ilyen, mert ez már nem igaz. Példaképpen megemlítek egy zsidókkal kapcsolatos statisztikát is. Tekintsük azokat a pénzes állásokat, melyekhez nem szükséges semmiféle különleges (=nem tanulás útján elsajátított) képesség, ilyenek a médiában betöltött állások. A zsíros állásokat itt az emberek nyilván nem képességeik miatt töltik be, (hanem kapcsolataik révén, de az érvelésben erre nem lesz szükségem, ez következni fog a végső állításból). Tegyük most fel, hogy a zsidók nem lényegesen kirekesztőbbek, mint a magyar társadalom. Ekkor zsidók aránya az ilyen, képességeket nem igénylő, de zsíros állások között nem haladhatná meg a társadalmon belüli arányukat. (A zsidó itt most nem vallást jelent, hanem származást, az állítás vallásra is igaz lenne, bár kevésbé szembeötlő különbséggel.) Ez nyilvánvalóan nem teljesül, hiszen óriási többségben vannak a médiában dolgozó zsidók a nem zsidókhoz képest, és itt is elég nagy a mintavétel ahhoz, hogy bármilyen ésszerű statisztikai próbát elbukjon a hipotézised, miszerint a zsidók nem kirekesztőbbek a magyaroknál. Ez nem rasszizmus, ez egy statisztikai bizonyítás. Rasszizmus az lenne, ha azt állítanám, hogy MINDEN zsidó ilyen, mert ez már nem lenne igaz. (Ha azt állítod, hogy a sémita vonások nem állapíthatóak meg külsőre, akkor nem tudod, hogy mi az a fizikai antropológia. Ezt egyébként cionista források is megerősítik, sőt számtalan cionista cikk büszkélkedik azzal, hogy a kirekesztő zsidó közösség megőrizte kultúráját és arcvonásait = genetikai állományát az évezredek során, holott diaszpórában éltek.) Ha úgy érzed, hogy a fenti bizonyítások bármelyike kirekesztő, rasszista, stb. lenne, akkor inkább ne foglalkozz közügyekkel, mert nem tudsz tisztán gondolkodni.

fíreg 2008.08.13. 21:34:39

Lyukasbogrács: minden érdek nélkül szórakoztatja vele a publikumot :-) Látom, Neked nem jön be a humora :-(

Daniel Taylor 2008.08.21. 02:49:05

Na! Azért itt megütközött a színvonal! Nem tudom, hogy mi a helyzet, egyik nap még terhes anyuka, a másik nap cicaparty-t látogat, fura egy nőszemély! Meg kell ismernem! :P
Szóval a képről még annyit, hogy ezt eredetileg Tigri használta a kiborító metroszexuális hetero pasikról, és aki olvassa a blogját, talál még képet az igazából dán partyról! Tényleg érdekes a blog, és csak annyit tudok megint mondani, hogy akit nem érdekel, az ne olvassa, de valamit tudhat a nő, mert ennyi komment, még ha negatív is, de akkor is!

csicska ribanc kamuja 2008.08.28. 22:52:13

Felháborító, a buta kurvákhoz odament valaki ismerkedni! Hát nem tudta, hogy a csicska ribancok 5000 köbcenti alatt senkivel sem ismerkednek? Tessék tudomásul venni, hogy a ribancoknál nem az IQ a mérce, hanem cm3!

erovanvele 2008.10.07. 16:30:36

Basszus, azért már minden szir szar ne kerüljön fel ide! Tiszta gáz. Odament hozzá egy féleszű faszfej, mondott egy mondatot, és leírta blogba...ennyi történik vele egész életében? Jó buli lehetett! Aztán amikor írja az önéletrajzát, akkor beírja, hogy szabadidejében blogot ír, mert ő akkora spíler
süti beállítások módosítása