HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

"De alád nyúlnék kisanyám"

2008.04.10. 02:08 :: Szaszinko

Valahogyan a napokban csupa olyan sztorit kaptam, ami mind rövid, velős és nagyon szar. Persze az esetek nagy részében a szar dumák "szerzői" nemhogy a női szív rejtelmeihez nem találnák az utat, de a saját farkukhoz sem ha pisilniük kell, és inkább a gatyájukba csinálnak minthogy kicsit megerőltessék a fantáziájukat azért, hogy ráérezzenek a helyes útirányra.
Jöjjenek hát a legszarabb szórakozóhelyi ismerkedős dumák!
köszönet érte mindegyikőtöknek :) valahogy úgy érzem, ebből sokat ki fogok még posztolni a jövőben....

"...leszólított egy angol csávó.most magyarul írom le:
-ne sértődj meg, de találkozol ma apáddal?
-igen, miért?
- mond meg neki,hogy szép lövés volt.
ezt akkor kicsit bóknak vettem. De azért hátat fordítottam neki, miután gratuláltam neki, ahhoz hogy mekkora pénisz."

 "Egy rég nem látott barátnőmmen mentem le még a nyáron Rióba. Gondoltuk megiszunk egy pohár bort, kibeszéljük egymás kis életét -mivel rég találkoztunk-, táncikálunk egy kicsit és jól érezzük magunkat. Minden a terv szerint is haladt, amíg meg nem talált minket két pali...
-Szia! (mondta a magasabb pali a barátnőm dekoltázsának)
-Sziasztok! (...hátha felfigyelnek arra, hogy nem csak a dekoltázs jött bulizni...)
-Egyedül jöttél,vagy  palival?  (nem,Jánossal-gondoltam.:-)  )
-A nevemre nem is vagy kíváncsi? (Imádom a barátnőmet! mindig nagyon fején találja a szöget :-D )
-Ő, ja!Azt elfelejtettem megkérdezni.
-Szomorú!Mert ketten nem sikerül egy  normális férfi szintjére lőnötök magatokat, vagy legalább ha látnám, hogy nem egy vaginának nézel,aminek nincs neve. (Na itt már látszott, hogy itt elvesztették a fonalat,és kábé a negyedik összenézésükkor a barátnőm abba is hagyta a népnevelést)
…Úristen... na mindegy! Bár az esténket szerencsére nem rontotta el teljesen ez a két idióta, de azért utána már nem voltunk annyira feldobva, mint előtte. Miért kell a paliknak eljárnia és szórakozásból elrontania mások estéjét??? Vagy a palik tényleg ahhoz vannak szokva, hogy hülye dumákkal be lehet fűzni minket? "

 

Hmm. Hát ezek egy percel sem jobbak mint a "De alád nyúlnék!" vagy a "Tetszik a lábad!" szintűek. Azokból is kaptam párat -köszi- de az úgy néz ki, már annyira általános, hogy már kénytelenek vagyunk ezeket elengedni a fülünk mellett...

21 komment

Címkék: szar pali gusztustalan duma dumák rio legszarabb ismerkedős alád nyúlnék

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr74419241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lókupec 2008.04.10. 02:28:35

Na jó! A helyzet az, hogy ha nem tudod magad jól érezni azután, hogy egy pasinak tetszel és ezt a tudtodra akarja hozni, az a te bajod! Az hogy ő egy bunkó, az az övé. Ha egy bulin 100 csajhoz odamegy és mindnek azt mondja, hogy "teccő geci! kő kóla?" akkor lehet, hogy 1 elmegy vele. Ez nam a pasi hibája, nem is a nőé. Egyszerűen megérdemlik egymást oszt kész! Nem?

Zoli81 2008.04.10. 08:54:28

Azt nem értem, hogy ha 2 csaj csak dumálni akar, akkor mi a fenéért mennek a RIO-ba vagy más bulihelyre, ahol nem lehet egymást rendesen hallani és sok seggfej megy oda hozzájuk. Miért nem ülnek be inkább egy visszafogottabb helyre?

Alexa 2008.04.10. 09:43:23

Zoli?szerinted el kellene bújniuk a lányoknak?nem lehet hogy fordítva ülsz a lovon?inkább a pasiknak kéne disztingválniuk,és kicsit összeszedniük magunkat.egyébként tiszta ciki amit írsz Szaszinkó.egyértelmű,hogy nem ostobák, hanem lusták és tiszteletlenek a mai pasik.Az én párom nálam sokkal idősebb.20 év van köztünk.És nem,nem a pénze,mielőttt még bárki elkezdené...hanem a kelleme,a jó modora, a kultúráltsága.Én már rég nem azt keresem egy pasiban, hogy mennyire gyorsan imádkozza le rólam a szoknyát.Hanem hogy mennyire tudunk jól,nyugodtan együtt élni.

DARE 2008.04.10. 09:49:42

Szoszimo!Nem sírni kéne, csajok, hanem örülni,hogy odamennek hozzátok.tipik picsák, akik kiakadnak, ha valakinek bejönnek, de mivel a csávó nem volt tele,a gonosz barátnőd leoltotta.erről a korábbi sztori Zsolti meg a bmw-je jut eszembe.azzal biztos elmentetek volna!ha meg soha nem szólnának be nektet,akkor meg azér blogolnátok, hogy helyrekerüljön az önbecsülésetek.cikaj

Zoli81 2008.04.10. 10:01:51

Durva és vulgáris lesz a példa, de a szemléltetés kedvéért idézem:
"Ha valaki kurvának megy, ne csodálkozzon, ha megbasszák."
Ha valaki egy bulihelyre megy, ne csodálkozzon, ha megpróbálják felszedni, és nem csak szuperértelmes modellkülsejű pasik. Nyilván nem mentség ez a köcsög bunkók viselkedésére, de minek mentek akkor oda ha ez zavar? Baromi kíváncsi vagyok, hogy ha csak nyugisan dumálni akartok, miért nem egy nyugis helyre mentek, mondjuk egy kávézóba?
Szerintem az ilyen lányok valahol vágynak arra, hogy felháborodhassanak ezeken a pasikon, hogy legyen min csámcsogniuk.

madchild 2008.04.10. 10:10:27

A férfi szar, a dumája szar, menjünk rioba beszélgetni...mi van veletek? Egy, minek nektek ferfi akkor? Kiváncsi vagyok a te superman párod milyen dumával állított be? Just for the record hogy tanulhassunk belőle:) Kettő, kezdjük ott hogy rioba már évek óta nem teszem be a lábam mert egy "kinézlek ha nem peugeot 206van alattad minimum" Félreértés ne essék nem azzal van bajom hogy egy víz 500 forint mert meg tudom venni (nem nagyképűségből!) hanem az emberek viselkedése, parasztsága...egyszerűek mint az 1es lego...miért vagytok meglepve? ha ilyen helyre mentek fix hogy az ilyenek alapok és ha oda szoktatok járni hozzá kellett volna már szoknotok..Zolinak igaza van, vágytok erre (lehet h csak tudatalatt) és ha jobbak lettek volna a srácok ki tudja? talán nem is olyan szar a duma...
ennyi meg egy bambi:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.10. 10:42:27

Össze lehet jönni valakivel szórakozóhelyen? Biztos értelmes és tartalmas kapcsolat bontakozik ki belőle ...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.04.10. 10:44:27

Kurva jó kis blog ez csak sarkalatosabb mint egy kurva posztja.

Hallottam egy mondást egy exemtől anno: A nő nagyon megsértődik ha megbasszák és mégjobban ha nem! ...vagy valami ilyesmi volt

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.04.10. 10:45:47

egy mondatban két kurva? hmmm:D

zero ne légy hülye...muzeumból nem viszunk haza senkit dugni:P

David Hasselhoff 2008.04.10. 11:29:40

Milyen igaz eric, minek hazavinni, így egyben randi és élvezet, dugjunk a muzeumban jeah :D

Zoli81 2008.04.10. 18:48:20

Hát az tuti, hogy bizonyos nőknek kell hogy benyúljanak a szoknyájuk alá, különben ők csapkodnak oda ;)
www.indavideo.hu/video/Negykezes_pinacsapkodas

Zoli81 2008.04.10. 18:50:12

Hát az tuti, hogy bizonyos nőknek kell hogy benyúljanak a szoknyájuk alá, különben ők csapnak oda ;)

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.04.10. 20:07:35

Korábban már írták, de leírom én is. Én jobban örülnék annak, ha odajönnének egyáltalán hozzám, mint annak, ami van. (Miszerint soha egy szót sem szólt hozzám az ellenkező nem**...) Sokkal szarabb lenne, ha "le se köpnének". :)

Amúgy meg furi... minden nő folyton meséli ezeket az "ilyenolyanbunkómódonpróbáltakfelszedni" történetek, de én még a két szememmel egy ilyet se láttam. Mondjuk általában csak női hátakat látok, bármerre is megyek... :D

**
Lehet egy külön pószt egy ostobacsaj címmel?

Sziget és 2005. Éppen táncolni próbáltam a partyarénában The Adventre, mikor is valaki bökdöste a vállam. Megfordultam és örömmel láttam, hogy egy szép szőke lány volt az. Érdeklődve ránézek és várom hogy mondjon valamit:
"Szia! Te drogos vagy?"
Bután néztem rá, majd miután feldolgoztam a kérdést válaszoltam egy határozott "Nem"-et és elfodultam. "Táncoltam" tovább, de két perc múlva ismét megbökdöstek. Megfordultam és ismét ugyanaz a lány volt:
"Te drogozol?"
"Nem". Elfordultam és kész.

Fel akart szedni? Vagy annyira kattogott, hogy már minden jöttmentet megkérdezett? Vagyezmivolt?!

DARE 2008.04.10. 23:23:56

-UZSSOB!LEHET,HOGY NEM TUDSZ TÁNCOLNI.


-A KÉTSZÁZHAT NEM ELÉG RIÓBA.


-SZÓRAKOZÓHELYEN NEM, MÚZEUMBAN LEHET CSAK IGAZÁN ÖSSZEJÖNNI.

-MADCHILD A HAVEROM.

PÍSZ CSAJOK

madchild 2008.04.11. 08:54:52

Csak egy rövid történet:

Szórakozohely, zene, fények, alkoholos bódultság, party vége felé közeledünk, ülünk az asztalnál (4-5 srác).
Egyszercsak egy 3as női fogat téved az asztalunk környékére, részegek és szépek, kivéve a középső akinek ugy látszik az alkohol extra bátorságot adott hogy a pókharapós fogsorral széles vigyor keretében beszélni kezdjen:
- Sziasztok srácok. Jol táncoltok. (Asztalnál ülünk!) ha kocsival vagytok és hazadobtok szórakozhatunk még egy kicsit...

A következő percben szépen felálltunk, megköszöntük nekik a kellemes szórakoztatást és elhagytuk a helységet.

madchild 2008.04.11. 08:58:04

Dare, haver, írjál még, respekt! Pisz!

2008.04.14. 18:36:51

Te hülye kurva te, meg ostoba másik! Rio? Beszéd? Szórakozás? Fel akartak szedni? Rio???? Mi a fasz????

kisfiu 2008.04.14. 18:48:16

én olyan borzasztó szomorú lettem ettől a blogtól.
Eszméletlen nehéz nőnek lenni és csak állni és várni hogy végre egy tisztességes példány próbálkozzon be, aki 3 szóval elvarázsol. gonosz gonosz világ, szegény kicsi ártatlan, okos gyönyörű lányok.

Imádlak titeket mind. (most komolyan)

Férfinak lenni sokkal egyszerűbb, éppen csak ezerszer kell hülyét csinálni magadból tizen-, huszonéves korodban, hogy az a néhány természetesen egytől egyig tökéletes nő összejöjjön, aki melett társra találhatsz hosszabb rövidebb ideig, vagy ha még azt sem legalább megtanuld, hogy hogyan nem röhögnek ki a jelenlévő barátnőikkel együtt.

fáncsi 2008.04.19. 22:19:31

A kép nagyon aranyos! Ki a lány?

fáncsi 2008.04.19. 22:34:14

OK, kitaláltam:)

lyukrafutó 2008.05.16. 09:52:29

"Vagy a palik tényleg ahhoz vannak szokva, hogy hülye dumákkal be lehet fűzni minket? "

Ahogy mondod..nyilván nem véletlen.
süti beállítások módosítása