HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Aki ilyen érzékien szopik annak kár eltékozolni a tehetségét jégkrémekre!

2008.04.22. 00:33 :: Szaszinko

"Pár éve a  Balcsin voltam gólyatáborban. Köztudott hogy az ilyen típusú táborok kevésbé a tanárokkal,és diáktársaiddal  való megismerkedésre,inkább a potenciálisan befüzhető (dugható)csajok feltérképezésére szerveződik.

Így volt ez nálunk is amikor gólya voltam. Ebéd után lementem a strandra, és vettem egy jégkrémet. Olyan fajtát, ami hengeres, és ki kell csúsztatni a papírjából. Oké tényleg fallikus szimbólum, de kinek jut eszébe ezzel leszólítani egy csajt? Én nyugodtan szopogattam a fagyimat, amikor az egyik felsős srác sörszagú lehelettel odaült mellém a padra, szerintem már délelőtt óta ihattak a haverjaival, mert ocsmány szaga volt. Köszönt, mellém ült, és kérdezgetni kezdett:
- Na ? Milyen a  tábor?- kérdezte , és  rögtön átkarolt.
- Klassz,tényleg!- próbáltam arrébb húzódni, de valahogy egyre közeledett a pad széle,ő meg folyamatosan ölelgetett,és ahogy húzódtam, jött utánam.
- Vannak itt jó pasik,nem?Tényleg melyik srác jön be neked innen?
- Az amelyik nem nyomul erőből! - jegyeztem meg dühösen, fölpattantam, és elindultam a tábor felé.
Tényleg annyira direktbe nyomult, hogy feldühített,be se mutatkoztunk, meg semmi. Csak estére akart valakit, akit megnyomhat. A srác követett a táborig , amikor már visszaértünk, a többiek füle hallatára azt kiabálta utánam:
-„Hé!Aki ilyen érzékien szopik annak kár eltékozolni a tehetségét jégkrémekre!”
Persze a mondat eleje hangsúlyosabb volt mint a vége. De akkor már mindegy volt, mindenki aki kint volt a verandán,dőlt a röhögéstől.Mondanom sem kell,egész szeptemberben ez volt a topik. Én lettem a suli szopós szájú szőkéje! Pedig egy faszt se szoptam le ezért a címért!
Így jártam. "

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr98436347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mailona 2008.04.22. 00:36:05

na,neeeee.ez mia pna?hát....ennnnyit a fasszikról....mégois baszki őket szopjuk.....lol

flimo13 2008.04.22. 00:40:07

Biztos jogi gólyatábor volt.

:))

2008.04.22. 00:49:50

Ha ilyen jól tudod, hogy a gólyatábor a kúrásból, és azt megelőző tiszteletkörökből áll, mi a francért mentél el? Jaj, beszólt egy fickó, és részeg volt és sörszagú, pfffff. Anyus, a gólyatábor ilyen, akkor otthon kell Müller Pétert olvasni, ha ez büdös, ha meg vagány csaj vagy, akkor oltsd le a piás disznaját.
(Mondjuk visszakiabálhattál volna, hogy ha apró, löttyedt dolgokat akarok a számba venni, akkor koktélvirslivel próbálkozom, és akkor a csávó lett volna utána a legendás kisfarkú.)

Antz 2008.04.22. 00:59:06

jaaa
valami bölcsész

zuckerfrei 2008.04.22. 02:13:35

kinek az agya adja ki, hogy ilyen tölcséres fagylaltot áruljon?

binko 2008.04.22. 07:35:35

Ez a történet erejü attitüd etüd, egy mini-geg erejéig megállná a helyét akár egy "Grease" remakeben is.

Dr Kangörény 2008.04.22. 07:58:07

Ha már amúgy is elterjedt rólad, hogy szopósszájú vagy, miből állt volna végigszopni a gólytábort?

Moso 2008.04.22. 08:12:21

"Pedig egy faszt se szoptam le ezért a címért!"
Munka nélkül szerzett dicsőség:).

Ági86 2008.04.22. 08:27:09

hát ez ciki lehetett ;)

zZz 2008.04.22. 08:31:32

Aki korpa közé keveredik...

Maddness69 2008.04.22. 08:34:10

A jégkrém jó volt?

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.04.22. 08:35:35

Egy gyenge próbálkozás egy gyenge csávó részéről :)
Mondjuk ha ennyire 'köztudott' a gólatáborok 'know-how'-ja a leányzó részéről (is), és ez nem jön be neki - akkor minek kell elmenni?
Ld. még paranoir 2008.04.22. 00:49:50

Az ilyen táborok, fesztiválok már csak erről szólnak.

jrichy 2008.04.22. 08:49:15

De ugye azért összejött valami? Ha nem is a jégkrémes sráccal...különben mindek mentél volna el a táborba. :))

Öregróka 2008.04.22. 09:13:39

Két dolgot nem értek:

* ezt miért csak most jutott eszébe leírni a kedves szőkeségnek?
* ha "Köztudott", hogy miről szól a tábor, miért kell ezen megsértődni

A legnagyobb fiamat már régóta tanítom arra, hogy ha valaki csúfolja, megbántja, nem megsértődni, elkeseredni kell, hanem ésszel úgy visszavágni, hogy a csúfolódó szégyenüljön meg. Ahogy azt paranoir találóan megfogalmazhatta, visszaszólhattál volna: "Ez a jégkrém legalább kemény és nagy, amit eddig láttam csak pici volt és puha!"

alfredo 2008.04.22. 09:14:17

Szerintem is be kellett volna szólnod valamit annak a gavallér felsősnek, hadd röhögjenek rajta, amint azt meg is érdemelte volna.

alfredo 2008.04.22. 09:20:21

Öregróka:
* arra nem gondoltál, h a posztíró akkor írta le a sztorit mikor talált egy alkalmas felületet (jelen blogot) ehhez? Nem fordulhatott elő, h közvetlenül a történtek után nem rohant egyből megírni a témát, mert esetleg akkor ez még meg sem fordult afejében, ill. nem is hallott még erről a blogról (plusz lehet, h akkor még ez a blog sem létezett...).
*figyelmetlenül olvastál: az a köztudott, h a gólyatáborban nyomulnak kanik (ld. második mondat!) - nem az, h ordítva leszopósszájúzzák az olyan lányokat, akik nem dobják szét a lábaikat az első hullarészeg alaknak. Egyébként pedig megsértődésről nem írt senki. Lehet, h azt csak azért gondoltad oda, mert hasonló szituban Te megsértődtél volna? Akkor viszont miért hánytorgatod fel a megsértődést olyanvalakinek, akiről nem tudhatod, megsértődött-e.
;)

V. 2008.04.22. 09:30:27

Szerintem tök eredeti volt a srác...erre jóbasztál kisanyám:)

TGV 2008.04.22. 09:31:54

hatvanas evek, Balaton, palyaudvar...
nagyanyam ment a ket serdulo lanyaval, amikor beszoltak a szenrakodo munkasok, mondvan:
-gyertek lanyok, van itt nehany kemeny fasz!
mire nagymamam visszakiabalt, hogy:
-ha olyan kemeny, akkor huzzak ra a lapatot, jobban fog menni a munka!
A melosok ezek utan kussoltak. :DD

meeke 2008.04.22. 09:35:43

mit hozott a télapó?
egy nagy lófaszt.
úgy kell neked, miért a seggedet raktad ki az ablakba.

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.04.22. 09:38:27

Ha szopsz, ha nem, büdös kurva lesz a lány, ha olyanja van egy fiúnak.

Mink' meg bunkó majmok vagyunk.. e'van.

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.04.22. 09:41:21

"figyelmetlenül olvastál: az a köztudott, h a gólyatáborban nyomulnak kanik"

Jöttetek volna abba a rémálomba, aminben én voltam! Sose felejtem el azt a 4 napot, amit a a BME villanykaros táborában átéltem... na az a pokol volt. Kétszer láttam lányt. Egyszer első nap, egyszer meg utolsó nap. 400 kan, 3 lány.

VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

w1ttmann 2008.04.22. 09:41:31

1. Nem köztudott, hanem köztudomású
2. Nem befüzhető, hanem befűzhető
3. Nem szopik, hanem szop
4. Vessző (sok helyről hiányzik) és mondatvégi írásjel után szóköz kellene
5. Nem szopós szájú, hanem szopós szájú

w1ttmann 2008.04.22. 09:46:00

Bocs, az utolsót elírtam: 5. Nem szopós szájú, hanem szopósszájú

Sam8888 2008.04.22. 09:46:43

Paranoirnak igaza van. Nem nyafogni kell, hanem tenni valamit.

Sam8888 2008.04.22. 09:48:00

Öregróka 2008.04.22. 09:13:39

Nekem ezt anno fater úgy tanította, hogy üssek vissza... :DDDDD Én persze szószerint értettem.

kisagyszony 2008.04.22. 09:50:55

Ez nem egy szomorú történet ugye? Mert nem panaszkodásnak tűnt :)))

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.04.22. 10:08:52

Büdös kurva! Minek ment gólyatáborba? Minek vett jégkrémet? Minek szopta? Minek ült a padra? Minek hagyta, hogy ölelgessék? Minek húzódott félre? Minek szólt be? Mér nem szólt vissza később? Mér szőke? Mér szopós a szája? Mér nem szopott? Mér nem írta meg korábban? Most mér írta meg?

Minden nő egy büdös kurva, na.

Dr Kangörény 2008.04.22. 10:11:07

w1ttmann, mi a bajod a "köztudott"-tal? A szopik meg lehet, hogy nem az irodalmi magyar része, de tökéletesen meg lehet különböztetni a használatával a csecsmők evését ill. a farok szopását. A csecsemő szop a nő meg szopik. :-)

ohmyFgod 2008.04.22. 10:13:33

Bírom az ilyen csajokat. Előadja szegény, hogy mennyire szar az élet: mindenki csak arra hajt, hogy őt megdughassa.
De talán még mindig jobb, mintha senki nem akarná megdugni...:)

morpho 2008.04.22. 10:18:07

w1ttmann
Ezt benézted.Ez nem a korrektorblog.
Kit érdekelnek a téma kapcsán a helyesírási problémáid?Idióta.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.04.22. 10:47:52

Faszért vettél jégkrémet és ültél ki egy padra nyalogatni azt egy gólyatáborban. Aztán csodálkozol
hogy egy részeg négyszemű felhívásnak veszi.
Képzeld, ha én meg izomtrikóban megyek a cigánytelepre, befáslizott bütykökkel, nekem meg lehet hogy verekednem kell, mert lehet hogy belém kötnek.
Viktimológia bazmeg, viktimológia.

Ronald 2008.04.22. 10:49:13

Egyet ne feledjetek:
A srácok éjjel-nappal, bárhol, bármikor, megállás nélkül csak basznak, basznak, basznak.
A lányok viszont soha nem csinálnának ilyet.
Hát így működik ez.
.

jrichy 2008.04.22. 10:53:43

Ronald: Helyesbítek: basznának, basznának, basznának... :))

fdgd · http://nervus 2008.04.22. 10:58:04

Egyetértek morphoval! w1ttmann komolyan Te eszednél vagy? Ki a faszt érdekel, hogy jelen pillanatban volt-e vessző, vagy nem? Olvasgatom a topikokat és nagyon sokszor tapasztalom, hogy mindig akad néhány okostojás, akit teljesen hidegen hagy a sztori és csak azzal foglalkozik, hogy kinek milyen a helyesírása! KI a faszt érdekel ez? Például nekem jelenleg két diplomám van, mégsem hibátlan a helyesírásom, sőt néha olyan hibákat vétek, melyekért egy általános iskolás kiscsávó kiröhögne. w1ttmann szerintem Te folyamatosan arra koncentrálsz, amire éppen nem kellene. Kérlek, ha hozzászólsz, akkor a topik témájához legyen kapcsolata az írásodnak, ne a többi hozzászóló helyesírása. Egyébként a szopósszájú, szőke kislánynak véleményem szerint az volt az indíttatása a topik megnyitására, hogy most már talán öregecske kezd lenni, manapság már nem téma a szopós kis szája, ezért még így "anonimként" is, de valahol élvezi, hogy ismét róla van szó. Ez egy spontán leki kivetülés a vágyaira.

morpho 2008.04.22. 11:04:31

Tényleg,nem derül ki a sztoriból,hogy végül volt vessző is,vagy csak a jégkrém volt?

mxplanet 2008.04.22. 11:05:21

biztos vagyok benne, hogy azért szopott faszt a csaj :)

satie · http://321.hu/sas 2008.04.22. 11:18:01

Szerintem jó dolog, ha valakit tehetségesnek néznek az orális szexben, velem a csajaim alapvetően elégedettek voltak, de úgy vettem észre a csajoknak igazán elkapni a technikát

Qqcs 2008.04.22. 11:18:03

fdgd, morpho,
nem csak a diplomák száma, vagy a megszólalás témája érdekes, hanem az is, hogy aki nyilvánosan megszólal, az vegye már magának a fáradtságot, és a legalapvetőbb nyelvhelyességi kívánalmak szerint járjon el.

A lány meg így járt, azóta nyilván felsős lett, és vagy nem eszik jégkrémet, vagy szűzies, zárkózott életet él.

Nyilván.

fdgd · http://nervus 2008.04.22. 11:23:42

Biztos vagyok benne, hony nem csak jégkrémmel nedvesítette be a száját azon a héten. Talán ezt is le kellett volna írnia. Mert ha ezt bevallja, akkor minden elismerésem a szöszinek, de így? A sztori írója egy kicsit álszent, azt hiszem. Hja, azok a régi gólyatáborok....! Istenem, de szép volt....! Az a sok szőke szopósszájú... Persze én nem! Soha! Egy lányt sem! És sört sem ittam. Emlékszem, a sátrunkban alakítottunk egy tankört és egy héten keresztül csak Popper Péter könyveket olvasgattunk, meg Réz Andrást, előadásokat tartottunk egymásnak és készültünk a nagybetűs életre.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.22. 11:23:58

no a gólyatáborokról annyit, hogy gondolom sokan voltatok, s ezek olyanok, pont mint leírtátok, a sok öreg hallgató elmegy csajozni, s közben segg részegek, ez így megy, már az idők kezdete óta aszem, szóval ahogy mondtátok ha ez nem kell neked minek mégy el. Ja és igen, egy ilyen rendezvényen annyi erotikus feladat, játék van, hogy ugyan mégis mi a probléma egy ilyen két felvonás közötti akcionizmussal? no mindegy azért annyit elárulok, hogy ez még mindig jobb, mit egy cimborám osztott az éppen frissen felvett hallgatónak egy éjszakányi csókolózás után: "Na akkor ma este is csókolózunk, vagy keressek mást" és ő akkor még részeg sem volt igazán.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.22. 11:24:30

ja igen, szóval a cimborámat itt már én is megszóltam, hogy hülye fasz...

morpho 2008.04.22. 11:29:38

Qqcs
"aki nyilvánosan megszólal, az vegye már magának a fáradtságot, és a legalapvetőbb nyelvhelyességi kívánalmak szerint járjon el"
Hogy mit csináljon a mivel?Te láttál már netes kommenteket?Ez nem a Magyar Tudományos Akadémia nyelvhelyességi vetélkedője te nagyon hülye.
Ehhez úgy látszik neked még hozzá kell szopnod.Vagy nálad ez a szopás hatalma?

Qqcs 2008.04.22. 11:33:53

morpho,
nem mennék bele abba a versenybe, hogy ki látott több netes hozzászólást, mert az én apukám villamost is tud vezetni. A mondat meg egyszerű szövegértési gyakorlat, de lefordítom, hogy te is értsd:
Ha már írsz, írj magyarul, te fasz!
Nos, azt hiszem, nem hagytam kétséget, és értelmezési nehézséget sem okozott.

Üdv,
Qqcs

szpal 2008.04.22. 11:39:47

"this country is going straight to the hell..."

fdgd · http://nervus 2008.04.22. 11:40:51

Üdv, Qqcs! Örülök, hogy ismét köztünk van egy Grál lovag! Így van, éleslátásod, véleményed tiszteletet érdemel! Igen, meg kell védeni w1ttmann-t! Ez úton (ezúton?) kérek elnézést Tőle és mindenki mástól! Szarjuk le, hogy mi a téma, inkább indítsunk egy mozgalmat a szép magyar beszédért és helyesírásért. Ezúton követelem minden hozzászólótól, hogy mielőtt elküldi hozzászólását a topikba, véleményeztesse azt a Magyar Tudományos Akadémia nyelvi tanszékével, és ha kijavították a hibákat, csak akkor klikkeljen rá a "komment küldése" gombra. Csak így lesz helyes a nyílvánosság előtt szerepelni. Szépen. Helyesen. Jól fésülve. Hibátlanul. Enyhe kis mosoly a szánk sarkában. Vasalt ruha. Ékes szólás. Hibátlan mondatszerkezet. És ha a nyílvánosság előtt véletlenül becsúszik egy kis "puki" akkor azonnal köhhinteni egyet, félszegen mosolyogni, majd arrébb menni és tagadni, hogy mi voltunk, hiszen a nyílvánosság előtt bűn bevallani, hogy mi is emberek vagyunk, hibázhatunk, sőt (URAM ISTEN) nem a legtökéletesebb a helyesírásunk! Álszent Qqucs! Álszent Qqucs!

ejnye-bejnye rebeka 2008.04.22. 11:42:10

Most mi van? Ha szopos szad van, meg szoke vagy, akkor mit tiltakozol a szoposszaju szoke bevenev ellen? :D
Ki inditotta ezt a blogot? Valami feminista, gilpower fapina gondolom.
Azt hiszem inditok en is egy "Olcsó lotyók" cimut!

Maddness69 2008.04.22. 11:42:22

Nagy tragédia, ha minden férfi meg akar *ni, de az még nagyobb tragédia, ha egy sem.:D:D:D
Ó, azok a régi szép idők!

Kata 2008.04.22. 11:47:07

Drága Kicsi Lányaim!!!

Úrihölgy (vagy ilyen beszólásokat hallani nem akaró feminista, vagy látszatra ügyelő kisribanc, és ezeket a jelzőket most a legpozitívabb értelemben mondom, mert azt hiszem, én mindhárom csoportnak elég erősen tagja vagyok) nem szop le utcán jégkrémet! Még gólyatáborban sem! Úrihölgy (vagy a fentebb leírt nőneműek) elegánsan fagyiznak, és a fagyihoz a szinte mindenhol megtalálható műanyag pálcikát használnak kanálként!!! Attól még lehet profin szopni otthon, ágyban, életed párját, hogy nem teszed ki magad ilyen faszfej beszólásoknak!!! (De természetesen csak abban az esetben, ha te is akarod, nem alázod meg magad vele, és cserébe ő pedig kinyal...)

Azonkívül úrihölgy MINDIG a tarsolyában hord egy csípős visszakezes választ az ilyen gyökereknek! Nekem egyszer beszólt egy gyökér, hogy "lóg a melled" (nagy cicim van, már most lógnak, naés? talán meg kéne hogy feleljek egy alkoholista bűzlő kamionsofőr plasztikkurva szépségideáljának?) én meg elegánsan visszaüvöltöttem, hogy "neked meg kicsi a faszod"! Érdekes módon csend lett hirtelen. (Bár ezt abban az ideális esetben ajánlom, ha az adott pillanatban rendelkezésre áll egy autó, amibe beszállhatsz, magadra zárhatod, és elhúzhatsz minél gyorsabban, mert ezeknél a gyökereknél nem lehet tudni, mikor esnek neked, mert ki merted nyitni a szádat, és nem tűrted szó nélkül, hogy mocskoskodjon...)

Szóval ne hagyjátok magatokat. Nem éri meg az utána következő szégyenkezés, hogy alulmaradtál.

szaki 2008.04.22. 11:50:56

Qqcs :-)))))

Kata 2008.04.22. 11:53:48

Egyébként meg legyen meg az erkölcsi győzelmed pár év múlva, amikor már vezető pozicióban ülsz, hogy a csávót felveszed titkárnak... és vele főzeted a kávét.

lógós 2008.04.22. 11:58:21

Ha lóg a csöcsöd, akkor lóg! Nem szégyen ez, csak kellemetlen. Azt meg nem tudhattad, hogy kicsi-e a pöcse, szóval bunkó voltál "Úrilány". Ő csak igazat mondott, te meg sértegetsz.
Aki meg szopóskurva, az szopóskurva.
Vállaljátok fel amik vagytok! :D

morpho 2008.04.22. 11:59:58

...és ha jó a kávé,akkor leszopod.

Qqcs
Combinot is vezetett már az öreg?

Qqcs 2008.04.22. 12:04:43

fdgd,
amit írsz, irónia. Jó volt olvasni. Kicsit szórakoztam rajta, kicsit szégyenkeztem miatta. Bár amit írtam, fenntartom. Nekem fontos, hogy amit megmutatok, nézzen már ki valahogy. Igaz a szar, ha celofánba csomagolom, attól még szar marad.

Maradtam tisztelettel,
Qqcs

Qqcs 2008.04.22. 12:08:27

morpho,
mi az hogy. Bár abban az időben még kombinénak hívták. És kombiné természetesen leszopta Combinót. Csak, hogy ne legyen teljesen off.

Alfonzhal 2008.04.22. 12:10:58

Egyszer üldögéltem a padon a KISZ-táborban Zánkán, és szoptam egy büdös, pattanásos szemüveges fiút. Arrajárt a jégkrémárus, és azt mondta, hogy "aki ilyen jól szopik faszot, az biztosan ezzel a jégkrémmel is jól bánik", és már nyújtotta is felém a fagyasztott Utas üdítőt. Teljesen megszégyenültem, ekkor a srác közölte, hogy ő sirályul tud, én meg mondtam, hogy akkor viszlát, és köszi a halakat.

Azóta valamiért mindenki jégkrémes, pattanásos-szemüveges gyerek faszát szopó, sirályul tudó, viszlát és köszi a halakatnak hív! Mit tegyek?

lombik 2008.04.22. 12:16:18

Kedves Méhenkívüli!

Sajnos nem tehetsz mást, egész életedben büdös, pattanásos szemüveges fiúkat kell szopnod INGYÉ napi 8 órában + hétvégi műszak.
Tudod, akit egyszer a gépezet beszippant...

fdgd · http://nervus 2008.04.22. 12:18:45


Üdv Qqcs!
Örülök, hogy jó volt olvasni és szórakoztatóra sikeredett a legutóbbi véleményem, hiszen a munkám is erről szól: szórakoztatóan írni sztorikat. Valóban egy kicsit irónikusra sikeredett. Sajnálom, ha szégyenkeztél miatta, hiszen valószínű, hogy magadra ismertél. Most már tudom, hogy Te vagy az, aki az irodaházban mindig befingassz a liftben, majd flháborodva mutogatsz másokra a hátuk mögött, miközben igazgatod eredeti selyem nyakkendődet. Fel a fejjel, még változhatsz, van még esélyed rá!! Tanácsolom, hogy lazíts egy kicsit. Például holnap menj be a munkahelyedre úgy, hogy egyik lábadon fehér, a másik lábadon piros dorkó legyen (dorkó: lestrapált magasszárú tornacipő), persze zokni nélkül. A nadrág maradhat a megszokott, élére vasalt tiszta gyapjú öltönynadrág, de ing helyett vegyél fel egy szakadt atlétát, zakó helyett pedig egy kimustrált katonai zubbonyt. Esetleg a csili-vili irodaház mögött tekerj egy trombitát (nem fújni kell...). Szóval lazulj már le, pihizz egy kicsit, ne vedd olyan komolyan a mindennapokat.

morpho 2008.04.22. 12:22:01

Qqcs
Jaj istenem,azok a régi zánkai kombinék...
A jégkrém szóba se került.

pojáca 2008.04.22. 12:31:35

Szervusz, qqcs!

"Igaz a szar, ha celofánba csomagolom,"

helyesen

"Igaz, a szar,"

kiválló tíszteletel!

Alfonzhal 2008.04.22. 12:35:14

reloaded

Egyszer üldögéltem a padon a KISZ-táborban Zánkán, és szoptam egy büdös, pattanásos szemüveges fiút. Arrajárt a jégkrémárus, és azt mondta, hogy "aki ilyen jól szopik faszot, az biztosan ezzel a jégkrémmel is jól bánik", és már nyújtotta is felém a fagyasztott Utas üdítőt. Teljesen megszégyenültem, ekkor a srác alámnyúlt közölte, hogy ő sirályul tud. Nagyon helyes volt. Aztán beültünk a pad mögött parkoló bmw-be, hogy megtérítsem a Bambi árát. Ekkor a srác azt mondta, hogy akinek ilyen szép szürke szeme van, az biztosan igazi lelki társra vágyik, de ilyen fokú bunkóság hallatán ráborultam a sliccére.

Amikor elment, csak annyit mondtam: viszlát, és köszi a halakat.

fdgd · http://nervus 2008.04.22. 12:38:07

Hali pojáca!

Qqcs! Na ez az irónia...

Ez jó volt....:-))))

Vlad 2008.04.22. 12:49:58

reloaded:
:DDD te állllat. :DDDD

Qqcs 2008.04.22. 12:57:04

fdgd,
majd igyekszem mester. :) Bár az irodaház, nyakkendő, szövetnadrág kicsit necces, de sebaj, majd veszek egyet, a trombitából meg hagyok. No, most megyek lazulni, és elmerengek hogy mi is 42.

pojáca,
köszönöm, majd jobban figyelek. :)

fdgd 2008.04.22. 13:20:24

Qqcs
Kedves Padavanom, hogy mi a 42, azt kérdezd meg az egerektől, vagy a világegyetem második legokosabb számítógépétől :-)))
Sokszor enegm sem kell komolyan venni.
Most pedig menj haza, szállj magadba és gondolkodj el az életed értelméről :-)))
Jó volt veled eszmét cserélni. Jó volt Téged olvasni. Jó volt...Jó volt... Óh, igen... érzem, ahogy árad belőled a harag, igen, igen! Hagyd, hogy felszínre törjön a gyűlölet, ne fojtsd el haragod és ha megteszed, Tied lesz a sötét erő hatalma...igen! Ha problémáid lesznek a jövőben, ne tégy mást, csak meditálj, nyújtsd ki felém elméd és én ott leszek. Igen...., már érzem haragod...., most jó.

Kata 2008.04.22. 13:43:27

úristen, de hülyék vagytok... beszarás :D

Qqcs 2008.04.22. 13:44:22

...ha most jó, akkor nem mozgok...
Ez a rossz a távmunkában, innen nem lehet hazamenni. Viszont rá lehet gyújtani. Ezt teszem, aztán veszem a törülközőm, és viszlát.
Na ez már úgy is egy szétoffolt topik.
A szopósszájú csaj meg, ha csönbemarad, elviszem a Magratheára.

Kata 2008.04.22. 13:47:00

Térdelj le és szeress!... :D

csak aztán nehogy vogon költészetet kelljen hallgatnotok...

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.04.22. 15:07:09

Gyerekek!
Nem is tudtam, hogy ma április elseje van :)
Sírva röhögök azon, amit itt összehordtatok!
Még több ilyen posztot!!
:'D

Glupek 2008.04.22. 19:04:10

Ennek a blognak szerkesztőjének és olvasóinak ajánlom A helyes asszonytartás c. könyvet.
:)
Jól fognak szórakozni.

rusnya 2008.04.23. 12:46:14

Kata! Csak hadd kepzeljem el, amikor egy urilany kihuzza a fapalcikat a jegkrem aljabol, marokra fogja a fagyit, es a masik kezevel meg kanalaz. Ennel parabbat!!! :D Vagy ketpalcikas a fagyi?

Alf (törölt) 2008.04.23. 21:39:07

Szerintem aki ilyen érzékien szopik annak kár eltékozolni a tehetségét jégkrémekre.

Alf (törölt) 2008.04.23. 21:45:57

"bőrkalippó"

ez atomjó :D

Vierre_ 2008.06.12. 19:31:57

sztem a fele nem volt gólyatáborban :) Én voltam. És kibaszottúl nem szopattam és nem dugattamam meg magam, ellenben kurva jól szórakoztam.
mert erről is szól.
És arról is szól, hogy ha nem mész, akkor nem ismered meg az arcokat.
Aki pedig szerintem gólyatáborban akarja magát szopatni már ott lúzer ahol kezdte, aki pedig gólyatáborban szopik ott lúzer ahol kezdte.

És még valami, onlájn, utólag mindenkinek nagy az arca, de ott spontán visszaugatni, pláne tizenévesen kurvára nem jön zsigerből, ahhoz azér kell egy szintű bátorság és egy szintű tapasztalat.
Csomószor az a rinya miért nem szól be a "picsa". Azért baszki mert egy szőrös nagydarab faszi, vagy bandába nyomuló csicska vs csaj vonalnál sokkoló tud lenni annyira a szitu, hogy bár utólag motyogja magában az ember, hogy a kurvaanyád, ott erre nem képes.

És ebben semmi picsaság vagy lúzerség nincs, ha erődemonstráció van így vagy úgy, ne várjuk már el egy 1x éves kiscsajétől, hogy egyből tudja mi merre hányméter.

fsaasa 2008.06.12. 23:50:50

Pók igazad van tesó!
ha ez nem tetszik vmelyik ribancnak háát szopjál!
hehehe

józsika 2008.10.31. 12:27:45

JAJ HOVA KERÜLTEM
süti beállítások módosítása