Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Egy pipát megér

2008.07.09. 20:52 :: Szaszinko

,,Már 10 éve vezetek és mindig tartottam tőle hogy egyszer  olyankor robbanok le a kocsival amikor egyedül vagyok  és nincs segítség.  Nos, ez  idén egy májusi estén következett be.  Ugyan nem robbant le a kocsi, csak defektet kaptam. Kiszálltam, észleltem hogy mi történt, aztán arra gondoltam hogy jobb híján valamelyik autós társam segítségét kérem majd.Igazából nem is nagyon kellett kérni, mert  kb. az ötödik arrajáró autó lassított, megállt és az azt vezető srác kiszállt, kérdezte hogy mi a gond, tud-e segíteni  stb.
Miközben bütykölte a kereket, voltak finom célzásai arra hogy milyen veszélyei vannak ha egy nő egyedül vezet és leáll a kocsija stb, de egyáltalán nem volt tolakodó.Mikor végzett, megköszöntem és bár gondoltam hogy ingyen segített, azért megkérdeztem tőle hogy "mivel tartozok".  Mondta hogy semmivel, de ha felérünk Pestre szívesen eljönne velem valahová kajálni.  Picit furcsállottam, de tényleg jólesett hogy segített és úgy éreztem hogy egy kajával/piával kompenzálhatom hogy önzetlenül megállt és segített. Aznap nekem nem volt ok, úgyhogy javasoltam egy másik napot a héten.  Cseréltünk telefonszámot, de ő már aznap este felhívott hogy jól hazaértem-e, megnyugodtam-e stb.  Másnap újra hívott hogy ugye nem felejtettem el hogy 2 nap múlva találkozunk. Következő nap ismét hívott hogy eljönne értem és  együtt menjünk az általam javasolt helyre..... Mindannyiszor finoman  leráztam, de már éreztem hogy a személyes találkozásnál nem lesz ilyen egyszerű eset.  Eljött  a megbeszélt nap estéje, találkoztunk, ettünk/ittunk, viszonylag jól el is beszélgettünk, majd  induláskor fizetni szerettem volna. Elég gyanúsan mosolygott, meg utalgatott rá hogy majd inkább ő rendezi, amit persze nem engedtem és szóltam a pincérnek. Pincér jött, közölte hogy a számla rendezve további jó éjszakát és kellemes szórakozást kívánt .....
Kezdett nem tetszeni a dolog, kérdeztem hogy akkor most mi van.  Persze kiderült hogy  a "lovagom" rendezte a számlát.  De hát ez lett volna  a "törlesztésem", így beszéltük meg.  Mondtam hogy így kellemetlen nekem, nem szeretnék tartozni.  Nos, ekkor széles mosollyal közölte velem hogy  ha nála töltöm az éjszakát akkor már nem tartozom semmivel.  Miután ezt kikértem magamnak és látványosan nem örültem, akkor közölte hogy legalább szopjam le a kocsiban.
Gyors taxihívás után haza.
Másnap és azóta még sokszor telefonált, smst írt és most már csak annyit mond hogy tartozom neki egy szopással.  Ez így fair??  Ráadásul egy helyes, rendszeresen sportoló fiú, tehát nem hiszem hogy lányproblémái lennének. Barátnőimnek megmutattam az iwiwen a képét, ők azt tanácsolták hogy egy pipát megér :)
Na, ennyit az önzetlen segítségről .

Anikó "

35 komment

Címkék: szex szopás defekt randi bunkó pasi orális pipa

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr49561174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zZz 2008.07.09. 21:12:43

Szívás. Nem ostoba, bunkó.

A másik: értelmes barátnőid vannak.

Hitetlen 2008.07.09. 21:18:49

Másnap és azóta még sokszor telefonált, smst írt és most már csak annyit mond hogy tartozom neki egy szopással.

van humora, nem kell ennyire mellre szívni;)

2008.07.09. 22:00:23

Szánnivaló arc lehet...

Azért a barátnőid se piskóták...
Ha ilyen jó pasinak tartják: miért nem elégítik ki ők?
Vagy tényleg ennyire idétlen, gusztustalan humoruk van a barátnőjükkel szemben?
'Ancsa, ne izélj má'! Tök ari a srác! Én a helyedben nem lelkiznék ennyit. Egy cidát megér!'

Szép...

Sadist 2008.07.09. 22:54:12

Komolyan mondom egyre jobb sztorikat tudsz kitalálni :D

Brett papa 2008.07.09. 23:19:51

Hát akinek ennyire sok ideje van,megírhatnál már egy romantikus regényt is ilyen történetekből:D

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.10. 07:56:22

kuldjed el a baratnoid :)

booz 2008.07.10. 09:52:16

Add meg a faszi elérhetőségét a barátnőidnek. Hátha szerencséje lesz, többen is fogják szopni egyszerre.

booz 2008.07.10. 09:54:18

Másik. Elég sok olyan nő van, aki nem nyúl hozzá a kocsihoz, hanem erre az esetre bekészít a kocsiba egy miniszoknyát, gondolván hogy amíg álló faszú férfi van, addig neki nem kell összeolajoznia a kezét. A bejegyzést beküldő is ez a kategória esetleg?

Sy 2008.07.10. 10:35:46

Remek barátnők. Az ilyen nők miatt kerülnek a nem ilyen nők azokba a helyzetekbe, amiket a postoló is megírt...

osipapa 2008.07.10. 10:59:33

Sziasztok!

Én voltam az a srác. Először is, hogy mindenki világosan lásson: meleg vagyok. Mivel lánnyal még nem volt "dolgom" úgy gondoltam, miért ne lehetne kipróbálni egyszer.
Olyan nagy bűn ez???

p::artista 2008.07.10. 10:59:41

wiwes adatlap linkjét ide, egyébként fotósop

Bit Rot 2008.07.10. 11:05:17

Nekem már kezd tisztább lenni a kép.

www.kulcsanokhoz.hu
Itt nem csak egy könyvről van szó, hanem egy jó kis húsos üzletről!

"Hogy ne csak a szerencsén múljon a sikered, hogy eredményesebb legyél a csábításban, fektess most magadba egy kis pénzt, ahelyett hogy a szórakozóhely- és étteremtulajdonosok bankszámláját növelnéd.
[...]
Az eleve csak 12.000Ft helyett bevezető jellegel mindössze 10.000Ft/ alkalom (60 perc). 5 óra igénybevétele esetén 20% kedvezmény, azaz egy óra ingyenes.

Telefon vagy Skype/MSN: 8.000Ft helyett bevezető ára 6.000Ft/ 20 perc.

5 alkalom esetén 20% kedvezmény, azaz egy konzultáció ingyenes.

Hot line esetén előre meghatározott időtartamon belül hívsz. Például este 6-kor van randid, akkor előre lefixálod, hogy este 6 és 9 óra között bármikor telefonálhass, hogy a lehető legjobbat hozhasd ki a helyzetből. Ennek plusz díja:

* 9-22 óra között 2.000Ft/ óra
* 7-9 vagy 22-24 óra között 10.000Ft/ alkalom

(Korlátozott igénybevételi lehetőség.)

E-mail: 12.000Ft helyett 8.000Ft / 3 e-mail

Korlátlan havi e-mail csomag: 120.000Ft helyett 80.000Ft/ hó

A nőkkel kapcsolatos minden problémádra létezik megoldás, ráadásul most egy hozzáértő el is árulja neked!"

Reisz Manfréd 2008.07.10. 12:43:45

OFF:
osipapa:
Te szimplán hülye vagy, nem meleg. Az egyéb jelzőket, amik eszembe jutottak, inkább nem írom ide. És még csak véletlenül sem azért, mert bevettem, hogy te vagy az a csávó.

ON:
A pasik a nőkkel is úgy vannak, mint a pénzzel. Akinek egy intésére az ölébe hullanak a "nőhegyek", annak semmi nem elég, sőt, felbaxa idegileg, ha valamiért nem tud megszerezni valakit. Nem értékeli a partnereit, mint embert. Pont azért, mert tudja, ha elmegy az egyik, jön helyébe 10 másik.

Lángharcos 2008.07.10. 13:28:58

Legyen nálad egy csecsemők számára készített cuclisüveg. Ha belefutsz az ürgébe, etesd meg belőle, hadd szophasson. :D Ő mondja, hogy tartozol neki ezzel.

Vagy tényleg add meg neki a barátnőid elérhetőségét, ha nekik bejön ez a stílus...

aljaskuszobab 2008.07.10. 14:43:47

john42: most hogy ezt beirtad ki is fognak moderalni.

az elozo postban aki kritizalta a konyvet vagy szobahozta , hogy ez a blog a konyvet reklamozza, azonnal moderaltak, engem is.

szanalmas ez az egesz. foleg az hogy szaszinko bingoo neven probalja vedeni sajat magat.

egy dolgot azert aruljon mar el valaki:

szaszinko=bingoo

de bingo=szaszinko=zsedenyi?

le a reklamblogokkal!

Nebameg 2008.07.10. 20:21:18

Vacak reklámblog. Vacak történetekkel.

LyukasBogrács 2008.07.10. 20:33:21

Na, igy legyen segitokesz az ember valakivel...

Ezek után, ha meglátok egy nőt az út szélén a lerobbant kocsijával, azt fogom neki kiáltani: Légy férfi! Hivj autómentőt!

Egyébként férfi körökben terjedt el kocsi témában az a mondás, hogy "szerelsz vagy fizetsz". Már tudom a női változatát!


Soha nem érdekelt a fenti könyv, de most már azért se veszem meg. Egyék meg a molyok a raktárban.

Neme?de 2008.07.10. 20:49:36



ÚRISTEN Szaszinko=Osipapa?

Moderáld magad lécci:D

LyukasBogrács 2008.07.10. 21:08:52

Ja, és ilyenkor úgy szokás, hogy a srác előkapja a brét, és csak annyit mond: -Prego.

KopaszVelorexes 2008.07.10. 21:40:15

Hat ez nem semmi. Milyen nok vannak...
Szegeny srac megall, segit kereket cserelni, aggodik, meghivja vacsorara,stb.,stb. es mi a hála?

Wastrel 2008.07.11. 00:45:06

Csak finoman jelzem, hogy a defektet kapott kerék cseréjét is tanítják a kresz-oktatáson. Hol voltál drága szépségem, amikor ezt mutatták? :-)

lacivagyok 2008.07.11. 09:10:05

Ennek a postnak a lényege a végén van, ott, hogy a barátnők egy fénykép alapján bemondják, hogy egy pipát megér. Gratulálok.
Pont emiatt gondolta így a srác is.
Aki amúgy hülye, normális udvarias viselkedéssel azon a vacsorán többre ment volna.
Így viszont gyakorlatilag kurvának nézte a csajt, olyan 'fizetek egy italt (vacsit) te meg leszopsz' módon.
Amúgy egy csajnak nem kell tudni kereket cserélni. Egyszer az ex csajomnak felajánlottam, hogy megtanítom kereket cserélni, figyelje hogyan csinálom. Azt mondta tud kereket cserélni, ezt kell csak használni - és felmutatta a mobiltelefonját :)

megmondo 2008.07.11. 10:35:39

Kereket cserélni sem kötelező. Illetve senkinek sem kötelező kicserélni a msáik kerekét. Ha ellenszolgáltatást kért a kerék dologért az sziveskedjen előre mondani: XYZ Ft vagy 1 szopás.

lektorka 2008.07.11. 12:15:47

Nő vagyok. Ki tudok cserélni egyedül egy defektes kereket. Sötétben, közvilágítás nélküli helyen is. Volt már rá lehetőségem, illetve szükségem. És csak azon drukkoltam, meg ne álljon mellettem valaki. Mert hülyék mindig és mindenhol vannak.
Ettől függetlenül a srácról megvan a (nem túl hízelgő) véleményem... de nem szeretem ezt a hozzáállást, hogy ,,jobb híján valamelyik autós társam segítségét kérem majd".
Miért, aranyom, nehogy piszkos legyen a kezed? Vagy koszolja inkább más a ruháját?

theshadow · http://hackstock.blog.hu/ 2008.07.11. 13:17:48

Jófej barátnőid vannak. :D

"ők azt tanácsolták hogy egy pipát megér"

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.07.11. 15:11:52

Anikó nagy kurvák a barátnőid az biztos!!!
Ha ők olyan kurvák akkor ne haragudj de rólad is meg van a véleményem! Még ,jó ,h te nem pipantottad le!

LyukasBogrács 2008.07.11. 20:34:30

Az a szomorú, hogy manapság defektes kerék, kiégett villanykörte, emelni való polc, csapdába rekedt egér, mutogatós szatir kell ahhoz, hogy valaki felismerje magában a védtelen nőt, illetve másban a védelmező férfit...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.11. 22:25:17

Azt nem értem, hogy ha nem akarsz tőle semmit, akkor miért beszélsz meg vele randit, illetve miért mész el?
A másik kérdésem, hogy ha meghívott, akkor miért variálsz a fizetés körül. Hozzák a számlát, engeded, hogy a pasi fizessen, Utána te pedig odanyúlsz a pénztárcádból, és odadsz a pasinak annyit, amennyit a te részednek gondolsz. Itt egy kicsit lehetsz határozott, ha nem engedi, akkor megköszönöd.
Egyébként ha tetszett a pasi, akkor miért generálsz olyan helyzetet, amiről tudod, hogy kellemetlen szájíz lesz a vége?

halvány mosoly a szám sarkában 2008.07.14. 21:24:09

lehet ez a blog kamu de nekem az nem tetszik h a csajok azt hiszik csak a pasikkal van gáz.
pedig lányok veletek sincs minden rendben.
néha olyan ostoba lúzer módon viselkedtek és főleg amikor anélkül hogy tisztában lennétek az adottságaitokkal mentek oda olyanhoz akinél esélyetek sem lenne és lökitek a szar ismerkedős dumát majd pedig a szar kisebbrendűség ütközik ki amikor felháborodtok a kapott kosár miatt...

ehhh

Kálmán 2008.07.14. 21:42:21

Már a kerékcsere után le kellett volna szívnod egyből a srácot, aztán viszlát, se telefonszám csere, semmi, s így megkímélted volna magad a további zaklatásoktól és egy kényelmetlen vacsorától

:)

Szaszinko 2008.07.16. 19:44:34

A kommentezők kérésére ajánlom ezt a könyvet:
Zsedényi Csaba - Kulcs a nőkhöz
Mivel a kommentekben állandóan visszatérő elem, hogy nekünk nőknek semmi sem jó, ezért azt ajánlom az ostoba pasiknak, hogy olvasgassák kicsit ezt a könyvet, hátha megértik, hogyan lehet kedvesen, jópofán közeledni a nőkhöz, és mennyire kell értékelni, ha találtok egy kedves lányt!
Szaszinko

béla 2008.07.22. 16:35:26

hallod te nagyon szánalmas vagy :D

joeker 2009.09.02. 16:43:39

Legnagyobb magyar csajozási közösség:
csajozas.pua.hu

PUA (Pick Up Artist) Fórum:
forum.pua.hu

Csatlakozz!
süti beállítások módosítása