HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Most hogy már a mamádat is jól ismerem,lehetne köztünk valami

2008.07.02. 13:47 :: Szaszinko

Gondolom, volt már hogy egy szórakozó hely környékén hajnalban igazoltatott rendőr.Ilyenkor megnézi a gyanús, részeg haverjaid személyi igazolványát, és csókolom.Autóval talán még  gyakrabban előfordul ilyesmi.Ellenőrzik a lámpát, zöldkártyát, jogsit, kötelezőt.STB.Engem speciel a múlt héten megállított a metro kijáratnál egy viszonylag vicces mackóra hasonlító fószer.Idegesen izzadó vörös fejjel utánam szólt:

-Hékás!Te szőke kék ruhás lány!

Ekkor azt gondoltam,az a köcsög ellenőr lehet,akinek csak egy másodpercre mutattam meg a bérletemet.De nem egy civil ruhás járőr volt, mint később kiderült.

-mutasd meg a személyidet, kérlek, és erre elővette az igazolványát.

-de...miért?-kérdeztem, közben azért elővettem a diákomat, odaadtam, és tovább kutattam a tárcámért, kivettem a személyimet.

-A lakcím kártyádat is mutassad meg angyalom!

-Tessék, de miért állított meg?

-Abba most nem akarok belemenni, félreértés történt.

-ok.

Úgy ennyi zajlott le ott helyszínen.

Aztán másnap mentem haza.Ezt figyeld!Teljesen kiakadtam.Hazaérek, leveszem a cipőmet, hallom anyám a konyhában magyaráz valakinek a gyermekkoromról, meg hogy RSG-ztem kiskoromban,és ott abban a konyhában, azon az asztalon ahol a finom vajas kenyeremet szoktam fogyasztani,ott mutogatja a rendőrnek a gyerekkori fotóimat...Tiszta ideg lettem:

-Hát ti meg mit csináltok?Anya?És maga meg mit keres itt?Egyáltalán...köpni nyelni nem tudtam.

-Jaj, a rendőrúr csak mesélte hogy ..

Erre  megszólal...a rendőrúr!

-Hagyja csak Magda!Talán majd én segítek tisztázni a helyzetet...Jobb lesz ha én mondom el.A helyzet az, hogy megláttalak, és nem tudtam a szemedbe nézve elmondani, hogy mit indítottál el egy kemény megközelíthetetlen férfi lelkében.Amióta megláttalak, nem tudlak kiverni a fejemből.Jobbnak láttam, ha nem ott támadlak le ezzel, elszaladtál volna.

-Most is komolyan gondolkodom rajta!De felesleges, tudja a címemet.

-Szóval hoztam neked ezt a virágot, és elnézést a zaklatásért, de reménykedem benne, hogy lehet köztünk valami, most hogy már a mamádat is jól ismerem.Talán adhatnánk egy esélyt a dolognak....

Én fenyegetőzni kezdtem ha még egyszer megkeres, feljelentem a köteléknél, mint ahogy ő öncélúan visszaélt a hatalmával.

Azóta nyugtom van tőle, de még csak pár nap telt el azóta...ki tudja, mit hoz a jövő?

Üdv.


 

 

 

67 komment

Címkék: lány rendőr szerelem rossz virág anyuka zaklatás

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr89549587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fira 2008.07.02. 14:03:05

wáááááááááá, ez kemény!
komoly? mert olyan nehezen hihető, hogy van ilyen.... és ha el akarom hinni, akkor pedig nagyon felb@szom az agyam....

és az a fotó hozzá!

megmondo 2008.07.02. 14:52:29

Hatalommal való visszaélés. De legalább udvariasnak látszik, nem úgy mint az itt megénekelt hímek 98.9 %-a.

A Galaxis Elnöke 2008.07.02. 15:33:53

Az ilyen pszichopatákat fel kell jelenteni...

Brod 2008.07.02. 15:35:04

Szerintem korrekt. Megprobalta, nem jott be. Az egyenruha mogott is erzo ferfisziv dobog...nekem teccik a dolog. Mondjuk az felesleges volt hogy a mamaval elbeszelgetett, meg lehetett volna maskepp is oldani a dolgot, mert elsore nem kene a holgy eletterebe igy benyomulni. De ha mar odament, galansabb lett volna ha a viragot ott hagyja egy kartyaval es vmi viccesebb szoveggel, hogy XY fohadnagy osszetort ferfiszivvel kapcsolatban nyomoz..stb.. Na mindegy, nkabb igy lassak rendort, mint maskepp :)

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.07.02. 15:43:42

"feljelentem a köteléknél" mármint hogy hol?
fordítóprogram? :D

Bit Rot 2008.07.02. 15:47:01

"ha még egyszer megkeres, feljelentem a köteléknél"

Mi az a kötelék?
Az amikor több repülő alakzatban száll?

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.07.02. 15:53:13

Az Ügyészségnél kell feljelenteni, hamar.

Az egyenruha nadrágjában is érző fasz dobog, de ennek nem ez a módja.

SzSz 2008.07.02. 15:58:09

Nem is lehetett hülyerendőr - meg tudta jegyeni a címedet elsőre.

Kálmán 2008.07.02. 15:58:25

ez kamu

pál 2008.07.02. 15:59:21

Mondjuk anyádnak is adhatnál egy sallert amiért egy rendőrnek mutogatja a konyhában a fotóidat. Ez kész.

zsödöpukuplá 2008.07.02. 16:03:09

ez kamunak tűnik.

georg 48 2008.07.02. 16:03:28

Mit vagy úgy oda? Bárcsak velem történt volna meg a multkori igazoltatás után/ gyorshajtás /. Volt ott egy rendőrmaca, de hiába vártam, vártam esténként otthon, nem jött. Pacifütyi a popójába.

Sadist 2008.07.02. 16:04:11

Majd légyszi legyen már olyan poszt is, amiben egy nőgyógyász hajt rá ilyen romantikusan az egyik paciensére :)

Sadist 2008.07.02. 16:05:04

John42 2008.07.02. 15:47:01

Kötél Béla és Kötél Béláné

atti 2008.07.02. 16:10:19

Örülj hogy nem lőtte ki a szemedet! Az garantáltan hatékonyabb ismerkedés lett volna

antifa 2008.07.02. 16:13:34

Mostan jövök haza a Széchényiből, persze a fütyeszes kabinos megint ontotta az orbáni agitpropot. Ez felhúzott egy kicsit.
Mondom olvasok egy kis Indexet, hátha lejjebb megy a ketyegőm, erre megint mit látok??

Látom a blogoló újabb posztja az "ÁVH"-t támadja (állítólag a jobbosoknak ez a szófordulata a becsületes rendünk őreire).

Lessétek meg ezt a postot:

ostobapasik.blog.hu/2008/06/26/paraszt_new_yorkek_mell_fehernemu_melltarto_csaj_pasi

Durván cigányrasszistoid post.


Mostan meg hirtelen a rendőrökkel van baja...
A nagy jobbereknek kikkel is van baja? Romák és rendőrök, és mindenféle összeesküvők, meg a kormánypártok.
A következőben kiről lesz a post?
A Miniszterelnök Úrról, vagy egy MSZP-s képviselőről, vagy netán Debreczeni Úrról?


Na mutatom, hogy ír az új rend bátor védelmezőiről:

először: "viszonylag vicces mackóra hasonlító fószer"
majd: "idegesen izzadó vörös fej"
még később: "az a köcsög "

A szegény rendőr szövege meg így lett beállítva:

"A lakcím kártyádat is mutassad meg angyalom!"

"Jobbnak láttam, ha nem ott támadlak le ezzel, elszaladtál volna."

Hát ez nagyon érdekes. Én az a minimum, hogy feljelentést tettem volna ebben az esetben, zaklatás, és személyes adatokkal való visszaélés miatt.

Persze ha jól sejtem ez nem történt meg, ahogy ez a sztori is kamu lehet.

Inkább lehet ez egy orbano-narancs propaganda blog/cikk, trendi szavakkal: pasi, csöcs, cuki, csaj, pasicsökevények.. Erre bukik a plebs. Utána meg megy ügyesen a tudatalattibe a bújtatott fütyesz propaganda.
Cigányok erőszakolnak a new yorkerben, izzadt köcsög medve rendőrök meg fiatal lányokat zaklatnak.

Nekem Magyar Vizslát szimatol az orrom.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 16:13:55

Hát ha nem jelentetted fel, akkor csak ennek köszönheti, hogy nem rúgják ki. De még egy-két ilyen alkalom neki és úgyis repül...

ejha 2008.07.02. 16:17:44

bezzeg ha zsanettnek hivnának nem úsztad volna meg ennyivel...

Neme?de 2008.07.02. 16:25:59

ribanc, mit vár aki kurvának öltözik? :DDDDDDDD

komolyra fordítva a szót:
ez a sztori annyira életszerűtlen, hogy csak na, nem hiszem, hogy ebből komoly vita fog kialakulni
ki ismerkedik így? ki az akinek az anyja csakígy beenged idegeneket, még ha rendőr is? ki az aki a köteléknél jelenti fel a zaklatókat?

az utóbbi néhány sztoriról lerí, hogy kamu
egyre biztosabb vagyok benne, hogy ezt a blogot egy rengeteg szabadidővel rendelkező lány/nő írja

antifa 2008.07.02. 16:32:17

Kedves Kicsi.Sati! Én téged nem tartalak hülyének.

Azonban te nem érzed furcsának, hogy nyilvánvalóan kitalált "fura" sztorik ezek, melyben pont a kisebbséget, és rendőröket támadják?

Miért? Kinek az érdeke ez? És mit keres ez az Index főoldalán?

Bit Rot 2008.07.02. 16:33:35

Mikor jön az a poszt, hogy

"ha elegen megveszitek a jobb felső részen reklámozott könyvet, abbahagyjuk a kamuposztok közlését!"

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.07.02. 16:37:19

egyből fel kellett volna jelenteni. ha majd nagy leszek és rendészeti miniszter leszek, kotelezővé teszem a rendőrök kasztrálását.

buta primitív, kisköcsög majomok.

dögöljenek meg mind

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.07.02. 16:39:35

"mit indítottál el egy kemény megközelíthetetlen férfi lelkében"

bazzmeg ez milyen duma. hülye senkiházi sutyerák.

kedves rendőr talán anyádnál próbálkozz meg ezzel a szöveggel. te buzi kis állami alkalmazott.

megmondo 2008.07.02. 16:47:23

voltak itt rendőrök, kisebbségek, orvosok, managerek, iroda-vezetők ... én sem értem mi baja antifanak ... a sajnos az, hogy az ostoba pasi prototípus mindenütt felbukkan.
Mielőtt megkérdezne, nem, ez nem érdeke senkinek, csak hát sajnos.

MrMojo 2008.07.02. 16:52:45

Ezek szerint vannak olyanok, akiknek semmit sem jelent már a testület...!
:-)

bud és kelly cica 2008.07.02. 17:00:35

heh,
bezzeg az én anyukám biztos be nem engedte volna a zsarut a házba, sz'al te vagy a béna :DDDDDDD

a9iw7gf 2008.07.02. 17:02:34

szánalmas csajok szánalmas blogja...a lényeg, ha tetszik a srác tök mindegy mekkora "bunkóparaszt" ha meg nem jön be, akkor ciki bármit csinál.nőjetek fel,azt kapjátok amit értek...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 17:10:18

John42: Ez nekem is megfordult a fejemben... :)

storyline :) 2008.07.02. 17:20:01

Nahát, egy ostobacsaj, aki nem bírja az egyenruhás hapsikat!

storyline :) 2008.07.02. 17:24:53

Képzeljétek, hogy mekkora poszt lett volna ebből, ha pont a Múzeum Körúton igazoltatja a csajt ötödmagával!

2008.07.02. 17:28:23

Ezt a sztorit tényleg nehéz elhinni... :)

Reggie 2008.07.02. 17:31:21

Kivancsi vagyok hogy mikor lesz olyan sztori h vmelyik csajt az ufok/a jeti/stb. inzultalta.

Neme?de 2008.07.02. 17:50:02

ez a blog meghalt, nem lehet már komolyan venni

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.02. 17:53:09

látom nagyon nincs postnak való, muszáj valami lányregényből idézni, mennyire életszerű ez a szöveg

'-Hagyja csak Magda!Talán majd én segítek tisztázni a helyzetet...Jobb lesz ha én mondom el.A helyzet az, hogy megláttalak, és nem tudtam a szemedbe nézve elmondani, hogy mit indítottál el egy kemény megközelíthetetlen férfi lelkében.Amióta megláttalak, nem tudlak kiverni a fejemből.Jobbnak láttam, ha nem ott támadlak le ezzel, elszaladtál volna.'

:DDDD

zsödöpukuplá 2008.07.02. 18:10:52

ez tényleg jó:D
mint valami romantikus regény
mint Mr. Garrison és a Péniszek Völgye:D

SUCKITUP 2008.07.02. 18:16:33

EZ MICSODA MESTERKELTEN MEGIRT KAMU.
RAADASUL A SZOHASZNALATBOL ITELVE PALI IRTA.
EGY URES OLDAL IS OSZINTEBB HA NINCS SZTORI,MINT EZ...

asa77sol 2008.07.02. 18:43:38

ez így fotosopp...

77 2008.07.02. 18:56:02

drága Szaszinko,

Ezeket tényleg beküldik, vagy a nyárra való tekintettel egy külföldi rokonoldalról sikerült fordítani?

Erre a kérdésre valószínűleg nem létezik jó válasz.

OstobaPasi 2008.07.02. 19:06:31

Höhö, eeeez mekkora kamu!

OstobaNő 2008.07.02. 19:08:07

Rékuc, a te szarjaidnál azért még ez is jobb. Legalább meg sem probál komolynak látszani.

jibberish 2008.07.02. 19:24:23

Szerintem hihető a dolog. Barátnőmet is zaklatta egy ideig egy rendőr. Csak a nevét tudta, de gondolom a rendőrségen lekérdezte a címét. Náluk is megjelent az ajtó előtt...

Gizi 2008.07.02. 19:38:49

Engem is zaklatott egy rendor. Raadasul vezetes kozben, orszaguton. Hiaba mondtam, hogy csak azert mert hott pics@ reszeg vagyok meg nem kellene beprobalkoznia ilyen sz@r verveteles dumaval..

Alfonzhal 2008.07.02. 22:24:07

Nekem tök szimpi a rendőr, biztos a lelke mélyén egy lepke. Icuri picuri pillangó.

villásdugó 2008.07.02. 23:24:10

én már látom, amint szaszinkó pár hét/hónap múlva a soron következő blogbejegyzésében felfedi, h ő tényleg csak egy unatkozó csaj/srác, aki csupán kíváncsi volt hányan veszik észre, h kamu az egész blog, meg jókat röhögött azokon, akik komolyan vették a gyökerebbnél gyökerebb írásokat. majd leírja pár, az első csoportba tartozó kommentelő nevét, akik az ezért járó jól megérdemelt piros dudát a pultnál átvehetik.

kisvi 2008.07.03. 02:26:18

Nem írta le, hogy milyen volt a rendőr. Írta, hogy vörös fej. Nem volt szimpatikus?
Így leírva ez egy eszméletlne romantikus sztori, és az egyenruhaimádók itt olvadoznak az egésztől. Én is :)
Persze ha amúgy nem okés a hapsi, akkor értem.

Werwolf 2008.07.03. 07:11:24

remelhetöleg lesz olyan nem soka, amikor "antifa"-t es a magyarorszagi fasizmus ellen tüntetö kis baratait verik, lövik szarra, alazzak meg, stb a rendörök.
Akkor valszeg nem reagal majd ilyen erzekenyen, ha vki nem elegedett a "szolgaltatasukkal".

antifa elvtars, ugy gondolod, hogy nem szabad a rendörökröl rosszat irni, mert te szereted öket?

Peppone Botazzi 2008.07.03. 07:17:03

Másokat viperával vernek. Ez így még a kisebbik rossz :D:D:D
Persze ez a sztori fordítva is elsülhetett volna, és akkor örökre mesélik hogy hogy ismerkedtek meg. Franc tudja mi kell a nőknek. Tiszta lutri az egész.
Azért emgértem a lányt.

storyline :) 2008.07.03. 08:13:00

villásdugó 2008.07.02. 23:24:10

Nem az lesz a szomorú, hogy kamu az egész blog, hanem ennél sokkal szomorúbb, hogy akár igaz is lehet!

A kedves(?) rendőr 2008.07.03. 08:19:34

Szeeervusztok Gyerekek!

Én vagyok az a rendőrbácsi, aki igazoltatta a hölgyet. Képzelhetitek, hogy azok a lágyan ringatózó dús keblek szinte kiszárították az agyamat, melyből a vér a másik fejembe kezdett áramlani...

Megszólítottam, bár nehéz volt szívem,
Ugyan, merre felé megy, kedvesem?
Nem válaszolt, csak nézett álmodón...
Hazafelé, félúton.

Kértem személyit s a lakcím kártyáját,
Hát meglátogatom az édesanyáját...
Előbb-utóbb, úgyis megdugom,
Ezt az egyet biztosan tudom.

Nem tudta rólam, hogy zseni is vagyok,
Csak bambán bámult rám és hallgatott,
Közben én meg néztem, a csodás kebleit,
Melyek közé folyatnám a gyerekeim...

Felmentem hozzá, de ott csak az anyja volt,
Ott is olyan dudák, hogy felébred a holt,
De betoppant ő a szép csinos leány,
A cipőm meg piszkos, ó én igénytelen trehány.

Nem nézett rám, csak az anyjának papolt,
Szemében én lehettem az egyetlen vakfolt,
Megfoglak húzni, téged s anyád is,
Megőrülsz a szexért, még ha anál is..

De mennem kellett, hisz vártak már reám,
A metróaluljáró ócska peronján,
Otthagytam őt és mást is jól tudom,
Őt már csak elméletben dugom...

:-D

nitaku 2008.07.03. 08:25:39

Az ember elmebeteg. -Jobb ha azonnal feljelented.

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.07.03. 09:21:32

HA férfival akarja ezt csinálni valakivel:) NA az a meredek:P

Cerkáné 2008.07.03. 09:28:39

Áruljátok már el ki ez az osipapa és mi a fenét akar?

osipapa 2008.07.03. 11:36:57

A múltkor velem is történ egy hasonló sztori. Hazamegyek és az anyukám beszélget egy rendőrbácsival, meg mutogatja neki a mesztelen gyermekkori képeimet. Mondta is a bácsi, hogy így 40 évesen is olyan helyes ez a Béluci mint 12 éves korában. Persze én nem zavartam el. Sőt behívtam a szobámba ő meg elővette a gumibotját és... :)
Hú de jó volt! :)
Puszi

osipapa 2008.07.03. 11:38:39

Kedves Cerkáné,

Én csak egy igazi férfit szeretnék aki az erős karjával átölel és tiszta szívből szeret...
Hát oly nagy bűn ez?? Kérdem én!

Mascarpone 2008.07.03. 15:02:05

A sztori kamu, mert a baj igazából az volt, hogy a csávó látta a csajt a képeken meztelenül (3 évesen:))

Egri Brigadér 2008.07.03. 19:52:43

Tíztelt Osváth harcostársam: ez csak azért van, mert boldog hulahalál rád csak Albák közt vááááááár!

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2008.07.04. 11:06:02

Lehet, hogy a Zsanettes sztori is így kezdődött? :D

Johanna7 2008.07.04. 21:40:28

Elsőre anyucit kell megnyerni. Sajnos a mai gyenge fickók ezt nem tudják. Egyébként én nő vagyok, nem öreg, és sajnos nekem már nincs édesanyám.Egyébként édesapám rendőr.

zsenikutya 2008.07.04. 23:19:46

ekkora kamu posztot... Kisanyám, örülj, hogy nem vert alád rögtön az első találkozásnál száraz fasszal seggbe, hanem virágot vett, és vette a fáradságot, hogy romantikus módon személyesen felkeressen, és vállalja az elutasítást... Honnan tudhatta volna, hogy egy ilyen kis Született feleséges műringyót lök elébe a sors....

noirp 2008.07.05. 17:06:57

A posztoló elnézését kérem, de: ha anyuka ilyen nagyon okos, hogyhogy fel tudott nevelni egy(két) értelmes gyereket?

Laló 2008.07.07. 10:07:55

velem miért nem történik soha ilyen????

:-))))

Kata 2008.07.11. 12:17:58

khm... ezt hívják, ha jól tudom, zaklatásnak, és hatalommal való visszaélésnek... ez kb. olyan, mintha én az elémkerülő fényképes önéletrajzokból (hr-es vagyok) válogatnék, és a jóhiszeműen megadott név-cím alapján szépen elmennék a jelentkező anyjához, rokonaihoz, és kiszednék belőlük a jelentkezőről mindenféle személyes adatokat, és az alapján venném fel a jelentkezőt, hogy mit mond róla a kedves édesanyja. na ugye, milyen gyökérség, kedves kommentelők? ugye milyen rondán vissza lehet élni a hatalommal, és az adatokkal? igen, ezt hívják zaklatásnak, adattal való visszaélésnek. még mindig olyan ronda, ostoba, hisztis picsa a posztíró? nem lehetséges véletlenül, hogy tökre, kurvára, baromira igaza van, hogy visszaéltek az adataival, és zaklatták?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.07.16. 16:26:35

Hát ez nem kicsit volt szürreális. Eszem megáll.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.16. 18:37:13

ezt nem hiszem el, hogy így történt. De ha valóban így lett volna, akkor nem csak fenyegetőzni kellett volna, hanem fel kellett volna jelenteni a rendőrt hivatali visszaéléssel. Ennyi.
süti beállítások módosítása