HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Ennyiszer még senkinek nem csókoltam körbe gondolatban a keblét!

2008.05.29. 17:23 :: Szaszinko

"Tegnapelőtt a vonaton történt meg velem a következő: beültem egy fülkébe, és pont velem szemben leült egy 40 év körüli pasi. Egész úton feltűnően bámult, főként a melleimet nézte, dehát nem szóltam rá, más is ült a fülkében, nem akartam ezen problémázni. Megérkezett a vonat, kicuccoltam, hogy szállok le, a pasi is jött. Állunk csöndben, egyszer csak megszólal:
- Nem akarok tapintatlan lenni, de ennyiszer még senkinek nem csókoltam körbe gondolatban a keblét, mint Önnek.
Hát most erre mit lehet mondani, mondtam neki hogy 'Köszönöm szépen', aztán leszálltam."

54 komment · 1 trackback

Címkék: máv vonat mell perverz ostoba bunkó pasi cici tapintatlan

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr89493749

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.05.29. 19:53:56

Ennyiszer még senkinek nem csókoltam körbe gondolatban a keblét!Szar csajozós dumák blogja: "Tegnapelőtt a vonaton történt meg velem a következő: beültem egy fülkébe, és pont velem [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidéki men 2008.05.29. 18:41:25

Lehet életed lehetőségéről csúsztál le...

Reggie 2008.05.29. 18:53:31

:)

Azt kell valaszolni, h "reszedrol a szerencse"

Alfonzhal 2008.05.29. 18:53:31

Kár, hogy tényleg ANNYI bámult. Amúgy annyira nem is lenne gáz szöveg. :)

peca1000 2008.05.29. 19:03:12

És miért nem feküdtél le vele? Lehet, hogy élőben is megtette volna. Nem voltál kíváncsi? :)

jozsi 2008.05.29. 19:16:28

És legalább tényleg olyan jó mellei voltak a csajnak? Inkább örülne h. kegyes volt vele a természet, a sok deszka / csálécsöcsű barátnője bisztos irigykedik rá.

Skeptical 2008.05.29. 19:20:03

ez hatalmas :D elkepzelem, ahogy szamolja, "123, 124, uristen uj rekord!!"

birka 2008.05.29. 19:25:03

lefordítom, hogy mit mondott magában jó

< -- Message has been automatically censored by the website. You sick. Find a doctor! -- >

sys 2008.05.29. 19:37:46

az ilyennek nem azt kell mondani, h köszönöm, attól csak azt fogja hinni, hogy még ő volt a jófej. persze értem én, hogy az ember lánya nem mindig tud frappánsan reagálni ott és akkor. 3 javaslatom van:

1. lesújtó nézés, amiből lejön, hogy bottal se érhetne hozzád a csávó
2."ha nem akart tapintatlan lenni, akkor megtarthatta volna magának a faszságait"
3. "érdekes egybeesés. én még senkit annyiszor nem dugattam seggbe képzeletben egy kétméteres büdös hajléktalannal, mint magát".

okostóni 2008.05.29. 19:47:56

Szaszinko, maga nem panaszkodik.
Szaszinko, maga dicsekszik.

baszki 2008.05.29. 19:51:27

Most panaszkodsz, vagy dicsekszel?

tutty 2008.05.29. 21:09:52

Szaszinkó, neked a múltkor még szar melled volt. Megmondták a törökök. Hazudsz te

N.Hajni · http://reparetekmogyorohu.blog.hu 2008.05.29. 21:14:15

Engem kifejeztten idegesítenek az ilyen dumás pasik.Nem egyszer kaptam hasonló szöveget én is,de hirtelen én se tudok mit reagálni,csak később jut eszembe,hogy mit kellett volna mondani.

tutty 2008.05.29. 21:22:08

Társaságban nem illik állandóan a saját mellünket reklámozni.

timotine 2008.05.29. 21:45:54

brr.. idézőjelek. az elején és a végén is egy. mikor esik má le a dolog?

timotine 2008.05.29. 21:46:59

már - beragadnak a billentyűk.. nem parasztnyelvezet

storyline :) 2008.05.29. 22:21:41

Legközelebb az ilyen poszthoz kéretik képet csatolni a vita tárgyáról!

fghghj 2008.05.29. 22:28:02

nézd a pozitív oldalálát: megdicsérték a melledet :)
tuti jó melleid lehetnek :)
az lett volna bunkóság ha nem is mond semmit

hehehehehehehe 2008.05.29. 22:57:58

mennyi hülye kurva van itt...
szerintem azt kellett volna mondania a pasinak, hogy elnézést, hogy ennyire bámultam, de ilyen fiatalon ennyire löttyedt csöcsöket még nem láttam. mintha odaszarták volna. ha leoperáltatnád, jobban néznél ki...

janecska 2008.05.29. 23:19:08

Most miért kellett volna beszólni a pasinak? Tett valami rosszat?

comment 2008.05.29. 23:29:18

A helyzet az, hogy a csajok nem szeretik az ilyen direkt dumákat, sőt akár visszataszítónak találják. A körülírást meg a mellébeszélést szeretik, ez van. Csak az első pár mondat számít. Amúgy lehet hogy élete nagy szerelme lett volna, de így csak elhajtotta. búúúúú

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.05.29. 23:32:28

Sok nő felveszi a szeméremdombig dekoltált felsőt, és csodálkozik, ha bámulják az éhes férfinépek. Amennyiben a felháborodó hölgy is így tett, kéretik nem csodálkozni és felháborodni, mert csak maguknak köszönhetik! Ahogy az ál/arcban mondta Travolta a lányának: ha kurvának öltözöl, ne várd, hogy angyalként bánjanak veled (lehet, hogy nem volt pontos az idézet, de a lényegen nem változtat).

DarkVenom 2008.05.30. 00:10:05

"Ha boszorkának öltözöl" - és kicsit másra is ment az idézete. Sebaj, a tiéd viszont ideillik:D

mano c. 2008.05.30. 00:16:42

könyörgöm,

elmagyarázná valaki, h ez miért szar duma?

ultima lazio 2008.05.30. 00:31:10

Aki kurvának áll ne csodálkozzon ha megbasszák

Joaquin 2008.05.30. 00:39:33

comment 2008.05.29. 23:29:18 már megtette.

RedRiot 2008.05.30. 05:35:54

Nem kellett volna szégyenlősnek lenni. Ennyit kellett volna ordítani:
"Ne nézzé'!!! Mit néze'?!?!"

Bandi 2008.05.30. 07:13:49

Ennyi negatív élmény... ejj.

3-4 bejegyzés után már minden férfi helyett baromira kellemetlenül éreztem magam. Eredendően búnösök vagyunk és az örökkévalóságig égünk majd a pokolban.

Jó élmény nincs? :(

Ez így iszonyúan kiábrándító...

rettegettivan · http://www.rettegettivan.extra.hu/ 2008.05.30. 07:28:18

Újabb tragikus mese az elfecsérelt ifjúságról.

:)) 2008.05.30. 07:40:54

Vagy a csaj annyit válaszolhatott volna: "... vedd úgy, hogy kivertem neked..."

:-DDDD

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.30. 07:59:50

Egyik oldalról:
Ha nincs meg a nőben a kölcsönös érdeklődés (itt ezek szerint nem volt, legalábbis úgy tűnik, nem adta jelét), akkor tényleg tolakodás bepróbálkozni.
Másik oldalról meg folyton azt hallani a csajoktól, hogy nekik határozott, igazi férfi kell, aki nem nyámnyila és tud kezdeményezni.
Arról nem is szólva, hogy a médiában minden reklám, az összes férfimagazin arról szól, hogy csak az a sikeres igazi pasi, aki mindig megszerzi, amit akar.
Hát ez a szerencsétlen megpróbált megfelelni ennek a képnek, és egyébként ennél sokkal durvább dolgot is mondhatott volna, ez még aránylag egyedi és udvarias volt, persze megértem, ha a poszt íróját zavarta, ha a pasit taszítónak találta.
Meg akárhogy is, nyitómondatnak nem a legszerencsésebb rögtön ezzel kezdeni.
Persze abba is bele kell gondolni, hogy valóban sok lány így nyáriasan öltözve egyszerűen olyan látványt nyújt, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni.
Őszintén, ha valakinek jól láthatóan szép melle van és ezt nem is akarja titkolni, az normális reakció lenne egy pasitól, hogy észre se veszi, nem tűnik fel neki?
Persze nyilván van a nyálcsorgató, gúvadtszemű bámulás és a teljes közöny közt is fokozat, de ez már eléggé az egyéni neveltetés illetve a személyiség függvénye, ki mennyire gátlástalan/tapintatos.
A kifejezetten izgató női idomokon való szemmel kalandozás amúgy leginkább reflexszerűen bekövetkező, akaratlagosan nehezen kontrollálható folyamat... :)

kanpulyka 2008.05.30. 08:05:55

Mi a gond? Szerintem a csaj nagyjából jól kezelte a dolgot, már amennyiben nem szerette volna körbecsókóltatni a mejjeit a pasassal. (Miért csak körbe? Bimbónyalás/szopás nem is lett volna? Gyömöszölésről nem is beszélve...)

Szerintem meg negyven körül ultragáz ilyen dumával ismerkedni... Végül is mit várt a faszi? Egész úton sasolt és úgy tűnik, a csaj részéről nem jött semmi (bátorító) visszajelzés. Akkor minek erőlködi? Azt hitte, hogy ettől a nyáladzós dumától maga alá csinál gyönyörében? Idióta, korlátolt, fasz, ismerem ezt a típust, nagyjából úgy gondolja, hogy ha 100-ból egyszer bejön, akkor már jó. Az, hogy 85 másik alkalommal lealázzák (tekintettel, vagy akár szavakkal is) nem zavarja...

MV 2008.05.30. 08:57:02

Na csak, hogy tisztázzuk a félreértéseket :)
Én küldtem be a sztorit, velem történt meg, hiába idézőjeles, nem kamu a sztori.
Nem azért írtam be, mert bunkónak tartottam a pasit, ha bunkónak tartottam volna, akkor nem azt mondom neki, hogy Köszönöm szépen. A másik dolog az, hogy valóban nem volt az esetem a pasi, azért is nem adtam felé semmiféle jelet. Egyszerűen csak gondoltam, megosztom veletek a sztorimat, hogy ilyen pasik is vannak, ennyi.

nathanp 2008.05.30. 09:07:31

az ilyesmit néha ki kell mondani. a csajok is, ha látnak egy jóképű palit, az arca, keze válla után a farkát stírölik. csak magukban tartják. ugye?!

Bandi 2008.05.30. 09:31:08

MV
...csak rossz ennyi negatív élményt egy helyen látni. Amúgy teljesen megértelek benenteket, biztosan sok a beteg barom.
De ha túl sokáig fogom olvasni ezt a blogot, többet nem merek majd odamenni egy csajhoz.
Olyan csodás lenne, ha valami egyértelmű jele lenne annak, ha a csaj NEM akar ismerkedni. Mondjuk egy hatalmas lila halálfej lebegne a feje fölött vagy ilyesmi :)

...
más: az eddigiekben már láttunk egy halom alternatívát arra, hogy hogy NE ismerkedjünk. Mi az, ami tetszene nektek? Milyen első mondatot hallanátok szívesen egy fickótól?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.30. 09:49:52

Bandi,

Ha igazi férfi vagy, neked tudnod kell, mi a nyerő indítás egy beszélgetéshez ilyen menő csajokkal ;)

Ha nem tudod, akkor csak egy ostoba pasi. ;)

Az egész blog erről szól! :)

Bandi 2008.05.30. 10:05:08

Ejj, Shark. Elrontottad. Most hallhattuk volna a választ a végső kérdésre. Life, Universe, and Everything.

Ehh. :)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.30. 10:46:32

Naív vagy... egyenes választ nőktől, ilyen kérdésre? ;)

kujoon 2008.05.30. 11:52:02

nagyon helyes, hogy megmondta neki a faszi!ha szépek a cicik, meg kell dícsérni!én is minden nap vadul összepuszilgatom a beste asszonykám kebleit. elismerem, cicbuzi vagyok! de így van ez jól! :D

kujoon 2008.05.30. 11:57:44

=cicibuzi.

Bandi kérdésére meg 47 a válasz... :D

Bandi 2008.05.30. 12:01:24

42 az, kujoon :)

De ebből is látszik, hogy nincs is jó első mondat (különben csak mondták volna!).

Tehát a csajok sem tudnák hogy felszedni magukat :D

rts 2008.05.30. 12:50:12

Lehet, hogy ez a szám a csávó életében rekord volt, de a csaj életében biztosan nem.

AI 2008.05.30. 16:17:45

Innen üzenem minden nőnek, akit akár szóban, akár tettel szadizik a lelkibeteg és szellemi fogyatékos pasija, vagy akárki is, hogy nyomja telibe egykis gázspray-vel, aztán tanúk előtt jelentse fel a rendőrségen, és ha ismeri, figyelmeztetésül rakja ki az iwiw-üzenőfalra, ki és mit művelt vele, és kérjen védelmet a barátaitól / rokonaitól / hatóságoktól.

Amíg ezt nem teszi meg valaki, addig bűnrészes, és semmi alapja sincs a sírásra.

A nyílt utcán, fényes nappal a pesti belvárosban naponta kétszer látom a nők elleni - lelki vagy fizikai - erőszakot.

Ezt el lehet poénkodni, de attól még undorító és nem több, mint állati dolog.

Aki nőt ver, automatikusan helikopterre tenném, ejtőernyőt adnék rá, és egy amerikai katonai egyenruhába bújtatva Mohamed-karikatúrákkal a zsebében ledobnám egy afganisztáni al-Kaida tábor kellős közepébe.

tutty 2008.05.30. 17:28:57

Ne dumálj, AI, inkább térdelj és szeress

booz 2008.05.30. 18:33:43

Te AI, ilyenkor ha fizikai erőszak van az utcán nők ellen, odamész és ugyanígy pofázol, mint most a neten?

Lajos-e 2008.05.31. 04:19:43

Tuti! O a szabadsag elharcosa!

visszamennyé 2008.05.31. 14:15:52

elárulom a titokot, a legnagyszerűbb első mondatot:

Helló! vagyok.

Nos, ez az esetek többségében tökéletes, amennyiben te is bejössz a lyánynak. Baszki, minek ezt túlbonyolítani? Aki azzal kezd h jó a csöcsöd, már azzal indít, hogy ő is tudja, ebből úgysem lesz semmi, de azért tudatni akarja a lánnyal, hogy tetszik neki. De ez fasztsem ér. Hát baszki milyen hozzáállás az, hogy "tetszel nekem, de neked én ugysem tetszek"? Kurvaélet. Ne legyetek ekkora loser-ek.

sys 2008.05.31. 15:25:45

visszamennyé 2008.05.31. 14:15:52

na, ezt olvassa el minden ide kommentelő pasi 24-szer.

ez a jó a csöcsöd, meg a többi építőmunkás szintű beszólás tényleg olyan, mint a viccben a "tudod mit, nyuszika, baszd meg a fűnyíródat".

mondjuk azon mindig eldobom az agyam, hogy úgy tűnik, az itt kommentelő pasik nagy része azt hiszi, hogy van 1, azaz egy darab csajozós duma, ami minden nőnél, minden körülmények között azonnali dugást eredményez. tényleg ennyire egyszerűek vagytok?

Bandi 2008.06.01. 12:45:12

sys

Csak kíváncsiságból kérdeztem. Nekem egy halom olyan első mondat lenne, amitől biztosan szimpatikus lenne egy lány. De ez teljesen más tészta persze.

A baj az, hogy -teljesen érthető okokból amúgy - a lányok túl óvatosak. De az is lehet, hogy csak más a humoruk.

Egyszer egy téren leültem egy srác mellé egy padra újságot olvasni meg nézelődni. Kb. 10 perc után megszólalt:
- Te tudtad, hogy van olyan cápa, amelyiknek két farka van?
Így.
Felnéztem, láttam, hogy épp két szép csaj sétált el előttünk. Leesett, röhögtünk, dumáltunk kb. egy órát. Jó volt.

Tudom, ezt nem lehet összehasonlítani az "úgy nyalok, mint Lassie" típusú szövegekkel.

Mégis kicsit azt érzem, hogy sok lány hajlamos úgy csinálni, mintha egyenesen az ő formás fenekéből sütne a nap és ez gyakran lehetetlenné teszi a normális megközelítést. Közben pedig tele vagytok komplexusokkal meg kétségekkel és nagyon is örülnétek egy kis gyengédségnek.

Amit mondani akarok: sok a barom, az tuti, de az, hogy csak ezek a barmok találnak meg titeket, azért nem véletlen.

Ismered a buddhista mondást?

Ahol vagy, oda m e n t é l .

Vagyis a dolgok nem csak úgy megesnek veled, hanem egy jó részüknek okozója is vagy.

Leültem.
Bocsánat az okoskodásért, nem tudok én amúgy semmitse (:

egy ide kommentelő pasi

booz 2008.06.01. 16:59:56

Sys, én meg azon dobom el az agyam, hogy neked úgy tűnik. Télleg ennyire eccerű vagy?

Dee_ 2008.06.03. 09:26:32

Bandi:

Nehéz megmondani, melyik a legjobb csajozós szöveg. Nagyon függ a lánytól, hogyan fogad akármilyen ártatlan (vagy kevésbé az) megjegyzést, de ha belegondolsz, ez jó is, mert ugyan lehet, hogy visszaszólnak valamit, de nem kell hosszú percekig beszélgetni, míg rájössz, nem vagytok egymáshoz valók. Az első mondatnál kihullhatnak a rostán azok, akiknek külsőleg más a zsánere, vagy éppen az a beszólás, ami utal rád, nem nyerő. Lényeg, hogy magadat add, és hozzád illő barátnőd lesz. :) (Ezt negatív értelemben is mondom a hülye dumásoknak :D)
Szerintem egy "nagyon szép vagy" sokaknál beválik. :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.04. 11:48:37

szerintem se kell tul cifrazni, add onmagad, aztan lesz, ami lesz, ha nem magad adod, akkor meg ugyis mindegy, mert elobb utobb kiderul, hogy az egesz valami mas.
nincs univerzalis recept, csak mosogatoszer.
don't worry be happy
süti beállítások módosítása