HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

Csinálunk egy hatalmas szendvicset hármasban

2008.06.19. 11:33 :: Szaszinko

"Ha tudni akarjátok mi az, hogy zavarbaejtő, hát én elmondom.Tiszta ciki, és szomorú, és zavarbaejtő egyszerre ez a kis eset.Történt ugyanis, hogy bulizni voltam, és mi tagadás, pasivadászat céljából mentem.Jah!Be is feszítettem a tánctér legforgalmasabb pontjára magamat, egyből két cuba librével, és megpróbáltam kihasználni, hogy magassarkúban vagyok.Ez egyfajta optikai zoom.Többet látok a tömegben tengődő palikákból, mint mondjuk saruban.Meg a seggem optikailag jobb pózt hoz, így optikai tuning is egyben...Már nagyon elengedtük magunkat a csajokkal, de ezzel mindenki így volt éjfél után.Odajött hozzám egy csaj, és elkezdett nekem táncolni.Berakta a térdét a lábam közé, és tekergett a csípőjével...Aztán ott jött egy srác is mellém,aki csak szemezett velem.Nyílván tetszett neki a show.Végülis nekem is jól jött a lezbi show, bár nem tetszett, de legalább minden éhes szempár ránktapadt.A csaj rám nézett, és megfogta a mellemet.De több ízben, különböző fogásokban, én kicsit hagytam...jó ötletnek tűnt, gondoltam erre tuti beindul a srác akivel szemeztem.Már épp kellemetlen kezdett lenni ez a csöcsörészés, amikor a kiscsaj megszólalt:
-Nyugi!A srác a barátom, nem vagyok leszbikus!-és rámutatott arra a palira akivel szemeztem.
Kicsit elpirultam, de még gondolkodni sem tudtam arról, hogyan tovább,mert a pasija mögém nyomult, a csípőmet magához húzta,megsímogatta a combomat, aztán a barátnőjére nézett.  Őt is letapizta, aztán miközben a keményedő farkát a fenekemhez dörzsölt, belesúgott a fülembe:
-Szia!Van hol aludnod este?
-Igen,köszi a kérdést!
A csaj itt már a pasijára nyomult közben.
-Ha mégse lenne,aludhatsz nálam.Add meg a számodat.
-ŐŐŐ!Nem hiszem hogy ez jó ötlet lenne.
Add már meg a számodat, reggelizhetnénk együtt, "egy hatalmas szendvicset csinálnánk hármasban...érted?"
Finom kis majonézzel a tetején...tudod, milyen finom az?
-Húúú!Te aztán bátor vagy!Ilyen szövegnek nehéz ellenállni-mondtam cinikusan.És szomorúan mert bejött a srác...De tudod ki akar belefutni egy tripperes duóba?Ezek nyílván minden hétvégén ezt adják elő...Biztos unják egymást.De akkor minek vannak együtt?Néha undorító ez a város.
Végül annyit mondtam, hogy:
-Szomorú, hogy beszippant titeket ez az hedonista szexualitás!
Erre a csaj rám nézett,és elmenőben még annyit hozzá füzött, amit nem tudtam hova rakni:
-Te bölcsész vagy?"

48 komment

Címkék: ostoba bunkó pasi bölcsész szendvics hármas trippla

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr98528724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.06.19. 14:48:23

Az egészből a végszó volt a legjobb.

Jah, meg "elsőő..."

Máb királynő 2008.06.19. 15:12:39

Én igazán nem értem, hogy min háborodott fel a kedves posztíró...a srác az elején kifejezetten finom szöveggel kezdett, a majonézes szendvics megjelenését a kommunikációs csatornában csak az indokolta, hogy nem tudta hova tenni a helyzetet. Adott egy lány, aki vele szemez, miközben egy másik nő a melleit fogdossa...a srác joggal gondolhatta, hogy a hölgy benne lenne egy hármasban hát megkérdezte, és meglepődött, hogy a kis műsor után nemet mondott. Ennyi. Nem ő ostobapasi, a posztíró naiv...mit várt, mi fog történni a "csöcsörészés" után?

DrSzöszi 2008.06.19. 15:56:37

:))))

Őrült vicces.
Mi ebben a szar csajozós duma?

Kisasszony!
Aki romantikus, garantáltan nem-tripperes éjszakát szeretne a leendő férjével, az nem részegen a diszkóban előadott mű-leszbishow-val próbálja meg felhívni magára a figyelmét az áhított grál-lovagnak.

Ki mint vet, úgy arat. Tudod.

Csak szólok, mielőtt lejáratod magad - nem ők voltak a cikik, hanem Te.
Ők lehet, hogy egy tök normális, egymást szerető pár, némi vonzódással az extrém-szexuális elyzetek felé, amit adott esetben egy eccerű, könnyen felszedhető csajszin próbáltak kiélni.

Nem jött be. De nem nekik ciki.
(Gy.k: ha nem hagyod, hogy a éány csöcsörésszen, és közben nem szemezel a hapival, akkor mondhatnád, hogy fújj, micsoda erkölcsi fertő. Így viszont Te vagy a viccesebb.)

Egyébként - bár én még nem jutottam el eddig soha - simán lehet, hogy nem unják egymást, sőt, csak közösen "bulizni" akartak egy jót.

DrSzöszi 2008.06.19. 15:59:15

"Beszippant titeket ez a hedonista szexualitás!!!"

Mekkora mondat egy nőtől, aki azzal akar felizgatni egy férfit, hogy hagyja, hogy egy másik nő tapizza!

:)))

Tényleg halálba röhögöm magam!

LyukasBogrács 2008.06.19. 20:15:26

Na, akkor vegyük sorba:

-buzognak a hormonjaid
-szexre vágysz (beszippant a hedonista szexualitás, hogy te is értsd), ezért
-kiöltözöl, mint egy kurva
-lemész egy lebujba
-berúgsz
-rázod a seggedet
-egy hasonszőrű kollegának jösz be elsőre
-jó lesz ez is bemelegitésnek
-osztozni kéne a pasin
-na azt már nem
-megsértődsz
-leszólod Miskolcot

Tudod, mit? Legközelebb Békéscsabára menjél strichelni.

Már várom, hogy mikor kerül ki a cimlapra a link. Háromszáz komment garantált, akkora pancser vagy.

harcibarbi 2008.06.19. 20:23:37

Mindig ledöbbenek, mikor kurvák sírnak, ha elkezdik baszni őket.

Vierre_ 2008.06.19. 22:21:02

neeeem nem az a baj. én nem kurvázom le. Hanem egy: már minden annyira optikai tuning volt, hogy azt hittem innentől kezdve minden harmadik kifejezés is ez lesz: optiaki tuning bruhahahaha, ok ezen túl teszem magam , de és most figyelj:

Aztán ott jött egy srác is mellém,aki csak szemezett velem.Nyílván tetszett neki a show.Végülis nekem is jól jött a lezbi show, bár nem tetszett, de legalább minden éhes szempár ránktapadt.A csaj rám nézett, és megfogta a mellemet.De több ízben, különböző fogásokban, én kicsit hagytam...jó ötletnek tűnt, gondoltam erre tuti beindul a srác akivel szemeztem.Már épp kellemetlen kezdett lenni ez a csöcsörészés, amikor a kiscsaj megszólalt:

na itt dobtam el az agyam :DDDDDDD
jó a leszbi de nem, de tapizik és jó de nem és különben is fertőőőőőőőőőőőő

könyörgöm.

Egy

Azaz egy minőségi sztorit. Lehet ribanc, lehet kékharisnya, lehet átlag ember, lehet átlag alatti, átlag feletti, bármi de de de, ne ne gyakjuk egymás agyát a minősíthetetlen ostoba ellentmondásos végtelenül szánalmas ribi sztorikkal, szánalmasan odahalucinált frappánsnak tűnő végszavakkal és morális ítélkezéssel a dekadenciáról ott, ahol azok legalább bevállalták baszki :))))))))))))

Ecsém. CSak azon csodálkozok hogy a végén nem írta még le háromszor hogy optikai tuning. :))))

Sadist 2008.06.19. 23:26:16

A legfontosabb kérdésre azonban még nem kaptunk választ. A poszt író akkor most bölcsész, avagy nem?

AvgDvl 2008.06.20. 00:11:56

Mekkora egy álszent műkurva az író elvtársnő...

Mégis mit várt, mit vonz be a féktelen vonaglásával? Petrarca felolvasó estet?

Optikai tuning, mi? rakjon meg egy talicska majom...

Vierre_ 2008.06.20. 01:19:06

valaki blaszolja már ki osipapát vazz

nathanp 2008.06.20. 09:08:04

jaj, csillagom, de béna vagy! ha bejött a pasi, bejött a csaj, mit bölcsészkedsz? irány a szendvicsbár! (btw ha minden héten ezt csinálják, a tripperre biztos vigyáznak, különben vége a mókának)

madsun · http://www.madsun.hu 2008.06.20. 09:14:59

Üdv!

Először is: pasi vagyok.Hát kedves posztíró, kedves mindenki, ezennel jelentem tisztelettel, marha nyugis ember vagyok, de ezzel kiverte a biztosítékot.
Tisztelettel megkérem a itt jelenlevő hölgyvendégeket, hogy díjazzák már ezres táblán a postíró idióta-nagyképű-beteges-kurva mivoltát.
Hát már bocsánat, de ha a faszi megy oda, és meghívja még egy tescopálinkára, akkor saccom szerint záros határidőn belül kufirc lett volna, csak kettesben, nem pediglen hármasban. Ergo belefér egy meglátom, megdugatom magam kapcsolat, de ha a másik lép, akkormeg már erkölcsi fertő ??? (félrértés ne essék .. nekem is volt rengeteg ilyen kapcsolatom, még egyedülálló koromban, nem vagyok prűd, sőőt.)

nah .. kipuffogtam magam .. :)

booz 2008.06.20. 09:40:02

Mi ez a blog, kreténgyűjtemény?

TheVil 2008.06.20. 11:52:31

szegény csaj mit fog itt kapni órákon belül. ehh...

Syolos 2008.06.20. 12:57:25

"Többet látok a tömegben tengődő palikákból"

Aki ennyire tartja a férfiakat, az miért sértődik meg, ha mások meg ennyire tartják nőnek? Dugni jó, és viszlát.

MortálWombat 2008.06.20. 14:11:49

Háttö - ebben a történetben te voltál a ciki, te műribanc.

nyunyuli 2008.06.20. 14:33:57

na az ilyenek miatt olyanok a faszik, amilyenek.
csak aki nem ribanckodik, az szívja meg.
Gratulálok az összes ilyen agyatlan csirkének

bög 2008.06.20. 16:19:50

ez most valami vicc?
ez a stílus nagyon durva, állítom sírt a billentyűzet, amikor beírtad... A sztoriról már nem is beszélek, saját magadat járatod le vele! Komolyan, még mindig nem tértem magamhoz

Brett papa 2008.06.20. 16:34:30

Ezeket a történeteket ki írja?Vagy kamu,vagy szegény csajnak annyi az IQ-ja ahány éves

Atrox 2008.06.20. 17:58:16

Nem hiszem, hogy a dizsiben vonagló ostoba picsák ennél többet érdemelnének. Ilyen műsor után milyen elvárásaid vannak a másik nemet illetően?
Egy szerető, gyengéd, odaadó, figyelmes, jóképű, szellemes faszi, mi?
Hát azt nem ilyen helyen, nem ilyen viselkedéssel, és - amin úgysem nem tudsz változtatni - nem ilyen aggyal fogod megtalálni :)))

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.06.20. 18:29:00

Tkp. az előttem szólók mindent leírtak :)
Főként Vierre és Syolos véleményével értek egyet.

Az optikai seggű bölcsész(?) kislyány beállítja magát, beleveti magát az éccakába - pasivadászat céljából; aztán nekifeszül a táncparkett közepén, és rázza az optikai seggét. Amit tuningolva van. Optikailag.
És mivel a jószerencse úgy hozza: előad egy vadidegen leányzóval egy rögtönzött leszbi-showt - hogy jól felhergelje a palikákat.

Ettől én is tényleg lefagytam.
De sajnos lehet, hogy igaz a sztori.

Iszonyodva látom, hová kurvul a világ.
A leányok és nők jó része (attól tartok: többségük) egyszerűen csak seggnek tartja magát. A férfiakat meg palikáknak, meg pasiknak, meg fasziknak.
És még rinyálnak, ha csak a pinát látják bennük.

A fiúk és férfiak jó része (attól tartok: többségük) pedig faszinak, pasinak, faroknak tartja magát. És a nőben csak a pinát és a csöcsöt látja.

És amikor feltámad benne valami más, és megértést, támaszt és érzelmet keresne, és azt a mély biztonságot, amit csak egy igazi nő tud nyújtani egy férfinak - akkor rájön, hogy valamit nagyon elrontott.

Mert az a csaj, akivel van, csak arra képes, hogy a farát tartsa neki. De azért találtak egymásra, mert ő meg valóban csak egy farok...

Egészen elképesztően kevés nő és férfi létezik csak.

walaki 2008.06.20. 18:42:44

A csajrol szobrot kellene krealni ezzel az optikai tablacskaval: A 21. szazad tipikus magyar noje.

Vierre_ 2008.06.21. 00:31:32

Vic és soha ne feledd, hogy mennyire fontos az OPTIKAI TUNING bruhahahaha :))))))))

nyunyuli 2008.06.21. 09:48:25

nem akarom megbántani az itt jelenlévő férfiakat,
DE azt gondolom, hogy nektek is csurogna a nyálatok, ha egy rögtönzött leszbisóóót látnátok
ÉS ha helyzet adódik rá, hát igenis haza vagy valahova máshova elcibálnátok a "nőt"
CSAKIS azért
amíg lószar van, veréb is van
tényleg elkurvult a világ kedves Vic

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.06.21. 10:56:28

Vierre :D

nyunyuli

Engem nem bántottál meg :)
Hogy felkelti-e az érdeklődésemet egy nő, horribile dictu: felizgulok-e rá, akár egyedül van, akár egy másik nővel, akár leszbizik, akár nem: ez azért attól függ, hogy ki az a nő.

Én egyébként két nőt nem rángatnék sehová: volt már részem gruppenben, és nem igazán jött be (értsd: nem több pasival voltam, hanem nőkkel :).

Nem az ajánlattevőket kritizáltam egyébként, hanem inkább a poszt íróját.
Ha valaki normális hangnemben tesz ilyen ajánlatot, és 'legalább bevállalja' (ld. Vierre kommentjét) - azzal szerintem nincs semmi gond.

A bunkó stílus, szívóskodás, gyalázkodás, ne adj' Isten nemi erőszak természetesen más kategória.

zZz 2008.06.21. 15:39:25

"DE azt gondolom, hogy nektek is csurogna a nyálatok, ha egy rögtönzött leszbisóóót látnátok"

Hát nem.
De sok krapek tényleg megtenné és, hogy úgy fogalmazzak, az ilyen nőknek is van létjogosultsága.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.06.21. 22:47:31

A leányok és nők jó része (attól tartok: többségük) egyszerűen csak seggnek tartja magát. A férfiakat meg palikáknak, meg pasiknak, meg fasziknak.
És még rinyálnak, ha csak a pinát látják bennük.

A fiúk és férfiak jó része (attól tartok: többségük) pedig faszinak, pasinak, faroknak tartja magát. És a nőben csak a pinát és a csöcsöt látja.

szerintem ez hulyeseg. gondolom te is illetve mindenki, ha csajozni/pasizni megy, akkor optikai tuningolja magat, de ettol meg nem fogja magat seggnek tartani, nem is ertem, hogy mibol gondolod ezt. a masik reszet sem ertem, hogy a pasik miert tartanak magukat faroknak?
attol mert kioltoznek es szeretnek felhivni magukra a figyelmet, hatha jon valaki?

bullshit

McKohn 2008.06.22. 00:51:56

1. A story kamu 2. Ha ne adj' Isten vannak valós elemei, akkor is látványosan fel van tupírozva "Szomorú, hogy beszippant titeket ez az hedonista szexualitás!" ilyet kb egy 70 éves pap mond amikor meglátja a ministráns fiút csókolózni a kántor lányával nemhogy egy ilyen hölgy mint a postíró... 3. Az ilyen nők miatt kezelik sokan 2 lábon járó lyuknak szebbik nem tagjait, míg az eddigi postokban leírt néhány elmés beszólás következtében lesz minden pasi ostoba/bunkó/paraszt a nők szemében. Van egy nagyon szép mondás: Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten. A tahóságra nincs mentség, úgyhogy a bunkó pasit el kell küldeni a fenébe a kurva meg ne sírjon, ha basszák. Egyébként meg semmi értelme nincs annak, hogy (jó)pár ilyen sztori után általánosítsunk, mert köztudott, hogy aki általánosít az mind hülye!!!:)


Csak ennyit tudok elmondani, kérem kapcsolja ki!

kiborg zsaru 2008.06.22. 14:15:57

Hahahaha! Honnét tanultad ezt a szót a fókuszból, vagy a frei dossziéból?

cornelia 2008.06.22. 15:48:57

Szerintem az összes postot ugyanaz a buta picsa írja. Ennyi ostoba nő nem létezhet!

Brunoka 2008.06.22. 17:15:15

Ki a fene ez az osipapa es minek stemplizgeti ide a hulyesegeit?

Lángharcos 2008.06.22. 18:27:02

Kedves posztíró :D Imádlak, köszönöm, hogy egy jót nevethettem. De sajnos nem veled, hanem rajtad.

Csak azt kaptad, amit kértél. Ha nem ezt kívántad, akkor máskor kérj másképp.

Ja és poszt előtt máskor olvasd vissza, amit írsz, a szégyen nagyobb részétől megkíméled magad.

Rob 2008.06.22. 20:06:41

Hehe, az ostobapasik blogra tényleg az ostobacsajok írnak. :) És ez elég mindennapos, már nem is járok szórakozóhelyekre, mert ez megy, ilyen szintű nőket látni. Annyi van bennük, hogy jól néznek ki.. na de ez se igaz, mert egyszer le kell mosnia az 5 kiló sminkjét, és az optikai tunning se lehet mindig rajta.

ironmemberneck 2008.06.22. 22:31:09

Innyemán embörök!
Hát nem tűnt fel senkinek, hogy ez egy isteni stílusparódia volt?

Vierre_ 2008.06.23. 00:10:51

nem és tod miért nem? mert ha az volt, nem volt jó :)))))))))))))))))))))) otufos fankinak is és utofos paródiának is, akarok végre valamit ami tényleg az ostoba pasikról szól, bár én imáááááááááááááádom őket :DDDDD

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.06.23. 10:11:04

A sztori alapjan tenyleg bolcsesz lehetsz. :D

Adaren 2008.06.23. 11:22:43

Szerintem azért döbbenetes, hogy valaki lemegy nyíltan pasizni, felturbózva magát, elkezd egy csajjal kavarni, csak azért, hogy felkeltse mások érdeklődését, s aztán ledöbben (!), hogy valaki(k) meg akarják dugni! Aszentségit! a szemtelenje! És ami még megdöbbentőbb, hogy a "csajával" együtt akarja!
Jah és a végére a kedves páciens, ki elszenvedte ezt a megalázó és deprimáló optikai és verbális akciót, valami önmagát is felülmúló, gondosan átgondolt, a világi tapasztalataiból kikristályosdó univerzális igazságot mond ki: "beszippant a hedonista szexualitás" - mert önmagamat mindél gyorsabban megdugatni, vagy legalábis ennek optikai jelzése nem hedonizmus, csupán életvezetés. Gratulálok!

Ypsiloon 2008.06.23. 14:29:22

Asszem erre szokták azt mondani, hogy: szűzqrva ;-)

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2008.06.26. 16:57:52

Aztamocskos optikai eget...

kb. tényleg minden leírtak a kommentekben az optikailag előttem hozzászólók...

Ez a "Te bölcsész vagy?" beszólás hatalmas, ezt én is, illetve barátnőm is használja..

Én mondjuk optikailag kíváncsi lennék a kedves optikai posztíró korára is...

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2008.06.26. 20:04:18

ez mekkora:D

idióta büdös ribanc :DDD
hát ez kész:D

markecolós dipóscigó 2008.06.26. 20:40:46

háhháhháhhá, de proli ez a blog a hülye sztorikkal, meg a kommentekből tanulságokat levonni akarókkal. sok hülye picsa.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2008.06.26. 22:57:45

10 eve jarok szorakozohelyekre, ezek a lanyok - mondhatni - mindennapos jelensegek

ha normalisan mesz oda hozzajuk, elkuldenek a fszba (hisz nem az atlagjaninak optikai tuningolta fel magat, hehe), de ha meghivod oket pialni, a lehuzason kivul mast nem fogsz kapni (ergo: nemfog 2 cubalibreert leszopni a parkoloban)

viszont ilyen optikaitungolt csajt a francnak sincs kedve odaig elviselni, amig vegre megdughatod - foleg, hogy semmi extrat nem tudnak nyujtani

magichoose · http://legyozod.freeblog.hu 2008.06.27. 11:23:45

Gergő, nem semmi a tapasztalatod, hadd tanuljak már egy igazi hazai partyarctól lééééccccciiii.

Párszor már felcsíptem én is lányokat, és igazából bölcsészként és egyszerű lélekként elég messze vagyok Janiéktól és szóba sem álltak volna velem, ha nem vagyok kedves. A kalandot keresték én pedig jó voltam kis kalandnak, tekertünk egy nagyobbat vagy kisebbet és aztán mindenki balra el.

Ha dugni akarsz, kedvesnek kell lenni. Ez a kiscsaj is dugni akart, de a hármast már nem vette be a gyomra. Ennyi. Amúgy meg, ebben mi a ribancság? Merthát ugye, pasi vagyok, ha idejön egy pasi és a combajin közé teszi a combját ugye elhányom magamat, de ha nő lennék valószínűleg lilára izgulom a fejemet hogy akkor most lesz-e folytatása, mert igazán jó lenne egyet végre tekeregni.

A stílus, na, az nekem sem jött be. De ez van, többen, többet gondolnak magukról, mint amik. Nagy ügy. Türelmesnek kell lenni. Rájönnek végül.

Reisz Manfréd 2008.07.02. 09:18:29

Magichoose:
Ezt a türelem és kedvesség dolgot komolyan gondolod? 16 éve türelmes vagyok, nem erőszakolom magam rá másokra, mivel tisztában vagyok azzal, hogy messze nem én vagyok a legjobb pasi, és ezzel csak azt érem el, hogy minden alkalommal láthatom a kiszemelt nőt elhúzni valami sokkal kevésbé türelmes és még sokkal kevésbé kedves nyálgép oldalán.

Jó, a 3. X betöltése utáni éveket ne számoljuk, mert azóta valami perverz módon már ez is örömet okoz: IGEN! Megint nem sikerült, yeeeeee! Akkor marad 14 év tapasztalata: türelemmel és kedvességgel az égvilágon semmire sem mész. Még pedig azért nem, mert egy "marketingest" kell alakítanod, ha csajozni kezdesz: el kell tudnod adni az "árut". Láttál már sikeres, nem tolakodó marketingest?

Bőcsész 2008.07.05. 01:52:52

A sztori végéről hiányzik az utolsó mondat, ami valahogyan úgy festene, hogy "...de szar az élet, mert megint egyedül mentem haza, és megint egy szexmentes hétvégével több..."

Jonothon Bandersnatch 2008.07.05. 06:20:30

Átkozott fasszopó bőcsészgecik!

krecc 2008.07.25. 14:40:09

na és bölcsész vagy?
süti beállítások módosítása