HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Miért vagy ilyen bánatos? Gyere fel hozzám, és én megvígasztallak!

2008.04.23. 17:44 :: Szaszinko

"Szia Szaszinkó!

Nekem is van pár ostoba pasis sztorim. A legszebb amikor egy randiról jöttem, rózsával a kezemben,és a buszt vártam..Egy fazon a kocsijából kiszólt, hogy elvigyen-e?Mondtam, hogy kösz, jó lesz a busz is. De erősködött, hogy a 8as ritkán jár vasárnap, és egyébként Robinak hívják, és ismerkedne…Akárhogy forgattam a rózsámat, nem tűnt fel neki. Olyan nagyon elszomorodtam. Hogy semmi sem szent. Nem is válaszoltam neki bementem  buszmegállóba és leroskadtam a székre. Mire ő kiszólt:

-Miért vagy ilyen bánatos? Gyere fel hozzám, és én megvígasztallak!

Itt biztos valami nagyon frappánsat kellett volna mondanom de csak annyit tudtam mondani, hogy "nem kössz". Én annyira elszomorodtam... elrontotta a szép rózsámat a rohadék, mert nekem már mindig csak az a Robi jutott róla eszembe."

92 komment

Címkék: busz lány ostoba bunkó rózsa pasi megálló megvígasztal béjeggyűjtemény

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr4439018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flimo13 2008.04.23. 19:41:10

Egyem a kis mimóza lelked..

Herlock Sholmes 2008.04.23. 19:45:26

Én Robi helyében azonnal feldugtam volna neked a rózsát.
Mázlista vagy.

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.04.23. 19:54:51

Továbbra is tartom azt a véleményt, hogy akkor sírna igazán a szátok, ha hozzátok se böfögnének. Ha úgy kellene egy hétig járkálnotok a városban, hogy minden férfiszem folyton elfordul, sose néznek rátok. Nah akkor tényleg kiborulnátok.

Yoli 2008.04.23. 20:05:48

Jujj szegény kislány! Verbálisan molesztáltak? Vagyis nem is, csak kedvesek voltak hozzád! Ne aggódj pár év múlva a kutya se fok rád se nézni se, nemhogy meg...!

Géza 2008.04.23. 20:09:34

Képzeljétek, engem meg múltkor leszólított egy nő az utcán! (Férfi vagyok.) Hát úgy, de úgy fölháborodtam, hogy egy jó nő du.ni akar velem, gondoltam följelentem nyomban. A hüly nem vette észre, hogy rúzsos a makkom. Mai napig elborzadok, ha csak rá gondolok. Milyen agresszív némberek vannak. Ismerkedni akarnak. Undorító!!! Kérlek vigasztaljatok meg, mert 3 éve nem tudok emiatt utcára menni!

Sv 2008.04.23. 20:10:02

uzssob: Igy van. :) Múltkor egy csaj a cickóit nyomta a vállamnak a 6-os villamoson, hogy vegyem már észre. Persze csak azért se tettem. Egy kicsit morcosnak tűnt mikor leszállt...

Nebameg 2008.04.23. 20:10:18

Borzasztó! Rózsával a kezedben leszólítottak? Mikor szomorúan leroskadtál, akkor folytatta? És azóta csak ő jut eszedbe? Talán mégis be kellett volna szállnod hozzá.........

Dark Némber 2008.04.23. 20:12:47

Bírom az ilyen "nőket", akik strsszként élik meg, ha valaki szóbaelegyedne velük. Minek megy az ilyen utcára?

pipboy2000 2008.04.23. 20:20:42

Hát beszarok bazmeg! Ennyi sötét parasztot 1 helyen max tótawénél láttam. Nagyon remélem, hogy csak poénkodtok...

vargánya 2008.04.23. 20:21:33

"A nő szexuális lény. A férfi is az, de nem
csa az."
"...mert a férfié a pénisz, a vagináé a nő."
Ottó Weininger, 1903

Géza 2008.04.23. 20:23:48

Légy oly kedves ezt fejtsd ki!

Nebameg 2008.04.23. 20:25:53

Inkább ne fejtse ki, ez nem az a blog..:D

Géza 2008.04.23. 20:27:22

Csak érdekel, hogy minket ócsárol, vagy a posztolót.
A válasz miatt... :D

MONNNYGYON LE 2008.04.23. 20:33:10

Ezt a blogot ki indította ilyen címmel, meg milyen hülye feminista pcsa posztol ide?

kisbalas 2008.04.23. 20:39:26

Ezt a csajt se az eszéért fogják ellopni....
Abba nem gondoltál bele, hogy egy jól sikerült randi után az egész kisugárzásod megváltozik?

bovaryné 2008.04.23. 20:45:07

Ennyi hímsoviniszta barmot! Fiúk, nem baj... Ha nektek ez így jó, ám legyen. Ha csak egy lyukra vágytok, és ha a lyuk is egy faszra vágyik, akkor minden ok. Ha esetleg igazi nő kell nektek, akkor nem árt igazi férfiként viselkedni. A hozzászólások alapján ti pedig nagyon messze vagytok ettől a ketegóriától.
Ha egy "nő" ugarik, és megy a lakásra egy ilyen beszólásra, az szimplán egy kapca. Akit leakasztanak a szögről, belétörlik a farkukat, majd visszaakasztják. Meg is érdemlik. Szívetek joga, ha ti ilyenre vágytok. Ámen.

Ági86 2008.04.23. 20:58:01

Hogy mennyi ostoba pasi irogat még a kommentekbe is! Gondolom az ilyeneknek ez a legnagyobb élvezet, már közvetlenül azután, hogy magukhoz nyúltak, mert nő biztos nem tenné.

Én 2008.04.23. 21:01:26

bovaryné postjával tökéletesen egyetértek. Ennyi hülye faszt, ilyen ostoba megnyilvánulással ritkán látni egy helyen. Gratulálok nektek!

Ja... én is férfi vagyok. És szégyellem magam miattatok.

kisbalas 2008.04.23. 21:01:50

Öööö....Bovaryné, egy "igazi nőnek" nem lehet amúgy kedve csak dugni?
(Na persze a béna szöveg attól még béna szöveg.)

., (törölt) 2008.04.23. 21:04:12

Az ilyen esetekre taloálták ki a névjegyet. Kérsz tőle egyet, ha szimpi. Ha nincs neki, akkor nem egy nagy fazon. Ha van, akkor cseréltek, s majd meglátjátok. Ha meg nem volt szimpi, akkor mi van?
Kimentek, egy puncitakaróban az utcára, kilóg a melletek, mert tetszeni akartok. Tetszettél. És? Hatalmas stressz?

Sipi 2008.04.23. 21:04:22

T. bovaryne...

a vagina legfobb szerepe nem az, hogy legyen hova havonta par napig vattat tomni, ahogy a penisz funkcioja sem merul ki a melegviz idonkenti atengedeseben.

persze, lehet elni b@xatlanul is. szived joga, hogy idezzelek.

csak imho tahosag masokat azert csesztetni, mert maskepp elvezik az eletet, ahogy te.

a szex a legnagyobb adomany a vilagon. mi tobb, gyakorlatilag kotelezo, mert a szexualis vagy elfolytasa igen komoly mentalis problemakhoz vezethet.

szoval eljenek a "kapcak":-D

Marko 2008.04.23. 21:07:29

Teljesen olyan érzésem van, mint mikor az óvodában kigáncsolja a kislányt a fiú, mert titokban tetszik neki, de azért a férfi hiúság mégsem engedheti meg, hogy odamenjen és normálisan hívja fel magára a figyelmet.
Fiúknak : Azért valljuk be , autóból buszmegállóba csajzani nem túl fain.
Lányoknak : Azért még is csak egyszer élünk.Nem lehet mindig kurva rendesnek , meg kimértnek lenni.

Herlock Sholmes 2008.04.23. 21:08:36

Az összes BB ide fog jönni kommentezni?

BB = baszatlan bálna

Sipi 2008.04.23. 21:09:29

T. En

csak nyugodtan szegyelld magad miattunk.

addig mi dugunk helyetted is, jo?:-D

protect 2008.04.23. 21:10:00

Ági akkor tedd te is, és talán akkor megnyugszol és nem írsz hülyeséget :)

candream (törölt) 2008.04.23. 21:13:16

Sipi
Ha olyan sokat dugnál, akkor nem itt kommentelnél.
:DDDD

ribulR 2008.04.23. 21:14:27

Minden nő perverz állat! Mindig úgy tesznek, mintha nem tetszenék nekik pedig igen!

kisbalas 2008.04.23. 21:15:47

Baszatlan Bálna :DDDD
szívemből szóltál....

Sipi 2008.04.23. 21:16:06

candream

a munkaidot nem szep dolog elb@xni..

de mar varnak...;-)

candream (törölt) 2008.04.23. 21:20:27

Sipi
Szerinted igaza van az első kommentelőknek?

Nebameg 2008.04.23. 21:21:52

Persze, h igazuk van, mert ez egy ritka szar történet.

kisbalas 2008.04.23. 21:24:52

Ne már... most komolyan, mi a f*sznak ennyire megsértődni azért, mert rózsával a kezében szólította le valaki??? Baszki, engem terhesen is szólítottak le, mondtam szépen, hogy "nem látod, hogy telt ház van?" Magamban meg nyugtáztam, hogy jól van, ezek szerint nem vagyok egy szörnyű tehén kismama, és nem éreztem úgy, hogy most le kellene tépnem a gonosz hím valamelyik testrészét...

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.04.23. 21:27:54

Nem tudom, de jól sikerült randi után örülni kéne.
Mi lett volna, ha a lány azt mondja h randiról jött, és jól sikerült, köszi, de nem?
Egyszerű, és akkor nem engedtük belekeverni az ösztönöket.
Szerintem az autó tulajdonosa nem randevúra akarta hívni...

A rózsához társulhat egy ilyen emlék. Ennyi. A randevúpartnernek meg ha járni kezdenek, meg lehet mondani, h bocsi a rózsát egy ideje nem szeretem, mert emlékeztet vmire.

Sipi 2008.04.23. 21:28:32

candream

ha az a kerdesed, hogy 100%-san azonosulok-e a kijelentesevel, akkor nem.

ha viszont az, hogy valoban kepmutatasnak tartom-e azt, hogy egy no, aki ad magara, "kipakol", stb - amit mint tudjuk, nem masert tesz, minthogy a szexualis partnerkeresesben novelje az eselyeit a konkurenciaval szemben - jatsza a maszatost, maikor eleri a celjat - azaz felebreszti valakiben a szexualis vagyat -, akkor igen.

Nebameg 2008.04.23. 21:29:37

Én! Egy igazi férfi nem szégyelli magát más miatt. Ócska trükk, így bevágódni bovarynénál.....

Sipi 2008.04.23. 21:36:39

Na tovabbi kellemes csevegest mindenkinek, reszemrol megyek kielni alantas vagyaimat..:-D

BBk forever 2008.04.23. 21:46:15

Baszatlan Bálna! :D Nagyon nagy szöveg!
Amúgy senki nem sértegetett senkit, amíg nem jött pár férfigyűlölő BB. :)
Aki azon fölháborodik, hogy meg akaják b.szni az egy hülye picsa. Aztán még plussz eljön ide sírni a BBk közé. No comment kedves BBk.

ork a hegyről 2008.04.23. 21:53:34

Névjegykártya???
Te hülye vagy???? Vagy csak ennyire fapina????
Most nézem a nicked. Ha vele azonosulsz akkor a kerdést visszavonom. Tuti hülye vagy!!!

candream (törölt) 2008.04.23. 21:57:02

Nem azért van felháborodva, mert meg akarják dugni.

BBk forever 2008.04.23. 22:03:52

Hanem megt rózsát tart, és úgy akarják megb.szni. Az máááás....
Remélem ilyenkor elgondolkodik legalább, hogy ír-e máskor ekkora baromságot...

candream (törölt) 2008.04.23. 22:09:41

Nem. Nem azért mert rózsát tart a kezében.
Ezt tényleg el kell magyarázni?
Kérdezd meg a barátnődet.

2008.04.23. 22:24:39

Egy újabb hülye fapicsa. Mi a baj ezzel a szituációval? Kurvára semmi. A pasi tett egy mérsékelten tolakodó ajánlatot (ha a csajnak bejön, utólag azt meséli: Megállt a Józsi előttem, rámenős volt és helyes, szép autója volt, összejöttünk), a csaj azt mondta nem, a pasi elment. Mi történt? Semmi bazmeg, mit kell ezen nyammogni?

csiri bá 2008.04.23. 22:31:43

Jók a cimkék:

"rózsa, bunkó pasi, ostoba lány, busz megálló, megvígasztal, béjeggyűjtemény"

Legfőképp a "busz megálló" és a "béjeggyűjtemény"...

Mindez egy "ostoba lány"-tól...
de legalábbis (helyes)írástudatlantól..

:O)

Szutyokvári Gamelán Tobogán 2008.04.23. 22:41:56

Elnézést, most csuktam be Schopenhauert, mi van? Egy szót sem értek az egészből.

BBk forever 2008.04.23. 22:42:38

Úgy látom nem csak én nem értem.
Vagyis értem, hogy a kis hercegnő szerint őt inzultálták, de a valóság az, hogy nem. És ezért ír egy blogbejegyzést egy ilyen egyébként is szánalmas blogra. Ha neked el kell magyarázni, hogy ezzel mi a baj, akkor vigasztalgassátok egymást magánban!

Lili Marleen 2008.04.23. 23:26:59

Hat nalam a multkor egy egesz rozsato volt, egy zsak folddel, asoval, talyigaval, mindennel de b.tak leszolitani.
Bunkok.
:DD

kolyok · http://www.apjafia.hu 2008.04.23. 23:31:43

Na lassuk inkabb a tobbi sztorit, mert ez nem csapott foldhoz.

flimo13 2008.04.23. 23:36:50

"Az ilyen esetekre taloálták ki a névjegyet. Kérsz tőle egyet, ha szimpi. Ha nincs neki, akkor nem egy nagy fazon"

Ez jó, se névjegyem sincs, se Springfield gatyám, kezdem ásni a gödröt, ahova eltemetem magam :D

A fanyalgóknal: ha ez neki tényleg lelki törést okozott (mármint hogy rózsával leszólítják), az menjen el orvoshoz. Amúgy tetszik a blog, de ez a post se nem aranyos, se nem vicces.

LyukasBogrács 2008.04.23. 23:47:45

Nekem ez a csaj-felszedés rész kimaradt az életemből. Nem tudom pontosan, hogy mit hagytam ki, de nem is nagyon bánom... Minek is bánnám, most már úgy is késő.

Nekem az italra-meghivás, a tánc (tánciskolában tanult!) nem jött be: előre lecsekkoltam a kolleganőt a céges bulin, hogy milyen táncot szeret (kubai volt a zenekar), egy szalvétára ráhevenyésztem, hogy cha-cha-cha, és az énekes csaj kezébe nyomtam. Rá is zenditettek a művészek, erre a kolleganő:
-Neee, légyszi, fáradt vagyok, most neeeem, majd máskor, sokan vannak itt, stb.

Elnézést, ha valamit kihagytam a felsorolásból.

badgirl 2008.04.24. 00:30:01

Kedves beszólogató Okos Pasik!
Nem tudom hogy hogyan állnátok hozzá az esethez, ha a ti barátnőtöket/lányotokat akarná valaki felszedni valamilyen ócska dumával. Akkor is azt mondanátok, hogy nem baj lányom, menj csak legyél épp olyan ribanc, mint amilyennek néznek? Biztos azért nem értékeled, ha utánad röfögnek, mert dugatlan vagy?
Mielőtt leírjátok a poénos beszólásokat próbáljátok beleképzelni magatokat a másik helyébe...
Ugye, hogy nem is olyan vicces?

Bert 2008.04.24. 00:31:36

Még jó, hogy pont volt egy szék amire "leroskadhatott", mert mi lett volna, ha seggrebaszódik ott a "szomorúságtól".

Alfonzhal 2008.04.24. 00:56:37

Megyek az úton a béemvémmel és jégkrémet eszem. Megáll mellettem egy villamos. A lehúzott ablakon átkiabál egy nő:
- Aki ilyen jól tud jégkrémet enni, annak kár elhanyagolnia a tehetségét erre a rózsára! - és azzal áthajított a kocsimba egy gázrózsát.
- Feljössz, hozzám? Megvigasztallak!

Annyira felháborított a bunkó stílusa, hogy felmentem hozzá. A falon Boldog Salkaházy Sára és Boldog Kalkuttai Teréz fényképei voltak. HÁT ENNEK SEMMI SEM SZENT?!

De vicces 2008.04.24. 01:11:36

De vicces!
Max. a dugatlan BBknek nem. :D

ezsoezso 2008.04.24. 01:15:19

"elrontotta a szép rózsámat a rohadék..."

Azért jól esett ezt a "tragédiát" így kiírhattad magadból?
Bezzeg, ha nem vesznek észre az a baj.

bög 2008.04.24. 01:20:19

elszomorító ez a blog. Komolyan erre számíthatunk lányok, ha odamegyünk hozzátok, hogy utána a magatok kis egyszerű stílusában megirjátok ide? Hát kár...

quetia 2008.04.24. 01:28:31

Szerintem a rózsás lány nem háborodott fel, csak elmesélte azt a kellemetlen helyzetet, amihez hasonlót már én is átéltem, többször is: mész hazafelé, épp elbúcsúztál valaktől, tele vagy gondolatokkal, és egy ismeretlen pasi elkezd nyomulni (ócska vagy nem ócska dumával), nem veszi észre magát, nem érti meg azt, hogy "NEM", neked pedig épp nem jut eszedbe semmi frappáns reakció, és amúgy sem vagy az az agresszív fajta...marad az elszomorodás, tényleg.
Ami engem felháborít, az a kommentekből áradó agresszió...ti vajon hogy beszéltek, hogy viselkedtek nőnemű ismerőseitekkel az életben? (vannak egyáltalán??)El sem tudom képzelni, ugyanis ilyen szintű emberekkel eddig még szerencsére nem találkoztam. Talán valami fegyházból írtok?

komoly 2008.04.24. 01:30:16

Ha az ostoba pasikról akarsz blogot, akkor ne ilyen írásokat publikálj, mert visszafele fog elsülni.

komoly 2008.04.24. 01:32:49

Igen quetia, aki nem érez együtt a blog írójával, az csakis fegyházból írhat és egy érzéketlen tuskó lehet...

??? 2008.04.24. 01:59:13

azon miért kell elszomorodni, ha egy lány bejön egy pasinak?csak mert én a fordítottjától (ha megtettszem egy lánynak), bármilyen szitu is legyen, nem leszek szomorú, inkább kifejezetten jólesik. aztán, h ki mennyire kitartóan próbálkozik, az változó.

rózsaműszerész 2008.04.24. 03:14:35

Elrontották a rózsádat?
Gyere el hozzám, díjmentesen megjavítom. Meg is vigasztallak grátisz (nekem ez az üzlet).

Férfiak! Bármikor elronthatjátok egy nő rózsáját és akkor rohadék vagyok. Ne rontsátok el a rózsákat! Hányszor kell mondani!!!!!

Muszáj volt ilyen provokatív címet adni ennek a blognak?? 2008.04.24. 07:52:50

Mi értelme ennek így?

zorrobomber 2008.04.24. 08:11:57

Egyszerű az oka annak hogy miért szólják le sokan ezt a hölgyet. Azért, mert mindenki tudja hogy tuti volt már a hölgy hasonló szituációban, csak esetleg akkor nem randiról jött, jobb volt az autó(audi q7 tapasztalatom szerint csodákra képes), esett az eső, stb. és akkor belement a hölgy "kalandvágyból". Mert ugye a nőknek miért ne lenne ehhez joguk, ilyenkor meg ezzel jönnek. Van, de akkor ne taplózzák le a szegény Ladás fiatalembert!

zi 2008.04.24. 08:14:32

Re:sipi
Az, hogy tudjuk mire való a vagina, és a fasz, az nem azt jelenti, hogy bunkónak kell lenni a posztolóval. És akkor, légyszi olvasd el az első hat hozzászólást. Még ilyen hímsoviniszta bunkóságot. Persze tudom, hogy vannak még nők, akiknek ez bejön, de szerintem vannak határok.
Empátia, csak egy kicsi empátia.
Mondjuk, ha a te barátnőd megy haza a tőled kapott rózsával, örültél volna, ha mindenáron bele akarták volna törölni a farkukat?

paja 2008.04.24. 08:23:09

Szerintem, sok fickó csak keménynek akarja érezni magát, amikor a szegény kisleány bánatára "szellemesen" reagál. Ha a barátnőjük, hasonló szituról számolna be nekik, biztos megértőbbek lennének és ajánlatot tévő ffi. társukat köcsögöznék.
Ja kérem! Más dolog, ha én szarok valaki kalapjába, s megint más, ha az enyémbe szarnak!

Santer 2008.04.24. 08:24:23

Hölgyeim, ez siralmas.

ex-dr. vuk 2008.04.24. 08:25:08

Lehet, hogy en vagyok maradi, de hogy van az, hogy manapsag az is elfogadott "ismerkedesi" forma, hogy egy kocsibol kilogva kiuvolt a buszmegalloba, hogy "feljossz hozzam"?

Konyorgom...

Ja, en is pasi vagyok, de sosem csinalnek ilyet.. Nem vagyok sikeres?

cepasz 2008.04.24. 08:34:12

Én azt nem értem, ha olyan jól sikerült a randi, akkor mi a búbánatért vártál egyedül a villamosra!?

ikri 2008.04.24. 08:37:43


Tényleg gáz némelyik --magát alfaegyednek képzelő-- hím viselkedése.

Pár éve elmentünk a barátnőmmel (elég komoly kapcsolat volt ez már akkoriban is) egy szórakozóhelyre, de nem ilyen táncikálós-mulatósba, hanem ahol úgymond "beszélgetni is lehet".

Megtaláltuk a pont nekünk való asztalt, többé kevésbé eldugott helyen is volt, meg nem kellett egymás fülébe ordítozni, hogy értsük a másikat.

Na, egy szó mint száz, kimentem a kissé távol eső pulthoz a rendelésünket leadni. Mire sorbanállás után pár perc múlva visszaértem, mit látok?

Egy kis takony 18-20 év körüli menő, partiarc fiúcska ül az asztalunknál, s nagyban "előadja magát" a páromnak. Oké, eddig semmi gond, gondoltam biztos ismeri valahonnan (Miskolcon voltunk, Zita miskolci volt akkor, én budapesti, alig ismertem a várost)

Leülök én is, gondoltam majd bemutatat Zita neki vagy valami... de nem: rá se hederített az udvarlóra. Mivel jobb ötletem nem volt, így tettem én is.

Egy kis idő múlva az emberke --talán észrevette magát-- abbahagyta a Zitára összpontosított meddő szófosását, s végül engem kérdezett meg, hogy zavar-e engem hogy "inzultája" a barátnőmet. Mondom neki: nem, dehogy zavar, annyira már ismerem őt, hogy le se szarja a hozzád hasonlókat. Csórikám erre elkezdett kurva keményen méregetni (volt köztük 8-10 év korkülönbség, meg vagy 30 kiló az én javamra) Végül visszaült az asztalához --három másik hozzáhasnló teremtmény mellé-- s próbáltak egész este roppant fenyegetően figyelni minket.
(a legtestesebb csóka lehett vagy 60 kiló, szóval néha egész jókat mosolyogtunk rajtuk)

Nem tudom, miért jó egyeseknek ilyen viselkedéssel saját magukat égetni. Talán csak kicsit többé idő és helyreigazítás kell az ilyennek, hogy leessen neki, nem ő az Alan Delon. :-))

zi 2008.04.24. 08:39:03

Re: cepasz

Ez az egyetlen jogosan feltehető kérdés.
De ezer körülmény lehet, tehát gondolom nem ok nélkül.

ólomlábú csodacsatár 2008.04.24. 08:53:08


hehe... Férfi létemre nem a postok, hanem a kommentek miatt járok vissza már jóideje. Egyszerre nevetett meg, és borzaszt el, hogy a férfiak és a nők milyen (álom!)képekkel, elvárásokkal élnek a másik nem irányába.


Az itt kommentelő férfiak (vagy magukat annak vallók) engem azokra az ismerőseimre emlékeztetnek, akik lépten-nyomon állítják, hogy tudnának ők nőt szerezni maguknak (nem is akármilyet!), ha akarnának. De ők nem akarnak. Mert úgy könnyebb és szebb az élet. És nő nélkül sokat lehet szórakozni, utazni (mellesleg megemlíteném: egyiket sem teszik SOHA). Aztán ha megszánja őket a női nem egy kevésbé vonzó tulajdonságokkal megáldott egyede, hanyatt-homlok dobálják el az addigi elveiket. No meg a férfiúi büszkeségüket.

De ha szabad, valamit a fiúk (mert a fenti kommentelők inkább ezek, mint férfiak) védelmében is megjegyeznék: a saját környezetemben is tapasztalom, hogy a nőknek (a női nemnek nagy részének, úgy általában) is maximális elvárásai vannak irányunkba. Legyünk jóképűek, erősek, viccesek, műveltek, spontánok, satöbbi. De mikor szóvá merjük tenni, hogy egy nő pedig legyen NŐ!, akkor jön az anyázás és a kispöcsözés. Mert az egész nem csak abból áll, hogy lemész 45 kilóra, felveszed a feszes göncöt, kikened magad, és végigvonulsz a városon. Hanem abból is, hogy a fenti stílusban kommentelő, és utcán beszólogató tahókat úgy tudod leoltani, hogy fülét-farkát behúzva somfordáljon el (többek között). Volt már ilyen barátnőm, tudom miről beszélek. Talpraesett volt, és imádtam ezért. Nem siránkozott, hanem ha valami nem tetszett neki, elintézte maga az ilyen parasztokat.

Viszont van itt valami, amit meg én tartok undorító szokásnak: ha a lány* kipakolja mindenét, utána pedig fel van háborodva ha megnézik. És itt most nem a bámulásra, vagy a "kiéhezett farkas" -szerű nézésre gondolok. Az tényleg bunkóság. Hanem arra, ha szimplán rátok nézünk. Érdekes, hogy sok nő ismerősöm van, akik hihetetlen jól néznek ki, de még soha nem panaszkodtak a fixírozás miatt. Úgy öltözködnek, hogy mindig csak annyit mutassanak magukból, amennyit az adott helyzetben nem szégyellnek. Éppen ezért nincsenek is felháborodva, ha valaki észreveszi azt, amit meg akarnak mutatni. (a "de én nem a világnak tettem ki a melleimet, azt akartam, hogy egyedül a jóképű Áron temesse bele a tekintetét" -jellegű replikákat kérem mellőzni!)

Még valami: Kedves hímnemű kommentelők! Lehet, hogy
a nőknek az a legrosszabb, ha észre sem veszik őket. De ez csak akkor igaz, ha magukra valamit is adó, nem alpári stílusban közelítő farkasnépségről van szó. Szóval nyugodjatok meg, szegjétek fel büszkén a fejeteket, és a jövőben sétáljatok el peckesen minden nő mellett, akit csak megláttok az utcán, anélkül, hogy akárcsak rá mernétek nézni. A legkevésbé sem fogjátok öngyilkosságba kergetni őket. Esetleg szereztek nekik néhány kellemes percet ezzel a teátrális férfidrámával. Sic!

Summa a lényeg: a "ne sírj, henem örülj, hogy meg akart dugni" - jellegű kommenteknek erősen tahóság szagúaknak tartom.


*igen, lány. nővé pedig NEM az életkora, vagy a mellbősége teszi majd.
**nem akarok a mindent tudó megmondóember lenni, a fentieket pusztán személyes tapasztalat eredményei

Nagykevély 2008.04.24. 08:56:08

Tekintve a mai ungarische lyányok párválasztási preferenciáit és az emiatt felhalmozódott frusztráció nagyságát férfi részről, olyan ez a blog mint amikor bepöckölik a csikket a lőszerraktárba.
Hölgyeim, ugye nem gondoljátok komolyan, hogy néhány szar duma miatt sajnálunk titeket.
A férfiak nempénzes, nem római arcélű részének marad ugyis itt a netes átkozódás....

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.04.24. 09:04:21

na ez megint tényleg gáz, sajnálom szegény lányt.

Sipi 2008.04.24. 10:20:37

T. zi


mi kozom nekem a tobbi postolohoz?
ha ok bunkok voltak, az legyen az o dolguk. nem hinnem, hogy azert, mert ferfinak szulettem automatikusan felelosseget kell vallalnom mas ferfiak cselekedeteiert.

en leirtam a velemenyem, "oszt sanyi". lehet, hogy ez egyes reszleteiben megegyezet azon postolok velemenyevel, akik esetleg azt nem a tarsadalom kepmutato elvarasai szeerint tettek meg.

de akkor is, en en vagyok, ok meg ok.

vagenzi?;-)


es mivel alapvetoen poligam vagyok, igy igazabol nem jellemzo tulajdonsagom a feltekenyseg. lanyom meg nincs. mondjuk kifogasom sincs az ellen, ha ellenkezo nemu emberek megprobalnak ismerkedni egymassal. es teljesen logikus szamomra, hogy ezeket az ismerkedesi probalkozasokat a szexualitas motivalja.

szoval megertenem a felhaborodast egy apaca eseteben. o vilagga kurtoli ruhazataval, viselkedesevel, hogy bezony, o nem kivan senkivel sem dugni. tehat senkivel.

de nem hinnem, hogy a blogbejegyzes szerzoje apacaruhaban szenvedte volna el az "inzultust". ugyhogy ez csak prud hiszti, hipokratizmus, semmi tobb...

zorrobomber 2008.04.24. 11:19:05

Nekem ez a kedvenc csajozós szövegem:
"MEGBASZLAAAAK!!"

kisbalas 2008.04.24. 11:21:19

:DDD Ez azért elég érdekes hozzáállás, hogy jajj, ha a ti csajotoknak/ lányotoknak szólnának be...! Legyen erős mindenki, akinek ez lelki törést okoz, valószínűleg be fognak ám szólni az említett hölgyeknek is, le kell tudni reagálni valahogy az ilyet, ha nem is szóban, legalább magadban... Ha ettől ennyire kiborul valaki, sajnos jó eséllyel lesznek még kellemetlen pillanati ezen a kegyetlen bolygón :))) Ahogy így elnézem a lányomat, aki vidáman szunyál a kiságyában, hát sokkal kevésbé féltem a hülye beszólásoktól, mint amennyire a fapicsa barátnőktől, akiktől azt lehet megtanulni, hogy hogy NE kezelje helyén a dolgokat...

idiotapocs 2008.04.24. 11:37:32

nem tudtam megállni :D

Sipi 2008.04.24. 11:38:03

T. kisbalas


ahogy mondod..:-)

rusnya 2008.04.24. 11:55:50

Igaz tortenet kovetkezik, velem tortent: alapvetoen nem vagyok egy nagy csajozos tipus, foleg nem tancos f'szverdekben, meg buszmegallokban, meg barokban vagy mi. Egyszer viszont egy haverommal setalgatva meglattunk ket kib@szottul jol kinezo csajt a padon vihoraszva. Pojenbol kitalaltuk, hogy na majd most vegre kiprobaljuk, bunkok leszunk. Odamentunk, es csak annyit kerdeztunk, hogy "Szeretsz szopni?" egy ora mulva ket gyonyoru fiatal lanykat szoptattam egyszerre es utasitgattam oket hogy mit hova dugjanak!!!!!! Egesz eletemben azon tortem magam hogy mi a f@szt is mondhassak nektek hogy ne alazzatok porra, es ne azon kattogjak ket hetig hogy mar megint mit b@sztam el. Csak azt kell mondani hogy megb@szom a torkod, es csoda tortenik. Szoval erted.... ;)

idiotapocs 2008.04.24. 11:59:54

rusnya, kiváló történet! most hogy így mondod, velem is történt hasonló, megadtad az ihletet a 2. hujepicsak.blog.hu bejegyzeshez :D

the férj of kisbalas 2008.04.24. 12:16:12

rusnya - vháááá :))))) ez komoly volt, de mondjuk csak megerősíteni tudom...

Egyébként meg annyi az egész, hogy ha az ember nem mattrészeg, akkor kell legyen annyi helyzetfelismerése, hogy érezze lehet-e próbálkozni, pl. rózsával álló lányt buszmegállóban azt eléggé felesleges leszólítani... meg mondjuk temetésről jövőt se állítunk meg hogy jól áll a fekete... ilyesmik...
De 'padon vihorászó', 'fesztiválozó', neaggyisten 'padon jégkrémet szopó', az már esélyes, tehát aki kihagy egy próbát az hülye...

szerintem.
múltidőbe :)

Qqcs 2008.04.24. 12:29:08

Kiegészítésként: mostanában többször megesett, hogy megpróbáltam udvarias lenni a hölgyekkel, és kb. ufonak néztek. Lehet, hogy ez már korosztályi szakadék. Igaz volt ellenpélda is.
No, mindegy. Szerintem alapvetés, hogy mutass egy hölgyet, és én úriember leszek, de ha egy HP-t látok én se változom Grál lovaggá, igaz nem is érdekel.

zi 2008.04.24. 13:03:17

T. Sipi

Magam is poligám hím lennék, elég erős korlátok között, de tényleg nem gondolom, hogy ez az autóból kihajolós "előtte táncolunk?" duma tartható lenne.

Tudom, hogy macsónak lenni kúl, de én más macsókat tartok emberszerűnek. Vannak társadalmi normák, ahol ez nem fér bele. Más kérdés, hogy azt a nőt, aki ilyen dumára beülne az autómba, úgy dobnám ki, hogy a lába nem éri a földet.

De van erre egy analógiám: Heteroszexuális férfiként üldögélsz a buszmegállóban és egy meleg fiatalember hasonló képpen invitál. De azután is invitál, hopgy píszí módon finoman közlöd vele, hogy nem. Mégegyszer: empátia.

Igazad van nincs közöd a többi hozzászólóhoz. Csak te voltál az utolsó csepp a pohárban. Sorry! :)

Sipi 2008.04.24. 13:58:41

T. zi!

nem hinnem, hogy bocsanatot kellene kerned azert, mert mas velemenyen vagy, mint en..;-)

Matu 2008.04.24. 14:08:10

Valaki feltette a kerdest, hogy "ide csak a Baszatlan Balnak jarnak kommentezni?"

Jelentem, ez a post a Baszatlan Balnake:))
Tehat ha kotekedni akarunk, miert is ir ide minden BAszni Keptelen Him?:)))

Vagy mi ez a sok feszultseg, amit itt probaltok levezetni?:))

majd azt en tudom 2008.04.24. 14:31:48

De most ezzel tenyleg mi volt a baj? Én nem szólogatnék ki kocsiból, de mi volt itt a bunkóság? Arra vagy csak képes, hogy lóbálod a virágod, beszélni már nem, és ezért a másik a hibás? Annyit nem tudtál kinyögni, hogy "ööööö, köszi van barátom", ha már többre nem futotta? Ehh... Szerintem pont a verbális impotenciád okozta frusztrációt próbáltad kiélni ebben a postban. Csak hát kilátszik.

És még mielőtt nők vs. férfiak ostobaságnak látszana a hozzászólásom, gyorsan hozzáteszem, hogy az én nőismerőseim egyike sem sértődne meg ezen. Lehet, hogy hülyének néznék az illetőt, amiért nem vont le messzemenő következtetéseket a csokorból, de inkább csak örülnének a bóknak.

kisbalas 2008.04.24. 15:29:19

Jaja, Matu, meg főleg a megb*szott nők mit keresnek itten, nem? :DDD

candream (törölt) 2008.04.24. 19:21:49

Ez az egyed akkor nem lett volna ostoba, ha:

Egy randiról jöttem, rózsával a kezemben,és a buszt vártam..Egy fazon a kocsijából kiszólt, hogy elvigyen-e?Mondtam, hogy kösz, jó lesz a busz is. De erősködött, hogy a 8as ritkán jár vasárnap, és egyébként Robinak hívják, és ismerkedne…Akárhogy forgattam a rózsámat, nem tűnt fel neki.
Mivel nem mondtam semmit elhajtott.

visszamennyé 2008.04.24. 21:55:03

álltam a buszmegálóba' mikó odahajtott egy rózsaszín sportgéplyárműben egy lány, szőke nagyseg..mellű. Kiordított h "aki ilyen jól forgatja a rózsát, az basszon meg engemet, jól". De kérdeztem h szűz-e még, mondja hogy nem ám! HÁT MÁR SEMMI SEM SZENT??? Nagyon elszomorodtam, akárhogy forgattam a farkamat, nem értette, hogy csak szűzpecsenyére várokk.


bászkii

Aztán velem is megesett:

Mentem a piros géplyárművemmel(sport típusus, nagyfelnis) az ótoúton, mikor látom, hogy egy lyány áll a baszmegállóban, hát rádudálok, hogy elvigyeme. Asszondja kösz nem, mert a b(a/u)szt preferálja. Aztán forgatja a kibaszott rozsalyat, há' nem semmi, megakartam vigasztalni egy duplával, orrba mindenhová ment vóna... nem kérte, bászki

MNK MNR ANAK ANAR

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2008.06.03. 16:30:13

Ez a szegény kislány sincs több 16nál

harcibarbi 2008.06.13. 02:01:58

Ez most mi? Nem értem.
Most nyominger vagy? Vagy hogy?

Végre vki rádnézett és te a rózsádba dőltél?

zigazig-ha 2008.08.07. 22:45:02

Dark Némber 2008.04.23. 20:12:47
"Bírom az ilyen "nőket", akik strsszként élik meg, ha valaki szóbaelegyedne velük. Minek megy az ilyen utcára?"

na ez már durva volt. volt már neked komoly kapcsolatod? bújt már hozzád olyan nő, akinek nem fizettél érte? érezted már, hogy szeretnek? érezted már, hogy a másik a maga hibáival is hozzád tartozik? adtál már rózsacsokrot a párodnak? egy olyannak akit szerettél? szerinted nem normális dolog, hogy kiakadt szerencsétlen? semmi mást nem akart, csak hazajutni egy rakat emlékkel és snitt. ehelyett egy mucsai paraszt beszólt neki. te egy randiról szeretnél úgy hazamenni, hogy jól elvertek hazafelé menet? mi jutna eszedbe utána a randiról? az hogy a lányon piros szoknya volt, vagy hogy megreped a halántékcsontod egy lámpaoszloptól? ..
szóbaelegyedés. pah. szexuális kielégülést segítő tárgynak nézni egy nőt..
süti beállítások módosítása