HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Szemeid, mint a halé

2008.07.28. 06:18 :: Szaszinko

"Munkából robogok hazafelé, 4-6-oson. Fáradt, fülledt nap volt. Épp a kedvesemre gondoltam, miközben bámultam kifelé a combino ablakán. Végre péntek, party, miegymás! Láttam a jégkertbe igyekvő párocskákat, csókolózó kedves szerelmeseket....Aztán észrevettem, hogy valaki figyel. Egy fiatal szakállas rapper srác bámult rám, mint egy borjú az új kapura. Hát, kicsit zavart, mert mintha nem is pislogott volna. Gondoltam, biztosan él még, csak kiakadtak a szemei. Na, nem tőlem, de tény, hogy engem nézett, a tekintetünk találkozott. Elkaptam a fejemet, természetesen, hiszen nem akartam bíztatni. Már a Jászainál voltunk, amikor páran leszálltak, így az eddig takarásban lévő Don Juan újra láthatóvá vált. De csak ugyanabban a szögben, ugyanolyan tág szemekkel bambult. Arra gondoltam, ha flörtnek szánja, elég viccesen csinálja. Baromira kezdett zavarni, ezért elkezdtem felvenni a pillantását, és nagyranyitni a szememet, mondván, mit bámulsz? Hiába, semmi reakció. Mindegy is volt, épp jött a megállóm, leszálltam. A srác utánam eredt. Megszólított.

-Lenne kedved találkozni velem?

-Nem hiszem, bocs.

-De csak barátkoznánk, aztán meglátjuk, vagy valami?

-Nem, jegyben járok a barátommal.

-Igen? Akkor meg mit pislogsz rám, úgy mint hal a neylonzacsiban? Kelletitek magatokat, aztán meg be vagytok szarva, ha valaki rátok néz.

Én angolosan távoztam, és mostanában napszemüveget hordok. De azért meg van a véleményem. Ez a srác, rengeteg elutasításon lehet túl, és ezúton üzenem neki, hogy menjen tovább előre, csak nézze meg hogy a lány újján van-e eljegyzési gyűrű, vagy nincs.

v."

90 komment · 1 trackback

Címkék: gyerek combino hülye szem hal zacskó rapper srác jegygyűrű leszólítani neylon

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr78580570

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.28. 08:33:49

Mit pislogsz rám, úgy mint hal a neylonzacsiban?Munkából robogok hazafelé, 4-6-oson. Fáradt, fülledt nap volt. Épp a kedvesemre gondoltam, miközben bámultam kifelé a combino [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

--- 2008.07.28. 06:43:39

Böbe kedvéért ... Mr. X.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.28. 07:30:51

tenyleg, minek 'szemezni' ha nem szeretnel semmit?

hungarianbetyár 2008.07.28. 08:13:35

elég gyenge poszt... na mindegy

okostojás 2008.07.28. 08:16:50

az "újján" azt valójában úgy írjuk, hogy ujján

blöff 2008.07.28. 08:22:30

elég hüye p vagy, felveszed a kesztyűt, aztán jáccod az eszed, hogy te nem...

igazmondó 2008.07.28. 08:29:03

A rapper csávók mind ilyen kis nagypofájú köcsögök. Ne szóljon már be a nőnek bazz...
Vágtam volna szájon.

szeptemberieso 2008.07.28. 08:38:57

Egyszer a buszon odadörgölőzött hozzám egy igen csinos lány. Lett volna hely terpeszkedni, a közelben senki sem állt rajtunk kívül (nekem háttal állt, én meg már rá voltam lapulva az előttem lévő ülésre), megcsillant bennem a reménysugár, de - nehogy félreértsek valamit, ill az illendőség kedvéért - kicsit odébb álltam. A hölgy lépett egyet felém, vádlink fél hosszban összesimult. Na most mi van? - kérdeztem magamtól, s kicsit rásegítettem a simulásra, hogy ha figyelmetlen, akkor csak észreveszi a félreérthető helyzetet. Nem vette észre. Próbáltam felfedezni a szándékosságot, vagy figyelmetlenséget a mozdulataiban, de semmi egyértelmű nem volt azon kívül, hogy stabilan egymáshoz érünk (mintha ez nem lenne elég, ha perverznek tart, mert "dörgölőzök" menjen át a busz másik végébe, amúgysem én "kezdeményeztem"). Két megálló lement így, összeszedtem magam, megfordultam, és leszólítottam egy kis elkísérés/kávé ötlettel, amikor is megvillantotta a karikagyűrűt, és annyit mondott "Bocs".

turha 2008.07.28. 08:39:35

nyugodtan bevallhattad volna őszintén, hogy TE partyanimal bogyókapkodó hapekokra buksz és nem rapperekre....

Reisz Manfréd 2008.07.28. 08:43:16

Imádom, ahogy a sok nagyszájúnak mindegy mit csinált a nő. Már azzal hergeli a pasikat, hogy ki mert menni az utcára?
Volt már itt pár post, amiben már a saját írása alapján MNK-t érdemelt az író (és nem is hallottuk a másik felet, ugye), de jelen esetben - HA minden úgy történt, ahogy le lett jegyezve - a csaj bűne tényleg csak annyi, hogy a másodlagos nemi jellegeit nem hagyta otthon.

sampos 2008.07.28. 08:43:19

A neylont meg úgy írjuk, hogy nylon...

szeptemberieso 2008.07.28. 08:44:08

nyilván egy nagyon komoly Nő, akinek a legfontosabb dolga a közelgő házasságon kívül a péntek esti party:)

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.07.28. 08:53:18

én ezekhez a postokhoz nem tudok hozzászólni, de az biztos, hogy ha egy nő direktben szemez velem, csak akkor megyek oda hozzá (volt is már ilyen, és érdekesmódon nem járt jegyben a csaj senkivel). nyilván itt is az történt, hogy a csaj szemezgetett a pasival, mert tetszett neki, csak éppen arra nem számított, hogy a pasi oda is fo menni...

viszont ha van neki vőlegénye, akkor a fasznak illegeti magát a hülye picsa? legyen büszke a vőlegényére, és ne flörtölgessen akkor már senkivel...

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2008.07.28. 08:54:34

jah, amielőtt még azt mondaná valaki, hogy olvassam el a postot, elolvastam, de nagyon nem hiszem, hogy ez pontosan és 100%-ban így történt volna...

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.07.28. 08:54:53

A bámulás még hagyján, de hogy a visszautasítást sem érti.
Mellesleg máskor meg azon megy a sírás, hogy nem mernek kezdeményezni... Hát ő mert, ugyan a második kérdést én már nem tettem volna fel, mert valószínűleg az első válasz is elég egyértelmű volt.
Te meg máskor ne pislogj :)

marosy 2008.07.28. 08:57:18

Majd pont a takarásból fogja meglátni a jeggyűrűdet.

Nem szívesen teszem ki ide, de mielőtt ostobáznád a pasikat, nézd meg ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=zaRL-8p8T7w

RetekBacsi 2008.07.28. 08:57:52

... a postoknál már csak a kommentelők a szánalmasabbak.
és ez most egy egész színvonalas post volt.

renesis 2008.07.28. 09:01:43

Egy nőnek mióta számít, hogy jegyben van/feleség/barátnő? nem jellemző tulajdonság a hűség....

Lángharcos 2008.07.28. 09:02:04

Nem jött össze, csalódott a hím. Nagy cucc...

Kedves Posztíró, egy ilyen szituban máskor ha látod, hogy ennyire figyelnek, akkor visszanézel rá és határozottan megrázod a fejed. Majd elfordulsz, és a továbbiakban nem figyeled az illetőt.

Mellesleg a napszemüveg sem rossz ötlet, nyiltan lehet bámulni a többi utast :D

De csajozni vágyó pasiknak nem ajánlom, hiszen ha takarjátok a látószervetek, nem fog menni a szemezés :)

IMO 2008.07.28. 09:06:17

Ostoba Pasik blog ostoba nőknek. Szerintem megérdemlitek egymást:)

Nekem kicsit olyan érzésem van, mintha ez csak egy reklámfelület lenne a kulcsos könyvhöz. Hölgyeim, szerintetek egy bunkóparaszt bármilyen könyv elolvasása után majd kedves, megértő és jópofa lesz? Aki meg a kezébe vesz egy ilyen könyvet, az nem alapból másmilyen felfogású?

Namegmajd könyvből csajozni tanulni...

Kazimír 2008.07.28. 09:16:53

szeptemberieso:

Ha ez valóban így esett meg veled, akkor a posztíróval szemben nálad a pont, úgy érzem.

Balance Of Power 2008.07.28. 09:17:21

Akarmennyire is szemez valaki, sose szolitanam le, valahogy ez a villamoson ismerkedes olyan snassz. Mindenfele jeggyurutol fuggetlenul (nekem is van).

Kerdes:
- Mennyire erdemes komolyan venni a szemezest? Mikor van az, hogy csak siman elbambult a holgy es mikor nez meg azert, mert tetszik neki az ember?

IdomitottFoka 2008.07.28. 09:19:39

Szevasz Valdez!

Ez egy olyan poszt, ahol a végén nem lett elküldve az összes hímnemű a halász falára. Ráadásul csak egy két mondattal leszerelhető rapper (tényleg vannak még ilyenek?) játsza az ostoba pasit. Nem posztképes a sztori.

gabcigirl 2008.07.28. 09:23:23


És ez milyen? Egy manus egyszer azzal szólított le a Moszkván, hogy "szeretnék megismerkedni veled abból a célból hogy szép a cicid." Így. Hülye, de lehet, hogy előtte picit kokszolt a srác...

IdomitottFoka 2008.07.28. 09:30:32

És tényleg az? Akkor én is...

Artie 2008.07.28. 09:31:16

A nylont meg úgy írjuk, hogy nejlon...

Melchi Zadok 2008.07.28. 09:32:29

és egy újabb, teljesen felesleges blog...

Reisz Manfréd 2008.07.28. 09:32:31

gabcigirl
Teljesen kultúráltan ismerkedési szöveg. Van ez is olyan jó ok, mint bármi más célból, igennemde?

IdomitottFoka 2008.07.28. 09:39:29

"szeretnék megismerkedni veled abból a célból hogy szép a cicid."

vagy

"szeretnék megismerkedni veled abból a célból hogy világbéke legyen."

Szerintetek?

cs 2008.07.28. 09:43:16

könyörgöm, írjatok már jegygyűrűt!
(és nem *jeggyűrűt)

Dantes 2008.07.28. 09:47:13

A cél szentesíti az eszközt..:)

Kazimír 2008.07.28. 09:47:57

IdomitottFoka:

A másodikkal a topmodelleket/szépségkirálynő jelölteket lehet szólongatni, az elsővel pedig azt akinek szép a cicije. --> (és most tegyük félre azt, hogy a szép cici, mint megállapítás még nem cél) 1 szavazat az elsőre :)

KopaszMercis 2008.07.28. 09:49:06

Szerintem ha bamulod a rappert ne csodalkozz, ha bele akar nyulni a bugyidba...

Bazd meg...

"Letoltam a szoknyamat, megmutattam neki a borotvalt picsamat, es aerre baszni tamadt kedve.. meg ilyet!"

Es a pasik ostobak (amugy igen, de akkor is!)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.28. 09:50:12

ha szep a cicid vilagbeke lesz:)

Dzsoni 2008.07.28. 09:50:37

Szerintem tényleg sok a bunkó és ostoba srác, vagy legalábbis rengeteg ilyen sztorit hallok mindenkitől. Bár tény, hogy mi is tudnánk érdekes "élményeket" leírni egy ostobacsajos blogon... Itt is egy ilyen, szokásos gáz sráccal volt dolga szegény leánynak.

Ami viszont szembetűnő, hogy efféle esetek csak olyan hölgyekkel esnek meg (vagy legalábbis azok írják meg ennek a roppant színvonalas blognak), akiknek a helyesírása (újjamon, kultúrális, netán kúltúrális, más szokásos hibák rendszeresen) egy kisiskolás szintjét se üti meg. És ez nem szőrözés vagy akármi, csak jó esetben már az alsó tagozatot úgy végzed el, hogy ilyeneket nem írsz le. Zsák a foltját, vagy hülye hülyét vonz?:)

inspired 2008.07.28. 09:51:56

Valaki elárulná mi jelent az MNK?

Kazimír 2008.07.28. 09:54:05

inspired

Minden Nő Könnyűvérű

Az utolsó szót persze helyettesítheted a neked tetsző vulgáris változattal is.

Neil 2008.07.28. 09:57:55

Üdv!

Van ennek a blognak értelme? A nők ugyanolyan ostobák tudnak lenni, mint a pasik, csak hangosabban háborodnak fel. Ezért létezik ez a hisztiblog?
Üdv Neil

0xFFFF 2008.07.28. 10:00:54

Napszemüveges csészealjszemű ribi ! "újján" senki nem hord gyűrűt ! Vagy az ujján hordja, vagy újat, esetleg egy újat az ujján ! BAZMEG !

inspired 2008.07.28. 10:05:05

Kazimír

Köszi! :)

Reisz Manfréd 2008.07.28. 10:06:40

Cs.T.
Én már úgy hozzászoktam, hiányozni fog, hüpp...

KULTIKIRÁLY 2008.07.28. 10:09:17

kamu az egész post. nem is combino jár a 4-6oson, a jeggyűrű pedig jegygyűrű.

operaáriaaaaah 2008.07.28. 10:14:12

az asszony ingatag, úgy hajlik mint a nád...

Frank California 2008.07.28. 10:16:33

Ekkora egy szar posztot.
Most komolyan, azért hisztizel, mert valaki nézett és meg mert szólítani.
A szemtelen... helyszíni kivégzésre kébe itélni....

Szerintem, sem szalonképes dolog tömegközlekedési eszközön ismerkedni, de a bálkirálynősködés is szánalmas.

Ostoba csajok is lehetne a címe.....

szeptemberieso 2008.07.28. 10:19:36

Frank, és ugyanez a nő kiakad azon, ha álmai pasija nem szólítja le a kombínón, pedig végig nézte őt a pasi, s Ő reménykedve vissza is pislogott rá néha...

Reisz Manfréd 2008.07.28. 10:27:38

kultikirály
De, a 4-6-os vonalán a Combino-k járnak.

guargumi 2008.07.28. 10:31:16

Szevasztok!

Velem egyszer egy csaj szemezett a strandon, de nem mertem odamenni hozzá.
Nem vagyok egy sikeres ember, még batz-papucsban sem :(
Most, hogy belegondolok, lehet, hogy jeggyűrű is lett volna a kezén?!

dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.07.28. 10:32:56

aki kurvának áll azt meg..... aholfát vágnak hullik a fűrészpor,stb NE nézz vissza és ne meresztgesd a szemed és annyi!

nem a gyűrű dönt 2008.07.28. 10:39:12

Helló skacok.

Nem volt ebben semmi rendkívüli szerintem.

Viszont a végén szerintem hülyeséget teccett írni kedves posztíró. Minek a jeggyűrűt hesszelni? Nem az fog dönteni, hanem a leányzó. A gyűrű egy élettelen tárgy, nincsen neki saját akarata.

Hogyha 1-2 úriember le is koccol a fémdarab láttára, az mit számít? Ha a jány bekapna valamit, és nem otthon, akkor úgyis meg fogja tenni a lépéseket, nem? Amennyiben nem szeretne eltévelyegni, akkor meg tök mindegy, hogy próbálkoznak-e, mert aki hűséges az nemet mond... vagy nem?

Szumma szummárum a lehetőség mindíg adott érdeklődő (akár rapper) úriemberek formájában. A lánytól függ minden, ő dönt, hogy akar-e elkódorogni, vagy sem. Ne tessenek itten ilyen jegygyűrűkkel takarózni.

Bakfitty 2008.07.28. 10:54:09

a lánynak ujja van, nem újja.

TheVIl 2008.07.28. 10:56:16

MNK LOL sokat gondolkodtam rajta, hogy mi lehet, mostmár tudom.

Mi az ACSB-t szoktuk használni, értsd All Csaj Bitch, vagy ACSR értsd All Csaj Ribanc ahogy jobban tetszik :d

KopaszMercis 2008.07.28. 11:03:39

amugy jeggyuruvel rendelkezo not is siman meg lehet baszni :) nem szep dolog, de meglehet :)

Nicola 2008.07.28. 11:12:47

Hogy milyen korlátolt gyökerek egyesek!
Biztos csak azért bámulhat egy nő egy pasit mert tetszik neki!!!???
Arra nem gondoltok esetleg hogy azért nézi, mert irritálja a csajt hogy ennyira bámulják és már tök kellemetlenül érzi magát.
Engem is bámultak már így BKV-n és kurva idegesítő egy idő után, úgyhogy én is néha ránéztem a srácra, hogy mi a fa*t bámul ennyire és attól féltem hogy azt hiszi azért nézem én is mert tetszik, de nem...
Lehet valaki kibírja hogy ne nézze a srácot, de kurva idegesítő amikor állandóan kerülni kell a tekintetét...

smartdrive 2008.07.28. 11:12:48

A pszichológusod javasolta, hogy írd ki magadból ezt a rendkívül traumatikus esetet?

Nicola 2008.07.28. 11:15:50

Frank California
A csaj nem azon akadt ki hogy leszólította a pasi, hanem hogy idegbeteg módjára beszólt neki.

l. 2008.07.28. 11:18:53

Nem értem mi értelme volt ezt leírni. Semmi különös nincs benne.

Van férjem, jegygyűrűm természetesen hordom. Tapasztalat, próbálkoznak megszólítani az embert, és ehhez nem kell szemezgetni.
Tömegközlekedési eszközön, ha kapaszkodik az ember, vagy táskáját fogja...stb, a jegygyűrű nincs a másik félnek szem előtt. Többször szólítottak meg, de nem éreztem kínosnak. Kedvesen mindössze annyit szoktam mondani: ne haragudj, férjnél vagyok. Ebből veszik a férfiak a lapot rögtön, hogy nem vagyok vevő ismerkedésre, ellenben ezután nekem még nem mondtak semmi csúnyát...Általában annyit mondanak, hogy ne haragudj, valamilyen formában elnézést kérnek. Természetesen ezután hozzáteszem, hogy nem történt semmi, semmi gond. Nekem sem kínos, se a másik félnek szerintem.

Nem értem, hogy a posztíró ezen sztoija, hogy került ki az index főoldalra... Amúgy nehéz elhinni, hogy úgy történthetett, ahogy itt megjelent...

puNpa 2008.07.28. 11:23:17

Nicola

Lehet, hogy idegesítő, amikor mások néznek. De ezt szabad. Ha meg visszabámulsz, az a legtöbb esetben olaj lehet a tűzre. El is tudsz fordulni. Ez már egyértelmű jelzés lesz az illetőnek. De ha el teccik fordulni, akkor NE TESSÉK VISSZA-VISSZA FORDULNI, mert az már nem is olaj, hanem kerozin lesz a tűzre... vagy nem is tudom, hogy mit mondjak már.

Én pl nem szeretném, hogy rajtam kívül más is utazzon a buszon. Mert az olyan idegesítő: tolakodnak, hangoskodnak, izzadnak, átadatját a helyet...
De ez így van, mert más is utazhat ott, és ha úri kedve úgy hozza, akkor rám is fog nézni.

Tessék kicsit hozzácsiszolódni, idomulni a többiekhez.

Andie 2008.07.28. 11:24:23

Ahogy KopaszMercis kollega is irta: Csak az a nő a foglalt, amelyiken épp fexenek.
Ennek értelmében tehát jegyes/házas nő nem akadály, hanem kihívás.
Persze a nemet is méltósággal kell fogadni, alkalmasint (ritka :P )

Balance Of Power 2008.07.28. 11:31:26

Vannak olyan (valszeg ferfiak altal terjesztett) legendak is, miszerint vannak nok, akik direkt figyelik a jegygyurus faszikat es azokkal kezdenek ki, mert azokkal nincs utolagos gond, lelkizes stb.

Mondjuk ez bizonyos ponton jegygyurus embernek csak egy masik jegygyurussel erdemes kavarni, mert az egyedulallot gyotri a lelkiismeretfurdalas ("tonkreteszek egy hazassagot") ;))

Vixet a púzóm 2008.07.28. 11:39:07

Szerintem a pislogás monnyonle.

vizslás 2008.07.28. 11:52:07

Szokásos. Jönnek a blogfikázók. Ha nem tetszik neki a blog, minek hizlalja? Utálom, hogy ilyen gondolat nélküli klavi huszárokat kell átlapozni, hogy elvétve akadjon egy-kettő aki tényleg a témához szól. Értelmes, vagy humoros hozzászólásért meg begörcsöl az ujjam a pécsdanon.

vizslás 2008.07.28. 11:53:23

"Csak az a nő a foglalt, amelyiken épp fexenek."
Na ezért érdemes volt végig lapozni viszont! :-))

házisárkány 2008.07.28. 11:55:57

A flörtölés úgy kell nekünk, mint tavaszi zápor, fűszere a földnek. Persze csakis úgy, hogy biztosan tudjuk: nem megyünk tovább, mint szemezés a buszon/villamoson, esetleg egy halvány mosoly. Nyár van, mindenki lazább rucikat hord, a hormonok tombolnak, észrevesszük, hogy a másik jól néz ki – mi rossz van ebben? Persze én csak olyannal szemezek, aki tetszik.

vizslás 2008.07.28. 11:56:54

Hmmm... a gyűrűt azért szokták hordani hogy jellezzék mi a helyzet. Az a funkciója. tehát valaki gyűrűzöttre ugrik, az már eleve azt mutatja hogy nincsenek erkölcsi fenntartásai.
Különben ha egy lány hesszöl, akkor nekem már az jut eszembe, hogy esetleg az alchejmer, vagy parkinzon, a fene tuggya mejik, +int nyitva felejtette a sliccemet.

Nicola 2008.07.28. 11:59:00

puNpa
Igazad van osztom a véleményt a tömegközlekedéssel kapcsolatban, de
akkor is elég defektes beszólás volt ez a csávótól. Egy normális ember tudomásul veszi hogy kikosarazzák és odébb áll (legalábbis én úgy gondolom), és nem szól be idegbeteg módjára.

Balance Of Power 2008.07.28. 12:12:49

vizslas: Igen, erdekes ez a 'hordja-nem hordja'-dolog. Mondjuk nekem volt egy meleg evfolyamtarsam, aki kamu jegygyurut hordott, hogy ezzel 'elriassza a lanyokat' ;)))

zjg6gt8 2008.07.28. 12:15:06

tisztelet a kivételnek,de a jegygyűrűt általában csak egy jó kifogásként használjátok, hölgyeim. tény és való, hogy buszon nagyon jó felvillantani, hiszen valószínűleg úgy sem találkoztok többet az illető pasival. VISZONT, nem egy olyan először jegygyűrűt villogtató "mit képzelsz, én el vagyok jegyezve" dumával kezdő csajt oltottam már be IDŐVEL. Szóval a konklúzió most következik: ha egy olyan fickó akadt volna a kedves posztíró hölgy útjába, aki nem éppen a buszra vár, hanem más kaliberű, akinek még ideje is lett volna befűzni őt... hát nem csodálkoznék pár nap múlva már inkább a péniszgyűrűn törné a kis buksiját, nem a jegygyűrűjén. de ismétlem: tisztelet a kivételnek!

Sóher Béla TSZ-elnök 2008.07.28. 12:16:28

Eléggé tré ez a lotyó... Combino, meg reppergyerek. Ki veszi ezt be? Akinek csak ilyen "flört" jut, az meg is érdemli a "partyanimal, bogyókapkodó" jegybarátját.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.28. 12:16:44

lányok, ezen nem tudom miért kell kiakadni. Flörtölésnek hívják az ilyet. Ha kellemetlen, akkor nem viszonozod, hanem elfordítod a fejed.
Egyébként meg bunkó emberből nemtől függetlenül rengeteg van, férfi meg nő is, és még több van, aki nem tetszik neked. Nem kell velük foglalkozni. Kész.

Esti Mese · http://anoha.blog.hu 2008.07.28. 12:20:02

Amelyik pasi azt hangoztatja, hogy minden nő könnyűvérű, annak komoly gondok lehetnek a férfiasságával. Nőkből és férfiakból is vannak
ilyenek, meg olyanok, jófejek és kevésbé jófejek. Ez egy eléggé lejárt hímsoviniszta duma, amely csupán a hangoztatójának okoz szenvedést és tulajdonképpen őt is minősíti, hiszen egy ilyen embert a "nem kurvák" távolról elkerülnek, mert eszükbe sem jut, hogy alkalmas lenne egy harmonikus kapcsolatra, kölcsönös tiszteletre ilyen elvekkel.

vizslás 2008.07.28. 12:27:55

erő1enleg!
No látod hogy jelzésként horgya?

Balance Of Power 2008.07.28. 12:33:42

Esti Mese: Nem kell ezt ennyire komolyan venni. Nekunk igenyunk van arra, hogy minden no kicsit 'konnyuveru' legyen; nektek meg eletelem a pozitiv visszajelzes. Ez a legtobb esetben megmarad az artatlan flort, jatek szintjen. Ha nem, az mar mas kerdes, de azert neha hadd tegye szova a ferfiatarsadalom, mennyire felhaborito, amit velunk muveltek ilyenkor nyaron (lenge ruhak stb.) ;))))))

Titan Sud 2008.07.28. 12:37:04

Mások is hordanak ott gyűrűt, viszont ők lehet, hogy helyesen írnak, ha ország-világ elé tárják a vélt sérelmüket.

ibagorib 2008.07.28. 12:51:27

egy újabb igencsak nívótlan írás egy ostoba libától.

storyline :) 2008.07.28. 13:00:11

Ezek szerintem nem volt velkámszex.

Roy 2008.07.28. 13:19:00

Az első mondatot így olvastam először: Munkából röhögök hazafelé... :D
Legalább kivételesen nincs a végén "HALÁL A FÉRFIAKRA" sablonszöveg. lol

okli 2008.07.28. 16:34:17

haha:)
Nem tudom, miért kell a csajt fikázni. Attól, hogy van völegénye nézelődni csak szabad - ezt én (férfiként) is kikérném magamnak.
Mellesleg azt sem tudom, hogy még ha a csaj kacéran is nézelődik Rád, mért kell egy viszonzott mosolyon, vagy pillantáson kívül egyből mást is csinálni. Egyből randira hívni, omg, mi a fasznak? Nem is ismered, csak azért mert rá lehet nézni... ugyanmár hány ezer ilyen van. Meg egyébként is, az ilyenektől szállnak el a nők, hogy azt hiszik mindenki akarja őket.
Visszamosolyogsz, leszállsz, hadd sóvárogjon ha tényleg bejöttél neki. Ha meg nem, legalább nem mentél helybe a "szopásért".
Ismerkedni nem így kell, hanem társaságban, szórakozóhelyen, strandon, etc. Peace.

jokka 2008.07.28. 17:20:20

Szerintem az eleje jó volt... Lehet randira hívni, meg stb. Bár így kezdeni, elég szánalmas.
A végén a srác besértődött, és mivel nem ért a Nőkhöz, önbizalma kevés, így
kompenzálásként beszólt csúnyán.

Okli: Ismerkedni bárhol lehet. Volt nekem is bartátnőm tömegközlekedésről. Sőt lehet most is alakul egy ilyen. Régen, még 20 éves koromban volt, hogy szemeztünk...stb. többször is dumáltam, csak elb...tam. Nem kértem el a számukat. Most már elkérem. :-)

::IMO 2008.07.28. 09:06:17
::Ostoba Pasik blog ostoba nőknek. Szerintem megérdemlitek egymást:)

Szerintem félreértik a blog célját sokan.
Egyrészt szórakoztató. Annyi gáz pasi, és hülyébbnél hülyébb duma van.
Másrészt fel kellene ébredni a pasiknak, srácoknak, hogy nagy részének nem megy a csajozás. Ezért is fikázzák a legtöbben a blogot. Mert nem képesek szembenézni azzal, hogy gőzük sincs a csajozásról.

::Nekem kicsit olyan érzésem van, mintha ez csak egy reklámfelület lenne a kulcsos könyvhöz. Hölgyeim, szerintetek egy bunkóparaszt bármilyen könyv elolvasása után majd kedves, megértő és jópofa lesz? Aki meg a kezébe vesz egy ilyen könyvet, az nem alapból másmilyen felfogású?

A Blog hamarabb indult sokkal, mint a könyv megjelent. A könyvet egy pasi írta, aki mind a csajozásban, mind párkapcsolatokban sikeres. Nemcsak elmélkedett ezekről.
A bunkóparaszt persze nem, vagy nehezen fog változni. Bár ha elolvassa teszem azt tízszer könyvet, és más pozitív könyvet, akkor már valami fog változni.
Aki kezébe fogja venni a könyvet az az lesz, aki egyszer komolyabban elgondolkozott azon, hogy tudok én nőkkel ismerkedni/bánni?
Aztán a válasza lesz a kulcs.

::Namegmajd könyvből csajozni tanulni...

Mondj egy dolgot, amit nem lehet könyvből tanítani. A cipőfűzést sem tanultad könyvből, de ha valaki nem tudna, biztos meg lehetne tanulni könyvből.

A könyv csak egy kommunikációs csatorna.
Ha valaki egyéb csatornákon (szülő, báty, tanár, haverok) keresztül nem tanulta meg a csajozást, akkor könyvből is meg tudja tanulni. Persze sokat kell gyakorolni, mint az autóvezetést, de ez is benne van a könyvben.

És a válaszom, mert biztos meg kérdezi valaki:
NEM, NEM kapok jutalékot a könyv után.

Sissy · http://imagine.extra.hu/fiction 2008.07.28. 18:05:11

Hm... A régi posztok jobbak voltak ezen a blogon, azokon még jót is szórakoztam v szörnyülködtem, viszont az újak tényleg elég semmilyenek. Sőt... elég mondvacsináltak.

Na, de reagálva erre a posztra: felesleges volt ezt egyáltalán megírni. Nem találom közel sem annyira felháborítónak, mint a posztíró. A pasi bunkón reagálta le az elutasítást, ennyi. Ja, és még csak annyi, hogy a kommentíró hímsoviniszta pasik értelmesebben is kifejezhetnék a véleményüket... Leostobázzátok a csajt, közben a szövegetek alapján ti sem vagytok különbek. Ennyit erről.

Laskabab 2008.07.28. 18:25:53

Jokka! Kapsz jutalékot a könyv után?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.28. 20:16:19

könyvolvasástól én sem fogok megnőni, de kövérebb sem leszek...

[SPAM] Dugnám blog mirror 2008.07.29. 07:50:31

pasthelod.hell-and-heaven.org/dugnam/index.html

dru 2008.07.29. 22:06:32

Andie · minority.blog.hu/ 2008.07.28. 11:24:23
"Ahogy KopaszMercis kollega is irta: Csak az a nő a foglalt, amelyiken épp fexenek.
Ennek értelmében tehát jegyes/házas nő nem akadály, hanem kihívás.
Persze a nemet is méltósággal kell fogadni, alkalmasint (ritka :P ) "

megérkeztek a 13 éves, pattanásos kisfiúk is. semmi baj, egyszer majd neked is lesz csajod! addig marad a guminő.

Esti Mese · http://anoha.blog.hu 2008.07.30. 09:36:06

Balance Of Power:Igazad van:) De nekem is... :)

Esti Mese · http://anoha.blog.hu 2008.07.30. 09:43:14

osipapa: mi ez a felgyülemlett hatalmas gyűlölet? Bántott valaki?

tehenke 2008.07.30. 10:53:07

Elég lett volna hátat fordítani Neki, nem kell felvenni a pillantását, ha nem akarsz Tőle semmit.

Pepito 2008.07.31. 20:40:04

Megint egy ostoba képmutató koszos ribanc...
ez tetszett a legjobban:Végre péntek, party, miegymás... és persze ő jegyben jár :DD a faszi helyében le is köptelek volna te képmutató álszent kis kurva!
süti beállítások módosítása