HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Nem együtt jöttünk, de mehetnénk el együtt!

2008.04.24. 12:39 :: Szaszinko

Félre ne értsetek! Nem akarok én rámenni az ügyvédekre. Csak ha szar a csajozós dumájuk. :)

"Én is ügyvéd vagyok!Egy vidéki konferencián voltam nem sokkal karácsony előtt.Ezek a konferenciák rendkívül hasznosak a továbbfejlődés szempontjából, de mondanom sem kell, nem erről híresek,hanem arról,hogy mindenki itt csalja meg az otthon malmozó férjecskét, fotelméretűre hízott tévé elé épült asszonykát.Én még nem vagyok férjnél,30 alatt vagyok,szőke is vagyok,ezért triplán veszélyeztetett fajnak számítok a korosodó kapuzárás előtti pánikban zsongó ügyvédek dzsungelében.Sőt nem is értem minek mentem erre a pályára....Ügyvédfamilia.Több generációs. No mindegy. Vissza a témához. Van olyan mondat amit mi nők semmilyen körülmények között nem szeretünk hallani egy férfitól, még ha a szűk időkeret szorítja is őket a tettek mezejére. Mellettem ült le kellemesen deresedő Ray Krebs hasonmású Dr.X.
Lábát egész előadás alatt hozzám érintgette,dörzsölgette jelezvén, hogy felőle mehet a menet.Szobájának kulcsát ekkor már vagy fél órája villogtatta:306...306...306.
Mivel látványosan nem vettem a lapot,úgy érezte lépnie kell,trükkösen magávalragadó szövegével majd letaglóz.

-Nézze,tudom, hogy nem együtt jöttünk, de mehetnénk el együtt!Odafent.

Hiába annyi könyv,tudás és sikerre vitt ügy,az ügyvédek közt is vannak ostobapasik."

53 komment

Címkék: ügyvéd szoba el ostoba zaklat elmenni pasi 306 menjünk egyszerre

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr75440099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blah 2008.04.24. 13:08:10

mekkora szarok ezek a storyk

kisbalas 2008.04.24. 13:15:07

:))) Ezt a f*szt!!! Szerintem az ilyen sokkal bénább, mint a kocsiból kiszólogatós, utcán füttyögős verzió...

Adrian Mole 2008.04.24. 13:16:15

Ügyvédkonferencián cetliposta (fenti sztoriból kiindulva):
- 306, 306, 306
- Btk. 175, 180; Ptk 76, 84
- ...

the real 2008.04.24. 13:19:43

"fotelméretűre hízott tévé"
Állítólag azért is húzódnak évekig a jogszabály-változtatások, -alkotások, mert a legkisebb szónak, vesszőnek is nagy jelentősége lehet. A húszas, szőke ügyvédnő biztos nem ebben profi.

Antiszőke 2008.04.24. 13:35:50

Kedves Harmincalatti Szőke!

Úgy gondolom, posztod is tökéletesen alkalmas arra hogy meglássuk, vannak nők, akiknek semmi se jó.
Én nemhogy nem találtam a megnyilvánulásban sértőt, de még ötletesnek is érzem. Különösen hogy az "elmenni" igének van másik jelentése is mint a lábra állni és gyalogolni. Bár azt hiszem, ezt a "finomságot" észre sem vette, nem kizárt, mert még sosem volt benne része.

Ön nem is tudja, minek volt ott, azt se igazán, miért is lett ügyvéd, ez a poszt talán arra szolgál, hátha íróként több sikere lesz???

Mégis mit kellett volna mondania ennek a szerencsétlen pasinak egy flörthöz?
Az volt a baj talán, hogy a szobakulcsát pörgette és nem egy sportkocsiét?
Tömött bukszát kellett volna virítania, esetleg egészen konkrétan rákérdezni, finanszírozhatja-e valamilyen tevékenységét csekély közösen gyakorolt tevékenységért cserébne???
Esetleg szimplán megkérdezni, kefélni akar-e Nagysád ha már láthatóan ennyire unja magát a konferencián?

Lehet hogy a pasi ronda volt, maga meg egy dupla Monaliza Nagy Igényekkel, de szerintem ez a poszt megaszar és csupán egy emberre vetít kedvezőtlen fényt, az írójára.

Nemügyvéd

idiotapocs 2008.04.24. 13:42:20

Sztem se volt vészes a figura. Tételezzük fel hogy Brad Pitt ült volna mellette, akkor így szólt volna a post:

"Én is ügyvéd vagyok!Egy vidéki konferencián voltam nem sokkal karácsony előtt.Ezek a konferenciák rendkívül hasznosak a továbbfejlődés szempontjából, de mondanom sem kell, nem erről híresek,hanem arról,hogy mindenki itt csalja meg az otthon malmozó férjecskét, fotelméretűre hízott tévé elé épült asszonykát.Én még nem vagyok férjnél,30 alatt vagyok,szőke is vagyok,ezért triplán veszélyeztetett fajnak számítok a korosodó kapuzárás előtti pánikban zsongó ügyvédek dzsungelében.Sőt nem is értem minek mentem erre a pályára....Ügyvédfamilia.Több generációs. No mindegy. Vissza a témához. Mellettem ült le kellemesen deresedő Brad Pitt hasonmású Dr.X.
Lábát egész előadás alatt hozzám érintgette, csodálatos kék szemeivel felém-felém pislanott. Olyan ártatlannak tűnt. Egyszer csak megpillantottam kezében szobája kulcsát: 306...306...306. Magamban mondogattam hogy erős vagyok..erős vagyok.
Mivel látványosan nem vettem a lapot, úgy érezte lépnie kell,trükkösen magávalragadó szövegével totál letaglózott.

-Nézze,tudom, hogy nem együtt jöttünk, de mehetnénk el együtt!Odafent.

Hiába annyi könyv,tudás és sikerre vitt ügy, feladtam elveimet, és egy fantasztikus éjszakát töltöttem vele. Azóta a férjem, és csodálatos 2 gyermekünk apja"

rusnya 2008.04.24. 13:44:09

A ket gyermekunk az apja???? mi a f@sz? Kinek?

tupu 2008.04.24. 13:49:08

de a sztori így nem teljes: elmentél vele vagy nem?

Black Knight 2008.04.24. 13:51:27

Kanásszal, Jogásszal...SOHA!!

Rain 2008.04.24. 13:52:41

Óóóó, tupu..Ott a pont :D

2008.04.24. 13:59:40

A beszólás nem valami nagy szám, ez tény ('elmenni' klisé...)
De ez a bejegyzés szegénységi bizonyítvány a kedves beküldőről (is).

"Én még nem vagyok férjnél,30 alatt vagyok,szőke is vagyok,ezért triplán veszélyeztetett fajnak számítok..."
Ez miért is jelenti egyúttal azt, hogy jó nőnek tetszik lenni?

"Sőt nem is értem minek mentem erre a pályára..."
No comment!
Ill. egy kicsike: Dr. Csernus még segíthet rendbetenni az életét. Talán.

"Hiába annyi könyv,tudás és sikerre vitt ügy,az ügyvédek közt is vannak ostobapasik."
Így igaz.
És ostoba nők szintúgy.

Egyébként nem derül ki, hogy a tolakodó 'úriember' kapcsolatban élt-e vagy sem - tehát még egyértelműen elítélni sem lehet azért, mert bepróbálkozott. Csak béna volt :)

Qqcs 2008.04.24. 14:03:58

Az is hiányzó adat, hogy mennyi idő volt még lefekvésig. Érted azonos alakú szavak...
Másrészt a szőke ügyvédhölgy is a fent ismertetett előfeltevések kecsegtető lehetőségével ment el a konferenciára, vagy tényleg csak "továbbfejlődés szempontjából" kívánta hasznosítani?

gef 2008.04.24. 14:05:16

Itt a bizónyíték, ahóz, hógy ügyvéd Iégy, nem keII ókósnak Ienned, eIég tanúItnak.. Óriási küIönbség. A pószt írója vaIószínüIeg -hacsak nem egy Ieánymesébe csöppen - majd 5 év múIva is azón kapja magát, miért van egyedüI. Számómra hihetetIen hógyan Iehet vaIaki 28+ szüzkurva.

freemind93 2008.04.24. 14:10:41

Egy dolgot felejt el a sok letamadott csaj (nagy resze), akik billentyut ragadnak. Mielott megszolal egy pasi, mar reg eldontottek, hogy elmennek e vele a legtobb esetben. Onnantol mindegy, azt kerdezi-e mennyi az ido? (ezt el lehet sutni humorosan is) vagy eloall a vilag legeredetibb szovegevel.

Ez a post konkretan pont ilyen szerintem. Nem gaz a sztori.

Átlátó 2008.04.24. 14:15:47

Te... te fapina. Te nagyon te kis te fapina.

el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.24. 14:16:05

Triplán veszélyeztetett faj? Hmmm... Cicababa elmegy friseuse-höz, az felvisz neki barna színt hajára, vagy leszedi a festéket ha nem originale blonde. Vagy fírjhez mögy, ideje vóna már, mert gondolom míg bambínó se lenni... Vagy kibírja azt a három esztendőt harmíncig! Így nöm lesz veszélyeztetett.

Az jó jurátus urak meg marketingnenedzsörök azt kípzelik ilyen szöveggel löhet ÁTMÉRŐT hasítani, ígazat is adok nekik, bár lehet te nöm a könnyüvérü fajtábul való vagy...

Vagy lehet nem is szobakúcs vót az, hanem a Peugeot nyereménykocsid schlußkúcsa, azt szeginy ügynök nem írtette, miér utassítod vissza a nyeremínyt.

Egyíbként ügyvédöket sosse értettem: minek magóni annyit... ügyvédnek lenni nem nagy cucc, latinúl meg nem ottan köll megtanúni, hanem Horáctól, Ovídtól... VIVAT OECONOMIA!

el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.24. 14:20:44

elnízíst összevontan számótam decimális és binárisban... (tom, tom, homo oeconomicus integrál, derivál, és még decimálisban sem tud számóni...)

:)

majd azt en tudom 2008.04.24. 14:21:48

freemind: pontosan így van. Ennek ellenére a szöveg szerintem is béna volt, meg a pasi is, de kiakadni ezen? Az ilyen nők nagypofájú reakciói vezetnek oda, hogy az érzékenyebbje/bénábbja nem próbálkozik. Aztán persze megy a rinyálás azon, hogy de miért nem próbálkozik a pasi, aki meg próbálkozik, az miért bunkó, aki meg nem bunkó az miért ver át? (Válasz: nem ver át, hanem profi. Te vered át saját magad azzal, hogy a profi nőcsábászokra buksz. :) )

Amúgy, ha így igaz a sztori, akkor persze azért volt igazán béna a fickó, mert a metakommunikációból nem vette le, hogy nem.

Qqcs 2008.04.24. 14:35:12

Kutya Úr,
azért a közgázos csajok sem piskóták... Legföljebb nem annyira "öntudatosak", mint a jogászok (bár ez csak saját tapasztalat)

A szerző meg szerintem ne vészes, ha pasi lenne azt mondanánk rá, hogy még nem akarja lekötni magát, élvezni akarja az életet stb... de mivel szőke+jogász+nő, ezért már szűzkurva,fapina stb ???
Uraim, ne má', hátha a kisasszony igen rokonszenves teremtés, csak nem szerencsésen fogalmazott...

Ági86 2008.04.24. 14:37:26

hát én biztos elültem volna hamar, ha dörzsöli a lábát az enyémhez

alfredo 2008.04.24. 14:39:50

Elmennék én is egy ilyen ügyvédkonferenciára...

ktamas 2008.04.24. 14:48:58

csak azt nem vagom h az egysoros lenyeghez minek kell fel oldal rizsa..

freemind93 2008.04.24. 14:49:14

a céges/szakmai konferenciák, outingok, csapatépítések, hol-hogyan hívják, elég közel állnak a gólyatáborok feelingjéhez, csak van köztük 10 év, és jobban kell figyelni a látszatra.

Nem kanász, nem ügyvéd 2008.04.24. 14:53:32

Kedves Ügyvédnő! Ugye szólíthatom Katalinnak. :) Ha már a kollégájával nem ment el (amit meg is értek, hiszen mégiscsak egy ügyvéd), akkor esetleg velem elmehetne. :))) Tisztelettel és alázatos kézcsókkal! Nem kanász, nem ügyvéd

el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.24. 15:09:00

no persze gyak. pszichvel fogl. emberként nekem egyértelműek a dolgok, csakhát másoknak nem. nőm angol szakos, most meg pszicht tanúl. Legjobb paarosítás. A jogászok sokat olvasnak és elrugaszkodnak a valóságtól, bár igaz, mélyebbek az érzéseik. A közgazdász realistább (és ezért később pénzesebb)

nem, nem szabad különbséget tenni nő és férfi tanult viselkedésformái között. de mint magánember, egyetértettem néhány ffivel, akinek segítettem felfejlődni.

Maddness69 2008.04.24. 15:10:13

Emlékszem erre a konferenciára. A cégem engem küldött. Púp volt a hátamra az egész. Mind1. Elmentem. Egy fiatal szőke kolléganő mellé ültem, közel a bejárathoz, hogy mikor vége a előadásoknak rögtön megléphessek. A közeli városban volt egy szőke, nagymellű barátnőm. Vele volt randim estére úgy, hogy reggelre vissza kellett érnem a következő előadásig.
Mikor vége lett az aznapi előadássorozatnak, fordultam oda a mellettem ülő szőke -30 kolléganőhöz: "Végre vége! Most már mindannyian elmehetünk." És léptem a kocsim irányába, hogy minél előbb a barátnőmnél lehessek szabadidő hasznos és kellemes eltöltése céljából.
Most meg meglepődve olvasom, hogy...
Valamit tényleg félreérthettem. Azonban két tényt szeretnék leszögezni:
1. Kollégával (szinte!) soha
2. Szőke ÉS nagymellű. Okés?!:D:D:D Ügyvéd lennék, nem egyszerű kanász!

rusnya 2008.04.24. 15:11:45

Hogy pontosan mit?

Nicola 2008.04.24. 15:11:56

Szerintem írtózat gáz volt ez a pasi. Abszolút nem volt ötletes, poénos vagy nevezzük bárminek.
"Én még nem vagyok férjnél,30 alatt vagyok,szőke is vagyok,ezért triplán veszélyeztetett fajnak számítok a korosodó kapuzárás előtti pánikban zsongó ügyvédek dzsungelében."
Ebből aki csak azt vette le hogy az író jó nőnek tartja magát, annak őszintén gratulálok.
Szerintem itt arra gondolt, hogy bizony sok egyednél a szőke haj "követelménynek" számít.

lápi lidérc 2008.04.24. 15:12:49

Úgy tudom, a jogi karon felvételi van magyar nyelvből.
Ez az illető "ügyvéd" helyesírásán nem nagyon látszik.

Nyelvi tábort tartok a 307-esben. Csak nőknek.

Black Knight:
Mé, mi bajod a kanászokkal? :-)

LongJohnHolmes 2008.04.24. 15:15:14

Ügyvédkonferencián volt?:)

Pedig milyen figurákat tudna két gerincnélküli lenyomni:)

freemind93 2008.04.24. 15:20:15

LJH: Jár a pont. :))

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.04.24. 15:26:37

Kedves harmincalatti, szőke ügyvédnő

Nem kellenne annyira fenn hordani az orrát, ugyanis a szisztéma a libapásztorlánytól kezdve az angol kiránynőig bezárólag teljesen ugyanaz. Gerincre fektetnek, aztán betolják a lompost, pumpálnak egy ideig majd a végén teleinjektálnak anyaggal.

Dezzie 2008.04.24. 15:30:28

Hihetetlen azért, hogy mennyien a lány szemére vetették, hogy nem omlott a pasi karjába. :D
Csak tájékoztatásul: nem minden konferencia torkollik orgiába.

A szöveg meg béna volt. Vagy talán azért éreznek együtt sokan az ügyvéddel, mert ők is hasonló szellemességekkel próbálnak hódítani és találva érzik magukat?
(Mondjuk a kocsijukkal kérkedők rosszabbak. Úristen, hát az csak kocsi... Meghajlított műanyag és fémdarabok egy rakáson. Gyáranként máshogy formázva. Wow.)

kvarcman 2008.04.24. 15:34:57

30 alatti szőke ügyvédhölgy??? muhaha :DDD
Dr.Szöszi-e?

johevi 2008.04.24. 15:39:22

Igen, mehetünk. De én haza, maga meg a JKA-ba.

232323 2008.04.24. 15:45:56

Villog a csaj. "Szőke vagyok = jól nézek ki, ügyvéd család = stex van bőven, harminc alatt = (főnyeremény vagyok a)^2

Ha ezeket lehagytuk volna (a történet szempontjából amúgy is irreveláns!), akkor is max egy jót derültem volna a történetem, mert nem találtam benne semmi olyat, amiért megköpködhetném akármelyik felet.

Jah igen.. lehetne mondani, hogy irígy vagyok biztos.

(mondani.. :) )

*villog

Qqcs 2008.04.24. 15:50:19

Kisasszony, mi ez az alpári stílus?!
Anyánkba elküldeni is csak kulturáltan, decensen, ahogy magácska is elvárja...

Dr. X. 2008.04.24. 15:55:01

Kedves Dr. B. Dóra!

Itt Dr.X. Igazán örülök, hogy ennyire emlékezetes volt a konferencia decemberben. Abszolult felismertem a storyt és persze a fogalmazási módót is, amiből újfennt csak az derült ki, hogy mégis csak szobára való vagy és nem ügyvédnek.
Majd júliusban a konferencián, lehet megpörgetem a kocsikulcsom, hátha attól hamarabb hanyattdőlsz.
Üdv.:Dr. X.

nyina zarecsnaja 2008.04.24. 16:11:19

"30 alatt vagyok,szőke is vagyok,ezért triplán veszélyeztetett fajnak számítok"

csak érdekelne: szerinted ha 30 alatt vagy, és pl barna/fekete hajú ( vagyis nem olyan szép, mint te), akkor nem vagy annyira veszélyeztetett faj?

vagy esetleg arra célzol, hogy szőke vagy, butuska (sztereotípia), és az könnyebb préda?

dóri 2008.04.24. 16:12:35

Nem értem mi a problémád. Ha nem jött be a pasi szövege, nem a te eseted, akkor meg mit foglalkozol vele, ennyi idő után is. Bepróbálkozott és kész. Ha egy számodra szívdöglesztő, avagy csak pusztán szimpatikus pasi lett volna, akkor biztos máshogy értékeled ugyanezt a próbálkozást.

Ezzel az írásoddal számomra nem az jön le, hogy hú, de bunkó pasi, hanem a "nem is értem minek mentem erre a pályára...." rész verte ki nálam a biztosítékot.... Ezzel saját magadat elég rendesen minősítetted...

tandem 2008.04.24. 16:43:11

Hát szerintem is elszállt ez a csajszi, kicsit szingli érzésem van vele kapcsolatban, de ettől még a pali szövege szimplán gáz. Mellesleg deresedő halantékkal nyomulni30 év alatti nőre gáz. Remélem, hogy én meg fogom ezt úszni.

w a s d 2008.04.24. 17:26:03

@ Dezzie:
Egy autó sokkal több, mint formára hajlított fém és műanyag.

freemind93 2008.04.24. 17:35:45

persze, kell még hozzá eredeti fa berakás, meg négy adag kaucsuk (ha van még köze hozzá) és persze állatok lenyúzott bőre! :D

candream (törölt) 2008.04.24. 19:25:54

Normálisan így történne:

Mellettem ült le kellemesen deresedő Ray Krebs hasonmású Dr.X.
Lábát az előadás alatt egyszer hozzám érintgette,dörzsölgette jelezvén, hogy felőle mehet a menet.Szobájának kulcsát ekkor megvillantotta:306.
Mivel látványosan nem vettem a lapot, ezért békén hagyott.

bög 2008.04.24. 22:58:59

kurva jók a kommentek megint:D

Viszont!

Az a probléma ezzel az egész bloggal, hogy -mint ahogy azt már többen próbálták jelezni nektek, kedves postoló lányok - nem a szöveg, hanem a kinézet dönt el mindent. De nagy kár lenne érte, mert jókat lehet röhögni, ezért van egy korszakalkotó ötletem. Lehetne inkább rondapasik a neve, és tegyetek fel fényképeket (ugyanezek a sztorik lennének), kicsit több köze lenne a valósághoz, és lehetne röhögni mint állat.:DD

na?

bög 2008.04.24. 23:01:26

ahhoz meg hogy hogy jellemezte magát a szerző, csak ennyit szeretnék hozzáfűzni:

"...két lány áll a pultnál. Csinosak, dekoratívak, lerí róluk, hogy van stílusuk és nem pusztán két lábon járó puncik...


:DDDDDDDDDDDDD

muzzzy a.k.a. etil alakulat 2008.04.25. 10:06:55

lassan az ügyvédes posztok száma alapján a zugügyvég blog részévé tehetnénk az "ostobapasik" blogot is...a fényképeket én is támogatom, abból lennének a nagy mókák :D

bloodhound v2.0 2008.04.25. 10:15:13

Adrian Mole 2008.04.24. 13:16:15

ez jó :)


the real 2008.04.24. 13:19:43

ez érdekes, nálunk pont hogy képesek két nap is alatt össszedobni egy-egy kormányrendeletet... :) modjuk olyan is az egész, de az már más tészta...

rotten 2008.04.25. 16:51:47


Vajon mi a fene teccik ebben a nőben a fotón?


Nem tok rájönni.

z 2008.04.25. 17:47:09

Ti tényleg képesek vagytok le "fapinázni" az írót, amiért nem ment el a hapsival?? Beleképzeltétek már magatokat amúgy egy vonzó nő bőrébe? Hetente hányszor kell véighallgatnia egy hasonlóan elmés megnyilvánulást? Naná, hogy reflexből elküldi az ilyet.

Azért ilyen a világ, mert megérteni senki, míg kritizálni mindenki tud.

táppénzcsaló 2008.04.25. 18:21:38

egy hibát vétett a post írója. mikor a pasas hozzádörgölőzött nem kérdezte meg tőle, hoyg "bolhás vagy, barátom"?
esetleg egy bokánrúgás is hatásos védekezés lett volna...
majd legközelebb okosabb lesz...

Trog_Air 2008.04.30. 21:09:00

Ez egy rossz vicc.
Hubaz, szoke vagy, ugyved, es 30 alatti.. megis hova sz.rjunk?:D

Ha meg nem is erted minek mentel a palyara, akkor tessek elmenni fagylaltot arulni. Igy is rohadt sok a jogasz... feleslegesen.
süti beállítások módosítása