HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Zsolt és a BMW esete

2008.03.31. 19:12 :: Szaszinko

Fruzsitól kaptam ezt a gyöngyszemet. Tipikus szituáció, srác a pultnál gyorsan akar bevágódni a kocsikulcsával... Olvassátok tehát Fruzsi esetét :)


















Velem is megesett már, hogy pasik szar dumával próbáltak bevágódni nálam. Zsolt az egyik kedvencem…aki nem béka ezek közül, akit nem csókol meg az ember, mert nem kíváncsi a hercegre benne, hanem egy patkány. Akkor úgy éreztem szívem szerint megtaposnám, vagy minimum tökön szúrnám.
A bárnál állok:
-Szia!Zsolti vagyok!
-szia!-itt még minden rendben haladt,talán még sínen is voltunk.
-Rendeltem neked egy pohár sört.
-Nem szeretem a sört.
-Igen,akkor minek rendeltem mi?- itt igen agresszív lett,és rájöttem nem kapom meg a pina coladamat. Legalábbis azt szívesen ittam volna. Ezért én is agresszívan válaszoltam.
-Nem kértelek meg rá!
-De már kifizettem!
-És?mit kezdjek vele?Idd meg te!És kopjál le!
-Nem iszom mert autóval jöttem!
-Hű,de menő vagy.
-Komolyan. Kint áll a bmw-m,simán lerendezhetnénk benne a sör árát.

"Na tényleg menj a halálba" -ezt már csak gondoltam, de lehet, hogy legközelebb a csendes elfordulás helyett a tűsarkúval homlokonvágást választom.

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr71405501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törpi 2008.04.01. 10:46:20

Haha. Remélem Fruzsi azért mulattatott a dolog egy kicsit. Én biztosan két kézzel mutogatva röhögtem volna "patkány" Zsoltin! De olyan hangosan, hogy mindenki odafigyeljen, és Zsolti annyira elszégyelje magát, hogy többet nőhöz ne legyen kedve odamenni!

Frushka 2008.04.01. 11:07:14

UTÓLAG MINDIG OKOS AZ EMBER...DE A MI LETT VOLNA HA...KEZDETŰ MONDATOKKAL NEM LEHET KENYERET VENNI A BOLTBAN....DE HA,MI LETT VOLNA HA AKKOR KREATINT TOLOK,ÉS A TESZTOSZTERON SZINTEM MAGASABB AZ ÖSZTROGÉNNÉL, AKKOR VÉGIGHÚZOM A PULTON, MINT A FORD FAIRLANE-BEN....,,5 MÁSODPERC VAN HÁTRA ÉLETED LEGKÍNOSABB ÉLMÉNYÉIG,AUUU!"

tökfej 2008.04.06. 20:29:48

ebből az első két mondat volt "csajozós". Onnantól egy szimpla szóváltás, ami egy lekurvázásba torkolt.

viszont a képillusztráció nagyon jó :-)


A bevezetőre reagálnék: "Tipikus szituáció, srác a pultnál gyorsan akar bevágódni a kocsikulcsával... "

Nem egyszer előfordult, hogy a velem szemben (kérés nélkül) leülő hölgyek azzal indítottak, hogy milyen autóval vinném őket haza. Tehát ez adok-kapok dolog. Túl sok lett a kurva, a fiatal fiúk meg nagyon elkényelmesedtek. Két mondat után le akarják csekkolni, hogy mi a szitu. És a bunkóbbakat nem zavarja, ha véletlenül egy odatévedt "civilt" megsértenek. Amúgy a pultnál veszélyes ácsorogni, mert az az "anyagilag támogatandó" leányok kedvelt helye.

Carnivora (törölt) 2008.04.08. 22:52:28

Milyen színvonalas helyekre jártok szórakozni lányok ...

bozorgány 2008.04.09. 13:03:23

carnivora: neked mi a színvonalas hely?
csak mert a puccos és nem puccos, "normális" helyen, az utcán, bkv-n is találkoztam már durva beszólásoktól, sajnos az a tapasztalatom, hogy már nem a helyektől függ, hogy beszólnak e vagy sem, ez már magyar mentalitás számba megy... szerintem.

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.04.09. 16:15:46

Hm. furi. Engem sosem szólított meg még egy lány sem, hogy inna valamit. Pedig (néha!) egy este többet verek el egyik-másik helyen, mint a mindenkori minimálbér... Mégse soha egy se. :) Pedig igazán kíváncsi lennék, hogy milyen az, ha leszólítják az ember. Mit vegyek fel? Milyen szavakat használjak? Hogy támasszam a pultot? Áruljátok el! Titkos recepteket akarok hallani!!!!

Kata 2008.04.14. 16:29:55

Hát ez baromi nagy volt!!! Még egy ilyen faszfejt...

Én is találkoztam már ilyenekkel, a csávó (bár kispályásabb volt) azzal menőzött, hogy húszezerért bérelt takarítóbrigádot a nyaralójukba, meg autó apucitól, meg ilyesmi. Aztán a hülye barátnőm rávett, hogy menjek el velük Siófokra bulizni. A végére gyakorlatilag az volt a sztori, hogy én keféljek a sráccal, hogy a gyökér "barátnőm" picsája szállítva legyen buliba... És meg volt sértődve a ribanca, hogy én erre nem voltam hajlandó, és másnap megköszöntem a bulit, de nem kértem belőle többet...

Djuz 2008.04.14. 16:52:53

Azt hiszem egyszer szólitottam le pultnál egy lányt. Összenéztük, erre én megkérdeztem, hogy nem inna-e velemi valami :) Erre azt mondta, hogy szívesen, tequilat inna, de csak ha én is azt kérek, és ragaszkodik hozzá, hogy ő fizeti az enyémet is. Azt hittem viccel, de tényleg meghívott, persze nem akartam hagyni, de aztán csak lenyomtuk a tequilát :)

volvo 2008.04.14. 18:06:55

- Szia baba, mivel vigyelek haza? Trabanttal vagy inkább egy sötétkék Volvóval? - Inkább a sötétkék Volvóval - oké, akkor BKV-zunk ... :)

tarski 2008.04.14. 18:25:10

"rájöttem nem kapom meg a pina coladamat" -- és még kiakad, hogy a kocsiban akarják lerendezni az árát :D

zZz 2008.04.14. 20:36:11

"és rájöttem nem kapom meg a pina coladamat"

Azért ez elárul valamit az értékrendedről...

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.04.14. 21:39:30

"...és rájöttem nem kapom meg a pina coladamat."
:D
Gyerekek!
Ugyanezen röhögök!
Végülis: a srác is csak a pinyát akarta.
Végülis: egyikőtök se kapta meg, amit akart.

Viccet félretéve: zsák a foltját.
Miért nem költöztetek össze?
:)

Athis 2008.04.16. 22:50:51

lefogadom, h vagy dokk, vagy studio volt a helyszín :D

barázdabiLLegető 2008.04.17. 23:00:16

na látom te is az a pitscha vagy, akinek csak a bakardikóla, meg a rák tudja milyen koktélok jók, a boroskóla derogál.

kudarc 2008.04.18. 15:03:37

Tűsarokkal tökönrúgni. Nekem anyukám ezt tanította :).

robit 2008.04.18. 17:16:25

addig aming nem a sajt fulemmel hallottam az ilyen hulye szoveget,azt hittem mindig hogy a csajok csak hazudnak meg kitalaljak az ilyen szovegeket.nem hittem el hogy ferfi ilyet csinal.tortent egyszer hogy egy barban ultunk a bartnommel nem egesszen egymashoz kozel.roviden a sztori az hogy egy tag kozen ult es nyiltan megkerdezte a nomet hogy lenne kedve lefekudni vele.mivel nem vagyok az a kakas ember hagytam a baratnomet hogy kuldje el a faszba a tagot.mire a tag elkezdett hangosan budoskurvazni .erre a csaj leontotte az epp a kezeben levo sorrel mire a faszi elkezdte rangatni ,erre kenytelen voltam benyomni a fickonak vagy harmat.meg ezek utan is nem jotthogy elhiggyem hogy valaki csak igy nyiltan ajanlatot tesz.de az biztos legkozelbb ha ilyet hallok egy barban,vagy akarhol nem varom meg a veget leszakitot az illeto hereit es felakasztom a kocsikulcsara.

DT 2008.04.27. 00:29:00

hát Robit ne haragudj, de elég nagy pancser lehetsz. ha az én csajomnak szólna be egy ilyen gyökér, már az első szó után nekimennék még esélytelenre is, ha kétajtós szekrény az illető. pedig közel sem vagyok egy bodybuilder ami azt illeti. az én nőmnek ne tegyenek ajánlatokat, főként ne a jelenlétemben.

vik 2008.07.18. 14:49:54

DT
miért ne tehetne ajánlatot? Miért kell ezért neked verekedned? Én azt mondom hülye vagy ha így gondolod. LOL
Ha már akadékoskodik és meg kell védeni a csajt, mert veszély fenyegeti, az más.
De ez, hogy "már az első szó után nekimennék" ez nagyon nagyon LOL .
LOOOOOL
süti beállítások módosítása