HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Egy cuki sztori arról, hogy a "pasid" más nőt ölelget előtted 2 méterrel!

2008.04.18. 16:30 :: Szaszinko

"Szia Szaszinkó!
Tudom, hogy a blogod leginkább csajozós dumákról szól, de szívesen megosztanám veled azt hogyan ne csajozzunk, illetve  mit ne csináljunk a randin,főleg,ha az, az első.Igen életem első randiáig nyúlik vissza táplálékért a most férfiak lejáratására íródó sztori.
Még május 1 mozi néven futott a hely, a posztkommunista - kapitalista mix  kultur citylife-ot leginkább mintázva felkiálltottunk:
-Nézzük meg a Godzillát a május 1-ben!
Talán 12 éves lehettem. A srác szintén. Neki is és nekem is ez volt az első randink. Anyum elvitt a moziba, aztán értem jött. A srácot már engedték egyedül hazamenni. Tehát a film alatt kellett cselekedni, és meglépni az első lépcsőfokot az onnantól igen rögös, mellekkel és nedvekkel, nyállal, szájból szedegetett hajszálakkal, és viszketve kinövő borostákkal szegélyezett úthoz...
De a film már a felénél tartott, Manhattan romokban, popcorn a gyomromban. A srác már egy ideje igen zavartnak tűnt, egyszer csak megkérdezte kérek-e valamit a büféből, mert Ő hoz egy Fantát. Válaszom negatív volt. Inkább azt vártam, mikor karol végre át.
A kinti fény csíknyira beszűrődött amikor visszalépett a terembe,kezében az itallal, fején a nagy kukkerja, elég szarul látott szegény. Aztán az előttem három sorral helyet foglaló csaj mellé ült le, és egyből, minden erejét összeszedve,lendületből átkarolta, és meg akarta csókolni, amikor felpattant a lány sikítva,a pasija mellette (szintén kortárs),elhűlve nézett majd kisebb hangoskodás után én már ugyanolyan vörös voltam mint a bársonyszék huzata. Elsüllyedtem szégyenemben az egész mozi minket nézett. Többet nem randiztunk, sőt letagadtam a suliban. Ma már persze hangosan nevetnék rajta és vele, de akkor ez annyira cikinek tűnt.

24 komment

Címkék: élet mozi más pasi popcorn kegyetlen szemüveges csaja goddzilla

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr100431697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.18. 16:47:31

és ez mit keres itt ez nem egy másik blogra lett szánva??

Törpi 2008.04.18. 18:25:08

Miért mi a baj? Ez tipikus Ostoba Pasis. :)
Azért mert nem bunkó, csak béna, azért idevaló.

ZBR 2008.04.18. 19:50:05

Persze, nektek semmi se jó. Ő lehet:
- ostoba
- béna
- bunkó
- paraszt
- patkány
- p*cs

TI AZONBAN csak szent királykisasszonyok.

Ez a blog torzít erősen és ezért monnyon le!

ANITA A RÉS-DIREKT PASIKNAK NICK NAME 2008.04.18. 20:36:07

Az a baj,hogy ebben a sztoriban nincs szex,meg kurvázás.Ezért nem tetszik a férfiaknak, de mi csajok üdülünk azon,hogy ti soha nem fogtok kibújni a bőrötökből.Nevetségesen átlátszó felületek vannak rátokbiggyeztve,és ezt ti arcnak vagy személyiségnek,sőt profilnak hívjátok.

Répa 2008.04.18. 21:20:03

Hát igen, szegény nem látott jól, rossz helyre ült le. Igencsak szép dolog gúnyolódni rajta.

Ismételten meggyőződhetünk arról, hogy ez a blog a buta nagyképű picsáknak szól, akik nem nagyon kellenek a fasziknak és itt vezetik le a frusztrációt.

Antz 2008.04.19. 02:03:22

Különösebben nem kifogásolnék egy buta nagyképű picsát a hétvégén.

Ági86 2008.04.19. 09:26:13

Hát ez naon aranyos volt! :)

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.19. 10:20:45

"Miért mi a baj? Ez tipikus Ostoba Pasis. :)
Azért mert nem bunkó, csak béna, azért idevaló."
baszki 12 éves, első randi, hülye idióta picsa vagy!!!!!

madchild 2008.04.19. 10:43:01

Nanana.
1, elso randi, belefer, tizenket evesen en is cikinek ereztem volna ha a csaj akivel vagyok ezt megjatsza...en meg ott helyben kotelet dobtam volna ha en vagyok ekkora balek h mashova ulok le. Tartsuk szem elott a 12es karikat ok?
2, Ahogy elnezem minden blog kommentjeinek a nagytobbsege ugy indul hogy "ez egy hulye picsa" aztan valaki beirja "de azert megbasznam"...kezd unalmas lenni hogy minden lany aki ide ir "hulyepicsa es faszgyulolo" es minden srac "ostoba taho paraszt suttyo fattyu utolso senki"...ja es persze fujfuj prosztosag de azert mindenki baszni akar....kozrohej..
3, Az utobbi par tortenetnel meg hogy kiragadtok egy egy elemet(sort, mondatot) es arra nyalaztok 70-80 kommenten keresztul..sablonosan unalmas.
4, ez egy aranyos tortenet, megtortent 12 evesen, beirta hogy mosolyogjunk, erre lefika..miert kell minden sztoriba kurva-szex-penz-bmw? Ja, ezek nelkul mar nem is erdekes? Csak egy hulye picsa? miert is?

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.19. 10:58:05

ostoba pasi 12 évesen, ez valahogy nem illik ide, az egésszel ez a baj!

Steppenwolf 2008.04.19. 14:37:05

Ostoba és ciki, mert rosszul lát???

Gondolom, jövő héten már testi fogyatékos férfiakon is gúnyolódtok majd, ha esetleg nem sikerül kitalálni BMW-s faszkalapokról, tenyeres-talpas parasztokról szóló történeteket!
Tényleg ennyire primitíveknek tetszenek lenni, "kedves" ide írogató "finom úrhölgyek"?

MARION-MARION 2008.04.19. 16:33:39

Pedig nagyon illik ide szerintem!Főleg,mert remekül példázza, a szintet.Hogy valahogy már 12 évesen is lehet egy pasi ostoba.(Persze itt nem a mozis srácra gondolok konkrétan, benézte, van ilyen.azért kellemetlen.)...Csak azt nem értem, hogy egyes férfiak miért maradnak meg ezen a szinten?autó,motor,playstation,kaja,pia,nők-a férfiak olyan egyszerűek mint a fakocka.

csak azért hülyepicsázzák le a nőket, mert képtelenek megérteni a fifikás észjárásunkat,hányszor hallottam már egy pasitól.
-Nekem nem kell bonyolult nő,vagy
-Nem értem a nőket!

Valaki segítene megértenimiért maradnak el a férfiak évekkel?Tudja valaki az okát?Vagy megint nehezet kértem?Szívesen átfogalmazom,hogy a férfiak is értsék.
az is igaz, hogy rengeteg focista nevét kell megjegyezniük.Az sokat foglal az agykapacitásukból.

cosmicgirl 2008.04.19. 16:37:17

a mozgáskorlátozottaknak fentartott helyen gyakran látni BMW-t parkolni.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.19. 16:53:31

atya úr isten!!! ez ennyire nem világos, mi az , hogy 12 évesen is lehet egy pasi ostoba, hogy lesz egy 12 éves kölyök pasi??? meg ugye ez egy első randi egész életében, ahol izgul feszeng stb. ráadásul rosszul lát... ez oké, hogy ciki, de ha ti nők (bocs nem akarok általánosítani) olyan bonyolultak és érzékenyek lennétek, mint ahogy egyesek itt beálítják a dolgot, akkor itt nem egy jó viccel kellett volna elütni a dolgot és máris feloldani a konfliktust (szép kezdet lehetett volna). De könyörgöm továbbra is itt 12 évesekről van szó, épp, hogy csak a szárnyukat próbálgatják, kialakult szmélyiségük sincsen még igazán...

madchild 2008.04.19. 17:58:05

(paulkemp, ugranik fognak a "kialakult szmélyiségük sincsen még igazán"ra..)

De ja, ez egy aranyos tortenet es ide illik, nem feltetlenul kell nyaltol vagy piatol csopognie...ciki, kesz, tema lezarva. 12 evesek, ok, elso randi, meseljetek, kinek hogy ment? Nem volt semmi izgulas, bakizas, leontom-kolaval, ralepek a labara, ugy lefejeljuk egymast amikor meg akarom csokolni hogy dudor no a fejen/fejemen? Soroljam? Te jobban feltel a filmtol mint o? Halkan eleresztettel egy galambot de budos lett? Paff, o meg mas melle ult le, tavcsoves teleszkoppal a papaszemes fejen.
4 szemu. 12 eves. 2segtelenul 6asos eges.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.19. 18:36:21

tehát akkor ez a blog, nem a bunkó, ostoba, paraszt dumákról szól, hanem a ciki dolgokról. Értem én csak ez eddig nekem legalább is nem volt világos, de akkor ezek után így kezelem a dolgot.

zZz 2008.04.19. 19:18:29

marion-marion:
"fifikás észjárásunkat"

:D
:D
:D
hhrghhrgh...
:D

MARION MARION 2008.04.20. 01:56:40

ZZZZZZZ
ALSZOL ÉS KÖZBEN RÁDŐLTÉL A KLAVIATÚRÁRA?INKÁBB MONDJ VALAMI ÉRTELMESET.

Los Angeles 2008.04.20. 07:52:38

Ez nagyon komoly sztori! :D
Hangosan röhögtem...

De szerintem is olcsó példázata annak, hogy a pasik ostobák. Ennyi erővel már: a gyerekek ostobák.

visszamennyé 2008.04.20. 23:53:05

"Talán 12 éves lehettem. A srác szintén. "

"viszketve kinövő borostákkal"

Bászki 12 évesen borosta?? Kamu bászki az egész

Törpi 2008.04.22. 00:41:33

Visszamennyé!

Nem lehet, hogy ez a blog rólad is szól kicsit? Mármint az "ostoba pasiról", aki nem tud egy teljes mondatot értelmezni????
Próbáld meg újból drága!
"Tehát a film alatt kellett cselekedni, és meglépni az első lépcsőfokot az onnantól igen rögös, mellekkel és nedvekkel, nyállal, szájból szedegetett hajszálakkal, és viszketve kinövő borostákkal szegélyezett úthoz..."
Onnantól! Ezt jelenti még nem, de utána! Érted?
Cupp

Korneliusz 2008.04.22. 02:11:02

:):):)
Micsoda!! Ez a sztori nagyon aranyos! :)

Abdab 2008.05.30. 00:03:39

"a posztkommunista - kapitalista mix kultur citylife-ot leginkább mintázva felkiálltottunk"

Ez miez?
süti beállítások módosítása