HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

De megpatkolnálak akurvaéletbe!!

2008.05.22. 13:51 :: Szaszinko

"Az én kis emlékképem egy lájtosan bepezsgőzött este után valahogy így néz ki:

Mentem hazafelé egy munkatársam névnapjáról. Kis pezsi kis tequilla. Csak névnapot ültünk….semmi extra. Nem mondom, hogy szín józan voltam, azért lecsúszott kis tequila még búcsúzólag is. Lehet ,hogy azt nem kellett volna, mert gyakorlatilag koordinációs problémákkal kellett szembenéznem. Kvázi nem tudtam egyenesen járni. Kifejezetten áldottam az eszemet, hogy aznap a pántos Jlo cipőmben mentem el, ami kegyetlenül vágta a lábamat, ráadásul igen magas sarka van, de hát vadi új volt. Meg kellett mutatni a csajoknak, részben azért mert kurva sokba került, részben azért, mert nagyon extrém darab. A Kálvin felé már éreztem, minden lépéssel közelebb  jutok ahhoz, hogy ne a cipőm, hanem a lábam törjön be. Kecsesen elsiklottam egy night club előtt,(ennek akkor nem voltam tudatában) és pucsítva lehajoltam a cipőmhöz, rángattam kicsit a pántot, tágító szándékkal. Ahogy ezt a mozdulatot ismételgetem abban az igen szexuális pózban,a seggem mögül egyszer csak hallom:
-De megpatkolnálak,a kurvaéletbe!- hangzott egy kétajtós szekrényre hajazó kopasz csávótól, aki a club előtt jasszoskodott  a szintén kopasz jakuza fejű haverjaival. Úgy néztek ki együtt bokrétában, mint a tini-ninja teknőcök.
-Figyelj már, nem is patkolni kéne, hanem pakolni…mert  nagy táskába jó csinálni. -mondta ’’Raffaelo’’.(amúgy én nem vagyok biztos benne, hogy olyan felemelő érzés lehet egy nagy bőröndbe szarni):-)
’’Leonardo’’ meg kiegészítette: -Az ilyen segget mindenhol jól meg kell csinálni! -mondattal a tartalmi elemek sorát.
Én leblokkoltam először, aztán igen gyorsan pozíciót váltottam. Sértődötten végigmértem őket, és elvonultam. Hát ennyi :) "

87 komment

Címkék: segg ostoba bunkó pasi striptease kigyúrt pakolni koffer kuffer kidobó

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr36482337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mucush 2008.05.22. 13:57:26

szerintem az ilyen csajok,mint te, iszonyat feltűnési viszketegségben szenvedhetnek.nekem is beszólnak a munkások, és akkor most írjam meg egy blogra hogy sanyi, meg jános bá két szigetelő lemez beépítése közben malter keverő zajában cuppog?és a sunámra utalgat?hát tudod,mit kisanyám...nem.hát gratulálok a jlo cipődhöz, most már egy egész világhálónak alkalma nyílik megcsodálni a képzeletbeli extrém cipellődet.vágja véresre a pántod.tisztelet.

lacivagyok 2008.05.22. 14:43:13

Na ez legalább egy aranyos kis sztori :)

Igen, a férfiak mondanak ilyeneket, hogy egy ilyen csajt húde meg... :)
Pláne ha épp pucsít :-)

Most épp meghallottad ;-)

B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.22. 15:37:00

Teljesen kultúr jakuzák voltak :)

nathanp 2008.05.22. 16:03:57

tündérem, ha nem akarod, hogy beszóljanak, legugolsz, vagy kopp részegen leülsz a járdaszigetre. ha tekintélyt vívnál ki, letöröd a JLO sarkát és belevágod az alacsonyabb kopter jobb szemébe. ha vág a cipő, visszaviszed hétfőn a piacra. légy egy kicsit öntudatos nő, akire felnézhetek!

Slugger 2008.05.22. 16:42:17

1. Minek iszik aki nem bírja?
2. Ez az egész cikk egy rohadt nagy JLO cipő reklám!

Pacho · http://pacho.blog.hu 2008.05.22. 17:59:53

mucush örülünk hogy megosztottad velünk Jani és Sanyi történetét, hamár lusta vagy blogolni legalább máséba leírhatod, mint a cigók. Sok grat hozzá.

Slugger: azért iszik mert bekell rúgni. Van aki kevesebből rúg be mint mások. Ez mér zavar téged? Te azért iszol mert létszükséglet vagy mia fasz?

Slugger 2008.05.22. 18:07:21

Pacho 2008.05.22. 17:59:53

Kíváncsi voltam, hogy ha nem írok szmájlit a végére, akkor mikor jön az első hozzászólás a kommentemhez...
Az ivásban pedig az a lényeg, hogy nem kell bírni - mint az közismert.

Pacho · http://pacho.blog.hu 2008.05.22. 18:11:03

Btw meg minek teszteled hogy smiley nélkül vagy azzal jobb-e amikor tudod hogy nemjobb.:D

B4c4rd1 2008.05.22. 18:15:05

Hát ezt kurva fontos volt megírni. Csaj be van baszva, fél pináját odarakja a 20 IQ pontszámmal rendelkező majmok elé és akkor erre fel CSODÁLKOZIK, hogy beszólnak neki. Mégis mi a faszt várt ? Szánalom ez a blog.

Werwolf 2008.05.22. 18:19:36

iszonyu agresszivek vagytok...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.22. 18:34:02

Vadonatúj cipőben menni bulizni, gratulálok.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.05.22. 18:50:49

Egyszerű fapina!
Ennyi esze is csak egy nőnek van.

visszamennyé 2008.05.22. 18:52:22

bulizni menni, gratulálok!

77 2008.05.22. 18:56:53

A blog alcíme ugye az, hogy ostoba pasik. Ehhez képest a válogatott, ráadásul saját nézőpont alapján leírt sztorikban is előfordulnak azért döntetlen-közeli szituációk ffi-női ostobaság bontásban.

A cikkírónak még kurvára nem esett le, hogy nem pasik és nők között van az a bizonyos ostoba / nem ostoba határvonal.. ami figyelemreméltó, mert általában 14-15 éves korra ez jellemzően megtörténik.

LyukasBogrács 2008.05.22. 19:05:57

Ez egy nagyon aranyos történet, amihez csak gratulálni tudok. Komolyan. Olyan okos vagy, mint amilyen szép. Ez teljesen nyilvánvaló. Aki ilyen drága cipőt megengedhet magának, az csak sikeres ember lehet. Persze tudjuk, hogy csak a barátnők miatt vetted, hogy legyen mivel eldicsekedni, és joggal vagy kiakadva a férfiakra, akik nem tudják tűrtőztetni magukat. Példát vehetnének rólad, a nőről, aki igenis visszafogja magát a cipőboltban, a buli előtti öltözködésnél, a cipőpánt meglazitásánál.

Kata 2008.05.22. 19:17:10

patkót, vagy egyéb nehezéket kistáskába bepakolni, vasalt bakancsot felhúzni, vagy valóban patkót tenni a jlo cipőre, beszólogatós köcsögöknek a száját leverni a fentebb leírtaknak megfelelően felturbózott kiegészítőkkel.

Mága Zoltán hegedű- és életművész 2008.05.22. 19:17:19

- de megpatkolnálak: ez jó duma szerintem, én legalábbis szakadtam volna a röhögéstől, főleg becsiccsentve;)
- az a nagy táska az nem kuffer volt véletlenül?
- ha ilyen műmájer vagy, mennyé' haza taxival legközelebb...

kajla 2008.05.22. 19:17:39

Ha nem vennél olyan drága cipőt te rendesen meg nem baszott sznob picsa, talán jutna taxira is botorkálás helyett..

mandula 2008.05.22. 19:20:34

2 teqilla, pici pezsgő...ennyitől be*sztál.Ugyanmá'
Már az előző blogod is elgondolkodtatott, amelyben arról írtál, hogy megállított a rendőr, mert ilyen jó csajt nem szabad telefonszám kérés nélkül elengedni.Áruld már el,ezt honnan látta.Kb. derékig látszik az ember...:D
Erről eszembe jut egy kedves szitu.Amikor terhes voltam,és sétáltam az utcán...a pasik jöttek mögöttem és füttyögtek, vagy lassítottak az autójukkal.Aztán amikor elém értek, és meglátták, hogy mekkora hassal tolatok, lehervadt a mosolyuk.Megmondom őszintén, élveztem ezeket a szitukat.Olyan édesek voltak.:D

Egyetértek 77-tel.Egyébként én még nem találkoztam ostoba pasival.Szerintem ez a jelző nem is illik rájuk.;-)

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.05.22. 19:22:30

"...de hát vadi új volt. Meg kellett mutatni a csajoknak, részben azért mert kurva sokba került, részben azért, mert nagyon extrém darab."
"...a seggem mögül egyszer csak hallom"

Gratulálok magadhoz!
A két pasi ezzel együtt dettó debil volt - az ilyeneknek valóban csak egy 'segg' jár, nem pedig nő.

retttroooooooo 2008.05.22. 19:31:50

Ebben a történetben azonos szellemi színvonalon levő nő és pasik közötti kommunikációról olvashatunk.

Sitt...

Slugger 2008.05.22. 20:03:29

Pacho 2008.05.22. 18:11:03

Kellett a pozitív megerősítés.


Összefoglalom a cikk lényegét: A JLO cipellőket a gyártó direkt kényelmetlenre készíti, hogy a viselő kozmopolita-szingli-szekszésnyújorknak alibit szolgáltasson a pucsításhoz a "szóbajöhető" kopaszodó-sertésinzulintól és koksztól fosságyúrtnak látszó-futtatottarany fukszot viselő-magát alfahímnek tartó egyedek előtt, későbbi behálózásuk céljából.

X-factor 2008.05.22. 20:04:25

Nem szoktam kommentelni, csak elolvasni a sztorikat, és néha elolvasni mások kommentjeit. Úgy okulásképpen, mert tanulságos a másik szemszögből látni a dolgokat, és jó rádöbbenni, hogy miket ne mondjon az ember amikor csajozik.

A blog címe: Ostoba pasik, alcíme: Szar csajozós dumák. Erre ha egy lány leír egy sztorit, ami az ő szemszögéből egy ostoba pasit ábrázol, aki szexuális ajánlatot tesz neki, de nagyon szar dumával, akkor le van ugatva, hogy minek vesz új cipőt, miért rúg be, fapina, MNK stb...

Szerintem ez a sztori lefedi az ostoba pasikat és a szar csajozós dumát. A csaj leírja, hogy mi történt, és nincs különösebben kibukva, nem átkozódik, hogy az összes pasi szemét stb... Csak elmesél egy sztorit. Erre szinte az összes komment leugatja a lányt aki nem igazán csinált semmit, bulizott, és ott ivott is, dehát erről szól egy buli.

Kicsit azt érzem a kommentekből, hogy az az elvárás egy lánytól, hogy ha elmegy bulizni és csinosan felöltözik, és iszik is hozzá, akkor már le kell hogy szopja az összes pasit aki az útjába kerül.

Ezt nem értem. Vki. magyarázza már el, hogy ez miért van.


Köszi

Gadzso 2008.05.22. 20:06:55

De azer' jo vot hogy a csavok megcsodaltak a seggedet, ugyi? Mindig is tudtam en hogy ezt csipik a hulye picsak.

bigyo 2008.05.22. 20:07:00

mi az a JLO?

Nagykevély 2008.05.22. 20:12:31

Hát...ebből a történetből legalább érezni egy kicsi öniróniát.

X-factor 2008.05.22. 20:13:06

Ja, és a legjobban az tetszik, hogy minden sztori kommentjeiben több kommentelő van, aki azt hiszi, hogy Szaszinkóval történnek a sztorik, és felhánytorgatják neki, hogy mennyi posztot ír, és mekkora kurva, mert a múltkor is milyen sztorija volt. :)))

Szóval csak a tényszerűség kedvéért, a sztorik nem Szaszinkóval történnek. Ő szerkeszti a blogot, és ezért az ő neve van kint minden posztnál.

Na mind1.

kenyszerjogasz 2008.05.22. 20:16:49

a kopasz csak kifinomult lélek, tudta, hogy J-LO cipőhöz J-PATKO kell.

párdon.

istenfa 2008.05.22. 20:18:29

en ugy erzem hogy igazsagtalanok vagytok
a blogiro, ez az eltevedt baranykaja az urnak, nem feltetlenul tehet rola hogy annyira sekely mint a pocsolya.
igenis tudnunk kell magunkba nezni, es feltenni a kerdest: miert hagytuk hogy idaig fajuljanak a dolgok. hogy szavazati joggal rendelkezo, felnott emberkent kezelt egyenek egy 14 eves szuzkurva szintjen leledzenek. bevallom en is felelosnek erzem magam, de azert lehet hogy az orszag modszeres lerablasa, es a multik es kereskedelmi adok is kozrejatszanak abban hogy kb az uzekedo allatok szintjere van visszalove a tarsadalom. egyetlen szabaly van, az hogy nincs szabaly.
ilyen korulmenyek kozott senki ne csodalkozzom hogy egy jlo cipo birtoklasa tarsadalmi szimbolumnak szamit. nem is csoda, mivel ma tartos ertekkel rendelkezo ingosagot vagy ingatlant kevesen tudhatnak magukenak. ami a remisztobb szamomra, hogy itt mar egy olyan generacio van felnovekvoben aminek(akiknek) mar az igenyuk sincs meg arra hogy valamifele ertekallo dolgot birtokoljanak. beerik azzal ha felreszegen a barantojukhoz igyekezven, megdicserik termeszetadta testi adotsagaikat, amiket aztan a felhaborodas alarca moge rejtve felszornak a vilaghalora.
bizony, szomoru, verzivataros idok ezek, es meg nincs vege!
nektek mi errol a velemenyetek?

flobertgida 2008.05.22. 20:21:53

Na, Kiszel Tünde már ide írogat?

flimo13 2008.05.22. 20:22:23

"Kifejezetten áldottam az eszemet, hogy aznap a pántos Jlo cipőmben mentem el, ami kegyetlenül vágta a lábamat, ráadásul igen magas sarka van, de hát vadi új volt. Meg kellett mutatni a csajoknak, részben azért mert kurva sokba került"

A sztoritól teljesen függetlenül (a pasik farkak voltak) ehhez csak gratulálni tudok..

Mandula: neked is kijár egy iqmájszter díj, ezek beküldött sztorik, kb minden második postból, meg az idézőjelekből le lehet vágni..

sourcerror 2008.05.22. 20:23:29

Figyeljetek, mindjárt megmagyarázza, hogy csak irígyek vagytok rá, és különben is ...

pupak 2008.05.22. 20:27:47

Nemhogy örülnél, hogy valaki még meg akar pakolni. Hamarosan eljön az idő, amikor majd senki nem akar. :))

pheel 2008.05.22. 20:28:25

X-Factor: Ez azért van, mert a pasik nagy része valóban ostoba, agresszív, frusztrált és ráadásul gyáva is. Szájhuszárok, jaszkari habisztigyerekek, töketlen puhapöcsök, iq-betyárok, megmondóemberek. De Te biztos nem ilyen vagy.

X-factor 2008.05.22. 20:29:06

istenfa

Szerintem megdicsérni valakinek a természetadta testi adottságait az valahogy így hangzik: "Szia! Neked van a legszebb popsid! Nekem elhiheted, én egy night clubban dolgozom, szóval van összehasonlítási alapom!"

És még ez is sok lánynál kiveri a biztosítékot, ha egy olyan fiú mondja neki, akit azelőtt még sosem látott.

A Jlo cipővel való dicsekvés tényleg gáz. De sajnos emlékszem amikor 12 éves koromban azt hittem, hogy milyen menő a lányok szemében, hogy van Commodore-16-om, és arról meséltem, hogy milyen játékok vannak rá. Szóval ez idővel elmúlik. :) A bunkóság sajnos nem mindig.

lonicera 2008.05.22. 20:30:12

A mesélés stílusa alapján a posztoló lány olyan lehet, aki pont az ilyen jakuza kidobó csávókkal jár.... Akkor meg mit sír?:)

LyukasBogrács 2008.05.22. 20:34:32

Nekem erről az a nő jut eszembe, aki a plasztikai sebésznek igy ecseteli a kivánságait: Akkora melleket akarok, hogy összeszidhassam a férfiakat, hogy folyton bámulják...

X-factor 2008.05.22. 20:41:04

pheel:

Nem tudom milyen vagyok más szemében. És nem is véleményeztem senkit aki kommentel. Csak furcsának találom a véleményeket. És érdekel, hogy ők mit gondolnak arról, hogy hogyan kell egy csajnak viselkednie aki elmegy bulizni.

Mert semmi sem jó amit egy lány csinál. Ha csinos, ha jó illatú, ha jól néz ki, de nem szop le minden pasit az gáz. Ha lehajol, mert a cipőjét basztatja, de nem hagyja, hogy seggbedugják, akkor mindenki felháborodik. De ha hagyná akkor egyből jó lenne, még csinosnak sem kéne lennie.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.22. 20:42:17

pheel 2008.05.22. 20:28:25

köszönjük, hogy megosztottad velünk eme bölcs gondolatokat, melyekkel hozzájárultál a "pasik" jobb önmegismeréséhez, ezáltal az intergender kommunikáció magasabb szintre emeléséhez. Esetleg ha valami konstruktívat - pl. neked tetsző csajozós duma - is hozzátennél, akkor még többre mennénk mindannyian.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.22. 20:45:46

X-factor 2008.05.22. 20:41:04

a nők (te is tudhatnád) ellentmondásosak önmagukban is. egyrészről illene jólnevelten viselkedni, ahogy a régimódi nevelés tratja, másrészről mióta demokrácia van, dughatnak pont annyit, mint a pasik. Utóbbiaknak annyival egyszerűbb, hogy régen is meg most is ugyanaz volt az elvárás feléjük - minden nőt megszerezni.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.22. 20:59:39

emiatt ez a blog is hülyeség, tulajdonképpen. Pasi van kétféle (illetve egyféle, kettős motivációval): aki nyíltan kimondja, mire gondol, aztán bekerül egy ilyen posztba negatív szereplőként, meg a szemüveges, bátortalan értelmiségi, aki minden lépését túlparázza. A kettő között félúton (javítok: valahol útközben) lenne jó talán, de senki sem tudja, hogy hol is pontosan. Mégpedig azért, mert nem lehet tudni, minden nő mást szeretne, és hogy melyiket, az akkor sincs ráírva, ha úgy viselkedik, mint a poszt beküldője. (ismét csak azért, mert a nő sem tudja, hogy mit is akar pontosan, lásd előző kommentem.)

tompa 2008.05.22. 21:13:38

Ki a fasz válogatja be ezt az utolsó hulladék szemetet rendszeresen az index főoldalára? Elképesztő komolyan.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.05.22. 21:14:39

Próbáltam követni a történetet, de nekem csak annyi jött át, hogy a posztírónak nagy a segge...

T 2008.05.22. 21:17:53

peetmaster, a próféta 2008.05.22. 20:59:39
"Pasi van kétféle " EZT a szót ,hogy "pasi" csak a nők meg a buzik használják.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.22. 21:22:59

T 2008.05.22. 21:17:53

kösz a tippet, drága ;)

szóval ez egy női blog, gondoltam, annyira nem gond itt. Írhattam volna "fószert", "köcsögöt", "jakuzát", mert "férfit" most nem akartam.

agi 2008.05.22. 22:19:58

Édes drága JLO tulajdonos!

Én mélyen hallgatnék a történtekről ugyanis a te fenekedet itt nem megdícsértét hanem finoman megmondták, hogy akkora mint a buszkerék.
Ugyanis a mondás így szól. "Nagy kufferba jó pakolni" és ezt arra az esetre szokták mondani, hogy ha a hölgy valaga finoman szólva is egész estét betöltő.

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.05.22. 22:27:16

Mi az a Jlo? Mennyi az as "kurvasok"? Mert van, akinek 20000 is "kurvasok" egy cipőért, van akinek csak a 400000.
Az maradt csak ki a sztoriból, hogy a kedves posztíró vajon műkörömépítésből, titkárnői fizetésből, vagy térdelésből szedte-e össze rá a pénzt. A nyelvezet alapján egyértelmű lenne amúgy, de ki tudja.

Ami kiderült számomra erbből a posztból:
-A szerző nem bírja az alkoholt
-Szűk a puncija
-Sokkal jobban számít neki a látszat, mint az elegancia, esetleg kényelem
-Az estéje csúcspontja lealázni a kevésbé tehetős "barátnőit" a "kurvadrága" cipőjével, bármi áron

Összefoglalva: nem kéne

Ítélet: menjen végig este 8 után a nagykörúton alföldi papucsban, pörköltszaftos pólóban, susogós melegítőben.
Az így született "sztorira" is kíváncsi vagyok.

Jack Kowalsky 2008.05.22. 22:31:28

A patkolást nem értem, én azt mondtam volna a csajnak, hogy "hú de megdugnálak".

tartufo 2008.05.22. 22:59:08

Nekem tetszik az egész szitu. :)
Olyan nagyon csajos. Na meg tökéletesen meg tudom érteni, milyen egy szexi, magassarkú, de vadítóan vágó cipőben gyalogolni.

Hajrá, éljen a szingli életérzés! ;)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.05.22. 23:04:15

Ha valaki inni megy, akkor sztem ne vegyen föl olyan cipőt, ami kényelmetlen, és ha elesik benne akár kificamíthatja a bokáját.
Rendben van h mutogatni kell, de akkor vagy mutassa meg máskor, vagy cipelje egy szatyorban, ha már mindenképp a sárga irigység jeleit szeretné mások arcán látni.

Ja, és nézze meg legközelebb, hol hajol le cipőt igazítani :D

SevendeadlySins 2008.05.22. 23:07:18

Sztem ez a blog azért címlapnyertes állandóan, mert rohadt sok mindent felfed a magyar valóságból. Nem vagyok egy agresszív természet, de felállva a kommentek végigolvasása után mindig egy kicsit közelebb érzem magamhoz Rákosi módszereit.

Olyan szomorú, igen, szívszorítóan szomorú, hogy minden, de minden amit elértünk a civilizálódás útján, nem mint puszta bebiflázott illemtudás,s hol felfoszlik a norma, kibuggyan a rothadás, mint itt az epe a szájak sarkán.

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.05.22. 23:19:30

SevendeadlySins
Szép gondolatok, de lécci menj neki mégegyszer, és rakd rendbe a mondatszerkezetet, hogy más is megértse a költeményed. :-)
Mert ebből sajnos nem derül ki egyértelműen, mi lesz a civilizációs társadalmi vívmányainkkal, csak az, hogy a kommentelőknek rohad az arca.
Amúgy télleg éljen Rákosi. Valóban mindenkinek hiányzik a terror itthon.

LyukasBogrács 2008.05.22. 23:24:51

Ja, és a legeslegfontosabb! Az diszkvalifikálja a posztot (lsd. alcim), hogy a két fiatalember akkor és ott NEM akart csajozni, legalábbis nem VELED! Éspedig azért, mert túl nagy a segged! Foggy le sürgősen!

Puszedli 2008.05.22. 23:27:31

Lyukas bogrács: nekem akkora van, mégsem bámulják. Legalábbis nem feltűnően. :)
Mindig minden attól függ, adott helyzetben, hogy viselkedik az ember.
Ki így, ki úgy. :)

meeke 2008.05.22. 23:46:16

ismertem egy faszit, aki le tudta szopni a saját faszát. és csak szopta, szopta egész álló nap. egész álló éjjel. szívta a faszát mint a vákum. aztán megkapta a diplomáját, és most tímlíder egy nagy cég pezsis tekila részlegén. ám tehetsége nem veszett el!

Lasombra 2008.05.22. 23:50:05

"rángattam kicsit a pántot, tágító szándékkal."
no, hát a kopaszok meg téged akartak rángatni ugyanilyen szándékkal.

komolyra fordítva, mi volna ennek a postnak, (sőt blognak) a mondandója??

- hogy vannak tapló faszik?
mondj vmi újat. de gondolom, azért mondanak bunkóságokat, mert van olyan nő, akinél simán működik. gondoltam, szólok.

- hogy vannak sikeres nők, akiknek derogál az éccakai járat, de taxira má nem fussa?
ha meg közel lax, minek hajolgatsz az utcán? mindjárt otthon vagy. tűrj.

- hogy milyen drága egy Jlo cipő?
emiatt hálás vagyok, mert ha nem jövök ide, a büdöséletben nem tudom meg, h létezik ilyesmi.

- hogy a pasinál csak a pezsi hülyébb szó?
igaza van T-nek, aki ilyet mond vagy nő vagy buzi. nőktől még so-so elmegy, bár a párbeszédnek, amelyikben elhangzott már kapáltak.

- hogy aki a "gyakorlatilag" és a "kvázi" szavakat egymást követő mondatokba meri írni, annak be fognak szólni a kommentelők, hogy hp?
pénzbírsággal sújtanám a kvázi használatát. a gyakorlatilag meg magától értetődő a koordinációs problémánál. akkor lettél volna mattrészeg, ha már elméletileg is szédültél volna. (van ez a szint is, de az nem a kis tekila plusz kis "pezsi")

- hogy nincs olyan gyökér téma, amibe ne tudnék beleugatni?
gondolom, ez most ostoba beszólásnak számít, igyekeztem valamennyire igazodni a bloghoz, de biztosítom a szerzőt, hogy semmi szín alatt nem akarom megpatkolni. kvázi sem.


na, megyek is, csak azért néztem be, mert az index kitette kezdőoldalra, gondoltam hátha érdekes. és azért írtam, hogy ne csak nekem legyen rossz, hogy elolvastam ezt az igen tanulságos történetet.

sevendeadlysins 2008.05.23. 00:34:08

rszarvas: ez volt szűrőfeltétel.

Lehet bárkit hülye bbunkó kurva picsának tartani, de

"had ne kelljen már nőnek úgy végigmennie az utcán, hogy biztosan legyen legalább egy valaki, aki magáévá akarja tenni, a szó minden értelmében. A buliző, teljes harci díszben 'pompázó' lány mi a szánni való rohadt életbe közkincs?

a kva életbe már. A forgalomban ennék a tizedéért középső ujj, ráfék, koromofág és 'szájjál csak ki kispofám' van, akkor csajoknál miért nincs?

Ezért undorító, mert ilyenkor a csávó verbálisan támad. A gyengébbre. És amíg neki egy jó vicc, addig a szerencsétlennek szinte mindig fenyegetés. Valakit megaláznak, megszégyenítenek úgy hogy még ő érzi magát bűnösnek hogy aztán még őt röhögjék ki, mert látják, hogy szenved, hogy nem tud mit tenni. EZ VÉRLÁZÍTÓ.

Emberi jogok, meg minimális tisztelet, csessze meg.

alga 2008.05.23. 00:43:06

Emberi jogok, meg a minimális tisztelet...
Este a bedobóemberektől, mi?
Muhhahhhaahaa, hát hol élsz te? Menyj és magyarázd el nekik, lehet hogy valami olyanban lesz részed, mint még eddig sosem. most komolyan, adott szituban mit lépnél? Kiváncsi vagyok?

SevendeadlySins 2008.05.23. 01:39:14

Alga, hát ez az, ... a nő semmit nem tehet, a többiek meg - mint itt is - bőszen helyeselnek. Ez itt a szellemi rothadás... Az csak egy dolog hogy nincs ott senki aki rendre utasítsa az ilyeneket, ez nem a jó és a gonosz eposzi harca dárth véderrel meg a yoda dixi banddel: az ilyen beszólásonak meg sem szabadna történniük. Szint alattiaknak, annak kéne lenniük. Megakadályozni nem tudom, nem vagyok omnipotens, de hogy piedesztára emeljem a nők zaklatását, vagy akárcsak szótlanul eltűrjem, na azt azt már nem.

S tudod mi az igazán gáz? Az, hogy az ilyen vállveregetések és tevagyakurvaminekvanmelled beszólások odáig vezetnek, hogy ha valakivel TÉNYLEG történik valami, akkor kussolnia kell, sőt neki kell szégyenkeznie mert ZÉRÓ ismétlem ZÉRÓ megértésre számíthat.

Láttam, hallottam ilyet sajnos nem egyszer, pedig nem ez a munkám és a barátaim sem az a kifejezett underclass és mégis...

Itt egy példa, a lányt ált. iskolás kori legjobb barátnőjének apja fogdosta, amikor elmondta ezt a bnőjének, az azt válaszolta hogy "hát ilyet Ő biztosan nem tenne": Ezen úgy összevesztek hogy soha többet nem jártak össze. Pedig a csávó, egy alkesz, munkanélküli állat, aki rendszeresen végigverte a családját, de hogy erőszakoskodott volna vkivel?
Na az kizárt, biztos hogy a gyerekkori barátnő találta ki . Csak úgy, mert jó poén.

valós story, nem Bottswana, Budapest. Tudjátok ttt vmi kvára el van tévedve, s ilyenkor ha azt látom, hogy nethuszárok még adják is ezek alá a lovat, néha elborul az agyam.

Már bocsánat.

sys 2008.05.23. 02:08:36

SevendeadlySins 2008.05.23. 01:39:14

na, elmondtad helyettem, amit én nem bírok szavakba önteni. leginkább az undor miatt.

ambruz 2008.05.23. 08:06:37

Néhány éve Bp. egyik népszerű, az Andrássy út közelében lévő szórakozóhelyén múlattuk az éjszakát barátnőmmel, és barátaimmal.
Az bárpult előtt barátnőm véletlenül meglökte az egyik erős ember koktélt szürcsölgető nőismerősét (kb 20-22 éves, tündéri arcú, jótestű, nagyon jól öltözött, barna). Bocsánatot kért, és megkért, hogy hozzak a szenvedő félnek egy koktélt kárpótlásul, amit én meg is tettem és ismételt bocsánatkérés közepette átadtam a lánykának.
Nem volt semmi probléma, elfogadta és elfelejtettük egymást. Néhány óra múlva, hajnali 3 magasságában hazafelé vettük az irányt, de távozás közben az utcai lépcsőnél az erős ember és társasága (3 csaj + 2 manus) úgy gondolta, hogy elszórakoztatják magukat, és a koktélos hölgyemény tündéri mód becsiccsentett, csücsörítő ajkacskáit a következő szavak hagyták el:
- Na itt az a gyerek (28 voltam akkor), aki bepróbálkozott. Fizetgeti nekem a koktélokat.
kidobó:
- Gyere ide paraszt! Kit akarsz te befűzni?
Meglepetésemben elkezdtem szabadkozni, ill. megpróbáltam elmagyarázni, hogy mi is történt valójában, mire ezt a reakciót kaptam:
- Szar kamu duma, pakolod magad a nőmnek, most meg összement a farkad. És ellökött, hogy leestem a földre. Persze közben a barátnőm próbált közbeszólni, békítgetni stb stb..
Igyekeztem felállni, de már kaptam is a rúgást a lapockámba. Mondanom sem kell, hogy a kidobó sleppje jókat kacarászott ezalatt, leghangosabb talán a 3 csaj volt. Nem szaporítom, elöntötte az agyam a vörös köd, sikerült feltápászkodnom, és legszívesebben szétbasztam volna a fejét a kopternak, de sokkal profibb bunyós volt mint én, úgyhogy jól elpicsázott. Miután úgy érezte hogy elég, aszonta hogy takarodjak onnan. Tehetetlen dühtől remegve, megszégyenülten elindultam, és akkor belehasított a levegőbe egy magabiztos, életteli női hang:
- És meg ne lássalak itt többet! - hatalmas kirobbanó röhögés.

Persze a dolognak meglett a következménye, amit most nem részleteznék. A lényeg, hogy nem igazán tudtam elégtételt venni...

Na most akkor mi is a helyzet? Most én is csináljak egy blogot, hogy milyen görény módon tudnak viselkedni egyes nőstények? Egy "Alázós luvnyablog"-ot, ahol az elszállt díszpicsákat lehet lehúzni? Meg úgy általánosságban nők részéről a férfiakat ért sérelmeken, megaláztatásokon, igazságtalanságokon csámcsogni. Aztán jönne az "impotens, rinyálós, nőies. stb férfiak" duma. Úgy érzem egyre védtelenebbek, kiszolgáltatottabbak leszünk.
Ez igenis létező probléma, és nap mint nap esetek százai eshetnek meg. Most akkor hogy is van ez?

lacivagyok 2008.05.23. 08:48:28

Ambruz,

Tényleg nem akarom megvédeni a luvnyát, de itt igazából a kidobó volt a köcsög.
Ráadásul a nagyerős kidobó oly férfias volt, hogy a luvnya irányította, mint valami gyereket. Ez a tényleg ostoba pasi, a nagyerejű izomtibor, akit még egy seggbuta kurva is képes kihasználni.
Büszke lehet magára és a nagy erejére, egy buliban többet költök, mint amennyit ő valaha is keresni fog és azt a keveset is a nője fogja elkölteni.
Amúgy az ilyen eset elég gyakori, hogy a nők ezeket a butákat használják fel mások alázására.

Egyébként kérlek írd le nyugodtan a hely nevét, hadd tudjuk, hova ne menjünk.

mandula 2008.05.23. 14:37:27

flimo13
Köszönöm a díjat:D
Senki se mondta,hogy ő írta...viszont ő tette fel ide, ezért ő kap hideget-meleget.Vállalta...

Te pasi vaaagy?

SevenDeadlySins 2008.05.23. 15:40:54

"Aztán jönne az "impotens, rinyálós, nőies. stb férfiak" duma. Úgy érzem egyre védtelenebbek, kiszolgáltatottabbak leszünk."

Naja, általában ez a jellemző;) De adok egy tippet, tök komolyan. Indíts egy blogot a háttérből irányító nők manipulációjának leleplezésére. Ki kit kivel ugraszt össze és miért. Érdekes lenne, komolyan, biztos rendszeresen olvasnám.

És az se baj hogy már megint férfi-nő tengelyen akarjuk értelmezni a világot, ha jól csinálják túl lehet ezen is lépni, kiterjeszteni gender függetlenre, ha van rá kereslet.

Na, akinek sok ilyen sztorija van, csináljon egyet!Amiben lehet segítek!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.23. 15:55:15

SevenDeadlySins 2008.05.23. 15:40:54

jókat írsz, de gondolom, nő vagy, így nem tudod, hogy a férfiak gondolkodásmódja igeni ilyen egyszerű,amit te alpárinak jellemeztél korábban. A jólnevelt/intelligens férfiaké is, csak ők nem mondják ki. Ha egy nő behajol, akkor MINDEN férfinak az jut eszébe, amit a posztoló leírt.
Ez azonban nem mond ellent önmagában az emberi méltóságnak meg egyenjogúságnak, csak esetleg az, amikor a nőben semmi mást nem lát valaki, mint egy túldíszített lyukat a farka számára. Az olyan férfiakat valóban ritkítani kéne. De azt nem várhatod el senkitől, hogy az ösztöneit megtagadja, főleg, ha a nők számára megengedhetőnek tartod, hogy pl. veszélyes magassarkúakban, szexi ruhákban stb. billegjenek, mert ezeknek minden demokrataságom ellenére sem tudok más értelmet tulajdonítani, mint a férfiösztönök (elemi részeinek) felkorbácsolását.
Most meg fogom kapni, hogy én is olyan vagyok, aki szerint a nő hibája, hogy megerőszakolják, miért öltözik úgy, pedig nem. (A gondolat meg nem bűn - még.) De akkor mondd meg, hogy hol a határ az impotens és a bunkó viselkedés között. (Fentebb már megkérdeztem ezt, senki sem válaszolt.)

SevenDeadlySins 2008.05.23. 17:33:22

Férfi vagyok;) s remélem a jólnevelt fajtából, de ezt döntse el más.

Nem akarok mindenbe belekötni, igazad van minden férfinek eszébe jut, persze az más kérdés, hogy hányadik gondolatként. Hidd el nem is ez a felháborító, hanem hogy ezek az emberek valamiért azt hiszik, hogy jogukban áll ezen vágyaikat zaftos formában a nő tudtára adni, hát nem.

Mert noha vannak olyan nők is akik az ilyesmire játszanak, finoman szólva is képmutatás, hogy erre hivatkozva lett mindennapos a beszólogatás.

Egy nőnek is joga van szépnek, kívánatosnak lennie, ha akar, akkor csak úgy. Többek közt ez a filozófia különböztet meg minket az iszlámtól, ahol csak azért hogy a férfiak ne essenek kísértésbe, a nőt csadorja fátylai mögé zárják.

Másodszorra pedig pedig nem értem miért veszi mindenki általános dolognak, hogy a kicsípet sőt, akár pitsásra is öltözött lány kihívó viselkedése pont neki, vagy akár az egész világnak szól.A kinézet elvére közjószág is, nem lehet kizárni belőle senkit, de ez nem jelenti azt, hogy rögtön felkérés keringőre minden szembejövő számára. Neki is joga van kiválasztani, kivel milyen viszonyba akar kerülni, s azért mert egy buliban csábító akar lenni, még nem kéne szabad prédának tekinteni minden járókelő/securitis vagy bárki más számára.

S a férfi gondolatai .. Korántsem evidens, hogy a férfiak vérének minden dekoltázstól be kell indulnia. Vagy egyáltalán, hogy ennek kéne a nő legmeghatározóbb vonásának lennie. Anélkül hogy bármiként is ítélkeznék, az ösztönök 'természetes és ezért jó' dolgokként való felfogása és kiélése egyáltalán nem magától érthetődő.
Csak a hatvanas évek végén indult világhódító útjára, lehet egyet érteni vele, lehet nem, de ettől még nem lehet mindig az ösztönökre hivatkozni. Nem így.

Összefoglalva: Gondolhat az ember bármit, legyenek bármilyen vágyai semmi nem menti fel az élni és élni hagyni parancsa alól.

Az ismerkedésnek is megvannak az elfogadott csatornái s a kurjongatás ritkán tartozik közéjük.
Én nem kívánok mást, mint hogy ismerjük fel, mi mindannyian, hogy a nőknek joguk is van ahhoz és úgy közeledni,ahogy nekik tetszik s ezen túl pedig, a békés, atrocitás mentes élethez.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.23. 17:57:12

SDS:
"Mert noha vannak olyan nők is, akik az ilyesmire játszanak, finoman szólva is
képmutatás, hogy erre hivatkozva lett mindennapos a beszólogatás."

Ezzel egyetértek.

"Másodszorra pedig pedig nem értem, miért veszi mindenki általános dolognak, hogy a kicsípett, sőt, akár pitsásra is öltözött lány kihívó viselkedése pont neki, vagy akár az egész világnak szól. A kinézet elvére közjószág is, nem lehet kizárni belőle senkit, de ez nem jelenti azt, hogy rögtön felkérés keringőre minden szembejövő számára. Neki is joga van kiválasztani, kivel milyen viszonyba akar kerülni, s azért, mert egy buliban csábító akar lenni, még nem kéne szabad prédának tekinteni minden járókelő/securitis vagy bárki más számára."

Ez viszont egy kicsit nehezebben ételmezhető az én meglehetősen csökevényes agyam részére. Ez mintha azt jelentené, hogy egy ruházatnak vagy általánosan szólva megjelenésnek önmagában is van értéke. Egy ruha akkor is szép vagy csinos, ha csak a viselője látja.
Ha így gondolod, akkor ezzel viszont nem értek egyet. Szerintem egy ruha, cipő stb. önmagubk számára csak kényelmes tud lenni, csinos, főleg kihívó nem. Az lehet, hogy mindenkinek van joga kihívóan öltözködni, de akkor hadd gondolja mindenki azt, hogy - mivel a kinézet közjószág - ez a kihívás neki is szól, legalább egy kicsit. Ez nem mentegetése a bunkóknak, magam is nagyon utálom ezt az ember(állat)fajtát. (Bár egyesek szerint azért, mert irigykedem rájuk a jól kinéző nőik miatt :) )

Azzal egyetértesz, hogy egy kihívóan öltözött nő inkább szeretné, ha megpróbálnának ismerkedni vele (az általa preferált stílusban), mint egy visszafogottabb?

SevenDeadlySins 2008.05.23. 18:57:39

Hello Peet!

Próbálkozhatunk azon agyalni, hogy vajon egy társadalmi közmegyezés szerint vajon mi milyen esetben számít "ráutaló magatartásnak". Hosszú, tartalmas beszélgetés lenne, de szerintem ez csak eltérít az eredeti témánktól, ugyanis az hogy vkit cefetnek, kurvának néznek, vagy csak simán szórakoznak az ijesztgetésén nagyon -nagyon messze van az ismerkedéstől.

Az hogy nekik is szól? max csak akkor, ha a megjelenésnek önmagában is van üzenete;) De ha egy nő - vagy bárki más - nem akar tesseni vkinek, aki mellett elsuhan, az egy döntés bárhogy is legyen öltözve, amit tiszteletben kell tartani s semmiképp sem verbálisan rámászni.

Ezzel válaszolok is az utolsó kérdésedre is: Ne számítson hogy hogy van öltözve a nő, mert ha tetszeni akar, azt úgy is kinyilvánítja.


+1: "Ha így gondolod, akkor ezzel viszont nem értek egyet. Szerintem egy ruha, cipő stb. önmagubk számára csak kényelmes tud lenni, csinos, főleg kihívó nem."

Jójó, mondjuk hogy a szépség csak interperszonális kontextusban van értelme, de akkor tegyük hozzá azt is, hogy az önértékelésnek is és máris a start mezőn vagyunk.

Jó beszélgetni olyanokkal, akikkel lehet, ráadásul veled nagyrészt azonos állásponton vagyunk, noha más a mögötte lévő elméleti megfontolás. De élvezem:)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.23. 19:20:12

Helló SDS!

"Ezzel válaszolok is az utolsó kérdésedre is: Ne számítson hogy hogy van öltözve a nő, mert ha tetszeni akar, azt úgy is kinyilvánítja."

Ezzel lehetne kezdeni valamit... van ez az úgynevezett "flörtölés", vagy hogy is hívják a profik :), ami pont erre szolgál, ha jól tévedek. Akkor aztán nem gond, ha akárhogy van valaki öltözve, mert mondhatjuk, hogy azért vette ezt fel, hogy valaki másnak, aki épp nincs jelen, tetsszen vele. Ha majd a jelenlevőktől akar valamit, akkor majd kezdeményez irányukban.

És itt a másik gond: kezdeményezhet egy nő? szerintem nyugodtan, én is épp ennek előnyeit élvezem :):):), de sokak szerint ez helyetelen viselkedés.

"+1: "Ha így gondolod, akkor ezzel viszont nem értek egyet. Szerintem egy ruha, cipő stb. önmagunk számára csak kényelmes tud lenni, csinos, főleg kihívó nem."

Jójó, mondjuk hogy a szépség csak interperszonális kontextusban van értelme, de akkor tegyük hozzá azt is, hogy az önértékelésnek is és máris a start mezőn vagyunk."

Nyilván vannak önértékelési problémáim, de a ruha nem segít hozzá, hogy ezeket megoldjam. Vannak elegánsabb ruhadarabjaim, de ezeket kizárólag a társadalom kedvéért veszem fel, azaz, hogy ne nézzenek ki onnan, ahova épp készülök. Otthon, egyedül nem baj, ha szakadt kicsit a póló, vagy foltos a nadrág. (Fürödni szoktam, mindennap :D mielőtt valaki félreérti :) )

Ha van egy kis időd, kérlek, nézd vissza a tegnapi hozzászólásaimat, abban is azt próbáltam kideríteni, hogy mi számítana "szabályos" ismerkedésnek.

peetmaster, a próféta 2008.05.22. 20:42:17
és utána közvetlenül.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.23. 19:27:35

na elmegyek IRL szar csajozós dumákról beszélgetni (ha érdekel, szakitshabirsz.blog.hu valós partija :) ),
de még visszajövök.

spt_low 2008.05.23. 19:42:27

Ha jól értelmezem SDS, a kérdés az, hogyan lehetne a zsigeri ösztöneit kezelni, elfojtani képtelen ivarérett férfiegyedekben valamiféle gátlást kiépíteni, ezzel szabályozott mederbe terelvén viselkedésüket?

harcibarbi 2008.05.23. 23:35:58

Ostoba nők ostoba pasikat érdemelnek.

SevenDeadlySins 2008.05.23. 23:49:27


hey Peetmaster!
És itt a másik gond: kezdeményezhet egy nő? szerintem nyugodtan, én is épp ennek előnyeit élvezem :):):), de sokak szerint ez helyetelen viselkedés.

Hát mosolyogjon!

"Nyilván vannak önértékelési problémáim, de a ruha nem segít hozzá, hogy ezeket megoldjam. Vannak elegánsabb ruhadarabjaim, de ezeket kizárólag a társadalom kedvéért veszem fel, azaz, hogy ne nézzenek ki onnan, ahova épp készülök. Otthon, egyedül nem baj, ha szakadt kicsit a póló, vagy foltos a nadrág. (Fürödni szoktam, mindennap :D mielőtt valaki félreérti :) )"

Remélem az emberek többsége még vágyik a megbecsülésre s hogy érezze, mások számára tetszetős.
Lányok, cáfoljatok!

Visszaolvastalak, Peetmaster, s érdekeseket írsz de - hogy maradjunk a kategorizálásoknál - van a finom ismerkedés, van a bunkó ismerkedés meg van a sima zaklatás .

Nem hiszem hogy vita tárgya kéne legyen az utóbbi kettő, a határvonalaknál meghúzogatásánál meg illene óvatosnak lenni.Csak a békesség kedvéért.
Ha engem kérdezel, zsinórmértéknek azt mondanám, egy férfinak úgy kéne megközelítenie egy lányt hogy szívében egyszerre akar jót mindkettőjüknek. Ha gondolnánk a lányra is kissé, kikerülhetőek volnának a "szia, baszunk?" típusú velős ám a kérdezőről sokat eláruló finom érdeklődések.

Dr House 2008.05.23. 23:55:11

pántos Jlo cipődben voltál ez a lényeg...
nem vagy ember..

Sevendeadlysins 2008.05.23. 23:56:42

spt_low 2008.05.23. 19:42:27:
végül is, igen. A cél az volna, hogy egymásra, mint emberi lényekre tisztelettel tekintsünk. Nem is azt kérem, hogy szeressük egymást gyerekek, csakhogy ismerjük el egymás jogát a normális élethez. S akik ezt a gondolatot nem tudják magukévá tenni viszont tűrjék el, hogy nem élhetnek vissza helyzetükkel, erejükkel a védtelenebb és a gyengébb ellen, legyen az bár nő, öreg vagy éppen kisgyerek.

sys 2008.05.24. 04:01:01

Sevendeadlysins 2008.05.23. 23:56:42

figyi, lehetne azt, hogy lekopiznánk a te csajokhoz való attitűdödet, és minden férfi agyába beültetnénk? :)

SevenDeadlySins 2008.05.24. 10:25:53

sds to sys
kérlek, én utánozhatatlan vagyok;) köszi,ez most jól esett. ha már itt tartunk, ne vedd személyeskedésnek,de nem lehetne a megértő mentalitásodat átplántálni más lányokba is?

Remélem jó volt a buli

sys 2008.05.24. 21:22:33

sds

:D jólvan, akkor megállapítottuk, hogy mi vagyunk a tökéletes férfi és nő prototípusa. tökéletes ÉS szerény :P

buli szuper volt, mencseszterben mindig az : ) de azért várom már a hazamenetelt :)

SevenDeadlySins (törölt) 2008.05.24. 22:44:25

hát igen, szegény Mi. Nem egyszerű e felelősséggel a vállainkon élni miközben a megannyi irigy keserűsége napról napra mélyebben mar önzetlen, odaadó szívünkbe.:( ez hát a sorsunk, túl tökéletesek vagyunk( hogy magunkba nézzünk), megértetlen lelkekként bolyongunk az ember-sűrű végtelenben.
szegény Mi:(

S milyen a számkivetettség Angolországba'? Már nagyon vágyok oda, az az akcentus szerintem a világ legerotikusabb dialektusa... Sok ott ostoba pasi, nagy a verseny?;) vagy szelíd úrfiakként csak itthon rongálnak, Pesten?

sys 2008.05.26. 16:37:58

sds: a tökéletes férfiak, mint pl. te, olvassák-e a bloghu-n regisztrált íméjljüket? :)

putyi 2008.05.27. 04:46:11

Szeretnem elinditani a hulyepicsa.blog.hu-t. Atvehetnem ezt a cikket?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.28. 08:56:14

nekem az egész blogból egyáltalán nem az jön le, hogy a pasik mekkora állatok, hanem az, hogy te egy végtelenül buta nő vagy.. persze ez a poszt nyilván egy hülye provokatív vicc, de akkor is. hogy valaki ezzel töltse az idejét.. ahh..

Ranx 2008.05.28. 11:09:57

Szép történet.
Most legalább mind hármótoknak van mit mesélni! :)

Vercingetorix 2008.05.29. 22:24:20

mégha provokatív vicc is, nyugodtan írhatna helyesen a poszt szerzője.

Ferinek-nem 2008.06.27. 07:23:20

Kár, hogy a ninják nem raktak meg jól, az kellet volna, hogy utána azért nem tudjál járni, mert jól szétbaszták a seggedet.
süti beállítások módosítása