HTML

Hirdetés

Hirdetés

Szar csajozós dumák blogja

Csajok! Biztos titeket is megtaláltak már ostobábbnál-ostobább csajozós dumákkal mindenféle pasicsökevények az utcán, a buszon, kávézóban vagy szórakozóhelyen... Én különösen "szerencsés" vagyok ebből a szempontból, mert nem telik el úgy egy hét vagy hónap, hogy valami gáz csávó be ne találjon... de a legéletképtelenebb, legszutyokabb szövegekkel! Szerintetek komolyan azt gondolják magukról, hogy ez nekünk bejön???

Friss topikok

  • Jocó ügynök: Az komoly. Jó kis csalódás lehetett akkor, hogy jófejnek tűnt, aztán... (2016.04.24. 16:49) Super Mario és az olasz kolbász!
  • Jocó ügynök: Én múltkor egy ellenpéldát találtam, ahol épp azt mutatják meg, hogy... (2016.04.24. 16:19) A kezdetek!

Hirdetés

örüljön az a ribi, akivel szóba állok

2008.07.11. 10:40 :: Szaszinko

Szerencsére az alábbi incidensnek nem én voltam az áldozata, csupán szemtanúja voltam. Egy ismerősöm leinvitált vidékre egy hétvégére és jöttek a haverjai is, akiket előzőleg nem ismertem. Nem egy értelmiségi társaság, de amíg józanok voltak, egész kedvesnek, normálisnak tűntek - no meg gondolom a haver iránti tiszteletből velem udvariasak voltak.
Majd elkezdődött az ivászat. A társaságban volt egy srác, aki ránézésre nem nyert a genetikai lottón. 50 kg körüli, nyeszlett, nem túl vonzó arc. Ez még hagyján, de bizonyos alkoholmennyiség után kinyílt a szája...

Az összes közelben elhaladó hölgy megkapta a teli torokból üvöltött "megb.....k, mint a lovat!!" mondatot. Már nézni is rossz volt. Közben a srác a lehető legtrágárabb szavakkal tarkítva ecsetelte, hogy ő mekkora kan és mindenki meglesz neki. Egy idő után, bármennyire is nem én voltam a céltábla, rettentően zavart a dolog és kissé élcesen rákérdeztem, hogy ha ekkora macho, miért nem megy oda ismerkedni? (mondjuk egy hajszálnyival civilizáltabb szókinccsel természetesen...)
Válasz: "örüljön az a ribanc, akivel szóba állok, jöjjenek ők ide, én aztán nem megyek oda hozzájuk!"

A srác külsejéből és a nem létező belső értékeiből kiindulva nőt már évek óta nem láthatott közelről. Gondolom ez egyfajta kompenzálás volt. De még külső szemlélőként is fájdalmas volt az ilyen mértékű primitívség...


189 komment

Címkék: buli csávó baszás paraszt vidék primitívség

A bejegyzés trackback címe:

https://ostobapasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9563429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bit Rot 2008.07.11. 10:55:47

A történet tanulsága: alkoholt csak mértékkel szabad inni!!!

booz 2008.07.11. 11:17:43

Öreg bika szindróma?

Nebameg 2008.07.11. 11:18:18

John42 lelőtte a poént.

ChPh 2008.07.11. 11:54:30

egyetértés uralkodik John42-vel...

seahawks 2008.07.11. 12:20:40

DUGNOD KELLETT VOLNA VELE, DE TE SZERINTEM ANNYIRA PRŰD VAGY HOGYA FASZT IS SZALVÉTÁVAL FONÁD MEG...

Bezuhov. 2008.07.11. 12:21:05

"A társaságban volt egy srác, aki ránézésre nem nyert a genetikai lottón. 50 kg körüli, nyeszlett, nem túl vonzó arc."

khmm-khmm..a bunkosäg is csak nezöpont kerdese.

btw.: ostoba nök blog van?

flimo13 2008.07.11. 12:21:22

Én azért így még bepiálva sem viselkedek. Vagy csak nem emlékszek rá.

bloodhound v2.0 2008.07.11. 12:26:33

az illusztráció a legjobb ebben a borzasztó sztoriban. az ilyen kis köcsög valszeg még mindig szűz

norbert79 2008.07.11. 12:29:20

Én csak egyszer fogok ide kommentálni, s soha többet:
Szaszinko, te egyszerű vagy, mint egy fakanál. Sajnos az a nagy igazság, hogy beléd se nőiesség, se intelligencia nem szorult. Az a gond, hogy amíg te itt fújsz az általad butának tűnő pasikról, nem veszed észre, hogy mennyire buta is vagy.
Nem hiszed? Szerinted mennyivel volt nőiesebb, okosabb, stílusosabb az írásod annál, mint ahogy a srác viselkedett. Történeted olvasva muszáj elgondolkodnom, ki is a primitívebb.

Magustanonc 2008.07.11. 12:36:10

norbert79 2008.07.11. 12:29:20

Ne vidd azert tulzasba a gondolkodast, mert a vegen meg fog artani. Az ember sem kezd el 100 kilos sulyokat emelgetni, ha fejletlenek az izmai. :)

Bezuhov. 2008.07.11. 12:36:15

norbert79 lö, gool!!

Brunoka 2008.07.11. 12:36:58

"Csak ovatosan, mintha lovat b.nal!"
Mar tudom kinek koszonheto ez a hasznos nepi megfigyeles.:)

pumukli 2008.07.11. 12:38:08

jaja, Szaszinkó egy HP

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 12:38:09

'nőt már évek óta nem láthatott közelről' ezert tudja milyen ugy megdugni valakit mint egy lovat :)
lovaszfiu

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 12:39:18

Bezuhov

ez a kedves jelzo lehet, hogy mar egyfajta reagalas volt kedves baratunk viselkedesere.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 12:40:05

flimo13,
aztan nehogy egyszer csak loval ebredj fel, levagott lofejjel meg semmikeppen ne.:D

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 12:42:09

A társaságban volt egy srác, aki ránézésre nem nyert a genetikai lottón

raadasul szerintem ez vicces es nem bunko, szemben a megbasznalak, mint egy lovat kozonseges mivoltaval.

Rebelde 2008.07.11. 12:44:25

ez egy benyomás volt, amit a csajra tett, nem tudom mit kell ezen kiakadni, akinek meg nem inge, az látom csinál belőle polot és magára veszi

:)

átlátó 2008.07.11. 12:46:02

Te Szaszinkó, te nagyon te kis te! Akit "leinvitált"-ak vidékre. Onnan föntről ahol te lakozol. Nagy dolgok történnek veled, pállott szád ellenére.

piezo 2008.07.11. 12:46:21

Lenyűgöző sztori, megérte elmondani. Finoman, átsugárzik belőle, hogy írója menyire más, mennyire különb kulturális felségvizeket képvisel. A fotó még a szövegnél is jobban érzékelteti, mi van egy korszerű, szofisztikált "hölgy" tudatában.

p::artista 2008.07.11. 12:47:55

norbert79 2008.07.11. 12:29:20
nem az ő története, nem volt okos HSZ

de a sztori egy olyan kultúrközegben élő fiatalember nyelvezetén döbben le, melyben a nők halljak meg geci, ha eljövök megin' ebbeja diszkóuba mondattal lépnek ki a művházból. nincs ezzel semmi baj, a nyelv csak eszközrendszer. a mögötte lévő általános érzelmi intelligencia, ami egy kicsit alacsonyabb színvonalú a megszokottnál. "blokkolnám"

nilla · http://5jmz3r 2008.07.11. 12:48:09

norbert79 köszönjük, hogy csak egyszer kommentelsz, elég is volt. Ezek szerint te lennél ez a szánalmas pöcs? Gratulálok.

ciccmicc 2008.07.11. 12:51:05

én marhára bírom ezt a blogot, de tökre elkeserít, hogy mennyire sötétek, primitívek és humortalanok a kommentelő pasik. Részvétem, Sz.!

Rebelde 2008.07.11. 12:51:55

"örüljön az a ribanc, akivel szóba állok, jöjjenek ők ide, én aztán nem megyek oda hozzájuk"

szerintem inkább ezen döbben le

renesis 2008.07.11. 12:53:11

Most már tudjuk, hogy viselkednek a vidéki,nem értelmiségiek....

bezzeg pesten....

Brunoka 2008.07.11. 12:57:58

Tobbszorosen videki, nem-ertelmisegikent most zavarban vagyok: ezek szerint az elmult 30 evben tarsadalmi helyzetemmel inkompatibilis kommunikacios eszkozrendszerrel operalok? :(

Megyek, bedugom a fejem a sutobe...:(

ripacs 2008.07.11. 12:58:40

a stílus maga az ember:
ez mind a sztori főszereplőjére, mind az írójára nézve igaz:):)
Norbert barátunknak teljesen igaza van.

2008.07.11. 13:00:09

hú, megnézném élőben szaszinkót és a történetben szereplő lányt, hogy mennyire genetikai selejt... : ]]]

Naszta · http://naszta.hu 2008.07.11. 13:00:15

Gondolom a poszt írója nem csak a részeg emberkével beszélgetett. Ha csak az alapján extrapolált, hibázott. Részegen meg sokan hülyék. Sok lánynak is van olyan sztorija, amit részegen tett, aztán másnap már "nem jutott az eszébe". Legfeljebb lemosta. Vagy ki...

Naszta · http://naszta.hu 2008.07.11. 13:01:46

Bölcs Ész 2008.07.11. 13:00:09

Mármint melyik?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.11. 13:05:59

Egyetértek azzal a többször hangoztatott véleménnyel, hogy Szaszinko egy álneves férfi. Talán maga Zsedényi Csaba

2008.07.11. 13:09:27

ripacsnál a pont, meg Nasztánál :)

Magustanonc 2008.07.11. 13:15:29

Naszta · ertekel.blog.hu 2008.07.11. 13:00:15

Azert ideje lenne elfelejteni, hogy az alkohol enyhito korulmeny. Olyasmit nem hoz ki az emberbol, ami nincs benne.

HaCS 2008.07.11. 13:16:24

Kedves Naszta!
Szerintem ebben a blogban az extrapoláció szót sajnos lehet el kell magyarázni, mivel nem biztos, hogy mindenki érti. :) Elvégre nem lehet mindenki értelmiségi, pláne fővárosi. ;)

Kazimír 2008.07.11. 13:19:27

Gondolkodtam egy szép hosszú kommenten, de "ripacs" olyan frappánsan összefoglalta 5 szóban (és az utána következő mondatban), hogy felesleges tovább ragozni.

HaCS 2008.07.11. 13:22:14

Kedves Pingwin!
A genetikai hulladékos mondat szerinted vicces, és nem bunkó. Hmm... Egy kicsit azért érdekesen hangzik ez egy olyan nem tagjának a szájából akinek ugye nem illik még az életkorát sem firtatni. (Neadjisten a testsúly szóba sem kerülhet.) Ezt azért szerintem gondold picit végig!

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.07.11. 13:23:39

Szaszinko biztos pali, mert egyébként Szaszinka lenne.:)

Sadist 2008.07.11. 13:23:59

Na ennek a sztorinak így hirtelen ránézésre már kicsit alacsonyabb a kamufaktora, mint a többinek. Csak ugye ez rövid, meg nem is annyira vicces, mint az előzőek :(

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.07.11. 13:24:01

"A társaságban volt egy srác, aki ránézésre nem nyert a genetikai lottón. 50 kg körüli, nyeszlett, nem túl vonzó arc."

Tudod, az igazi szégyen az, hogy te ezt józanul írtad le... Szerencsétlen srác pedig részegen volt primitív...

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 13:25:13

ciccmicc,

nem tudtad, hogy mindig a no a hibas? ;)

amugy, meg igazad van.
kannibal

Frank California · http://ygcf33 2008.07.11. 13:28:15

KÖVETELJÜK AZ OSTOBA CSAJ BLOGOT!

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.11. 13:30:15

Kedves posztoló!

Nem tudom, hogy mi késztetett téged egy ilyen nyilvános kiakadásra, de azt nehezményezem, hogy engem mint egy olvasót "ötvenkilós genetikai hulladék" jelzővel látsz el. Lehet, hogy a srác nem volt neked szimpatikus, de ez szerintem nem ad neked okot arra, hogy ily módon minősítsd, arról nem beszélve, hogy ezen jelzővel engem is minősítettél.
A sztorira visszatérve. A tények szerintem (1) a srác sokat ivott, (2) a sok elfogyasztott alkohol kihozott a srácból némi szexuális túlfeszültséget.
Ilyen esetben én az alábbi lehetőségeket javaslom neked.
a) nem foglalkozol a sráccal. Nem kezdett ki veled, te sem kezdesz, szépen csendben elmentek egymás mellett
b) lefekszel vele

A soraidat elolvasva szerintem neked a b lehetőséget kellett volna választanod.

helviti 2008.07.11. 13:31:20

Nem értem miért kell egyeseknek ennyire érzékenyen reagálniuk a negatív kirtikára, ami ráadásul valószínűleg nem is konkrétan róluk szól. Azt pláne nem, hogy ebből a sértettségből fakadóan miért kell a posztírót fikázni. Mintha nem is léteznének primitív pasik, akik egí negatív kimenetelű ismerkedési próbálkozás után rögtön a sztori női szereplőjét kezdik szidni.

"Biztos frigid, amúgyis ronda / hülye volt; hülye p...a, szemét k...a". Mindezt azért, mert elutasították a közeledését. Vagy ha nem utasítják vissza azonnal, adnak neki esélyt, hátha valami jó sül ki belőle, de végül mégsem alakul jól, és ezért ejtik, akkor meg "hülye k...a, csak kihasznált".
Szóval van akivel sehogysem lehet jót tenni.
Sőt, sok ilyen ember van, de legalább ugyanennyi ellenpélda is, szerencsére.

Szóval inkább keresgélni kell, próbálkozni, leszűrni a tanulságot és továbbmenni ha nem jó.

Ja, és ha egy csaj elutasít valakit, az nem feltétlenül a fene nagy önérzete miatt van, hanem esetleg mert vmi TÉNYLEG nem jó és nem lehet vele mit kezdeni. Van ilyen is.

Nem kéne fennakadni azon hogy nem illik össze minden férfi és minden nő. Mindkét nemnek vannak kifejezetten idióta, primitív képviselői. Ez a blog pedig az ostoba pasikról szól, ebből következően nyilván nem az ellenépládkról (okos, figyelmes, stb. pasikról) szóló ódákat lehet itt olvasgtani.

ohmyFgod 2008.07.11. 13:35:32

Még szerencse, hogy ez a Szaszinko egy értelmiségi lány. Biztos azért ír olyanokat, hogy "LEinvitált".
(gondolom gőze sincs arról, hogy miért emeltem ezt ki...)
Ettől függetlenül a csávó egy jó nagy darab fasz lehetett. Már ha valóban így történt a dolog. Ami mondjuk könnyen elképzelhető...

HaCS 2008.07.11. 13:36:36

Érzékenyen reagálni??!

Ízlelgessük kicsit ezt a mondatot. MMmmm. Nos igen sok ismerősöm jut erről eszembe. Tippeljétek meg a nemek arányát köztük! Egyébként ez a blog is létrejött valahogyan ugye.

Bezuhov. 2008.07.11. 13:37:37

ez a post legaläbb akkora öngol, mint amit Tokodi Tibi vägott egykoron!!

Amugy tenyleg, nincs ennek a blognak egy testvere??.. mert a szaszinko fele "nökröl" legaläbb ennyit lehetne postolni...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.11. 13:38:25

helviti: nem tudom, hogy az én írásomra reagáltál e....azt viszont szeretném elmondani, hogy részemről nem túlérzékenységi reakció az előző írásom, hanem csak felhívtam a posztoló figyelmét, hogy a megfogalmazásával engem mint olvasót is minősített, pedig ott sem voltam. És ennek köze sincs ahhoz, hogy férfi és nő lehet egymásnak nem szimpatikus...

HaCS 2008.07.11. 13:38:49

Ja! És bár lassan sokan követelik, de azt hiszem nem véletlenül nincs meg az ellenpárja.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 13:38:54

"LEinvitált".

vagy fáradt vagyok vagy nem megy a magyar nyelvtan, de nem ertem..

gec 2008.07.11. 13:38:56

Nekem csak egy kérdésem van: Mit keres ez az Index nyitólapján???

HaCS 2008.07.11. 13:41:05

Bezuhov. Ott a pont. Ekkorát rég röhögtem. NNa így kell vicceset reagálni.

Sztravinszki 2008.07.11. 13:41:07

Amikor a férfilélek egy lélegzetvételnyi időre megtorpan az időrengetegben, akkor zavarában háromszor megfordul a saját tengelye körül. Mintegy pörög, mint a búgócsiga. Egyszer, egy molettebb és kopaszodó menő bankár ismerősöm közölte velem a Vörösmarty tér közepén: mostantól az úgy lesz, hogyha a nők akarnak valamit, akkor majd feljönnek hozzám a hegyre. Igen, én is sorban állok, azóta is.

helviti 2008.07.11. 13:41:16

Amúgy meg sztem nem az a baj a posztban szereplő sráccal, hogy ötven kiló, hanem az, hogy ordít róla, hogy semmi önbizalma (feltehetőleg talán vékonysága okán is), és ezt ocsmányságok hangoztatásával próbálta ellensúlyozni. Így aztán például azokat is elijeszti magától, akiknek kifejezetten bejön ha valaki sovány - ha már a külsőnél maradunk.
Persze az sem segít ha valaki genetikai hulladéknak nevezi, ezt azt hiszem én sem írtam volna le, de abba is bele kéne gondolni, hogy mivel szegény arc itt negatív szereplő, így negatív jelzőt kapott, és ennyi. Szvsz ettől még nem lesz a posztíró gonosz vagy bunkó, de lehetett volna finomabban is fogalmazni, ez tény.

gec 2008.07.11. 13:42:15

Tényleg ostoba vagyok, hogy beleolvastam.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 13:43:40

Sztravinszki, ez csak azert van mert nincsenek bank ugyleteid :D

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 13:44:40


KÖVETELJÜK AZ OSTOBA CSAJ BLOGOT!

frank, kezdjel el irni.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.11. 13:48:05

helviti 2008.07.11. 13:41:16

szerintem meg az a baj a sráccal, hogy még nem világosodott meg benne pontosan, hogy ilyen helyzetekben mit kell tenni. (eset: olyan nők kerültek a közelébe, akikről látatlanban is biztosra lehet mondani, hogy csak piszkálódni fognak.)

leftalone · http://iwillsurvive.blog.hu 2008.07.11. 13:50:01

A genetikai hulladék kifejezés, ha jobban megnézitek, csak az index "ajánlójában" szerepel, nem az eredeti szövegben.

helviti 2008.07.11. 13:51:47

Bástya elvtárs:

Nem, nem a te irányodban reagáltam, hanem például saehawks irányába :) Lehet értelmesen is kritizálni, ennyi.

Értem, hogy mi a probléma azzal amit Szaszinko írt, és szerintem is mellékes hogy hogyan is nézett ki a szerencsétlen alany.
A előző kommentemben már leírtam, de azért kifejtem kicsit jobban, h szerintem az nagyobb baj ha srác magát nem fogadja el. Személy szerint én pont a vékonyabb pasikat kedvelem jobban (akkor is ha mások szerint "nyeszlett"), és sokszor nincs önbizalmuk, én meg nem tudok ezen segíteni. Persze nem olyan súlyos esetekről beszélek, mint a posztban szereplő :) De már nagyon elkanyarodtam az alaptémától.

helviti 2008.07.11. 13:53:12

Bástya elvtárs 2008.07.11. 13:48:05

Igen, ez pontosabb meghatározás :)

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.11. 13:53:21

kb annyira bunkó az írásod mint a srác, de ő be volt baszva. te is be voltál amikor ilyen alpári stílusban írtad? nem védem a srácot, de te még lehet h genyább vagy...

ostoba csajok blogot!

HaCS 2008.07.11. 13:55:03

Helviti!
Mennyivel értelmesebb volt az utolsó írásod, mint az első! Fejlődsz. (Komolyan)

Kata 2008.07.11. 13:55:19

a kedves kommentelők szerint úgy látszik, hogy minden nőnek minden férfi számára azonnal és ott helyben szét kéne tennie a lábát, és hagyni magát megkúrni, különben beképzelt hülye kis picsa, akinek faszhiánya van, és ugye erre mi a megoldás? lábakat szétteni, bármelyik faszi által, aki érdeklődést mutat, megkúratva lenni. bocsesz srácok, tudom, hogy nagy csalódást okoz minden egyes poszt számotokra, és súlyos lelki töréseken kell keresztül mennetek minden egyes alkalommal, amikor ezt a blogot olvassátok, de a dolgok nem így működnek. elég szomorú, hogy nem mászhattok rá minden xy kromoszómával rendelkező egyedre büntetlenül, és hogy ezek a véglények még véleményt is mernek nyilvánítani! sőt, még negatívat is! sőt, mindezt még meg is írják egy-egy blogba! hát hallatlan! borzasztó! hogy mik vannak! hogy nem húznak burkában vissza a tűzhely mellé gyereket nevelni és uruk-parancsolójuk faszát szopni! borzadály! esküszöm, hihetetlen, micsoda MNK-k vannak a világon, meg HP-k!... még most sem térek magamhoz a döbbenettől...

Maura 2008.07.11. 13:56:28

Edes draga pasik...
Ha egy nonek kicsi a melle: otthonhagyta.
Ha egy nonek nagy a melle: log
Ha egy nonek vekony a dereka: kilatszanak a bordai
Ha egy nonek vastag a dereka: balna
Ha egy nonek kicsi a feneke: nyeszlett anorexias
Ha egy nonek nagy a feneke: balna ismet
Ha egy nonek...

Osszessegeben altalaban pontosabb megfigyeles nelkul ra tudtok mondani barmilyen nore azt, hogy genetikai hulladek, mert adott testresz, vagy testreszei elutnek az elvarttol, illetve idealistol.

a posztiro holgy valoszinuleg emberileg pozitivan viszonyult a srachoz, tehat ha egy mas szovegkornyezetben bukkanna fel, talan csak annyi lenne ra a jelzo, hogy "olyan furcsa". De miutan minositette magat az alabbi viselkedessel, mar csak egy "alja hulladek". Amivel kapcsolatban osztom a velemenyt.
Mert.
Az alkohol altal befolyasolt tudatallapot NEM MENTSEG A PROSZTO VISELKEDESRE.
Draga becsmerlo ffitarsaim. Ha egy posztban szereplo legeny tortenetesen a Ti parotokat, hugotokat, stb-t szolitotta volna meg ily modon, ne mndjatok azt nekem, hogy nem vertetek le volna neki egy sallert. Mert ha nem, akkor pudingok vagytok. Nem szep dolog a testi eroszak, de egy jol elhelyezett nyakonvagas, azert csodakra kepes.

De lepjunk tovabb, a szegeny berugott fiu eseten.

Ha a roman kamionsofor hasonlo allapotban belehajt egy buszmegalloba, es a buszmegalloban tortenetesen a reggeli csucsforgalomnak megfelelo mennyisegu ember all, akkor maris sajnalkozva osszecsapjuk a kezunket, hogy "jajjszegeny, hat ivott egy kicsit".

Aki nem birja a piat, az csak mertekkel.

Jelzem aki csak total kiutve erzi jol magat, es csak negykezlab kozeli allapotban tud "szorakozni"... Nos, annak valoban eleg nagy problemai lehetnek.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 13:56:36

a srac kozonsegesen volt bunko,
a postolo meg viccesen es szerintem nem bunko.
szerintem

egy pasit megbantottak vagjunk vissza, minden no hulye blogot is.

HaCS 2008.07.11. 13:57:51

Úgy látom megérkeztek a női nem "értelmesebb" képviselői is. Gratulálok!

leftalone · http://iwillsurvive.blog.hu 2008.07.11. 13:58:16

makaroni:
a posztírónak hol alpári a stílusa? lehet, én vagyok csak túlságosan csekély értelmű medvebocs, de semmi alpárit nem látok benne

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 13:58:40

A társaságban volt egy srác, aki ránézésre nem nyert a genetikai lottón.

ebben hol van a genetikai hulladek?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.11. 13:59:37

helviti 2008.07.11. 13:51:47

szeretem hallgatni ezt a "nem fogadja el önmagát" dumát. Meglátásom szerint ez egy hatalmas marhaság.
A srácnak egyszerűen csak rá kell ébrednie, hogy senki sem kötelezte arra, hogy az adott nővel egy asztalhoz üljön. Látja, hogy szar a társaság, akkor léceljen le különösebb kommentek nélkül...

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:00:48

Kata

szerintem a normalis nem frusztralt pasiknak ez nem okoz torest, sem a posztok, sem a nem tudok radmaszni jaj de rossz nekem szituacio.

amugy, ha megtanulnak viselkedni, akkor lehet, hogy a noknel is megno az eselyuk :)

Bezuhov. 2008.07.11. 14:00:50

Kata

te szerintem olvasd meg1* vissza a kommenteket...

Jah..es toväbbra is

Bunkocsaj Blogot!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:03:27

ha ennyire hianyzik nektek a bunkocsajblog, miert nem csinaljatok meg?

ripacs 2008.07.11. 14:05:12

Katácska, olvass már vissza egy kicsit a "hölgy" korábbi posztjaiban. Egy olyan csajszi osztja az észt itt össze-vissza bunkó emberekről (férfiakról, de ez most mellékes), aki maga is akkora tuskó, hogy elakadna benne a láncfűrész.

felesleges feminista szövegekkel előjönni, amikor itt perpillanat iszonyatosan nem erről van szó.

helviti 2008.07.11. 14:05:26

pingwin 2008.07.11. 13:36:41

Erre félve válaszolok: igen.
Olvasgattam, és rámjött a kommentelhetnék.
Majd elmúlik :)

leftalone · http://iwillsurvive.blog.hu 2008.07.11. 14:06:20

ripacs:
szerintem ezek olvasói levelek bevágva, nem ő írja őket....

Bit Rot 2008.07.11. 14:08:20

@Maura
Részvétem, hogy ilyen körökben mozogsz.

Lehet, hogy más társaságot kellene keresned, és akkor nem vágják a fejedhez ezeket a megjegyzéseket.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:08:49

leftalone, az nem baj, akkor is ostoba, bunko csaj. mas szoval kifejezve.

HaCS 2008.07.11. 14:09:49

Kedves Pingwin!
Bár ezt már leírtam egyszer, de a kedvedért kifejtem mégegyszer. Kérlek lassan olvasd, hátha úgy nem lesz szükség többre. Az a probléma a genetikai lottós élcelődéssel, hogy ha én egy hölgyre ennél sokkal gyengébb negatív jelzőt alkalmazok(nem is sértőt, csak negatívat) például megjegyzem, hogy a haja új színe szerintem nem tökéletes(most is finomkodom), akkor abból sok esetben sértődöttség lesz esetleg én leszek a bunkó paraszt. És ehhez elég ezt kisebb társaságban megtenni nem ország-világ előtt. A gond a kettős mérce.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:11:16

hacs, de ettol nem leszel bunko paraszt, csak a csaj hulye picsa.

de azert vannak kulonbsegek, arnyalatok.

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.11. 14:12:09

leftalone, igazad van nem alpári csak bunkó. elnézést, csak felment bennem a pumpa... de a véleményem még tartom. frusztrációt érzek ebben a csajban. lehet, h ő is csak kompenzál az írásaival?
mellékletként legtöbbszőr péniszes képeket rak...

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:13:14

szerintem kb akkor lenne egy szinten a ketto, ha kb igy jellemzi a sracot: kis hulye pocs vagy valami ilyesmi :)

Hivatalos beszólóművész 2008.07.11. 14:17:21

Hát én már nem bírom! :D
Ezennel bejelentem:

Csinálok egy
OSTOBENKÓ CSAJLÉNYEK Blogot!

Még most a hétvégén legyártom!
Várok mindenkit szeretettel!
Vések ide ha megvan!

Üdv

leftalone · http://iwillsurvive.blog.hu 2008.07.11. 14:18:04

makaroni:
emberek, tényleg csak nekem tűnt fel, hogy a blogtulaj a beérkezett levelek alapján SZERKESZTI és NEM Ő ÍRJA a történeteket?

Eleve a stílusa a posztoknak is nagyon eltérő.

HaCS 2008.07.11. 14:18:47

Nehogy megcsináld az Istenszerelmére! Tényleg ennyire le akarunk mi is alacsonyodni?

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 14:19:17

Képtelen voltam végiglvasni az összes hozzászólást, szóval ha már volt, elnézést érte.
Senkinek nem tűnik fel, hogy Szaszinkó csak a blog gazdája, de nem ő írja a sztorikat?
Ilyenformán - még ha nem is értetek egyet a levélíróval - felesleges őt pocskondiázni, mivel ezek nem az ő szavai.
Persze ezt érthetőbben is köztudomásúvá tehetné, de akkor is.

HaCS 2008.07.11. 14:20:03

Nos kettővel előtted volt:D:D:D:D LoL

HaCS 2008.07.11. 14:21:23

tudom mikor írtad még nem volt ott, de ezt nem hagyhattam ki.

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 14:21:52

HaCS!
Már látom. Mikor elkezdtem írni, még nem volt. Van ez így :)

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 14:22:30

HaCS!
Légyszíves ne mászkálj az agyamban és ne írd le hamarabb a mondandómat, mert üldözési mániám lesz! :)

baszki 2008.07.11. 14:22:45

Szaszinko!
Te most fiú vagy, vagy lány?

Bezuhov. 2008.07.11. 14:24:43

az lehet, hogy ne ö irta, de kirakta...meg amugy is itt oldalt a blog intro azert ärulkodo!

@Hivatalos beszólóművész 2008.07.11. 14:17:21

1-2 storyval tudok majd szolgälni

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.11. 14:25:24

leftalone, bocsi de a posztból nem derül ki, h nem ő a szerző! feltüntethette vólna, na mind1.

Maura 2008.07.11. 14:25:59

John42 2008.07.11. 14:08:20
@Maura
Részvétem, hogy ilyen körökben mozogsz.

Lehet, hogy más társaságot kellene keresned, és akkor nem vágják a fejedhez ezeket a megjegyzéseket.
__________________________________
Hidd el, nekem nem vagjak a fejemhez. Lehet arrol vitatkozni, hogy talan csak azert, mert nem merik, de teny, hogy nincs ilyen megjegyzes.
En egeszen egyszeruen az interneten olvashato blogokbol meritem ezt az infot.

helviti 2008.07.11. 14:27:52

Bástya elvtárs 2008.07.11. 13:59:37

Az én fogalmaimk szerint az, hogy elfogadja magát, azt jelenti, hogy ismeri a korlátait - illetve másokét, tehát hogy kivel érdemes egy asztalhoz ülni és kivel nem. És ha esetleg mellélő, nem kezd hangos "hülyeribancozásba" (kivéve ha tényleg kiérdemelte a csaj).

Maura 2008.07.11. 14:29:20

Bezuhov 2008.07.11. 14:24:43
az lehet, hogy ne ö irta, de kirakta...meg amugy is itt oldalt a blog intro azert ärulkodo!

@Hivatalos beszólóművész 2008.07.11. 14:17:21

1-2 storyval tudok majd szolgälni
______________________________________

Szerintem egessuk meg.
Vagy dobjuk vizbe.
Es toroljun a neten talalhato osszes tobbi hasonlo blogot is.
szakitshabirsz blogot is. Meg ugy altalaban.
Miazhogy megirja valaki buntetlenul, ami vele tortent? Hallatlan.

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 14:30:54

Hát Maurával én se mernék szórakozni. Egyszer beszóltam neki és pofánvert. Szóval csak óvatosan!

Bit Rot 2008.07.11. 14:31:07

@leftalone:
"emberek, tényleg csak nekem tűnt fel, hogy a blogtulaj a beérkezett levelek alapján SZERKESZTI és NEM Ő ÍRJA a történeteket?
Eleve a stílusa a posztoknak is nagyon eltérő."

Nem annyira eltérő ám!
Ismétlődő elem a ... vagy ...., utána nincsen szóköz, kisbetűvel folyatódik a szöveg, stb.

Szóval, ha megnézed, rengeteg jel (központozás, szavak, stb.) utal arra, hogy egyvalaki írja a posztokat, amelyek ráadásul elég kamuszagúak.

A jobb felső hasáb közepe fele is van egy bevezető írás, ugyanebben a stílusban.

Ráadásul 2-3 posttal ezelőtt egy kommentelő is ugyanebben a stílusban VÉDTE A KÖNYVET, AMIT ES A BLOG REKLÁMOZ FOLYAMATOSAN!

Maura 2008.07.11. 14:35:29

Összeesküvés...
Szerintem.

Foringer, a nyaklevest megerdemelten kaptad:))))))

helviti 2008.07.11. 14:35:58

HaCS 2008.07.11. 13:55:03
Helviti!
Mennyivel értelmesebb volt az utolsó írásod, mint az első! Fejlődsz. (Komolyan)


Köszi :D (Komolyan)

jolinformalt 2008.07.11. 14:40:08

a cikk irójának: én sem vagyok egy hájas darab, és apám se tette alám a BMW-t, tehát valószinüleg nem jönnék be neked. De kedves,empatikus és intelligens embernek tartanak a barátaim és ellenségeim, és mindent megtennék a családomért. rengeteg olyan lánnyal találkozom mint te, és gyakran látom 10 évvel késöb is, amikor sirnak hogy mért van kukában az életük és mért nem nekem szültek gyereket. csak igy tovább ! ps: szted attol lesz valaki genetikai hulladék mert 50 kg a testsúlya vagy azért mert hülye ? Non vis sed arte :D

Maura 2008.07.11. 14:40:36

Jolvanna, nekem azmaracc:E

Bit Rot 2008.07.11. 14:41:37

A www.kulcsanokhoz.hu weboldal egyik gyöngyszeme:

"A következő pozíciókra lehet jelentkezni:
• Grafikus (nyomtatott és webes dolgokhoz egyaránt)
• Webdesigner
..."

Eddig OK.

"Jelentkezési feltételek
• a gyakornoki pozíciókhoz fizetés nem jár, azonban a különböző képzéseken részt vehetsz"

Már érdekes!

"(Nem gyakornoki pozícióba jellemzően nem keresünk embereket, ha mégis, azokat elsősorban a gyakornoki programból választjuk ki, miután megismertük egymást.)"

Tehát a www.kulcsanokhoz.hu keres dolgozó embereket, de fizetést azt már nem akar adni nekik! Szép!

Esetleg ezt a blogot is egy gyakornok írja? :-)

w a s d 2008.07.11. 14:44:17

@Kata:
"...bocsesz srácok, tudom, hogy nagy csalódást okoz minden egyes poszt számotokra, és súlyos lelki töréseken kell keresztül mennetek minden egyes alkalommal, amikor ezt a blogot olvassátok, de a dolgok nem így működnek. elég szomorú, hogy nem mászhattok rá minden xy kromoszómával rendelkező egyedre büntetlenül..."

A melegeknek ehhez mi köze van? (Srácok, akik rá akarnak mászni minden XY kromoszómás, vagyis férfi emberre?)

viktor134 2008.07.11. 14:47:07

van ez így. :)

ciccmicc:
kire gondolsz?

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:49:16

jolinformalt,

ha ugy kezded a kommentet, hogy figyelj mar te hulye kurva..
es nem ugy, ahogy tetted, akkor te se lennel szamara szimpatikusabb :)

Bezuhov. 2008.07.11. 14:50:08

Kicsit revidiälom magam. Koräbban azt ällitottam, hogy a cikk iroja bunko... na ez igy nem igaz:
A sräc az igen, az bunkon viselkedett (lehet csak az alkohol hatäsära, de lehet h alapbol ilyen..nem tudni, csak az tudjuk rola, hogy genetikai selejt)
A cikk irojät azonban megsem jelemeznem bunkonak - mert az nem igazän talälo. Az ilyen ember inkäbb az emberileg megvetendö, erkölcsi nulla kategoriäba sorolando.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 14:52:06

nekem az a fo bajom az itt kommentelo pasikkal, illetve egy reszukkel, hogy teljesen mindegy mi van a sztoriban, akkor is a csaj a hibas,
kurva, dagadt, orrat fent hordja.
egyszer sem tudnak magukba nezni, meg ugy sem, hogy masokrol van szo, csezd meg, ez a pasi tenyleg bunko volt.

amugy meg egy-egy vicc, beszolas akarmi valakinek vicces, valakinek meg bunko.

elfogadom, hogy valakit esetleg sert a genes beszolas, szerintem vicces volt.

uff

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 14:58:04

Nem mintha bárkit érdekelne, de most már akkor én is megírom a véleményem.
Szerintem a genetikai beszólás tényleg nem éppen kedves, de ezt az szerző a történet után írja.
Ha én így látnék viselkedni valakit, azt hiszem pont ennyire lennék róla jó véleménnyel. Vagy még inkább. Számomra teljesen hihető a történet, mert rengeteg ilyet hallani lépten-nyomon.
Mielőtt azonban bárki arra gondolna, hogy ilyen baráti köröm van, akkor közlöm, hogy kávézókban, utcán, buszon és egyéb nyilvános helyeken teszik ezt a pasik, méghozz nem halkan, vagyis meghallom akkor is, ha nem nekem szánják.
Persze sok olyan is van, mikor egy srác odajön elkérni a lány számát és ha az nem adja meg - de nem ad kamuszámot sem, mert nem akarja szívatni - akkor lekurvázza vagy hasonlóan viselkedik. Ezeken azonban nem dühöngeni kell, hanem örülni, hogy nem álltunk vele szóba.
Férfiban, nőben is van selejtes, aki azt hiszi, hogy bármit megtehet, aztán csodálkozik, ha még a saját baráti köre is lenézi és nincs senkije. Na és? Mért kell ezen bosszankodni? Szerintem inkább vicces és szánnivaló. Sajnálni kell őket.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 15:00:52

foreigner, addig igazad van, amig nincs tovabbi inzultus, mondjuk az is elegge elronthatja az ember kedvet, hogy valaki eppen lekurvazza vagy pasi megfeleloje, de ezen tul lehet lepni, de ha folytatja az mar nem olyan vicces.
sajnos ez tapasztalhato szakitas utan is..

helviti 2008.07.11. 15:03:50

foreigner · foreigner.blog.hu 2008.07.11. 14:58:04

Jól megfogalmaztad, nekem is kb. ugyanez a véleményem.

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 15:05:01

Pingwin!
Értem én, hogy zavaró lehet, de nem kell vele foglalkozni. Vannak barátok, barátnők, akik "finoman" távozásra szólíthatják fel egy nyilvános helyen. Ha pedig tényleg eldurvul, akkor rendőrség.
Ha szakítás után csinálja valaki, azt én sosem értettem. Ezek általában az exeikről is így beszélnek, ebből már a kapcsolat elején sejthető, hogy nem komplett. Ha valakivel együtt járok, nehezen tudom elképzelni, hogy ezen a szinten legyen. Nem muszáj mindenkivel összejönni azonnal.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2008.07.11. 15:10:09

foreigner, persze nyilvanos helyen esetleg ki lehet hivni a rendorseget, es ez nem teszi tonkre a programot?
egy hulye miatt?
amugy meg tenyleg nem kell felvenni, mit erdekel, hogy egy ismeretlen mit mond;)

zZz 2008.07.11. 15:18:50

Kata 2008.07.11. 13:55:19

"elég szomorú, hogy nem mászhattok rá minden xy kromoszómával rendelkező egyedre büntetlenül"

"xy kromoszómával"

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 15:19:01

Pingwin!
Azt írtam, hogy ha eldurvul, akkor kell rendőrség. Ha mondjuk nem lehet leszerelni, verekedésbe kezd, ilyesmi. Akkor vagy kidobók, vagy utcán például rendőrség. Ha pedig idáig nem jut el, akkor nem kell vele foglalkozni és kész.
Amúgy mért tenné tönkre a programot a rendőrség? Eltessékelik és kész. Aztán van mit nevetni :)

Lapsang · http://www.youtube.com/watch?v=Iq8PQNwI_xw 2008.07.11. 15:29:12

Fantomképet akarok a srácról, így nincs miről vitázni meg szaporítani a szót!
Látni akarom hogy néz ki az, aki nem nyert a glottón.

nuvola 2008.07.11. 15:30:03

eddig csak csöndes olvasó voltam, de - hihetetlenül képmutatóak vagytok srácok! igenis rengeteg a genetikai hulladék ma, és megkockáztatom a pasik között több, mint a csajok között (szándékosan nem férfiak és nők). Az adott egyed meg szóra sem érdemes...
különben is - akinek nem inge ne vegye magára!

nuvola 2008.07.11. 15:31:36

LApsang - nézz körbe bármelyik pesti szórakozóhelyen, esetleg kezd a Retroval.
mikor utoljára voltam, kimagasodtam a tömegből a magam 170 cm-ével :(

Bezuhov. 2008.07.11. 15:33:11

ugy lätom megjött a cikk szerzöje.. :))

zZz 2008.07.11. 15:35:33

nuvola 2008.07.11. 15:30:03

"megkockáztatom a pasik között több, mint a csajok között"

Kérem, tegyék meg tétjeiket.

Azért ne vegyél rá mérget.

nuvola 2008.07.11. 15:31:36

"nézz körbe bármelyik pesti szórakozóhelyen"

Aki korpa közé keveredik...

lili 2008.07.11. 15:36:05

Kedves Szaszinkó!

Stílusod alapján nem látszik, hogy te magad értelmiségi lennél. Lehet, hogy van diplomád, de nem ez tesz értlemiségivé.

Ha zavart a dolog, miért nem keltél fel és hagytad ott a dízses társaságot, vagy engedted volna el a füled mellett ezeket, nem kell ilyenekkel törődni. Ha már félig meddig utaltál rá, hogy értelmiségi nőszemély vagy, nem tudtad, hogy részeg pasinak felesleges beszólnod, vagy megkérni valamire?

Mielőtt másokat szapulsz, nem ártana saját mondandódat átgondolnod. Pl. "leinvitált vidékre", "nem nyert a genetikai lottón szöveggel".


Én is a fővárosban élek, de még soha eszembe nem jutott, hogy nem vidékre megyek, vagy más városba utazom helyett LE megyek vidékre...
Ha Egerbe, Nyíregyházára vagy Esztergomba, netán ezek környékbeli településekre utazol, akkor is a "le" jelzőt használod?

Mielőtt félre értenéd: tényleg szánalmas az a srác akit leírtál. Ha másra aggatod a primitív jelzőt, akkor ne állíts ki magadról ezzel egyidőben szintén primitívségi bizonyítványt.

Lapsang · http://customers.force-x.hu/new_media/2008/01/058a02938e85d550e3abf803fce3a9e6.jpg 2008.07.11. 15:36:50

nuvola ez a reto klubb nagyon durva, micsoda fazonok vannak itt ahogy elnéztem a galériákat...ezért sem járok ilyen helyekre (máshova sem)

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.07.11. 15:37:59

lili!
Jogos :)

(a félreérteni egy szó)

tildy 2008.07.11. 15:38:07

ohmfmygod: ha arra célzol , hogy a LEnvitált-ban lehet egyfajta vidék felé lenézés, ez szerintem hülyeség.
Egyrészt lehet hgoy valóban lefele kell mennie (leugrom Szolnokra, szegedre) , másrészt több megyében is használják a LEugrani, lemenni , Leinvitálni szót akkor is, ha nem fővárosi az illető. (Pl. én gyakran hazsnáltam , Jászságiként otthon is, akkor is, ha pl. nagyim északabbra lakott és hozzá mentem el.) Bár az igaz , sokszor váltva hazsnáltuk: mikor mész fel Miskolcra, Gyöngyösre , satöbbi.

Ennek ilyen nagy feneket keríteni szvsz hülyeség.

lili 2008.07.11. 15:38:40

Bocs a korábbi elütésekért.

fíreg 2008.07.11. 15:38:54

A teljes szöveg Szaszinkó kezéből származik. A szövegekben ugyanolyan HELYTELEN központozások vannak, ezeket vélhetően nem túl sokan követik. Második érv: "LEinvitál", "kultÚrált" és társaik. Harmadiknak ott van a szűzringyós "A férfiak mind disznók!" stílus, amelyben minden poszt íródott.

(Egyébként sokkal jobban hangzott volna, ha a srác szájába a "Betenném, mint ló a lónak!" beugatást adta volna Szaszinkó.)

Bezuhov. 2008.07.11. 15:39:33

vegigszambäztam megint a szövegen es csak most tünt fel ez a gyönygyszem:

"A srác külsejéből és a NEM LéTEZő BELSő éRTéKEIBőL kiindulva ..."

azt hiszem ez a "bagoly mondja verebnek" tankönyvi peldäja :D

Lapsang 2008.07.11. 15:40:46

Videó nem készült az esetről?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 15:47:29

Tetszik, hogy egymás után irnak a jelöltek, hogy miért gáz a leinvitált szó, de a megoldást egyelőre egyiküknek sem sikerült eltalálni :)
szóval mikor is indul az ostobacsajok blog?

aljaskuszobab 2008.07.11. 15:49:16

Kata 2008.07.11. 13:55:19

"elég szomorú, hogy nem mászhattok rá minden xy kromoszómával rendelkező egyedre büntetlenül, és hogy ezek a véglények még véleményt is mernek nyilvánítani! sőt, még negatívat is! sőt, mindezt még meg is írják egy-egy blogba! hát hallatlan! borzasztó! hogy mik vannak! "

kata pont a hozzad hasonlo ostoba, szoros labu, leszbikus ,szinglik azok akik undort keltenek a ferfiakban. felnottel valami szaron, ami azt diktalta beled, hogy ugy kell viselkedned mint egy ferfinak, mert azzal leszel egyenjogu, aztan majd negyven evesen ketsegbeesetten ferfit keresel es egy spermabankbol probalsz szerezni valamit amibol gyereket uthetsz ossze magadnak mert ember nem akar hozzadnyulni.

szoval. itt senki sem koveteli hogy ramaszhassunk minden ferfira ( XY kromoszoma?! ha valamirol semmit sem tudsz, inkabb pssszt....ennyire hulye ne legyel ), tovabb megyek azt sem koveteljuk hogy minden nore ramaszhassunk.

de azt sertonek talaljuk ahogy szaszinko es te meg a hozzad hasonlo genetikai selejtek ( tudod ez vicces nem serto) minden pasit gyalultok, pont olyan primitiven mint ahogy a pasi a tortenetben viselkedik.

ti lehettek bunkok, mi nem?

tovabb megyek, az xy kromoszomas veglenyek, akikrol te idaig azt hitted hogy az a no (hahah ostoba feminista) , irhatnak egy blogra negativ velemenyt?!

most hogy tisztaztuk, hogy az xy valojaban ferfi, mar nem irhatnak negativ velemenyt egy blogra?! azert mert egy blog irojat primitivnek tartjuk es a blogot szemet modon altalanositonak , te azt allitod, hogy minden not kurvanak tartunk...

elegge kettos a merce. pont ugy mint a bunko viselkedes eseteben. a noknek sztabad a bunko komment es viselkedes, a ferfiak ha igy tesznek arrol blogot kell irni.

a hozzad hasonlo szoros honaljuaktol huzodik el minden ertelmes no.

Sztravinszki 2008.07.11. 15:50:42

Szóval egy kanos vagy frissen csalódott sovánka fiúka egy félreeső vidéki krimóban, enyhe alkoholos befolyás alatt újrarendezte viszonyát a nemiséggel, nőkkel és lovakkal. Van még valami gondolkodnivalónk az élet nagy kérdéseiről a hétvégére, vagy csak ennyi mára? ;)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 15:59:32

aljaskuszobab

'ti lehettek bunkok, mi nem?'

miért muszáj élni ezzel a lehetőséggel? Lehettek bunkók ti is, csak minek? Nem elég, hogy az ilyen 'nők' (khm) fröcsögik ki magukból a frusztrációt, indulatot, muszáj visszafröcsögni rá? Szerintem nem... :)

Káposztakukac 2008.07.11. 16:03:33

ti nagyon készek vagytok. a srác egy bunkó paraszt fasz volt, a lány ezt szóvá tette és most őt hordjátok el mindennek?
ugye azt tudjátok, hogy az alkohol az emberből a valódi énjét hozza ki, megszűnnek a gátlásai. többek között ezért is minősítő körülmény az alkoholos befolyásoltság alatt elkövetett bűncselekmény.

HaCS 2008.07.11. 16:09:20

Visszatértem, és rögtön le is dobtam picit a láncot.
Kedves Nuvola!
Először is: Lehet, hogy te gyönyörű ideáli alakú hölgy vagy, de SEMMI jogod nincs hozzá, hogy bárki mást ránézésre hulladéknak nevezz. Amúgy ha neked ehhez elég az, hogy valaki kevesebb, mint 170 cm legyen akkor szerintem a világról alkotott véleményeddel is baj lehet.
Másodszor: A százalékokról esetleg majd a plasztikai sebészeket kérdezd meg!
Harmadszor: Egyszer majd próbálj meg a szórakozóhelyeken kívüli világban is szétnézni! Bár mondjuk te nem biztos, hogy azt érdekesnek találnád.
Negyedszer: Ne haragudj, nem szoktam szitkozódni ilyen kommentekben, de szerintem te nemre való tekintet nélkül egy büdös seggfej vagy. (Ha nem inged gyárts belőle nadrágot!)

aljaskuszobab 2008.07.11. 16:09:34

rekuc: hidd el , ha egy blog rendszeresen a nok mocskolasaval lenne elfoglalva es ezt az index tamogatna is ugy, hogy kirakja a fooldalara, elszakadna neked is a cerna egy ido utan.

HaCS 2008.07.11. 16:10:23

És most azt hiszem lehettem bunkó egy kicsit én is.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 16:11:45

aljaskuszobab: az Index tudomásom szerint nem csak a kurvajó blogokat teszi cimlapra, hanem azokat is, ahol annyira gáz a tartalom, hogy lehet rajta röhögni jót. Szerény véleményem szerint ez a blog (meg talán a fika is haha) az utóbbi kategóriát erősiti. Nyugi, senki nem gondolja, hogy ezt a stilust támogatni kellene, vagy talán max egy kis napalmmal :)

divali 2008.07.11. 16:11:47

A szimpla elütések és a nem megfelelő stílus, szavak, kifejezések használatának elkülönítése szükséges. Elütés bárkivel előfordul, a többi már necces.

Az írás tartalmát nem minősítem, hisz minősítette a poszt író saját magát...

megmondo 2008.07.11. 16:12:16

Ha feltennék nekem a kérdés, hogy miért paraszt az, aki a rosszallóan szóváteszi az időközönként felhangzó: "Megbaszlak, mint a lovát!" népi rigmust, biztos nem tudtam volna rá válaszolni. Még szerencse, hogy vannak ezek az okos kommentek.
Én azt mondom, hogy "örüljön az a ribanc, akivel szóba állok, jöjjenek ők ide, én aztán nem megyek oda hozzájuk!" Befogatdtok engem is ó nagy alfa-hímek?

aljaskuszobab 2008.07.11. 16:12:17

hacs: ha "xy kromoszomas no" vagy , kata szerint barmennyit parasztkodhatsz, normalis...

aljaskuszobab 2008.07.11. 16:15:54

rekuc: a ferfiak allando gyalazasarol beszelunk akkor nem csak errol a blogrol van szo, ez altalanosan jellemzo. nezd meg mondjuk a baba mama papa blogot. szinten index. ha ferfirol egyaltalan szo van, az csak negativ lehet.

ez a blog a leggyokerebb az osszes kozul, igy ez a villamharito.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 16:16:03

amúgy aljaskuszobab meg HaCS kommentjeinek lényegével abszolút egyetértek, csak épp a kedves hölgyemény ezáltal semmivel nem lesz kevesebb, megmutatta a szegénységi bizonyitványát maga. Érteni meg pláne nem fog a szóból ugye.
Bár tegyük hozzá ez a 'nem 185cm/83kg szinizom, tehát gen. hulladék' jellegű dumát elég sokszor viszonthallani a férfiak részéről is, miszerint egy nő csak undoritó hulladék, ha nem épp az ideális magassággal-súllyal-kebelmérettel-hajszinnel-stb rendelkezik. Nem mintha ezzel lehetne mentegetni a nők beszólását.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 16:18:57

aljaskuszobab: tudom, tapasztalom is néha hogy nagy divat a pasik alázása (olykor nyilvánosan, az ő jelenlétükben, nagy társaságban is, kurvajófejség). Többek között ennek is köszönhető, hogy szinte csak fiú-férfi baráti köröm van, olyannyira nem birom az átlagos női hisztit, pletyit, nyafogást, kritizálást. Persze nyilván én se vagyok jobb, de magával szemben megbocsátóbb az ember lánya :o)

aljaskuszobab 2008.07.11. 16:21:22

rekuc: majd most megkapod a tobbiektol, arulo :D

azt valaki megmondana, hogy zsedenyi konyve mit ir arrol az esetrol ha budapesti LEutazo ertelmisegi not reszegen otvenkilo genetikai selejtkent akarunk felszedni?

virag? csoki?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.11. 16:26:22

szerintem egy BMW slussszkulcs megdobogtatná azt az értelmiségi szivét :)

Greo (törölt) 2008.07.11. 16:31:20

kapa nem volt nála vagy kasza?:-DDDkis gyik a faluban viszont a kis jányok erre buknak:-DDDDugyhogy nem meglepő
pinát ez még szerintem az életében nem látott:-DDDcsak szeretne látni de ez álom marad neki:-DDDD

megmondo 2008.07.11. 16:31:31

Én a könyvesboltban ma belolvastam abba a könyvebe. Őszintén a blog keltette fel az érdeklődésemet. Csak egy fejezetet láttam, ami játékosságot javasol, pl netes ismerkedés esetén. Küldjünk magunkról fake fényképelket. Majd miután elküldtük az igazit, és a lány esetleg azt találja mondani. "Hmmmm. Nem rossz." Válaszoljuk azt: "Nem kérdeztem a véleményedet."
Hát biztos rengeteg nőt levett már a lábáról így a szerző.

divali 2008.07.11. 16:32:15

Rékuc, én nem értelek. Szerintem abszolut nem divat a pasik lealázása normális körökben. Egy réteg megteszi, mint ahogy férfiből is van egy réteg, aki alázza a nőket. Zsák a foltját megtalálja. Szerencsére nem ez a többség.

Ági86 2008.07.11. 16:48:06

Szerintem ilyen srácok saját magukat alázzák meg. Amelyik csajnak mégis ez jön be, hát az no comment. Amelyik pasi meg védi az ilyen ostoba pasikat, hát az magáról állít ki véleményt.
Egyébként és is azt mondom, hogy lemegyek vidékre, de megértem, ha ez egy vidékit bosszant.

Naszta · http://naszta.hu 2008.07.11. 17:00:42

Ági86 2008.07.11. 16:48:06

Neked volt olyan napod életedben, amire nem vagy büszke? Biztos, hogy minden pillanatban az a fentről letekintő hölgy voltál / maradtál? 22 évesen boritékolom, hogy van olyan sztorid, amit nem mesélnél el sok ember előtt. Nem vagyok vallásos, de Jézus mondata tökéletes ide: "Az vesse az első követ, aki bűnetelen!"

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.11. 17:47:17

bárki írhat blogot mert az a szabad véleménynyilvánításba belefér, ok. fröcsöghet is az is belefér szvnyny-be, de akkor a kommentek is!!!

makaroni · http://ciciciti.myminicity.com/ 2008.07.11. 17:52:54

hacs: körül lehet nézni a nem szórakozóhelyeken kívül is, persze.
na de:
az "idegenekkel nem ismerkedem" kifejezés eleve hülyeség. ismerosökkel kellene ismerkedni?! vagy ismeretlenek lakásába bekéredzkedni? haha. marad az szórakozóhely, park, stb, ami erre van kitalálva, h szó szerint ismerkedj. persze hülyék is járnak mindenhova, azokkal meg nem kell foglalkozni. ha meg a baráti körödből bunkó valaki akkor már csak a nexus miatt is megmondhatod neki, h fogja vissza magát, mert téged is minősíthet a viselkedésével.

kicsidorka 2008.07.11. 18:02:55

Ne öltözzön igényesen ha szép, mert akkor kurva. Ne járjon szórakozni ha szép, mert akkor már kurva. Ha nagy a melle kurva, ha jó az ágyban kurva.

Egy nő legyen szép és legyen durva. A konyhában egy tündér, az ágyban meg egy kurva.

LyukasBogrács 2008.07.11. 20:24:52

Legközelebb válogasd meg, kivel mész el szórakozni, és azt is, hogy hova.

Ami pedig az egyéb jótanácsokat illeti, mégis hogy képzelte a tapasztalt kommentelő, hogy az ilyen gyökereket csak úgy figyelmen kivül kell hagyni? Hiszen pont az a pláne bennük, hogy hangosak, udvariatlanok, rondák, büdösek, kezelhetetlenek és mindig ők beszélnek utoljára.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.11. 22:17:12

Kata: szerintem gondolkozz el azon, hogy ha egy pasi lefekszik veled, akkor az miért lécelne meg tőled rövid idő után. Gondolod, hogy azért, mert bunkók a pasik? Mert én szívesen segítenék...Lehet, hogy el kellene gondolkodnod, azon, hogy te mit tehetnél hozzá egy frissen alakult kapcsolathoz, hogy elérd azt a célt, hogy az adott pasi veled maradjon.

Maura: rövden annyit gondolok, hogy a bunkó beszólásokhat ki kell érdemelni, érdemes azokon elgondolkodni, hogy ki is volt a bunkó.

helviti: 50kg os pasiként az "ismernie kellene a korlátait" gondolatmenetre én nagyjából annyit reagálnék, hogy "bekaphatod édesem" , de szerintem nagyon más hozzáállást ne is várj. A srác szerintem egyértelműen az utóbbit próbálta, csak túl bunkó stílusban.

KopaszDickheadMercis 2008.07.12. 01:26:31

Ott voltam. Valóban elhangzott többször is a "megb.....k, mint a lovat!!" mondat.

Ottó egyébként nem szokott inni, gondolom ezért is hatott rá így az a pár sör. A történethez hozzátartozik, Ottó a buli elején odament 2 lányhoz is. A másodikkal kb. a következő párbeszéd történt:
-Szia meghívhatlak egy italra?
-Te?! Majd ha kihal a földön az összes férfi. Meg a nagytestű kutyák is.

Ottó visszajött az asztalunkhoz, kért egy sört, egy unicumot. Meg még egyet. Utána kezdett kiabálni a nőknek. Mi röhögtünk rajta, persze csillapítottuk is, mielőtt valaki nagyon megveri.

A pesti bige ekkor szólt be neki, "Megalázod a nőket!" és kis táskájával elkezdte verni a fejét.

Midvegy (törölt) 2008.07.12. 04:16:22

Létrejött az:
ostobenkocsajok.blog.hu
Várom a postokat!

Neme?de 2008.07.12. 13:16:36

"leinvitál"

én ezt úgy mondanám, hogy meginvitál, mint a meghív szinonímája

fíreg 2008.07.12. 15:13:14

Kedves Rékuc!
Egy másodpercig sem gondoltam, hogy van, akinek gondolkodnia kell azon, hogy hogyan javítsa a nem létező "leinvitál" kifejezést, ezért nem írtam le a helyes változatot. Az invitál szó jelentése "meghív", ezért értelmetlen bármiféle igekötőt csatolni hozzá. Helyesen "leinvitált vidékre" --> "vidékre invitált", "meghívott vidékre", "elhívott vidékre", stb.

Neme?de 2008.07.12. 15:38:14

ma is tanultam valami újat, ezzel értelmet nyert a poszt

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.12. 20:49:28

_torrente_ 2008.07.12. 01:26:31:

nem vagyok meglepve a két lány viselkedésén. Lényegében megszámláni sem tudom, hogy buliba járó korszakomban mennyi hasonló jellegű sértő beszólást kaptam a postíróhoz hasonló mentalitású nőegyedtől. Az a baj, hogy egy csomó csajnak bőven van problémája magával, aztán amint két korty italt megiszik, megmutatja ezt az oldalát is, amit egyébként a postíró itt józanul mutogat magáról, aztán mindenféle gátlás nélkül sértegetni kezdi a neki nem tetsző pasikat.

Hogy mit lehet ilyen csajokkal kezdeni? Azt semmiképpen, hogy úgy nyit nála az ember, hogy "meghívhatlak egy italra", vagy "jössz e táncolni." Helyette ártatlan témáról el kellett volna kezdeni beszélgetni, ebben az esetben három szó után kiderül, hogy az adott nő még három szót sem érdemel meg.
A srác szexuális kapcsolaton gondolkozik egy ilyen nővel? Ezt sem kellett volna. Hogy mondjam. Olvasta a srác a csaj többi postírásait? Komolyan, ilyen csaj kell neki??
Legyünk optimisták. Valószínüleg él néhány pasi a földön, aki egyszer majd jól megkúrná, aztán utána valahogy együtt maradnak...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.12. 21:08:27

Rékuc, egyébként van ostobacsajok.blog.hu -is véletlenül ismerem a srácot. Mondjuk nem gondozza, szerintem nem is fogja.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.07.13. 11:30:26

Kedves Kommentelők!

Mérhetetlenül felháborít egyes gazfickók viselkedése (és itt nem a botanikusokra gondolok) -- akiknek szellemi szintje nem éri el a prokariótákét. Egy hölgyet nem letámadni kell, hanem körüludvarolni. Imígyen: "Gyönyörű a szemed 563,4 nanométeres hullámsávja!" Avagy később már lehet egy kicsit direktebb: "Kellesz nekem, mint klóratomnak az elektron szextett!" A mátkaság ideje alatt pedig lehet ilyesmit írni a levélben: "Úgy hiányzol nekem, mint hidrogénatomnak a 2s alhéja."

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának nemsokára IV. éves hallgatója

Jezus 2008.07.13. 14:34:15

lol, Gyulus, ha csak feleannyira ertenel a nokhoz, mint a fizikahoz lehet, hogy jobb lenne. Neked is.

fíreg 2008.07.13. 15:28:31

Gyula, nem vagyok róla meggyőződve, hogy a hidrogénatom annyira igényelné azt a bizonyos 2s alhéját :D

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.13. 15:54:51

ifj. Gyulus, én is azt gondolom, hogy először tanuld meg a fizikát, aztán kezd el kiismerni nőket, és csak aztán tégy észrevételt az itteni hozzászólók nőknek szóló megfogalmazásaira.
Szaszinko-t egyébként is inkább helyretenni próbálja az itteni társaság, nem pedig udvarolni próbál neki.

Egyébként te mit szoktál csinálni, amikor egy félrészeg csaj beszól neked, aztán elkezdi a táskájával ütni a fejedet? Vissza ugye nem üthetsz...

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.freeblog.hu 2008.07.13. 16:18:49

Kedves kommentelők!

Szerintem egy félreértés áldozatai vagytok. Én nem a kedves kommentelőket minősítettem, hanem a posztokban szereplő férfiembereket. A fizikát pedig elég jól tudom -- minden szerénytelenség nélkül -- hiszen 5.00 vagyok a BME-n.
Részeg hölgyekkel nem volt még dolgom. Az etilakohol borzasztó dolgokra képes. Bár egy vicces történet szerintem mindenkit nevetésre késztet és leszerel.
Üdv:
ifj. Farkas Gyula

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.13. 17:01:05

Kedves Gyula, fogadd gratulációmat az 5.0-hoz, én is a BME-re jártam...igaz végig lusta disznó voltam, meg nem is érdekelt az egész, de elvégeztem.
Az a helyzet, hogy ez a hidrogén-2s alhéj illetve klóratuom-elektron szextett dolog nem fér a fejembe, így az elhangzotttak alapján nagyon félek attól, hogy ha egy BME-s vizsgán megszokott módon belekérdeznének a dolgokba, az csúnyán végződhet. Nekem pl. az elektron szextett fogalomról más atom jutott eszembe...de a 2s alhéjról is. :)

Ezért kérlek lapozd fel a szervetlen kémia tankönyved kvantummechanika alfejezetét, tanulmányozd át, és azok alapján próbáld meg nekünk kifejteni, hogy pontosan mire is gondoltál. aztán megvizsgáljuk, hogy valóban igazak e az állításaid.

Reisz Manfréd 2008.07.14. 01:22:23

Bástya elvtárs, a bókokban nem az lényeg, hogy igazak, helytállóak legyenek, hanem az, hogy jól hangozzanak. Gyula mondatai pedig szerintem minden körülmények között jól hangoznának. Ha ezek nem vesznek le a lábáról egy hölgyet, akkor semmi.

Kjúb 2008.07.14. 13:08:25

Tisztelt Bástya elvtárs!

Szeretném megvédeni Ifj. Farkas Gyula fölöttébb szellemes szakmai megjegyzéseit. Mint tudjuk, a hidrogénatom egyetlen elektronnal rendelkezik, mely alapállapotban az 1s elektronhéjon található. Éppen ezért a hidrogénatomnak nincs 2s alhéja, tehát hiányzik neki. A kifejezést célszerű ezen hozzászólás figyelembevételével szemlélni, és értelmezni. Szakmailag tehát támadhatatlan. Hasonló a helyzet a klóratom esetében is. Az elektronszextett nyilvánvalóan a p-alhéj lezárásához szükséges 6 elektron összefoglaló neve. Mivel a klóratom köztudottan halogén elem, ezért a p-alhéján 5 elektron található. A klórról (és minden halogén elemről) tudhatjuk, hogy előszeretettel vesz fel még egy elektront, kloridiont (halogenid-iont) alkotván, méghozzá abból a célból, hogy a nemesgázszerkezethez szükséges hat elektront (azaz elektronszextettet)megszerezze. Annyiban egyetértek Önnel, hogy az elektronszextettről az aromás szénhidrogének delokalizált pí elektronszextettje is eszébe juthatott, de lássa be, legyn szíves, hogy a latin nyelv szabályai szerint az elektronszextett magyarul hat elektront jelent, amit Gyula kollégám a klóratom nemesgáz-elektronszerkezethez szükséges hat elektron megnevezésére használhatott. Tisztelettel: Kjúb

Lorand (törölt) 2008.07.14. 17:06:23

Kedves Kjúb!

Rendben, elfogadom a védésedet :) Valóban a benzol pi-elektron-szextett-re gondoltam - illetve az jutott még eszembe, hogy ha te úgy érzed, hogy neked hiányzik valami, akkor abból következik, hogy megvan annak a lehetősége hogy az a valami neked meglegyen. H esetében a hiányzó 2s alhéj viszont nem ez az eset. Persze, lehet ilyen, ha gerjeszted a H-atomot, ekkor az 1s pályáról az elektron felugorhat a 2s -re, no de ez nem egy stabil állapot. Mihelyt nem gerjeszted, elektron visszaugrik 1s-re, vagyis eldobja amit megkapott? Ez jelen hasonlatban viszont furcsán hangzik.
A klórról viszont szerintem tudnod kellene (ha már előhoztad), hogy az atomi állapotban gyakorlatilag nem fordul elő, molekuláris állapotban pedig gáz halmazállapotú. Ion pedig mind fogalom vizes oldatban fordul elő. (ugyebár mind az NaCl és a HCl molekula, persze mihelyt víz éri őket, keletkeznek az ionok.)

bajusz soma 2008.07.14. 17:48:18

Nem is tudtam, hogy ennyire entellektuel ez a blog..legalábbis kommentek szintjén...

Kjúb 2008.07.15. 08:15:49

Kedves Gábor!

A H atom esetében abban igaza van, hogy a 2s alhéj gerjesztett állapotban érhető el. Ellenben ha alaposabban megvizsgáljuk, hogy Gyula milyen szövegkörnyezetben használta a H atomról szóló kifejezést, akkor észrevehető, hogy az alábbi magyarázat helytálló. Idézem: "Úgy hiányzol nekem, mint hidrogénatomnak a 2s alhéja." Mivel Gyula ezzel a fantasztikusan humoros fordulattal udvarolni szeretett volna, így nyilvánvalóan izgalmi állapotban volt, azaz gerjesztett állapotban. Vegye figyelembe, hogy az angol nyelv az izgatott és a gerjesztett szavakra ugyanazt a kifejezést használja (excited), demonstrálván a két állapot közeli rokonságát. Így már érthető, miért hiányzik egy alapállapotú hidrogénatomnak a 2s alhéja, hiszen azt csak a helyzet izgalmi (gerjesztett) állapota tehetné számára lehetővé, márpedig a jelenlegi udvarlási helyzet ezt kívánná meg. Amennyiben viszont a hölgy és Gyula távolsága egy bizonyos határértéket elér, így a hölgy által Gyulára kifejtett izgalmi/gerjesztő hatás megszűnik, Gyula pedig, miként a hidrogénatom, alapállapotba gerjesztődik le, ami jelen esetben nem kívánatos számára.

Vegyük alaposabban szemügyre a klóratom esetét is. Abban igaza van, hogy a klór atomi állapotban nem fordul elő. Ion viszont nem feltétlenül vizes oldatban létezik. Vessen csak egy pillantást a NaCl vegyületre, melyben egyszeresen pozitív töltésű nátriumionk és egyszeresen negatív kloridionok találhatók, függetlenül a víztől, mint oldószeről. A klóratom pedig épen azért található ionos, nem pedig atomos állapotban, mivel a nemesgáz-elektronszerkezet elérése ezáltal lehetségessé válik számára. A szituáció analóg az alkálifém nátrium ionjára is, hiszen neki pedig elektront kell leadnia a nemesgázszerkezet eléréséhez. Az alkálifém-halogenidek pedig vizes közeg nélkül is ionokat trtalmaznak. Elevenítse csak fel a cézium-klorid kristályrácsáról tanultakat!

Üdvözlettel: Kjúb

Kata 2008.07.15. 08:58:30

oppáci, bocsánat, valóban elbasztam, természetesen xx kromoszómáról volt szó...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.07.15. 09:29:05

Kedves Kjúb!

Az első bekezdésben az érvelésed tökéletes, fogadd minden gratulációmat.
A második bekezdésben írtakkal kapcsolatban viszont meg kellene találnunk az igazságot, mert én más véleményen vagyok. Tudomásom szerint a só kristályban az Na és Cl molekulákat kovalens kötések tartják össze, ebből lesz kristályrács. Az alkáli fémek esetén pedig fémes kötés van. HCl sősavgáz is ugyancsakmolekula.

Vízben oldáskor ezen kovalens és fémes kötések felbomlanak ezek reakcióba lépnek a vízzel, illetve ionok képződnek.

Kjúb 2008.07.15. 10:51:41

Tisztelt Bástya Elvtárs!

A klóratom/kloridion kérdésében véleményem szerint pedöntőek bizonyíték a wikipedia ionrács címszavánál közölt tények, melyek bizonyítják, hogy az ionrács létező objektum, melynek két típusa a nátrium-klorid típusú rács, valamint a cézium-klorid típusú rács. A részt vevő elemek mindkét esetben ionos formában létesítenek kötést egymással. Abban természetesen igaza van, hogy a NaCl vizes oldatában az ionok disszociálhatnak. Azt viszont lényegesnak tartom megemlíteni, hogy a mélységi radioaktívhulladék-tárolók geológiai kiválasztásánál éppen azért prefrálják a sóbányákat és a sókőzeteket, ugyanis jelenlétük bizonyítja a vízmozgás hiányát, ugyanis a víz ellenkező esetben oldotta, ezáltal pedig megszüntette volna a sókőzeteket.
Remélem, sikerült minden kételyét eloszlatnom.
Tisztelettel: Kjúb

Szaszinko 2008.07.16. 19:43:49

A kommentezők kérésére ajánlom ezt a könyvet:
Zsedényi Csaba - Kulcs a nőkhöz
Mivel a kommentekben állandóan visszatérő elem, hogy nekünk nőknek semmi sem jó, ezért azt ajánlom az ostoba pasiknak, hogy olvasgassák kicsit ezt a könyvet, hátha megértik, hogyan lehet kedvesen, jópofán közeledni a nőkhöz, és mennyire kell értékelni, ha találtok egy kedves lányt!
Szaszinko

Hujjáhó! 2008.07.19. 14:27:26

A nevem Deres a faszom eres! :D

Jó ötlet blogot írni azért, hogy a szociálpszichológia tanulmányunkra ötöst kapjunk, hogy milyen reakciókat váltanak ki az emberből az egyes cikkek...
Van itt anyag rendesen :)
süti beállítások módosítása