HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Szaszinko az iwiwről

2008.04.02. 03:57 :: Szaszinko

IWIW. Közösségi oldal, nagyjából mindenki ismeri. Még a nagyim is. Csak azt mondta nem akarja regisztrálni magát, mert az összes barátja meghalt már,és szerinte ez megint valami újhullámos ostobaság. Én nagyon megértettem amit mond. Sőt hogy levágta hogy mainstream,meg minden. Nagyi egy királynő. Az ő korában tudtak a nőkkel bánni. De ma…amikor arra tanít a világ, hogy mondjad csak fiam, jó lesz az is,ülj le itt egy 2-es.Amúgy meg úgysem figyelünk egymásra akkor meg miért nem mondhatnánk ostobaságokat.
Úgyis felejtünk mert szétmar az információs zuhany. Vagy a mézesbarack.
Ilyenkor mindenki mint a gólyafos kavarog a levegőben és ha nem jön össze majd pszichológushoz megy,vagy asszexuális lesz. Ahelyett, hogy megnéznék a szótárban az empátia szót.
No azok a pasik akik engem az IWIW-en akarnak folyamatosan töretlen lelkesedéssel felszedni, azoknak is tudnék ajánlani pár jó szót az értelmező kéziszótárból. Romantika. Báj. Kedvesség. Udvarlás.
Tévedés ne essék! Utóbbi szavakról továbbiakban persze szó sincs.         

     "Bocs,hogy így ismeretlenül zavarlak. Csak látom,hogy nem vagy kapcsolatba,és arra gondoltam vagy olyan szép, hogy lehetnél. Mert megnéztem a képeidet. bejön a szemed."

 Szóval tényleg ilyen egyszerű lenne? Persze volt aki legalább megpróbált kreatívan hozzáállni a dologhoz:

"Szia,ha érdekel! vagi vagyok, na  meg géniusz. A vaginagéniusz."

De könyörgöm ez meg minősíthetetlen!


22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr78407525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lókupec 2008.04.02. 12:41:05

1ső!
Amúgy pasi vagyok és soha nem csajoztam wiwen. De engem nem zavarna, ha a csajok irogatnának szar dumákat. "Szia én egy bombázó vagyok agyam nincs, de úgyis csak ma éjszakára keresek valakit. Ja és 40 pasinak küldtem ki ezt a mailt! Igyekezz."
:D

Miss. Szacharin 2008.04.02. 14:37:47

ezek szerint a nő attól nő, hogy buta, és könnyűvérű?sajnállak téged,de komolyan.És azt hiszem poénnak szánhattad,de nem vicces tárgyként beszélni a nőkről.Még általában sem.lealacsonyító,és botrányos amit írsz.és azt hiszem te tényleg örülnél egy ilyen típusú csajnak is..biztos mert még másmilyet nem kaptál, vagy egyáltalán semmilyet.

Miss. Szacharin 2008.04.02. 14:39:55

Ja!Ezt konkrétan veheted hadüzenetnek.Lókupec!

bozorgány 2008.04.02. 17:31:44

én is egyetértek szacharinnal. tényleg gáz. bár tudjuk, a pasik agya általában szinte csak egy valamivel gondolkodik... az iwiwet meg szerintem nem arra találták ki, hogy így ismerkedjünk. ja, és lókupecnek meg biztos jelenleg erre van igénye...grat hozzá!

bozorga 2008.04.02. 19:42:09

ja, és bombacsajok tudod mikor irogatnak majd neked...:d max ha majd fizetsz nekik!:D:D:D

Miss. Szacharin 2008.04.02. 22:42:29

Köszönöm csajok!Tényleg,azt hiszem mindent elmondtatok helyettem is....szegény lókupec,egyáltalán,milyen néve ez?Na,mindegy, szóval, azt hiszem már csak azzal tudja bebizonyítani, hogy férfi, ha be mer írni újra a blogr...azok után,hogy a csajok így elbántak vele..pedig,csak jó fej akart lenni..nem baj,tartsunk össze!Bozorg! a legnagyobb vagy!.-)imádlak.Miss szacha

era 2008.04.02. 23:43:58

Szerintem ez a vives sztori csak vicc akart lenni.szerintem sem arra van az oldal,hogy csajozzanak a rajta, de azért nekem néha jól esne, ha látnám, hogy tetszem valakinek.miért van az,hogy nem szólítottak, még le?de még virtuálisan sem?most biztosan hülyén hangzik, de én el vagyok keseredve.a szórakozás csak a szép lányoknak jut.hozzá szoktam.de legalább ne lennétek így kiakadva többiek,akik írtatok.azt hiszem elkényeztetett kiscsajok lehettek.akik mást sem tudnak csinálni, csak szekírozni azokat,akik kicsit félénkebbek.és nem mernek nyíltan közeledni.ennyit szerettem volna

bozorgány 2008.04.03. 09:24:21

grat era neked is, ha ezt vonod le, hogy elkényeztetett vki emiatt.... szerinted, aki iwiwen betalál, az félénk? nem azzal van gond, hogy vki ír, hanem hogyan teszi azt. nem fogok senkit kiröhögni, vagy bunkónak találni, amiatt, mert ír iwiwen, csak a stílussal van nekem is gondom.
hogy miért nem szólítottak le,azt sajnos nem tudhatjuk, de nem mindig a szép lányokat szólítják le, és a szórakozás meg nem csak nekik jár, hanem mindenkinek, aki tesz róla... szerintem, ez az én véleményem....

Miss Szacharin 2008.04.03. 11:38:57

Ebben nagyon igazad van!Az utsó mondatod bozorgám!Találó, és nem sértő.Tényleg így van egészséges önértékeléssel pozitív kisugárzással, és kedvességgel kell a világ felé fordulni.és tenni kell róla, mert szeretnünk kell önmagunkat annyira, hogy mások is szeretetre méltónak tartsanak minket.Era,szurkolunk!És én nem veszem magamra az elkényeztetett témát.szerintem az azt jelenti, ha valaki helyett mindet megcsinálnak, és mindent megkap.Helyettem soha nem csinálnak meg semmit, és nem hull az ölembe a manna.Az igaz, amire nagyon vágytam, és most itt nem anyagiakban kifejezhető dologra gondolok....azt megkaptam.soxor.de most nagyon:-)

a flegma 2008.04.03. 14:17:32

"Komolyan mondom, hogy van ilyen gondom..."
Hello mindenki, en is himnemu vagyok es szerintem lokupec csak vicces akart lenni de nagyon messzire mellelott. Ennyi, leirta magat mint az afat.
Iwiw? Mindenki fikazza hogy ilyen meg olyan tre de mindenki rajta van..Ennek az oka? Talan emberi hiusag? Nem mindenki a jobbik kepet teszi fel? En sem vagyok szent, nekem is van kepem de azert ennek ellenere nem megyek fel es irogatok hogy "Szia, opsz ma?" Egy, ez tre, szanalmas. Ketto, nem ez a funkcioja. Az ilyen dumakra ott a bank diszko vagy a bed biiics. Azoknak kell a merci meg az ures fej. Ennyi. Ellenvetes?

a flegma 2008.04.03. 14:18:29

Az kimaradt hogy az irassal meg a lanyokkal osztom a nezetet.

Miss. Szacharin 2008.04.04. 10:16:06

Flegma!Tök cukin írsz!Kösz, hogy osztod.Tényleg.

Viktor 2008.04.04. 21:13:07

Én soha nem csajoztam az interneten. Sokkal jobban szeretek szemkontaktusból elérni dolgokat. :) Nagyobb kihívás, de a siker is :)

Viktória 2008.04.04. 21:47:12

Tetszik a hozzáállásod Viktor.

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.04.06. 15:39:02

era>
Nem szólítottak le? Hát ez kellemetlen. Nézd meg kiket szólítanak le és kiket nem. Vond le a következtetést.

Hatásszünet.

Na most mindenki arra gondol, hogy diszkréten lerondáztam erat. Ugye?
Pedig nem. .) Gondolkodjatok! :)

tökfej 2008.04.07. 09:14:29

Mivel a blognak nem látom értelmét, hisz nem az számít, hogy mit mond, hanem az, hogy ki mondja, ezért csak "a nő, mint tárgy" témára reagálnék:

Miss. Szacharin 2008.04.02. 14:37:47
"de nem vicces tárgyként beszélni a nőkről"

Amíg nőket látsz vonaglani a kirakatban, amíg az ő hírdetéseikkel van teli az internet, amíg lányok állnak sorba, hogy leszophassák az épp aktuális rocksztárt, addig ez így marad.

De nem csak az ilyen extrém esetekre gondolok. A nők szívesen fizetnek a testükkel. A pasik meg olyanok, hogy ezt elfogadják. Az példul elképzelhetetlen, hogy a szomszédasszonyom egyik szívességét én úgy háláljam meg, hogy felajánlom a testemet. Nem tetszene neki az ötlet, mert úgy érzi, hogy azzal ismét csak ő ad valamit nekem. Annak jobban örül, ha megjavítom az autóját, vagy beállítom a pécéjét. Arra viszont már számtalan példa volt a saját életemben, hogy az én munkámat a hölgyismerősöm úgy akarta meghálálni, hogy felajánlkozott. Mintha a megdugása csak nekem lenne jó. De persze belementem, mert tetszett az ötlet. (próbáltam volna helyette a benzinpénzt elkérni ... lecsavarják a fejem :-)

szaszinkó írta, hogy régen tudtak bánni a nőkkel. Hát, régen is az volt a helyzet, hogy aki megfizette őket, az széttette a lábát. És régen is szívesen adták magukat oda, ha valamit meg akartak hálálni. Példul a nagy árvízi hajósnak (Wesselényi Miklós báró) is, cserébe a megmentésért. Az öregasszonyok kalácsot vittek neki, a fiatalok meg magukat.


Ezzel nekem nincs is problémám. A pasik is hibásak, hisz ha a szex helyett jobban örülnénk egy órissápizzának, akkor a rocksztárok ajtaja előtt tésztagyúró-kezű lányok állnának. Vagyis kereslet - kínálat miatt alakult így. Csak ezek után nem kell csodálkozni, ha valaki ezt a -mindkét fél "hibájából" (dehogy hiba!:-) adódó- helyzetet a poén szintjén felemlegeti.

Los Angeles 2008.04.07. 14:48:20

Ez a tökfej egy baromi bölcs ember!
De komolyan...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2008.04.17. 17:57:50

Ez az egész olyan felesleges... teljesen menetrendszerű az egész: naiv 14-15 éves kiscsajt a nála 10 évvel idősebbek érdeklik, az kihasználja, onnantól kezdve ő is szemét lesz a következő naiv sráccal, aki aztán mire 25 éves lesz...
Mindenki először önmagába nézzen.

borzlány 2008.04.22. 19:40:00

Iwiwről annyit, hogy engem ott még sose szólítottak le. Hüpp.

Ja, talán azért, mert egyetlen fénykép van ott, és azon se látszik belőlem kb semmi? :)

rusnya 2008.04.23. 12:03:56

Ezek utan azert legalabb belinkelhetted volna az iwiw oldalad, hogy ojjektivan ertekelhessuk a sztorit. Annyit meg hogy nekem van egy haverom aki pontosan igy ismerkedik a neten, es minden napra jut egy no aki elmegy hozza mindent megtesz neki, aztan hazamegy. Szoval mukodik, en lattam. Persze kompromisszumokat kell hozni :D

Zsolt 2008.07.22. 22:02:17

Már nem annyira aktuális a poszt, de azért leírom a véleményem. Szerintem Miss. Szacharin és és még páran különféle komplexusokban szenvednek, melyeket a fenti posztokban éltek ki. Egyértelmű, hogy lókupec poénnak szánta a dolgot. Az, hogy jó poén-e, vagy rossz az egy dolog. Akkor azt kell írni: "lókupec: ez sz@r volt." A WiW-es pár keresésről pedig az a véleményem hogy elég sokat elárul az emberről amit leír magáról. Ez akár alapja is lehet egy igazi randinak..

Chamea 2008.08.20. 22:14:49

Ismerem az IWIW-et, elég nagy xar. Ha a fiúk prostituáltat keresnek, szar helyen keresgélnek a levelekkel, más oldalakon vannak non-stop szolgálatások is. Én fiú vaok, örülnék ha csajoktól ilyen és ehhez hasonló leveleket kapnék.

Üdv.: Chamea
süti beállítások módosítása