HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Te is csak kurva vagy. Ugyanúgy akarod!

2008.05.02. 13:59 :: Szaszinko

"Rendes szervíz okán tegnap a BKV fuvarozott haza. A 7-es buszról már sok szépet hallottam, de élőben most tapasztaltam meg a csúcsforgalom gyönyöreit. Folyamatosan hallottam, hogy valaki a fülembe liheg. Néhány perc után hátrafordultam, hogy rászóljak, vegyen vissza. Abban a pillanatban éreztem, hogy becsúszik a keze a lában közé. A barom biztatásnak vette. Próbáltam odébb húzódni, de ez a tömeg miatt lehetetlen volt. Rászóltam, nem foglalkozott vele, sőt azt mondta -Te nem érzed, hogy hív a természet?!- Ettől el kellett volna ájulnom? A környéken állók meg röhögtek és biztatták. Gondolom, évek óta csiszolgatta ezt a mondatot. Sikerült gyomron könyökölni és végre elvette a mancsát. Mire megtudtam -Te is csak kurva vagy. Ugyanúgy akarod!-. Erre mit mondhattam volna? -Igen, de nem veled!- mondtam, és leszálltam."

50 komment

Címkék: bkv busz kurva ostoba bunkó pasi 7 es taperol liheg akarod

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr73451031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ron 2008.05.02. 14:08:28

valószínűtlen sztori.nem lehet hogy csak szeretted volna, ha benyúlnak neked?biorom hogy a csajok azt hiszik olyan kivételes és megismételhetetlen egyedei a teremtésnek, hogy minden halandó a lábuk közé vágyik.mesemesemese...bla.

Peter 2008.05.02. 14:30:07

Ráadásul én úgy tapasztalom, hogy nagyon szeretik is ha odanyúlnak. :) Legyen az akár buszon is.. Meg az milyen, amikor állok a buszon, és a csaj direkt odaáll szorosan elém, hogy odanyomhassa a seggét, vagy úgy áll, hogy a busz mozgatásától megsimogathassam. Vagy még jobb, amikor ülök, és a csaj a szék mellé áll, nemi szervét nagyon erősen odanyomja, és simítja a kezemhez/vállamhoz, vagy ahol épp áll. Olyan is volt már, hogy lehetett érezni, hogy a 15 perc út után el is élvezett ettől. Én is szóljak, hogy vegyen vissza? :D

Peter 2008.05.02. 14:37:59

És ez csak buszon volt.. De általában nagyon szeretik máshol is, ha idegenek benyúlnak nekik. Pl. egy szórakozóhelyeken.. Menjen már le valaki egy egyetemi klubba, hogy hogy nyomulnak ott, és szinte már a táncparketten megbaszatják magukat, nem csak benyúlnak nekik vadidegenek. Vagy egy koncerten, ahova sok csaj csak fiúzni megy, többször is saját fülemmel hallottam, amikor beszélték, mert a nagy tömegben csak lesz valaki, aki letapizza őket. Nagyon el vagyunk tévedve, ha még mindig ilyen különleges lényeknek gondoljuk a nőket.. sokkal rosszabbak, és perverzebbek ilyen szempontból, mint a férfiak.

manyuska 2008.05.02. 14:48:49

Gratula ennek a 2 bunkó, posztoló hímnek. Te meg, Szaszinko, máskor ne tartózkdva beszélj az ilyen kétlábú állattal, hanem ereszd ki a hangod, és úgy told le, hogy kiessen tőle a busz ablaka a keretéből. Sose akadjon az ilyennek más nő, csak amit a buszon így elkaphat, mert nem érdemli meg, akkora állat.

radirpok · http://radirpok.extra.hu 2008.05.02. 14:49:53

azért a 7esen sok minden elképzelhető..

ChGeri 2008.05.02. 14:50:58

Ha igaz a sztori, addig kellett volna rúgni a tökét, amíg bele nem pusztul.

Hagrid · http://hagrid.freeblog.hu 2008.05.02. 15:01:12

Nekem is fogta már meg fenekem idősebb nő évekkel ezelőtt metron, pedig még tömeg sem volt. Szerintem nyóc, hogy férfivel vagy nővel csinálják ezt és az is mindegy, hogy az illető hogyan öltözik. Ha meleg van, én is lazán öltözök és a csajok is, nagyon helyes is az.:-)
Másfelöl fel nem fogom ki hiszi azt, hogy ilyen közeledéssel - discon kivül - célhoz ér...

Netuddki. 2008.05.02. 15:05:55

Kíváncsi lennék mit szólna az ilyen embernek látszó képződmény, ha egyszer valaki nemtetszése jeléül megmogyorózná mondjuk egy elektromos sokkolóval.
Csak nálunk az sajnos közbiztonságra különösen veszélyes eszköznek minősül.

nmuwu · http://href.hu/x/73ug 2008.05.02. 15:19:34

Szaszinko legközelebb az ilyennek, lazán szúrj a mutató ujjaddal a szeme felé.
Többet majd nem csinál ilyet :)

Lord_Cica (törölt) 2008.05.02. 15:26:14

Na látom hemzsegnek a kommentek a jellemző patkány hozzáállással: hát biztos a lány öltözött kihívóanm vagy úgy viselkedett.

A fenti jelenség egyáltalán nem ritka, vagy 3-4 lány ismerősön is beszámolt róla, hogy a tömegben -kihasználva a helyhiányt- tapizzák.

Megengedhetik maguknak, hiszen semmi retorzióban nem részeülnek, amíg a fenti véleményen van a többség.

Vision 2008.05.02. 15:43:35

Ugyanmár, mindenki tudja, hogy aki tömegben taperol az sikeres ember nem lehet:)

Egyébként az ilyenek általában impotens/fastfire/stb férfinak nem nevezhető, aljanép képződmények...

u.i: a diszkóval kapcs. meg kéretik nem általánosítani, vannak ilyen esetek, de nem mindenki viselkedik így...

., (törölt) 2008.05.02. 15:46:04

Elég nehéz elhinni.....
Süket duma, feltünési mánia.

tottika 2008.05.02. 15:51:23

az első két kommentelőnek javaslom hogy a nyomulós csajoknak nyúljanak alá,a többieket meg hagyják békén.kíváncsi lennék ők mennyire szeretnék,ha undorító,részeg állatok rángatnák a töküket...

2008.05.02. 15:55:23

Vészcsengőt kell megnyomni, azután rendőrt hívni!

Sanima 2008.05.02. 16:03:37

Ilyenek tényleg vannak. Nekem pár éve konkrétan elővette egy pasi az 1-es villamoson. Szintén tömeg volt, én ültem, ő meg mellettem állt. Én is tapasztalatlan voltam e téren, eléggé meg voltam ijedve, és nem tudtam mit csináljak, úgyhogy végig az ablakon bámultam ki, és imádkoztam, hogy előbb szálljon le.
Arról még nem hallottam, hogy lányok is csinálnak ilyet, mint amit pl. Peter írt. Lehet, hogy naiv vagyok, de úgymond normális lányokból nem nézem ki, hogy a buszon egy pasas vállával maszturbálnának..
Az tény, hogy szórakozóhelyeken sok tapizós pasas van, és sok tapizós lány is, ill. olyan lányok, akik kiprovokálják a tapizást.
Ettől függetlenül egy ilyen olcsó buszos alányúlás, - meg az, amiben nekem is volt részem- szánalmas, szerintem egészséges ffi nem csinál ilyet.

., (törölt) 2008.05.02. 16:17:05

Nem tudom elhinni akkor sem, egy ember a buszon csak úgy....

ambbay 2008.05.02. 16:32:00

Nem lehet hogy csak telefonba beszélt, és a hátizsákját érezted? :)

Sanima 2008.05.02. 16:35:45

Jichak, ezek szerint Te vagy olyan intelligens és civilizált, hogy ilyesmi meg sem fordul a fejedben, sőt nehéz elhinned, hogy mások képesek ilyen szánalmas próbálkozásokra. Ennek én komolyan örülök, nem pedig "beszólok".

De hidd el: tényleg vannak ilyen büdös proli bunkók, akik élvezik ezt csinálni, és ahogy az ismerőseimtől hallom, leginkább fiatal lányokkal, mert ott a legkisebb a lebukás veszélye. Ha egy határozott negyvenesnél próbálkozna be, az biztos nem hagyná szó nélkül. Itt csesztem el én is, kiabálnom kellett volna, de ehelyett elvörösödve, beparázva ültem ott..miért vetítenék be egy ilyen sztorit, ha nem lenne igaz?
Én simán elhiszem Szaszinko történetét.

Vision 2008.05.02. 16:40:28

bash.hu idézet frappáns erre az esetre:

12:46 [#Angel#] tudod vannak pasik, meg vannak férfiak
12:46 [sepmen] azért
12:46 [#Angel#] a pasik a férgese.

Zlot 2008.05.02. 16:49:11

Gratulalok Peter hozzaszolasahoz. Gondolom 14 eves kamasz vagy, aki bizonyara hianyt szenved szexbol.
Gusztustalan volt amit a pali csinal, jol tokon kellett volna ragadni es csavarni rajta egyet, valamint orditani hogy az egesz busz hallja.
Sajnos sok az ilyen, es ugye ha egy lany ezt elmeseli akkor mi lesz belole? Persze hogy o lesz a felelos, az "oltozkodese/viselkedese/hajszine/kedvencviragtipusa" miatt.

Nezzetek meg a Zsanett ugyet...

Sanima 2008.05.02. 17:28:31

Hááát, a Zsanett- ügy egy fogós kérdés. Én is szkeptikus vagyok, és csak egy dolog miatt hajlok arra, hogy Zanett igazat beszélhet:
Szerintem nincs olyan normális, intelligens nő, aki behazudná azt, hogy őt 5 rendőr meghúzta, és ezzel a nyilvánosság elé állna, -vállalva, hogy egy ország fog viccelődni rajta- ha mindez nem volna igaz.
Ha meg esetleg tényleg csak kamu, akkor szerintem inkább szánni lehetne a csajt, mert gyengeelméjű.

naivka 2008.05.02. 17:46:50

En meg azt nem hiszem, hogy ezzel a Szaszinkoval minden nap tortenik egy ilyen "ostoba pasis" eset...

degerely 2008.05.02. 17:56:06

Szerintem is kissé valószerűtlen a sztori...
Na nem azért, mintha nem lennének perverz gyökerek a tömegközlekedésben, de, hogy ő határozottan rászólt az arcra, a többi ember megy bátorítóan vigyorgott..., nem tudom, inkább úgy tünik, mintha egy olyan történetből, hogy valaki véletlenül hozzáért a hölgy fenekéhez aki erre csúnyán nézett, de az illető nem vette a lapot kerekedett volna ki egy ilyen durva, de valószínütlen mese...

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.05.02. 17:56:59

Nos.. Minap szemezett velem egy csaj mondjuk a buszon. Történet vége.

vagy:

Minap abuszon ültem, mikor láttam hogy egy csaj figyelt. Nyalogatta a szája szélét, kéjesen vigyorvolt az arcán. AZ ujjaival mutogatott mindenféle perverzséget, és mikor leszállt volna a buszról, mikormellettem ment el, akkor letapizott. Nagyon megrenttentem. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy lépten-nyomon ilyen nőkbe botlok. Már unom, hogy csak egy darab húst lát bennem minden nő. Vetkőztetnek a szemükkel folyton.NEm hiszem el, hogy nincs már egy normális nő sem, aki képes lennenormálisan ismerkedni. Mindegyik csak primitiv, meg a testiség.
BORZALOM!!!!! Nem bírom már.

Csak fantázia kérdése.

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.05.02. 17:58:11

Valóban valószínűtleg. A legtöbb ember ugyanis pont leszarja, ha bármi is hangzik a buszon. MEghallják, de nem mondanak semmit, max odébb mennek. Nulla reakció van a részükről, mert abból nem lehet baj.

., (törölt) 2008.05.02. 18:08:51

Ööööö! Zsanett.
Szerinted intelligens és normális nőnek látszik?
Mondjuk elfogult vagyok vele szemben. Én legalább egy fél Kínát küldenék rá.
Miatta / ha nincs igaza/ mentem tönkre.
Üzletem lett volna a rendőrséggel, és az új vezetés lefújta a bussinest.
Néhány millám bánja

Sanima 2008.05.02. 18:27:34

Nem tudom, minek látszik. Ezért írtam, hogy szkeptikus vagyok. Ha velem ilyen valóban megtörtént volna, tutira nem állok ki a nyilvánosság elé- elég lett volna a magam baja, nem kell, hogy mindenki rajtam röhögjön.
Feljelentést azért tettem volna, bár az is érdekes lehet, mikor bemész úgy egy őrsre, hogy : bocsika, a kollégái megba...erőszakoltak!

pyx · http://z8.hu/ 2008.05.02. 18:29:54

naivka fyi: a poszt egy idézet. :|

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.05.02. 18:57:20

egyébként nem rohadt mindegy, hogy megtörtént e vagy nem, a lényeg, hogy ide jön naponta talán több száz (v. ezer) ember és elolvassa, sőt még kommentek is akadnak szép számmal, szóval érdekfeszítő lehet a téma (v. csak pont beleillik az index bulváros hangvételébe és ezek szerint olvasó közönségére), bezzeg hozzám senki sem jön (pedig én könyvekről meg filmekről írok bruhahahahahahahahahah)

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.05.02. 19:14:41

"A környéken állók meg röhögtek és biztatták."
Igen: ez az, ami a bökkenő a sztoriban. Az emberek 1.000 ilyen esetből 999-szer oda se szarnak.
Persze mindig van egy 1.000.
Akkor vagy bunkóznak, rátesznek még egy lapáttal, vagy akad egy(kettő) normális ember, aki közbelép.

Vannak még ennél cifrábbak esetek is amúgy - és még csak nem is kell a fővárosba menni értük.
Egyébként szánalmasan nyomorult az ilyen 'ember'. Ez még csak nem is pasi. Tipikusan a 'Már láttam pinát - fényképen' kategória.
Tűsarkúval a lábujjára. Powerből. Hadd szakadjon le neki!

paulkemp!
Beraktam a blogodat a kedvencek közé :)

Peter 2008.05.02. 20:02:56

Nem vagyok kiskamasz, 25 múltam. Sajnos ezek már régebben történtek (kb. amikor "nagykamasz" voltam), mostanában csak kb. évente 1x (bár a tömegközlekedést is ritkábban használom). Tényleg megtörténtek, a "válammal/felkarommal maszturbálás" 2x is, és mindig lehetett érezni, hogy elélvez a csaj, hogy mindene összehúzódott azon a helyen. Az már gyakrabban volt, hogy beállt elém, és simult.. szemezés, ill. durva szemezés, különböző "utalásokkal" meg elég sokszor. De olyan is volt, hogy nem velem történt, irigykedtem, amikor láttam, hogy egy egész jól kinéző lány direkt úgy állt, hogy egy punksrác megtapizhassa (kb. üres volt a busz), és látszott az arcán, hogy tetszik neki. Ill. többen meséltek nekem hasonló történeteket (még ami "jó", a vonat, ilyen élményben még nem volt részem), szóval nem gyakoriak, de tényleg megtörténnek, és persze sokkal gyakoribb, hogy egy hímnemű egyed kezd el ilyeneket csinálni, felhalmatazás nélkül. A szórakozóhely-témák pedig tényleg kifogyhatatlanok, a házibulikról meg inkább nem beszélek.. :)

De én is elítélem azokat a "férfiakat", akik ezt csinálják, bunkó mind. Én sose kezdeményeztem ilyet, mindig csak álltam/ültem a buszon, eszembe nem jutott volna, hogy odamenjek, és letapizzak egy nőt.. Szórakozóhelyen is inkább a beszélgetés híve vagyok. De ha már buszon odajött egy lány, és valamit csinált, nem tiltakoztam, biztos perverz vagyok, és túl sok a tesztoszteron. :)

2008.05.02. 21:02:10

Peter
Aki odatartja - azzal nincs gond szerintem (ilyen szempontból :)
Úgyhogy: hajrá!
Mindenki vegye el, ami jár neki!!
;)

visszamennyé 2008.05.02. 23:44:48

báski!!!!

Én szoktam a buszon verni.... Ojan lyo látni, mikó a jócsalyok menekülnek.. hehe, én meg ilyenkkor a legroszabb formámat hozom, de azért rájuk is megy amibő kell... kövezettek meg, de nekem más már nem jut... A lyo nöknél nincs esséjem

Dr House 2008.05.04. 17:48:52

Unalmas szar poszt, ráadásul a nagybetűs KAMU. Az a gond a csajok a pasikat, és a pasik a csajokat, ezek miatt a fikciók, és sztereotipiák miatt gondolják annak aminek...

faram7 2008.05.05. 09:11:09

Peter hozzászólása mega LOL. Nála nagyobb kamugéppel még nem találkoztam blogon :))))))))))))))))

faram7 2008.05.05. 09:24:06

Visszavonom az előző hozzászólásomat. Eszembe jutott, hogy miért nem járok már BKV-val egy ideje. Ugyanis régebben rendszeresen támadtak meg és erőszakoltak meg kiéhezett csajok hordái. És mindezt az utasok szeme láttára. Borzalmas volt! Rettegtem felszállni a buszra.

paulkemp · http://halfpecssquad.blog.hu/ 2008.05.05. 09:44:15

faram7 melyik busz is volt ez pontosan??

2008.05.05. 23:03:24

Képzeljétek, én én meg huszonkéthatkilenc éves csinos bombázó boltieladóadminisztrátorjogászcsajszi vagyok, mentem tegnap haza a 73as busszal, a bömös épp a szervízben van, és Jani se tudott elémjönni, és megyek a buszon, és akkor odajött egy kancigány, és beszólt, hogy van tüzed bébi, pedig jogász vagyok, is, erre mondtam, hogy a dohányzás csúnya-csúnya dolog, de neki elkezdett vérben forogni a ... szeme, és épp le akartam szállni, és akkor véletlen lecsúszott a bugyim, pedig nem akartam, és akkor ott a buszon úgy megbaszott, hogy csengett a fülem, és a többiek csak nézték. Hát milyen ország ez? Mocskos férfiak!

stan 2008.05.06. 12:16:42

Én elhiszem, maximum egy kicsit van kiszinezve.
Még csak tömött busz sem kell hozzá.
A barátnőm sétált a járdan (semmi tömeg), jött vele szembe egy kis köcsög, mikor egymás mellett elmentek megmarkolta a fenekét.
Biztos kamu, vagy ha nem, akkor meg ő volt a hibás... úgy nézett rá, hogy fogd meg a seggem szépfiú.

Amit meg a sajaát szememmel láttam a kettes villamospótlón:
Ablaknál ül a lány mellé bepöffeszkedik egy aberrált 50-es és három kérdésen belül arra lyukadt ki, hogy a lány szeretné e tapasztalt férfival csinálni, pedig a lány kitérő válaszokkal próbálta hátráltatni a téma előkerülését.

Anita 2008.05.07. 12:22:49

szerintem nagyon is reális. a gimiben bejárós voltam,és hát történt néhány érdekes dolog (hozzáteszem: csúnya, jelentéktelen, félénk, pólót-farmert hordó, 16 évesen 12-nek látszó voltam. tehát semmi fel/kihívás.)
ennek ellenére velem is történt olyan,h. a mellettem ülő gusztustalan, dagadt, 50 -es férfi lazán rátette a combomra a kezét, meg olyan is,h. a (majdnem üres) helyijáraton engem bámult lihegve egy férfi, kezével a gatyájában, ami eléggé meredezett...akkor sajna félénk voltam, de ma már azért odaszólnék valamit...

Wartburg353 2008.05.07. 21:19:04

muris poszt Peteré. >Peter 2008.05.02. 14:37:59>

én meg eccer sopronba mentem vonattal, és akárhogy tiltakoztam, minden 20 éves, mellben erősen tehetséges nő, leszopott. mire odaértem, kissé remegett a lábam a 78 ejakuláció miatt.

orosz úr a régmúltból 2008.05.08. 17:37:25

A MANCSÁT! hahaha micsoda posztok ezen a blogon jesszusom a hahota óta nem olvastam ilyeneket!

manager2008 2008.05.08. 18:31:00

Láttam már hasonlót.
Csúcsforgalomban a blaha környékén szines harcos nyomult a barátnőmre aki kicsit előrébb volt a villamoson. A csaj rámnézett hogy most mi legyen.
Megnéztem nincsenek e még egy páran, hogy ne legyen meglepetés, aztán különösebb feltünés nélkül sikerült a harcost saját önvédelemnek álcázva eufóriába küldeni, majd a megállóban elhelyezni pihenésre. Egy kislány nyilván nem sokat tud egyedül csinálni.

121 2008.05.13. 08:03:03

hm, nem vagyok valami kulonleges bombazo, telt is vagyok, vagy tan koverke, nagy a mellem es a szoknyat szeretem. tizenhat eves voltam, amikor eloszor megmarkoltak a mellemet a villamoson, valamivel kesobb alam is nyulkaltak, epp a hetes buszon. Tavay nyaron pedig megint csak a tomott piros hetesre szalltam fel a Moriczon, amikor alamnyult valaki. Eloszor azt hittem, kepzelodok, de a buszon foytatta a barom. en is belekonyokoltem, es ra is szoltam, hadd hallja mindenki. Aztan kozenk tettem a csomagjaimat, h ne is ferjen hozzam.

Igen, en is szeretem, ha a parom a kezevel kenyeztet. de az idegenektol undorodom, es mionden nagypofaju pasi elhiheti, h a nok igy vannak vele. Az, hogy vannak oyan nok, akik imadja, ha alajuk nyulnak jarmuvon, diszkoban, na az varosi legenda, amit az iyen kis kielegitetlen, fantrazialva maszturbalos, hatalmas egoju fullextras nyomi kocsogok talalnak ki :))

Főnix · http://fonix.blog.hu 2008.05.29. 23:13:23

Ami igazán felháborít engem, hogy nem volt a buszon egy IGAZI férfi sem aki szilánkosra törte volna az arcát ennek a véglénynek. Tényleg szégyen hogy ilyenek következmények nélkül megtörténhetnek.

fonak 2008.05.30. 00:45:15

121

Városi legenda? "Peter" sztorijai persze röhejesek, vagy ő egy földre szállt, ellenállhatatlan feromonokat árasztó Adonisz, de egyetlen egyszer, már jó pár éve velem is megtörtént, hogy hozzám dörgölte a seggét egy idegen nő a körúti villamoson (határozottan szándékosnak tűnt a dolog, mert csak akkor hagyta abba, amikor látta, hogy nem csinálok erre semmit, mert köpni-nyelni nem tudtam), ja és most jutott eszembe volt még egy eset vonaton, amikor egy cigány nő elkezdtett taperolni (nem a zsebemet:)), mikor a kanja kiment a wc-re. Természetesen akkor sem reagáltam rá, mert valszeg épp azt akarta, hogy a kan rajtakapjon a nőjével és verekedést kezdeményezhessen, meg amúgy sem volt egy nagy szépség :)
Diszkó meg más téma, ott van elég ilyen kurva is, mondjuk nem járok ilyen helyekre de nem vagyok hülye... Nők között is vannak "perverzek", meg kiéhezettek szép számmal, nem csak a pasik disznók :)

Jumanji 2008.09.23. 12:54:57

A fiúk, és a lányok is ugyanoda akarnak eljutni, de nagyon fontos, hogy más úton. A fiúk bármikor a lányok rendelkezésére állnak, mert lényegében kiszámíthatatlan, mikor akarják a lányok. De a lányok mindig akarják, de nem azt amit a fiúk. A lányok igénylik a szeretetet, kedveskedést, alapos udvarlást, virágokat, figyelmességet, gyertyafényt,... De leginkább arra vágyhatnak szerintem a lányok, hogy Ismerjék őket, ismerjék bizonyos geztusaikat a fiúk. A lányok "rejtjelekkel" tudatják, mit várnak el a fiútól, és ha egy fiú komolyan csajzani akar, akkor ezeket meg kell értenie. (Ez teszi gyönyörűvé a lányokat, hogy mind aranyosak, kedvesek, egyediek.) Minden lány máshogy akarja ugyanazt, és amelyik fiú nem veszi a fáradtságot, hogy udvaroljon egy lánynak, az a fiú a kezével is ugyanolyan jól érzi magát, mint én, annak nem kell lány, az inkább ne akarja lánnyal csinálni.
süti beállítások módosítása